[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:12:
Duurdere champions zeggen helemaal niets. Ik heb 1 keer ezreal gekocht en ik heb hem misschien 15 potjes gespeeld.

Minder dure champions die ik best leuk vind zijn:

- ashe
- nunu
- olaf(!)
- xin
- warwick
- amumu(!)
- alistar(!)
- nidalee(!)

die met (!) kan ik je echt aanraden. Ik heb vandaag jarvan gekocht en die vind ik ook erg leuk spelen
Lux ook, die is maar 1350 IP!

Lasers zijn extreem voldoenend :3

Urgot/Akali zijn ook geen 6300 en goed om te spelen. Redelijk makkelijke mechanics ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

Vicarious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:11:
Amumu tricky? Dat vind ik nou eigenlijk echt niet. Als je de jungle basics beheerst en een beetje oefent met zijn bandage toss valt dat reuze mee. Zijn ult is echt een omgfacerollteamfightwin als je hem een beetje handig timet en minstens 3 man ermee pakt, en je hoeft er alleen maar R voor in te drukken. Verder een beetje rondrennen met je huilskill en e spammen en escapees vangen met bandage toss. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk.
Als beginner jungle je echt niet hoor. Dan lane je en ik praat over echte beginners! Als je eenmaal het spel langzaam begint door te krijgen en een idee hebt hoe de meeste champs werken dan is het anders.

Maar ik beschouw iemand die nog geen champ gekocht heeft als beginner en die zou ik echt amumu niet aanraden.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Mjah ok, je hebt daar een goed punt. Junglen zonder runes is erg lastig (ik heb er ervaring mee op US servers).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-10 21:57
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:18:
[...]

Lux ook, die is maar 1350 IP!

Lasers zijn extreem voldoenend :3

Urgot/Akali zijn ook geen 6300 en goed om te spelen. Redelijk makkelijke mechanics ook.
Lux is 3150 xD redelijk nieuwe champ ;)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Nazanir schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:13:
Toch wel jammer dat in de hoge ELO regionen er gewoon zo gehandeld word. Vooral Ghosting vind ik compleet verwerpelijk (voor degenen die niet weten wat Ghosting is: ik speel een game, iemand van het vijandige team streamed de game en ik kijk vervolgens mee op de stream, om bijv. niet geganked te kunnen worden).

Het draait dan voor mijn gevoel niet meer om skill. Natuurlijk zijn het goede spelers, maar als je gewoon vrijelijk mee kunt kijken op het scherm van je tegenstander, word het wel een stuk makkelijker en veiliger om gewoon te lanen of een gank op te zetten.
Daarom moet je ook streamen met 30 sec delay, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Gister lekker potje met Isolocis (spel ik dit goed?) en een aantal anderen gespeeld.
Gewoon no-nonsens normal que en knallen.
Begonnen op 1-7 omdat mede ikzelf een paar foutjes maakten.
Maar uiteindelijk gewoon doorgeknalt en toch vrij gemakkelijk gewonnen.
Iedereen volgens mij positief.

Daarna maar de winning streak voortgezet en 3 ranked potjes met irelia gedaan.
En alle 3 gewonnen.
Dus mijn ELO is nu: 1329
Dus hopelijk uit de ELO hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Volgens mij zat ik ook in die game, ik ben die Brand die jullie wilden reporten voor feeden omdat ik 2 keer doodging in het hele potje! Onacceptabel natuurlijk, ik zal volgende keer ervoor zorgen dat ik absoluut nooit doodga ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 21:38
Awaken1 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:01:
Gister lekker potje met Isolocis (spel ik dit goed?) en een aantal anderen gespeeld.
Gewoon no-nonsens normal que en knallen.
Begonnen op 1-7 omdat mede ikzelf een paar foutjes maakten.
Maar uiteindelijk gewoon doorgeknalt en toch vrij gemakkelijk gewonnen.
Iedereen volgens mij positief.

Daarna maar de winning streak voortgezet en 3 ranked potjes met irelia gedaan.
En alle 3 gewonnen.
Dus mijn ELO is nu: 1329
Dus hopelijk uit de ELO hell.
dat is trouwens nog steeds elohell, en ja, je hebt mn naam correct gespeld. Elohell is eigenlijk meer een relatief begrip, als jij toevallig een keer een slecht team krijgt, dan kun je dat verklaren door te zeggen: elohell. Ik vind het eigenlijk maar een slap excuus, want je kan niet altijd geluk hebben met je teammates

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Xenophon16 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:27:
[...]

dat is trouwens nog steeds elohell, en ja, je hebt mn naam correct gespeld. Elohell is eigenlijk meer een relatief begrip, als jij toevallig een keer een slecht team krijgt, dan kun je dat verklaren door te zeggen: elohell. Ik vind het eigenlijk maar een slap excuus, want je kan niet altijd geluk hebben met je teammates
Klopt, Klopt,

Maar ik ben volgens mij wel uit het gebied waar je grotendeels verliest door slechte teamspelers.
Hier zitten mensen die minstens 3 keer gewonnen moeten hebben om hier te komen en als je slecht bent haal je dat niet erg makkelijk.

Of je moet dan geluk hebben gehad maar dat is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Rammus is een hele veilige keuze als beginners tank. Amumu kan zijn bandage toss makkelijk missen, als je niet weet hoe je deze moet inschatten, evenals je je ult voor het juiste moment wilt bewaren.

Powerball bestuurd gewoon wat makkelijker en een taunt kan je eigenlijk niet missen.

Ryze is een heleve veilige mage keuze. Hij scaled fantastisch met mana, dus kan je rustig defensive items kopen, zonder dat je burst kracht inlevert. Denk aan items zoals Frozen Heart, Banshee's Veil, etc.

Xin is een hele goede physical carry om het spel mee te leren. Hij is heel erg sterk in de 1vs1 en ook in teamfights staat hij zijn mannetje dankzij zijn ult. Knock-ups zijn uncleansable en niet gevoelig voor anti-cc.

Sona is een hele makkelijke support. Haar spells (op haar ult na) hebben geen targetting en je auras zijn early game goed waard voor je team. Je kan heel makkelijk assists met haar scoren, en zo toch genoeg geld verdienen voor je items.

Mundo is een hele leuke bruiser, en een goede champ om mee te oefenen qua skillshots. Sterke laning phase, goede late game, heeft niet zulke hele dure items nodig om toch sterk te zijn (+100 AD van een skill, AoE/anti cc en een zelf healende ult).

Mordekaas is een fantastische pubstomper, weinig mensen zullen weten hoe hem goed te counteren, dus met een mix van tank/AP, zul je makkelijk games naar je toe kunnen trekken.

Ashe is de beste ranged physical om mee te oefenen. Goede range, Volley en Hawkshot geven je heel veel lane/map control. Alleen haar ult kan tricky zijn. Ze is easy to learn, hard to master zeg maar.

