Blegh, crasht de game, wil ik inloggen, queue van dik een uur
Verwijderd
Dodge runes zijn erg duur, en compleet random. Het werkt ook niet om physical abilities to dodgen. Afgezien voor Jax, zou ik gewoon flat armour nemen.
Die crash, had iedereen, servers lagen er opeens ut net toen mijn game wou starten
Die crash, had iedereen, servers lagen er opeens ut net toen mijn game wou starten
Verwijderd
Je kan het ook gebruiken voor die dodge maserie. En op champions die dodge uit zichzelf hebben zoals nidalee.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:57:
Dodge runes zijn erg duur, en compleet random. Het werkt ook niet om physical abilities to dodgen. Afgezien voor Jax, zou ik gewoon flat armour nemen.
anu schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:37:
Blegh, crasht de game, wil ik inloggen, queue van dik een uur
ik had er ook last van. niet zo zeer ingame maar toen het potje afgelopen was en naar me profile wilde gaan crashte die.We are currently investigating the issue and will be updating in this thread.
20:02: The "button" has been engaged.
Update: For those unfamiliar; the "button" is also called Compensation Mode. During this period, disconnects and losses from games are given Loss Forgiven instead. This is to help players who experience issues outside of their control be alleviated in such situations.
20:17-Chat on PvP.net is back up.
Update:PvP.net- The front-end interface for the player versus player aspect of League of Legends.
20:23- Top Men continuing to investigate further issues.
20:54- Issue resolved, there was a brief networking issue that caused most of the platform (PvP.net) to disconnect. Players are welcome to join again.
Login queue will take some time, I too am still in it.
League of Legends EUW: IBullit
Verwijderd
crash -> queue 3 kwartier , 1 game gespeeld -> session closed nog geen stats gezien -> queue 1 uur en een kwartier.
Gotta love it!
edit:
denk je om 12 uur snachts van 12 jarige af te zijn op ranked helaasch!
Ik mag bannen -> ban ik rammus + nocturne, tegenstander banned amumu + shen.
Dus ik kreeg meteen float aan gezeik over me heen van 1 gast omdat ik tryndamere had moeten bannen
? die was volgens haar namelijk zo overdreven OP.
Ik pak xin mid
2e Janna
3e Urgot
4e (die persoon) SORAKA? -> ik dus boos, die gast: LEAVE PLEASE I AFK, LEAVE I FEED.
5e Alistar
Ging er dus al vanuit dat het mega fail game zou worden, tf tegenstander speelt mega voorzichtig tegen me op mid, dus kan niet veel doen dan hem outfarme. Ga dus 1x bot proberen te ganken, failed helaasch net. meteen dus die soraka die begint te flame dat ik naab mid xin ben etc.
uiteindelijk:
Xin 16-3-8
Janna -> Support score
Urgot -> 2/5
Soraka -> support score
Alistar -> support score
en gewoon makkelijk gewonnen, tryndamere kon natuurlijk niks aangezien ik gefeed was, en hem op het einde steeds een ignite mee gaf waardoor hij dood ging.
Ooit snap ik dit spel echt niet, zit je boven de 1400 elo. Kom je nog zulke idioten tegen, blijkt je tegenstander nog erger te zijn.
Maargoed laatste 10 rankeds 2 verloren, gaat lekker zo op het einde van het seizoen
.
Gotta love it!
edit:
denk je om 12 uur snachts van 12 jarige af te zijn op ranked helaasch!
Ik mag bannen -> ban ik rammus + nocturne, tegenstander banned amumu + shen.
Dus ik kreeg meteen float aan gezeik over me heen van 1 gast omdat ik tryndamere had moeten bannen
Ik pak xin mid
2e Janna
3e Urgot
4e (die persoon) SORAKA? -> ik dus boos, die gast: LEAVE PLEASE I AFK, LEAVE I FEED.
5e Alistar
Ging er dus al vanuit dat het mega fail game zou worden, tf tegenstander speelt mega voorzichtig tegen me op mid, dus kan niet veel doen dan hem outfarme. Ga dus 1x bot proberen te ganken, failed helaasch net. meteen dus die soraka die begint te flame dat ik naab mid xin ben etc.
uiteindelijk:
Xin 16-3-8
Janna -> Support score
Urgot -> 2/5
Soraka -> support score
Alistar -> support score
en gewoon makkelijk gewonnen, tryndamere kon natuurlijk niks aangezien ik gefeed was, en hem op het einde steeds een ignite mee gaf waardoor hij dood ging.
Ooit snap ik dit spel echt niet, zit je boven de 1400 elo. Kom je nog zulke idioten tegen, blijkt je tegenstander nog erger te zijn.
Maargoed laatste 10 rankeds 2 verloren, gaat lekker zo op het einde van het seizoen
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 00:37 ]
Dit vond ik op r/lol

De champs die op E3 worden aangekondigt

De champs die op E3 worden aangekondigt
Zien er wel cool uit eigenlijk. Ben vooral benieuwd naar die gravedigger, daar kun je leuke dingen mee (denk aan minions reviven en als steroid-minions onder jouw controle plaatsen ofzo).
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=146054Bananenspin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:50:
Als rune voor een melee zoals Nocturne is Dodge toch geen slechte keuze? Ik vertelde dit zojuist iemand maar die raade het me af en zei Armor te nemen, maar lees ook vaak dat dodge voor melee's goed is.
korte maar interresante topic hieromtrent.
Al de topics die ik hierover gelezen heb beweren dat dodge runes slechts in enkele gevallen als echt beter beschouwd wordt boven armor runes (jax, udyr,...).Flat armor.
Sure, in theory, dodge will avoid more damage than armor will reduce but thats only in theory and requires luck to pull off.
Take golem for example. You might see a dodge or 2 while doing him. Now, take 50 golem runs with dodge runes and see the difference in your HP after each. For some champions difference between dodging a golem blow (40HP) or little lizard blow (8HP) can make a difference between being able to gank as soon as you finish jungle or being able to gank after you shop [same applies later for lizard camp]. Taking into account that little lizards fire 2 shots for each golem hit theres a far greater chance that you will dodge the "meaningless" 8HP hit.
In the above example, take armor runes now. You will see a very slight, if any, difference in your HP after each run and will be able to plan your jungle path and gank pattern accordingly.
In reality it comes down to preference. My prefference is Armor. And my caps lock keeps bugging.
