[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:43:
gisteren bij leuke 5vs5 custom met allemaal clanleden tegen elkaar en op vent twee verschillende channels tegen elkaar gepit, de beste speler van allemaal zat op het andere team en we voelden ons een beetje bedreigd, dus 5 x fortify en dan dik lachen wanneer ie begint te vloeken
ALL : 5 fortify OMFG you do know you will die because of this
op het einde wel gewonnen, ook al had hun Jax 30 kills ofzo en was het 25-50 in teamkills
we waren maar twee turrets kwijt :)

erna een met 5 tanks, dat was een hilarisch spel, ze konden ons gewoon niet pushen of doden, deze is geeindigd met een surrender van het andere team met 12-2 teamkills :) na halfuur ofzo

i don care about ELO, kheb dan ook nog geen potje ranked gedaan, eerst nog wat alle champs spelen zodat ik ze allemaal ken, nog een aantal te gaan wel
Allemaal spelen is bijna niet te doen omdat je afhankelijk bent van de free2play rotaties. Sommige champs komen daar gewoon zelden/nooit in. Hoeft ook niet, als je er maar tegen gespeeld hebt (en het liefst ertegen gelaned), dan ken je een champ voldoende om je ertegen te wapenen.

5v5 customs zijn voor mij ook de leukste games. Doen we ook wel eens met gotters in het GoT-kanaal in LoL, en dat zijn meestal hilarische games. Meestal all random en daar krijg je echt geinige games van. Bovendien denk ik dat je er ook echt beter van wordt omdat je 1. moet teamplayen en 2. vaak speelt met heroes die je normaal niet zou kiezen. Ook de interessante teamcomps zorgen ervoor dat je soms creatief met de situatie om moet gaan.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiele klacht:

Laners die eigen lane blijven pushen, geen wards neerzetten, word geganked en dan gaan klagen waarom hun eigen jungler nooit komt ganken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh kheb even lijstje erbij genomen

Akali-Gangplank-Gragas-Katarina-Kayle-Kog'Maw-LeBlanc-Lee Sin-Nidalee-Poppy-Sona-Swain-Trundle-Urgot

deze heb ik nog niet gespeeld slechts 14 waarvan ik er deze week weer twee van het lijstje kan schrappen
KogMaw en Swain, dus het valt al bij al wel mee kspeel sedert januari dus ..

ja eens allemaal random zal mn volgende voorstel worden, goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:49:
Laners die eigen lane blijven pushen, geen wards neerzetten, word geganked en dan gaan klagen waarom hun eigen jungler nooit komt ganken...
Hmm, ik zie mijn lanetoren altijd een beetje als eerste objective, zal ook sneller naar eigen lane terug gaan en eerst 'mijn' toren pushen als ik daar de kans voor zie. Echter natuurlijk wel warden en niet te agressief spelen :-)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow eindelijk de moed genomen het nog een keer te proberen en kon direct beginnen.

Had nog wat puntjes liggen en zag brand.
SHIIIIIIIIIIIIIIT die ziet er vet uit d-: hoop dat ze ooit een ghost rider skin voor hem maken.
Zijn commentaren zijn ook vet kicke.

Nu een beetje prutsen met zijn build als ik hem onder de knie kan krijgen dan word het wel 1 van mijn favo chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:27:
[...]

Hmm, ik zie mijn lanetoren altijd een beetje als eerste objective, zal ook sneller naar eigen lane terug gaan en eerst 'mijn' toren pushen als ik daar de kans voor zie. Echter natuurlijk wel warden en niet te agressief spelen :-)
Ik doel dan ook meer op het constant pushe van een lane zonder te warde en als ze geganked worden andere de schuld geven (waaronder vaak de jungler, want die moet een gepushte lane komen ganken??).

Ze mogen best hun eigen lane blijven pushe wat mij betreft, maar ga andere dan niet de schuld geven als je geganked word omdat je te dom bent om te warden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik sla misschien een beetje door erin maar ik hou er van om zoveel mogelijk tegen mijn toren aan te zitten. Dan kun je het beste lasthitten, kan de tegenstander het makkelijkst geganked worden en kun jij vrijwel niet geganked worden.

Bovendien is het zo heerlijk om mensen er uit te zonen. Vooral als ik Rumble solo top heb gaat dat heel makkelijk. Dan zit je zo op 2/3 levels voorsprong.

EDIT - Wat ik dan echt _gruwelijk_ irritant vind is als een jungler mijn lane gaat pushen als hij het even overneemt. Dan moet ik mijzelf echt verbijten om er wat van te zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Forn op 31-05-2011 17:52 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik gruwelijk irritant vind is dat je bijna geen relaxt potje kan spelen. Tuurlijk wil ik ook winnen, maar sommige mensen zijn zo fanatiek en draven soms echt door. Het liefst speel ik eigenlijk gewoon tegen bots, maar dat niveau is helaas te laag, maar vaak vind ik ranked weer te hoog voor mij (nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pvp server is down & de eu site precies ook.

Minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal weer eens niet, dacht al dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

us servers werken wel precies.

Eu needs more love soon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
pff dacht idd dat het aan mij lag :P maar ze zijn bij jullie dus ook down

EDIT:

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=215723

*voor de mensen die het niet zien*

Login and PVP.net issues: 31/05 18:00

Summoners!

We're aware of an issue preventing players from logging into PVP.net at this time. We're currently investigating and are also aware of issues in PVP.net.

We'd like to apologise for any inconvenience caused and as always we'll keep you updated here as we work toward a resolution.

[ Voor 76% gewijzigd door axel101 op 31-05-2011 19:15 ]

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nu wel inloggen. Wel 'over 9000' met 7 minuten wacht tijd. Zal wel even kijken of ik binnen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik zit alweer in-game, al zit ik wel vast in een loading screen omdat pvp.net net eruit klapte toen we een game gingen beginnen..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:17
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:18:
Kan nu wel inloggen. Wel 'over 9000' met 7 minuten wacht tijd. Zal wel even kijken of ik binnen kom.
7 min wacht tijd? Zo wat heb jij een geluk...:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/823/naamloos234.png/
Eerst crashte mijn game. Dus wou ik reconnecten, maar bleek het zo te zijn dat mij spel niet meer op wou starten en steeds maar de melding ''Reageert niet meer'' gaf.
15 min later kon ik wel en ging ik connecten, maar toen zat hij heletijd te laden in de homescreen en toen dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
mijn queue is Over 9000! maar ja das het altijd:P
maar 1 uur 35 minuten om in te loggen:P da zijn dan weer geen leuke grapjes:(

ik heb de us client installer openstaan
maar waar moet ik die neerzetten zodat ik beide kan gebruiken?
of kan ik via de EU client ook op US inloggen?

