asing schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:57:
[...]
Ik heb een Realtek op mijn mobo zitten en uiteraard is die niet supported op 5.5

. Echter, als je de online update doet, dan blijven de drivers bewaard en doet hij het wel! Ik kwam van een werkende 5.1 omgeving.
Ik heb het uiteindelijk werkend gekregen voor 6.0u2 door met esxi optimizer een driver in de iso te patchen. Dat werkt standaard niet meer met windows 10, maar ik heb de os check maar verwijderd en dan werkt het gewoon..
Ik kan van alles vinden over esxi, maar zeer weinig over een basis opzet. Dit bedoel als hoe richt ik datastores in etc.
Ik wil maar 2 VM's draaien.
1) windows 2012r2 met een acces point managment tool
2) linux unbuntu voor een test met een license plate scanner (alpr)
Het is maar een 2 core 1.1 GHz celeron 847 met 16 GB ram, maar beide VM's hebben ook niet veel nodig denk ik.
Die accespoint manager heeft onduidelijke requirements.
Voor 500 access point heb je een i5 met 4 Gb ram en 2TB hdd nodig. Ik wil het voor 3 gebruiken.. De hdd space zal wel de bottleneck zijn voor een database.
Die ALPR software heeft weinig resources nodig, alleen meer cpu geeft snellere image processing. Aangezien ik het wil testen maakt de snelheid weer minder uit.
Er zit een 64 GB SSD in die machine, en ik kan er een maat bij zetten die nodig is.
Heeft iemand een link naar een basis setup framework hoe de zaak in te richten.
De hypervisor loopt, ik kan er via de vsphere client bij etc.
[
Voor 24% gewijzigd door
jacovn op 20-05-2016 06:48
]
8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase