[PC] League of Legends - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 41 Laatste
Acties:
  • 89.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Nunu ben ik inderdaad vergeten, echter ben ik persoonlijk van mening dat Nunu niet echt goed mee kan komen op hoger niveau, zijn ult doet of heel veel damage als je AP build, maar dan ga je zelf sneller neer dan een dronken cheerleader op een gala avond. Echter, bouw je meer als een tank dan is de damage ook aanzienlijk minder. In beiden gevallen is er relatief makkelijk uit zijn ult te ontsnappen (zeker op hoger ELO, waar mobiliteit een heel groot goed is), of een stun om hem te stoppen. Zijn slow en buff zijn wel heel netjes, maar kosten vrij veel mana. Hij mis gewoon een stukje pressence dat een Amumu of Shen hebben zeg maar, Nunu kan je makkelijk negeren.

Hij is zeker een goede jungler, maar niet echt een grote aanwinst voor een team, en dat vind ik jammer. Vroeger speelde ik hem echt heel graag. Maar tegenwoordig nu ik ook op wat hoger ELO zit, zie je hem nooit meer en kan hij gewoon niet meekomen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vreemd dat je dat zo zegt want Nunu is wel een favoriet van TheOddOne. En dat is niet bepaald een mid-level scrub :P
Al ben ik het wel eens met de constatering dat er betere algemene junglers zijn. (Nunu is wel ultiem in controle van de gehele jungle, dragons en baron met zijn "Double smite")

Laatst een Lane-Udyr meegemaakt op US. Ik Teemo, hij Udyr... mensen verwachten schijnbaar die stun niet want we waren kills aan het maken alsof er uitverkoop was. 12 minuten tijd beide torens in bottom lane weg...
18 minuten build: Merc Treads, Wits End, Madred's Bloodrazor en Phage....
Serieus, de mensen hadden gewoon niet door dat zelfs als ze mij focusten (of iig probeerde) dat Udyr met zijn tigerstance de boel wel afmaakte.
Nou is Udyr niet eens zo'n bijzonder goede laner (want, makkelijk te kiten) maar het heeft me wel meteen geleerd hoe belangrijk minimaal een vorm van CC in een duo-lane met DPS is. (wat je SK gaming veel ziet doen. Ranged AD + support in bottom lane gooien... als die support CC heeft wordt het maken van kills of hele harde harrass veel makkelijker)

Ik wil nog steeds een keer de dubbele-stun lane doen met mijn neef maar hij durft het niet aan. (Sion + Taric. Maar hij vind het idee van 2x melee in een lane te eng :P)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Hmm Udyr is niet echt een hele slechte laner als ik eerlijk ben. Met zijn Turtle Stance kan hij toch makkelijk en lang in een lane vertoeven (Mana + HP Steal en een shield, daar kunnen de meeste carries van dromen tijdens het laten), het probleem is dat hij een adequate gap closer mist zoals Xin zijn charge, of een Dash/Flash achtige skill. Met andere woorden, als je het beer stance geluidje hoort, weet je al dat je terug moet lopen, anders krijg je klapjes. En in dat opzichte, is hij niet zo'n geweldige laner, maar defensief gezien is hij een uitstekende laner. Hij kan makkelijk ganks overleven door turtle - bear stance + passive dodge, dit is ook wat hem zijn defensieve kracht geeft in de lane. Echter, als je sterkere offensieve laners hebt, kan je inderdaad beter de jungle upzoeken.

Ik had btw wat meer info gelezen over de nieuwe champ (Clockwork Girl), de mechanics klinken al heel veel belovend, nog even afwachten hoe of wat precies, maar die is denk ik sinds lange tijd weer een must buy champ, waar ik (ja, eerlijk is eerlijk, ik heb er namelijk best wel eens over gezeurd hier :p) 6300 IP voor over heb.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Kun je die info mss hier plaatsen? (Ben @ stage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There are many champions in League of Legends who teach us that -- no matter who you are -- it’s extremely important to make sure that you have the right tools of the trade. Take Orianna, the Clockwork Girl, for instance. Anywhere she goes, you’ll see her mysterious, spherical pet following her about.

The befuddlement over Orianna’s mechanical pet started when we found this schematic while rummaging through a few art department sketches. After every member of the Art Team failed to identify it, we began to deliberate about what its mysterious origins might be. While waiting for the results of our highly scientific in-house carbon dating tests, the greatest historians at Riot games have been busily speculating about its possible origins. Theories range from diagrams of a lost Viking rune stone, to blueprints from a first edition Jules Verne novel, to a discarded schematic from Leonardo Da Vinci’s notebook.

http://i.imgur.com/JRLkt.jpg

But then, where would the Vikings get the technology for a clockwork contraption? What use is a mechanized sphere when you’re 20,000 leagues under the sea? What would Da Vinci want with schematics for a mechanical ball? After debunking all these theories, only one thing became clear: Orianna’s contraption was no ordinary ball.

http://i.imgur.com/HtzKu.jpg

If working on League of Legends for this long has taught us anything, it’s that when it comes to building a champion, it pays to have an eye for quality. Well, whether you’re a hextech enthusiast or you’re just in the market for a new watch, if you’ve got any appreciation for fine craftsmanship you should have a look at Orianna, the Clockwork Girl and her pet ball. That’s right, we said pet ball! And while it might be strange to see a metal lady walking around everywhere with a mechanical sphere, we’re willing to wager that once you see what she can do with it you’ll be in the market for a pet ball yourself. Just don’t tell your friends you’re headed down to the jeweler’s for a new pet. They might look at you funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat ik net toch heb gevonden:

more evidence of philo stone being OP

1) 800g to build philo stone, sells back for 400g
2) upgrade to Eleisa's miracle for 400g, sell back for 840g
3) net gain 40g (assuming you were selling the philo stone anyway)

Dus je hebt een net gain van 40g als je al van plan was om je philo stone te verkopen. Goed werk Riot! :P

Ik zie zoveel mensen philo stone bouwen, dus als je 40g extra wil, hier is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

MazeMouse schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:14:
(wat je SK gaming veel ziet doen. Ranged AD + support in bottom lane gooien... als die support CC heeft wordt het maken van kills of hele harde harrass veel makkelijker)
Dat is gewoon de meta van heel EU; Caster mid en ranged AD carry + support bot (in ieder geval vanaf redelijke ELO zul je dit steeds vaker zien). De support zorgt ervoor dat de AD carry veiliger kan farmen en wel gewoon snel aan z'n items kan komen terwijl de mage op mid sneller kan levelen om z'n burstdamage eerder te hebben. Met een tank/offtank top/jungle wordt deze setup op het moment voornamelijk als ideaal gezien (wat niet persé een win hoeft te beteken).

