Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 243 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ja, maar dat doen mijn DPS guildies ook bij onze tank, puur om het interessant voor mij te houden :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Blistimo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:56:
Ja, maar dat doen mijn DPS guildies ook bij onze tank, puur om het interessant voor mij te houden :P
Tanks moeten inderdaad wel wat te doen hebben :P >:)

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:45:
Hoi ik heb even een vraagje. Ik ben wat later in het spel dungeons gaan doen waar door ik dus nu de classic dungeons niet meer kan doen. Is er een mogelijkheid om dat wel te kunnen doen. Wil namelijk zo veel mogelijk achievements halen

Gr peugie
Ja makkelijk zelfs. Namelijk, alleen :). Je moet alleen wel zelf naar de entrance lopen. Wat je ook kan doen als je de dungeon niet alleen wilt doen, gewoon vragen in /trade of er low-level mensen zijn (welk level hangt natuurlijk welke dungeon je wilt doen), die geboost willen worden. Wedden dat je zat whispers krijgt :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niet alle low level dungeons. De meeste uit de "classic" periode kan je prima in je eentje aan en anders zullen er inderdaad nog genoeg mensen zijn die met je mee willen :) Heb je anders nog wat guildies (alts) van level [bijbehorend], help je die ook direct ^^

Zelfde met oude raids; laatst ook die van de classics/tbc gedaan met een grote groep guildies. Veel lol gehad, bijna alles instantly dood, maar toch leuk om eens te zien ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:54:
[...]

Ja makkelijk zelfs. Namelijk, alleen :). Je moet alleen wel zelf naar de entrance lopen. Wat je ook kan doen als je de dungeon niet alleen wilt doen, gewoon vragen in /trade of er low-level mensen zijn (welk level hangt natuurlijk welke dungeon je wilt doen), die geboost willen worden. Wedden dat je zat whispers krijgt :)
Ik had er even bij moeten zeggen dat het om de raids gaan. De dungeons heb ik alleen gedaan das een makkie inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb nu 2100 Valor Points en dus net niet genoeg om m'n eerste tier item (2200) te kopen. Ook zit ik al aan de cap van 4000 Justice Points. Nu kan ik wel wat andere dingetjes kopen, maar dan hou ik nog Valor Points over. Aan meer Valor Points komen zit er vanavond ook niet meer in.
Weet iemand of ik die overgebleven Valor Points morgen (als 4.1 er is) gewoon kwijt ben :( ? Want ik zit immers al aan de Justice Points cap.

edit: de gloves van 1650 VP's koop ik liever niet omdat ik beter heb.
edit2: is dat nou morgen met 4.1 dat VP-gear beschikbaar komt voor JP's? Of is dat met 4.2
edit3:@hieronder: lijkt er inderdaad op.....waar ik dat hele verhaal nou vandaan heb gehaald icm 4.1 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door temp00 op 26-04-2011 23:47 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 19:26

hmr

temp00 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:
Ik heb nu 2100 Valor Points en dus net niet genoeg om m'n eerste tier item (2200) te kopen. Ook zit ik al aan de cap van 4000 Justice Points. Nu kan ik wel wat andere dingetjes kopen, maar dan hou ik nog Valor Points over. Aan meer Valor Points komen zit er vanavond ook niet meer in.
Weet iemand of ik die overgebleven Valor Points morgen (als 4.1 er is) gewoon kwijt ben :( ? Want ik zit immers al aan de Justice Points cap.

edit: de gloves van 1650 VP's koop ik liever niet omdat ik beter heb.
edit2: is dat nou morgen met 4.1 dat VP-gear beschikbaar komt voor JP's? Of is dat met 4.2
Je raakt je valors niet kwijt :)

en ja dat is pas in 4.2

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zo, morgen eindelijk de patch. Zitten wat leuke dingen tussen voor mij als protection warrior:
- Shield Block = 20% magic reduction (talent)
- Interrupten = altijd raak (geen hit/exp restrictie meer, w00t neffy heroic!)
- Rallying Cry = Last Stand voor iedereen in de raid!
- Spell Reflection nerf :( - en weer bedankt PVP...

Algemene dingen die interessant voor mij zijn:
- Conquest Points kopen van mijn Valor Points (pvp gear kopen van mijn nu 7k valor points :P).
- Ground effects beter te zien of ze van een friendly of enemy zijn.
- DK + Warlocks rebirth! (wij hebben weinig druids in onze raids :().
- ZG + ZA dungeons!
- Flask of Steelskin now grants 450 Stamina, up from 300!
- Battle.net Account Bound items!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
hmr schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:08:
[...]

Je raakt je valors niet kwijt :)

en ja dat is pas in 4.2
Iets preciseren: wat we nu schijnen te weten is dat ze bij 4.2 idd zullen worden omgezet naar JP, zélfs als je daardoor boven cap uitkomt: je zit dan aan de "soft cap", wat betekent dat je er geen meer kan bijverdienen zonder er eerst uit te geven.

[ Voor 37% gewijzigd door DexterBelgium op 27-04-2011 06:41 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 14:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:06:
Bij ons het zelfde. pre zomer slack of zo.Niet genoeg voor 25 man online om een fatsoenlijk 25 mans run te doen. Dus gisteren 10 mans gedaan( helaas kon ik niet) meteen omnom heroic and Valiona heroic neer
Als ik dan zie dat we al minstens 60+ whipe tries op omnom heoric 25 mans hebben gedaan en gisteren gaat ie in 30 min plat. 10 mans groepje was volgens mij wel redelijk samengesteld. Dus de usual screwups niet mee genomen.

Zet je toch wel aan het denken of 25 mans nog wel zin heeft.
Tja, het is maar wat je leuker vindt, ik blijf de 40m raids nog altijd het leukst vinden aangezien er dan meer lui zijn om mee te praten. De content hoeft dan ook niet moeilijk te zijn aangezien 20% geen idee heeft wat die aan het doen is...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:02

vhal

ಠ_ಠ

Ik raid niet en toch ben ik bezig met mijn 3e toon (pala tank) rond de ~353 ilv te krijgen, wat mij makkelijk is gelukt met een hunter en een mage. Zal nu helemaal makkelijk worden met die za/zg zooi :z

Tegenwoordig gaat het wel erg makkelijk, 80-85 doe je in max 2 zone's + random dungeons itt de release waar je juist bijna alle gebieden nodig had.

Pala tanken is wel grappig, lang leve de instant queue en de complete retards die je af en toe tegenkomt in een random heroic. Geweldig!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Hebben ze nou toch niet 4.1 gedaan vandaag.. ik krijg uitrol van 4.06 hier.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
bij mij is gewoon 4.1 binnengekomen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Helaas counsil weer niet neergekregen.
Maandag zaten we op onze laatste try op een 50k whipe, dinsdag niet veel beter.
We begonnen met een 4% whipe omdat we 1 DPS-er de volledige derde fase dood hadden liggen (onze hoogste DPS-er helaas), toen moest er na 1 try al een 10min break worden gehouden dus focus was totaal weg.
Daarna whipes doordat mensen met conducter gewoon de raid inlopen en dat soort dingen.
Laatste try voor respawns eindelijk weer eens een fase waarin we iedereen levend hadden in P3, gaat de rogue binnen 2s neer dus weer geen kill.

Zo frustrerend dat we elke keer dooien hebben in P2, wat juist de fase is voor healers om mana terug te krijgen en echt de makkelijkste fase is.

P1 gaat prima, shields gaan neer na maximaal 1 blast, transition op 25%,25% met dots die nog lopen etc.
P2 loopt voor geen meter als mensen niet geconcentreerd zijn. Zijn helaas vaak dezelfde mensen.
P3, 5 van de 10 tries kwamen we in de 3de fase, echt frustrerend op deze manier.

Gelukkig hebben we nu wel magmaw neer gekregen, hebben gewoon tijdenlang voor ons de verkeerde tactic gebruikt. Hebben een nieuwe disc-priest in de raid, wie ons een tip gaf en binnen 8 tries lag hij op zijn gat.
Alleen jammer dat we een tank hebben die niet weet wat taunten is, na de eerste burnfase lag ik de grond te kussen, de mage de volgende transition. Waarschijnlijk onze dots die nog aan het tikken waren terwijl de boss agro resets als hijvan de spike af komt. Wordt onderbouwd door de andere tank die tanking overnam nadat magmaw tank dood ging, geen enkel probleem meer met 1-shotted dps.

Vandaag geen raids (raiden op patchdag is een crime) maar lekker wat nieuwe instances gaan ontdekken.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
sabriel schreef op woensdag 27 april 2011 @ 08:33:
*dagboek*

Helaas counsil weer niet neergekregen.
Maandag zaten we op onze laatste try op een 50k whipe, dinsdag niet veel beter.
We begonnen met een 4% whipe omdat we 1 DPS-er de volledige derde fase dood hadden liggen (onze hoogste DPS-er helaas), toen moest er na 1 try al een 10min break worden gehouden dus focus was totaal weg.
Daarna whipes doordat mensen met conducter gewoon de raid inlopen en dat soort dingen.
Laatste try voor respawns eindelijk weer eens een fase waarin we iedereen levend hadden in P3, gaat de rogue binnen 2s neer dus weer geen kill.

Zo frustrerend dat we elke keer dooien hebben in P2, wat juist de fase is voor healers om mana terug te krijgen en echt de makkelijkste fase is.

