Of je bent dan als Nidalee heel erg gefeed (want dat soort Javelin Tosses komt haast nooit voor) en/of je tegenstanders waren te dom iets van MR te kopen. Nidalee heeft voor mij teveel bugs om leuk te zijn op het moment, bugs die ze al sinds haar release heeft, en Riot niet naar heeft gekeken. Het enige wat ze hebben gedaan is Pounce een statische 3s CD gegeven, omdat ze te goed was in ontsnappen (zie daar Vayne die met Tumble rond de 1.20s CD zit met max CDR, fijn hoor). Maar goed, enkele bugs:
Als je van Cougar naar normal form shift, en je cast meteen een Javelin, schiet deze altijd de tegenovergestelde richting in.
Als je van Cougar naar normal form shift, en je cast meteen haar heal op een team genoot, heal je altijd jezelf. (Kan handig zijn om jezelf te healen in een clutch, maar als je een team genoot wilt redden, not so much).
Als je van Cougar naar normal form shift, en je cast haar trap, komt deze altijd meteen onder je voeten (dus waar je op dat moment staat).
Haar traps kan je op plaatsen neer leggen, waar anderen nooit zouden komen (in een boom zeg maar, of in een muur van het terrein). Als je dus snel even een trap wilt neerleggen, en even niet goed op de plaatsing let, is deze onbruikbaar (ter vergelijking, Teemo's Shrooms of Wards, worden gewoon "gecorrigeerd naar het dischtbijzijnde stuk terrein waar ze wel gewoon kunnen staan).
Als je van normal form naar Cougar shift en je Pounced meteen, Pounce je achteruit.
Javelin Toss' animatie gaat verder dan de hitbox daadwerkelijk is.
Verder zijn er nog wat kleine minder voorkomende bugs, die in mindere mate het spel bederven. Maar ik erger me er gewoon aan dat Riot een champ released met een escape/chase skill die een belacheklijk lage CD heeft (even ter vegelijking, voor chasen is Vayne superieur aan nidal, ook in haar odue vorm, omdat de bonus MS van Vayne constant is, Nidalee heeft een Bush nodig), maar Riot heeft wel Nidalee generfed, omdat iedereen maar klaagt dat ze altijd kon ontsnappen, fixed de problemen niet, maar brengt wel Vayne uit.
-