Het is een goede setup en kan prima werken, maar niet als je mensen forceert een rol/champion te spelen die ze niet kunnen/willen. Jammer genoeg kom ik vaker mensen tegen die meteen over een loss beginnen zodra iemand bijv. een support kiest die zij geen support vinden omdat die geen heal heeft. Alles kan werken als je maar samenspeelt, met geflame ondermijn je het team alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Nazanir schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:20:
Warwick is zeker geen slechte laner, maar is ook niet de beste ganker qua junglen, omdat hij buiten zijn ult, geen echte CC heeft om zijn ganks te helpen, hij moet het echt hebben van de red buff. Even ter vergelijking met andere junglers:

Xin heeft een slow + knock-up
Trundle kan met contaminate hard rennen, en met zijn pillar mensen vast zetten
Irelia heeft een slow/stun + gap closer
Rammus heeft een slow + taunt
Amumu heeft een stun
Fiddlesticks heeft een fear
Udyr heeft een stun + speed boost
Jarvan heeft een knock-up + slow
Nocturne heeft een fear en een slow + haste in een
Olaf heeft een slow, maar deze kan ontweken worden

Warwick is wel een hele veilige jungler, maar de slechste ganker uit het jungler rijtje, omdat hij buiten de red buff, niets heeft om zijn tegenstander te hinderen dat hij wegrent. (edit, Yi weg gelaten, omdat hij net zoals Warwick, niet over eigen CC beschikt).
Mooi lijstje, maar ik vind Xin, Irelia en Jarvan veel beter in de lane dan in de jungle. Ze junglen (zeker in het begin) supertraag en je moet hun itembuild teveel verkrachten om effectief te kunnen junglen. Ganks gaan natuurlijk prima, maar je kan ook ganken als je gerecalled hebt of door gewoon sneaky uit je lane weg te lopen. Rammus is eigenlijk alleen in het begin een sterke jungler doordat hij al heel snel veel auto-attack damage doet door zijn armor-passive. Later wordt dit steeds minder en junglet hij ook supertraag.

Udyr, Amumu, Nunu en Warwick vind ik op dit moment de beste junglers. Ze junglen allemaal vrij snel (warwick in het begin nog het langzaamst imo) en veilig en met uitzondering van warwick kunnen ze een behoorlijke gank opzetten. Amumu heeft eigenlijk nog als grootste nadeel dat hij super-afhankelijk is van de blue buff, maar als je hem een beetje beschermt in het begin hoeft dat geen probleem te zijn.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

RTG schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:53:
[...]
Het is een goede setup en kan prima werken, maar niet als je mensen forceert een rol/champion te spelen die ze niet kunnen/willen. Jammer genoeg kom ik vaker mensen tegen die meteen over een loss beginnen zodra iemand bijv. een support kiest die zij geen support vinden omdat die geen heal heeft. Alles kan werken als je maar samenspeelt, met geflame ondermijn je het team alleen maar.
In alle gevallen heb ik toch liever iemand die toch zijn Vladimir inlocked omdat hij daar enorm goed mee is dan dat hij uit "noodzaak" Soraka/Sona/Janna/Taric pakt en heel de game loopt te feeden omdat hij er geen kut mee kan.

En sowieso is speelstijl ook van belang. Ik speel Teemo meer als een aggressive support dan als een carry. Geen heal maar wel een blind en map awareness. (en een split push mogelijkheid)
En ik heb al een keer een omschrijving gemaakt van Ashe als een support. Slow, Multi-slow, Vision, Stun... klinkt als een verdomd aggressieve support char ipv iemand die alle kills zelf moet maken. Gewoon iemand die ervoor zorgt dat zijn carry de kill krijgt terwijl de target niet weg kan komen.

Guardsman Bob heeft ook in tournament games al aangetoond dat Midwick prima kan (ook prima kan falen trouwens :P) maar toch wordt je keihard geflamed als je dat in ranked wil doen. Sona als AD (Ezona) kan ook en heeft een theoretisch hogere dps output dan Ezreal zelf en toch krijg je vanalles naar je hoofd als je het doet. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te verzinnen van "vreemde" dingen die prima werken omdat er meer is dan een "vaste rol" die bepaald of iets daadwerkelijk echt goed is. (Hoeveel shit zal de eerste generatie Roaming Alistars te verwerken gehad hebben? Het is nu bijna vanzelfsprekend dat een Alistar gaat roamen...)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Even een vraagje over jungelen, wat is ongeveer het lvl dat je niet meer je jungle "patroontje" loopt? Gewoon tot dat de game het niet meer toe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Spunkjah schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:29:
Even een vraagje over jungelen, wat is ongeveer het lvl dat je niet meer je jungle "patroontje" loopt? Gewoon tot dat de game het niet meer toe laat?
Zodra de laning voorbij is. Min of meer zodra de "status quo" verbroken is en teamfights belangrijker beginnen te worden. Dat is namelijk vaak ook het punt dat je teammates meer willekeurig de jungle induiken voor wat farm en/of de buffs.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Durrr, Shaco vergeten: Slow, Fear, en een Flash met een korte invis. Goddelijke ganker vanuit de jungle.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Rumble, eve, tryndamere en taric kunnen anders ook wel junglen :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Nu kunnen we over iedere champ gaan zeggen dat ze kunnen junglen, volgens mij had hij het gewoon over standaard/veel gekozen junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Toch mis ik dan nog Shen, Lee Sin en Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ja en Alistar, mundo, etc. etc.

Ander onderwerp? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 19:25

Mojo

The Power Within

Ik moet wel zeggen dat ik Shaco wel echt verschrikkelijk vervelend vind als ik die zie Junglen. Dat gesneak en vooral als hij al sowieso niet in de lane zit is echt heel vervelend.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:47:
Rumble, eve, tryndamere en taric kunnen anders ook wel junglen :)
Ja en gangplank en alistar en heimer en gragas en mundo en nasus en sion, heb ze ook allemaal een keer jungle gespeeld, maar echt goed zijn ze niet.

Beste junglers vind ik Nocturne, Amumu, Warwick, Trundle, Olaf en Nunu.
Hangt een beetje van de tegenstander af welke ik kies, en van je eigen team natuurlijk. Nocturne is gewoon de beste ganker. Amumu is de beste voor teamfights. En de rest zijn gewoon lekker tanky en hebben toch nog goede killing power. Nunu niet echt maar die bufft je carry en dat is ook wat waard.
Fiddle en udyr vind ik trouwens de slechtste van de junglers, Udyr omdat je gewoon voor altijd gekite word.
En fiddle omdat je zonder blue niks klaarspeelt heel squishy bent en lage damage doet. Het enige wat fiddle echt voor zich heeft spreken is dat je bijna altijd rond de 15-20 minuten baron kan solo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tryndamere mag met recht toch in het rijtje met goede junglers.
Kan het snel, heeft een goede slow/catch-up voor ganks en kan na lvl 6 rustig iemand met low HP towerdiven vanuit jungle.

Vooral in de middel elo een van de betere pubstomping junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:26:
Tryndamere mag met recht toch in het rijtje met goede junglers.
Kan het snel, heeft een goede slow/catch-up voor ganks en kan na lvl 6 rustig iemand met low HP towerdiven vanuit jungle.

Vooral in de middel elo een van de betere pubstomping junglers.
Trynd is een aardige jungler, maar de meesten zijn zo extreem slecht met trynda :D

En udyr kan gekite worden, maar niet echt als je junglet. Dan kun je rustig farmen en af en toe verrassend ganken, no way dat je dan gekite wordt. De enige waar ik altijd echt moeite mee heb als Udyr is Vayne. Die kan DIKKE damage op me doen en me ook nog knockbacken. Daar kom ik gewoon nooit bij in de buurt.

Ok, mijn rijtje 'echte' junglers dan:
- Udyr
- Warwick
- Nunu
- Shaco (idd ook vergeten, Nazanir)
- Olaf
- Trundle
- Amumu
- Nocturne

Lee Sin en Yi zijn ook goede junglers, maar die zou ik voor een knap team nooit kiezen eigenlijk. Cho en Xin kunnen het ook goed, maar zijn imo beter in de lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

DivineNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:12:
Ja en Alistar, mundo, etc. etc.

