Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Upbeat schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:33:
[...]

Ja iedereen hier helaas haha... ik wil weten wanneer ze gaan leveren! :(
Vodafone krijgt ze over 1,5 week binnen, volgens de dame van de klantenservice.

Ik kwam er ook achter ik mijn adres was vergeten te wijzigen en dat ik de vorige twee keer dat ik belde met mijn nieuwe postcode -die dus niet in het systeem staat- gewoon verder werd geholpen alsof het klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik heb net mijn oude bestelling geannuleerd en een nieuwe HTC Sensation besteld, met 50% korting over het eerste jaar, en de telefoon was dit keer gratis in plaats van 23 euro.

En waar ik eerder 19 Mei hoorde van een medewerker. Heb ik nu gehoord of week 20 of week 21.

Ik wacht dus weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 10-05-2011 heeft ordernummer: xxxxxxxxxx.
Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld. Als de leverdatum wordt gewijzigd, dan ontvangt u een e-mail met de nieuwe leverdatum. Zodra het toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een koerier neemt telefonisch contact met u op om een leverafspraak te maken.

Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl

Met vriendelijke groet,
Vodafone

Deze mail kreeg ik vanavond binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:13

BrammT

The one and only!

Aaaarch, Sinds vandaag vallen er stukjes glas uit m'n gebroken HTC, hoop dat KPN ze snel kan leveren, ik begin er haast mee te krijgen..:(

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basovic88
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dat is wel een hele goede aanbieding van Vodafone zeg!
2 jarige abo (275), en gratis toestel voor gem. 30 euro per maand.

Ik zit nu nog t/m Augustus vast aan m'n HTC Touch Diamond 2 bij HI.
Verlengen bij HI is ronduit waardeloos. 2 jaar geleden had je genoeg interessante en leuke aanbiedingen bij HI, nu is dat echt anders.

Voor informatie over het opzeggen of afkopen van je abonement moet je met de auto naar de klanteservice rijden, zo lijkt 't. Op de site wordt je eindeloos doorverwezen. Het liefste zou ik m'n Diamond 2 in 't holletje van een telefoonaanbieder willen duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22

Morenoo91

Flexible Mexican

BasTimmermans schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:18:
Dat is wel een hele goede aanbieding van Vodafone zeg!
2 jarige abo (275), en gratis toestel voor gem. 30 euro per maand.

Ik zit nu nog t/m Augustus vast aan m'n HTC Touch Diamond 2 bij HI.
Verlengen bij HI is ronduit waardeloos. 2 jaar geleden had je genoeg interessante en leuke aanbiedingen bij HI, nu is dat echt anders.

Voor informatie over het opzeggen of afkopen van je abonement moet je met de auto naar de klanteservice rijden, zo lijkt 't. Op de site wordt je eindeloos doorverwezen. Het liefste zou ik m'n Diamond 2 in 't holletje van een telefoonaanbieder willen duwen.
Keb vandaag mijn abbonement die bijna afloopt laten annuleren
Gewoon via de klantenservice, alleen moest ik wel 10 minuten wachten :(
Ik ga overstappen naar Vodafone

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk pas rond augustus een nieuwe telefoon aanschaffen nu zie ik dat deze aanbieding van VF maar tot de 31ste loopt zijn er vaak dit soort voordelige acties bij VF of kan ik miss toch beter eind mei bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een vodafone abo genomen met de htc sensation, enige minpunten vind ik de 1GB interne geheugen van de tel. en de 1GB max. internet van vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:33:
Ik wil eigenlijk pas rond augustus een nieuwe telefoon aanschaffen nu zie ik dat deze aanbieding van VF maar tot de 31ste loopt zijn er vaak dit soort voordelige acties bij VF of kan ik miss toch beter eind mei bestellen?
Volgens een medewerker van Vodafone die hier ook reageert is dit de beste actie die ze dit jaar hebben. Er komen wel nieuwe acties, maar geen 50% korting meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:56

BPP

oeps verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door BPP op 11-05-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Ben benieuwd, ik heb uiteindelijk maar niet gekozen voor meenemen van het nummer, een smsje naar iedereen is zo gedaan :). Ik begreep van de klantenservice dat week 21 nog steeds haalbaar is, voor mij is dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Laatst online: 16-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:59:
ik heb ook een vodafone abo genomen met de htc sensation, enige minpunten vind ik de 1GB interne geheugen van de tel. en de 1GB max. internet van vodafone
De hele discussie dat HI intern 16 GB zal leveren is nog erg onduidelijk. Dus dat is nog lang niet zeker.

