hurray, US servers zijn weer up
Zag inderdaad toen ik stream keek dat US down was en dat iemand van de US op de EU speelde. Was wel grappig want iemand herkende hem en zei allemaal dat die de verkeerde was tegen gekomen en dat die ging verliezen (volgens mij chaox fzoiets). Ook zei die: Ik ben dan wel een grote fan van je, je hoeft me niet te feeden. En al helemaal niet de dubbele buff te geven.
Schijnt dat je om de week een mail krijgt over de cases met het eindresultaat & het aantal IP wat je verdient hebt.Pruimenvlaai schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:25:
Wie heeft al mensen gepunisht in de tribunal?
via http://eu.leagueoflegends.com/tribunal/acceptance
Alleen nog geen IP van gekregen, weet iemand of dat de bedoeling is?
Ah eindelijk multiple masteries
balen dat ik late dienst heb, zal dus wel pas morgen worden eer ik ze kan testen. Kun je de naam van je masteriepage ook aanpassen net als je runepages?
De patch is nog niet live, althans niet op EU. Weet eigenlijk niet wanneer ze normaliter live gezet worden.
Volgens de patch notes gebeurt het op:
Weet niet of dat ook voor EU geldt.League of Legends will be unavailable on May 25th from 12:30AM PM-10 AM GMT +1
[ Voor 54% gewijzigd door Cloud op 24-05-2011 19:40 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Morgen rond 12 uur zullen de server weer online zijn
, woensdag = eu patchday, Dinsdag = US patchday
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Op US is het al live iig. Net ff gespeeld daar en het werkt best handig
Vicariously I live while the whole world dies
Ik vind het geweldig dat er Mastery pages beschikbaar zijn, nog beter dat ze gratis zijn. Beetje zuur dat de Rune pages nog atlijd IP kosten.
Je ben immers 2 maal IP kwijt om je runes kwijt te kunnen: Ten eerste koop je de runes die je wilt, daarna nog een keer een runepage kopen, om ze daadwerkelijk in kwijt te kunnen. Het enige wat ik kan bedenken, is dat je in principe tijdens champ select nog je masteries kan aanpassen, maar je runes niet. Ik weet het niet, maar ik vind het soms wel een beetje frapant.
Je ben immers 2 maal IP kwijt om je runes kwijt te kunnen: Ten eerste koop je de runes die je wilt, daarna nog een keer een runepage kopen, om ze daadwerkelijk in kwijt te kunnen. Het enige wat ik kan bedenken, is dat je in principe tijdens champ select nog je masteries kan aanpassen, maar je runes niet. Ik weet het niet, maar ik vind het soms wel een beetje frapant.
-
bronJust a quick FYI:
IP Awards are minimal. Just as in the US you receive a small stipend for your services as a juror, the same applies here . Over time, you will earn the right to vote on more cases (up to 50 at the moment) per day.
If:
1. You happen to reach our 50 max votes / day
2. Vote correctly on all of them
3. All of the cases reach the required votes to be judged by Riot. (most likely will happen).
4. Riot is able to judge all of your cases in a single week (fairly likely).
5. You would earn somewhere around 1000ish IP / week.
Tribunal Awards will be received once per week. Most likely in the early morning on Thursday.
I hope that helps and removes people's perceptions that IP awards are going to be a primary motivator. Let's remember summoners: IP awards are a side perk, our real reward for participation in the Tribunal is justice.
Beter kan het niet, vond het al dom dat er IP voor gegeven werd. Het is tenslotte om de vervelende mensen weg te houden?
EDIT: Sinds ik die scroll gebruik bij het zetten van masteries lijkt het net alsof mijn beeld dichter op mijn champ zit in game. Ook als ik in game helemaal uit scroll wordt het beeld niet normaal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Maat van me had het gister ook toevallig vandaar dat ik het me nu toch echt wel af vraag of het een bug is of niet.
EDIT: Sinds ik die scroll gebruik bij het zetten van masteries lijkt het net alsof mijn beeld dichter op mijn champ zit in game. Ook als ik in game helemaal uit scroll wordt het beeld niet normaal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Maat van me had het gister ook toevallig vandaar dat ik het me nu toch echt wel af vraag of het een bug is of niet.
[ Voor 60% gewijzigd door DivineNL op 25-05-2011 08:29 ]
Geweldig die nieuwe patch, net nu we AutoLoL 2.0 bijna klaar hebben
Persoonlijk zie ik het nut nog wel van AutoLoL, hoe denken jullie daar over?
Ligt er aan hoeveel mastery pages je hebt tbh. Gebruik autolol eigenlijk alleen daarvoor tot nu toe, de rest laad ik een webpage in met een build oid, daar trek ik relevante items uit.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik zit al een tijdje op een vaste mastery set en zelfs ik had laatst dat gevoel.DivineNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:10:
Misschien hebben ze sneaky de max camera distance verlaagd
sudo apt-get rekt
Vind het echt lastig, kennen leek bijna groot
PvP is zoals verwacht een heel andere koek. Ik heb gisteren samen met Isocolis een paar games gespeeld. Ik moest met Anni op mid gaan tegenover een cryophoenix (weet ff de naam niet). Die stun+hit combo van hem is erg rottig wanneer je nog niet zo goed bent in het ontwijken van de stun. Telkens als die raakt was ik meer dan de helft van m'n hp kwijt en juist de eerste keer had hij me al genoeg hp afgesnoept dat het meteen een kill was. Het was jammer dat ik in het begin hierdoor erg achterliep op de rest en juist die cryophoenix 2 of 3 free kills heb gegeven omdat ik toch probeerde wat in de buurt van m'n creep te blijven voor de exp en hier en daar een creep kill.
Op een gegeven moment hoor ik op teamspeak iets in de trend van "nou is het genoeg geweest", wordt er me verteld om die cryophoenix te stunnen en vervolgens komt er een mummy aangewandeld die zich naar de cryophoenix toe trekt en erop begint te hammeren zo snel dat ie dood is. Door de avond heen kwamen er meer van dat soort flauwe momenten. Zo was Isocolis achter een van de tegenstanders gegaan omdat hij moest en zou hem doodmaken. Dat eindigde in hem rondrennend in de tegenstanders hun jungle omdat er nog 3 of 4 andere achter hem aan zaten wat hij toch nog zeker een minuut vol hield en bijna in een lane was gekomen.
De game daarop speelde ik Ashe en kwam in een lane samen met Ryze tegen Zylian en Annie. Nu werd Ryze meer gefocussed dan mij en ging daardoor vaak dood. Maar ik werd ook te vaak verrast door het verstoppen in de bosjes en me dan de pas af te snijden. Ze werden al snel sterk genoeg om een van ons te doden in een stun en dan wordt het erg moeilijk. Af toe hoorde ik op teamspeak iets van "ey, moet je zo eens op mid letten" wat gevolgd werd met een tegenstander die van vol hp naar geen hp ging binnen een seconde. Nog een aantal grappige stun pijlen afgevuurd die of de verkeerde tegenstander raakte of rakelings langs/tussen tegenstanders af/door gingen.