Gister me eerste rijles gehad, kdenk ga ik nog eens even LoL spelen, zijn de servers down. (kon niet connecten met pvp.net fzoiets) Toen mijn clan mates uit de game waren kregen zij DC, ik probeer weer te reconnecten: krijg je die melding dat het "unusual" is dat het gebeurd.
Ik wil RP!
Maar goed, vanavond dan maar beter. Weet iemand of er een reden is dat de servers down waren?
EDIT: Sorry! ik had het gelezen maar was het vertegen
Ik wil RP!
Maar goed, vanavond dan maar beter. Weet iemand of er een reden is dat de servers down waren?
EDIT: Sorry! ik had het gelezen maar was het vertegen
[ Voor 7% gewijzigd door DivineNL op 09-06-2011 09:59 ]
Armor is altijd reductie in dmg. Dodge is alleen als je dodged.Bananenspin schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:50:
Als rune voor een melee zoals Nocturne is Dodge toch geen slechte keuze? Ik vertelde dit zojuist iemand maar die raade het me af en zei Armor te nemen, maar lees ook vaak dat dodge voor melee's goed is.
Dus als je pech hebt en je dodged niet dan ben je dood.
Meer E3 info
Lees 5 posts boven je...DivineNL schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:26:
Weet iemand of er een reden is dat de servers down waren?
Dat is echter een jungle voorbeeld, bij lanes ben ik nog steeds niet overtuigd, al helemaal niet als je tegen een AP champ staat heb je niets aan je armor..Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:21:
[...]
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=146054
korte maar interresante topic hieromtrent.
[...]
Al de topics die ik hierover gelezen heb beweren dat dodge runes slechts in enkele gevallen als echt beter beschouwd wordt boven armor runes (jax, udyr,...).
Hetzelfde natuurlijk.Awaken1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:53:
[...]
Armor is altijd reductie in dmg. Dodge is alleen als je dodged.
Dus als je pech hebt en je dodged niet dan ben je dood.
[ Voor 19% gewijzigd door Bananenspin op 09-06-2011 10:02 ]
HOI.
nice bij dreamhack gaan ze die observer mode laten zien.
Kan niet wachten!
Kan niet wachten!
Meer Red-commentaar op spectatormode.Our goal was to have spectator mode ready for Dreamhack to improve the shoutcasting and streaming experience for everyone. As such the system currently supports custom games only. This does not mean the Dreamhack version of spectator represents the final feature set or scope for the system.
As for replays, we previously mentioned the new patcher was the first technology hurdle we had to cross to build the feature. Spectator mode represents another big step towards making it a reality.
Ik ben benieuwd hoe ze die spectatormode willen doen. Dat je gewoon via het game-menu kunt kiezen of je in een random-ranked erbij gezet kan worden?
Voor mij zie ik het vooral als een mooi punt voor live-casters. Een replay-mode erbij en ze kunnen eindelijk de richting op waardoor starcraft populair is. Omdat er daadwerkelijk veel van te zien is door (semi-)professionele casters.
Stel je voor dat we voor LoL straks types hebben als Day9 en Totalbiscuit. Mijn vader wist gewoon zelfs wie Day9 is. Oke, omdat hij dat bij mij veel heeft zien langskomen. Maar toch, mijn pa is 57 en had het over "dat is toch die starcraft commentator, of hoe dat spel ook heten mag?"
Het zou tof zijn als we dat over een jaar ook voor League of Legends hebben. Dat mijn ouders op mijn scherm meekijken en dankzij een fatsoenlijke commentator ook nog doorhebben wat er gebeurd op het scherm.
Voor mij zie ik het vooral als een mooi punt voor live-casters. Een replay-mode erbij en ze kunnen eindelijk de richting op waardoor starcraft populair is. Omdat er daadwerkelijk veel van te zien is door (semi-)professionele casters.
Stel je voor dat we voor LoL straks types hebben als Day9 en Totalbiscuit. Mijn vader wist gewoon zelfs wie Day9 is. Oke, omdat hij dat bij mij veel heeft zien langskomen. Maar toch, mijn pa is 57 en had het over "dat is toch die starcraft commentator, of hoe dat spel ook heten mag?"
Het zou tof zijn als we dat over een jaar ook voor League of Legends hebben. Dat mijn ouders op mijn scherm meekijken en dankzij een fatsoenlijke commentator ook nog doorhebben wat er gebeurd op het scherm.
sudo apt-get rekt
Zijn er al:MazeMouse schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:34:
Ik ben benieuwd hoe ze die spectatormode willen doen. Dat je gewoon via het game-menu kunt kiezen of je in een random-ranked erbij gezet kan worden?
ColbyCheez
Phreak
En die andere kerel waarvan ik de naam telkens vergeet.
Op zich vind ik ColbyCheeze en Colby en zelfs CasualProGamer leuk om te zien. Maar de vergelijking met iemand als Day9 gaat niet echt op.
Maar ja dat komt ook omdat Day9 al jaren en jaren en jaren SC ervaring heeft die hij nu gebruikt bij SC2 casting. LoL is simpelweg te nieuw om iemand met zo gruwelijk veel ervaring en inzicht te hebben. Misschien iemand uit de DotA scene maar dat lijkt toch echt een heel andere game te zijn, ondanks de overeenkomsten.
In elk geval wel mooi dat ze haast maken met de Spectator mode, dat gaat veel betekenen voor de esports waarde van LoL
In elk geval wel mooi dat ze haast maken met de Spectator mode, dat gaat veel betekenen voor de esports waarde van LoL
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Colbycheeze is wel leuk. Maar Phreak vind ik maar saai.Awaken1 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:42:
[...]
Zijn er al:
ColbyCheez
Phreak
En die andere kerel waarvan ik de naam telkens vergeet.
(en ik vermoed dat je nog Spunkify van LeagueTopTen bedoeld)
Wat ervaring betreft moet je bij LoL gewoon 2 casters hebben. Eentje die gewoon gruwelijk enthousiast kan casten (een TotalBiscuit figuur) met basale kennis van de game en iemand die misschien niet zo'n denderend goede caster is maar er voornamelijk bij zit vanwege zijn inzicht in de game. (Iemand die veel speelt, liefst op hoog niveau)
Ook omdat er zoveel tegelijk kan gebeuren in deze game gaat een solo-caster een hoop missen. (dat zie je nu al bij die zeldzame casts op replays)
sudo apt-get rekt
Even een vraagje:
Ik heb net LoL gedownload, geïnstalleerd en geupdate.
Nu klik ik op Play League of Legends, en dan krijg ik het volgende scherm en sluit daarna af...:

Wie o wie kan mij helpen?
Alvast Dank!