1 GB maximale data verbruik klopt, maar daarnaast als je er (bijna) over heen zit kan je voor een extra 10tje het opwaarderen met een 1 GB per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Drekonai schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:45:
[...]

1 GB maximale data verbruik klopt, maar daarnaast als je er (bijna) over heen zit kan je voor een extra 10tje het opwaarderen met een 1 GB per maand.
En ik vraag me af of je er echt snel overheen gaat. Op de meeste plekken waar ik zit is wifi beschikbaar en daarnaast valt mijn daadwerkelijke data verbuik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
rolands schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:02:
[...]

En ik vraag me af of je er echt snel overheen gaat. Op de meeste plekken waar ik zit is wifi beschikbaar en daarnaast valt mijn daadwerkelijke data verbuik wel mee.
Maar een hogere datalimiet is toch een soort van geruststelling. Je weet dat je bijvoorbeeld gemiddeld 800MB per maan gebruikt, en je hebt een limiet van 1.5GB. Dan weet je dat je daar niet snel overheen zal gaan en daardoor extra moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ontvangt tegenwoordig een sms bericht als je aan je datalimiet zit las ik. Dus dat is redelijk geruststellend, al is het natuurlijk fijn te weten dat je gewoon niet je limiet zult halen. En de gemiddelde gebruiker zal aan de 1Gb waarschijnlijk meer dan genoeg hebben. Zeker als je thuis en op andere plaatsen gewoon WiFi gebruikt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:05:
Je ontvangt tegenwoordig een sms bericht als je aan je datalimiet zit las ik. Dus dat is redelijk geruststellend, al is het natuurlijk fijn te weten dat je gewoon niet je limiet zult halen. En de gemiddelde gebruiker zal aan de 1Gb waarschijnlijk meer dan genoeg hebben. Zeker als je thuis en op andere plaatsen gewoon WiFi gebruikt.
Ik gebruik nu op mijn HTC HD2 nandroid, 3g watchdog. ERG handig, want die houdt gewoon precies bij wat je aan 3g data etc. verbruikt. Dus dan kan je altijd met een gerust hart gaan slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:38:
[...]

Waar heb jij gevonden dat de 50% kortingsactie alleen op de maand mei van toepassing is?
dat is mij vertelt door de telefoon :)

en weet iemand hoe het zit met nummerbehoud?
hoelang duurt zoiets ? want op de VF site staat dat zoiets wel 3 maanden kan duren ?? :S

zit nu te twijfelen of gewoon zo het AbbO te bestellen + 24 euro aansluitkosten (50% korting 1e jaar)
of te wachten op verlenging en dan geen 24 euro aansluitkosten betalen en het risico lopen dat hij niet in mei wordt geleverd voor verlenging en dan geen 50% korting :S :(

[ Voor 45% gewijzigd door Konani op 11-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konani schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:39:
[...]
dat is mij vertelt door de telefoon :)
Okay, bedankt voor de informatie. Ik moet namelijk nog 2 maand NA 31 mei, dus ik was al aan het uitzoeken of 2 maand van te voren overstappen mogelijk was. Maar wat ik tot nu toe vond was dat je 1 maand van te voren pas over kunt stappen OF je moet afkopen. Dan ben ik benieuwd of ik die laatste maand gewoon mijn maandbedrag moet betalen of dat het meer is... iemand ervaring?
Drekonai schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:20:
[...]
Ik gebruik nu op mijn HTC HD2 nandroid, 3g watchdog. ERG handig, want die houdt gewoon precies bij wat je aan 3g data etc. verbruikt. Dus dan kan je altijd met een gerust hart gaan slapen ;)
Dat klinkt inderdaad wel ideaal! Symbian gebruiker hier (laatste keer!) en heb nog niet zo'n app gevonden al zullen die ook vast wel bestaan. Maar gezien onbeperkt internet (fair use policy) nooit echt naar gekeken. Maar voor de nieuwe phone is dat prgr zeker handig! Het staat genoteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Morenoo91 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:23:
[...]