Warwick is naar mijn mening de beste jungler om het mee te leren. Nunu is toch iets trickier, omdat die qua skills lastiger toepasbaar zijn. Daarnaast heeft Warwick een prachtige ult die je team kan helpen, en je kan hem bouwen als een bruiser, zonder dat hij zwak word.

Andere champs zijn zeker goede keuzes, maar zijn wat meer afhankelijk van hoe goed jij als speler bent, deze zijn allemaal redelijk "noob" friendly, zonder moeilijke skills shots of ingewikkelde mechanics. Ook kunnen ze heel goed met een paar core items mee komen, mocht je early game niet fantastisch gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Amumu is niet echt tricky vind ik zelf, (als beginner dus). Ik ben er gewoon mee gaan lanen en heb tank (geen ap items) gespeeld. Alleen late game, doet ie geen dmg meer, dus dan moet het team echt killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Ik vind Warwick zelf ook de makkelijkste om mee te leren.

Je hebt namelijk veel health tijdens het junglen en hebt een goede gank als je level 6 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ooooohh wat vind ik Kennen leuk :D Ik kan er geen reet van, maar hij is wel leuk. Ik blijf toch maar bij Janna. Leukste champ tot nu toe. En met die spellvamp aura item is ze best leuk. Misschien ook maar is die hoogste hextech proberen voor 2 slows en meer AD :) Level 16 and rising. Leuk spel dit :) Zilean is ook leuk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 00:00

Flapmo

and back is gigi!

Janna, leuk :?. Ik zie haar vaker, maar hoe speel je haar in godsnaam? Ik rolde haar 2x in GoT custom games en bakte er vrij weinig van (bleef positief en we wonnen beide games, maar ik had het gevoel voor spek en bonen rond te lopen).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Janna speel je door op de achtergrond te blijven je teammates te helpen, vandaar ook de term support. In lane zorg je ervoor dat je geen last hits pakt en je carry alle lasthits geeft. Stel je carry gaat even herassen of drijgt damage te krijgen, dan moet je meteen klaar staan met je shield.

In team fights doe je eigenlijk een beetje het zelfde. Maar moet je ook de storende factor zijn. Je moet precies weten wat je vijanden kunnen doen. Stel je speelt tegen een Nunu, dan weet je gewoon dat hij kan gaan ulten. Hiervoor moet je je knock up al klaar hebben. Zelfde geld voor een katarine o.i.d. Zo moet je prioriteiten hebben met op wie je je skills gaat gebruiken. Als die kata ult en jij hebt je knock up niet klaar. Dan heb je een behoorlijke kans dat je de teamfight verliest.

Haar ult is redelijk moeilijk om te timen, die kun je gebruiken als heal, zodat je een teamfight makkelijker naar jullie hand kan halen. Je kunt hem gebruiken om je teammates te redden en je kunt hem ook gebruiken om het andere team uit positie te halen. In elke situatie kan het ook compleet verkeerd kopen, dus dat jij een teammate red of er juist voor zorgt dat een enemy bij je team in de buurt komt (super goed voorbeeld xD) Ik

Voor de rest koop je gold/5 items om zo je team van wards te kunnen voorzien, soulshroud kopen, eagis of the leagion eventueel als je geen tank heb die deze nodig heeft.

Janna is zeker erg leuk om te spelen. Gewoon omdat als je janna goed speelt dan heb je gewoon door dat je de game naar je toe trekt en zo fight wint/de game wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nadeel is alleen dat al je teammates je flamen als je verliest, want dan komt het door de slechte support (en niet omdat zij hopeloos falen als de instalock carry die ze hebben gekozen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb voor de grap ook eens een paar keer proberen te junglen met amumu zonder runes op lvl 8 en merk dat ik het gewoon niet haal om van blue naar red alle creeps te killen. Ik kom meestal tot het setje wraiths en dat haal ik maar net. Nu heb ik als mastery ook eerst de utility tree gedaan voor de extra exp en ook de smite mastery uit de offensive tree.

Voornamelijk pvp gedaan dit weekeind met andere tweakers maar ook een paar keer solo in de queue gegaan. Het was alles behalve makkelijk maar ik had zeker het gevoel dat ik veel minder onder druk werd gezet tijdens de laning fase.

De beste scene gisteren was wel in een game met tweakers (sorry ben de namen vergeten) waarbij er iemand met een knock back een tegenstander uit hun lane naar mij toe schoot waarna ik met anni hem kon stunnen en nuken voordat hij de kans had om weer weg te rennen :P. Ook hadden we een potje waar het net een mexican standoff werd tussen hun team en ons team. Heel veel herpositioneren en zoeken waar ze zich verborgen hielden. Uiteindelijk wonnen we de teamfight en pushen we meteen naar de win :) dat was wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Daarom speel ik ook eigenlijk nooit support. Ze zijn geweldig om er bij te hebben, ik bedank ze persoonlijk ook altijd. Maar er wordt zoveel op gezeikt altijd. Speel ik liever een carry waarbij je in je eentje ook meer kan doen en niet zo afhankelijk bent van je team.

Hetzelfde verhaal heb ik bij tanks.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Vicarious schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:00:
Nadeel is alleen dat al je teammates je flamen als je verliest, want dan komt het door de slechte support (en niet omdat zij hopeloos falen als de instalock carry die ze hebben gekozen).
Mja die zelfde teammates hadden hoe dan ook wel op jouw geflamed. Vaak hebben dat soort mensen gewoon iets te zeuren nodig. Dan maakt het geen flikker uit of je goed of slecht hebt gespeelt dat potje of wie je hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Intruder schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:07:
[...]

Mja die zelfde teammates hadden hoe dan ook wel op jouw geflamed. Vaak hebben dat soort mensen gewoon iets te zeuren nodig. Dan maakt het geen flikker uit of je goed of slecht hebt gespeelt dat potje of wie je hebt gespeeld.
Nouja als ik zelf carry of tank speel haal ik altijd wel een aardige score en krijg ik zelden flames. Als ik met Janna of Taric oid 0/5/19 haal, wat helemaal geen slechte score hoeft te zijn voor een support (ik ontwijk bewust kills als het kan om ze aan mijn carry te geven) wordt er flink gebitcht. Ook al heb ik verreweg de meeste assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik verneem dat, heel erg vaak, assists niet gezien wordt als score. Dat is opzich wel jammer want zoals velen hier probeer ik de ranged carries te helpen door juist iemand niet te killen maar gewoon tevreden te zijn met de assist en dat de carry wat sneller goede equipment krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Vicarious schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:57:
[...]

Nouja als ik zelf carry of tank speel haal ik altijd wel een aardige score en krijg ik zelden flames. Als ik met Janna of Taric oid 0/5/19 haal, wat helemaal geen slechte score hoeft te zijn voor een support (ik ontwijk bewust kills als het kan om ze aan mijn carry te geven) wordt er flink gebitcht. Ook al heb ik verreweg de meeste assists.
Inderdaad, en als je dan toch perongeluk een kill van een carry pakt dan is het alsnog jouw schuld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
wow die match gisteren van solomid was wel heel leuk om te zien!

zijn er meerdere tweakers die dit gezien hebben ? zoja wat vonden jullie er van ?