Ik heb net LoL gedownload, geïnstalleerd en geupdate.
Nu klik ik op Play League of Legends, en dan krijg ik het volgende scherm en sluit daarna af...:

Wie o wie kan mij helpen?
Alvast Dank!
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Probeer een nieuwe install? Ik heb dit nog nooit gehad
Ik heb hem al 4 keer opnieuw geïnstalleerd.
Zelfs 2 keer opnieuw gedownload van de LoL site...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Naar de league of legends site toegaan, en geheel opnieuw downloaden, natuurlijk eerst de ouders verwijderen. Ik heb deze melding ook meerdere keren gehad, bij mij kwam het omdat ik een oudere gedownloade versie wou installeren en vanaf daar wou updaten, wat niet werkt ivm de nieuwe LoL client
Ow, zie nu net dat je het al gedaan had, in ieder geval, je ziet je oude LoL client, denk dat daar iets verkeerd mee is.
Ow, zie nu net dat je het al gedaan had, in ieder geval, je ziet je oude LoL client, denk dat daar iets verkeerd mee is.
[ Voor 17% gewijzigd door kaizeh op 09-06-2011 13:09 ]
Oke, ga ik hem opnieuw downloaden.
Alvast dank
Alvast dank
Dat én ook zorgen dat je alle restanten van de vorige poging verwijderd. Dus gewoon in een compleet andere map installeren. Ik heb last van hetzelfde probleem gehad toen ik een tijdlang LoL niet gespeeld had en weer aan de slag wilde gaan.
Sowieso gek, want het plaatje wat je toont is de oude installer/patcher en niet de nieuwe (die beter met dit soort dingen om schijnt te kunnen gaan). In elk geval dus opnieuw de installer downloaden ja
Sowieso gek, want het plaatje wat je toont is de oude installer/patcher en niet de nieuwe (die beter met dit soort dingen om schijnt te kunnen gaan). In elk geval dus opnieuw de installer downloaden ja
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
@rikdegraaff wat je moet doen is:
Uninstall LoL, pando media booster en adobe air.
Download LoL opnieuw en installeer dat.
De fout zit waarschijnlijk in pando media booster, die zichzelf alleen installeerd op het moment dat je download.
Succes
Uninstall LoL, pando media booster en adobe air.
Download LoL opnieuw en installeer dat.
De fout zit waarschijnlijk in pando media booster, die zichzelf alleen installeerd op het moment dat je download.
Succes
Dit...Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:35:
+ opstarten als administrator wil ook nog wel es helpen.
Heeft mij zo vaak geholpen;)
idd opstarten als admin, btw die client is nog de oude client ik denk dat je idd een nieuwe setup moet downloaden van de site zelf
Wat m.i. compleet belachelijk is. Ik heb zowel de US als de EU client geinstalleerd (in aparte folders) en de EU client moet ik opstarten als admin, maar de US client niet.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:35:
+ opstarten als administrator wil ook nog wel es helpen.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Ik heb nog nooit iets hoeven starten als admin om iets werkend te krijgen
Dat plaatje is van de oude patcher, dus je moet inderdaad een volledig nieuwe versie installeren.rikdegraaff schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:07:
Ik heb hem al 4 keer opnieuw geïnstalleerd.
Verwijderd
Vannacht hadden ze nog een 'emergency' update. Nu is er weer wat fout met inloggen en d/c tijdens het gamen. Hele forum staat uiteraard weer vol met whine posts. Hoop dat ze het vanavond nog weten rond te krijgen.
Ik moet hem nog opnieuw downloaden.
Zuigt zo veel van je internet-verbinding, dus dat doe ik richting vannacht weer.
Dit omdat er meerdere mensen (5) met de bandbreedte moeten doen.
Zuigt zo veel van je internet-verbinding, dus dat doe ik richting vannacht weer.
Vergeet niet om het GoT channel te joinen als je het eenmaal (succesvol) heb geinstalleerd. Met vragen kun je daar dan terechtrikdegraaff schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:17:
Ik moet hem nog opnieuw downloaden.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Oh crap, een uur en 6 minuten login. Ik had stiekem gehoopt dat die lange queues pas rond een uur of 7-8 begonnen.
edit: Typisch, na van een uur een 5 minuten naar 23 minuten
edit: Typisch, na van een uur een 5 minuten naar 23 minuten
[ Voor 22% gewijzigd door deTwisj op 09-06-2011 18:30 ]
Is een uitzondering vandaag. Het spel zat weer te flippen dus ik ben gaan reloggen en denk met mij vele anderen. Die nu allemaal in de queue zittendeTwisj schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:30:
Oh crap, een uur en 6 minuten login. Ik had stiekem gehoopt dat die lange queues pas rond een uur of 7-8 begonnen.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Is goed, doe ikForn schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:28:
[...]
Vergeet niet om het GoT channel te joinen als je het eenmaal (succesvol) heb geinstalleerd. Met vragen kun je daar dan terecht.
Verwijderd
Denk je eindelijk in te loggen na 1,5 uur: 'Server is busy'.
We sluiten weer braaf achteraan in de queue.
We sluiten weer braaf achteraan in de queue.

@ rikdegraaff:
http://support.leagueofle...talling-league-of-legends
Hier vind je gedetailleerd wat je moet doen bij een reinstall (al komt het geloof ik neer op wat Baristo al zei).
http://support.leagueofle...talling-league-of-legends
Hier vind je gedetailleerd wat je moet doen bij een reinstall (al komt het geloof ik neer op wat Baristo al zei).
Tegen een AP champ het je ook niets aan dodge chance.Bananenspin schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:59:
Dat is echter een jungle voorbeeld, bij lanes ben ik nog steeds niet overtuigd, al helemaal niet als je tegen een AP champ staat heb je niets aan je armor..
Verwijderd
Hoezo heb je niks aan armor tegen AP champs O.o?
Xin vs any AP mid => armor kopen. Aggressief spelen, reduce dmg van minions door armor = PROFIT!
Xin vs any AP mid => armor kopen. Aggressief spelen, reduce dmg van minions door armor = PROFIT!
oh wat ben ik weer slim bezig...ik denk ik patch de EU launcher maar weer eens...gaat het mis, moet ik reinstallen... uninstall ik de US versie
helaas kwam ik met de US versie toch geen game in...

helaas kwam ik met de US versie toch geen game in...
Verwijderd
Wat is Caitlyn een heerlijke champion. Nu drie potjes gespeeld (waaronder net een vrije epische) en alles gewonnen. Het farmen met haar gaat echt razendsnel door haar range (lijkt groter te zijn dan bijvoorbeeld Miss Fortune of Ashe?), waardoor je vaak veel sneller dan je tegenstander (vaak mid) items kunt kopen. Traps plaatsen in de bushes helpt goed om niet verrast te worden door andere champions en natuurlijk voor map controle. En die ultimate is echt heerlijk; vroeger had ik nog wel eens dat je een champion net niet killt, maar nu even zo'n ranged shot voor de finishing touch
. Scheelt ook dat je met E al een escape hebt, dus dan kun je bijvoorbeeld Flash of Haste laten liggen en voor Ignite en Excaust gaan voor net wat extra
.
Verwijderd
Caitlyn heeft meeste range van alle championsVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:11:
Wat is Caitlyn een heerlijke champion. Nu drie potjes gespeeld (waaronder net een vrije epische) en alles gewonnen. Het farmen met haar gaat echt razendsnel door haar range (lijkt groter te zijn dan bijvoorbeeld Miss Fortune of Ashe?), waardoor je vaak veel sneller dan je tegenstander (vaak mid) items kunt kopen. Traps plaatsen in de bushes helpt goed om niet verrast te worden door andere champions en natuurlijk voor map controle. En die ultimate is echt heerlijk; vroeger had ik nog wel eens dat je een champion net niet killt, maar nu even zo'n ranged shot voor de finishing touch. Scheelt ook dat je met E al een escape hebt, dus dan kun je bijvoorbeeld Flash of Haste laten liggen en voor Ignite en Excaust gaan voor net wat extra
.
Kan dus heel vervelend zijn om tegenover je te hebben.
Gisteravond maar eens op mijn smurf account gezeten en 2 potjes heerlijk gewonnen met een legendary met ashe. Eigenlijk heel sneu want die spelers beginnen net.
Maar desalniettemin erg lekker.
En ik moet deze toch naar level 30 krijgen anders geen ranked.
Ook een potje xin gedaan op mijn main en ook lekker gewonnen na een uur spelen.
Vandaag Katarina kopen!:D
Maar desalniettemin erg lekker.
En ik moet deze toch naar level 30 krijgen anders geen ranked.
Ook een potje xin gedaan op mijn main en ook lekker gewonnen na een uur spelen.
Vandaag Katarina kopen!:D
Klopt, en standaard is de auto-attack van Annie het grootst. Maar Cait komt daar wel vlak na inderdaad. Gister nog met een teemo tegen een cait + alistar gespeeld (ik was solo top), en dat is best frustrerend.kaizeh schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:54:
Het meeste? Volgens mij heeft Tristana na een bepaald lvl iets langere range.
Verwijderd
Auto attack range van cayt : 650
Auto attack range van trist : 550
Auto attack range van annie : 625
volgens lol builder.
volgens lol builder.
Vanavond ga ik orianna halen. (ik weet dat er al builds een aantal pagina's terug staan) Maar iemand builds/tips voor me aangezien het nu wel een tijdje is dat ze uit is gekomen en iemand die er vaak mee heeft gespeeld nu misschien een totaal andere build heeft die goed werkt. En wat zou het beste zijn, gewoon als support gaan of echt veel AP en dan dat shieldje eens rondstrooien? Runes hoef je er niet bij te zeggen want daar heb ik geen IP voor en wil ik er nog niet aan uitbesteden (wil eerst zoveel mogelijk champions)
Trist groeit per level qua range. Maar ik wist niet dat cait een hogere range had dan annie, thanxVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:
Auto attack range van cayt : 650
volgens lol builder.
Gisteravond nog een leuke game gespeeld met wat mensen van hier. We begonnen wat moeizaam met FB voor de tegenpartij en nog aardig wat kills voor hun daarna. Met name door LeBlanc die zoveel dmg in één keer kan doen.
Ik speelde met Teemo voor de derde keer in een Normal maar voor het eerst in een volle premade. Mijn creepkills bleef na een tijdje een beetje achter omdat ik constant bezig was onze hele jungle vol mushrooms te gooien. Naast veel vision en irritatie bij de tegenpartij heeft me dat uiteindelijk nog een kill opgeleverd ook. Ik liep rond in onze eigen base toen ik ineens een kill kreeg, apart gevoel
Maar op ongeveer de helft van de game, nadat we twee keer achter elkaar een teamfight wonnen kregen we een lichte overhand. Uiteindelijk met de tweede flinke push over mid gewoon meteen hun nexus gepakt. De sidelanes waren toen nog grotendeels ongeschonden. Al met al een leuke game!
Zeker omdat we ook nog wonnen aan het eind.
we waren nog niet echt aan het verliezen, maar goed begonnen we ook niet.
Ik speelde met Teemo voor de derde keer in een Normal maar voor het eerst in een volle premade. Mijn creepkills bleef na een tijdje een beetje achter omdat ik constant bezig was onze hele jungle vol mushrooms te gooien. Naast veel vision en irritatie bij de tegenpartij heeft me dat uiteindelijk nog een kill opgeleverd ook. Ik liep rond in onze eigen base toen ik ineens een kill kreeg, apart gevoel
Maar op ongeveer de helft van de game, nadat we twee keer achter elkaar een teamfight wonnen kregen we een lichte overhand. Uiteindelijk met de tweede flinke push over mid gewoon meteen hun nexus gepakt. De sidelanes waren toen nog grotendeels ongeschonden. Al met al een leuke game!
edit:
@hieronder: dat was ongeveer het idee ja [ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 10-06-2011 09:41 ]
Zulke games heb ik ook wel eens gehad (als ik het een beetje begrijp).
Dan ben je aan de verliezende hand, maar als je dan 2/3 teamfights wint en je kunt na die teamfights ook nog eens een lane pushen en daarna de nexus is dat wel een leuk gevoel
Dan ben je aan de verliezende hand, maar als je dan 2/3 teamfights wint en je kunt na die teamfights ook nog eens een lane pushen en daarna de nexus is dat wel een leuk gevoel
Ik ben toegewijd mordekaiser speler (Ja ik weet het op top-premade vervalt deze hero. Maar ik ben nog geen eens level 30 en momenteel stompt hij lekker. >90% winrate met mordekaiser denk ik, over >50-60 games) en dacht van, laat ik eens een skin kopen.
Dus ik heb de Pentakill mordekaiser skin gekocht, zag er superbruut uit op 't plaatje, oranje gloed, vette gitaar, ontbloot, stoere tribal tatoos.