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
blamauci schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:50:
mijn queue is Over 9000! maar ja das het altijd:P
maar 1 uur 35 minuten om in te loggen:P da zijn dan weer geen leuke grapjes:(

ik heb de us client installer openstaan
maar waar moet ik die neerzetten zodat ik beide kan gebruiken?
of kan ik via de EU client ook op US inloggen?
Gewoon installeren in een andere folder (c:\riot games\league of legends US bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Krijgt Game invite. Denkt: "ok, doen we". Klik accept. Session Timed Out. Klik ok. Poef weg League of Legends... Login. 1,5 uur queue. Grrr..

Dan niet hè! :(

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 31-05-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/dragonball/images/9/97/9000Techno.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
dat had ik net dus ook

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 00:00

Flapmo

and back is gigi!

Login queue sprong net van 1h56m naar 50m40s bij mij, dus dat schiet wel op :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
AutoLoL v2 is gereleased :)

http://autolol.codeplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wnnr ik mijn installed directory aangeef, keurt ie dat niet goed. Hij blijft dan nog steeds vragen voor de installed directory. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Sniperc schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:20:
[...]

Wnnr ik mijn installed directory aangeef, keurt ie dat niet goed. Hij blijft dan nog steeds vragen voor de installed directory. Is dit een bekend probleem?
Ik heb nergens last van. Selecteer je wel de "hoogste" map? (Dus zonder te dubbelklikken op je League of Legends map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 10:03

Thrilseeka

Woef Woef.

woop woop 2 uur que :D daar worden we blij van :P

dan maar eventjes prison break kijken

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Sniperc schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:20:
[...]

Betwijfel of je wel de goede map selecteerd. Kun je anders een screenshotje sturen van die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
SaphuA schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Betwijfel of je wel de goede map selecteerd. Kun je anders een screenshotje sturen van die map?
http://i55.tinypic.com/15q3q0g.png
Het is de eerste map die ik kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Probeer de tweede eens voor de grap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Nope werkt ook niet

[ Voor 7% gewijzigd door Sniperc op 31-05-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

en in C:/Riot Games ?

daar staat die van mij op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
WDF schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:57:
[...]

en in C:/Riot Games ?

daar staat die van mij op
Dat werkte, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
axel101 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:13:
pff dacht idd dat het aan mij lag :P maar ze zijn bij jullie dus ook down

EDIT:

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=215723

*voor de mensen die het niet zien*

Login and PVP.net issues: 31/05 18:00

Summoners!

We're aware of an issue preventing players from logging into PVP.net at this time. We're currently investigating and are also aware of issues in PVP.net.

We'd like to apologise for any inconvenience caused and as always we'll keep you updated here as we work toward a resolution.
Pfff, ze verontschuldigen zich elke keer... Ondertussen heb ik zoveel 'sorry's' dat ik er boek van kan schrijven :'( Maar gametime, ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
TheMOD schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:27:
[...]

Pfff, ze verontschuldigen zich elke keer... Ondertussen heb ik zoveel 'sorry's' dat ik er boek van kan schrijven :'( Maar gametime, ho maar!
Free IP boosts! Hoewel het ze eerder zou sieren om iedereen wat (meer) RP te geven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMOD schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:27:
[...]

Games worden gemaakt door mensen, mensen maken fouten.
Vervelend dat t zijn mag, Riot lost het prima op.
S2 games daarintegen (uitgever van HoN) heeft t op t moment echt aan de stok met de community. Niets dan hulde voor Riot voor hun inzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik met Swain echt 'mijn' Champion gevonden. Net twee keer getest (wel tegen bots, gewoon even om uit te vinden), maar de abilities bevallen mij ontzettend. Beginnen met Torment om zo je damage voor vier seconden 20% (max) hoger te maken, vervolgens Decrepify. Dat is erg tof, omdat je kan gelijk weglopen van je tegenstander, maar je papagaai (?) blijft achter. Vervolgens word je tegenstander geslowed en doe je nog even een Nevermove om het af te maken. Net twee games met 22/0/19 of zo, dat heb ik serieus nooit.

Erg goede Champion dit; ranged, slow, toggle ultimate en ook nog area damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
De grap is alleen dat bots blijven staan als je een nevermore onder ze neerlegt, en echte mensen doen ff een stapje opzij ... en bots vechten ook niet echt hard terug, terwijl je voor lvl6 Swain helemaal de lane uit kan drukken, hij heeft erg wenig damage in verhouding tot andere champs vind ik dus hij kan niet echt terugvechten op zulke momenten. Ook mana-management met hem vond ik een ramp ... maarja dit is dus grotendeels mijn mening hè, misschien past Swain wel heel goed bij jou ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren na de hele lange queue nog een paar games gespeeld met nunu. Eerste poging was een ragequit op mijn team na de eerste death en had ik vrij weinig in te brengen met nunu later (4v5) maar had ik wel het gevoel dat ik druk kon uitoefenen in mijn lane omdat ik zelf niet zo zwak ben in tegenstelling tot wanneer ik anni speel.

Dus de tweede poging nogmaals nunu gespeeld en kwam ik samen met singed (die toxic dude) en we waren een pracht team. Ik slow, hij slowed en rent er voorbij om ze zo naar mij toe te spelen. We moesten tegen een Teemo en een stealthy, ik geloof katrina? Aan de andere kant hadden we 2 spelers die het aflegden tegen hun oppositie. Zo bleven de kills per team ongeveer hetzelfde. Naarmate het spel vorderde werd het duidelijk dat de tegenstanders veel meer samen speelde. Terwijl ons team te vaak verspreid was of eruit geplukt omdat ze te ver door liepen.

Tot nu toe vind ik nunu wel leuk spelen en (op mijn niveau) makkelijk om te lanen vanwege consume en z'n treiter skill. Daarentegen vond ik hem tegenvallen in late game. Ik had niet het gevoel alsof ik genoeg schade kon doen om een gevaar te zijn voor andere zonder m'n ultimate. Maar die is makkelijk te interrupten met silence, stun of een knockup/-back.

Uiteindelijk maar gezondigd met een co-op vs ai om in ieder geval m'n first win of the day te halen voor het slapen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
deTwisj schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:02:
Gisteren na de hele lange queue nog een paar games gespeeld met nunu. Eerste poging was een ragequit op mijn team na de eerste death en had ik vrij weinig in te brengen met nunu later (4v5) maar had ik wel het gevoel dat ik druk kon uitoefenen in mijn lane omdat ik zelf niet zo zwak ben in tegenstelling tot wanneer ik anni speel.