League of Legends EUW: IBullit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Domdo schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:04:
Ik verneem dat, heel erg vaak, assists niet gezien wordt als score. Dat is opzich wel jammer want zoals velen hier probeer ik de ranged carries te helpen door juist iemand niet te killen maar gewoon tevreden te zijn met de assist en dat de carry wat sneller goede equipment krijgt.
Helaas klopt het, dit zijn ook dezelfde mensen die zeggen dat ze 25/19 gingen maar toch een game niet konden winnen.

Assists zeggen veel meer, ze geven aan of je bij teamfights aanwezig was, of je je lane partner hebt geholpen met kills krijgen, etc. Maar de belangrijkste score; is het aantal vernietigde buildings. Je kan prima 50 kills hebben, maar als je 0 tower/inhibitor kills hebt, dan verdien je het te verliezen. Deze mensen ragen daar ook altijd zo hard over, maar het enige waar ze op uit zijn, is een hoge score om vervolgens te roepen dat het niet hun schuld is dat ze verloren hebben. Deze mensen hebben meestal tussen de 5-10 assists, en zijn de voornaamste reden dat je verliest. Het ligt nooit aan hun, ze hebben de beste score, bouwen 0,0 defense dus het is altijd de schuld van de tank, etc.

Zolang het geen FPS is, met een tijdslimiet van 15 minuten om de meeste kills te krijgen, mogen al die etters oprotten uit mijn LoL. Mensen die meehelpen pushen en inhibs te slopen, die heb ik veel liever in mijn team.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Nazanir schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Helaas klopt het, dit zijn ook dezelfde mensen die zeggen dat ze 25/19 gingen maar toch een game niet konden winnen.

Assists zeggen veel meer, ze geven aan of je bij teamfights aanwezig was, of je je lane partner hebt geholpen met kills krijgen, etc. Maar de belangrijkste score; is het aantal vernietigde buildings. Je kan prima 50 kills hebben, maar als je 0 tower/inhibitor kills hebt, dan verdien je het te verliezen. Deze mensen ragen daar ook altijd zo hard over, maar het enige waar ze op uit zijn, is een hoge score om vervolgens te roepen dat het niet hun schuld is dat ze verloren hebben. Deze mensen hebben meestal tussen de 5-10 assists, en zijn de voornaamste reden dat je verliest. Het ligt nooit aan hun, ze hebben de beste score, bouwen 0,0 defense dus het is altijd de schuld van de tank, etc.

Zolang het geen FPS is, met een tijdslimiet van 15 minuten om de meeste kills te krijgen, mogen al die etters oprotten uit mijn LoL. Mensen die meehelpen pushen en inhibs te slopen, die heb ik veel liever in mijn team.
Kheb wel eens zo'n team vol assassins gehad (eve, akali, kassadin, katarina en the likes). Tof hoor, we stonden 40-15 ofzo. Alleen na 25 minuten spelen hadden we nog een enkele turret om omdat geen van allen een goede pusher is en ook geen van allen even een turret kan tanken om te backdooren. Needless to say dat we uiteindelijk kansloos verloren.

Kortom: helemaal mee eens. It's a team game. Om de meeste kans te maken om te winnen meot je gewoon zorgen dat alle rollen netjes verdeeld zijn (alhoewel zonder support prima kan imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Nazanir schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Eens, speel vaak zat met mensen die een kill jatten door hun flash te verneuken, terwijl de game nog lang niet beslist is. Of hun teammates in de steek laten om zelf een kill te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 10:03

Thrilseeka

Woef Woef.

opzich maakt de kill of assist niet zoveel meer uit. aangezien je een bepaald aantaal gold krijgt dat geschaald is naar de dmg die je hebt gedaan. dus stel jij slaat 1 iemand bijna dood en de ander doet 1 hit en krijgt de kill. dan krijg jij alsnog het meeste gold.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

WDF schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:39:
opzich maakt de kill of assist niet zoveel meer uit. aangezien je een bepaald aantaal gold krijgt dat geschaald is naar de dmg die je hebt gedaan. dus stel jij slaat 1 iemand bijna dood en de ander doet 1 hit en krijgt de kill. dan krijg jij alsnog het meeste gold.
Dit geldt niet voor killing spree ending bonusses.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
axel101 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:10:
wow die match gisteren van solomid was wel heel leuk om te zien!

zijn er meerdere tweakers die dit gezien hebben ? zoja wat vonden jullie er van ?
Ik heb hem helaas gemist is er ergens nog een replay van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Niet online
Fijn is het ook om iedereen te helpen en te redden, of om mee te gaan met het team. Als er dan een enemy je aan t killen is zonder dat iemand die enemy aanpakt, maar gewoon achter een ander aan blijft rennen. Dat gebeurt dan een paar keer. Dat je daarom maar eff gaat defenden, om je boots te kunnen halen zodat je wel kan wegrennen als je niet geholpen word. En dan totaal de grond in worden geflamed, omdat je niet mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ook al heb je 100% gelijk, dit is echter niet het punt dat we aanhaalden. Hier gaat het om spelers die om niets anders geven dan zo'n hoog mogelijk K/D te hebben (dus zonder naar assists te kijken), om vervolgens alles op hun team af te schuiven wat misgaat. Hun treft geen blaam, omdat ze veel kills hebben (vaak ook veel deaths hoor), maar omdat hij dood gaat omdat jouw team aan de andere kant van de map is: niet zijn schuld, de tower die mid keihard door het vijandelijke team word gepush, terwijl hij in de jungle de red buff haalt: niet zijn schuld. Dezelfde persoon die met Mundo jouw blue buff als Anivia steelt, omdat hij zichzelf belangrijker vind. Om deze persoon gaat het. De persoon die 0,0 bijdraagt aan teamgevechten, pushen, dragon kills, etc. Hij geeft alleen maar om zijn score.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Er zijn inderdaad naar mijn mening teveel mensen die spelen om hun kill/death ratio. Maar dan dus ook in de champion selection alleen maar harde dps champions kiezen.

Meestal ben ik dan weer degene die bijvoorbeeld een tank neemt waardoor we uiteindelijk wel kunnen winnen :) en als ik dan 40 assist zie staan vind ik het nog leuk ook =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Vind 't helemaal geniaal als de tegenstander je aan 't einde van 't potje complimenten geeft. "Nice job Amumu" zie ik nog wel eens voorbij komen, en dan ben ik ook weer helemaal blij *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja precies. alleen als ik tank speel is het meestal malphite of Nasus (meer en offtank) maar werkt heerlijk. je hebt maar een 2 a 3 items nodig en je bent al bijna niet meer dood te krijgen (met nasus als je ulti popt). en als tank nasus doe je als je een beetje lekker minions gefarmt hebt met je Q skill ook nog is super zieke damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
@ricmaniac ga nouw nietliegen je gaat nooit tank, altijd met Ability power champs.