Ander onderwerp? XD
Nee, ik had het over goede junglers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Skillset van Orianna is bekend gemaakt:

http://www.leagueoflegend...es-orianna-clockwork-girl

Ik ben erg benieuwd hoe het in het spel werkt. Kan mij er nu weinig van voorstellen.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb problemen met de login van lol? Het duurt ontzettend lang voordat ik ingelogd ben. Heb eerder ingelogd, toen duurde het ook zo lang, maar was mijn friends list leeg. Ik zit nu ondertussen al minstens 5 minuten tussen de login en de main menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Forn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:41:

Ik ben erg benieuwd hoe het in het spel werkt. Kan mij er nu weinig van voorstellen.
Ziet er wel cool uit eigenlijk... origineel ook wel met die bal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Ik vind wel dat de creativiteit op raakt in het creeëren van champions.
Ze mogen best wel een super duper coole champion maken af en toe...zo moeilijk is het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

nukidin247 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:14:
Ik vind wel dat de creativiteit op raakt in het creeëren van champions.
Ze mogen best wel een super duper coole champion maken af en toe...zo moeilijk is het toch niet?
Ik vind Vayne ook wel super duper cool.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Ik vind eigenlijk dat dat ze juist wel lukt, Ik vind elke hero qua skillset en verhaal dat er achter zit best goed doordacht en uitgevoerd, even los van mogelijke balance-issues die er wellicht in 1e instantie zijn.
Ik ben overigens wel benieuwd wanneer het er genoeg zijn, of dat ze oneindig doorgaan met het ontwikkelen van nieuwe heroes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

anu schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:45:
Ik vind eigenlijk dat dat ze juist wel lukt, Ik vind elke hero qua skillset en verhaal dat er achter zit best goed doordacht en uitgevoerd, even los van mogelijke balance-issues die er wellicht in 1e instantie zijn.
Ik ben overigens wel benieuwd wanneer het er genoeg zijn, of dat ze oneindig doorgaan met het ontwikkelen van nieuwe heroes :).
Ze zullen oneindig doorgaan. Want het inkomen komt voornamelijk uit nieuwe champs en skins die mensen graag willen.

Bovendien wil de mens graag variatie hebben.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Heb even de stats bekeken van mijn teamspeak server, toch best wel populair. Ik zit nu op 5,3GB ontvangen data en 14GB verzonden data. Verder als ik kijk naar de uptime van 26 dagen. Kom ik op 195 uur aan gepraat op de server.
Elke dag word er dus gemiddeld 7,3 uur gelult op mijn teamspeak server, waarvan er gemiddeld 2,5 mensen dat gelul weer ontvangen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Forn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:41:

Zou iemand hier dit kunnen plakken? (@ stage :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05-2023
Lore:

There once was a Piltovian man named Corin Reveck who had a daughter named Orianna, whom he loved more than anything else in the world. Though Orianna had incredible talent for dancing, she was deeply fascinated by the champions of the League of Legends. This fascination compelled her to begin training to become such a champion. It is unfortunate that her sheltered, wide-eyed naivete led her to take unnecessary and dangerous chances which ultimately led to her tragic demise. Orianna's death shattered Corin, driving him into deep depression and an obsession with techmaturgy. He could not stand the void his daughter's death left in his life, so he decided to build a replacement – one that would complete Orianna's dream of joining the League. What was created is the clockwork killing machine that Corin named after his daughter. Knowing that she was destined to be a champion and seeing the way the times were changing, he created The Ball as her pet and protector. This nearly symbiotic creation uses a different type of techmaturgy, relying more heavily on electricity than clockwork.

Orianna and The Ball now fight as Champions in the League of Legends, using the Clockwork Girl's sometimes misguided morality as a compass. She tries in earnest to fit in with those around her. However, no matter how hard she tries, Orianna can never be human and there is always something unnerving and alien about her. Though she attempts social interaction with other champions in the League of Legends, there are few who can get past her exotic nature. To many, it's as if there's nothing inside, that Orianna is just a soulless clockwork shell – a dangerous and deadly one at that. However, all along she remains the perfect daughter in her father's eyes.

“Dance with me, my pet. Dance with me into oblivion.”

Abilities:

Passive – Clockwork Windup: Orianna’s autoattack deal additional magic damage every hit, subsequent attacks on the same target within a few seconds will add more damage per hit. This bonus stacks up to three times.

Command - Attack: Orianna commands her ball to fly towards target location, dealing damage to targets hit but doing reduced damage for each additional target hit. Her ball remains behind at that location afterwards.

Command – Dissonance: Orianna commands her ball to emit a magnetic pulse, dealing damage to units around it. Afterwards, the ball leaves a field behind for a few seconds that speeds up allies and slows enemies.

Command – Protect

(Passive): The allied champion the ball is attached to gains bonus Armor and Magic Resistance.
(Active): Orianna commands her ball to fly to and attach onto an allied champion, dealing damage to enemies it passes through and shielding the allied champion when it arrives.
Command – Shockwave: Orianna commands her ball to emit a shockwave after a short delay, flinging affected enemies in the vicinity into the air a set distance towards, and possibly over, her ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Thanx!

Alles met een bal dus, lijkt me weer eens iets anders en misschien wel leuks :D

Edit: @hieronder, misschien zie je hem wel vaak, maar falen :p

[ Voor 27% gewijzigd door DivineNL op 27-05-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

De skills lijken mij redelijk lastig om goed te besturen. Dus ik denk dat hij op low-elo weinig te zien zal zijn.
Als de stats hoog zijn dan kan dit wel eens een hele goede champion zijn voor hoge elo.

Lijkt me een soort support/AP zoals Lux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Nutral schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:27:
Heb even de stats bekeken van mijn teamspeak server, toch best wel populair. Ik zit nu op 5,3GB ontvangen data en 14GB verzonden data. Verder als ik kijk naar de uptime van 26 dagen. Kom ik op 195 uur aan gepraat op de server.
Elke dag word er dus gemiddeld 7,3 uur gelult op mijn teamspeak server, waarvan er gemiddeld 2,5 mensen dat gelul weer ontvangen :P.
Haal daar Hugo en Arie vanaf en je houdt 10% over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Ze word een support champ met een hoge skillcap (denk Anivia), ze is voor mij gewoon een regelrechte must buy, en zoals ik eerder aangaf, de eerste champ waar ik graag 6300 IP voor over heb.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gisteravond lvl30 geworden (totaal 183 games, met een aantal keer een XP boost)! Tweetal games gespeeld samen met o.a. SniperC en Bapawe (dacht ik), eerste game met nog wat meer mensen van hier. Waren leuke games! Tweede game hadden we flinke tegenstanders: Annie, Akali, Kennen, Malphite & Vayne. Maar door flinke druk vanaf het begin en flink wat early kills hebben ze het niet gehaald :P

Heb alles als Maokai gespeeld en ik vind hem steeds leuker. Met een AP build kun je nog aardig wat schade doen en die saplings zijn gewoon té grappig. Een keer first blood mee gehaald, en daarna nog twee kills in de laning fase. De truc is gewoon de sapling áchter je doel te gooien. De eerste reactie is altijd van je weglopen _o-

Heb nu ook eens Tribunal kunnen doen, alle drie wel Punish uitgedeeld. Voelt wel goed om ervoor te zorgen dat ze hopelijk een tik krijgen van Riot. Zulk tuig heb ik niet meer in-game gezien sinds ik <lvl20 was volgens mij. :X Ik hoop niet dat die ellende er weer is zodra ik met Ranked games begin..