Ga ik in-game.. heeft hij wel een vet rode-oranje gitaar maar daar is ook echt alles mee gezegd.
Hij ziet er compleet grijs uit en 90% als dezelfde standaard mordekaiser.
Ook het feit dat hij half ontbloot is is niet terug te vinden aangezien zijn skin dezelfde kleur heeft als het armor. Om over de ontzichtbare tattoos maar te zwijgen.
Dus ik heb de Pentakill mordekaiser skin gekocht, zag er superbruut uit op 't plaatje, oranje gloed, vette gitaar, ontbloot, stoere tribal tatoos.
Ga ik in-game.. heeft hij wel een vet rode-oranje gitaar maar daar is ook echt alles mee gezegd.
Hij ziet er compleet grijs uit en 90% als dezelfde standaard mordekaiser.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Als het goed is en je drukt op die skin in de shop dan krijg je ook te zien hoe die er in game uit ziet...kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:42:
Ik ben toegewijd mordekaiser speler (Ja ik weet het op top-premade vervalt deze hero. Maar ik ben nog geen eens level 30 en momenteel stompt hij lekker. >90% winrate met mordekaiser denk ik, over >30 games) en dacht van, laat ik eens een skin kopen.
Hij ziet er compleet grijs uit en 90% als dezelfde standaard mordekaiser.Ook het feit dat hij half ontbloot is is niet terug te vinden aangezien zijn skin dezelfde kleur heeft als het armor. Om over de ontzichtbare tattoos maar te zwijgen.
Daarbij vind ik mordekaiser 1 van de betere champions om solo que mee te doen. Je kan veel damage pakken maar ook best wat damage uitgeven. Met een mordekaiser zou je makkelijk een 3 vs 1 overleven en zelfs 1 of 2 kills daaruit pakken, vooral als je je ult op een carry van 1 van de 3 krijgt en die gaat dood.
Ja precies, sta je in hun jungle een bosje te campen om een nietsvermoedende voorbijganger te ganken.. (hextech gunblade, magic pen boots en een lichbane - verder niks), komen er opeens 4 man aanlopen, recht je bosje in.DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Als het goed is en je drukt op die skin in de shop dan krijg je ook te zien hoe die er in game uit ziet...
Daarbij vind ik mordekaiser 1 van de betere champions om solo que mee te doen. Je kan veel damage pakken maar ook best wat damage uitgeven. Met een mordekaiser zou je makkelijk een 3 vs 1 overleven en zelfs 1 of 2 kills daaruit pakken, vooral als je je ult op een carry van 1 van de 3 krijgt en die gaat dood.
Dus wat doe ik? Ignite op hun carry -> W op mezelf -> Q op hun carry -> R op hun carry -> hextech gunblade nuke op hun carry -> E op hun allemaal.. toen had ik mn ghost, toen m'n Q en E maar blijven spammen en uiteindelijk een quad kill
(+10 armor, +10 magic pen -5% CDR runes) (6-0-15 masteries)
Leuke o-shi momentjes.
wel merk ik dat alt+rightclick niet altijd goed reageert als je je ghost wilt besturen. Dit zorgt vaak voor frustrerende momenten waarbij je dood gaat in plaats van 3 kills maakt.
wist je dat: je een enemy mordekaiser's ghost ook kan ghosten met je ult? Dan jat de enemy mordekaiser de ashe van jouw team, en dan jat jij zijn ghost.. heb jij je eigen team's ashe als ghost.
zijn towers recentelijk generfed trouwens? Ze doen amper damage meer.. ik zie mezelf nu veel vaker Diven dan voorheen.
Laatste vraag: Kan je clans opzetten in-game?
[ Voor 19% gewijzigd door kaluro2 op 10-06-2011 09:58 ]
Leuk was het opzich wel, alleen jammer dat bij elke fight alle focus eerst op mij gingCloud schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:38:
Gisteravond nog een leuke game gespeeld met wat mensen van hier.
HOI.
Verwijderd
als je met mordekaiser goed creeps farmt kan je zo 2 - 3 man aan ...kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:51:
[...]
Ja precies, sta je in hun jungle een bosje te campen om een nietsvermoedende voorbijganger te ganken.. (hextech gunblade, magic pen boots en een lichbane - verder niks), komen er opeens 4 man aanlopen, recht je bosje in.
Dus wat doe ik? Ignite op hun carry -> W op mezelf -> Q op hun carry -> R op hun carry -> hextech gunblade nuke op hun carry -> E op hun allemaal.. toen had ik mn ghost, toen m'n Q en E maar blijven spammen en uiteindelijk een quad kill.. en nog >50% HP over ook hè. hoe snel je armor bijvult gaat echt nergens over, en die gunblade zorgt voor veel lifesteal/spellvamp terwijl je armor actief is.
(+10 armor, +10 magic pen -5% CDR runes) (6-0-15 masteries)
Leuke o-shi momentjes.
wel merk ik dat alt+rightclick niet altijd goed reageert als je je ghost wilt besturen. Dit zorgt vaak voor frustrerende momenten waarbij je dood gaat in plaats van 3 kills maakt.
wist je dat: je een enemy mordekaiser's ghost ook kan ghosten met je ult? Dan jat de enemy mordekaiser de ashe van jouw team, en dan jat jij zijn ghost.. heb jij je eigen team's ashe als ghost.
zijn towers recentelijk generfed trouwens? Ze doen amper damage meer.. ik zie mezelf nu veel vaker Diven dan voorheen.
Laatste vraag: Kan je clans opzetten in-game?
Towers zijn niet generfd maar met mordekaiser heb je een schild dus kan je wel iets makkelijker towerdiven.
Clans kan je niet opzetten in-game, daar moeten ze wel wat voor gaan maken.
Je kunt drie dingen doen om een betere indruk te krijgen van skins:kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:42:
Hij ziet er compleet grijs uit en 90% als dezelfde standaard mordekaiser.Ook het feit dat hij half ontbloot is is niet terug te vinden aangezien zijn skin dezelfde kleur heeft als het armor. Om over de ontzichtbare tattoos maar te zwijgen.
- Op deze url staan screenshots van alle in-game skins.
http://www.leagueoflegend...php?p=1420553#post1420553
- Wachten tot je iemand in-game tegen komt met die skin.
- AutoLoL gebruiken om een 3D-preview van de skin te krijgen. De skin ziet er dan mooier uit dan in-game, maar het geeft een aardige impressie. Zie screenshot.