Dus de tweede poging nogmaals nunu gespeeld en kwam ik samen met singed (die toxic dude) en we waren een pracht team. Ik slow, hij slowed en rent er voorbij om ze zo naar mij toe te spelen. We moesten tegen een Teemo en een stealthy, ik geloof katrina? Aan de andere kant hadden we 2 spelers die het aflegden tegen hun oppositie. Zo bleven de kills per team ongeveer hetzelfde. Naarmate het spel vorderde werd het duidelijk dat de tegenstanders veel meer samen speelde. Terwijl ons team te vaak verspreid was of eruit geplukt omdat ze te ver door liepen.

Tot nu toe vind ik nunu wel leuk spelen en (op mijn niveau) makkelijk om te lanen vanwege consume en z'n treiter skill. Daarentegen vond ik hem tegenvallen in late game. Ik had niet het gevoel alsof ik genoeg schade kon doen om een gevaar te zijn voor andere zonder m'n ultimate. Maar die is makkelijk te interrupten met silence, stun of een knockup/-back.

Uiteindelijk maar gezondigd met een co-op vs ai om in ieder geval m'n first win of the day te halen voor het slapen gaan
Nunu moet je niet zien als een damage-dealer en is eigenlijk beter in de jungle. Door consume + smite samen met zijn blood boil skill (sneller rennen en aanvallen) kan hij retesnel junglen en snel bij lanes zijn voor ganks. Vervolgens kan hij uit de bosjes komen met zijn slow (die early game behoorlijke damage doet) en heb je meestal een easy gank. Verder is hij ook lastig te counterjunglen omdat hij heel tanky is en dankzij consume vrijwel altijd veel health heeft in de jungle.

Lategame krijgt hij ipv ganker meer een support rol. Je slowt mensen met je ijsbal en probeert zoveel mogelijk de aandacht (en damage) te trekken met je slow en je ult, en je cast bloodboil op je AD carry om hem sneller te laten aanvallen voor meer dmg van je team. Van je eigen damage moet je het inderdaad niet meer hebben, daarom is het voor een nunu fijn als de game niet langer dan 35 min. duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:27
Airdack schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:16:
De grap is alleen dat bots blijven staan als je een nevermore onder ze neerlegt, en echte mensen doen ff een stapje opzij ... en bots vechten ook niet echt hard terug, terwijl je voor lvl6 Swain helemaal de lane uit kan drukken, hij heeft erg wenig damage in verhouding tot andere champs vind ik dus hij kan niet echt terugvechten op zulke momenten. Ook mana-management met hem vond ik een ramp ... maarja dit is dus grotendeels mijn mening hè, misschien past Swain wel heel goed bij jou ;)
Weinig damage? xD Als ik swain speel dan kan ik iemand op level 3 van vol HP naar een half/een kwart HP krijgen. Moet ik wel mijn snare raken voor max damage output. Als ze hierna blijven kan ik ze met de zelfde combo + ignite afmaken. Vind swain een heerlijke champion die vooral, early game hard owned.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over 9000? uurenhalf??? hehe zoveel last op EU servers?
ik speel enkel op US en had gisteravond niets van problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
btw WOW, nieuwe champion ziet er bruut uit hej

Erg interrestant systeem dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:54:
over 9000? uurenhalf??? hehe zoveel last op EU servers?
ik speel enkel op US en had gisteravond niets van problemen
Gister op de EU servers ook geen problemen. Mja ben er wel aan gewend, gewoon voor t eten op inloggen klikken en half uur later terug komen en dan nog 10 min moeten wachte :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Swain is super sterk juist man. en dan vooral met genoeg mana regen en je ulti dan ben je naar mijn mening 1 van de sterkere champions die er zijn hoor. Ik heb heeeel veel potjes met swain gespeeld waarmee ik ownde. alhoewel ik swain al een maand of 3 niet gespeeld heb =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Intruder schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:57:
btw WOW, nieuwe champion ziet er bruut uit hej
[video]

Erg interrestant systeem dat.
Echt heel erg vet! Die ga ik meteen aanschaffen, waarschijnlijk ook nog een skin met de rp die ik heb liggen. Een van de meest unieke champions volgens mij.

Zal wel 6.3k zijn, dat helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoeveel RP punte Orianna is ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
975 (elke nieuwe champion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Forn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:32:
[...]

Echt heel erg vet! Die ga ik meteen aanschaffen, waarschijnlijk ook nog een skin met de rp die ik heb liggen. Een van de meest unieke champions volgens mij.

Zal wel 6.3k zijn, dat helaas wel.
Ik ben wel van mening, dat deze champ de eerste is sinds lange tijd, die die 6.3 meer dan waard is. Ik ga haar straks ook aanschaffen als ik weer thuis ben. De mechanics spreken me gewoon enorm aan, en vooral early game, lijkt ze me een master van het zonen. Haar bal opent ook tal van mogelijke mindgames, kleef je hem aan een teamgenoot, schiet je hem daarna af naar een vijand. Laat je hem liggen of gebruik je meteen een AoE skill, etc. Je tegenstander zal altijd blijven gokken wat je gaat doen als je het slim speelt. Heerlijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks. met nog 2000 RP punte (meteen een skin pack erbij hale :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Nazanir schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Ik ben wel van mening, dat deze champ de eerste is sinds lange tijd, die die 6.3 meer dan waard is. Ik ga haar straks ook aanschaffen als ik weer thuis ben. De mechanics spreken me gewoon enorm aan, en vooral early game, lijkt ze me een master van het zonen. Haar bal opent ook tal van mogelijke mindgames, kleef je hem aan een teamgenoot, schiet je hem daarna af naar een vijand. Laat je hem liggen of gebruik je meteen een AoE skill, etc. Je tegenstander zal altijd blijven gokken wat je gaat doen als je het slim speelt. Heerlijk.
Ben ik het helemaal mee eens. Ben wel benieuwd hoe deze meer gespeeld gaat worden, als support of als AP Champ. Kan mij niet echt voorstellen dat ze echt heel goed kan supporten, in ieder geval niet beter dan Sona, Soraka of Janna.

Als je wilt moet je vanavond op tweakers.net maar even posten wat je ervan vond! :). Helaas komt zij bij de EU servers morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
De nieuwe champ lijkt me heel erg een gevalletje Lux of Morgana. Behoorlijk veel AP damage en slechts een klein beetje support, zoals het shield van Lux en Morgana kan deze ook een shield geven, maar verder niet zoveel doen om allies te helpen.
Moet ik wel bij zeggen dat zowel Lux als Morgana een bind hebben, en deze champion niet. Ik vraag me daarom ook een beetje af of ze wel 'nuttiger' is om mee te spelen dan die andere twee.... maar dat merken we vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ik denk juist, dat ze enorm goed kan supporten, terwijl ze toch redelijk damage kan doen. Het is alleen minder direct support zoals een heal.

Ze heeft een AoE slow/speed up, haar ult stunned en trekt mensen naar je toe (zodat je carry deze kan slopen), je kan je ball vastmaken aan iemand om ze een boost te geven, en ook wat extra damage te doen, omdat je zelf redelijk uitgebreide controle hebt over de ball. Het is misschien iets minder obvious als Karma haar shield, of Soraka haar heal. Maar je support juist je team, door kills op te zetten en je teammates boosts te geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 00:00

Flapmo

and back is gigi!

Met je bal kan je iedereen bij je support weghouden. Zie je iemand naar je carry rennen? Bal ertussen en die slow aan, rent hij door, ult erop en hij staat weer bij je bal. Nog steeds gevaar, shield je carry. Tegen die tijd heeft je carry hem echt wel dood :D. Nadeel is dat jij dan nogal open bent en wrs dood bent in 2 sec :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nieuwe champ is erg bruut.

Denk dat er weinig mensen zullen zijn die haar goed kunnen spelen. het vergt best skills om tactisch met haar om te gaan. normaal kocht ik gelijk steeds de nieuwe champion vanaf leblanc. dus een aardig tijdje. maar sinds rumble w8 ik het toch een weekje ff af met kopen :P vaak vallen ze tegen of kan ik er niet goed mee overweg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Het mooie is juist, dat je dankzij je bal, een veel hogere range hebt. Je auto attacks hebben niet de beste range, maar als je je bal goed kan beheersen, heb je echt een hele hoge effectieve range om toch je ding te kunnen doen, zonder direct gevaar te lopen.

Ze is zeg maar de Anivia van de support, hele hoge skillcap.

[ Voor 10% gewijzigd door Nazanir op 01-06-2011 11:46 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Hij was wel weer lekker fed zeg in zijn Champion Spotlight (zoals altijd eigenlijk) :P. Oftewel het geeft weer een heel vertekend beeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 01-06-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Thormodo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:58:
Hij was wel weer lekker fed zeg in zijn Champion Spotlight (zoals altijd eigenlijk) :P. Oftewel het geeft weer een heel vertekend beeld.
Achja, die Phreak speelt dan ook tegen mensen die nog nooit tegen die champion heeft gespeeld. Je haalt op het begin altijd goede scores met een nieuwe champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Thormodo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:58:
Doen ze niet zonder reden denk ik :'). Geld verdienne als een malloot als iedereen denkt dat de champ op is en dan vervolgens lekkere nerf erin pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Forn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:55:
[...]

Achja, die Phreak speelt dan ook tegen mensen die nog nooit tegen die champion heeft gespeeld. Je haalt op het begin altijd goede scores met een nieuwe champion.
Uiteraard is elke champion spotlight zo gemaakt dat het lijkt alsof de nieuwe champ ongelovelijk wreed is en geweldig speelt.

Het is en blijft een bedrijf dat geld wil verdienen (en niet uit wil geven helaas) en de champ spotlight is gewoon een reclame filmpje!

Toch, deze champ heeft wel wat unieks, iets nieuws, iets leuks. Of het overpowered, moeilijk of het tegenover gestelde is ... geen idee.

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 01-06-2011 13:43 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Nieuwe champion is 4800, valt dus nog wel mee haha. Was ervan overtuigd dat deze 6300 zou zijn. Officiele bronnen heb ik niet maar op het forum zijn er 4/5 posts die dit zeggen. Zal dus wel waar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
4800 is wel een meevaller dan zeg, houd ik nog leuk wat IP over :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 08:23
haha idd eindelijk een keer geen 6300 :P wel leuk die hele nieuwe bal "feature". lijkt me wel ff wennen want er is nog geen champ die daar op lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Timmiewimie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Doen ze niet zonder reden denk ik :'). Geld verdienne als een malloot als iedereen denkt dat de champ op is en dan vervolgens lekkere nerf erin pleuren.
Dat is precies wat ik ook dacht. Het viel me echt op dat allemaal heroes die in het begin OP waren (Vayne, Lee Sin, etc.) meteen na 2 weken werden generfed. Begin te vermoeden dat er inderdaad een reden voor is, veel mensen willen een OP hero kopen, en na 2 weken weer balancen. Zo zijn er leuke bursts in het kopen van RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Sander1991 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:39:
[...]

Dat is precies wat ik ook dacht. Het viel me echt op dat allemaal heroes die in het begin OP waren (Vayne, Lee Sin, etc.) meteen na 2 weken werden generfed. Begin te vermoeden dat er inderdaad een reden voor is, veel mensen willen een OP hero kopen, en na 2 weken weer balancen. Zo zijn er leuke bursts in het kopen van RP.
Lee sin was zeeeer underpowered toen hij uitkwam (na 3 dagen gebuffed tot normale proporties) en vayne is nou niet bepaald veel generfd. Sterker nog, er is alleen 5 dmg vanaf gegaan en 5 range vanaf gegaan.
Dit is dus vrijwel niks.

Rumble is ook niet generfd.

Er zijn wel veranderingen geweest maar ik moet juist zeggen dat champions tegenwoordig behoorlijk balanced zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Lee Sin was ook in de spotlight niet sterk, na release heeft hij alleen maar buffs gehad.
Maokai was niet OP, heeft enkele buffs en tweaks gehad.
Lux was niet OP en heeft wat tweaks/buffs gehad.
Galio was eigenlijk prima, maar hebben ze de grond in generfed.
Trundle is de meeste gebalanceerde champ die ze tot op heden hebben uitgebracht. Geen tweaks/buffs/nerfs tot op heden.
Swain was redelijk sterk in de spotlight, maar heeft een gigantische stealth nerf gehad tijdens release. Enkele buffs erna volgden.
Renekton zelfde verhaal als Swain.
Rumble is ook niet OP, heeft nu een hele kleine nerf gehad. Mensen onderschatten hem gewoon.

De enige champ die -echt- OP was na release, was Xin Zhao, hij is daarna ook redelijk hard generfed, en tussentijdse tweaks nerfs en buffs heeft hem gebracht waar hij nu is. Hij zal altijd redelijk sterk blijven in de 1 op 1 wegens zijn speelstijl. Dit geld echter ook voor bijv een Ashe.

Ik ben het dan ook absoluut niet eens met jullie commentaar. Vayne is ook heel erg sterk in de 1v1, maar een beetje CC en ze is dood. Ze heeft redelijk kleine nerfs gehad vorige patch.

Over Ashe of Anivia zou even hard gezeurd worden dat ze OP zouden zijn als ze nu pas uitkwamen. Zeker Anivia: long range AoE stun skillshot met een slow, een AoE slow, een short range nuke een een muur. Haar nukes hebben een 1:1 AP ratio (wanneer ze goed gebruikt worden) en hebben an sich hele hoge base damage. Haar passive maakt haar early game heel erg veilig. Hoe OP zouden we haar vinden als ze deze patch uitkwam?