:P

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@xzito ja als ik met jou en die turk speel :p dan gaat 1 van jullie meestal wel tank. maar solo play niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
@ricmaniac moest van turkey zeggen : ik wist niet dat jij kon Spelen!

On topic
Nidalee -> alles

Gooi je even ene speer van de andere kan die mensen 1 hit 1783 dmg Squiciy champs gaan huilend naar huis.

[ Voor 64% gewijzigd door Xzito op 30-05-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oke leuk ;p ........ nu weer on topic please. dit kunnen we ook wel op MSN bespreken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:55
Volgens mij krijgt de persoon die de kill boekt gewoon de gehele pot, inclusief spree bonuses en wordt een extra 70% daarvan gelijk verdeeld over alle champions die een assist halen. Het is in ieder geval niet evenredig met damage, daar ik meestal support speel en op die manier doorgaans assists krijg zonder damage te doen. Ook die leveren mij gewoon goud op.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Marcks schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Volgens mij krijgt de persoon die de kill boekt gewoon de gehele pot, inclusief spree bonuses en wordt een extra 70% daarvan gelijk verdeeld over alle champions die een assist halen. Het is in ieder geval niet evenredig met damage, daar ik meestal supportaltijd Soraka speel en op die manier doorgaans assists krijg zonder damage te doen. Ook die leveren mij gewoon goud op.
fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen wat mij betreft assists nog meer mogen belonen. Bijv. 80% i.p.v. de huidige 70. Er zijn echte teamspelers die je als het ware een tegenstander aanbieden met 1 hp, je hoeft er alleen nog maar naar te kijken and that's it. Misschien worden support champions dan ook wel aantrekkelijker om te spelen, alhoewel dit uiteraard niet hoeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Of je bent dan als Nidalee heel erg gefeed (want dat soort Javelin Tosses komt haast nooit voor) en/of je tegenstanders waren te dom iets van MR te kopen. Nidalee heeft voor mij teveel bugs om leuk te zijn op het moment, bugs die ze al sinds haar release heeft, en Riot niet naar heeft gekeken. Het enige wat ze hebben gedaan is Pounce een statische 3s CD gegeven, omdat ze te goed was in ontsnappen (zie daar Vayne die met Tumble rond de 1.20s CD zit met max CDR, fijn hoor). Maar goed, enkele bugs:

Als je van Cougar naar normal form shift, en je cast meteen een Javelin, schiet deze altijd de tegenovergestelde richting in.

Als je van Cougar naar normal form shift, en je cast meteen haar heal op een team genoot, heal je altijd jezelf. (Kan handig zijn om jezelf te healen in een clutch, maar als je een team genoot wilt redden, not so much).

Als je van Cougar naar normal form shift, en je cast haar trap, komt deze altijd meteen onder je voeten (dus waar je op dat moment staat).

Haar traps kan je op plaatsen neer leggen, waar anderen nooit zouden komen (in een boom zeg maar, of in een muur van het terrein). Als je dus snel even een trap wilt neerleggen, en even niet goed op de plaatsing let, is deze onbruikbaar (ter vergelijking, Teemo's Shrooms of Wards, worden gewoon "gecorrigeerd naar het dischtbijzijnde stuk terrein waar ze wel gewoon kunnen staan).

Als je van normal form naar Cougar shift en je Pounced meteen, Pounce je achteruit.

Javelin Toss' animatie gaat verder dan de hitbox daadwerkelijk is.

Verder zijn er nog wat kleine minder voorkomende bugs, die in mindere mate het spel bederven. Maar ik erger me er gewoon aan dat Riot een champ released met een escape/chase skill die een belacheklijk lage CD heeft (even ter vegelijking, voor chasen is Vayne superieur aan nidal, ook in haar odue vorm, omdat de bonus MS van Vayne constant is, Nidalee heeft een Bush nodig), maar Riot heeft wel Nidalee generfed, omdat iedereen maar klaagt dat ze altijd kon ontsnappen, fixed de problemen niet, maar brengt wel Vayne uit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
De javelin toss achteruit al tijden niet meer gehad.
Zelfde geld voor de heal uit cat form nog niet mee gemaakt
Javelin toss: veder dan de hitbox dat sheeld nog maar Millimeters zelfde komt er op neer met veel andere champs morgana , lux etc.

Runes: Red magic pen , yellow dodge , bleu cdr flat of per lvl
Lane: Mid voorkeur of solo lane lvl 6 i must.
De kunst is jezelf feeden en tegelijkertijd goed farmen wat heel makkelijk is met je Swipe in cat
items zijn best simpel Meja's Sorcesres shoes en van daar veder bijna elke normaal game. ranked wat andere build vaak geen mejais.

heb bijna de mesten champs en ook in velemalen gespeeld plezier blijf ik toch terug vinden in Nidalee momenteel bezig met een javelin montage heb nu genoeg mooie games weer allen nu nog bewerken ^^. nu nog even sparen voor de farao nidalee heb de rest skins al maar die farao is toch het mooist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al vaker op reddit gehoord dat Riot geen problemen maakt met het returnen van in store RP purchases in de laatste 30 dagen. Ik had Vayne gekocht met RP maar het is toch echt niet mijn soort champion. Een beetje te makkelijk om irritant mee te zijn, daar hou ik niet van .
Dus ik een verzoek ingedient of ik Vayne kon switchen voor een andere champion (Blitzcrank)
Hello Summoner,

Typically we don't do this, but I have completed this request for you. The points have been added to your account, but they may not display properly until you go to the Store and attempt to make a purchase. You do not need to complete the purchase, the value should correct itself before you complete the transaction.

This is a one-time exception.

Please let me know if you have any questions, and enjoy the game!

Best Regards,
(hele lieve employee)
Top service _/-\o_
Nu nog kijken wat ik er van ga kopen, losse RP had ik niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

inderdaad erg mooi dat ze dat doen, maar ze zeggen wel: one-time exception. ik denk dus ook niet dat je het snel nog een keer kan doen. als ik dat had geweten had ik een half jaar terug al zoiets gedaan XD wist nog vet weinig van lol eigenlijk en toen had ik corki zomaar gekocht met RP . speel er nooit mee en ook nog is heel slecht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Corki is echt niet slecht hoor, hij wordt niet voor niets in vrijwel elk toernooi in de top matches gespeeld. Hij heeft de beste damage output van alle DPS-champions mits hij kan farmen en heeft met zijn valkyrie een uitstekende escape spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nee weet ik. maar ik speel er heel slecht mee. ik kan het gewoon niet met hem =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:55:
nee weet ik. maar ik speel er heel slecht mee. ik kan het gewoon niet met hem =p
Je bent niet de enige hoor ;) Heb 't vroeger ook geprobeerd vanwege de awesomeness factor van Corki, maar ik zoog er hard mee :N

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Corki's skillshot is zo heerlijk, je kan vanaf level 6 de tegenstander redelijk van farmen afhouden doordat je hem bestookt met rockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nou doe mij toch maar nocturne of brand ofzo =p ,

Nocturne ze ulti is niet zo heel sterk meer zoals eerst (op eigenlijk :p ) maar verder een hele fijne champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:11:
nou doe mij toch maar nocturne of brand ofzo =p ,

Nocturne ze ulti is niet zo heel sterk meer zoals eerst (op eigenlijk :p ) maar verder een hele fijne champion
Want dat zijn allebij ranged AD carries ? ;)
Brand en Noc vervullen heel andere rollen dan Corki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:51:
Corki is echt niet slecht hoor, hij wordt niet voor niets in vrijwel elk toernooi in de top matches gespeeld. Hij heeft de beste damage output van alle DPS-champions mits hij kan farmen en heeft met zijn valkyrie een uitstekende escape spell.
Corki kan met zn Q op laag level heel makkelijk overleven gecombineerd met valkyrie.