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Ik heb dit ook op het officiële Riot forum gepost, maar aangezien ik daar weinig van verwacht:

Ik speelde gisteren eens wat rond met Kayle, en het viel me op dat er ingame bij de passive stond dat 20% van de physical damage ook magical damage wordt, en 10% van de magical damage naar physicla damage omgezet wordt. Echter, op de website van LoL, op mobafire etc. staat dat die waarden 30%/15% moeten zijn. Is dit een fout in het spel? Een fout op de websites? Of is er een HELE harde nerftrain over Kayle heengereden :p Want -33% gain op phy/mag damage is wel een hele flinke downgrade!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Cloud schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:22:
Gisteravond lvl30 geworden (totaal 183 games, met een aantal keer een XP boost)! Tweetal games gespeeld samen met o.a. SniperC en Bapawe (dacht ik), eerste game met nog wat meer mensen van hier. Waren leuke games! Tweede game hadden we flinke tegenstanders: Annie, Akali, Kennen, Malphite & Vayne. Maar door flinke druk vanaf het begin en flink wat early kills hebben ze het niet gehaald :P

Heb alles als Maokai gespeeld en ik vind hem steeds leuker. Met een AP build kun je nog aardig wat schade doen en die saplings zijn gewoon té grappig. Een keer first blood mee gehaald, en daarna nog twee kills in de laning fase. De truc is gewoon de sapling áchter je doel te gooien. De eerste reactie is altijd van je weglopen _o-

Heb nu ook eens Tribunal kunnen doen, alle drie wel Punish uitgedeeld. Voelt wel goed om ervoor te zorgen dat ze hopelijk een tik krijgen van Riot. Zulk tuig heb ik niet meer in-game gezien sinds ik <lvl20 was volgens mij. :X Ik hoop niet dat die ellende er weer is zodra ik met Ranked games begin..
Jup Bapawe dat klopt alleen op het forum heet ik Trivian :)
Waren inderdaad leuke games, ik denk eigenlijk wel dat we de laatste game vooral gewonnen hebben omdat wij wel wards plaatste en zij niet. Ze waren op het laatst namelijk best sterk..

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Gister had maat van mij vreemde bug die iemand anders ook al eerder had!

Hij speelde vayne en op een gegeven moment kon die geen rollback ( of hoe heet die skill) meer doen.
Ik zei: Reconnect dan een keer. Toen veranderde zijn zeal in een héél ander item en kon die geen een skill meer gebruiken. Weer reconnect, veranderde dat item in dat armor van 700 (ben niet goed met namen :$) en weer werkte geen 1 van zijn skills.
Toen weer reconnect (wat kun je anders doen?) en toen had die nog steeds dat armor en werkte zijn skills weer. toen maar zo gelaten maar hij had wel een flinke achterstand gekregen. Die game hebben we uiteindelijk nog wel mooi kunnen winnen :)

Maar heeft iemand anders al eens last van deze bug gehad? Die 2 die ik ken hadden allebei deze problemen met vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Komt wel vaker voor, dat item lijkt slechts op een ander item, maar is gewoon wat je hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wel grappig dan want hij kon er volgens mij geen phantom dancer meer van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Cloud schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:22:

Raar, want zijn AP ratio's zijn totaal niet spannend. Ik bouw hem juist meestal behoorlijk tanky en haal eventueel wat magic penetration voor extra damage juist omdat je van meer AP maar weinig extra damage gaat doen naar verhouding. Dan is magic penetration op hem kosten-effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dat Tribunal ding is wel een goede manier om alle hoop in de mensheid kwijt te raken zeg...
Wat is er grandioos triest tuig in deze game :'(

Alhoewel ik vandaag voor het eerst getwijfeld heb om iemand door te laten gaan. (gewoon rage zonder extreem vulgair te worden)
Tot hij ineens van de 7-games de laatste 3 AFK gegaan was. :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Wat Vicarious zegt, ik ga bijna altijd voor een tank Maokai. Zijn AP ratio's zijn redelijk slecht te noemen, en zijn cooldowns zijn daarnaast ook nog eens vrij hoog. Aegis is echt DE must have item op Maokai. Je ult + Aegis aura zorgt ervoor dat je teamfights helemaal naar je hand kan zetten.

Meestal ziet mijn endgame build er zo uit:

Omen, BV, Aegis en boots. Extra items zijn dan luxe. Het spel duurt dan of lang, of je bent gewoon dik gefarmed met assists. Ik moet hem weer meer gaan spelen, hij is inderdaad mad fun, maar een Alistair kan eigenlijk wat Maokai kan, net even beter. (Ik heb het nu over interrupts). Ali heeft namelijk Pulverize en headbutt, waar Maokai Twisted Advance + Arcane smash heeft (Snare + mini knock en slow). De knock up van Alistair is veel krachtiger (grotere AoE en langere stun) en headbutt is heel erg nice, omdat je iemand de kant uit kan sturen die je wilt.

Voordeel van Twisted Advance ten opzichte van Headbutt is, dat je meteen op je tegenstander zit.

Begrijp me niet verkeerd, beide zijn hele goede tanks, en hebben hun voor en nadelen.

Ik zit eingelijk te overwegen om Maokai eens mijn Alistair build te geven. Ik zie hem eigenlijk ook wel als een hele geschikte roamer, die early game beschikt over de nodige burst (saplings doen qua base damage lekker damage) en late game scale je heerlijk naar een tank, maar toch heb je genoeg interrupts. Ik zit te denken aan de volgende setup:

Red: Magic Pen
Yellow: armor/level
Blue: mr/level of CDR
Quint: Movespeed of Flat Health

Masteries 9/0/21 (belangrijke dingen, CDR, impr ghost en flash en movespeed)

Item build: Boots of mobility, Phil stone into Reverie, Aegis, en naar eigen inzicht verdere items (denk aan BV e.d)

Door de Phil stone kan je rustig roamen, zonder dat je het al te veel geld kost. Ganken met Twisted Advance, en dan meteen een Sapling erop gooien, vervolgens Arcane Smash richting jouw toren. Sapling max je eerst, omdat het je early game een enorm burst potentieel geeft, twisted advance komt op de 2e plaats (de root duurt langer met hoger level, mocht je problemen hebben, kun je sapling en advance evenredig levelen) als laatste de smash.

Begin met boots en 3 health pots (net zoals je met Ali zou doen).

Denk dat ik dit vanavond als ik weer thuis ben eens in de praktijk ga testen, op zich klinkt het natuurlijk leuk, maar eens testen of het gaat lukken (moet haast wel lukken :p).

[ Voor 38% gewijzigd door Nazanir op 27-05-2011 10:53 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:39:
[...]

Raar, want zijn AP ratio's zijn totaal niet spannend. Ik bouw hem juist meestal behoorlijk tanky en haal eventueel wat magic penetration voor extra damage juist omdat je van meer AP maar weinig extra damage gaat doen naar verhouding. Dan is magic penetration op hem kosten-effectiever.
Ik heb niet de statistieken bekeken eigenlijk. Maar ik zat gister de stream van Chaox te bekijken en zag ook een filmpje van Colbycheeze, die een AP build op Maokai gebruikt. Blijkbaar de build waarmee Chu8 zo hoog in de ranked ladder is gekomen :P En speelt eigenlijk best lekker. Hangt wel een beetje van de rest van het team af, dus bouw hem nog wel een beetje tanky.

Wat ik gister ongeveer deed:
Regrowth > Philosphers stone > Boots (merc. of sorc.) > Rod of Ages > Banshee > moarrr AP :p

Volledig tank heb ik ook geregeld gespeeld hoor en dat werkt ook prima. Inderdaad Aegis + Ult is in teamfights verschrikkelijk nuttig :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, die tribunal quotes op de eu forums zijn echt lachen met momenten
(Guy went Afk after 15 min)

Reason : He bought two pairs of boots because he thought that nunu would run faster with a shoe on each foot, When i tried to correct him, he replied with " When you need to run somewhere, Do you put one shoe on? Think not Re__rd."

I laughed for a good 10min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 00:00

Flapmo

and back is gigi!

Lekker heen en weer gelul op HotshotGG. Ik mag die vent helemaal niet (te groot ego naar mijn idee, en helpt zijn team amper in games) maar dit is wel een beetje apart.