Het was wel leuk en ik heb wel wat leuke champions langs zien komen die ik eens een keer ga proberen
Op een gegeven moment hoor ik op teamspeak iets in de trend van "nou is het genoeg geweest", wordt er me verteld om die cryophoenix te stunnen en vervolgens komt er een mummy aangewandeld die zich naar de cryophoenix toe trekt en erop begint te hammeren zo snel dat ie dood is. Door de avond heen kwamen er meer van dat soort flauwe momenten. Zo was Isocolis achter een van de tegenstanders gegaan omdat hij moest en zou hem doodmaken. Dat eindigde in hem rondrennend in de tegenstanders hun jungle omdat er nog 3 of 4 andere achter hem aan zaten wat hij toch nog zeker een minuut vol hield en bijna in een lane was gekomen.
De game daarop speelde ik Ashe en kwam in een lane samen met Ryze tegen Zylian en Annie. Nu werd Ryze meer gefocussed dan mij en ging daardoor vaak dood. Maar ik werd ook te vaak verrast door het verstoppen in de bosjes en me dan de pas af te snijden. Ze werden al snel sterk genoeg om een van ons te doden in een stun en dan wordt het erg moeilijk. Af toe hoorde ik op teamspeak iets van "ey, moet je zo eens op mid letten" wat gevolgd werd met een tegenstander die van vol hp naar geen hp ging binnen een seconde. Nog een aantal grappige stun pijlen afgevuurd die of de verkeerde tegenstander raakte of rakelings langs/tussen tegenstanders af/door gingen.
Het was wel leuk en ik heb wel wat leuke champions langs zien komen die ik eens een keer ga proberen
Je ziet hem vast wel aankomen; loop nooit een bosje voorbij zonder er eerst in te kijken. Blijf bij je toren staan als je dat niet durft, loop liever wat xp mis dan dat je de tegenstander een potentiele kill geeft.deTwisj schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:23:
Maar ik werd ook te vaak verrast door het verstoppen in de bosjes en me dan de pas af te snijden.
[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 25-05-2011 09:44 ]
Ja Twisj, er waren weel een aantal grappige momenten, die tweede game met veigar op 22-2 was natuurllijk gewoon insta-win. Ik druk op een paar toetsen en boem, dood
.
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
Kijk ook uit met het zogenoemde "facechecken". Het stemmetje in je hoofd is ook heel belangrijk hierbij. Als je een vermoeden hebt, dat er een paar man in zo'n bosje bij je zit, ren er dan AUB niet in, dit zal namelijk meer dan eens de dood als gevolg hebben. Wards kunnen je hierbij eindeloos helpen. Zeker als je weet dat er een jungler in het andere team zit, en je zit in een sidelane, plaats dan ten alle tijden een ward in het bosje aan het uieinde van de T splitsing zeg maar, dit is namelijk wanneer je overextend (verder dan de helft zit EN het een risco gaat vormen) het ideale bosje om vanuit toe te slaan. Om het spel goed te kunnen spelen, is mapcontrol en awareness gewoon cruciaal. Helaas is dat iets wat vaak door schade en schande verkregen wijsheid is.SaphuA schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:30:
[...]
Je ziet hem vast wel aankomen; loop nooit een bosje voorbij zonder er eerst in te kijken. Blijf bij je toren staan als je dat niet durft, loop liever wat xp mis dan dat je de tegenstander een potentiele kill geeft.
-
Ja, ik denk dat warden is erg belangrijk vooral omdat ik nu heb ondervonden hoe makkelijk je dood kan gaan. Ik had wel een aantal keer Hawkshot gebruikt om wat te kunnen zien van de Jungle of wat er vanuit het water kan komen. Zo had ik ze een keer zien "campen" in het hoge gras in het water alleen moet ik eerlijk zeggen dat de Ryze waarmee ik speelde waarschijnlijk verwachte dat ik meer lef had, of hij speelde gewoon dom, omdat hij telkens de confrontatie zocht met Zylian en Annie. Dat was ook de reden dat hij zo vaak dood ging en ik iets minder vaak.
Gisteren starte ik mijn first game of the day. En geen Janna meer
Dus Zilean gepakt. Maar die is ook leuk. Vooral zijn Q,W,Q
First blood ftw
Wel leuke champ, nog maar paar keer meer mee spelen. Ook morgana proberen deze week. En Vayne. Ook Janna gekocht, en nog een leuke AD match mee gehad, 5/0/12. Wel de match verloren, maar het was het waard
Maar damn wat is deze game verslavend
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Of elders, natuurlijk. Een ward aan het eind van de river geeft je weinig tijd om weg te komen, vaak te weinig, als je lekker aan het zonen of pushen bent. Ik plaats hem zelf liever halverwege de lanes. Op die manier kun je tevens de blue buffs en (bij bot) de draak beschermen. Mid lane heeft er daarbij ook meer profijt van. Je loopt wel het risico dat je een gank niet ziet als deze vanuit de golems ontstaat, maar zeker als je op de horizontale lane zit en je hebt zelf een jungler, is dat vrij onwaarschijnlijk.Nazanir schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:13:
Zeker als je weet dat er een jungler in het andere team zit, en je zit in een sidelane, plaats dan ten alle tijden een ward in het bosje aan het uieinde van de T splitsing zeg maar, dit is namelijk wanneer je overextend (verder dan de helft zit EN het een risco gaat vormen) het ideale bosje om vanuit toe te slaan.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Zo ook maar weer ff spelen in het ziekenhuis. Eerst ff een zooi masterypages instellen, werd tijd dat dat erbij kwam!
Voor AutoLoL: ik gebruikte hem vooral voor de masteries. Wat kan ik er, buiten de models viewen, nog meer mee?
edit: wtf? 3 uur 20 login queue?
Voor AutoLoL: ik gebruikte hem vooral voor de masteries. Wat kan ik er, buiten de models viewen, nog meer mee?
edit: wtf? 3 uur 20 login queue?
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 25-05-2011 13:42 ]
Vicariously I live while the whole world dies
wtf ? 3 uur en 34 min loginque
@devinenl je moet ingame esc>video options> en dan load "frame diagma" uit/aanvinken.
Weet niet precies hoe het heet en of het echt tussen de video opties zit, maar dat zorgt ervoor dat je ingezoomed speelt. Masteries scrollen heeft er niks mee te maken.
Weet niet precies hoe het heet en of het echt tussen de video opties zit, maar dat zorgt ervoor dat je ingezoomed speelt. Masteries scrollen heeft er niks mee te maken.
Verwijderd
ivm lange loginqueue, ze zijn blijkbaar op de hoogte
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=208742
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=208742
Dus + 6300 Ip voor iedereen?
Wat is trouwens zo'n quintessence rune, ik had zo'n ding gehaald, maar kan het met mijn lvl 7 nergens kwijt.
Wat is trouwens zo'n quintessence rune, ik had zo'n ding gehaald, maar kan het met mijn lvl 7 nergens kwijt.
[ Voor 66% gewijzigd door Juok op 25-05-2011 14:01 ]
Klopt, je krijgt een slot op lvl 10, 20 en 30 volgens mij.
Niks nieuws eigenlijk. Gewoon typisch Riot, waarom geld uitgeven aan betere/meer servers als we het ook in onze eigen zakken kunnen steken. -.-
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Bwa, lijkt me gemakkelijk om ze daarop te nemen. Riot verplicht u niet het spel te spelen, ze bieden het aan.