Plus z'n passive is insane, vooral tegen tanks die veel HP en mr/armor hebben (Cho, Shen. Alistar)

Het is ook erg makkelijk om te farmen met Corki, aangezien tear een van de benodigde items is (voor manamune). Je hebt eigenlijk altijd genoeg mana om je ult te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:03:
Vind 't helemaal geniaal als de tegenstander je aan 't einde van 't potje complimenten geeft. "Nice job Amumu" zie ik nog wel eens voorbij komen, en dan ben ik ook weer helemaal blij *O*
Bij mij is is het vaak "NOOB RAMMUS!!", maar dat komt meer omdat mijn team vaak ontzettend slecht en niet gebalanceerd is :{. Taunt ik bijvoorbeeld, maar loopt mijn lanepartner weg, valt niet aan en word ik alsnog gekilled. In zulke situaties kom ik ontzettend vaak terecht. Ook irritant is het als je eerst armor koopt, omdat je lane-tegenstanders damage doen, maar na een tijdje komt bijvoorbeeld Annie aankakken en heb je nog geen magic resistance. Denk wel dat Rammus de eerste Champion is die ik nu redelijk kan spelen, nu eens richten op een ranged iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van red elixer als begin item? Ik heb het al vaker zien gebeuren in de solo lanes, maar heb t nu zelf geprobeerd in de jungle met Olaf, en het werkt best wel aardig eigenlijk :)
Een van de grootste nadelen met Olaf was voor mij toch dat je in de jungle de hele tijd laag hp bent en op het einde gewoon moet recallen. Met red elixer + 6 potions gaat de jungle sneller, blijft mijn health hoger en het belangrijkste: Ik kom de jungle uit binnen 4 minuten, ben lvl 4, heb double buff, +140 max hp +10 AD en volle hp.
De gank die ik dan dus meteen kan doen is onverwacht en erg sterk.
Je mist wel early game 285 gold t.o.v cloth + 5 pot, dus die gank is erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zo dat ook weer met Cloud mee gemaakt, een ragefeeder in je premade! Gelukkig de avond nog goed kunnen afsluiten, geeft je toch een beter gevoel als laatste potje :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:14:
Wat vinden jullie van red elixer als begin item? Ik heb het al vaker zien gebeuren in de solo lanes, maar heb t nu zelf geprobeerd in de jungle met Olaf, en het werkt best wel aardig eigenlijk :)
Een van de grootste nadelen met Olaf was voor mij toch dat je in de jungle de hele tijd laag hp bent en op het einde gewoon moet recallen. Met red elixer + 6 potions gaat de jungle sneller, blijft mijn health hoger en het belangrijkste: Ik kom de jungle uit binnen 4 minuten, ben lvl 4, heb double buff, +140 max hp +10 AD en volle hp.
De gank die ik dan dus meteen kan doen is onverwacht en erg sterk.
Je mist wel early game 285 gold t.o.v cloth + 5 pot, dus die gank is erg belangrijk.
persoonlijk vind ik het niet de moeite waard, je mist items. delayed je eigen build en als er iets mis gaat kan je er moeilijker weer uit komen. Tegen een WW of een amumu zou ik het nog wel doen. Maar tegen een shaco of een udyr of nunu (junglers) vind ik het risico to hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:49:
[...]
Plus z'n passive is insane, vooral tegen tanks die veel HP en mr/armor hebben (Cho, Shen. Alistar)
Eh, om eerlijk te zijn, is zijn passive nogal overrated. Laten we even uitgaan van een ideale build, om een idee te schetsen. Je auto attacks doen 300 damage, de tank heeft 250 armor, dus reduces zo'n 75% van alle physical damage en heeft 3000 HP (wat redelijk gewoon is). Je auto attacks doen 75 damage per hit op een tank. De bonus damage van je passive is 30, ten alle tijden. Je doet 105 damage per auto attack. Dan nog heb je bijna 30 aanvallen nodig. Op 2.0 attack speed, zou dat nog altijd 15 seconden zijn, ervan uitgaande dat de tank niets terug doet.

Je bent veel beter af met een Lastwhisper of een Black Cleaver voor je damage output, je passive geeft bonus damage, niets mis mee, maar vertrouw er niet op dat hij het klusje voor je klaart. Je moet het echt van al je skills hebben om damage te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bananenspin schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:46:
Zo dat ook weer met Cloud mee gemaakt, een ragefeeder in je premade! Gelukkig de avond nog goed kunnen afsluiten, geeft je toch een beter gevoel als laatste potje :p
Uiteindelijk was die laatste game nog erg vermakelijk met ook leuke tegenstanders. Dat we die gewonnen hebben is natuurlijk mooi meegenomen maar ik vermaakte me al een stuk beter als de game daarvoor ja :P Ik snap niet hoe sommige mensen zo negatief ingesteld kunnen zijn.

Ik vond overigens dat je het goed deed met Nasus zeg, ook in een 1v2 lane wist je nog veel creeps te scoren. Mijn creep kills gingen gisteravond wat minder, maar goed dat blijft gewoon oefenen³. Pas in de mid-game als ik m'n eerste items binnen heb begin ik wat consequenter te last hitten. Meestal trek ik dan nog wel bij qua score. MF blijft leuk om te spelen vind ik! Vooral haar W skill met verhoogde attack speed en verminderde hp regen voor het doelwit, blijft erg lekker. Een soort van ignite die je altijd op zak hebt. Zo legde ik dus in een 1v3 Jax neer; Sona kon ineens wat minder goed healen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Wat is jullie mening over junglen met evelyn met revive? Ik zag iemand het doen, verklaarde hem beleefd voor gek, en zei dat ik benieuwd was hoe het uitpakte. Uiteindelijk was hij de ster van de match, ge-eindigt met 16/8 ofzo (ookal zegt dat niks natuurlijk).

Wat hij deed was, hij had smite & revive, ging expres dood en gebruikte dan revive voor de health buff, waardoor hij super snel levelde in de jungle en binnen no-time level 6 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sander1991 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:16:
Wat is jullie mening over junglen met evelyn met revive? Ik zag iemand het doen, verklaarde hem beleefd voor gek, en zei dat ik benieuwd was hoe het uitpakte. Uiteindelijk was hij de ster van de match, ge-eindigt met 16/8 ofzo (ookal zegt dat niks natuurlijk).