Keb vandaag mijn abbonement die bijna afloopt laten annuleren
Gewoon via de klantenservice, alleen moest ik wel 10 minuten wachten :(
Ik ga overstappen naar Vodafone
Als je een paar pagina's terug kijkt heb ik wat berekeningen gedaan. Hetzelfde type abonnement scheelde me rond de 320 euro als ik het bij Vodafone regelde echt niet normaal! Dus mijn Sensation staat nu in bestellingen :)

Het enige nadeel is wel dat ik nummerbehoud heb aangevraagd en ze zeiden dat ze vertraging hadden omdat er veel nummer gewisseld werden deze periode. Het overzetten van het nummer kan nog wel even duren dus. Maar tot die tijd maak ik gebruik van hi met 1GB internet. Daar kan ik prima mee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drekonai schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:45:
[...]

De hele discussie dat HI intern 16 GB zal leveren is nog erg onduidelijk. Dus dat is nog lang niet zeker.

Ik heb de klantenservice van Vodafone gevraagd of er een optie is om een grotere internet data gebruik te nemen, maar dat behoorde niet tot de mogelijkheden. Dat vind ik zelf jammer, want aan 1GB heb ik niet genoeg. Nouja dan moet ik me maar aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Ik heb de klantenservice van Vodafone gevraagd of er een optie is om een grotere internet data gebruik te nemen, maar dat behoorde niet tot de mogelijkheden. Dat vind ik zelf jammer, want aan 1GB heb ik niet genoeg. Nouja dan moet ik me maar aanpassen.
*knip

[ Voor 39% gewijzigd door Bullet NL op 11-05-2011 14:27 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
sensesational heeft het over het datalimiet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
Derky schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:18:
sensesational heeft het over het datalimiet. ;)
Inderdaad momenteel zit ik op gemiddeld 800 mb 900 mb per maand.. af en toe youtuben en music streamen doet denk ik het meeste kwaad. Neem vaak niet de moeite om wifi netwerk te zoeken, maar als dat nu echt zo'n harde limiet is, moet ik denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Hi heeft het aantal MB ROM op hun pagina verandert van 1024MB naar 16384MB. Twijfel, twijfel... ik wil die 16GB Sensation wel hebben maar niet bij Hi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
Upbeat schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:52:
Hi heeft het aantal MB ROM op hun pagina verandert van 1024MB naar 16384MB. Twijfel, twijfel... ik wil die 16GB Sensation wel hebben maar niet bij Hi :P
Als je 'm niet bij Hi wil hebben, vanwaar dan de twijfel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 13:28
Beste xxxxxxxxxxxxxxxxxx,

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot uw HTC Sensation.
Hier zijn de specificatics van het toestel.

General 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 900 / 1700 / 2100
Announced 2011, April
Status Coming soon. Exp. release 2011, June 8th
Size Dimensions 126.1 x 65.4 x 11.3 mm
Weight 148 g
Display Type S-LCD capacitive touchscreen, 16M colors
Size 540 x 960 pixels, 4.3 inches
- Gorilla glass display
- Multi-touch input method
- Accelerometer sensor for UI auto-rotate
- Proximity sensor for auto turn-off
- Gyro sensor
- HTC Sense v3.0 UI
Sound Alert types Vibration, MP3, WAV ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
Memory Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall
Call records Practically unlimited
Internal 1 GB storage, 768 MB RAM
=================================
enz
enz
..

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Met vriendelijke groet,

-- Naam medewerker --

HTC

Wil je de mening van anderen zien? Heb je een vraag voor andere gebruikers van HTC?

Word fan van HTC facebook.com/htc
Volg ons op Twitter twitter.com/htc
Abonneer je op ons YouTube-kanaal youtube.com/htc

Ontdek onze hulpmiddelen voor ontwikkelaars developer.htc.com
HTC zelf meldt dus 1GB.