En dan net het argument aanhalen dat ze geld scheppen, terwijl ze gratis een game leveren die twee wekelijks geupdate wordt en je twee wekelijks een nieuwe character voor hebt vind ik ook niet kloppen.
Het is vervelend misschien, akkoord, maar er zijn ergere zaken in leven lijkt me
Ben al heel tevreden dat er nu ietwat communicatie is rond deze outages.
En dan net het argument aanhalen dat ze geld scheppen, terwijl ze gratis een game leveren die twee wekelijks geupdate wordt en je twee wekelijks een nieuwe character voor hebt vind ik ook niet kloppen.
Het is vervelend misschien, akkoord, maar er zijn ergere zaken in leven lijkt me
Ben al heel tevreden dat er nu ietwat communicatie is rond deze outages.
server is traag door de patch downloads, is altijd zo, forum word dan ook heel traag.
LoL zit nu op +- 1.2 miljoen gebruikers
Precies en daarom moeten ze is wat met al dat geld doen wat ze binnenharken. Want ik trap echt niet in het zogenaamde grappige bericht:Baristo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:
server is traag door de patch downloads, is altijd zo, forum word dan ook heel traag.
Greetings Summoner - We are experiencing an UNUSUALLY large number of logins. You position in queue: Over 9000
OMFG zo grappig. -.-
Hoe kan dit onverwachts zijn als dit bijna elke dag zo is. En het is natuurlijk een makkelijk excuus om te zeggen dat omdat het gratis is, de service slecht mag zijn. -.-
Precies ook de reden dat ik nooit voor dit soort troep geld zou geven want ik ga geen slechte service belonen. En het is niet zo dat ik dit zeg omdat ik baal dat ik geen LoL kan spelen (ik speel atm Terraria) maar omdat het gewoon feiten zijn.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik zou geen runes kopen voor level 20, want vanaf dan kan je tier 3 runes kopen. Dat zijn de sterkste en daarmee kan je al je runeslots vullen. Zie ook de discussie een paar pagina's terug.Juok schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:59:
Dus + 6300 Ip voor iedereen?
Ach bij World of Warcraft had je bij het origineel plus de uitbreiding geregeld queues van 1+ uur 's avonds en daar bepaalde je dan verplicht 13 euro per maand voor. Ik kan me totaal niet storen aan het feit ik een minuut of 10 moet wachten, dan kijk ik wel even een YouTube filmpje of zo.Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:01:
[...]
Hoe kan dit onverwachts zijn als dit bijna elke dag zo is. En het is natuurlijk een makkelijk excuus om te zeggen dat omdat het gratis is, de service slecht mag zijn. -.-
Precies ook de reden dat ik nooit voor dit soort troep geld zou geven want ik ga geen slechte service belonen. En het is niet zo dat ik dit zeg omdat ik baal dat ik geen LoL kan spelen (ik speel atm Terraria) maar omdat het gewoon feiten zijn.
Nu is het blijkbaar iets mis gegaan met patchen, maar nogmaals bij World of Warcraft lagen de servers zowat altijd hele woensdagen plat op patchdagen (nu waren die patches ook wat groter, maar toch.).
De queues zijn 4 uur 49 minuten.Thormodo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:11:
[...]
Ach bij World of Warcraft had je bij het origineel plus de uitbreiding geregeld queues van 1+ uur 's avonds en daar bepaalde je dan verplicht 13 euro per maand voor. Ik kan me totaal niet storen aan het feit ik een minuut of 10 moet wachten, dan kijk ik wel even een YouTube filmpje of zo.
Nu is het blijkbaar iets mis gegaan met patchen, maar nogmaals bij World of Warcraft lagen de servers zowat altijd hele woensdagen plat op patchdagen (nu waren die patches ook wat groter, maar toch.).
Waarschijnlijk omdat Heroes of Newerth ge DDOS't is.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
/agree Thormodo.
Maargoed, het is feit dat het makkelijk is om te zeuren over dingen waar je geen verstand van hebt. Dat zal ook wel nooit veranderen.
Als het je zo frustreert dat je een uur geen LoL kunt spelen is het de vraag hoe gezond dat is.
Maargoed, het is feit dat het makkelijk is om te zeuren over dingen waar je geen verstand van hebt. Dat zal ook wel nooit veranderen.
Als het je zo frustreert dat je een uur geen LoL kunt spelen is het de vraag hoe gezond dat is.
Wat is ge DDOS't?kaluro2 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:46:
[...]
De queues zijn 4 uur 49 minuten.
Waarschijnlijk omdat Heroes of Newerth ge DDOS't is.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Ah bedankt! 
Ik kom zelfs geen eens in de queue. Jammer! Wilde nog even wat ranked potjes doen voordat ik er vandoor moest vanavond. Ben daarmee de laatste tijd zo lekker bezig. Mede dankzij duo que-en van medetweakers
.
Zit nu op 1411, je merkt daar het verschil al behoorlijk met rond de 1200! Hopelijk kan ik de stijgende lijn doortrekken (alleen jammer dat bijna season2 begint
).
Ik kom zelfs geen eens in de queue. Jammer! Wilde nog even wat ranked potjes doen voordat ik er vandoor moest vanavond. Ben daarmee de laatste tijd zo lekker bezig. Mede dankzij duo que-en van medetweakers
Zit nu op 1411, je merkt daar het verschil al behoorlijk met rond de 1200! Hopelijk kan ik de stijgende lijn doortrekken (alleen jammer dat bijna season2 begint
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
De login tijden van wow kwamen eigenlijk alleen voor op zeer druk bevolkte servers. Daarvoor bood Blizzard ook een gratis transfer aan naar een andere server waar het niet zo druk was. Zelf heb ik nog nooit een que gehad voor login met wow +exp en dan zat ik ook op een redelijk drukke server.
Maar ja je hebt wel een punt, als je ervoor betaalt hoor je geen que te hebben, ookal is het op een drukke server.
Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die betalen voor LOL, dan wel geen 13 eur p maand maar toch.
Maar ja je hebt wel een punt, als je ervoor betaalt hoor je geen que te hebben, ookal is het op een drukke server.
Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die betalen voor LOL, dan wel geen 13 eur p maand maar toch.
[ Voor 27% gewijzigd door Juok op 25-05-2011 15:57 ]
Riot Games moet ECHT eens wat aan hun servers gaan doen...
Ik kan updaten, inloggen. Dan krijg ik ineens een schermpje: "Server is busy" --> Game crash
Daarna staat in de launcher de server status op 'busy', maar als ik op de site kijk staat er dat ze online zijn!
("Log in and play at any time!"
)
Ik kan updaten, inloggen. Dan krijg ik ineens een schermpje: "Server is busy" --> Game crash
Daarna staat in de launcher de server status op 'busy', maar als ik op de site kijk staat er dat ze online zijn!
("Log in and play at any time!"

Maat van mij en ik stonden net ook in de que toen we beide ook Server is busy message kregen en de game crashde. Hij probeer het nog een keer en kon gelijk inloggen, maar bij mij blijft er net als hierboven staat de server status is busy en kan niet op de play knop rammen..
HOI.
Ty!! Ga het straks meteen proberen.Baristo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:48:
@devinenl je moet ingame esc>video options> en dan load "frame diagma" uit/aanvinken.
