Vind t een denigrerende post undeep!
Begrijp mij niet verkeerd, JA, we zijn allemaal begonnen met niets.... geen ervaring en kennis. MAAR: Voordat ik ook maar serieus aan een voltage instelling zat had ik 10 tutorials gelezen, alle reviews die ik kon vinden van de hardware die ik bezat en de gemiddelde resultaten van de chips in een resultaten topic uit mijn hoofd geleerd.
Iets met "eigen initiatief enzo?" Voor mijn eerste 4Ghz OC heb ik NIETS hoeven vragen, met veel testen en lezen er zelf uit gekomen. Ik pleit er voor dat het wel een beetje een passie van je moet zijn en dat we volgens een aantal regels leren overklokken om het niveau een beetje op peil te houden hier. Dat is alles...
Dat ik net doe alsof ik iets weet is uiteindelijk ook maar schijn, ik hoor niet in het rijtje Viss, Nedernakker, Gamer, Bullus, singularity enz (en degene die ik vergeten ben) thuis. Daarvan zijn een aantal de TOP (ja echt) van de wereld die hier post, doe er je voordeel mee! Ik heb redelijke ervaring, beetje ln2, een (bescheiden WR met nakker bewerkstelligd maar moet voor de fijne kneepjes van het vak toch ook onderzoek verrichten. Daarnaast, je moet eens weten wat voor een basisvragen er gemiddeld in een week voorbij komen die met googlen ook wel op te lossen zijn.
OC'en is leuk en als je je een beetje inleest goed te doen (zeker met SB) Maar zomaar 1,4v en dan 4500Mhz en klaar, sorry, dat vind ik gewoon geen goede mentaliteit, dat kan werkelijk iedereen, daar heb je gelijk in. Maargoed, ben t met nakker eens, doe t allemaal eens na, ga ook eens gold cups binnen halen. En ik kan je verzekeren dat als de mensen die ik in t lijstje noem hier stoppen met posten en mensen helpen dat het op T.net een redelijk drama word vergis je niet..
Maaruh, undeep, laat je dan eens van je goede kant zien en help jij deze jongen dan eens op weg met je grote mond. Lees deze post en je snapt dat dit het gemiddelde niveau is van TNET: Ben benieuwd of je jezelf waar kan maken:
Verwijderd in "Sandy Bridge LGA1155 Core i3/i5/i7 Overclock topic - deel 1"
edit: een en ander iets genuanceerd..
[
Voor 30% gewijzigd door
millman op 19-01-2012 11:30
]