Ik zie de forum QQ ook al, als Kat nu uit zo komen. OMG WHAT IS RIOT THINKING, RELEASING A CHAMP WITH NO MANA,e tc. Serieus. Leer het in perspectief plaatsen. geen enkele champ was ECHT OP bij release, op Xin na dan. Edit: LeBlanc was ook heel sterk na release, was ik even vergeten. Maar het is ZEKER geen trend dat Riot OP champs uitbrengt, alleen maar om even snel geld te verdienen. Dit zouden ze ook niet kunnen maken, het is funest voor de balance in het spel, en zou ze meer spelers kosten dan het op zou brengen.

[ Voor 33% gewijzigd door Nazanir op 01-06-2011 14:56 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Sander1991 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:39:
[...]

Mwah het probleem is vooral dat mensen gelijk roepen dat een nieuwe Champ OP is omdat ze gewoon op dat moment nog neit weten hoe ze hem of haar moeten counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ho ho ho, ik wou geen OP discussie opwerpen! :P

Ik wou alleen zeggen dat in de champion spotlight, de nieuwe champion altijd zo gespeeld wordt dat hij erg sterk lijkt. Want het is en blijft een reclame filmpje dat mensen de nieuwe champion(s) moet laten kopen.

Zou wat zijn dat ze een champion spotlight laten zien waarin de nieuwe champ niks uitvoerd. Bijvoorbeeld een aura taric in een shit team laten spelen waar zijn stun/heal eigenlijk nergens helpen. Dan wil niemand zo'n champ kopen!

Het is enkel reclame wou ik zeggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben het ook niet eens met de stelling dat elke nieuwe champion altijd OP is. Ik zat zonet even naar HSGG's stream te kijken, die speelde met Orianna. Vroege early game leek ze wel aardig wat damage te doen, maar richting mid-game leek het toch wat af te zwakken. Daarnaast is ze behoorlijk squichy. Natuurlijk moet HSGG er ook even mee leren spelen, maar ondanks dat hij z'n lane tegen een prima Corki wel won had ik niet het idee dat dat nu zo gemakkelijk ging.

Voor de rest met Nazanir & Dreanor; het zou onzinnig zijn om een champion spotlight uit te geven waarin een champion waardeloos lijkt. Het blijft tenslotte een bedrijf dat geld wil verdienen. De enige echt OP champ die uitgekomen is, blijft nog met stip Xin Zhao. Toen dat beest uitkwam was het gewoon niet leuk meer om te spelen :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Op het begin was LeBlanc aardig overpowered hoor. Instant death op level 6 :). Speelde nog niet toen Xin gereleased werd, dus heb dat niet mogen meemaken. Begon toen Urgot net uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:52:
Op het begin was LeBlanc aardig overpowered hoor. Instant death op level 6 :). Speelde nog niet toen Xin gereleased werd, dus heb dat niet mogen meemaken. Begon toen Urgot net uit was.
Denk dat wij dan ongeveer gelijk begonnen. En Leblanc was inderdaad een van de weinigen die ik ECHT OP vond. Als je een squishy was werd je gewoon geinstagibbed zonder dat je er wat aan kon doen. Voor de rest ga ik echt met Nazanir mee. Champs worden meestal OP genoemd omdat ze nieuw zijn en men niet weet hoe ze ertegen moeten spelen. Zelfs Brand werd vaak OP genoemd, hoe vaak zie je hem nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb de introductie van Leblanc gemist, dus dat zou prima kunnen zijn. :) Leblanc is nog steeds vrij eng trouwens, een goede 1v1 champion. Brand is op niet OP maar heeft wel een behoorlijk sterke early game. Je kan eigenlijk als tegenstander niet anders dan beginnen met boots, anders houdt hij je zo buiten de creeps/xp range. Althans, dat is mijn ervaring Zeker met melee champs. :P

Gister een Coop vs AI gedaan met Kassadin; failure.. Daar ben ik echt niet goed genoeg voor zeg. Ik geloof direct dat hij sterk is als je wat farm hebt en ermee om kan gaan, maar in mijn handen kwam daar niets van terecht :P Het hielp overigens ook niet dat ik een 1v2 lane moest doen omdat we een leaver hadden, maar toch.

Ik wil vanavond misschien eens beginnen met junglen. Heb Nocturne gevonden als mijn gewillige slachtoffer om daarmee te gaan oefenen. Leek me altijd al een gave champion. :) Eerst even wat ervaring mee opdoen in lane en daarna jungle in. Dat is het enige wat ik nog geheel niet kan qua rollen. Tanken, ranged AD carries, ranged AP carries, ik speel het inmiddels allemaal wat, maar dat nog niet. Ik probeer te gaan werken aan de hand van deze guide van TheOddOne. Iemand nog tips voor een beginnende jungler? De runepage die in die guide gebruikt wordt heb ik overigens compleet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Ja, wards neerzetten. Zeker voor nocturne is dat belangrijk omdat je vision op iemand moet hebben om hem te kunnen ulten. Bloedirritant als je iemand wilt ganken en hij loopt de bosjes in. Bovendien voorkomt het dat je gegankt wordt als je blue of red aan het pakken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:06:
Ik heb de introductie van Leblanc gemist, dus dat zou prima kunnen zijn. :) Leblanc is nog steeds vrij eng trouwens, een goede 1v1 champion. Brand is op niet OP maar heeft wel een behoorlijk sterke early game. Je kan eigenlijk als tegenstander niet anders dan beginnen met boots, anders houdt hij je zo buiten de creeps/xp range. Althans, dat is mijn ervaring Zeker met melee champs. :P

Gister een Coop vs AI gedaan met Kassadin; failure.. Daar ben ik echt niet goed genoeg voor zeg. Ik geloof direct dat hij sterk is als je wat farm hebt en ermee om kan gaan, maar in mijn handen kwam daar niets van terecht :P Het hielp overigens ook niet dat ik een 1v2 lane moest doen omdat we een leaver hadden, maar toch.

Ik wil vanavond misschien eens beginnen met junglen. Heb Nocturne gevonden als mijn gewillige slachtoffer om daarmee te gaan oefenen. Leek me altijd al een gave champion. :) Eerst even wat ervaring mee opdoen in lane en daarna jungle in. Dat is het enige wat ik nog geheel niet kan qua rollen. Tanken, ranged AD carries, ranged AP carries, ik speel het inmiddels allemaal wat, maar dat nog niet. Ik probeer te gaan werken aan de hand van deze guide van TheOddOne. Iemand nog tips voor een beginnende jungler? De runepage die in die guide gebruikt wordt heb ik overigens compleet.
Wards heb je al als je Wriggle's Lantern kan kopen. Nocturne is verder een champ die goed kan ganken, en veel damage heeft. Je kan ook aardig counterjunglen in het begin, vooral tegen slome junglers als WW of Tryn.

Heb zelf Lee Sin jungle geprobeerd, het bevalt me goed. De E exploit helpt goed met de damage.
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=624134

Dubbele tempest is fijn :9 Verder is het ganken goed te doen, hoewel ik nog wel wat beter mn Q moet leren schieten. Vereist wat gewenning. Score ermee is nu 3-1, dus dat gaat goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Oriana is heel erg nice, maar voor mijn gevoel mag ze nog wel een paar kleine buffjes krijgen. Ze is heel mana intensief tijdens gevechten, tijdens lanen hangt er van af of je meer offensief of devensief/supporter wilt spelen. Ze heeft early game een redelijke burst, en lategame ook nog wel, ook al word haard offensieve kracht dan minder. Ze heeft ook redelijk goede AP ratios, dus ook dat heeft ze in haar voordeel.

Ik durf te beweren, dat geen enkele champ meer afhankelijk is van positionering, dan Oriana. Dit omdat je haar bal vanaf/tot een bepaalde afstand kan besturen. Het mooiste is echter nog altijd, dat je de bal aan iemand vast kan maken, en hem dan met W een speed buff kan geven terwijl je tegelijkertijd de tegenstander ermee vertraagd, je geeft je partner armor en MR + een shield. Je kan ook je ult triggeren als hij aan iemand vast zit, heerlijk voor je carry om een kill te pakken.

Omdat je ball meer range heeft dan je auto attacks, kan je tijdens taem gevechten op redelijke afstand blijven en toch je team supporten met slows/speeds en een goede ult die stunned en een soort van fling effect heeft. Maar zoals ik al zei, positionering is alles, zorg dat je niet buiten je cast range bent, plaats je ball goed tijdens gevechten, weet aan wie je je shield moet geven om hem te redden, etc. Ik kan niet echt tips geven, behalve flink oefenen.

Ik ben er nog niet uit wat een ideale item build is. Ze verbruikt heel veel mana, ook al zijn de kosten niet bizar hoog ofzo. Morello's Evil Tome is op zich een heel mooi item voor een support, dus ook voor Oriana: CDR, Mana regen en AP. Archangels is op zich ook een hele goede keuze, omdat je dit de broodnodige mana geeft en een leuke AP bonus er bij. BV is wel echt een must voor haar, wat op zich wel weer leuk samen gaat met AA. Een Aegis misstaat een support over het algemeen ook niet, tussen je Aegis aura en Ball bonus armor/MR, zal je meer dan eens mensen het leven redden. Afhankelijk van het vijandige team kan je Sorc boots nemen, voor dat beetje extra damage, of Merc Threads als ze veel CC hebben.

Standaard caster runes en masteries.

Qua build, voor een goede gemengde build: Morello's, BV, AA, Aegis en boots naar smaak.

Beginnen met een Tear, is wel een heel goed idee, daarna Morello's en vervolgens bouw je wat je op dat moment echt nodig hebt, maar is ook afhankelijk wat het vijandige team doet.

Niet al te dure build, goede survivability, voor jezelf als je team. Genoeg mana en regen om niet na elk gevecht zonder te zitten en toch leuk wat AP.

Voor een meer offensieve AP build:

Begin met een Tear en rush Deathcap en bouw daarna AA. Boots naar keuze erbij en andere AP items bouwen. Zorg ook voor een beetje survivability. Het mooie is, dat je zo vrij veel burst heb en je shield ook meer damage kan absorberen. Ik raad deze build echter niet van harte aan, dit is echt een caster build, en ja, je kan leuk wat damage doen, je belangrijkste taak, is je team te supporten.

Ik update mijn build waarschijnlijk nog, wanneer ik wat meer heb kunnen expirimenteren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

basketnoobj3 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:15:
haha idd eindelijk een keer geen 6300 :P wel leuk die hele nieuwe bal "feature". lijkt me wel ff wennen want er is nog geen champ die daar op lijkt
Rumble, Trundle en Jarvan IV waren ook 4800 :?

Dus valt nog wel mee ;)

Overigens, ik heb IP verdient *O*
Greetings hobbyneuker!

We are pleased to inform you that the rest of the Tribunal has affirmed your judgment on 17 cases today! As compensation for your service to the League, your account has been credited 85 Influence Points.

The League of Legends thanks you for your service on the Tribunal, Summoner! Remember that you will be eligible to judge 10 tomorrow! May justice be swift!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:45
ok! ik ben weer in NL rdy to play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Heel vaag.. Net een kerel in Tribunal aan het punishen wegens AFK. 5 reported matches, alle 5 is ie AFK zonder een woord te zeggen. Maar alle 5 keren heeft z'n team wel gewonnen :P

35 cases goed opgelost, beetje IP erbij :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik vraag me af waar mijn Tribunal mail blijft.
Ik heb toch minimaal wel 1 case goed weten te judgen :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik had 19 'goed' en volgens mij is 21 de max. Volgens mij komt het er gewoon op neer dat de meeste mensen gewoon alles punishen waardoor het systeem nu al niet goed meer werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Domdo op 02-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Echter is dat niet waar Domdo; Riot velt het laatste oordeel. Als zij vinden dat iemand tijdelijk/permabanned word, dan krijg jij je IP als jouw oordeel overeenkomt met het hunne. Tenzij er een heel groot verschil is, dan kan er een ander oordeel komen vanuit Riot nog steeds.

Na een paar maanden, wanneer je de ergste van de ergste eruit hebt (feeders, leavers, trolls, etc), dan krijg je echt moeilijker cases, omdat de reports die er dan gedaan zijn, lang niet altijd terecht zullen zijn. Iemand die een slechte game heeft, kan dan aangegeven worden als een feeder, misschien in een andere game heeft hij wat meer frustraties en zal hij weer gereport worden. Het is dan wel aan jou om weer met het juiste oordeel te komen.

Denk alleen zeker niet, dat onze stemmen in eerste instantie invloed hebben op Riot hun oordeel, tenzij er echt een verkeerde conclusie getrokken is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen enkele case gehad die ik niet heb laten punishen...

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:03:
Ik heb nog geen enkele case gehad die ik niet heb laten punishen...

:D
Dat is logisch. Je dient minimaal voor vijf games (?) gereport te worden door minimaal drie mensen (?). Sowieso word je dus eigenlijk al vijftien keer gereport, maar in de meeste gevallen heeft de case wel meerdere mensen die op de report knop gedrukt heeft (drie - negen) of meerdere games waarvoor hij gereport is (twaalf max of zo?). Met andere woorden, als je voor het tribunaal moet verschijnen moet je toch wel een paar games verneukt hebben over de periode van drie/vier maanden (krijg zo nu en dan 't gevoel dat sommige report uit december '10 stammen...). Eigenlijk is dat je eerste filter al. Daarom hoeven jij en ik ons ook geen zorgen te maken als we door een premade gereport worden. En zelfs dan nog, als 't een paar keer gebeurd of je hebt een paar keer een slechte game gehad, dan nog krijgen een x aantal mensen je case voor zich, en daarna ook nog eens iemand van Riot.