En btw, divine is goed hoor
Hier werkt het prima, ik kon zonder wachtrij direct inloggen en spelen
?
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
US server? anders maak je een grap die nergens op slaat, en anders doet alles het weer XDjoker-nl schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:26:
Hier werkt het prima, ik kon zonder wachtrij direct inloggen en spelen?
Ik kan het iig niet testen.
Wat is dat van season 2 en wat gebeurd er dan?Forn schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:54:
Ah bedankt!
Ik kom zelfs geen eens in de queue. Jammer! Wilde nog even wat ranked potjes doen voordat ik er vandoor moest vanavond. Ben daarmee de laatste tijd zo lekker bezig. Mede dankzij duo que-en van medetweakers.
Zit nu op 1411, je merkt daar het verschil al behoorlijk met rond de 1200! Hopelijk kan ik de stijgende lijn doortrekken (alleen jammer dat bijna season2 begint).
Verwijderd
ik was net ook ingelogd en wat gasten uit mijn friendslist blijkbaar ook. Maar toen ik een potje wilde doen session closed en nu zijn de servers weer busy.joker-nl schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:26:
Hier werkt het prima, ik kon zonder wachtrij direct inloggen en spelen?
Ohhh gelukkig, ik dacht al, dan moet ik weer opnieuw beginnen met mijn rank O.O
Maar dat is mooi, ik ben nog geen level 30 en dan misschien wel. Dat is dan wel handig.
Maar dat is mooi, ik ben nog geen level 30 en dan misschien wel. Dat is dan wel handig.
Verwijderd
en van waar weet je dat dit niet lang meer zal duren tegen dat het season 2 is?
als ik het niet mis heb komt de nieuwe map in season 2 uit nl: Magma Chamber en daar kijk ik stiekem beetje naar uit
als ik het niet mis heb komt de nieuwe map in season 2 uit nl: Magma Chamber en daar kijk ik stiekem beetje naar uit
Ik vind ook dat ze een 1 vs 1 map mogen maken, gewoon 1 lane en een beetje jungle er om heen. Wedde dat die veel gespeeld gaat worden?
Dan wordt het alleen wel net iets minder een team game
Dan wordt het alleen wel net iets minder een team game
Ik zie persoonlijk totaal geen heil in 1v1. Dan word het gewoon een kwestie van counterpicken, iemand die stun + burst heeft wint makkelijk, etc.
Het probleem met 1v1 is, dat het spel nu gebalanceerd is, rondom 5v5 (ook de nieuwe magma chamber, die pas 5 jaar in ontwikkeling is, zal 5v5 zijn).
Een Xin zou bijv knetterhard kunnen ownen in 1v1, terwijl een Morgana het heel zwaar gaat krijgen (support + team oriented champ).
Dus gaat men counterpicken. Als je 1v1 wilt spelen, pik dan MK of SSF4 op ofzo, maar een spel zoals loL leent zich er gewoon helemaal niet voor.
Het probleem met 1v1 is, dat het spel nu gebalanceerd is, rondom 5v5 (ook de nieuwe magma chamber, die pas 5 jaar in ontwikkeling is, zal 5v5 zijn).
Een Xin zou bijv knetterhard kunnen ownen in 1v1, terwijl een Morgana het heel zwaar gaat krijgen (support + team oriented champ).
Dus gaat men counterpicken. Als je 1v1 wilt spelen, pik dan MK of SSF4 op ofzo, maar een spel zoals loL leent zich er gewoon helemaal niet voor.
-
Zo had ik het indd nog niet bekeken. Ben dan wel benieuwd hoe dat precies met ESL 1 on 1 ladder gaat
Verwijderd
Counterpicken lijkt me te sterk in 1v1 ja, als je xin neemt en je tegenstander heeft een ranged carry denk ik dat je vrijwel altijd wint. Maar als je tegenstander dan vlad of leblanc heeft heb je geen kans.Nazanir schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:57:
Ik zie persoonlijk totaal geen heil in 1v1. Dan word het gewoon een kwestie van counterpicken, iemand die stun + burst heeft wint makkelijk, etc.
Hier ligt LoL er nu ook weer uit met servers bussy
EDIT: als ik hem laat aanstaan doet hij het vanzelf weer dan?
EDIT: als ik hem laat aanstaan doet hij het vanzelf weer dan?
[ Voor 38% gewijzigd door thijssie op 25-05-2011 17:05 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Bij mij staat de serverstatus weer op normal. En hoefde maar 1minuut te wachten met inloggen!
League of Legends EUW: IBullit
Ik hoorde ook nog steeds mensen die 3 uur moesten wachten, mja die hebben het spel even opnieuw opgestard (of een paar keer vaker xD) en dan konden ze er wel in. Had zelf mazzel dat ik hem sochtens al even had aangezet, en vergeten uit te zetten xD.
de season 1 finales zijn bijna, dat geeft een beetje aan dat s2 coming up is.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:51:
en van waar weet je dat dit niet lang meer zal duren tegen dat het season 2 is?
Mr. zilean (lead graphic designer) heeft een interview gegeven, en zei dat hij niet kon zeggen wanneer season 2 + graphic updates kwamen. Magma chamber komt na pas de graphic update.
http://www.mmorpg.com/blo...terview-with-Riot-Games-2
Iets anders, ik moet echt geen soloQ ranked meer spelen voor 22:00, want die schoolkids verpesten alles en het is net als dobbelstenen gooien of je gaat winnen of niet.
ELO Hell = Schoolkids online
Iets anders, ik moet echt geen soloQ ranked meer spelen voor 22:00, want die schoolkids verpesten alles en het is net als dobbelstenen gooien of je gaat winnen of niet.
misschien moet ik daar ook eens op gaan letten, ik zet ze allemaal op mijn ignore list, maar dat heeft geen zin de volgende match kom ik er weer bij...
Zou ook oneerlijk zijn als mensen die in je ignore list staan, niet meer bij je in het team zouden komen he
, kijk maar naar high elo spelers. gewoon alle "goede speler" houden en de 100 anderen in de ignore list zetten.
Heey zou ik eens jou ignore list mogen in een .txt bestand? Of een screenshot ervan?
[ Voor 17% gewijzigd door Baristo op 25-05-2011 20:11 ]
mijn ignore list? dat gaan dan een stuk of 15 screenshots worden
. mijne is echt huge, maar wel vol met flamers enzo. Sommige fransozen/russen
hmm kan iemand inloggen bij de tribunal?
Ik heb gister mijn cases gedaan en kan nu niet meer inloggen omdat hij zegt dat ik al 3 cases gedaan heb.
Terwijl dat gisteren was.
Ik heb gister mijn cases gedaan en kan nu niet meer inloggen omdat hij zegt dat ik al 3 cases gedaan heb.
Terwijl dat gisteren was.
ELO Hell = KOREAN TIME noemen ze dat tochBaristo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:21:
Mr. zilean (lead graphic designer) heeft een interview gegeven, en zei dat hij niet kon zeggen wanneer season 2 + graphic updates kwamen. Magma chamber komt na pas de graphic update.
Gister Zilean geprobeerd, man wat is die leuk om te spelen met zijn bommetjes 
Ik stond met akali tegen een fiddle en een nasus, maar als ik mijn bommetjes er op gooide kwamen ze op 1/4 hp over (nasus soms iets meer)
Wel raar dat we gewonnen hebben aangezien wij eigenlijk alleen maar AP hadden... (Zilean, Akali, Rumble, Malzahar en Kennen. Zij hadden Nasus, Fiddle, Amumu, Mordekaiser en Nidalee.)

Ik stond met akali tegen een fiddle en een nasus, maar als ik mijn bommetjes er op gooide kwamen ze op 1/4 hp over (nasus soms iets meer)
Wel raar dat we gewonnen hebben aangezien wij eigenlijk alleen maar AP hadden... (Zilean, Akali, Rumble, Malzahar en Kennen. Zij hadden Nasus, Fiddle, Amumu, Mordekaiser en Nidalee.)
Ach, iedereen weet toch dat Magma Chamber op zijn vroegst pas in 2013 uitkomt?Baristo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:21:
Serieus, Riot is wat dit betreft echt 1 grote teleurstelling. Ik weet de aankondiging van Twisted Treeline nog, hij werd aangekondigd, en het duurde daarna nog een maand of 8-9 voor hij er daadwerkelijk was. Dingen zoals meerdere mastery pages, die er nu eindelijk zijn, vroegen mensen al om sinds dag 1 van beta. Features zoals observer, replays, e.d. heeft Riot ook al beloofd sinds beta, en zouden met Season 1 geimplementeerd worden. Nu is het zo dat iemand gewoon zelf een replay functie heeft gemaakt. Extra game modes voor bijv. Custom games, gaan we voorlopig ook niet zien.
Het enige waar Riot consequent in is, is het uitbrengen van Champions en Skins. Waarom? Om dat deze geld opleveren. TT levert geen geld op, de graphical update (die nog eerder aangekondigd was dan MC), levert geen geld op, Magma Chamber, lever geen geld op. Extra funcionaliteit, levert geen geld op.
Wat hebben we na ruim anderhalf jaar? co-op vs AI. Gewoon een veredelde practice mode. Riot had redelijk veel beloftes gedaan. In plaats van eerlijk zijn, en zeggen: jongens we verschuiven de focus, of we zien liever geld, houden ze ons gewoon al meer dan een jaar aan het lijntje. Want het enige dat we zien met patch days, zijn nieuwe champs + balance tweaks en nieuwe skins. Dat is ook de reden geweest dat ik ben begonnen met afhaken, als ze gewoon het lef hadden om hier eerlijk voor uit te komen, hoorde je mij echt niet klagen, maar dingen die al sinds beta beloofd zijn, en er nu nog niet inzitten, heb ik gewoon moeite mee.
-
Dat hele lijstje boeit me eigenlijk niet.
Waarom niet?
Het is en blijft een f2p spel dus je bent niet verplicht om skins te kopen. De nieuwe champions kan je gewoon met IP halen dus daar heb je ook al geen RP voor nodig.
Ik speel dit spel voor de fun en voor de mensen waarmee ik speel. Dit lijstje wat jij net noemde komt bij iedere game voor. Ze beloven iets en na zoveel tijd komt het er pas. Niets aan te doen, zo zijn ze allemaal.
Waarom niet?
Het is en blijft een f2p spel dus je bent niet verplicht om skins te kopen. De nieuwe champions kan je gewoon met IP halen dus daar heb je ook al geen RP voor nodig.
Ik speel dit spel voor de fun en voor de mensen waarmee ik speel. Dit lijstje wat jij net noemde komt bij iedere game voor. Ze beloven iets en na zoveel tijd komt het er pas. Niets aan te doen, zo zijn ze allemaal.
Alleen is dat pertinent niet waar. Veel F2P games komen regelmatig met grote content updates, nieuwe areas die toegevoegd worden (dus in het verlengde van magma chamber), een level cap die geraised word, nieuwe classes die beschikbaar komen, nieuwe loot, etc. Daar kost het ook niets. Ik begrijp heel goed dat Riot geld wilt verdienen, dat krijgen ze ook wel van mij, omdat ik ze graag wil supporten. Waar ik niet van houd, is aan het lijntje gehouden worden.
-
En jij denkt dat die andere games dat niet ver van te voren geplant hebben? En vergeet ook niet dat Riot om de week (of 2 weken, moet ik om liegen) champions patcht. Daar zal denk ik ook nog wat werk inzitten om dit iedere keer te testen of een champ nu wel wat meer balanced is.
Maar zoals ik al zei, ik speel dit spel voor de fun en mij boeit die updates allemaal niet. Ze komen wel, ik zie wel wanneer.
Maar zoals ik al zei, ik speel dit spel voor de fun en mij boeit die updates allemaal niet. Ze komen wel, ik zie wel wanneer.
Maar waar hebben we het hier over? Natuurlijk zijn ze nalatig in het uitbrengen van nieuwe gratis contect, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar als riot nou van al die content helemaal niks aangekondigd had en gewoon over een paar maand uit zou geven, dan zouden mensen er veel minder problemen mee hebben (denk ik)
Inderdaad, dit is ook een beetje wat ik bedoel. Riot kondigt het ver van te voren aan, andere games een paar maanden/weken voordat ze klaar zijn. Misschien is Riot gewoon niet zo slimIntruder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:54:
Maar waar hebben we het hier over? Natuurlijk zijn ze nalatig in het uitbrengen van nieuwe gratis contect, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar als riot nou van al die content helemaal niks aangekondigd had en gewoon over een paar maand uit zou geven, dan zouden mensen er veel minder problemen mee hebben (denk ik)
Je moet er wel rekening mee houden dat de map goed gebalanceerd moet zijn. Het moet niet zijn dat champions een voordeel uit de map kan halen ten opzichte van andere champions. Het is niet zomaar een map uitbrengen. Ik denk dat vandaar ook die revamps zijn van champions.
Persoonlijk denk ik dat de map al wel klaar is. Maar dat ze met alles zo lang mogelijk willen wachten zodat ze het nog kunnen optimaliseren ipv een flop uit te brengen.
Persoonlijk denk ik dat de map al wel klaar is. Maar dat ze met alles zo lang mogelijk willen wachten zodat ze het nog kunnen optimaliseren ipv een flop uit te brengen.
Riot is wel degelijk slim.DivineNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:01:
[...]
Inderdaad, dit is ook een beetje wat ik bedoel. Riot kondigt het ver van te voren aan, andere games een paar maanden/weken voordat ze klaar zijn. Misschien is Riot gewoon niet zo slim
Het is gewoon goede organisatiekunde.
Als veel mensen dit spel blijven spelen en nieuwe champions kopen dan komt Magma chamber later en later uit. Maar zodra het aantal spelers en ook het aantal purchases omlaag gaat dan zullen ze magma chamber uitbrengen om de replayability te verhogen.
Nu blijft iedereen toch wel spelen dus gaan ze meer voor winst dan voor duurzaamheid.
Zodra blijkt dat LoL op de retour gaat zullen ze gaan voor duurzaamheid.
Ik verwacht dat er wel een grote release komt voor Season 2 om nieuwe spelers aan zich te binden. Dit zal groots bekend worden en ik gok dat Season 2 voor het holidayseizoen (eind nov. - Dec.) uitkomt. Dus rond het midden van Q4 dit jaar.
Ik denk trouwens dat dit een champion pack wordt maar het kan ook de graphic update zijn.