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=781783

Riot changed brackets omdat ze vermoeden dat EG en TSM elkaar zouden helpen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:01:
Lekker heen en weer gelul op HotshotGG. Ik mag die vent helemaal niet (te groot ego naar mijn idee, en helpt zijn team amper in games) maar dit is wel een beetje apart.

Heb vanmorgen deze historie ook een beetje gevolgd.

Blijkt dat er in twee teams broers van elkaar zitten, en dat er geruchten gingen dat de ene de andere zou laten winnen mochten ze tegen elkaar uitkomen. Hierdoor zou riot die brackets aangepast hebben door de teams met seed plaats 7 & 8 te switchen.

Dus team 1 moet nu in de eerste wedstrijd tegen team 7 ipv team 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of heeft hotshotGG gewoon schrik dat hij zoeizo gewhooped wordt ? I think so.

Hijs gewoon slecht ... ( idc over zen elo. Die kerel wordt gecarried door CLG en ben niet de enige die daarover denkt)
Kijk even naar TSM (dat iseen geoliede machine) en aan eu kant hebje SK / LLL etc ..
hotShotGG heeft weer eens een whinetrain opgezet en ze fanboys supporten hem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Toch wel jammer dat in de hoge ELO regionen er gewoon zo gehandeld word. Vooral Ghosting vind ik compleet verwerpelijk (voor degenen die niet weten wat Ghosting is: ik speel een game, iemand van het vijandige team streamed de game en ik kijk vervolgens mee op de stream, om bijv. niet geganked te kunnen worden).

Het draait dan voor mijn gevoel niet meer om skill. Natuurlijk zijn het goede spelers, maar als je gewoon vrijelijk mee kunt kijken op het scherm van je tegenstander, word het wel een stuk makkelijker en veiliger om gewoon te lanen of een gank op te zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:13:
Toch wel jammer dat in de hoge ELO regionen er gewoon zo gehandeld word. Vooral Ghosting vind ik compleet verwerpelijk (voor degenen die niet weten wat Ghosting is: ik speel een game, iemand van het vijandige team streamed de game en ik kijk vervolgens mee op de stream, om bijv. niet geganked te kunnen worden).

Het draait dan voor mijn gevoel niet meer om skill. Natuurlijk zijn het goede spelers, maar als je gewoon vrijelijk mee kunt kijken op het scherm van je tegenstander, word het wel een stuk makkelijker en veiliger om gewoon te lanen of een gank op te zetten.
hadden wij ook voor in onze Brink ESL match :) admins negeren het lekker omdat de "logs incomplete zijn" en wij onze naam dan maar niet willen verpesten laten we het zo.

Voor stream kan je dit makkelijk oplossen door er een 8min delay in te stelle (zoals wij dit doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Gevolg is dat CLG (hotshotGG team), die eerst tegen het slechtste team moest, nu tegen een team moet waar ze vorige week nog van verloren. TSM, die eerst tegen dat team moest (goed team) moet nu tegen het slechtste team.

Beter verwoord:
Dear Dinh Brothers,

We have heard from numerous sources that you've discussed throwing the game in favor of TSM. Due to this unacceptable behavior we've decided to change up the seeding to keep this from happening... in the first round.

The new seeding will place EPik against the #1 seeded CLG whom they beat recently and will place Team Solomid against the previous 'worst team in the tournament'.

So to sum it up, as punishment, Solomid has to play the worst team in the tournament and EPik has to play Counter Logic Gaming whom they beat just days ago.

Hope you guys learned your lesson,
Riot Games Inc.

P.S. Tell Mrs. Dinh to make the check out to Riot Games Incorporated and to put "Nothing underhanded" in the memo line. Cheers mates!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Vreemde beslissing aangezien de nummers 1 en 2 elkaar toch pas in de finale zouden treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

how nu ben ik niet meer mee ? het was toch hotshot die klaagde ? :p dus heeft hotshot nu ze eige team genaaid ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Het stukje hierboven is sarcastisch. Het laat zien hoe belachelijk de beslissing van Riot is. TSM zou valsspelen en CLG wordt ervoor gestraft terwijl TSM juist gefavored wordt. Heel slim..ahum.

P.S. ben geen fan van HotshotGG zoals ik al eerder zei, maar dit is gewoon geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Flapmo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:01:

Je kunt beter even een redtracker gebruiker en Marcou's antwoord lezen. Lijkt me een beetje té gehyped/opgeblazen verhaal waarbij de halve community weer op hun achterpoten staat en partij gaat kiezen terwijl het eigenlijk niemand wat hoort te boeien. Eerder een geval -hier niks te zien; doorlopen-.

Edit; link vergeten: http://clgaming.net/redtracker/topic/5158/?p=1

[ Voor 4% gewijzigd door RTG op 27-05-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

RTG schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Je kunt beter even een redtracker gebruiker en Marcou's antwoord lezen. Lijkt me een beetje té gehyped/opgeblazen verhaal waarbij de halve community weer op hun achterpoten staat en partij gaat kiezen terwijl het eigenlijk niemand wat hoort te boeien. Eerder een geval -hier niks te zien; doorlopen-.
Welke pagina staat dat, link zijn antwoord is :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier staat zijn verklaring over alles: http://www.leagueoflegend...php?p=9269630#post9269630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hmm, een goed antwoord. Als je het zo leest is er inderdaad niet heel veel anders mogelijk. Ze kunnen geen teams bannen inderdaad (niet op grond van de informatie die ze hebben) maar moeten wel actie ondernemen. Daarbij is altijd een 3e en 4e team dat ermee zal moeten leven. In dit geval CLG, en indirect hun tegenstander die nu tegen TSM moet ipv CLG (ik denk dat TSM > CLG ^_^ ).

Dat HotshotGG eigenlijk HotshotQQ moet heten blijkt altijd al uit zijn stream + games, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Flapmo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Welke pagina staat dat, link zijn antwoord is :?.
Wops, was de link vergeten.

http://clgaming.net/redtracker/topic/5158/?p=1

Daar kun je meteen alle "red" antwoorden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het komt natuurlijk rot uit voor CLG, maar het was sowieso rot uitgekomen voor iemand. Of dat nu CLG is of niet, iemand moet tegen EG spelen.

Die redtracker is inderdaad wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

MazeMouse schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:45:
Dat Tribunal ding is wel een goede manier om alle hoop in de mensheid kwijt te raken zeg...
Wat is er grandioos triest tuig in deze game :'(

Alhoewel ik vandaag voor het eerst getwijfeld heb om iemand door te laten gaan. (gewoon rage zonder extreem vulgair te worden)
Tot hij ineens van de 7-games de laatste 3 AFK gegaan was. :)
Je moet wel bedenken dat alleen de mensen die vaak reported zijn daar terecht komen hè. Alsof je voor een rij met criminelen staat. Zelf ik heb ik van de 12 case reviews die ik gedaan heb, 4 doorgelaten, 2 geskipt, en de rest gepunished. Soms zie je iemand die leaved zonder meer bewijs waarom, of iemand die een discussie heeft en dan door 2 mensen is gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 09:49

Zyppora

155/50 Warlock

Nou ja, criminelen. Ik beslis in de Tribunal op basis van of ik de user in de case graag in mijn volgende game als teammember zou willen hebben. Op basis daarvan deel ik ook reports uit.

Van de week een mooie report in de Tribunal gezien. Kwam hierop neer:
Called my mother a bitch. My mom is not a bitch. I love my mom. Please ban.
Na een 20-tal game cases gelezen te hebben met elk droog commentaar schoot ik toch wel even in de lach :D

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Tsja, sommigen zijn erg leuk, maar zeker niet banwaardig. Dat iemand veel reports heeft gehad, betekend niet dat hij een ban verdiend, dat is dan ook de hele gedachte achter het tribunal. Als ik iemand zie, en de eerste 3 games die ik check zijn feeden/afken, dan punish ik meteen.