P1 gaat prima, shields gaan neer na maximaal 1 blast, transition op 25%,25% met dots die nog lopen etc.
P2 loopt voor geen meter als mensen niet geconcentreerd zijn. Zijn helaas vaak dezelfde mensen.
P3, 5 van de 10 tries kwamen we in de 3de fase, echt frustrerend op deze manier.

Gelukkig hebben we nu wel magmaw neer gekregen, hebben gewoon tijdenlang voor ons de verkeerde tactic gebruikt. Hebben een nieuwe disc-priest in de raid, wie ons een tip gaf en binnen 8 tries lag hij op zijn gat.
Alleen jammer dat we een tank hebben die niet weet wat taunten is, na de eerste burnfase lag ik de grond te kussen, de mage de volgende transition. Waarschijnlijk onze dots die nog aan het tikken waren terwijl de boss agro resets als hijvan de spike af komt. Wordt onderbouwd door de andere tank die tanking overnam nadat magmaw tank dood ging, geen enkel probleem meer met 1-shotted dps.
toon volledige bericht
Magmaw moet je wel even gewoon worden als tank: je moet zijn lijf (niet zijn kop) targetten met je taunt, vlak als hij omhoog komt. Luistert écht vrij nauw, en als je het als tank nog nooit succesvol gedaan hebt, is het vrij moeilijk te weten wat je verkeerd doet, want na die ene mep aan een unfortunate komt hij gewoon terug naar de tank, meestal.
Vandaag geen raids (raiden op patchdag is een crime) maar lekker wat nieuwe instances gaan ontdekken.

*einde dagboek*

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Zomerdip, tsja bij ons begint het langzaam te komen. We willen graag hc content gaan doen, maar tot op heden hebben we vrijwel nooit de juiste setup om bepaalde encounters te doen. 1 avond gewiped op Chimaeron met een 3% wipe (vertrouwen dat het een volgende avond wel een kill wordt), maar verder nog nauwelijks de kans gehad om hc content te doen. Zondag niet eens kunnen raiden, omdat we te weinig mensen hadden. Aah well, alt-project-time.

Wat mij grotere zorgen baart is de kwaliteit van onze server (Bloodfeather). Alliance-kant dreigt uit te sterven. Er is volgens mij maar 1 guild met 25m-raids, de rest zijn 10-man guilds. Daarnaast raken we met de guild-transfer optie een guild kwijt die over het algemeen de kwaliteit nog een beetje hoog hield (top 500 guild). Als zij weg zijn, dan is mijn casual raiding guild de nummer 4 guild op de server aan alliance kant en dat is best triest (12/12 en nog geen hc boss down). Opzich hebben we voldoende mensen in de guild om toch door te kunnen blijven raiden, maar als de community/markt instort omdat het aantal allies teruglopen dan wordt het toch best lastig. Over recruitment wil ik helemaal niet nadenken…

Op de momenten dat ik niet met een goed boek in de tuin zat heb ik tijd besteed aan mijn warlock. Vorige week is die 85 gedinged (alt nr3 op 85) en ben bezig geweest met het gearen. Wat mij opviel is dat een warlock levelen eigenlijk een ramp is. Ik heb dankzij RAF een 30-tal levels gratis erbij gekregen waardoor ik op 51 verder kon, maar in het begin heb ik er vrij weinig lol aan beleeft. Het was dat ik samen met een guildie en mijn vriend levelde, anders had ik haar snel aan de kant gezet. Maar op 85 ben ik er toch wel achter dat ik warlock zeker wel kan waarderen. Ik heb als destruction geleveld tot en met level 85 en de eerste dungeons ook als destro gedaan. Toch voor de gein maar geswitched naar demo om het eens te proberen en sindsdien niet meer teruggeswitched. Wat kan je als demo leuke dps doen (destro vast ook, maar ik deed een bak minder dps). AOE is echt heerlijk en single target op bossfights kan je met gemak meekomen met beter gegearde mensen. In het begin maakte ik me nog wel zorgen over het mee kunnen komen qua dps, maar dat bleek onterecht te zijn. Beetje jammer dat ik nu moet gaan kiezen welke char ik mee wil nemen als we alt-runs gaan doen. Ik heb ook nog een feral druid dps die ik geweldig vindt (eerste char ever) en een priest healer (die alleen nog gegeared moet worden). Aah well, tot die tijd vermaak ik mij in ieder geval prima met mijn warlock.

Over Wrathbabies, CC etc: Met mijn warlock zat ik in een groep voor HoO Hc. Voor de laatste boss heb ik een van de fire elementals (die uit elkaar vallen) gebanished, want dat doe ik normaal gesproken altijd (zowel shaman als warlock). Banish loopt af dus ik cast het opnieuw. Krijg ik de tank over mij heen. Dat ik moest stoppen met cc’en en dat ik zijn tijd verdoe blablabla. Wooptiedoo, 30seconden langer over een pack doen. En dat op een zeer constructief toontje (not…). Het kan dus ook anders. CC je een keer als dps, krijg je de tank over je heen ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh mensen,

Gisteren even snel een HC'tje gedaan. Guildies stonden net op het punt om Cho gall weer proberen neer te halen (epic fail natuurlijk).. niemand wilde dus mee met de hc. dus pug time. haha kreeg ik black rock C. en waren die gasten gestrand bij de 3de boss.

easy piecy natuurlijk.. en ik stond in iets van 10 min weer buiten. guildies waren nog steeds bezig met het team vormen :P.. raidleader vroeg of ik ook weer mee wilde, maar had daar echt geen zin in..

Daarna na even wat mats lopen farmen voor potions ter voorbereiding voor ZA en ZG
heb een hele zooi van die earthen potions en die met +1200 str gemaakt. verder heb ik ze met 1 macro met alt/shift etc. vastgezet aan de macro knoppen op mijn keyboard (logitech GXXX)

vanmorgen nog even snel aangelogd, maar hij ging maar iets van 110 mb donwloaden.. ik d8 dat de patch 1,4gb was... vaag vanavond weinig tijd, maar dit weekend wordt het echt knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:03:
Het kan dus ook anders. CC je een keer als dps, krijg je de tank over je heen ;)
haha.. ik zou je een compliment gegeven hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:47:
Neem bijvoorbeeld al die elementals in VP. je ziet ze al nauwelijks en dan zijn ze nog identiek ook. Gewoon skull en cross erop en je hebt nauwelijks problemen met pug groepen. Als iemand intresse heeft, kan ik ze later vanavond wel ff hier plaatsen.
Het feit dat ze niet goed te onderscheiden zijn doet mij op één of andere manier altijd verschrikkelijk naar mijn mushroom knopjes duiken...

Maar zonder gekheid, tegenwoordig is het heerlijk om de hele bende gewoon te AoE'en. Lame, maar wel snel. Uiteindelijk zit je die HC niet te doen omdat hetzo leuk is, maar omdat je gewoon je 70VP zo snel en effectief mogelijk wil halen. Uiteraard is dit wel in guildverband. In randoms kom je soms lui tegen die het wat "normaler" willen spelen. Dat is dan ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:40
Goede morgen,

Dinsdag BH, doe het niet! Nadat er twee groepen uit elkaar waren gevallen op mijn rogue ging ik vol goede moed met een derde groep die kant op. Veel dps, helaas weer een healer die niet kon dispellen… (HOE KAN DAT?!) De healer kreeg een kick, een andere dps leavde en de raidleader invite twee dps terug. Toen zaten we met 1 healer te weinig. Ik kreeg ineens een kick omdat de nieuwe dps die ze hadden (ook een rogue) 2 itemlevels hoger had. Krijg nou wat, doe je 25% van de dmg met 17,6k dps en dan word je nog gekicked ;) Uit pure frustratie zelf maar een pugje samengesteld. Twee guildies gingen mee en wonder boven wonder had ik de groep binnen no-time vol. Helaas had ik weer een healer mee die niet aan dispellen deed, de andere healer kon dit net aan compenseren dus hadden we wel een oneshot – weer 70 VP erbij, geen loot.

Vervolgens heb ik op al mijn 3 85 toons de random heroic gedaan.
- Tankadin – Blackrock: eerste comment van de healer: GO FAST!1!, dus ben ik eerst maar even wat drinken gaan pakken, hij bleef en we hadden een super smooth run die rete snel ging.
- Rogue – Vortex Pinnacle: iets wat slome tank mee, maar de healer en de dps konden erg goed compenseren, was leuk!
- Priest – Throne of the tides: Met Rodie, soepele run waarbij we de DK dps een kick gaven omdat hij de eerste 5 minuten afk was, daarna dood ging door bad shit en mij nog de schuld gaf als healer ook (healer you killed me!) Moet je maar niet in die waterburst gaan staan met je dikke kop ;)

Omdat ik voor het eerst sinds tijden weer eens echt een avond op wow had, en niks meer te doen had, ben ik op zoek gegaan naar een pug raid naar BWD of BOT. Dat was nog lastig, maar uiteindelijk lukte het. Magmaw ging gewoon in twee tries neer met erg goede dps en de achievement (en dat met slechts twee ranged dps en zonder trilo). Was leuk! Mijn rogue stond gewoon onderaan met 17.9k dps. Omnitron ging wat moeizamer, al zat er wel potentie in. Na drie tries gingen er mensen weg en ben ik ook maar mijn bed in gedoken… Vandaag patch, ik ben benieuwd hoe de nieuwe instances zijn!