EDIT: Oeps, verkeerde topic 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door RobinNL op 11-05-2011 16:59 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolands schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Als je 'm niet bij Hi wil hebben, vanwaar dan de twijfel :)
Omdat 16GB ROM toch wel heel aantrekkelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel
Geheugen(max extern) 32768
Type Geheugen Kaart MicroSDHC
Gesprekstijd in uur 8.25
Gewicht in gram 148
Geheugen(max intern) 768
Intern geheugen(ROM) 16384
Operating System Android OS
Schermafmetingen Extern
Schermafmetingen Intern 540x960 pixels
Schermafmeting in inch 4,3
Schermkleuren Extern
Schermkleuren Intern 16.000.000
Scherm type S-LCD
Standbytijd in uur 400

het lijkt erop dat de sensation van HI weldegelijk 16 GB intern geheugen krijgt. ik begin nu heel erg te twijfelen of ik wel voor de normale versie ga

Bron: http://shop.www.hi.nl/hi/.../THTSEN16gy.html#pdpSpecs

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik had het gelezen, maar volgens mij is HTC betrouwbaarder dan Hi.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb voor de zekerheid de klantenservice van HI gebeld over dit onderwerp, maar ook HI heeft het niet kunnen bevestigen.

raar maar waar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
RobinNL schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:17:
Ik had het gelezen, maar volgens mij is HTC betrouwbaarder dan Hi.
Dat denk ik ook wel, maarja...

Ik heb zowel HTC als Mark Moons een tweet gestuurd over duidelijkheid, maar niemand reageert. Morgen maar eens wat meer achteraan gaan want ik wil het nu wel weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest in dit topic zijn hiervoor, whoops.

Vraag was:
Hoe gaat dat tegenwoordig bij Vodafone trouwens qua Vodafone logo´s en dergelijke op je phone. Kortom een branded phone!
Ik zit nu bij Hi en enige wat merkbaar is is dat linksboven in je scherm in het klein hi staat naast het connectiviteitsbalkje, that´s it! Ik moet geen Vodafone logo op de phone zelf hebben of vodafone pruttel op het scherm. Ik ben geheel niet bekend met VF, vandaar dus mijn vraag.
Zoals iemand al aangaf in het andere topic was VF destijds aan het ouwhoeren met updates.
nieuws: Gebruikers boos om 'Vodafone 360'-update van HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:47:
Ik moest in dit topic zijn hiervoor, whoops.

Vraag was:
Hoe gaat dat tegenwoordig bij Vodafone trouwens qua Vodafone logo´s en dergelijke op je phone. Kortom een branded phone!
Ik zit nu bij Hi en enige wat merkbaar is is dat linksboven in je scherm in het klein hi staat naast het connectiviteitsbalkje, that´s it! Ik moet geen Vodafone logo op de phone zelf hebben of vodafone pruttel op het scherm. Ik ben geheel niet bekend met VF, vandaar dus mijn vraag.
Zoals iemand al aangaf in het andere topic was VF destijds aan het ouwhoeren met updates.
nieuws: Gebruikers boos om 'Vodafone 360'-update van HTC Desire
Ik verwacht het niet, maar niks is zeker natuurlijk!

Bij de gewone Desire had je inderdaad speciale VF rom en software. Maar dat was bij de eerst batch van de Desire HD niet zo en die werd ook exclusief door Vodafone verkocht. Pas de latere leveringen van de HD hadden een Vodafone rom erop (waarvan je dus voor updates afhankelijk bent van VF). En een VF logo op het toestel zelf heeft VF volgens mij niet gedaan bij de laatste HTC telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, bedankt voor het antwoord. Zijn die roms trouwens alleen bij VF zo of zijn er meer providers die dit soort streken leveren? Het lijkt me heel vervelend als iedereen de updates heeft en jij moet wachten op VF totdat die het vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:14:
Okay, bedankt voor het antwoord. Zijn die roms trouwens alleen bij VF zo of zijn er meer providers die dit soort streken leveren? Het lijkt me heel vervelend als iedereen de updates heeft en jij moet wachten op VF totdat die het vrijgeven.
Nee bij HTC telefoons doet alleen Vodafone het. Maar wat ik heb gezien bij wat nieuwere HTC toestellen is dat de VF update maar 1-2 dagen later uitkomt dan de officiële HTC update. Of zelfs eerder.