Maar zo had ik ook iemand, die soms een beetje gefurstreerd typte in chat, en 1 game nooit kon connecten. Zijn spel prestaties waren altijd goed, ik gok er dan op, dat hij niet kon connecten door een extern probleem. Ik heb hem dan ook gepardon'd.

Sommige mensen hebben gewoon iets te tere zieltjes. Nu is dat natuurlijk geen excuus, om iedereen maar te punishen, omdat schelden niet in de game thuishoort. Maar het blijft een competatief spel, waar emoties soms hoog oplopen. Dit is niet anders dan een potje voetbal op hoog niveau, dus laat ik dat soort dingen soms minder zwaar meewegen. Maar soms zie je ook, dat reports volkomen onterecht zijn:

Zo had ik een case, waar iemand iedereen in /all chat opzette tegen een Zilean speler, alleen maar omdat hij zijn ult niet altijd voor hem bewaarde. Hij werd dus door zijn team en uiteinlijkde vijandige team gereport, terwijl ik toen maar WAT graag die andere eikel wilde beoordelen. Echt misselijkmaken hoe mensen kunnen zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Zyppora schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:12:
Nou ja, criminelen. Ik beslis in de Tribunal op basis van of ik de user in de case graag in mijn volgende game als teammember zou willen hebben. Op basis daarvan deel ik ook reports uit.

Van de week een mooie report in de Tribunal gezien. Kwam hierop neer:

[...]

Na een 20-tal game cases gelezen te hebben met elk droog commentaar schoot ik toch wel even in de lach :D
Haha die heb ik ook gehad ja;)

Ik had ook (lees in met engels accent):
Dear Sir,

I am unfortunate to inform you about this contender I encountered in this game. He rightfully pointed out that I was a whore. However, I would rather consider myself a man of pleasure and his statement was therefor hurtfull and demeaning. I would prefer to have this contender meet his rightfull punishment.

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:29:
[...]

Haha die heb ik ook gehad ja;)

Ik had ook (lees in met engels accent):

[...]
die laatste ... moest me toch inhoude om te wene van het lache :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Alleen wel jammer dat je hurtful en rightful schrijft en niet met dubbel l ;) maar das misschien een beetje mieren****** van mij.

Ik zag trouwens dat er niemand had gereageerd op mijn post over Kayle, niet erg populaire champ hè? :>

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Airdack schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:53:
Alleen wel jammer dat je hurtful en rightful schrijft en niet met dubbel l ;) maar das misschien een beetje mieren****** van mij.

Ik zag trouwens dat er niemand had gereageerd op mijn post over Kayle, niet erg populaire champ hè? :>
Ik denk dat dat komt omdat niemand een antwoord op je vraag heeft. Ik heb je post wel gezien hoor, maar ik heb geen flauw idee hoe het zit. De enigen die daar wat zinnigs over kunnen zeggen zijn Riot mensen.

Dat Kayle niet erg populair is, dat klopt inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Ik neem aan dat hij ook geen goede opleiding engels heeft gehad;)

Morgana is net zo impopulair maar ik speel haar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
Kayle is moeilijk te plaatsen ATM. Ze heeft echt wel goede skills en een betere synergy:

Haar RIghtous Blast (of hoe hij ook heet, die rode bal die je schiet), doet damage, maar zorgt ook dat die persoon 20% meer damage krijgt van jouw aanvallen. Als je Fury gebruikt (die skill die je attack range verhoogt en extra damage geeft op basis van je AP) doet dan echt heel veel pijn. Daarnaast slowed het ook je tegenstander. Jouw heal, geeft je weer een kleine speed boost. Alles werkt heel mooi samen op deze manier: jij sneller, tegenstander langzamer en krijgt meer damage.

Echter, ze is echt ENORM squishy. Ze heeft relatief lage base stats. Ze kan wel goed lanen, dankzij haar heal, maar ze scaled niet geweldig lategame in. En haar ult kan lastig te timen zijn.

Ze heeft voor mijn gevoel, ook hele dure items nodig om effectief te zijn. Haar core voor mij bestaat meestal uit: Triforce, Rageblade en Madreds (het mooie is, dat madreds meer damage doet als je haar rode bal schiet) maar je wilt ook wat defensieve items zoals BV. Ze is helaas erg item afhankelijk en heeft gewoon de farm nodig. Echter, wanneer ze op gang weet te komen, wint ze echt games (had het laatst meegemaakt).

Vergeleken met andere carries zoals Xin, MF, Vayne, etc, is ze een stuk riskanter. krijg je je gold niet, ben je late game useless, andere carries hebben hier veel minder last van.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 06:45
Nazanir schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:07:
Kayle is moeilijk te plaatsen ATM. Ze heeft echt wel goede skills en een betere synergy:

Haar RIghtous Blast (of hoe hij ook heet, die rode bal die je schiet), doet damage, maar zorgt ook dat die persoon 20% meer damage krijgt van jouw aanvallen. Als je Fury gebruikt (die skill die je attack range verhoogt en extra damage geeft op basis van je AP) doet dan echt heel veel pijn. Daarnaast slowed het ook je tegenstander. Jouw heal, geeft je weer een kleine speed boost. Alles werkt heel mooi samen op deze manier: jij sneller, tegenstander langzamer en krijgt meer damage.

Echter, ze is echt ENORM squishy. Ze heeft relatief lage base stats. Ze kan wel goed lanen, dankzij haar heal, maar ze scaled niet geweldig lategame in. En haar ult kan lastig te timen zijn.

Ze heeft voor mijn gevoel, ook hele dure items nodig om effectief te zijn. Haar core voor mij bestaat meestal uit: Triforce, Rageblade en Madreds (het mooie is, dat madreds meer damage doet als je haar rode bal schiet) maar je wilt ook wat defensieve items zoals BV. Ze is helaas erg item afhankelijk en heeft gewoon de farm nodig. Echter, wanneer ze op gang weet te komen, wint ze echt games (had het laatst meegemaakt).

Vergeleken met andere carries zoals Xin, MF, Vayne, etc, is ze een stuk riskanter. krijg je je gold niet, ben je late game useless, andere carries hebben hier veel minder last van.
Ben het hier gedeeltelijk mee eens. Ik speel Kayle regelmatig en veelal succesvol. Feit is dat het een in mijn ogen vrij lastige champ is om goed te spelen. Zeker in een teamfight is het vaak kiezen waar je de focus van het healen/ult legt. Het door jou beschreven combo werkt inderdaad prima en is in mijn ogen juist late game heerlijk.

Hiermee kom ik ook direct op het punt waarop ik het niet met jou eens ben; ik vind Kayle juist lategame ontzettend useful. Early game lack je toch damage, vergeleken met een, pak 'm beet, Xin of Vayne. Je heal is niet zo sterk als die van een Soraka/Taric. Bovendien is je mana pool relatief klein waardoor je snel zonder zit. Je bent erg afhankelijk van je teammate en je eigen vermogen om je momenten juist te kiezen.

Ik deel je mening dat je echt je farm nodig hebt. Hierdoor bouw ik Kayle anders als jij beschrijft. Ik start met boots, gevolgd door Guinsoo en dan Nashor's Tooth. Deze 2 items in combinatie met je E skill geven je een heerlijke damage output, welke ook zeer bruikbaar is bij zowel een fight als het pushen van towers aangezien je op een redelijke afstand staat en dus ook snel weer weg kan komen, (Q+W, slow + speed boost).