Wat hij deed was, hij had smite & revive, ging expres dood en gebruikte dan revive voor de health buff, waardoor hij super snel levelde in de jungle en binnen no-time level 6 was.
Wow, als dat serieus werkt heeft die dat wel geniaal bedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Sander1991 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:16:

Dat is een oud trucje dat ik nooit begrepen heb. Je kunt daardoor als Eve junglen, maar zit uiteindelijk wel met Smite en Revive waar je late game echt niets aan hebt. En Eve is al geen ster late game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Revive is op zich wel leuk voor early game ganks. Maar om het een effectieve strategie te noemen vind ik discutabel. De healthboost is wel aanzienliek early game (ik dacht +400HP?), dus dit maakt je leven in de jungle een stuk makkelijker. En als je revive op het juiste moment gebruikt bij een push/counterpush, haal je zeker voordeel eruit.

Het is alleen funest voor je lategame. Smite en Rivive gaan je niet redden zoals een Ghost/Flash/Exhaust dat kunnen. Daarnaast is Exhaust altijd leuk tijdens teamights.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Duidelijk allemaal mensen die nooit Eve met revive in de jungle hebben geprobeerd ;). De grap is dat Eve in het begin van de jungle gewoon vrij zwak is en je met revive de jungle razendsnel kunt clearen.
Je pakt wolves -> wraiths -> 2x golems -> 2 minions van red -> gaat dood -> revive (met de bonus uit defense) -> blue buff -> wolves -> wraiths -> red buff -> 2x golems.
Vervolgens kan de pret beginnen met een dubbele buff en health boost.
Revive heeft endgame zeker zijn nut. Als je gaat dood tijdens een teamfight ben je terug voordat de teamfight is afgelopen om zo de laatste paar low health lui af te maken (i.c.m. met je enorme runspeed boost). Ook kun je met die 400 bonus health veel eerder de dragon doen.
Overigens heb ik dit alleen gedaan destijds voor de Eve nerf. Geen idee of het nu nog zo lekker werkt (zal wel niet). Ik moet het maar weer eens een keer proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 31-05-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Eve met reveie is zeker goed echter de mensen in de ranked games kenne deze tactic en wordt het een stuk moelijker. In normaal 5vs5 is het zeker de moeite waard, Zodra je Lizzard buff hebt flanken en ben je zo gefeed , item build TF , Ghostblade , Gaudian angel dan is de game al mestaal gewonnen.
de 400 hp van revive is echt nice als je hem getallent hebt.

@Thormodo het werkt nog steeds maar nadat je express dood gaat raad ik het aan om nog 3 hp pots te koopen dan hal je de buff perfect en voldoen health nog op lvl 4 voor de flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Nazanir schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:30:
Revive is op zich wel leuk voor early game ganks. Maar om het een effectieve strategie te noemen vind ik discutabel. De healthboost is wel aanzienliek early game (ik dacht +400HP?), dus dit maakt je leven in de jungle een stuk makkelijker. En als je revive op het juiste moment gebruikt bij een push/counterpush, haal je zeker voordeel eruit.

Het is alleen funest voor je lategame. Smite en Rivive gaan je niet redden zoals een Ghost/Flash/Exhaust dat kunnen. Daarnaast is Exhaust altijd leuk tijdens teamights.
Het hele doel van die build was om early-game z'n groot voordeel voor jezelf/je team te creeren dat het lategame niks meer uitmaakte. Toen deze Eve nog FOTM was en nog niet perma-banned werd snowbalde ze zo hard dat je lategame bijna geen kans meer maakte als je haar er niet vroeg uit kon pikken in teamfights.
Een full-stealth champ die fatsoenlijk kan junglen was nooit de bedoeling van Riot en daarom is ze daarop uiteindelijk ook aangepast gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
WOW, net met tribunal de erste feeder gezien tot nu toe. 11 games played allemaal 0/X/0 met gemiddeld meer dan 1.5 deaths per minuut. 1 Game had hij gewoon 0/40/0 en de game duurde maar 25 minuuten lang. Hij vroeg zelfs aan het andere team of ze hem konden reporten like WTF? Meest overduidelijke punish die ik tot nu toe heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Intruder schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:25:
WOW, net met tribunal de erste feeder gezien tot nu toe. 11 games played allemaal 0/X/0 met gemiddeld meer dan 1.5 deaths per minuut. 1 Game had hij gewoon 0/40/0 en de game duurde maar 25 minuuten lang. Hij vroeg zelfs aan het andere team of ze hem konden reporten like WTF? Meest overduidelijke punish die ik tot nu toe heb gehad.
Raar genoeg krijg ik ontsettend vaak poolse/spaanse/etc mensen. Zwaar iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Lee Sin geprobeerd, maar ging niet echt goed. Lastig te spelen, weet ook niet goed welke richting ik met hem op moet (speed, damage?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Zijn er al nieuwe f2p champs? Zoja, welke en zo nee, weet iemand welke komen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een paar leuke custom oefen games gespeeld met de clan, 5vs5 en 3vs3
ik kan me toch niet van het gevoel ontdoen dat sommige poppetjes echt OP zijn
en dan eerst en vooral

Akali :
i mean wtf!!!! die rapet me waar ik sta op te kijken
als bvb squishy teemo is daar niet veel tegen te beginnen, enige dat je kan doen is ze baiten met teamgenoten en op wat shrooms laten lopen om te helpen met de kans dat ze toch op je springt en dood ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
Edit: lijst gevonden

-Blitzcrank
-Kog'Maw
-Lee Sin
-Malphite
-Morgana
-Nunu
-Ryze
-Singed
-Swain
-Teemo

@DivineNL Helaas geen akali, wil die zelf ook graag proberen

[ Voor 79% gewijzigd door Spunkjah op 31-05-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Hoe zit het eigenlijk met GoT1? Heb daar al tijdje niets meer over gezien.

@ spunk, weet je toevallig ook of akali erbij zit? Wel die zoooo graag gaan aanschaffen maar nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:35:
Hoe zit het eigenlijk met GoT1? Heb daar al tijdje niets meer over gezien.

@ spunk, weet je toevallig ook of akali erbij zit? Wel die zoooo graag gaan aanschaffen maar nog nooit geprobeerd.
Met een domper afgelopen :p.

We moesten tegen team XXX (weet de naam niet meer), alleen vanwege omstandigheden konden we geen goede datum vinden om 5 man te hebben binnen ons team. Uiteindelijk heeft Tympanic gewoon een datum geprikt met tijd, maar toen het zo laat was hadden we 3 man en hebben we dus de overwinning aan het andere team moeten geven. Die heb er fijn 1300 gratis RP bij gekregen.