Waarschijnlijk zal de observer mode er dan wel in zitten.
Magma chamber zal pas over een goed jaar uitgebracht worden verwacht ik.
Maarja, ze kunnen mij ook verassen.
[ Voor 11% gewijzigd door Awaken1 op 26-05-2011 09:38 ]
Uiteindelijk is het gewoon een commercieel bedrijf wat winst wil maken; dat is bij Riot met een F2P game echt niet anders. Beloftes maken en je er niet aan houden maak je je niet populair mee, maar ik heb nog erg weinig toezeggingen gezien van Riot. Ze zeggen meestal dat het komt, maar laten zich niet uit over het wanneer.
Ik heb er verder geen problemen mee, ik vermaak me prima met de game ook al zou ik ook wel graag bepaalde toevoegingen willen zien. Met name replays/observers en clans zullen de speelbaarheid in toernooien enzo vergroten. Kijk maar naar de hele wereld rond SC2 met alle (live-)casters enzo. Zulke toevoegingen kunnen je game een enorme boost in populariteit geven. Ik denk ook niet dat ze zoiets opzettelijk achterhouden.
Masterypages werken in elk geval wel lekker! Alleen weet ik nog niet precies wat voor pages ik aan moet maken, of vooral, hoe ik ze moet noemen. Ik heb nu een page per champion die ik geregeld speel, 5 pages totaal. Maar als ik per champion ga werken ben ik zo door m'n 10 heen. Alleen anders heb ik geen idee hoe ik ze moet noemen
Oh ja: nog ongeveer 900 XP tot lvl 30!
Ik heb er verder geen problemen mee, ik vermaak me prima met de game ook al zou ik ook wel graag bepaalde toevoegingen willen zien. Met name replays/observers en clans zullen de speelbaarheid in toernooien enzo vergroten. Kijk maar naar de hele wereld rond SC2 met alle (live-)casters enzo. Zulke toevoegingen kunnen je game een enorme boost in populariteit geven. Ik denk ook niet dat ze zoiets opzettelijk achterhouden.
Masterypages werken in elk geval wel lekker! Alleen weet ik nog niet precies wat voor pages ik aan moet maken, of vooral, hoe ik ze moet noemen. Ik heb nu een page per champion die ik geregeld speel, 5 pages totaal. Maar als ik per champion ga werken ben ik zo door m'n 10 heen. Alleen anders heb ik geen idee hoe ik ze moet noemen
Oh ja: nog ongeveer 900 XP tot lvl 30!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Misschien op een bepaald type champion?Cloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:44:
Voor bruisers (tanky dps) heb ik 0/9/21 of 21/9/0
Voor AD carries heb ik 21/0/9.
Voor AP carries heb ik 9/0/21 of 21/0/9 maar die eerste werkt beter voor mij.
Voor Tanks heb ik 0/21/9 of 9/21/0
Voor support kan ik de 9/0/21 pakken of een aangepaste.
En dan heb ik 7 pages voor in principe elke champion.
De rest gebruik ik als speciale builds voor mijn mains (WW/Irelia/Morgana).
Ik heb zelf ook besloten 9 pages voor een bepaalde class of veelgebruikte champions, bijvoorbeeld 9/0/21 is een typische caster setup dus kan ik die wel op een champion of 5 gebruiken. Voor de rest hou ik 1 page om gewoon consant aan te passen als ik een keer geen passende page kan vinden. of bang ben erg defensief moeten te gaan spelen (ff lekker 21 in defence zetten
)
Verwijderd
Vele mensen hebben hier nog nooit van gehoord, maar een gedeelte van deze toevoegingen zijn al gerealiseerd! Iedereen kan bijvoorbeeld al hun matches opnemen, bekijken en delen met een simpele (externe) client. Ook is de bestandsgrootte van de replay echt verwaarloosbaar (10MB), het is dus echt ontzettend eenvoudig om replays met vrienden te delen. Kijk maar eens op http://www.leaguereplays.com/ voor de volledige client + download!Cloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:44:
ik vermaak me prima met de game ook al zou ik ook wel graag bepaalde toevoegingen willen zien. Met name replays/observers en clans zullen de speelbaarheid in toernooien enzo vergroten. Kijk maar naar de hele wereld rond SC2 met alle (live-)casters enzo. Zulke toevoegingen kunnen je game een enorme boost in populariteit geven. Ik denk ook niet dat ze zoiets opzettelijk achterhouden.
Wat betreft de Observers, ook dit is al gerealiseerd. Alleen geloof ik dat het alleen in US kan, EU nog niet. High-elo spelers/teams zoals Fnatic, SoloMid, TCM en ga zo maar door... spreken op IRC af, ze zullen daar een ban ronde + pick ronde houden. Als ze de teams hebben vastgesteld, dan zullen ze een custom game doen 6 vs 6. Waarbij vaak 2 broadcasters zijn, deze recorden dan met programma Xsplit en streamen het naar own3d.tv. Observen is dus wel degelijk mogelijk (in US)!
@Awaken1
Zoiets zou ik kunnen doen, alleen zit ik een beetje met de summoner spells. Moet dan even uitzoeken welke twee spells per page het meest praktisch zijn voor die type champs. Bijvoorbeeld ignite/flash voor bruisers en flash/ghost voor AP carries. Ga in eerste instantie jouw voorbeelden maar pakken, dus 3 pages (AD/AP/Tank) en de rest aangepast. Bedankt
Zoiets zou ik kunnen doen, alleen zit ik een beetje met de summoner spells. Moet dan even uitzoeken welke twee spells per page het meest praktisch zijn voor die type champs. Bijvoorbeeld ignite/flash voor bruisers en flash/ghost voor AP carries. Ga in eerste instantie jouw voorbeelden maar pakken, dus 3 pages (AD/AP/Tank) en de rest aangepast. Bedankt
Heb ik al eens van gehoord inderdaad. Mooi dat het er is natuurlijk, maar geïntegreerd in de LoL client zelf blijft natuurlijk het beste.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:54:
[...]
Vele mensen hebben hier nog nooit van gehoord, maar een gedeelte van deze toevoegingen zijn al gerealiseerd! Iedereen kan bijvoorbeeld al hun matches opnemen, bekijken en delen met een simpele (externe) client. Ook is de bestandsgrootte van de replay echt verwaarloosbaar (10MB), het is dus echt ontzettend eenvoudig om replays met vrienden te delen. Kijk maar eens op http://www.leaguereplays.com/ voor de volledige client + download!
Ah daar wist ik niets van. Geen idee dat je daar custom games kan maken met meer dan 5v5, dan heb je inderdaad een soort van observer functionaliteit jaWat betreft de Observers, ook dit is al gerealiseerd. Alleen geloof ik dat het alleen in US kan, EU nog niet. High-elo spelers/teams zoals Fnatic, SoloMid, TCM en ga zo maar door... spreken op IRC af, ze zullen daar een ban ronde + pick ronde houden. Als ze de teams hebben vastgesteld, dan zullen ze een custom game doen 6 vs 6. Waarbij vaak 2 broadcasters zijn, deze recorden dan met programma Xsplit en streamen het naar own3d.tv. Observen is dus wel degelijk mogelijk (in US)!