Vervolgens lategame laat ik items afhangen van hoe een game verloopt, lopen we makkelijk over het enemy team heen focus ik meer op AP, gaat het gelijk op of slecht verhoog ik de survivabillity met de ook door jou genoemde items.

Grootste verschil is de Nashor's Tooth die in mijn optiek toch echt tot core zou moeten behoren aangezien deze zowel AS als AP geeft. Deze zorgen voor een snowball effect, want wanneer ik deze 2 items bezit kan ik makkelijk mijn minions farmen en hoe langer de game duurt des te sneller dit gaat. Ik heb potjes gewonnen waarbij ik sneller towers pushte als de TF van het enemy team 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Kayle is zodra je rageblade hebt heerlijk, maar he tkan even duren voordat je die hebt (soms te lang, als de game al beslist is door falen van je teammates). In een premade denk ik dat Kayle daarom nuttiger is dan in een soloqueue game omdat je daar vaak door externe factoren niet voldoende kan farmen. Ook ik heb Kayle regelmatig gespeeld dus ken de champ wel aardig, maar in teamfights vind ik het ook lastig om de balans te vinden tussen damage dealen en je teammates te saven. Zeker met rageblade en nashors tooth doe ik met righteous fury waarschijnlijk de meeste damage van het team, maar ik heb ook nog een ult om een carry een paar seconden invincible te maken en nog een heal. Moeilijk, moeilijk, moeilijk... hard to place voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Laatst online: 16:22

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Ahum.. huhuhummm... *kuch!* :z

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/rightful

Als je dan gaat mieren*******, ******* dan de goede mier!

[ Voor 19% gewijzigd door DominoNL op 27-05-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
volgens mij is dit zoiezo niet een topic waar het de bedoeling is om te zeuren over een spelfout.

vandaag een heerlijk potje solo Q met ammumu gespeeld 10/4/25
alleen alsnog verloren omdat de rest van het team besloot te surrenderen vond ik dus ook echt niet grappig
we stonden 2 torens achter en dr waren al 40 kills bij ons en 45 bij de tegenstander maar toch gingen ze opgeven op de 30 min:(

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:36:
volgens mij is dit zoiezo niet een topic waar het de bedoeling is om te zeuren over een spelfout.

vandaag een heerlijk potje solo Q met ammumu gespeeld 10/4/25
alleen alsnog verloren omdat de rest van het team besloot te surrenderen vond ik dus ook echt niet grappig
we stonden 2 torens achter en dr waren al 40 kills bij ons en 45 bij de tegenstander maar toch gingen ze opgeven op de 30 min:(
Ahum, *kuch kuch*

Sowieso :9
DominoNL schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:31:
[...]

Ahum.. huhuhummm... *kuch!* :z

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/rightful

Als je dan gaat mieren*******, ******* dan de goede mier!
Hij zegt toch dat het met 1 L moet, en dat de persoon in kwestie het met 2 deed :o?\

Als je dan mieren******* gaat mieren******, **** dan ook de goede mieren******* ofzoiets.

OT:
AD TF is niet echt viablo in solo queue's :'(. Beetje zelfde probleem als kayle dat hij flink wat items nodig heeft om effectief te zijn, aangezien hij weinig skills heeft om echt dmg mee te doen verder.

Wel erg leuk om te spelen! Stuk beter te pruimen als een AP TF.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:53:
[...]

Ahum, *kuch kuch*

Sowieso :9

[...]

Hij zegt toch dat het met 1 L moet, en dat de persoon in kwestie het met 2 deed :o?\

Als je dan mieren******* gaat mieren******, **** dan ook de goede mieren******* ofzoiets.

OT:
AD TF is niet echt viablo in solo queue's :'(. Beetje zelfde probleem als kayle dat hij flink wat items nodig heeft om effectief te zijn, aangezien hij weinig skills heeft om echt dmg mee te doen verder.

Wel erg leuk om te spelen! Stuk beter te pruimen als een AP TF.
ach ja mij maakt het eigenlijk weinig uit want ja het is maar een spelfout:P O-)
maar ik kom maar lekker LoL spelen:P

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vanochtend een potje coop gedaan voor een first win (voor ik naar mijn werk ging)
De bots zijn toch best taai als mijn team bestaat uit een 0/13/5 Kennen, een 14/10/9 LeBlanc (die de helft van de tijd AFK was), een 10/10/20 Rumble en een 11/9/14 Annie...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
MazeMouse schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:35:
Vanochtend een potje coop gedaan voor een first win (voor ik naar mijn werk ging)
De bots zijn toch best taai als mijn team bestaat uit een 0/13/5 Kennen, een 14/10/9 LeBlanc (die de helft van de tijd AFK was), een 10/10/20 Rumble en een 11/9/14 Annie...
Klopt, als je die bots feed worden ze unstoppable met superveel life, lage cooldowns en behoorlijke burst damage. Vooral Annie, Ryze en Chogath bots zijn dan erg vervelend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vicarious schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:24:
[...]

Klopt, als je die bots feed worden ze unstoppable met superveel life, lage cooldowns en behoorlijke burst damage. Vooral Annie, Ryze en Chogath bots zijn dan erg vervelend....
Nou inderdaad zeg :D
Al was dit vooral de "vervelende" bot line-up; Shen, Miss Fortune, Annie, Nunu, Taric. Vooral vanaf het moment dat Shen zijn Frozen Mallet heeft is het echt niet meer leuk. Dit vind ik persoonlijk de "moeilijkste" line-up die er met de huidige bots langskomt tenzij je heel slecht bent in het ontwijken van Cho-gath's throw-up.

Then again, 28/1/14 Teemo... ik was niet het probleem ;)

EDIT:
Wat mij vooral opvalt aan botmatches is dat mensen vrijwel niet CS'en maar gewoon overdreven hard de bots aan het diven zijn (en daar overdreven hard in falen :P)
Als ik bijna 400CS heb in 50 minuten (en dan niet eens bewust hard aan het farmen ben) en de meest dichtbijzijnde op net iets over 200 staat gaat er echt iets fout in mijn ogen.

Ik denk dat mensen het nut van CS in het algemeen heel erg onderschatten.

EDIT2:
En dan mogen we nog blij zijn dat buiten Annie bot met d'r Q de bots niet eens heel bewust last-hitten. Dat zou pas eng worden...

[ Voor 28% gewijzigd door MazeMouse op 28-05-2011 23:37 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Ik heb momenteel 5500 ip, en ik ben aan het sparen voor blitzcrank, maar wat is jullie mening over blitzcrank? Of zal ik toch maar een andere champion kopen. Als je een champion wilt aanraden dan moet het sowieso een melee, assasin of zoiets zijn. Dus geen long-range o.i.d. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 21:37
nukidin247 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 23:43:
Ik heb momenteel 5500 ip, en ik ben aan het sparen voor blitzcrank, maar wat is jullie mening over blitzcrank? Of zal ik toch maar een andere champion kopen. Als je een champion wilt aanraden dan moet het sowieso een melee, assasin of zoiets zijn. Dus geen long-range o.i.d. Alvast bedankt
je wilt blitz kopen, maar als we iets aanraden moet het zo'n beetje het tegenovergestelde zijn? afijn, wat altijd plezant is is natuurlijk akali. of anders lee sin. uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blitz is inderdaad wel een mooie champ, vooral die grijp arm, zeer irritant voor sommige champs, vayne is momenteel zeer sterk. Wel verwacht ik dat hij binnen kort generfd word, dan maken ze een andere nieuwe champ overpowerd om hem makkelijk verkocht te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het makkelijk en simpel houden:

Blitz veel gespeeld toen hij F2P was en hij beviel zeer goed? KOPEN!
Blitz nog weinig gespeeld, en vooral zien accelerate bij de enemy? NIET KOPEN!