Excuses voor het iets te lange verhaal, ik hoop dat het geen TLDR wordt voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, "insufficient space". Hoe kun je nu 9GB nodig hebben om een patch van 350MB te installeren? Dan zit er toch iets niet goed in je installatieroutine. :/ En dan haal je allerlei truukjes uit om het alsnog te laten installeren, mekkert hij na de installatie alsnog dat 5.5GB vrije ruimte niet genoeg is om te spelen. :/

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2000493192

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 04-09 14:38
had het ook vanochtend gewoon even een game van mn schijf af gekopieerd naar mn andere schijf en toen update gedaan en weer terug gezet. wel gare bende idd ddat je 9gig nodig hebt voor n kleine update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 13:54
Vanavond gaan we weer voor Nef, lockout word verlengd! Iets wat de meeste niet weten volgens mij :+
Dit keer zijn er 32(!) mensen gesigned, waar dit normaal 25 zijn, dus wij hebben flink ruimte om te spelen. Als het goed is komt vandaag ook de nieuwe enh shaman trial, dus hebben wij 2 pillars die zonder probleem interrupted kunnen worden door de shamans.

Vandaag word het zien of Aeon (25 man) of Unity Path (10 man) hem als eerste neerhaalt! :D (Op Earthen Ring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrHarry schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:56:
had het ook vanochtend gewoon even een game van mn schijf af gekopieerd naar mn andere schijf en toen update gedaan en weer terug gezet. wel gare bende idd ddat je 9gig nodig hebt voor n kleine update :/
Mja, niet alleen dat. Ik had dus die patch geïnstalleerd, gewacht tot de launcher zei dat 'ie helemaal klaar was en daarna alles weer teruggezet op mijn SSD. Om vervolgens alsnog die melding te krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHarry schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:56:
heel vaag. bij mij gaf die maar iets van 110 mb aan. was zo binenn en ik kon opstarten alleen was de server nartuurlijk nog offline. Ik vond die 110 wel erg weinig, maar 9GB slaat idd nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
hulkie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:31:
Wall of text crits for "OVER 9000"
Jezus wat heb jij een slechte game ervaring, vraag me af waarom je uberhaupt nog moeite doet om het spel op te starten.

Ik zal even mijn avonturen van de afgelopen week erbij zetten (pug niet veel dus moet er wat meer dagen bij halen).

zaterdag: Pug gedaan op DK (DD), Priest (H)

1. m'n DK is nog niet klaar voor heroic dungeons, dus lekker relaxed een normal gedaan. zoals de meeste normals ging het vrij soepel, eigenlijk geen echte problemen gehad.
2. nogmaals queued. nu verliet na de 2de baas de tank ons, waarom weet ik niet. maar even later besloot ook de healer niet te wachten. we zijn met de 3 DPS achtergebleven. Na een minuut of 5 kwam er een nieuwe tank en een nieuwe healer en nog 5 minuten later was de instance klaar.

3. Naar m'n priest gelogged, en queued. binnen een paar minuten (stuk of 10) een dungeon. heroic throne of the tides dit keer. direct bij het binnenkomen verlieten de tank en een DPS de groep. deze 2 waren uit dezelfde guild en waren blijkbaar alleen uit om de rest te frusteren om achter te blijven zonder tank. ook weer herqueued en insta-tank gekregen met een DPS. Run ging verder soepel en we stonden binnen no-time weer buiten.

op m'n warrior nog wat BG's gespeeld en dat ging zoals normaal op alliance de ene keer slechter dan de andere keer, heb iig nog wat wins gepakt.

zondag niet gespeeld, maandag geraid en gisteren nog even een pug gedaan wederom op m'n priest.

2 guildies in de groep, de tank en een DPS. Ikzelf als healer.

we kregen een warrior en een mage in de groep erbij en de run ging soepel, de mage deed wat hij moest doen (CC) alsmede de hunter die een guildie van ons was. En de warrior weet ik niet wat hij aan het doen was. maar gewoon 14k DPS gemiddeld gedurende de run, toen ik een inspect op em deed zag ik ook nog dat hij full pvp gegeared was. ondanks dat niet slecht dus.

Al met al is het zo erg niet in de LFG. Als ik alle slechte dingen eruit pak kan ik ook best een mooi verhaal ervan maken, maar feit is gewoon dat het 9vd10 keer gewoon goed gaat.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst 10 mans heroic bosses in BWD geprobeerd. Begonnen op Magmaw, dat ging niet zo best met wipes op 80% :X, wel langzaam steeds iets beter, met als beste een 50% wipe door een domme fout. Een onnodige dode healer en de poging was ten einde. Eigenlijk jammer want to dat punt ging het eindelijk foutloos.

Daarna maar eens Chimaeron geprobeerd, uiteindelijk hadden we bij einde raid de laatste twee pogingen 1% wipes gehad. Die gaat binnenkort dus wel neer :) Ik hoorde dat Maloriak en Atramedes goed te doen zouden zijn. Maar eerst maar ens deze twee neer. Gelukkig kan ik vanaf vandaag elders mijn laatste 4 blue items vervangen, wordt een beetje triest zo dat ik nooit iets voor die slots zie droppen (ring, boots, mainhand en offhand) Ik zou wel de Valor boots kunnen halen, maar dan kan ik weer geen tier item kopen. Wellicht dat ik dat toch maar doe. Valor farmen is immers ook makkelijker geworden als je een keer een weekniet kan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Over het algemeen ook vrij weinig problemen met LFG. Soms is een groep echt drie keer niets en de ene keer kan ik het beter hebben dan een andere keer (als in geduld opbrengen om te blijven vs leave group). Afgelopen dagen 1 keer gefrustreerd een groep geleaved op mijn shaman (was healer, maar de groep was echt waaaaardeloos) en 1 keer te maken gekregen met diva-gedrag van de tank tijdens een hc op mijn warlock. Laatste was erg grappig. Meneer zat te dreigen dat ie ging leaven, want volgens hem deden wij alles verkeerd. Bottom line was gewoon, hij kan geen aggro houden. Dus ik en een andere dps hadden zoiets van prima, dan leave je toch. We hoeven geen 20 minuten te wachten op een nieuwe tank, want je komt toch bovenaan de rij te staan als iemand leaved. Na die opmerking was mr de tank zo mak als een lammetje en hebben we gewoon de hc kunnen voltooien zonder al teveel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:27:
Gisteren voor het eerst 10 mans heroic bosses in BWD geprobeerd. Begonnen op Magmaw, dat ging niet zo best met wipes op 80% :X, wel langzaam steeds iets beter, met als beste een 50% wipe door een domme fout. Een onnodige dode healer en de poging was ten einde. Eigenlijk jammer want to dat punt ging het eindelijk foutloos.

Daarna maar eens Chimaeron geprobeerd, uiteindelijk hadden we bij einde raid de laatste twee pogingen 1% wipes gehad. Die gaat binnenkort dus wel neer :) Ik hoorde dat Maloriak en Atramedes goed te doen zouden zijn. Maar eerst maar ens deze twee neer. Gelukkig kan ik vanaf vandaag elders mijn laatste 4 blue items vervangen, wordt een beetje triest zo dat ik nooit iets voor die slots zie droppen (ring, boots, mainhand en offhand) Ik zou wel de Valor boots kunnen halen, maar dan kan ik weer geen tier item kopen. Wellicht dat ik dat toch maar doe. Valor farmen is immers ook makkelijker geworden als je een keer een weekniet kan raiden.
Ik heb nog niet veel geraid, maar tot nu toe 4 weken lang in heel BOT geen cloth drop te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 19:40
@ DrFlash: over het algemeen is mijn game ervaring goed hoor. Alleen BH is vaak een crime als ik niet tank of heal… Helemaal als ik op resetdag geen tijd heb voor wow (vandaag weer het geval!).

Ik vond het ook erg cool om weer een keer te raiden op mijn kleine rogue. Die heeft de laatste paar maanden WotLK als main gefungeerd, het blijft leuk om de meters te bevechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 20:34
NMe schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:04:
[...]

Mja, niet alleen dat. Ik had dus die patch geïnstalleerd, gewacht tot de launcher zei dat 'ie helemaal klaar was en daarna alles weer teruggezet op mijn SSD. Om vervolgens alsnog die melding te krijgen. :/
Yup ik heb echt exact hetzelfde probleem. na installatie patch nog 5,5 gb over aan vrije ruimte en nog gaan miepen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:46:
[...]

Ik heb nog niet veel geraid, maar tot nu toe 4 weken lang in heel BOT geen cloth drop te vinden :)
Tja dat is RNG he, ik heb inmiddels best veel geraid, en al redelijk wat drops gehad. Maar die schelen me alleen maar rep grind, want met rep had ik die slots ook met epics kunnen vullen. Doe daarbij dat ik hoogstens 1 a 2 heroics per week kon doen voor valor en en gewoon 4 slots waar nog nooit een item voor is gedropt waar ik bij was. (Er zijn er meer in de guild die inmiddels wanhopig zijn voor een caster wapen, dus als die dropt wordt het ook nog eens een feeding frenzy)

Hoe dan ook als ik mijn mana regen vergelijk met tween andere healers (een priest en een andere resto druid) dan maken die vier items best wel wat verschil. Metals gevolg dat ik eerder oom ben, wat bij heroic bosses vooral merkbaar is.

Ik voorspel echter dat met ZA en ZG uit mijn prot pally die niet raid eerder full epic is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:09:
[...]