Maar gister heeft Google bekend gemaakt dat ze een alliantie in het leven hebben geroepen, waar o.a. HTC en VF deel van uit maken. Dus ik denk dat we niet bang hoeven zijn voor updates die weken uitblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat is nuttige informatie. Dank je wel! En nu maar hopen dat VF dus niet zijn eigen brand op de sensation zet, maar dat zal wel haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:05:
Toestel
Geheugen(max extern) 32768
Type Geheugen Kaart MicroSDHC
Gesprekstijd in uur 8.25
Gewicht in gram 148
Geheugen(max intern) 768
Intern geheugen(ROM) 16384
[...]
het lijkt erop dat de sensation van HI weldegelijk 16 GB intern geheugen krijgt. ik begin nu heel erg te twijfelen of ik wel voor de normale versie ga

Bron: http://shop.www.hi.nl/hi/.../THTSEN16gy.html#pdpSpecs
ROM staat voor read only memory. Ik weet niet wat een telefoon met 16gig aan statische data zou moeten dus dit lijkt me duidelijk onjuist/niet wat je denkt dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:20:
Kijk, dat is nuttige informatie. Dank je wel! En nu maar hopen dat VF dus niet zijn eigen brand op de sensation zet, maar dat zal wel haast niet.
We zullen het wel over 1,5-2 weken wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
B3U5 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:25:
[...]

ROM staat voor read only memory. Ik weet niet wat een telefoon met 16gig aan statische data zou moeten dus dit lijkt me duidelijk onjuist/niet wat je denkt dat het is.
Ze bedoelen 16GB intern opslaggeheugen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me verbaast is dat bij enkele sites het interne geheugen niet staat aangegeven zoals bij bol.com..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik zit met een vraag/probleem
wil de HTC Sensation bij Vodafone nemen, alleen zit ik nog tot september vast aan een abbonement bij T-Mobile. is het mogelijk om bij vodafone nu al een bestelling te plaatsten voor het abbonement en deze pas per september in te laten gaan zodat ik mogelijk nog wel kan profiteren van de 50% kortingsregeling?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Je kunt volgens mij 4 maanden van te voren bestellen. Dus ja, je kan nu al aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:
wil de HTC Sensation bij Vodafone nemen, alleen zit ik nog tot september vast aan een abbonement bij T-Mobile. is het mogelijk om bij vodafone nu al een bestelling te plaatsten voor het abbonement en deze pas per september in te laten gaan zodat ik mogelijk nog wel kan profiteren van de 50% kortingsregeling?
Ik zit met hetzelfde probleem, alleen dan bij Hi. Ik moet nog tot eind juli met m'n abbo en wilde ook naar Vodafone overstappen. Van wat ik gelezen heb is het alleen mogelijk één maand voor het einde van je contract over te stappen naar een andere provider (met nummerbehoud). Of Vodafone dan zo aardig is om in ons geval te wachten maar wel de voordelen en het toestel vast te geven... denk het niet.
Mijn plan is om eind mei de Sensation bij Vodafone te bestellen en bij Hi dan 1 maand af te kopen als die prijs meevalt. Ik ga ervanuit dat dit gewoon de maandlast is. In jouw geval zou het dan om 2 maanden gaan, waardoor het dan slimmer zou zijn om gewoon tijdelijk 2 abbo's te nemen als je de Sensation echt NU wil. Kun je wel even wachten, reken dan even uit wat de besparing zou zijn per 2 jaar met de Vodafone kortingsactie en wat het je extra kost omdat je abbo nog niet afgelopen is (houdt ook rekening met 25 euro administratiekosten). Dan is het misschien nog wel goedkoper om gewoon bij je eigen provider te blijven.

EDIT:
dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:14:
Je kunt volgens mij 4 maanden van te voren bestellen. Dus ja, je kan nu al aanvragen.
Ik kan 4 maand van te voren verlengen bij Hi, maar voor overstappen geldt dacht ik gewoon 1 maand.
Of bedoel je dat Vodafone het toestaat om 4 maand van te voren al aan te geven dat je dan pas een abbo bij hen wil laten ingaan? En dat je wel de korting krijgt EN nu al meteen het toestel?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:16:

Ik kan 4 maand van te voren verlengen bij Hi, maar voor overstappen geldt dacht ik gewoon 1 maand.
Ik dacht juist exact het tegen over gestelde.
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:16:
Of bedoel je dat Vodafone het toestaat om 4 maand van te voren al aan te geven dat je dan pas een abbo bij hen wil laten ingaan? En dat je wel de korting krijgt EN nu al meteen het toestel?
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Providers hebben de termijn dat je kan verlengen veranderd van 4 naar 2 maanden. Maar je kon destijds een smsje sturen als je alsnog 4 maanden van te voren wilde verlengen dus als Ernie dat gedaan heeft, dan kan hij 4 maanden voor het aflopen van zijn contract verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:22:
[...]

[...]