Dat klopt niet. Je ziet een enorm mooi plaatje die totaal niet lijkt op de in-game skin.DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:45:
Als het goed is en je drukt op die skin in de shop dan krijg je ook te zien hoe die er in game uit ziet...

[ Voor 4% gewijzigd door SaphuA op 10-06-2011 11:02 ]
Dat was jammer voor jou, maar niet geheel onterecht van hun kant als je die damage output van jou bekeekBananenspin schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Leuk was het opzich wel, alleen jammer dat bij elke fight alle focus eerst op mij ging
Dat zeggen alle feedersBananenspin schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Leuk was het opzich wel, alleen jammer dat bij elke fight alle focus eerst op mij ging
Nee, als je in de shop je muis op een skin houdt wordt het of boven, of onder een beetje lichter. Als je het dan boven houdt en je drukt er op, dan krijg je toch een voorbeeld van de skin te zien? (Kan ook dat ik me nu iets heel anders verbeeld maar ik denk dat ik dit toch een keer heb gezien)SaphuA schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:59:
Dat klopt niet. Je ziet een enorm mooi plaatje die totaal niet lijkt op de in-game skin.
Kan iemand eens voor me kijken?
Anders kijk ik vanavond zelf ^^
Volgens mij doen ze nu 1/3 true damage 1/3 physical damage 1/3 magical damage met extra armor penetration.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:
Towers zijn niet generfd maar met mordekaiser heb je een schild dus kan je wel iets makkelijker towerdiven.
Voorheen deden ze 3/3 true damage, geloof ik.
Ik vind dat ze dan meer gebalanced zijn dan generfdkaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:08:
[...]
Volgens mij doen ze nu 1/3 true damage 1/3 physical damage 1/3 magical damage met extra armor penetration.
Nee dan zie je de reguliere info pagina. De plaatjes die je daar ziet zijn de plaatjes van de art afdeling, die inderdaad niet altijd goed overeenkomen met de in-game versie van de skin.DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:07:
[...]
Nee, als je in de shop je muis op een skin houdt wordt het of boven, of onder een beetje lichter. Als je het dan boven houdt en je drukt er op, dan krijg je toch een voorbeeld van de skin te zien? (Kan ook dat ik me nu iets heel anders verbeeld maar ik denk dat ik dit toch een keer heb gezien)
Kan iemand eens voor me kijken?
Anders kijk ik vanavond zelf ^^
Saphua, kun je een beetje uitleggen hoe auto-chat werkt in AutoLoL? Dat lijkt me nog wel eens handig
Wanneer is dat veranderd?kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:08:
[...]
Volgens mij doen ze nu 1/3 true damage 1/3 physical damage 1/3 magical damage met extra armor penetration.
Ik merk echt dat ik nu vele malen meer towerhits kan hebben dan voorheen. Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen.DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:
[...]
Ik vind dat ze dan meer gebalanced zijn dan generfd
Mjah zeker. Het zorgt er wel voor dat je niet meer zo vaak van die stalemates bij een enemy/eigen tower hebt en dat de games dus uiteindelijk wat korter worden. Op zich vind ik dat alleen maar goed.kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:10:
[...]
Ik merk echt dat ik nu vele malen meer towerhits kan hebben dan voorheen. Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
Verwijderd
Turrets also increase damage while trained on one target. It begins with 85% attack damage and increases with each shot, by 10%, until a maximum of 155% damage. Once it switches targets, the bonus damage starts at 125% damage. If a turret hasn't fired for 4 seconds, the bonus damage is reset to 85%. (Testing indicates this has been changed to something approaching a 22.5% original damage increase per shot, capping at 135% additional damage or 235% of the damage of the 1st shot).
Turrets do 5% increased damage to champions.
even opgezocht, en dit gevonden gewoon attack damage. true damage zou een beetje OP zijn en dan wordt ook towerdiven wel lastig.
even opgezocht, en dit gevonden gewoon attack damage. true damage zou een beetje OP zijn en dan wordt ook towerdiven wel lastig.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 11:14 ]
Ik geloof dat het true damage was en nu 1/3 physical 1/3 magical 1/3 true damage met 20% armor penetration.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:13:
Turrets also increase damage while trained on one target. It begins with 85% attack damage and increases with each shot, by 10%, until a maximum of 155% damage. Once it switches targets, the bonus damage starts at 125% damage. If a turret hasn't fired for 4 seconds, the bonus damage is reset to 85%. (Testing indicates this has been changed to something approaching a 22.5% original damage increase per shot, capping at 135% additional damage or 235% of the damage of the 1st shot).
Ik heb ergens patch notes gelezen.
Het is dat ik momenteel op het werk zit, anders had ik het opgezocht voor je.
Attack damage is geen damage type. Je hebt physical, magical en true damage. Attack damage is gewoon de damage die iemand doet met auto attacks. Torens hebben geen physical auto attacks, of althans.. maar voor 1/3.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:13:
[ Voor 32% gewijzigd door kaluro2 op 10-06-2011 11:21 ]
Verwijderd
Gisteren een leuke pot gehad met 5 vs. 5 tegen tweakers. 2x een internal error gehad, zucht.

Verwijderd
Inderdaad, en op dezelfde pagina staat ook nogVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:13:
Dat vind ik gewoon attack damage
When no enemy minions are within a turret's sight range it gains armor (x3.88) and magic resistance (x2.47) effectively further reducing physical damage dealt to that turret by 49% and magic damage by 29% (this makes the strategy of "backdooring" less effective).
Wist ik niet
Mjah daardoor heb je er helaas een loss bij. 5vs5 had ik het nog wel moeten zien, maar toen jij weg was konden we redelijk eenvoudig door mid jullie basis ompushen. Zonde, want je ging wel lekkerVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:16:
Gisteren een leuke pot gehad met 5 vs. 5 tegen tweakers. 2x een internal error gehad, zucht.
Verwijderd
dit wist ik ook nietVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:16:
[...]
Inderdaad, en op dezelfde pagina staat ook nog
When no enemy minions are within a turret's sight range it gains armor (x3.88) and magic resistance (x2.47) effectively further reducing physical damage dealt to that turret by 49% and magic damage by 29% (this makes the strategy of "backdooring" less effective).
Wist ik niet

Each allied Champion nearby a friendly turret used to increase the turret's armor and magic resistance by 5 and attack speed by 4.2%.
hieronder gaat het over armor, en als jij veel armor stackt dan hit een tower niks meer.
Turret damage is mitigated by your armor, unless they are Shrine (spawn) turrets which ignore all resistances and immunities. Turret armor is not affected by your armor penetration/reduction.