Tja dat is RNG he, ik heb inmiddels best veel geraid, en al redelijk wat drops gehad. Maar die schelen me alleen maar rep grind, want met rep had ik die slots ook met epics kunnen vullen. Doe daarbij dat ik hoogstens 1 a 2 heroics per week kon doen voor valor en en gewoon 4 slots waar nog nooit een item voor is gedropt waar ik bij was. (Er zijn er meer in de guild die inmiddels wanhopig zijn voor een caster wapen, dus als die dropt wordt het ook nog eens een feeding frenzy)

Hoe dan ook als ik mijn mana regen vergelijk met tween andere healers (een priest en een andere resto druid) dan maken die vier items best wel wat verschil. Metals gevolg dat ik eerder oom ben, wat bij heroic bosses vooral merkbaar is.

Ik voorspel echter dat met ZA en ZG uit mijn prot pally die niet raid eerder full epic is :P
Caster weapons komen ons juist dan weer de oren uit. Al minstens 4 keer de Cho'Gall mace, één keer de Nefarian mace, een stuk of 4 keer de spell dagger van Magmaw en ik meen ook al een paar swords. Maar andersom hebben Valiona & Theralion nog maar 1 healer cloak gedropt, en ik weet niet eens of er nog een andere caster cloak dropt.

Je kunt natuurlijk de valour boots door iemand anders laten kopen, want die zijn BoE :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:17

Nikeo

Jawelles

Bedankt voor deze nutteloze bijdrage

[ Voor 80% gewijzigd door PWM op 27-04-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Dit weekend/vandaag WoW maar eens onder het stof vandaan halen (sinds eind januari niet meer gespeelt)
helaas hebben wij toen malig besloten om met klein groepje aan de horde kant verder te gaan.
Op dit moment speelt niemand meer van deze groep wow en denk niet dat ze nog vanplan zijn.

Dus kan ik weer opzoek naar een guild en tja een Guild vinden is niet altijd makelijk.
zeker een guild die ook nog vent/ts gebruikt i.p.v. chat
Mocht er nog iemand op Khadgar - Horde spelen. laat maar weten zelf ben ik echt casual de kans dat ik nog ga raiden is echt minimaal. en de kans dat ik echt klaar was met wow en niet meer online kom is groot.

Verder ben ik zeer beniewd naar de nieuwe content patch

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had echt grote aversie tegen die DF tool. vond het erg tegen het wow principe in gaan zoals ik wow herriner uit de TBC tijd. Als tank veel gezeik gehad met hc's, maar dat was eigenlijk alleen maar net na lanch. Als oplossing ging ik vaak met guildies, maar nu gek of niet geef ik vaak gewoon de voorkeur vaak aan pugs.

Als een pug een stommiteit begaat dan heb ik hier nu meer begrip voor dan dat een guildy dezelfde fout maakt en dit dus eigenlijk al vanaf het begin doet (en geloof mij ik heb ze al vaak meegenomen) Laatst had ik daar zoveel irritatie over dat ik bijna iets getypt zou hebben waar ik spijt van gehad had achteraf.

daarom lekker ZA en ZG puggen en dat hele raiden met die guild kan mij gestolen worden. Hoop stiekem dat ik tijdens wat runs wat goede spelers ontmoet zodat ik zelf een team kan gaan maken. Dat vind ik wel erg jammer van die tool (dat je praktisch nooit met gasten van je eigen server zit), maar verder is mijn aversie tegen dat ding wel grotendeels weg..... net als de good old wow times trouwens (old school wow is helemaal dood)... Als Guild Wars 2 uitkomt ben ik direkt weg in wow, maar voor nu beetje nostalgie met ZA en ZG

ik heb er zin an :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:15

junglebeast

hier staat iets

Oh een tip, zorg dat je Skada of Recount (beta) geupdate hebt. De combat logs zijn wat veranderd. Zou anders veel lag veroorzaken.

Nou ben benieuwd naar de moeilijkheidsgraad van ZA en ZG met mijn nieuwe guildies. Mijn alt guild heeft nu nog steeds moeite met heroics dus daar zal ik niet zo veel van verwachten.

Mijn prot warrior is net aan 347 dus zal wel een flinke uitdaging zijn. Maar wel veel upgrades in zicht dus voor pre-raiden. :)
Teunis schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:27:

Dus kan ik weer opzoek naar een guild en tja een Guild vinden is niet altijd makelijk.
zeker een guild die ook nog vent/ts gebruikt i.p.v. chat
Mocht er nog iemand op Khadgar - Horde spelen. laat maar weten zelf ben ik echt casual de kans dat ik nog ga raiden is echt minimaal. en de kans dat ik echt klaar was met wow en niet meer online kom is groot.

Verder ben ik zeer beniewd naar de nieuwe content patch
Er is een guild finding tool nu. Activeer je met /gf of via J als je niet guilded bent. Zal vast wel iets tussen zitten de komende tijd. :)

[ Voor 49% gewijzigd door junglebeast op 27-04-2011 11:55 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik ben opzich ook wel benieuwd hoe "moeilijk" de nieuwe instances zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal wel mee zal vallen. Als je nu in normale HC's de trash al loopt te AoE'en zal je het hier misschien weer netjes moeten CC'en. Prima. Weer ff opletten bij de bazen en misschien dat healers weer eens wat meer moeten healen, maar echt heel verschrikkelijk zal het niet zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Ja. Maar slechts door zo'n 12 miljoen mensen. Maakt niet uit hoor. Constructief commentaar is altijd welkom.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 27-04-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drama avond gisteren bij ons ( Alu je hebt wat gemist) , De discusie dus om door te gaan met 10 mans hc omdat we niet genoeg mensen hebben om 25 mans hc te blijven doen. En recruiten werkt niet op lolbane aangezien het op sterven na dood is.

Blijkt toch dat we uiteindelijk een redelijk vaste core hebben die door willen blijven gaan met 25 mans.
Het idee is nu om met de hele raid groep te gaan transferen naar een wat drukere server , zodat we makkelijker mensen kunnen recruiten. Van de 26 man die online waren , hadden maar 2 man daar niet zon zin in. Verder vond iedereen het een betere optie dan door gaan met 2x10 mans.

Dus blijkbaar gaan we opzoek naar een nieuwe server voor ons 25 mans raid team.

dus we zoeken een medium tot high populated server , met name horde kant. met redelijke progressie kwa raiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:15

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:42:
Meh, "insufficient space". Hoe kun je nu 9GB nodig hebben om een patch van 350MB te installeren? Dan zit er toch iets niet goed in je installatieroutine. :/ En dan haal je allerlei truukjes uit om het alsnog te laten installeren, mekkert hij na de installatie alsnog dat 5.5GB vrije ruimte niet genoeg is om te spelen. :/

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2000493192
Check http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1999603285

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 21:38
om nog even te spuit elven, in het weekend zo nu en dan mijn warrior tank wat verder gegeared in randoms. Over het algemeen valt het best mee met de groepen die je krijgt. Wel de typische 3k/4k DK "dps" een keer of drie gehad, vaak gecompenseerd door de rest van de groep. Tevens valt het me op dat je de gasten met raidgear simpelweg niet of nauwelijks tegenkomt. Die zijn ws, net als ik op mijn main/main alt, simpelweg met de RDF gestopt gezien een dungeonnetje al snel teveel tijd kost en het niets opleverd. Ook worden er voldoende foutjes gemaakt, maar dat is met een warrior altijd leuk. Moonkins die een groepje teveel starfalt, shieldwall/charge/intervene/heroic leap/rocketboots RAAAWRBUTTONSMASH en je hebt alle mobs keurig daar waar je ze hebben wil :P

CC wordt niet of nooit gebruikt, en met liberaal gebruik van cooldowns bleek het ook al heel rap niet meer nodig. iLvl is nu 340, maar dat was bij iLvl 333 niet anders. Alleen threat laat zich zo nu en dan zien met high DPS in de groep, bij het begin van bossfights, maar het blijft te handelen. (hoop zsm een 346 wapen te scoren, helpt)

Toppunt van de vrije dagen was toch wel een random wisper op zondagochtend van een BH groep die voor de baas stond en persee een warrior tank wilde hebben. Ik had toen iLvl 332 en 128k HP unbuffed, waarom ik aangaf dat me dat geen goed idee leek. Hoe dan ook moest ik mee. Prima dan maar. Gezien de taunt mechaniek is het een fight die zich goed leent voor cooldown abuse, en de eerste threat heb ik maar door de andere tank op laten bouwen. (DK met iets van 165k HP, gear niet gechecked) Na een wipe gezien trage dispells ging de baas op de enrage neer. Recount even gechecked: mijn failgeared warrior kreeg over de hele fight 5% minder melee en "cleave" damage dan de DK :D

oh en PS: engineering rerollen SUCKS.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Volgende keer is een TR een betere optie

[ Voor 88% gewijzigd door PWM op 27-04-2011 13:13 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kreeg van het weekend het verwijt dat ik te snel level. :P Mijn warlock en hunter waren vrijdag nog level 80, maandagavond waren ze respectievelijk 85 en 83. :P Dit weekend rond ik het levelen van mijn hunter af en dan zit ik alweer op 7 level 85's. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
NMe schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:59:
...dan zit ik alweer op 7 level 85's. 8)7
oO Ik dacht met 4 al aan de hoge kant te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Idd, dacht met mijn 4 ook al aan de hoge kant te zitten haha maar ben blij met mijn pally rogue hunter en priest hoor :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb twee guildies die er nog meer hebben. 8)7

Op level 85 heb ik een druid (main), een mage, een paladin, een shaman, een priest en een warlock, en natuurlijk die level 83 hunter. Ik heb nog een level 80 death knight klaarstaan, en daarna heb ik nog een level 15 warrior en mijn level 14 rogue bank character. :P

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 27-04-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hoe is de gear dan nme :)

mijn main roguezit op full vicious en crafted epics en hc gear
pally vicious healing set, heroic healing en crafted en heroic tanking
hunter op crafted epics en hc
en priest crafted epics en hc gear voor shadow en richting goeie blood/vicious pvp set

8)7

*edit met linkjes ;)

[ Voor 36% gewijzigd door hmr op 27-04-2011 13:41 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie de linkjes. :P Mijn druid is op één item na full epic, mijn mage half epic en mijn pally heeft sporadisch wat epics maar is wel volledig heroic geared. Mijn shammy wil ik nog gaan gearen zodat ik ook een healer heb om heroics te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook wel grappig Wazig.
Aangezien het 10 man vormen precies hetzelfde ging zoals de 10 man groep het deed voor jullie.
En de officers 25m officers waren daar nog al verbolgen over. Wat leidde tot complete aversie tussen de 10 en 25 mans officers op dat moment.