Correct
Het staat niet heel duidelijk op Hi of Vodafone, maar als dat klopt is dat ideaal! En ook de oplossing voor Rubman.
Dus in mijn geval zou dat betekenen:
1. nu bestellen bij Vodafone,
2. het toestel deze maand nog ontvangen,
3. Vodafone zorgt dat ik mijn nummer behoudt en zegt mijn Hi abbo eind juli op
4. Begin Augustus gaat mijn Vodafone abbo in met 50% korting het eerste jaar

Klopt dat zo?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Het staat niet heel duidelijk op Hi of Vodafone, maar als dat klopt is dat ideaal! En ook de oplossing voor Rubman.
Dus in mijn geval zou dat betekenen:
1. nu bestellen bij Vodafone,
2. het toestel deze maand nog ontvangen,
3. Vodafone zorgt dat ik mijn nummer behoudt en zegt mijn Hi abbo eind juli op
4. Begin Augustus gaat mijn Vodafone abbo in met 50% korting het eerste jaar

Klopt dat zo?
Volgens mij wel.. Je kunt altijd gewoon naar Vodafone bellen, want die regelen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:20

Rubman

Retarded or just overjoyed!

en voor mij zou dit betekenen.
1. nu voor het einde van de aktie bestellen bij Vodafone,
2. het toestel deze/volgende maand nog ontvangen,
3. Vodafone zorgt dat ik mijn nummer behoudt en zegt mijn T-Mobile begin september op
4. Eind (22) September gaat mijn Vodafone abbo in met 50% korting het eerste jaar

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar gewoon eens naar Vodafone bel, dan is alles duidelijk. Ik zal de uitkomst hier wel even posten al duurt het altijd wel een tijdje voor ik daadwerkelijk bel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
Hi maakt er sowieso een bende van. Ik ben bij het verlengen van mijn abonnement 40 euro duurder uit dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit. Heb dit via twitter aan ze voorgelegd en krijg dan een heel algemeen en ontwijkend antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij maar 40 euro?

Wanneer ik naar afgebeld.nl ga en daar naar een HTC Sensation i.c.m. bijvoorbeeld Hi online 25 kijk:

Nieuw abonnement: €224,00
Verlengen: €313,00

Hi heeft de policy dat nieuwe klanten aangetrokken moeten worden door goedkopere prijzen en mensen die al bij Hi zitten betalen meer, want die gaan toch niet zo snel weg. Van wat ik gehoord heb werken ze wel met een puntensysteem, maar dat is alleen in het voordeel van mensen die over hun bundel heen zitten dacht ik.
Al met al best jammer en ook voornamelijk de reden dat ik overstap of gewoon een nieuw abbo bij Hi neem (89 euro voor nummerbehoud, daar komt het op neer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28
ik heb bij verlengen toch echt altijd goede aanbiedingen bij Hi....kon bij een 1 jarige verlenging de LG 2x optimus krijgen voor 109 euro bijbetalen en Hi 20 + extreem internet (korting op internet de eerste 6 maanden)..en heb elk jaar wel van die leuke aanbiedingen gewoon via de site van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, dat heb ik nog niet mee mogen maken. Via resellers zoals studentmobiel e.d. is de aanschaf van een abbo+toestel ook vele malen goedkoper dan bij Hi.nl zelf. Ook met verlengen, in mijn geval dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutje1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-03 22:39
Rubman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:03:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel over die VF aanbieding. Kort voordat de TV commercial van 50% korting kwam heb ik zitten kijken naar de prijslijst, bij Bel+Sms+Web 350 2 jaar stond toen de prijs van €32,00; Zonder enige opmerkingen dus ik neem aan voor de gehele looptijd.

Nu is de aanbieding eerste jaar halve prijs, maar dan zou je dus duurder uitkomen:
23,00 + 46,00 / 2 = 34,50;

Tell me if I'm wrong..

Is het trouwns nog verstandig om te letten op NFC mogelijkheden voor in de toekomst? Ivm met looptijd van 2 jaar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
rutje1 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:33:
[...]

Ik heb een beetje een dubbel gevoel over die VF aanbieding. Kort voordat de TV commercial van 50% korting kwam heb ik zitten kijken naar de prijslijst, bij Bel+Sms+Web 350 2 jaar stond toen de prijs van €32,00; Zonder enige opmerkingen dus ik neem aan voor de gehele looptijd.