Fnatic is een EU team dus dat klinkt al een beetje raar
, en observer mode bestaat idd wel jah, maar ik geloof dat het niet op de US is en ook nog niet op de EU. Tot nu toe heb ik het namelijk alleen maar gezien bij grote tournooien als phreak ging commentaten. Dan maakte hij even een 6 v 6 met zn aangepaste client. Maar het was niet een daadwerkelijke spectate funcite, want hij moest wel een champion kiezen en kon eventueel ook gewoon rond lopen.
Ik hoop zelf dat observer mode alleen met custom games word geimplementeerd en alleen op toestemming van het andere team. Anders krijg je 5 mensen die spelen en 1 die alle misses doet, alle coordineerd. Dan heb je een veels te groot voordeel tegenover het andere team.
Ik hoop zelf dat observer mode alleen met custom games word geimplementeerd en alleen op toestemming van het andere team. Anders krijg je 5 mensen die spelen en 1 die alle misses doet, alle coordineerd. Dan heb je een veels te groot voordeel tegenover het andere team.
Verwijderd
Offtopic vraagje indien toegestaan.Awaken1 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:50:
[...]
De rest gebruik ik als speciale builds voor mijn mains (WW/Irelia/Morgana).
Met je warwick, lane je soms of ga je altijd de jungle in ?
Verwijderd
Fnatic gaat vaak tegen US teams, trust me. Ze spelen allemaal met een speciale client idd, maar wat betreft Fnatic: EU spelers zijn over het algemeen beter dan US teams. Laat ik een voorbeeld geven, HotshotGG (#1 solo ranked queue US speler) vond tijdens een toernooi dat Twisted Fate OP was. Vervolgens begon heel US TF te bannen tijdens ranked games, EU deed dat niet. Wanneer US vs EU ging, pakte US uiteraard TF. Had het veel zin? Nee, EU walsde over US heen. Wat probeer ik duidelijk te maken? Er zit een groot verschil tussen US en EU spelers, dat Fnatic EU is maakt in principe weinig uit.Intruder schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:03:
Fnatic is een EU team dus dat klinkt al een beetje raar, en observer mode bestaat idd wel jah, maar ik geloof dat het niet op de US is en ook nog niet op de EU. Tot nu toe heb ik het namelijk alleen maar gezien bij grote tournooien als phreak ging commentaten. Dan maakte hij even een 6 v 6 met zn aangepaste client. Maar het was niet een daadwerkelijke spectate funcite, want hij moest wel een champion kiezen en kon eventueel ook gewoon rond lopen.
De ReplayClient record het, League of Legends speelt het af. Gebruik het nu al ruim een maand, het werkt super efficient en gebruikt bijna geen schijfruimte. Over de 6 vs 6 games, ik heb zojuist gezocht voor een goede livestream. Helaas heb ik er geen gevonden dus ik kan het niet demonstrerenCloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:58:
@Awaken1
Heb ik al eens van gehoord inderdaad. Mooi dat het er is natuurlijk, maar geïntegreerd in de LoL client zelf blijft natuurlijk het beste.
Ah daar wist ik niets van. Geen idee dat je daar custom games kan maken met meer dan 5v5, dan heb je inderdaad een soort van observer functionaliteit ja
Is dat offtopic? Ik vind het toch een duidelijke LoL vraag 
Ik speel nooit warwick maar ik denk dat jungle beter is. Warwick kan goed ganken vanaf level 6 met zijn ultimate dus mensen gaan beter uitkijken. (Als warwick uit de bosjes komt en gebruikt zijn ult op iemand is die eigenlijk al voor dood gerekend aangezien jij dan nog eens hulp krijgt.
Ik speel nooit warwick maar ik denk dat jungle beter is. Warwick kan goed ganken vanaf level 6 met zijn ultimate dus mensen gaan beter uitkijken. (Als warwick uit de bosjes komt en gebruikt zijn ult op iemand is die eigenlijk al voor dood gerekend aangezien jij dan nog eens hulp krijgt.
Verwijderd
Vroeg het aan hem omdat hij die maintDivineNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:20:
Is dat offtopic? Ik vind het toch een duidelijke LoL vraag
Ik heb die ook als main en ga altijd junglen. Rode runes zijn attack speed, geel = armor, blauw = magic resist & quintensesses zijn arp, begin meestal met attack speed sword en 1 health pot. Heb al vanalles geprobeerd en merk dat het met deze setup het vlotst loopt.
Als er pro-tips zijn, laat maar kome.
Ik weet dat je het aan hem vroeg, ik gaf gewon mijn mening.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:24:
[...]
Vroeg het aan hem omdat hij die maint
Ik heb die ook als main en ga altijd junglen. Rode runes zijn attack speed, geel = armor, blauw = magic resist & quintensesses zijn arp, begin meestal met attack speed sword en 1 health pot. Heb al vanalles geprobeerd en merk dat het met deze setup het vlotst loopt.
Ik jungle vrijwel altijd met WW ja maar ik speel af en toe lanewick als ik daar zin in heb en om te trollen.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:24:
[...]
Vroeg het aan hem omdat hij die maint
Bij jungle ga ik vrijwel altijd voor Arp runes voor rood omdat creeps een aantal patches geleden armor gekregen hebben en omdat het je eigenlijk de hele game wel helpt.
Verder zijn mijn runes hetzelfde.
Ik begin altijd met cloth armor en 2-3 pots met soms een ward, puur omdat ik niet gecounterjungled wil worden. Maar als je op een lager level speelt is dit niet nodig, dan zou ik attack dmg sword pakken en je w skill op level 1 om het snelst te junglen.
Als lanewick ga ik voor het maxen van Q eerst en pak ik altijd magic pen boots, je doet dan op level 6 al zo'n 130 dmg met Q. Soms wil ik ook wel eens doran's ring gaan en dan wat richting AP bouwen om dmg op je Q en R te maxen. Maar dat is eigenlijk puur om te trollen.
Met WW in jungle sta ik vrijwel altijd positief en win ik 75 % van de games. Enig probleem is dat ww snel saai wordt. Daarom wissel ik het af met Irelia.
Verwijderd
dank daarvoor ! begrijp me niet verkeerd, maar wou gewoon de mening van iemand die ook warwick maint.DivineNL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:26:
[...]
Ik weet dat je het aan hem vroeg, ik gaf gewon mijn mening.
Zag onlangs namelijk vaak warwick lanen vanaf lvl1.
@ Hierboven, bedankt voor je uitleg.
Ja, warden doe ik nog niet omdat ik tot nu toe (lvl28) nog maar 1 maal en counterjungler tegenover me had. En die faalde dan ook eens keihard (xinzhao zonder smite die op lvl2 sterft door jungling).
Begrijp wat je bedoelt dat ww snel saai wordt, maar heb toch dagelijks mijn potje junglen nodig
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 10:55 ]
WW in lane is ook wel cool imho, vind het altijd irritant als ik hem tegen mij heb in lane.
Zelf net even Tryndamaere gespeeld voor het eerst, damn ik vind dat wel een stoere char
. Misschien gaat hij wel ervoor zorgen dat ik mijn eerste skin ga kopen
. Heb hem net 2x AP gespeeld (schaalt je heal + spinning) maar vanavond ook even vol op de damage spelen denk ik.