En dan proberen jullie hetzelfde te doen en zien om er vervolgens achter te komen dat er wordt gewhined XD
De keuze die jullie nu maken begrijp ik wel. Maar ja Trollbane is al jaren zo dood en al helemaal wanneer er geen nieuwe content is en de zomer onderweg is.

Ik ga iig niet weg omdat ik geen zin heb iets achter te laten wat ik heb opgebouwd en het tevens voor mij geen zin heeft om te migraten voor een backup spot. Dus gl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb mezelf na een korte semi-stop van een maand twee weken geleden laten verleiden tot de 'dark side', ik ben een character gestart op een RP server (Earthen Ring).

Ik heb op het moment geen zin om me te binden aan hardcore raiding maar ik ben na 7 jaar spelen wel gewend geraakt aan raiden op relatief hoog niveau...ik speelde op de Turalyon server omdat daar een vrij groot aantal RL vrienden spelen maar de guild waar ik mee wilde gaan raiden (Serenity) is gestorven omdat 2 van de 3 officers en 3 andere spelers besloten een break te nemen...allemaal met zeer goede redenen, maar voor een 10man guild is het toch wel lastig als je zoveel mensen van je core verliest...

Nu heb ik dus een Mage op Earthen Ring en speel ik wat samen met een klein RP gezelschapje dat het RPen vooral niet overdreven serieus neemt en ik vermaak me kostelijk. Levelen gaat ook snel, ondanks het feit dat ik maar 5% increased XP gain heb (geen heirlooms en de guild is pas net lvl 3 geworden) ben ik in 2 weken toch al lvl 70 geworden terwijl ik niet overdreven veel gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kan er al gespeeld worden trouwens? Ben zelf op werk en erg benieuwd naar de eerste ervaringen met 4.1

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier Za of Zg al gedaan? en zo ja hoe was het? Ben echt heel benieuwd :D

Klote kantoor.. voel bijna wowerrites opkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenSeegal
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:30:
Heeft iemand hier Za of Zg al gedaan? en zo ja hoe was het? Ben echt heel benieuwd :D

Klote kantoor.. voel bijna wowerrites opkomen :P
Via de Remote Guild Chat kreeg ik door dat de trash mobs moeilijker zijn dan de bosses zelf. Bosses zijn Tank & Spank. Guildie heeft ZA gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Er kan al een tijd gespeeld worden. Net even ingechecked via mobile-armory op de guildchat ^^ Guildies waren bezig met ZG of ZA (weet even niet welke van de twee) en die waren toch al een tijdje zoet met de instance.

lol @ hierboven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 27-04-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezzah schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:48:
[...]

Via de Remote Guild Chat kreeg ik door dat de trash mobs moeilijker zijn dan de bosses zelf. Bosses zijn Tank & Spank. Guildie heeft ZA gedaan
Thxs.. kan je ook vragen hoe lang een run ongeveer duurt? zag laatst een beta movie waar ze het over 3 uur hadden!! mag hopen dat het niet zo lang is. en verder of je veel CC moet toepassen bij de trash?

Oh ja algemene vraag.. zou de luck of the draw buff ook werken in de nieuwe dungeons? heb hier niets over kunnen vinden. iemand?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:55:
[...]
Thxs.. kan je ook vragen hoe lang een run ongeveer duurt? zag laatst een beta movie waar ze het over 3 uur hadden!! mag hopen dat het niet zo lang is. en verder of je veel CC moet toepassen bij de trash?

Oh ja algemene vraag.. zou de luck of the draw buff ook werken in de nieuwe dungeons? heb hier niets over kunnen vinden. iemand?
Guildies hadden het erover al 3 uur bezig te zijn pak 'm beet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:55:
[...]

Ja, die buff doet het gewoon, en nu dus met goede tooltip (dus 15% bonus als het een stack van 3 is).
En bossfights zijn (de 2 die ik nu gezien heb) zeker geen tank & spank.

En de tijd, tja, als je de encounters nog moet leren en dus veel wipet duurt het uiteraard langer. ZG is een redelijk grote dungeon, maar die zal uiteindelijk ook wel in 45 minuten ofzo te spelen zijn (als alle encounters door alle 5 de mensen volledig gesnapt worden)

[ Voor 24% gewijzigd door bazkar op 27-04-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:47:
Het is ook wel grappig Wazig.
Aangezien het 10 man vormen precies hetzelfde ging zoals de 10 man groep het deed voor jullie.
En de officers 25m officers waren daar nog al verbolgen over. Wat leidde tot complete aversie tussen de 10 en 25 mans officers op dat moment.

En dan proberen jullie hetzelfde te doen en zien om er vervolgens achter te komen dat er wordt gewhined XD
De keuze die jullie nu maken begrijp ik wel. Maar ja Trollbane is al jaren zo dood en al helemaal wanneer er geen nieuwe content is en de zomer onderweg is.

Ik ga iig niet weg omdat ik geen zin heb iets achter te laten wat ik heb opgebouwd en het tevens voor mij geen zin heeft om te migraten voor een backup spot. Dus gl!
Snap het wel Fabi , moet zeggen dat ik er wegens omstandig heden niet heel veel van mee gekregen heb. Ook het hele 10 man verhaal is langs me heen gegaan.
Maar ik wil raiden ez enough , en als ik daarvoor een server transfer moet doen , so be it.
Jouw keus snap ik prima. Vindt het jammer maar het blijft jouw keuze. Ik ga ook mijn alts zeker niet transferen. Nog veel te gezellig op trollbane met een hoop mensen die daar blijven.
En jij kunt nog altijd mee met de altruns. We maken wel een plek voor je vrij als je een keer zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenSeegal
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-07-2021
Mik! schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:00:
[...]

Guildies hadden het erover al 3 uur bezig te zijn pak 'm beet
Inderdaad zo'n 3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 uur ? Oo

Dat is wel erg gewaagd ! ( jeeeej _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik was ook een twee uur kwijt in Zul'Aman.. Was trouwens volledige guildgroup, wat echt massive scheelt. Paar ontzettende fails gehad daarvoor; Ik in guildgroep van drie komen binnen - eerste boss plat. Tank ligt dod te zijn, krijgt een res en is weg. Healer er achteraan. Opnieuw queue; nieuwe healer/tank. Tank pulled voordat iedereen er is (healer was afk) en uiteraard wipe. Dit herhaalt zich nog een keer voordat de tank er van door gaat. Vervolgens een paar pogingen op trash, maar de healer DC'ed like there's no tomorrow en vertrekt uiteindelijk zelfstandig. Nog maar keertje in de wachtrij dan. We krijgen "setje nummer drie" binnen en die gaan ook nog even rustig afk om vervolgens ons binnen twee trashmobs te wipen; "they hit hard lol". Argh... Ook een uur van je leven wat je niet meer terug krijgt.. Ik hou het wel bij guildgroups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:46:
Ja, ik was ook een twee uur kwijt in Zul'Aman.. Was trouwens volledige guildgroup, wat echt massive scheelt. Paar ontzettende fails gehad daarvoor; Ik in guildgroep van drie komen binnen - eerste boss plat. Tank ligt dod te zijn, krijgt een res en is weg. Healer er achteraan. Opnieuw queue; nieuwe healer/tank. Tank pulled voordat iedereen er is (healer was afk) en uiteraard wipe. Dit herhaalt zich nog een keer voordat de tank er van door gaat. Vervolgens een paar pogingen op trash, maar de healer DC'ed like there's no tomorrow en vertrekt uiteindelijk zelfstandig. Nog maar keertje in de wachtrij dan. We krijgen "setje nummer drie" binnen en die gaan ook nog even rustig afk om vervolgens ons binnen twee trashmobs te wipen; "they hit hard lol". Argh... Ook een uur van je leven wat je niet meer terug krijgt.. Ik hou het wel bij guildgroups.
Dat was ik al zeker van plan, guild only.
Maar toch het duurt nu does 2 uurtjes, dan zou het over een paar patches wel 45min worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dan heb ik vadaag echt geen tijd voor Za.. jammer, maar dan morgen en zeker in het weekend. eens kijken of ik 1-2 goede guildies kan regelen. dan nog wat luck of the draw buff bij de dps pugs en klaar ben ik :P

vanavond maar ff een snelle 20-30 min hc

Als trouwens iemand tijd en zin heeft zou je dan ff wat snelle tips tricks per boss van de nieuwe dungeons kunnen opsommen? Alvast bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb ondertussen alle Cataclysm factions op exalted, alsook de verschillende home-towns.
Zijn er nog meer tabards die ik kan dragen om reputation te krijgen bij het doen van heroics?