Met andere woorden, do'h dat de meeste cases je op 'punish' klikt ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik heb er bij een stuk of 7 al op pardon geklikt. Krijg je van die zaken met lui die steeds een score van 12-5-10 of iets dergelijks hebben, maar hier en daar wat "F*CK NOOB" of "retard" er tussen gooien. Dan moet je maar geen online games spelen als je daar niet tegen kunt. Die mensen zijn ook vaak maar een paar keer gereport.
Of lui die gereport worden, maar in de chatlog zie je dat zijn teamgenoten het ongeveer 10x zo bont maken. Ik heb overigens ook nog geen mail gehad @MazeMouse.
Orianna heb ik ook maar gekocht. Zeker een leuke hero, alleen de AP ratio's zijn misschien een beetje laag. In ieder geval weer eens wat anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 02-06-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Thormodo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:38:
Ik heb er bij een stuk of 7 al op pardon geklikt. Krijg je van die zaken met lui die steeds een score van 12-5-10 of iets dergelijks hebben, maar hier en daar wat "F*CK NOOB" of "retard" er tussen gooien. Dan moet je maar geen online games spelen als je daar niet tegen kunt. Die mensen zijn ook vaak maar een paar keer gereport.
Of lui die gereport worden, maar in de chatlog zie je dat zijn teamgenoten het ongeveer 10x zo bont maken. Ik heb overigens ook nog geen mail gehad @MazeMouse.
Orianna heb ik ook maar gekocht. Zeker een leuke hero, alleen de AP ratio's zijn misschien een beetje laag. In ieder geval weer eens wat anders.
Inderdaad dat zie ik ook regelmatig, 4 verschillende gasten die één persoon trollen maar hij krijgt de report aan z'n neus voor 4 woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:17
weet iemand hoe het komt dat ik niet in kan loggen op de LoL site? Ik heb alles geprobeerd, nieuwe wachtwoord, nieuwe account. Niks werkt en ik wil wel graag die tribunal kunnen gebruiken.
trouwens hoeveel ip krijg je voor die tribunal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

volgens mij 3ip per case. als je speelt krijg je 150ip voor een potje van ong 35min. is dat 4,2ip per minuut. Een case duurt meestal 2/3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Safaci schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:32:
weet iemand hoe het komt dat ik niet in kan loggen op de LoL site? Ik heb alles geprobeerd, nieuwe wachtwoord, nieuwe account. Niks werkt en ik wil wel graag die tribunal kunnen gebruiken.
trouwens hoeveel ip krijg je voor die tribunal?
Probeer je niet toevallig op de USA site in te loggen?
Nutral schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:36:
volgens mij 3ip per case. als je speelt krijg je 150ip voor een potje van ong 35min. is dat 4,2ip per minuut. Een case duurt meestal 2/3 minuten.
De USA lui kregen 5 IP per goed geraden case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Thormodo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:32:
De USA lui kregen 5 IP per goed geraden case.
Wij ook hoor, heb mail gekregen gisteren:
Greetings swiftnl!

We are pleased to inform you that the rest of the Tribunal has affirmed your judgment on 1 cases today! As compensation for your service to the League, your account has been credited 5 Influence Points.
Alleen kan ik mij niet voorstellen dat ik maar 1 van de 20 a 30 goed beoordeeld heb ... :S

[ Voor 14% gewijzigd door Dreanor op 02-06-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Orianna is echt fantastisch, maar kan echt verdomd moeilijk zijn als je je niet goed kan positioneren. Ik heb nog geen andere spelers met haar gezien. Waarschijnlijk vanwege haar hoge skillcap. Bij goed gebruik red je levens en kan je echt teamfights omdraaien. Toch ga ik voor een wat meer AP build met een BV erin. Dat werkt voor mijn idee het beste tot dusver.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb net een mail dat ze 9 cases hebben gekeurd die ik beoordeeld heb. (45 IP)
Wat ik daaruit opmaak is dat ze 9cases gekeurd hebben. Niet dat ze slechts 9 van mijn totaal goedgekeurd hebben. De rest komt misschien in de volgende batch pas aan de orde :)

Maar toch leuk om te zien dat ik in ieder geval op 9 cases een juist oordeel heb losgelaten. Het gaat mij meer om totale stats. Het zou leuk zijn als dat uitgebreider wordt. Ik vind zulke stats namelijk leuker dan de IP reward.
Dat ik bijvoorbeeld ook kan zien hoeveel cases ik "fout" beoordeeld heb.
Snappie88 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:26:
[...]
Met andere woorden, do'h dat de meeste cases je op 'punish' klikt ;)
Dat is nu nog het geval. Maar Riot heeft toegegeven op dit moment alleen echt zware gevallen de Tribunal in te gooien. Dus hoe langer Tribunal er is hoe meer "grijsgebieden" er gaan komen :)

[ Voor 32% gewijzigd door MazeMouse op 02-06-2011 16:16 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb van de 20 a 30 die ik beoordeeld heb ongeveer 3 Forgiven. :) Dat waren dan gevallen van gasten die gewoon ietsje frustratie kwijt moesten en dat deden zonder te schelden e.d.

Beetje ragen mag van mij gewoon. Hoort erbij zolang je niet op de persoon gaat schelden of iets dergelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik heb Orianna nu 5 potjes gespeeld en ze begint me steeds meer te bevallen.
Laatste potje 9-6-16 gespeeld, de vijandelijke 1-10-8. Wij begonnen op een achterstand aangezien onze Swain hun Twisted Fate zwaar aan het feeden was (Met 2 ganks stond hij op 6-0). Maar hij bouwde AD, dus met een rammus met thornmail kom je dan een heel eind :P.

Ik begon de eerste paar potje met Tears of Goddess (na het lezen van Nazanir's post). Maar die heb je eigenlijk niet nodig. Rod of Ages is een veel leuker item, aangezien je daar ook de benodigde health van krijgt. Bovendien heb je helemaal niet zo gek veel mana, dus de bonus van Tears doet niet zo gek veel. Met Tears ben je gewoon te squishy.
Mijn item build was dit potje als volgt: Mana Crystal (+ 2 health pots) -> Sapphire Crystal -> Magic Penetration boots -> Rod of Ages -> Rabadon Deathcap -> Hextech Revolver -> Will of the Ancients (mits je natuurlijk nog andere casters hebt). Spell Vamp vond ik wel leuk aangezien je spells AoE damage doen en een korte cooldown hebben.
Voor de rest van de items ligt het er maar net aan wat voor tegenstanders je hebt.
Ik heb echt totaal geen mana problemen met die build, aangezien je spells vrij goedkoop zijn.
En het leuke van AP stacken is dat het voor al haar spells werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 02-06-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Snappie88 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:48:
[...]