Nu is de aanbieding eerste jaar halve prijs, maar dan zou je dus duurder uitkomen:
23,00 + 46,00 / 2 = 34,50;

Tell me if I'm wrong..

Is het trouwns nog verstandig om te letten op NFC mogelijkheden voor in de toekomst? Ivm met looptijd van 2 jaar =)
Ze adverteren overal met de aanbiedingsprijs.. en dan de kleine lettertjes..

Op de vodafone website staat toch:
Bel+Sms+Web 350 2 jaar
2 jaar 350
Aantal belminuten/sms binnen tegoed toestelprijs bij dit abo € 0,00

€ 46,00 nu € 23,00

EDIT: Ik had eerste het 275 abonnement en daarop kreeg je minder korting. De 32 euro is de oude actieprijs die je het eerste jaar zou betalen, die is dus 9 euro lager geworden.

Dat laatste hoort in het andere topic, maar ik denk dat het niet zo snel gaat. Op dit moment is geloof ik alleen de Nexus S (correct me if I'm wrong) uitgerust met NFC.

[ Voor 7% gewijzigd door dangerousp op 12-05-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even lopen zoeken, maar kan niet vinden wat de prijzen waren van de vorige maand. Als je gelijk hebt is dit een akelig slimme manier van campagne voeren... we moeten natuurlijk niet meer betalen dan nodig!

Aanvulling:
In een vorige post had ik het over het afkopen van m'n contract. Ik heb daar van Hi nu duidelijkheid over gekregen:

Uit je e-mail begrijp ik dat je je contract voortijdig wilt opheffen. Bij het voortijdig beëindigen van je contract dien je rekening te houden met een afkoopsom.

De periodieke kosten tot de daadwerkelijke einddatum van je contract worden in rekening gebracht. Hier bovenop worden administratiekosten in rekening gebracht van € 25,- (excl. BTW). Dit totaalbedrag dien je in één keer te voldoen. Het telefoonnummer wordt dan opgeheven. Het is dus niet mogelijk het telefoonnummer te behouden.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:51

ManiacsHouse

Scheisse!

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:39:
Ik heb nog even lopen zoeken, maar kan niet vinden wat de prijzen waren van de vorige maand. Als je gelijk hebt is dit een akelig slimme manier van campagne voeren... we moeten natuurlijk niet meer betalen dan nodig!

Aanvulling:
In een vorige post had ik het over het afkopen van m'n contract. Ik heb daar van Hi nu duidelijkheid over gekregen:

Uit je e-mail begrijp ik dat je je contract voortijdig wilt opheffen. Bij het voortijdig beëindigen van je contract dien je rekening te houden met een afkoopsom.

De periodieke kosten tot de daadwerkelijke einddatum van je contract worden in rekening gebracht. Hier bovenop worden administratiekosten in rekening gebracht van € 25,- (excl. BTW). Dit totaalbedrag dien je in één keer te voldoen. Het telefoonnummer wordt dan opgeheven. Het is dus niet mogelijk het telefoonnummer te behouden.
Zooooo dat is dus je reinste bullshit dat laatste. Hoezo word je nummer dan opgeheven? Je kunt het gewoon laten overzetten naar een andere provider. Die administratiekosten lijken mij ook gelul. Als je gewoon je contract uitzit hoef je toch ook geen kosten te betalen om weg te gaan? Wat een hufters ze maken het je gewoon zo moeilijk mogelijk om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
ManiacsHouse schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Zooooo dat is dus je reinste bullshit dat laatste. Hoezo word je nummer dan opgeheven? Je kunt het gewoon laten overzetten naar een andere provider. Die administratiekosten lijken mij ook gelul. Als je gewoon je contract uitzit hoef je toch ook geen kosten te betalen om weg te gaan? Wat een hufters ze maken het je gewoon zo moeilijk mogelijk om weg te komen.
Afkopen doe je als je je abonnement juist NIET wilt uitzitten.. dat zal hij dan ook neem ik aan willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde inderdaad mijn abonnement NIET uitzitten. Ik wilde hem met 1 maand verkorten zodat ik dan dus wel de Vodafone aanbieding kon pakken door over te stappen van Hi naar Vodafone. Maar dat feestje gaat op deze manier dus niet door. Ga nu even kijken of Vodafone het goed dat ik naar hun overstap met de 50% kortingsactie + toestel deze maand en dat het abonnement pas ingaat over 2 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:51

ManiacsHouse

Scheisse!

dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:04:
[...]