Draag nu mijn guildtabard for show, maar dat is ook een beetje zonde natuurlijk als er iets te verdienen valt nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 02-09 15:20
Blamm schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:52:
Ik heb ondertussen alle Cataclysm factions op exalted, alsook de verschillende home-towns.
Zijn er nog meer tabards die ik kan dragen om reputation te krijgen bij het doen van heroics?

Draag nu mijn guildtabard for show, maar dat is ook een beetje zonde natuurlijk als er iets te verdienen valt nog ;)
LK factions? al krijg je daar in cata heroics geen rep voor dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZA is een kopie van de oude ZA dus als je die kent mag het geen probleem zijn. Het is zelfs makkelijker.

De nieuwe instances hebben mij weer eens pijnlijk duidelijk gemaakt dat het zeer zeer zeer slecht gesteld is met de huidige playerbase... Ik ga voorlopig geen randoms meer joinen in ieder geval, wat een ramp zeg.

Net een hunter die in vuur stond en als reden opgaf dat zijn DBM outdated is... Vuur zie je toch gewoon op je scherm :S onvoorstelbaar. Het grootste minpunt aan WoW is de playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:47:
ZA is een kopie van de oude ZA dus als je die kent mag het geen probleem zijn. Het is zelfs makkelijker.
ok Thxs.. die boss links boven (met die vogels) daar moest je toch in die ring van wolken gaan staan met die lightning fase? verder ken ik ze nog wel van een heel aantal jaar terug.. die lynx dude is het meest tricky met die hoge dps.

Verder net even alle zaken als: Elvs tukui, Skada en DBM geupdate en het werkt nog ook allemaal :P. Ik zag ook dat je nu vlink wat meer valor punten kan halen met dungeons omdat er meer opties zijn. Vind ik erg leuk aangezien het met mijn guildies toch weinig suc6 is dat raiden... kan ik volgen de week gewoon een T11 chest plate gaan halen 8)

Net even voor morgen een ZA run op de calender gezet.. nu maar hopen dat niet allemaal van die spelers die je er eigenlijk niet bij wilt hebben inschrijven.. want dan zou het wel eens nachtwerk kunnen gaan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zucht, heel mijn addons zijn om zeep. Gebruikte Titan Panel, Bartender4, Carbonnite, Gatherer. Krijg zelfs mijn grote map niet meer te voorschijn. Heb de laatste versies opnieuw binnengehengeld. Niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-09 16:00
Daaag WoW :P Inloggen wil iig op Hellfire niet meer lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:47:

De nieuwe instances hebben mij weer eens pijnlijk duidelijk gemaakt dat het zeer zeer zeer slecht gesteld is met de huidige playerbase... Ik ga voorlopig geen randoms meer joinen in ieder geval, wat een ramp zeg.

Net een hunter die in vuur stond en als reden opgaf dat zijn DBM outdated is... Vuur zie je toch gewoon op je scherm :S onvoorstelbaar. Het grootste minpunt aan WoW is de playerbase.
Helemaal mee eens. Alle guildgroups waren vol dus ik had me als tank toch maar eens aan de dungeon finder gewaagd, maar na 2 uur toch weer opgegeven zonder ook maar een boss te hebben gedowned. Over een paar weken misschien maar eens proberen, maar dit was echt rampzalig :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen... zo aardige gare saus.. had een aantal dc's. geen tijd voor za of zg dus d8 ff een snelle hc. na een aantal server crashes kwam ik in stonecore en stond bijna meteen bij mijn grote vriend Ozurk. Haha.. dit is echt een "push over" geworden. De cirkel van shatter is nu helemaal klein en heel goed zichbaar. Heb even niet getest hoeveel schade die ground slam nu doet, maar die zou nu niet moeten kunnen killen op een tank.

Verder geeft dbm echt tekst van move out etc... echt te simpel. Wel even opletten trouwens bij die eindbaas want die stenen gaan nu naar de rode vuur achtige spots toe. lol dit hadden de meesten niet door dus ik (dk tank, 1 cat dps en de healer) hadden 80% van het gevecht voor onze rekening genomen omdat de rest ff dood lag te zijn :P

morgen ZA :P
mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

FFFFFUUUUUU, WoW spelen zonder ook maar een character te kunnen zien ingame speelt vrij lastig. Zie zowel eigen als de chars van medespelers niet.

Heb mijn cache folder al een keer leeggegooid, hielp helaas niet. Iemand een idee?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 21:38
na de nerf natuurlijk, maargoed

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RjT50.jpg

Woot progress, alleen jammer dat de title maar tijdelijk is :D Waar wij druk bezig waren met 3/13, kregen we halverwege Nefarian heroic realm first langs... en die zitten al op 11/13. We doen niet echt meer mee met de top 10 man stricts, maar progress is progress zullen we maar zeggen :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 14:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:56:
Drama avond gisteren bij ons ( Alu je hebt wat gemist) , De discusie dus om door te gaan met 10 mans hc omdat we niet genoeg mensen hebben om 25 mans hc te blijven doen. En recruiten werkt niet op lolbane aangezien het op sterven na dood is.

Blijkt toch dat we uiteindelijk een redelijk vaste core hebben die door willen blijven gaan met 25 mans.
Het idee is nu om met de hele raid groep te gaan transferen naar een wat drukere server , zodat we makkelijker mensen kunnen recruiten. Van de 26 man die online waren , hadden maar 2 man daar niet zon zin in. Verder vond iedereen het een betere optie dan door gaan met 2x10 mans.

Dus blijkbaar gaan we opzoek naar een nieuwe server voor ons 25 mans raid team.

dus we zoeken een medium tot high populated server , met name horde kant. met redelijke progressie kwa raiding.
Ghe, ik heb al genoeg drama ;), ik weet nog niet wat ik ga doen. Vind het erg leuk om met jullie te raiden maar de content is gewoon kut. Firelands kom ik sowieso weer online, waar en met wie is de vraag.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Nou, zoals verwacht was patchday een ramp ^^ Raid was zo goed als onmogelijk door lag, dus die is vrij snel gecalled. Daarna in 2 groepen naar ZA/ZG. ZA ging bij mijn groep redelijk gemakkelijk en snel tot we bij de laatste boss kwamen. Vertraging in casttijd, een tank met een latency van nul komma nul oftewel, hoop frustratie die het niet waard is ;) Ik kom er nog wel op een ander moment terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
gister om uur of 11 ingelogd in wow en vrijwel hele dag op mijn war die 2 dungeons geprobeerd....

conclusie:
1) trash respawned na wat tijd...
2) drops van epics zijn wel ok maar de epics zelf zijn niet heel veel beter door hun stats dan de heroic van de oude dungeons... oude epics blijven beter
3) Heb in ZG uiteindelijk de eind baas om gekregen.... duurde lang! En heeeeeeel veel groepen waar mensen leaven die je dus ergens joined... en dan weer aan nieuwe mensen de tactics moet vertellen... Die ook een paar keer nodig hebben om het te ervaren.

En nee ik had geen ervaring / kennis van die dungeons uit de oude tijd... dus trial en error voorzover het niet obvious was....

Relaxed wel hoe je nu 375 jp > 250 honor en 375 honor > 250 jp kan swappen... heb ik voor mijn war wat pvp gear van gekocht... robocop helm ftw

Verder vooral een drama dat veeeeeel dungeon finder groups gewoon snoeihard falen... en dus mensen leaven.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 14:20
Ik had gisteren war RL dingen die veel leuker zijn dan WoW (Blasphemy, blasphemy!) dus pas rond een uur of 10 laten patchen en ingelogd, ging erg soepeltjes...

Queue voor een random, als DPS. Ik viel bijna van mijn stoel, 8 minuten maar :o Maar goed, nieuwe content, dus goed te verklaren. Ik ga het nog niet toeschrijven aan de call to arms :P

Zul Gurub. Vroeger nooit geweest, nu voor het eerst dus. Was wel een relaxed groepje, totdat ik een Toxic Link kreeg ergens op trash. Welnu, wat doe je bij een link (Yogg-Sarons brain link, Blood Queens Pact of the Dark-Fallen, zijn er nog wel een paar..)? Je zorgt dat je als de sodemieter bovenop elkaar staat. Nou, hier niet, maar daar kwam ik dus pas achter toen ik die ander al dood had :P

Dat leverde van die speler nogal wat QQ op, maar de rest van de groep kon zich wel in mijn standpunt vinden, dus dat was snel over gelukkig :)

Die vlammetjes en de boulders waren ook even schrikken, daar gingen er ook wel een paar neer :P

De laatste boss die ik gezien heb ik Kilnara, paar keer lopen kijken hoe we het doen.. De laatste try voor mij (ben vandaag weer aan het werk, dus wilde het niet te laat maken) was succesvol, uiteindelijk hebben we die ratten gelaten voor wat het was en 1 panther (dus geen pack) tegelijk afgemaakt terwijl we de boss met rust lieten.