Verwijderd
5v5 hadden we zeker verlorenVicarious schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:17:
[...]
Mjah daardoor heb je er helaas een loss bij. 5vs5 had ik het nog wel moeten zien, maar toen jij weg was konden we redelijk eenvoudig door mid jullie basis ompushen. Zonde, want je ging wel lekker
Verwijderd
Yup, baalde ook als een stekker. Maarja, nadat ik 2x alles moest afsluiten en weer opnieuw moest opstarten was ik het toch wel beuVicarious schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:17:
[...]
Mjah daardoor heb je er helaas een loss bij. 5vs5 had ik het nog wel moeten zien, maar toen jij weg was konden we redelijk eenvoudig door mid jullie basis ompushen. Zonde, want je ging wel lekker
Nogmaals, het is een zeer recente aanpassing. Die LoL wiki pages zijn bij lange na niet altijd up to date.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:22:
[...]
dit wist ik ook niet
Each allied Champion nearby a friendly turret used to increase the turret's armor and magic resistance by 5 and attack speed by 4.2%.
hieronder gaat het over armor, en als jij veel armor stackt dan hit een tower niks meer.
Turret damage is mitigated by your armor, unless they are Shrine (spawn) turrets which ignore all resistances and immunities. Turret armor is not affected by your armor penetration/reduction.
Check de forums voor confirmatie. Heb je veel meer aan dan outdated pages.
edit: google search ->
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=225125
patchnotes: http://www.lolesp.com/for...h-note-100115/217715/?p=5
Release Notes v1.0.0.115 -
Champions:
Malzahar: Voidlings now are controlled with alt+right click, like other pets and minions. However, if you do not click, they will prioritize the target afflicted by Malefic Visions.
Singed: Base movement speed increased to 330.
Jax: Base movement speed set back to 330. Counter strike active now has a 20 second cooldown, however the cooldown is reset whenever jax dodges. Counterstrike may only be used once every 6 seconds.
Shaco: Deceive now properly applies bonus damage from critical hit modifiers (infinity edge, runes ect.)
Master Yi: Alpha Strike now fears all targets it hits for 1 second. Alphastrike cooldown increased by 4 seconds at all levels.
Nocturne: Unspeakable Horror cooldown increased to 14 seconds at all levels.
Twisted Fate: Fixed a bug where red cards wouldn't deal damage or slow moving targets.
Pantheon: Fixed a bug where aegis would go on cooldown and take mana, but not stun.
Towers:
Total tower damage reduced 20%. However, towers now deal 1/3 physical damage, 1/3 magic damage and 1/3 true damage.
Items:
Tiamat: Splash range increased 25% on melee champions.
Hexdrinker: Damage absorption increases with level, starting at 300, than increasing to 350 and 400 and level 11 and 16 respectively.
PVP.NET:
Fixed a bug causing the client to freeze while changing masteries in a ranked game
General:
Upon reaching level 30, all IP gained is increased 10%
[ Voor 59% gewijzigd door kaluro2 op 10-06-2011 11:31 ]
Verwijderd
Hey, Zijn die classes van deze week na deze week ook gewoon te koop in de winkels? heb 2 classes die ik echt vet tof vind.. die 2 gekken , die professor en piloot
Verwijderd
Yup, kan je in de store kopen met IP of RP punten. Je bedoelt Heimerdinger en Corki denk ik?
Verwijderd
Tegenwoordig werken die servers niet helemaal goed meer, ik krijg steeds meer errors, heb ik een potje gespeeld krijg een session closed, opnieuw opstarten -> 50 min queue. wordt je allemaal niet vrolijk van
Volgens mij bedoel ik nog steeds iets anders, zal straks eens kijken. Het kan zijn dat je gelijk hebt hoorCloud schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:
Nee dan zie je de reguliere info pagina. De plaatjes die je daar ziet zijn de plaatjes van de art afdeling, die inderdaad niet altijd goed overeenkomen met de in-game versie van de skin.
Ik heb recent Olaf gekocht met IP en ik moet zeggen dat het zieke dmg doet en toch redelijk tanky is.
Ashe etc heb je met 2 combo's meteen down.
Is er iemand hier een ervaren Olaf speler?
Wil nl weten hoe hij Olaf build.
Verwijderd
ik heb ook even gezocht, naar aanleiding van jouw reactie.kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:24:
[...]
Nogmaals, het is een zeer recente aanpassing. Die LoL wiki pages zijn bij lange na niet altijd up to date.
Check de forums voor confirmatie. Heb je veel meer aan dan outdated pages.
edit: google search ->
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=225125
patchnotes: http://www.lolesp.com/for...h-note-100115/217715/?p=5
die patchnotes die jij geeft zijn niet helemaal juist, ik heb de release notes(1.0.0.115) site gepakt en daarin wordt niet gepraat over towers, en zijn ook veel uitgebreider dan die van jouw website.
Het kan zijn dat jij gelijk hebt maar ik kan er zelf helemaal niks over vinden, en uit mijn ervaring doet een turret attack damage. omdat als je veel armor stackt een tower vrijwel niks hit.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 11:43 . Reden: Link toegevoegd ]
Ik jungle olaf vaak;)Sniperc schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:34:
Ik heb recent Olaf gekocht met IP en ik moet zeggen dat het zieke dmg doet en toch redelijk tanky is.
Ga voor wiggles en dan Merc Threads.
Bouw vaak een youmuu ghostblade of een frozen mallet daarna.
Runes zijn normale jungle build.
Masteries zijn jungle (0/21/9) of (1/21/8)
Verwijderd
je kan ook even hier kijken. staan verschillende builds van mensen.Sniperc schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:34:
http://www.mobafire.com/league-of-legends/olaf-guide
Zal het even hier doen, omdat er meer mensen zijn die het niet helemaal snappen (is ook wel logischCloud schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:09:
Saphua, kun je een beetje uitleggen hoe auto-chat werkt in AutoLoL? Dat lijkt me nog wel eens handig
Als eerste dien je AutoChat in te schakelen in de Settings tab.
Ook kun je daar instellen welke knoppen je wilt gebruiken.
Voor dit voorbeeld gebruik ik de default autochat-zinnen die met AutoLoL geleverd worden en deze knoppen:
Modifier key: Left Control
Keys: 1,2,3,4,5,6
Vervolgens kun je als je in een spel zit het volgende doen om het bericht "Golem: {t} > {t:300}" te typen.