Wel zonde, maar was op korte termijn weinig anders te regelen ook vanwege communicatie via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

De champion rotation van deze week vind ik niet leuk. heb alle champs al behalve blitz en morghana. ik zie graag eens vlad in de rotation. Is erg lang geleden dat ik die heb gezien.

@raymania lee sin vind ik ook erg moeilijk om te spelen. ik heb eigenlijk om eerlijk te zijn nog geen 1 goeie lee sin gezien in al die tijd sinds die uit is alleen early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
@ vraatj: Héél jammer inderdaad dat het zo moet aflopen. Had gehoopt dat jullie nog paar rondjes verder kwamen :p

@ ric: Welke zijn er dan in de rotation? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
DivineNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:46:
@ vraatj: Héél jammer inderdaad dat het zo moet aflopen. Had gehoopt dat jullie nog paar rondjes verder kwamen :p

@ ric: Welke zijn er dan in de rotation? :p
Lees mijn edit :)

of
-Blitzcrank
-Kog'Maw
-Lee Sin
-Malphite
-Morgana
-Nunu
-Ryze
-Singed
-Swain
-Teemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sorry! Niet ge F5d :P

Weer geen akali :(

Dan maar gewoon kopen, weet zeker dat het de moeite waard zal zijn. Vind het trouwens wel ... champs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Intruder schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:25:
Die heb ik nu ook, lal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Leuke lijst, ik wou al weer weens Blitz uitproberen, en Swain heb ik ook niet veel mee gespeeld!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
DivineNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:51:
Sorry! Niet ge F5d :P

Weer geen akali :(

Dan maar gewoon kopen, weet zeker dat het de moeite waard zal zijn. Vind het trouwens wel ... champs :p
Zeker de moeite waard. kan op vele manieren gespeeld worden Solo lane , mid.
om snel de jungle te doen heb je wel de jusite runes nodig , zodat je de twee efecten van je passive hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akali is al sedert januari geleden dat ze nog in de rotation zat en ondertussen al 4 k Yi en Sivir, volgens mij steken ze haar er niet vaak tussen omdat ze volledig OP is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik probeer vanavond is wat ranked games te doen, hopelijk kan ik iemand vinden in de GoT channel die mee wil doen of zelfs een premade das nog beter ;)
Ik heb een aantal solo games gedaan maar dat was niet echt leuk om het maar even zacht uit te drukken...

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:16:
Akali is al sedert januari geleden dat ze nog in de rotation zat en ondertussen al 4 k Yi en Sivir, volgens mij steken ze haar er niet vaak tussen omdat ze volledig OP is
Ze proberen altijd wat balans te houden in de F2P champions en het is waar dat de 'Recommended' champions vaker in de rotatie voorkomen dan de 'bijzondere' champions. Op zich niets mis mee, en daar zijn ze ook vrij open over (valt gewoon op de site te lezen hoe ze het doen).
Trivian schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:24:
Ik probeer vanavond is wat ranked games te doen, hopelijk kan ik iemand vinden in de GoT channel die mee wil doen of zelfs een premade das nog beter ;)
Ik heb een aantal solo games gedaan maar dat was niet echt leuk om het maar even zacht uit te drukken...
Ik hoor wel vaker dat beginnen met Ranked in de solo queue nogal rot gaat, maar wát gaat er dan precies zo klote? Ik ben inmiddels ook lvl30, nog niet van plan om Ranked te gaan doen maar wel benieuwd naar hoe het werkt. Loopt iedereen je gewoon af te zeiken voor elk klein foutje wat je maakt of zo? Of zijn de mensen gewoon sowieso erg onvriendelijk?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ja een hoop gezeik idd om niks en ik heb een aantal afkers / leavers gehad dus daar wordt je niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:27:
[...]
Ik hoor wel vaker dat beginnen met Ranked in de solo queue nogal rot gaat, maar wát gaat er dan precies zo klote? Ik ben inmiddels ook lvl30, nog niet van plan om Ranked te gaan doen maar wel benieuwd naar hoe het werkt. Loopt iedereen je gewoon af te zeiken voor elk klein foutje wat je maakt of zo? Of zijn de mensen gewoon sowieso erg onvriendelijk?
Leavers/afk'ers is precies het zelfde bij normal, maar omdat het hier ergens om "draait" word er veel sneller geraged bij feeders/leavers/afkérs.

En omdat iedereen denkt dat hij het beste is en dus recht heeft op een carry willen mensen ook nog wel eens allemaal een squishy inlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

net had ik pas een aap in tribunal XD die zat hem zwaar te ragen jongen.

constant meerdere games:

"cocksucking cancer jews"
"i fucked your whole cancer family,thats why they all died so early"
(en alles in capslock)

en ging maar door. die mensen echt: snap hun niet =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm klinkt prachtig inderdaad. :o Weinig mensen die interesse hebben voor de team compositie dus. Nou ja, ik ga me wel focussen op tank/support met Maokai. Daar speel ik nu toch al heel veel mee. Als iedereen daadwerkelijk zoveel squichies pakt, dan zal de compositie in elk geval niet door mij fout lopen :P

Met premades heb je daar natuurlijk minder last van maar dan krijg je ongetwijfeld een erg goed team tegenover je. Misschien duo-queuen ofzo? Heb je in elk geval een buddy en kun je met een beetje mazzel samen lanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Leavers/afk'ers is precies het zelfde bij normal, maar omdat het hier ergens om "draait" word er veel sneller geraged bij feeders/leavers/afkérs.

En omdat iedereen denkt dat hij het beste is en dus recht heeft op een carry willen mensen ook nog wel eens allemaal een squishy inlocken.
Dit noemen ze ook wel het HoN effect. Als je het gespeeld hebt weet je precies wat ik bedoel.

Maar wat hier staat klopt wel. Er wordt veel meer geraged dan in normal games omdat mensen zo hoog mogelijk willen eindigen. Ik heb zelf inmiddels 9 games ranked gespeeld (6w/3L) en ik kan zeggen dat als je begint, je vaak tegen het probleem aanloopt dat als mensen 2 keer dood gaan de rest van het team begint te krijsen. Ik heb gemerkt dat zolang je je eigen spel speelt en je vooral defensief speelt je best wel kan winnen, ook al is je team klote.

Dit brengt mij op het volgende punt: ELO hell. Er zijn genoeg posts/blogs/etc. over geschreven maar waar het op neer komt is dat als men op een bepaald ELO komt (schatting is ong. 1200 of lager), je vrijwel alleen maar in slechte teams komt. Dit is in mijn mening niet waar aangezien het percentage 50% zal zijn (algemene statistiek) en je eigen niveau ook het niveau van het team bepaald.

Natuurlijk zul je wel eens slechte spelers in je team krijgen maar dit kan je voorkomen door samen met iemand anders te spelen in Solo Que.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Akali is echt niet overpowered hoor. Sowieso zijn er weinig champions die echt te goed zijn momenteel. Balance houden ze aardig in orde.