Al met al weer een hoop nieuwe leuke dingen gezien, en verrassend genoeg niemand die leavede _O_ Nu ja, ik dus, maar niet omdat we zoveel aan het wipen waren :)
Lord_T schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:34:
2) drops van epics zijn wel ok maar de epics zelf zijn niet heel veel beter door hun stats dan de heroic van de oude dungeons... oude epics blijven beter
Kijk eens naar het itemlevel ;) Tuurlijk zijn epics uit raids beter dan die uit HC's, ze zijn dan ook een stuk makkelijker aan te komen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Paul op 28-04-2011 09:15 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogguh mensen,

vandaag wil ik na kantoor ZA gaan doen. zit alleen nog een beetje met de tactics voor die volgel boss (met al dat vuur). vroeger lieten we 1 van die troll helpjes met rust en dan gewoon die adds snel killen. gisteren nog even op youtube zitten kijken, maar daar maakten ze die trolls gewoon af en beetje uit het vuur blijven.

Ik ben dus ff benieuwd wat hier nu na de patch de tactics zijn. iemand tipss??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in een overmoedige bui gequeued als healer voor de nieuwe dungeons. Eerste dungeon ZG en de groep is op de laatste boss.

Na 1 wipe begreep ik waarom de vorige healer weg was. Niemand pullde een add van beneden, men dacht dat de andere adds de chain shield zou vernietigen. En men stond niet allemaal naast een chain. Na twee keer opnieuw te hebben uitgelegd begrepen 2 van de dps het wel en ging hij dus gewoon neer. dank u voor snelle valor points en wat extra gold van CTA.

Daarna 6 groepen die wipen op de trash in ZA (geen boss gezien). Uiteindelijk nog even met de guild gegaan en heel ZA leeggehaald. Challenging, maar met een groep die weet wat ze doen lukt het wel. Ik heb de hele instance kunnen uitleggen behalve lynx boss die had ik nog niet ingelezen. Duurde dus even voor we door hadden dat healers en casters in die healing totems moesten gaan staan :X Daarna ging die snel neer. Laatste boss was helemaal gein. Twee man waaronder ik waren bij eagle al snel dood. (was even vergeten dat de damage van het casten kwam en dan kan je beter Healing touch als rejuv gebruiken op jezelf :X ) Hij ging zonder healer toch dood. Laatste 30% gedaan door tank, elemental shaman en mage die door gebrek aan healer allemaal maar melee zijn gegaan (Melee mage FTW :P )
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:20:
Mogguh mensen,

vandaag wil ik na kantoor ZA gaan doen. zit alleen nog een beetje met de tactics voor die volgel boss (met al dat vuur). vroeger lieten we 1 van die troll helpjes met rust en dan gewoon die adds snel killen. gisteren nog even op youtube zitten kijken, maar daar maakten ze die trolls gewoon af en beetje uit het vuur blijven.

Ik ben dus ff benieuwd wat hier nu na de patch de tactics zijn. iemand tipss??
Wat wij deden was eerst alles aan één kant laten hatchen, de andere hatcher doden. De tank tankt de boss aan het einde van het bruggetje en pikt alle adds op.

Tweede keer laat je beide hatchers leven, ze gaan dan allebei naar dezelfde kant en hatchen alles sneller. Verder doe je gewoon het zelfde en daarna push je phase en nuke je de boss plat. Als je heel goede groep hebt met een mage, kan je de hatchers ook gewoon afmaken en als ze allemaal hatchen met misdirects ed alles naar 1 plek brengen frost nova en dan boss nuken met timewarp. Als je dps te laag is dan zou ik het zo zeker niet doen. (onze dps was net iets te laat en de adds braken dus loss voor boss dood was en rapen de tank en healer.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ omega supreme

thxs dat is idd een beetje de old school tactiek. Denk zelf dat dit gevecht voor veel mensen (guildies) het lastigst zal zijn en ik zie hier wel een beetje tegenop. Wel appart dat jij de healing totems gebruikte (bij de lynxs boss. Ik pulde de boss en vertelde de dps de healing totems asp te slopen.

zal vanavond eens kijken hoe het loopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-07 03:01
En zoals verwacht was het raiden op de patchday weer een feestje.
We begonnen met ODS 25HC.
Om te X aantal minuten wel X aantal mensen die een DC kregen.
Of de topper dat er soms gewoon geen golem active werd , of dezelfde werd 2x achter elkaar active , of de slime bombs gingen allemaal voor je melee.

Toen zijn ze magmaw 25HC maar gaan proberen, ben zelf afgehaakt omdat ik door mijn vele crashes/dcs toch useless was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liefdagboek.

Gistere eerst BOT leeggeharkt totdat bij de 3e bosses, de deur al dichtwas ? >.>

Toen hebben we het maar gecancled, ben ZG ingedoken en de 1e boss was gelijk even pittig.
de tank was totaal clueless.
Ach 3 tanks versleten en toen ging die neer hoor, want ja 1 wipe kan natuurlijk niet met het Cataclysm kiddie gehalte.
Vervolgens alles netjes neergehakt ( en ook de optie boss van archeo )
En toen hele server resette, party weg dungeon uit en ja hoor natuurlijk kon ik weer opnieuw in de Que en geen Random Heroic Valor points en ook geen achievment !.

Proberen we vanavond nog maar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

net even zitten kijken naar die veranderingen aan het VP systeem http://www.wowheadnews.co...roic-dailies-in-patch-4-1

vind dit een hele goede zaak. kan ik mooi op dagen dat ik kan wow-en ff full gas geven en hetzelfde aantal punten met die hc's binnenslepen als normaal (voor p4.1) in de hele week. worden die daily hc's ook minder een "verplichting".

deze verandering geven spelers die weinig raiden (door gebrek aan pug raiding en goede guildies/vrienden) ook een mogelijkheid om wat betere gear te krijgen en ik ga er dankbaar gebruik van maken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik weet niet waar jullie of jullie guildies allemaal last van hebben, maar wij hebben nog nooit een raid op patchday hoeven cancelen. Er zijn altijd mensen met addon problemen waardoor ze DC'en ofzo, en gisteren was er een bug dat je on death een DC kon krijgen, maar met het disablen van faulty addons los je meestal alle problemen wel op. Bij mij was de enige addon die zwaar vervelend was Recount, dus die heb ik disabled en verder de hele avond nergens last van gehad.

En zoals Dutchman boven al aangaf, we hebben zelfs progress geboekt! In tegenstelling tot wat zo'n beetje iedere guild doet hebben wij Chimaeron HC nog steeds niet neer, maar Atramedes en Maloriak inmiddels wel. Maloriak is er toch wel iets vergeeflijker op geworden nu zijn Arcane Storm iets minder direct interrupted hoeft te worden, maar verder is er niet heel veel veranderd. Het heeft uiteindelijk wel tot onze famous last try of the night geduurd, maar om 00:10 lag Maloriak dan wel de vloer te knuffelen. Nog een leuke trinket aan over gehouden ook \o/ Atramedes was ook een oneshot (de ene wipe dankzij een buggende addon op onze Gong clicker niet meegerekend :P). Halfus doen we tegenwoordig ook al met "maar" twee tanks en drie healers. We staan nu op 3/13 dus, en vrijdag staat Chimaeron op het menu. Daarna... Magmaw!

Vlak voor de raid nog een ninja invite gekregen van een groepje dat in ZG stond. Eerste boss, Venoxis, was... apart. BOEL damage, waar ik nog niet helemaal doorhad welke ability nou de grote damage dealer was, maar wat ik inmiddels wel weet is dat bepaalde dingen interrupted kunnen worden :P Mandokir was toch wel behoorlijk pushover en ging met maar 1 respawn van Ohgan neer. Wij hadden Wusholay als Madness boss, en hier interpreteerde ik zijn cloud als de ability van Akil'Zon in ZA waar je dus onder moest gaan staan. Niet doen! :P Wel een oneshot, maar ook hier nog totaal geen idee welke ability hoeveel damage doet :P Aan de rest waren we nog niet toegekomen, en na de raid hadden we ook niet zo heel veel zin meer om 't af te maken, dus dat doen we vandaag of morgen dan maar.

Anyway, weinig patch problemen. L2Addon denk ik...

--oh, overigens... De Atramedes achievement (niemand boven 50) gehaald op heroic mode. De enige manier om nog op sound te failen is in de breath gaan staan. Anders kun je er echt niet op failen. Voor hen die er nog niet geweest zijn, deze fight is echt niet heel ingewikkeld meer...

[ Voor 6% gewijzigd door Blistimo op 28-04-2011 10:31 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Mektheb schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:50:
Vervolgens alles netjes neergehakt ( en ook de optie boss van archeo )
Wat zijn de requirments (het starten) voor deze boss:
Moet je tokens inleveren, archeology op 525, iets anders ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij moesten gewoon op de diverse vazen, tablets enzo klikken, je hebt geen troll keystones oid nodig. Je moet er wel een stuk of 600 aanklikken voor je de 4 juiste hebt :P

Ik heb archaeology maxed, ik meen een aantal partymembers niet, maar ook zij kregen chat opties op de juiste artifacts voor zover ik weet.

[ Voor 57% gewijzigd door Blistimo op 28-04-2011 10:39 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:35:
[...]

Wat zijn de requirments (het starten) voor deze boss:
Moet je tokens inleveren, archeology op 525, iets anders ?
Volgens mij moet je 525 zijn en thats it.
Dropt 2 items btw\

@ hierboven ik had het in 2 min voor elkaar :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 28-04-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij hadden gisteren trouwens wel dikke lol op Omnomnomtron. Klaar om te pullen, Electrobot als eerste up, beam naar Magmatron. Twee golem wordt actief en.... da's Arcanobot. Ok, niks aan de hand, adapt en doorgaan. Volgende bot wordt Magmatron. Maar op 50 energy... geen Magmatron. Onze hunter besluit dattie neit gaat wachten, nuket door en killt zichzelf. Na een seconde of 10... Magmatron! Res de hunter, DPS door. Ver voordat Magmatron op 50 zit, Toxitron up! Right. Switch en door. Scheelt weer, want Barrier DPSen we consistent iedere keer kapot, waardoor weten we nog steeds niet precies. De rest van het gevecht hebben we te maken met vroege bots, maar wel een simpele kill. Maar ik las in /1 dat bepaalde guilds gewoon helemaal geen nieuwe bots kregen na de initiele van de pull :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:44

Oxigeon

En zo is dat!