Druk 'Left Control' in
Druk '3' in om het 'Timers' menu te openen en laat weer los
Druk '2' in om het bericht te selecteren en laat weer los
Laat 'Left Control' los
Wacht tot het berich geplaatst is en speel lekker verder
Edit: http://autolol.codeplex.c...erringTitle=Documentation
[ Voor 4% gewijzigd door SaphuA op 10-06-2011 11:51 ]
Dan kun je beter naar www.solomid.com gaan en daar naar de builds. Ik vind die van solomid vaak beter.
@SniperC
Vergeet natuurlijk een van de beste junglers van LoL niet! Build voor Olaf van TheOddOne. Super uitgebreid met videos erbij ook nog. Heb veel aan zijn jungle guides gehad
@Saphua
Bedankt, dan heb ik een idee hoe ik het moet gebruiken. Zal het vanavond eens testen of het me bevalt
Die {t} wordt die vervangen door de huidige game tijd? En {t:300} is huidige tijd + 300 seconden dan?
Vergeet natuurlijk een van de beste junglers van LoL niet! Build voor Olaf van TheOddOne. Super uitgebreid met videos erbij ook nog. Heb veel aan zijn jungle guides gehad
@Saphua
Bedankt, dan heb ik een idee hoe ik het moet gebruiken. Zal het vanavond eens testen of het me bevalt
[ Voor 32% gewijzigd door Cloud op 10-06-2011 11:42 ]
Verwijderd
TheOddOne is de standaard voor mij in grote mate voor junglingCloud schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:40:
@SniperC
Verwijderd
Zoniet de beste jungler around op het moment ?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:41:
[...]
TheOddOne is de standaard voor mij in grote mate voor jungling
Vind die IP + 10% op lvl 30 wel nice
Ja die heb ik erg goed gelezen. Mss heeft iemand anders een heel andere build die voor hem heel goed werktCloud schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:40:
@SniperC
Olaf is niet makkelijk om te spelen btw, damn
Nope Stonewall;)Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:43:
[...]
Zoniet de beste jungler around op het moment ?
Vind die IP + 10% op lvl 30 wel nice
Rog.clgaming.net
Helaas op dit moment de syseem tijd, maar het idee is dat we dit gaan vervangen met game tijd jaCloud schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:40:
@Saphua
Bedankt, dan heb ik een idee hoe ik het moet gebruiken. Zal het vanavond eens testen of het me bevaltDie {t} wordt die vervangen door de huidige game tijd? En {t:300} is huidige tijd + 300 seconden dan?
Wanneer koop je een youmuu en wanneer een frozen mallet?Awaken1 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Ik jungle olaf vaak;)
Ga voor wiggles en dan Merc Threads.
Bouw vaak een youmuu ghostblade of een frozen mallet daarna.
Runes zijn normale jungle build.
Masteries zijn jungle (0/21/9) of (1/21/8)
Tot nu toe heb ik geen enkle keer youmuu gekocht. Ik ben alleen voor frozen mallet gegaan.
Frozen mallet is relatief duur voor wat je krijgt dus vaak stel ik die uit als ik weinig farm en kills heb.Sniperc schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:57:
[...]
Wanneer koop je een youmuu en wanneer een frozen mallet?
Tot nu toe heb ik geen enkle keer youmuu gekocht. Ik ben alleen voor frozen mallet gegaan.
Youmuu koop ik vaak om snel meer kills te krijgen.
Je kan namelijk vanaf level 6 al goed towerdiven en dat overschatten veel tegenstanders.
Ik loop dan naar ze toe waarop ze wegrennen, gebruik youmuu voor de runspeed, gooi mijn axe voor de slow en dan kill ik ze vrij gemakkelijk.
Youmuu is eigenlijk een minighost met als voordeel dat je ook attackspeed erbij krijgt.
Ik koop youmuu ook vooral als ik flash pak omdat ik zo toch nog een ghost heb.
Als je niet hard gefocust wordt en niet vaak doodgaat is een ghostblade een goeie. Ik vind mezelf als Olaf dan echter meestal te squishy en ga toch voor een mallet. Veel mensen doen ook Warmogs bouwen, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Wil ik ook wel eens doen.Sniperc schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:57:
[...]
Wanneer koop je een youmuu en wanneer een frozen mallet?
Ik vind mezelf als olaf eigenlijk nooit squishy tenzij ik echt alleen dmg items bouw.Vicarious schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:02:
[...]
Als je niet hard gefocust wordt en niet vaak doodgaat is een ghostblade een goeie. Ik vind mezelf als Olaf dan echter meestal te squishy en ga toch voor een mallet. Veel mensen doen ook Warmogs bouwen, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Wil ik ook wel eens doen.
Olaf heeft al heel veel health uit zichzelf en met zijn ult is hij vrijwel niet tegen te houden.
Verwijderd
ja kon ff niet op corki komen en heimerdinger vond ik te lang om op te schrijvenVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:27:
Yup, kan je in de store kopen met IP of RP punten. Je bedoelt Heimerdinger en Corki denk ik?
belangrijkste is dat ik ze gratis kan halen!
Ik heb een vraagje, soms heb ik bijvoorbeeld 5 items en dan wil ik de 6e kopen, maar dan blijkt ie een van mijn anderen te vervangen!! laatst was ik zo zomaar inene een item van ruim 3k kwijt. Ik dacht dat dit aan de productsoort ligt, dus schilden en zwaarden en harnassen.. maar sommige dingen kun je niet echt eenduidig in een klasse plaatsen.. zo had ik bijvoorbeeld dat schild van 475, daarna had ik dat aegis schild van 1625 ofzo en die had ik gewoon beide in mn itemlijst..
Hoe kan ik zien of n item een ander gaat replacen?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 13:32 ]
Dat gebeurt alleen als het item wat je al hebt, onderdeel is van het 'recept' van het item wat je daarna koopt. Dat kun je zien aan de rechterzijde in de shop.
Een item is vaak opgebouwd uit meerdere andere items, zo bestaat berserker boots uit lvl 1 boots en een dagger. Wanneer jij al gewone boots hebt, en je koopt vervolgens de berserker boots, vervangen deze de lvl 1 boots.
Verwijderd
ahh.. ik koop altijd uit die itemlijst, nooit via recommended, wellicht handig om naar die boomstructuren te kijken idd.
dus stel ik wil n item kopen, ik klik erop en ik zie in die boom geen enkel item dat ik al heb dan ben ik safe?
dus stel ik wil n item kopen, ik klik erop en ik zie in die boom geen enkel item dat ik al heb dan ben ik safe?
Dit topic is gesloten.