Allemaal spelen is bijna niet te doen omdat je afhankelijk bent van de free2play rotaties. Sommige champs komen daar gewoon zelden/nooit in. Hoeft ook niet, als je er maar tegen gespeeld hebt (en het liefst ertegen gelaned), dan ken je een champ voldoende om je ertegen te wapenen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:43:
gisteren bij leuke 5vs5 custom met allemaal clanleden tegen elkaar en op vent twee verschillende channels tegen elkaar gepit, de beste speler van allemaal zat op het andere team en we voelden ons een beetje bedreigd, dus 5 x fortify en dan dik lachen wanneer ie begint te vloeken
ALL : 5 fortify OMFG you do know you will die because of this
op het einde wel gewonnen, ook al had hun Jax 30 kills ofzo en was het 25-50 in teamkills
we waren maar twee turrets kwijt
erna een met 5 tanks, dat was een hilarisch spel, ze konden ons gewoon niet pushen of doden, deze is geeindigd met een surrender van het andere team met 12-2 teamkillsna halfuur ofzo
i don care about ELO, kheb dan ook nog geen potje ranked gedaan, eerst nog wat alle champs spelen zodat ik ze allemaal ken, nog een aantal te gaan wel
5v5 customs zijn voor mij ook de leukste games. Doen we ook wel eens met gotters in het GoT-kanaal in LoL, en dat zijn meestal hilarische games. Meestal all random en daar krijg je echt geinige games van. Bovendien denk ik dat je er ook echt beter van wordt omdat je 1. moet teamplayen en 2. vaak speelt met heroes die je normaal niet zou kiezen. Ook de interessante teamcomps zorgen ervoor dat je soms creatief met de situatie om moet gaan.
Vicariously I live while the whole world dies