Na het lezen van verschillende verhalen hier op Tweakers denk ik dat ik WoW ook nog maar eens ga instaleren op mijn pc. Hoop dat het nu ook een nederlandse Guild zit op de Darkspear server

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Oxigeon schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:04:
Na het lezen van verschillende verhalen hier op Tweakers denk ik dat ik WoW ook nog maar eens ga instaleren op mijn pc. Hoop dat het nu ook een nederlandse Guild zit op de Darkspear server
Welkom bij de club!
Helaas zit ik persoonlijk niet op Darkspear, dus ik kan je niet vertellen of er een NL-guild zit.. :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik heb gisteren met de guild zowel ZA als ZG volledig leeg weten te hakken. Ervaringen tot zover:

ZA:

Eagleboss (de eerste) veroorzaakte een wipe, er is absurd veel groupdamage in die fight en als je dan wat lanzgaam bent met onder de cloud staan en de witte eagles killen gata het erg hard. Tweede poging was dat een stukkie duidelijker en ging het prima, al is het poppen van cooldowns best wenselijk.

Rest van de instance was eigenlijk walk in the park. Alle bazen ge-oneshot, behalve de laatste. Dat kwam overigens door een lousy rogue die niet ver genoeg naar achter liep om de beercharge op te vangen, waardoor ik hem dubbel kreeg en inderdaad, dan ga je dood. 100k+ damage ftw :P. Daarna ging ie overigens prima. Tip: wel de lightning totems killen. Door alle chaos op 't scherm kwamen we daar te laat achter, waardoor je onnodig veel damage krijgt als group.

ZG:

Eerste baas is brilliant. Wel ge-oneshot, maar vraag me niet hoe. De laatste 10% leefde alleen ik als boomkin en de tank nog. Paar heals gespammed, baas genuked en uiteindelijk op 1% ging ik ook dood. Gelukkig tikten m'n DoT's nog door - kill. Erg leuk met die soort van posionmaze.

De panterboss werd in eerste instantie een wipe omdat we de baas te snel naar 50% brachten en te weinig adds hadden gekilled. Dan krijg je er in P2 ineens véél. Te veel :P. Tweede try ging flawless.

De rest van de bazen ging allemaal vrij pijnloos. Mandrakir is nog steeds cool (ding!) en de cauldron boss is met het gebruik van die cauldrons gewoon leuk om te doen, maar wel walk in the park. Ook de archeologyboss was simpel te noemen.

Alleen de eindbaas hebben we een aantal wipes op gehad. P2, waar je de chains moet breken bleek toch nog even lastig te zijn, zeker qua het killen van de kleine adds. Je mist er best snel een paar en healeraggro maakt het daar dan toch lastig. Uiteindelijk wel een prima kill gemaakt na wat finetunes qua DPS (rogue bvb vast op chain dps).

Al met al een leuke avond gehad. Ik vind dat je Blizz nauwelijks kan betichten van het herusen van content want beide instances zijn echt totaal anders gemaakt dan het origineel. Zowel qua bosses en hun mechanics als de indeling van de instance. Als je ze eerder al hebt gespeeld zie je dat eigenlijk alleen aan de graphics en rauwe layout van de instance.

Wel vond ik dat de instances behoorlijk lang duurden. Je bent toch zeker een 1-2 uur per instance kwijt, en dan hadden we ook nog een goede groep en relatief weinig wipes. Voor die 140VP kan je je afvragen of je niet beter twee normale heroic's kan spelen - ik denk dat dat net zo snel gaat. Qua loot zijn de 353's voor een aantal mensen natuurlijk wel interessant, al heb ik sterk het gevoel dat ZA/ZG met name gerunned zal worden door alts van mensen die al in 359 gear zitten. Plus dat er heel wat dropt waarvan al een betere 359 variant BoE aanwezig is.

Overigens kan ik de meesten op basis van mijn ervaring niet aanraden de instances met randoms te lopen, daarvoor zijn ze toch net een tikje te lastig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:44

Oxigeon

En zo is dat!

Macchill schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:15:
[...]

Welkom bij de club!
Helaas zit ik persoonlijk niet op Darkspear, dus ik kan je niet vertellen of er een NL-guild zit.. :)
Om mijn account te switchen naar een andere server vind ik redelijk duur. Vandaar dat ik dat dus niet wil doen. Hoop wel dat ik verder een nederlandse guild kan vinden daar. Zal eens wat op internet zoeken hier of ik er een kan vinden.

EDIT: Ik heb me eventjes ingelogd op de site van WOW-Europe. Hier staat dat ik nog over een character beschik die level 27 Human Warrior is. Ik speel op dit moment alleen met de 1e versie van WOW. Stel ik ga nu upgraden naar Burning Crusade. Krijg ik dan ook nieuwe dingen? En moet ik dan ook automatisch over een betere PC beschikken omdat de graphics beter worden? Of zijn de graphics al aangepast door alle patches van Blizzard?

[ Voor 30% gewijzigd door Oxigeon op 28-04-2011 11:39 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 14:20
Als je nu het spel start dan krijg je al meteen heel Cataclysm 4.1.0 te zien, je kunt alleen niet levellen voorbij level 60, en niet naar Outland/Northrend/Cataclysm zones. Pas als je TBC, WotlK en Cata koopt kun je die gebieden in en hoger levellen.

De grafische pracht en praal is er echter al allemaal. Als je PC die niet aan kan kun je echter de settings ook omlaag doen. Ik kan op mijn netbookje met een of andere Intel niet-3D grafische chipset nog vrij aardig spelen, alleen ziet het er niet uit en is de framerate erg laag :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Blistimo schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:29:
Ik weet niet waar jullie of jullie guildies allemaal last van hebben, maar wij hebben nog nooit een raid op patchday hoeven cancelen.
Addons, volgens mij niet echt het probleem. De updates binnengetrokken en de andere addons uitgeschakeld. En ja, enkele guildies hadden nog wel addon problemen (LUA errors etc.) Wat verder problemen opleverden:
  • Server die offline knalt om een halve minuut later weer online te komen oftewel massale disconnect.
  • Bugs bij onze dk (gebruik van runes voor meleeabilities liepen niet ofzo)
  • Halfus ging down, server down en weer terug, loot verdeelt, server weer offline, komen terug en trash is gerespawned en Halfus leeft weer (raidid verdwenen)
  • Lag/latency wat vooral voor healing grote gevolgen heeft/had
Dus ik denk dat er wel wat meer aan de hand was dan alleen addons ;)

Normaal hoeven wij ook niet te cancelen op patchday, maar het was gister echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 13:51
Mik! schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:20:
[...]

Addons, volgens mij niet echt het probleem. De updates binnengetrokken en de andere addons uitgeschakeld. En ja, enkele guildies hadden nog wel addon problemen (LUA errors etc.) Wat verder problemen opleverden:
  • Server die offline knalt om een halve minuut later weer online te komen oftewel massale disconnect.
  • Halfus ging down, server down en weer terug, loot verdeelt, server weer offline, komen terug en trash is gerespawned en Halfus leeft weer (raidid verdwenen)

Normaal hoeven wij ook niet te cancelen op patchday, maar het was gister echt waardeloos.
Same here hoor, keer of 6-7 op een avond dat de server iedereen mass-kickte en hij even niet beschikbaar was. 30 sec wachten en je kon weer inloggen.

Ach en op patchday raiden, ik vind het ook een slecht idee. Je hebt heel vaak crashes en inderdaad al zijn het er maar een paar, mensen met addon gezeik is sowieso niet handig.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wij hoorden het al van een andere guild op onze server en zijn toen maar even snel naar BH gegeaan en daarna lekker ZA en ZG. Hopelijk vanavond het een en ander gehotfixed als we BoT doen.

Ik had helaas disconnects bij het zonen, zelfs zonder addons en met een gedelete cache. Niet alles werkte even lekker dus.

Ook een leuke, in ZA dood gaan en dan als wisp naast je corpse staan (in de instance) en niet kunnen ressurecten of naar buiten en naar binnen lopen. ik heb WoW moeten restarten om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh dat had ik dan denk ik ook. zat als een dolle op DS te rammen, maar er gebeurde vaak gewoon helemaal niets. dacht eerst nog dat ik met mijn gezicht de verkeerde kant opstond. te ver weg etc. maar was dan waarschijnlijk ook dit probleem.

Hopelijk hebben ze dan vandaag alles wel opgelost anders heeft het natuurlijk weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:01:
[...]

Oh dat had ik dan denk ik ook. zat als een dolle op DS te rammen, maar er gebeurde vaak gewoon helemaal niets. dacht eerst nog dat ik met mijn gezicht de verkeerde kant opstond. te ver weg etc. maar was dan waarschijnlijk ook dit probleem.

Hopelijk hebben ze dan vandaag alles wel opgelost anders heeft het natuurlijk weinig zin.
Deathstrike was idd het grootste manco bij onze dk tank.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.