Rumble, Trundle en Jarvan IV waren ook 4800 :?

Dus valt nog wel mee ;)

Overigens, ik heb IP verdient *O*

[...]
Awesome! Ik heb ook een mailtje gekregen:
Greetings hermankement!

We are pleased to inform you that the rest of the Tribunal has affirmed your judgment on 5 cases today! As compensation for your service to the League, your account has been credited 25 Influence Points.

The League of Legends thanks you for your service on the Tribunal, Summoner! Remember that you will be eligible to judge 10 tomorrow! May justice be swift!
Toevallig weet ik dat ik 5 cases heb gereviewed, dus heb het aardig gedaan als judge! :P Die 25 IP kan me weinig boeien, maar vind het wel leuk dat ze mij een mailtje sturen, soort van bevestiging.

Ben vandaag maar eens begonnen om een tank te leren spelen, speel amumu junglen (heb niet echt jungle runes, maar zonder gaat het ook perfect). Merk dat met tanken je echt 100% afhankelijk bent van hoe je team het doet. Natuurlijk moet ik wennen, na het spelen van zoveel carries, maar het viel me wel op. Het leukste met tanken vind ik het ganken earlygame, erg makkelijk om, als de tegenstander naar jouw toren pusht, erheen te pullen, en je teammates doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net een mailtje dat ik nog eens 17 cases "goedgekeurd" gekregen heb van Riot. Dus 26 cases totaal nu al (en met mijn trackrecord van punishes zijn dat dus 26 bans en warnings. Geeft toch een gevoel dat je iets goed aan het doen bent :D)

Morgen eens die nieuwe champion gaan proberen. Ze klinkt namelijk als echt iets uit mijn straatje (AP hero freak dat ik over het algemeen ben)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

die nieuwe champ is egt gaaf eerste potje ging niet egt lekker 7-8-15. 2de potje 15-3-22 :D

Ze is wel mana intens dus ik raadt ook zeer zeker aan om een tear te halen. helpt egt dan houd je het endgame gewoon goed vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ben eindelijk level 30 *O* Na 156 wins en 141 losses (0 leaves :) )
Wat doe je dan? Ranked natuurlijk!
Samen met een vriend waarmee ik al heel wat normals heb gedaan, mijn eerste ranked gedaan. Wetende dat er rond 1200 elo nog vaak geen jungler is, maar mijn maat pima de 2v1 kon hebben (irelia) heb ik amumu gejungled.
Vanaf het begin ging het gewoon perfect, onze lanes waren sterker, de ganks kwamen hard aan. Op lvl 7 kwam ik opeens brand tegen toen ik dragon warde, de 1v1 die volgde heb ik gewonnen met 50% health over O-) .
In de teamfights hadden ze geen focus, ik kon lekker rond rennen met despair en tantrum ook al had ik maar 300 health over, ben dus ook verbazingwekkend weinig dood gegaan, met een beetje rare score voor een tank.
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/a4lzrn.png
Ik heb al vaker mensen horen zeggen dat Junglen de weg uit "ELO hell" is, ik hoop dat ik genoeg potjes kan winnen van de eerste 10 om ELO hell gewoon over te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Wauw je eerste potje ranked en meteen zoveel drama in de chat :p Ik ben nu halverwege level29 dus binnenkort ook 30, maar ik kijk er toch een beetje op om ranked te gaan spelen als je mensen altijd hoort over 'ELO Hell', al het ragen en schelden en dat soort dingen. In normals maak ik het soms ook mee maar meestal zijn het gelukkig hele aangename potjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WDF schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:52:
die nieuwe champ is egt gaaf eerste potje ging niet egt lekker 7-8-15. 2de potje 15-3-22 :D

Ze is wel mana intens dus ik raadt ook zeer zeker aan om een tear te halen. helpt egt dan houd je het endgame gewoon goed vol.
ga dit vanaaf eens proberen. Ik deed het gistere zo:

Dorans -> CD/MP boots -> cata -> Rod of ages -> Zhonyas -> Banshees -> archangel

Todo:
-> Dorans -> Tears -> CD/MP boots -> rest :p (evt. Rod skippen :x )

Ze is wel grappig om mensen mee te irriteren. Maar zo kut ivm positiespel xD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Een nieuwe f2p champion Swain geprobeerd in normal games van rond mijn level. Ik vond hem best goed te doen vooral in de early game. Het is nog niet zo makkelijk om mensen te rooten en snelle early kills te maken tenzij ze zelf overextenden. Zodra ik level 6 ben word het meteen een stuk makkelijker met mn toggle ulti. Alleen liep ik weer op tegen hetzelfde probleem wat ik had als nunu, in early game gaat het lekker en win ik mijn lane meestal met een paar kills/assists alleen zodra het naar late game begint te gaan doe ik niet echt genoeg dps en ben meestal erg snel dood. Een knockup, stun of silence+slow en ik ben dood voor ik m'n ulti kan togglen. Dat zal ook deels komen vanwege het feit dat mijn team echt niet kon samenspelen en de tegenstanders in iedergeval wel als 1 groep konden pushen. Zo werd er door de Teemo in onze groep GO PUSH geroepen waarna ik ga pushen en hij vervolgens de andere kant op rent zodat ik in m'n eentje tegen 2 (later 3) tegenstanders en een tower mocht gaan vechten.

Laning begint beter te gaan dan eerst (iig op mijn niveau) en ik eindig dan ook meestal met meer creep kills dan de andere mensen in de game en heb een beetje een gevoel voor wat ik wel en niet kan doen mbt harass. Ik moet alleen nog veel werken aan de game flow, dat ik ben op de plekken waar ik moet zijn en dat ik op de minimap zelf zie wanneer er een tegenstander missing is op iemand anders zn lane en dat dan ook zeg. Waar staat 'ss' overigens voor, ik weet dat je daarmee aangeeft wanneer er een tegenstander missing is op een lane maar niet waar de afkorting voor staat. Binnenkort maar weer eens wat oefenen met melee champs wat ik doe de laatste tijd eigenlijk alleen maar ranged (ashe, swain, anni voornamelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nou ja, je zegt het zelf al. Het staat voor miSSing ;) (Missing afgekort tot miss en verder afgekort tot ss)
Alhoewel op US server mia vaker gebruikt wordt.

sudo apt-get rekt

Pagina: 1 ... 16 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.