Verhaal er omheen:
Blitz is een goede off-tank. Grab is traag en vereist veel oefening maar kan een team totaal uit elkaar trekken. Een goede blitz is zeker een toevoeging aan het geheel, maar helaas falen de meeste blitzcranks veel te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Wat geeft het een genoegdoening om mensen wiens Tribunal cases ik op mijn scherm gehad heb nu op het forum te zien huilen over hun (permanente) ban :D

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Het enige wat ik op het forum zie is de inmense drama van de dreamhack toernooi :P Maar wel vermakelijk :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Fnatic tegen SK nu op de livestream. staat ondertussen 1-1, had eigenlijk 2-0 voor fnatic moeten zijn. Ze winnen elke teamfight, maar in game 1 een gamechanging baronsteal van SK nadat fnatic alle outer turrets van sk al down had en zelf alles nog had :D.

fnatic in 2de game meteen rechtgezet, elke teamfight 5v5 gewonnen met 0 of 1 dead on hun side.

Winnaar van last game mag meteen naar dreamhack, volledig betaald :).

[ Voor 9% gewijzigd door Flapmo op 29-05-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Flapmo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:35:
Fnatic tegen SK nu op de livestream. staat ondertussen 1-1, had eigenlijk 2-0 voor fnatic moeten zijn. Ze winnen elke teamfight, maar in game 1 een gamechanging baronsteal van SK nadat fnatic alle outer turrets van sk al down had en zelf alles nog had :D.

fnatic in 2de game meteen rechtgezet, elke teamfight 5v5 gewonnen met 0 of 1 dead on hun side.

Winnaar van last game mag meteen naar dreamhack, volledig betaald :).
Fnatic gaat deze makkelijk winnen en Shushei is een held :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik merk dat als ik met Sona lekker speel ik meestal win. Vaker dan als ik bijvoorbeeld Vayne of andere OP carry speel.

Ik speel Sona zonder enig defence, enkel AP (+Sheen) en je abilities spammen. Ook erg leuk om je AoE stun op het juiste moment te gebruiken, iemand healen en iemand killen achter elkaar (low hp champ + "Q" + passive). :D

Zit nu een beetje mensen te punishen of pardon in de tribunal. Maar ik vind dat je ook mensen die iemand reporten moet kunnen punishen. De teksten die bij de reports gezet worden WTF!!!

Hope you die then I fuck your dead body.
*son of a bitch, i fuck ur mother...
I will hunt you, rape you and murther you motherfucking bitch

Ligt misschien aan mij, maar als mensen zulke dingen bij de reden van report zetten dan heb ik de neiging niet te punishen. Echt veel te zielig zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

FikkieHo schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:10:
Het enige wat ik op het forum zie is de inmense drama van de dreamhack toernooi :P Maar wel vermakelijk :P
Ik keek ook op het specifieke "The Tribunal" subforum :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Wow, net even 10 cases tribunal gedaan en de hoeveelheid verbal abuse doet je echt alle vertrouwen in de (gamende) mensheid verliezen. Racisme, bedreigingen, scheldpartijen, alles komt voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Vicarious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:18:
Wow, net even 10 cases tribunal gedaan en de hoeveelheid verbal abuse doet je echt alle vertrouwen in de (gamende) mensheid verliezen. Racisme, bedreigingen, scheldpartijen, alles komt voorbij....
Daar wordt je ook voor gewaarschuwd voordat je begint aan de tribunal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Dreanor schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:26:
[...]

Daar wordt je ook voor gewaarschuwd voordat je begint aan de tribunal. ;)
Weet ik, maar het blijft schokkend om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:43:
[...]

Weet ik, maar het blijft schokkend om te zien.
Niet voor de tere kinderzieltjes :')

Vraag ik mij wel af wat voor type mensen (/kinderen) dat nou zijn die zich zo helemaal los laten gaan in een videospelletje. Je ziet inderdaad echt dingen voorbij komen waarvan jij je af gaat vragen of die mensen niet beter bij een gesticht ingeschreven kunnen worden.

Zal binnenkort wel weer in 't nieuwskomen, nutcase schiet paar magazijnen leeg op een school, bleek een ban te hebben gekregen door 't tribunal in LoL :')

Edit: Own3d ligt eruit? :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Own3d heeft het wel moeilijk, ik wilde wat replays van TSM bekijken en dat ging soms wel en soms niet. Blijf het proberen als je graag wilt kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zijn vaak de normaalste mensen (op eerste gezicht). Zelf wil ik ook nog wel eens lekker ragen in een spel, maar ik ga niet schelden, het was immers lucky dat ze mij kilde, of een game bug, of retarded OP champ. :P

Dit soort dingen moeten kunnen vind ik en een beetje rage hoort erbij, maar ik zal nooit het medische boekje open doen en de ander een zooi ziektes toe te wensen. Of erge dingen met hem/haar of familieleden doen. Dat gaat mij toch echt veel te ver.

Ik merk wel dat als ik een slechte dag heb gehad dat ik sneller dingen zeg als iemand mij verslaat. OMFG how much luck did you have? Of wat ik ook vaak zeg: OMFG did you bought luck with your riot points! :P

Ik snap ook niet dat mensen van die erge dingen zeggen als ze iemand reporten ... (zie mij vorige post).

Maargoed, ik ben immume voor wat mensen zeggen on the internet(games) en maak mij er absoluut niet druk om als iemand mij dingen toewenst. Gewoon reporten aan het einde van de match en gebruik maken van de tribunal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn duurdere champions nou per definitie beter? Ik heb nu zo'n 9000 IP en ik zou daar natuurlijk wat champions van kunnen kopen die 450 en 1350 IP kosten. Alleen een Corki kost bijvoorbeeld 6300, dus dan gaat het hard met je IP. Zit dus best te twijfelen wat te doen, ik denk dat meer champions hebben toch leuker en afwisselender is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurdere champions zeggen helemaal niets. Ik heb 1 keer ezreal gekocht en ik heb hem misschien 15 potjes gespeeld.

Minder dure champions die ik best leuk vind zijn:

- ashe
- nunu
- olaf(!)
- xin
- warwick
- amumu(!)
- alistar(!)
- nidalee(!)

die met (!) kan ik je echt aanraden. Ik heb vandaag jarvan gekocht en die vind ik ook erg leuk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:12:
Duurdere champions zeggen helemaal niets. Ik heb 1 keer ezreal gekocht en ik heb hem misschien 15 potjes gespeeld.

Minder dure champions die ik best leuk vind zijn:

- ashe
- nunu
- olaf(!)
- xin
- warwick
- amumu(!)
- alistar(!)
- nidalee(!)

die met (!) kan ik je echt aanraden. Ik heb vandaag jarvan gekocht en die vind ik ook erg leuk spelen
Ik zou een beginner niet Alistar of amumu aanraden, want deze zijn best tricky om te spelen.

Ik raad gewoon iedereen aan lekker met de free 2 play champs te spelen. Lekker afwisselend en je kan kosteloos elke week 10 champs proberen. Je merkt snel genoeg welke champion(s) je voorkeur hebben en die koop je dan.

Zo doe ik het althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
Amumu tricky? Dat vind ik nou eigenlijk echt niet. Als je de jungle basics beheerst en een beetje oefent met zijn bandage toss valt dat reuze mee. Zijn ult is echt een omgfacerollteamfightwin als je hem een beetje handig timet en minstens 3 man ermee pakt, en je hoeft er alleen maar R voor in te drukken. Verder een beetje rondrennen met je huilskill en e spammen en escapees vangen met bandage toss. Ik vind het niet zo moeilijk eigenlijk.

Pagina: 1 ... 14 ... 41 Laatste

Dit topic is gesloten.