Over solo que kan ik zeggen dat ik dan ook vaker zit te ragen achter het toetsenbord. Ben met normals niet pissig te krijgen maar met ranked wel :P. Gaat de laatste tijd wel aardig, nu ik rond de 1400 zit merk ik dat er veel meer rekening gehouden wordt met team setup. Nu vullen de 4th en 5th pick het aardig aan in plaats van een 4/5de squishie pakken.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ja dan is het inderdaad wel leuk om te spelen. Ik zal vanavond is vragen in de GoT channel of iemand mee wil duo-queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:45
akali is inderdaad ongelooflijk leuk, net als de andere ninjas trouwens. lage cooldown skills. en allemaal zeker niet OP. maar het liefst zie ik zo min mogelijk mensen akali spelen dan weet ik zeker dat ik zo vaak mogelijk met haar kan jaja.
NINJA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Cloud schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:27:
Ik hoor wel vaker dat beginnen met Ranked in de solo queue nogal rot gaat, maar wát gaat er dan precies zo klote?
Je hebt een aparte Elo-rating voor normal games en ranked. Iedereen die met ranked begint, krijgt een rating van 1200. Daarom wil het in het begin nog wel eens voorkomen dat een speler die eigenlijk ver boven die 1200 thuishoort ingedeeld wordt met teamgenoten die daar ver onder horen.
Ze proberen altijd wat balans te houden in de F2P champions en het is waar dat de 'Recommended' champions vaker in de rotatie voorkomen dan de 'bijzondere' champions. Op zich niets mis mee, en daar zijn ze ook vrij open over (valt gewoon op de site te lezen hoe ze het doen).
Een belangrijke reden waarom bepaalde champions vaker in de rotation voorkomen (en meestal ook goedkoper zijn), is het noobfriendly-gehalte. Ashe is vrij makkelijk om te leren en men kent haar al van de tutorials, dus is Ashe de helft van de tijd free2play. Twitch, Evelynn en Shaco zijn daarentegen erg sterk tegen beginners (Oracle's Elixer en Vision Wards zitten immers niet bij de recommended items) en komen dus bijna nooit voor in de rotation. Drie standaard comments bij een nieuwe rotation zijn dan ook "Lol, Ashe again?", "Twitch please." en "OMG Twitch free??!? WTF Riot, not playing for a week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

the Virtual schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:08:
[...]

Je hebt een aparte Elo-rating voor normal games en ranked. Iedereen die met ranked begint, krijgt een rating van 1200. Daarom wil het in het begin nog wel eens voorkomen dat een speler die eigenlijk ver boven die 1200 thuishoort ingedeeld wordt met teamgenoten die daar ver onder horen.
Kan je ergens die normal elo rating zien?
Want ik merk wel dat ik de afgelopen weken met betere spelers in normal Que kom en merk dat in Normal ik betere teams/spelers tegen kom dan in ranked.

Dus als het goed is, is mijn normal ELO hoger dan mijn Ranked ELO of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
In normal bitchen mensen gewoon niet zoveel omdat het niet voor hun rank is. Denk niet dat er verder veel verschil in zit.

EDIT: Van de ELO's weet ik verder niets af.

[ Voor 16% gewijzigd door DivineNL op 31-05-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Airdack schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:59:
Leuke lijst, ik wou al weer weens Blitz uitproberen, en Swain heb ik ook niet veel mee gespeeld!
Ik heb vannochtend op US zo'n geniale game gehad met iemand die Blitz voor het eerst ging proberen. Complete random onverwachte clutch-grabs. Meerdere keren mensen onder hun eigen toren uit sleuren voor de kill (en ook bewust wegrennen zodat ik de kill kreeg). En tegelijk vrijwel alle zekere grabs missen :D

En de tegenstanders die ook openlijk vriendelijk en vrolijk reageerden. Ik heb de hele game geen enkel negatief woord gezien (wil niet zeggen dat dat in hun chat ook zo was, maar mijn team en de all-chat waren super vriendelijk)
Heerlijk om te zien dat het ook gewoon kan om met 10 man uitgebreid lol te trappen en elkaar complimenten te geven ipv iedereen af te ragen zodra het fout gaat. Maakt de sfeer in de game meteen veel leuker. :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

DivineNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:30:
In normal bitchen mensen gewoon niet zoveel omdat het niet voor hun rank is. Denk niet dat er verder veel verschil in zit.

EDIT: Van de ELO's weet ik verder niets af.
Ik heb het gevonden: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=226028

Daar kan je vinden hoe je dit moet opzoeken.

Ik kan het nu helaas niet maar zal het thuis zeker doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik ben ook niet thuis en kan het hier ook niet doen :p

Het was trouwens niet voor mij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Awaken1 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:22:
[...]

Kan je ergens die normal elo rating zien?
Want ik merk wel dat ik de afgelopen weken met betere spelers in normal Que kom en merk dat in Normal ik betere teams/spelers tegen kom dan in ranked.

Dus als het goed is, is mijn normal ELO hoger dan mijn Ranked ELO of zie ik dit verkeerd?
Riot heeft er bewust voor gekozen om je normal elo niet zichtbaar te maken. Het was ooit eens uit de logfiles te halen (zo komen ze ook aan de normal elo's op lolbase), maar dat hebben ze er ook weer uitgehaald.

Als je in normal games meestal betere spelers tegenkomt, zal je normal elo waarschijnlijk inderdaad hoger zijn dan je ranked elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
the Virtual schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:36:
[...]

Riot heeft er bewust voor gekozen om je normal elo niet zichtbaar te maken. Het was ooit eens uit de logfiles te halen (zo komen ze ook aan de normal elo's op lolbase), maar dat hebben ze er ook weer uitgehaald.

Als je in normal games meestal betere spelers tegenkomt, zal je normal elo waarschijnlijk inderdaad hoger zijn dan je ranked elo.
Klopt, die logfiles zijn niet meer te vinden :) Zou het op zich wel willen weten, maar ik denk dat ze dat niet willen omdat er dan eigenlijk geen verschil zit tussen normal en ranked spelen (Beide is immers voor een ELO). Ik denk dat ze normal toch wat meer casual willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren bij leuke 5vs5 custom met allemaal clanleden tegen elkaar en op vent twee verschillende channels tegen elkaar gepit, de beste speler van allemaal zat op het andere team en we voelden ons een beetje bedreigd, dus 5 x fortify en dan dik lachen wanneer ie begint te vloeken
ALL : 5 fortify OMFG you do know you will die because of this
op het einde wel gewonnen, ook al had hun Jax 30 kills ofzo en was het 25-50 in teamkills
we waren maar twee turrets kwijt :)

erna een met 5 tanks, dat was een hilarisch spel, ze konden ons gewoon niet pushen of doden, deze is geeindigd met een surrender van het andere team met 12-2 teamkills :) na halfuur ofzo

i don care about ELO, kheb dan ook nog geen potje ranked gedaan, eerst nog wat alle champs spelen zodat ik ze allemaal ken, nog een aantal te gaan wel
Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.