//edit
Al weet ik dat hij op high elo eigenlijk nooit gekozen wordt, voor lvl 15-25(30?) solo queue is hij vermakelijk =]. Zolang je maar kan lanen doordat de tegenstanders nog niet goed genoeg zijn door te hebben dat je zo easy te harassen bent
.
Zelf net even Tryndamaere gespeeld voor het eerst, damn ik vind dat wel een stoere char
//edit
Al weet ik dat hij op high elo eigenlijk nooit gekozen wordt, voor lvl 15-25(30?) solo queue is hij vermakelijk =]. Zolang je maar kan lanen doordat de tegenstanders nog niet goed genoeg zijn door te hebben dat je zo easy te harassen bent
[ Voor 42% gewijzigd door Flapmo op 26-05-2011 11:02 ]
Dat is omdat hij vorige week gratis was en omdat er veel mensen denken dat ww super effectief in lane is.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:52:
[...]
dank daarvoor ! begrijp me niet verkeerd, maar wou gewoon de mening van iemand die ook warwick maint.
Maar dat is hij niet omdat ww een echte ganker is.
Als je tegenspeler (enemy jungler) slecht is kan je die wards gebruiken om zijn red danwel blue te warden zodat je die kan stealen. Je kan je wards ook aggresive gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:52:
[...]
dank daarvoor ! begrijp me niet verkeerd, maar wou gewoon de mening van iemand die ook warwick maint.
@ Hierboven, bedankt voor je uitleg.
Ja, warden doe ik nog niet omdat ik tot nu toe (lvl28) nog maar 1 maal en counterjungler tegenover me had. En die faalde dan ook eens keihard (xinzhao zonder smite die op lvl2 sterft door jungling).
Begrijp wat je bedoelt dat ww snel saai wordt, maar heb toch dagelijks mijn potje junglen nodig
Warwick is zeker geen slechte laner, maar is ook niet de beste ganker qua junglen, omdat hij buiten zijn ult, geen echte CC heeft om zijn ganks te helpen, hij moet het echt hebben van de red buff. Even ter vergelijking met andere junglers:
Xin heeft een slow + knock-up
Trundle kan met contaminate hard rennen, en met zijn pillar mensen vast zetten
Irelia heeft een slow/stun + gap closer
Rammus heeft een slow + taunt
Amumu heeft een stun
Fiddlesticks heeft een fear
Udyr heeft een stun + speed boost
Jarvan heeft een knock-up + slow
Nocturne heeft een fear en een slow + haste in een
Olaf heeft een slow, maar deze kan ontweken worden
Warwick is wel een hele veilige jungler, maar de slechste ganker uit het jungler rijtje, omdat hij buiten de red buff, niets heeft om zijn tegenstander te hinderen dat hij wegrent. (edit, Yi weg gelaten, omdat hij net zoals Warwick, niet over eigen CC beschikt).
Amumu heeft een stun
Warwick is wel een hele veilige jungler, maar de slechste ganker uit het jungler rijtje, omdat hij buiten de red buff, niets heeft om zijn tegenstander te hinderen dat hij wegrent. (edit, Yi weg gelaten, omdat hij net zoals Warwick, niet over eigen CC beschikt).
[ Voor 7% gewijzigd door Nazanir op 26-05-2011 11:25 ]
-
Verwijderd
Zijn e-skill (blood scent) zorgt er wel voor dat eens je je ultimate geplaatst hebt, de tegenstander minder snel kan ontkomen, maar ww heeft inderdaad geen crowd control an sich. Ik ga altijd met exhaust en tracht te ganken het moment dat de tegenstander ietsje overextend. Over het algemeen is dit een kill.Nazanir schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:20:
Warwick is zeker geen slechte laner, maar is ook niet de beste ganker qua junglen, omdat hij buiten zijn ult, geen echte CC heeft om zijn ganks te helpen, hij moet het echt hebben van de red buff. Even ter vergelijking met andere junglers:
Amumu heeft een stun
Gisteren eens met amumu de jungle ingegaan en het beviel me ook wel, gaat een pak trager dan met ww, maar vindt hem leuker spelen eens je de jungle terug verlaat.
Denk mss vanavond fiddle eens te proberen in de jungle maar dacht ergens gelezen te hebben dat na de revamp die ze gedaan hebben, dit niet zo evident is op lage levels.
Jarvan & amumu hebben ook nog eens hun ult waarmee ze mensen vast kunnen zettenNazanir schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:20:
Amumu heeft een stun
En warwick is uit dat rijtje ook zeker niet de slechtste want als ww zijn ult heeft gedaan dan hoort iemand daarna gewoon dood te zijn. (denk aan je allys die ook nog eens damage doen?)
Voordeel is wel dat Amumu en Jarvan hun ult late game ook nog handig zijn in team battles, WW zijn ult is wel ok dan maar over het algemeen heb ik liever amumu of jarvan in mijn team late game.
Ligt er dan aan hoe je focust, als het enemy team 1 carry heeft met flinke dps en warwick gebruikt zijn ult op die carry als die er wat later in komt lopen is het goed. Als die zijn ult op een support/tank doet is het vaak wel nutteloos. Maar jarvan en amumu gebruiken hun ult vaak bij initiate, als die carry er iets later dan in komt rennen hebben geen van die ults effect op de carry van het enemy team.
Met name amumu zijn ult is een van de beste ultimates voor teamfights in het hele spel. WW z'n ult vind ik meer een finish off move, in de late game. Je wilt er niet mee initiaten lijkt me, toch?
Nee, zoals ik al zei is ww zijn ult goed @ carrys
Verwijderd
Best niet nee, wordt je gelijk afgemaakt.Cloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:38:
Met name amumu zijn ult is een van de beste ultimates voor teamfights in het hele spel. WW z'n ult vind ik meer een finish off move, in de late game. Je wilt er niet mee initiaten lijkt me, toch?
Is perfect om mensen mee af te straffen ook die net iets te ver komen pushen onder de toren (indien ze niet in groep zijn that is)
Het probleem is, dat je juist al wilt ganken voor level 6, en je ult hebben, is niet perse een garantie voor een kill. WW zijn ult kan gestopt worden door stuns en QSS, en verder heeft hij geen goede CC. Met zijn bloodscent kan hij wel sneller rennen, maar je moet hem voor een gank uitzetten als iemand minder dan 40% HP heeft (anders geef jezelf weg), en met een goede slow/stun, kan je nog altijd heel makkelijk wegkomen van een Warwick. Van de andere genoemde junglers, ligt dit toch een stukje lastiger, simpelweg omdat je slechts om de minuut CC hebt die 1.8s duurt. De fear van Fiddles duurt op level 3 al langer en heeft een veel lagere CD. Het gank potentieel van Warwick is helaas gewoon aanzielijk minder dan dat van anderen.
-
Verwijderd
Over WW: Guardsman Bob speelt redelijk veel lanewick.
YouTube: Guardsman Bob - Midwick - part 01 - 6.02.2011 bijvoorbeeld. Het is zeker niet een troll build.
@Nazanir: Je bent Nunu vergeten in je lijstje
Ult heeft slow, en de snowball kan mensen oneindig door slowen.
YouTube: Guardsman Bob - Midwick - part 01 - 6.02.2011 bijvoorbeeld. Het is zeker niet een troll build.
@Nazanir: Je bent Nunu vergeten in je lijstje
Dit topic is gesloten.