Afkopen doe je als je je abonnement juist NIET wilt uitzitten.. dat zal hij dan ook neem ik aan willen.
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:13:
Ik wilde inderdaad mijn abonnement NIET uitzitten. Ik wilde hem met 1 maand verkorten zodat ik dan dus wel de Vodafone aanbieding kon pakken door over te stappen van Hi naar Vodafone. Maar dat feestje gaat op deze manier dus niet door. Ga nu even kijken of Vodafone het goed dat ik naar hun overstap met de 50% kortingsactie + toestel deze maand en dat het abonnement pas ingaat over 2 maand.
Voor zover ik weet mogen ze dan niet je nummer 'vernietigen'. Je koopt immers gewoon datgene af wat je normaal nog een maand zou gebruiken. Na die maand kun je ook gewoon je nummer meenemen. Dat je nummer verdwijnt is gewoon gelul om je te dwingen te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 15:42
Weet iemand wanneer er een unbranded versie uitkomt? Heb geen trek in een Vodafone logo als ik mijn telefoon aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch nog niet eens zeker of die van Vodafone überhaupt branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:24:
Het is toch nog niet eens zeker of die van Vodafone überhaupt branded is?
Bij de leveranciers beweren ze van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow... dat is dan wel minder inderdaad! Maar heb je het dan over Vodafone zelf of geldt dit ook voor resellers zoals studentmobiel. Want dan is het probleem wel te omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
CzMichiel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Vodafone zelf beweert geloof ik weer van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CzMichiel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Framoes schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:33:
[...]

Vodafone zelf beweert geloof ik weer van niet.
Hebben jullie hier ook de bronnen nog van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
Ik bazeer dit nu puur op wat ik lees en zie op de verschillende webshops. Check bijvoorbeeld pdashop.nl. Bij de andere leveranciers hebben ze het allemaal over de Vodafona sensation black.
http://www.pdashop.nl/product/129964/htc-sensation.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
@CzMichiel: Als je naar onder scrollt:

Let op: deze versie van de HTC Sensation betreft de Vodafone-versie. Dit houdt in dat bij het opstarten een Vodafone-logo getoond wordt. Het toestel is echter geheel simlockvrij, en dus ook met simkaarten van andere providers te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
@PSPfreaky ja en dat bedoel ik dus. Ik wil geen branded zooi van Vodafone. Rood = lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Iemand met twitter die het kan vragen aan vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
CzMichiel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:42:
@PSPfreaky ja en dat bedoel ik dus. Ik wil geen branded zooi van Vodafone. Rood = lelijk.
Het enige wat je ziet is een Vodafone logo tijdens het opstarten. Voor de rest kun je al die Vodafone apps uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Studentmobiel (heb ik mijn huidige abo ook van) nu even gemaild over deze kwestie en ben benieuwd of zij ook Vodafone versies gaan leveren. Niet dat het heel erg zal zijn, maar waarom troep erop als het niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:53:
Ik heb Studentmobiel (heb ik mijn huidige abo ook van) nu even gemaild over deze kwestie en ben benieuwd of zij ook Vodafone versies gaan leveren. Niet dat het heel erg zal zijn, maar waarom troep erop als het niet nodig is.
Ik heb net vodafone gebeld en die wisten me te vertellen dat de HTC Sensation UNBRANDED is. Ook werd me vertelt dat ze de telefoon op z'n vroegst eind mei pas binnen krijgen, dus nog langer wachten. Pff ik word er niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:20:
[...]
Ook werd me vertelt dat ze de telefoon op z'n vroegst eind mei pas binnen krijgen, dus nog langer wachten. Pff ik word er niet goed van.
Nou dan mogen hun website eens aanpassen dan als dat zo is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:22:
[...]

Nou dan mogen hun website eens aanpassen dan als dat zo is! :P
Week 21 vind ik aardig eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:37:
[...]

Week 21 vind ik aardig eind mei.
Inderdaad, nog twee weken volhouden met een SE C902. Verschrikkelijk gewoon, als ik dat wist dan had ik mijn Desire echt niet zo vroeg weg gedaan!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:18:
[...]

Inderdaad, nog twee weken volhouden met een SE C902. Verschrikkelijk gewoon, als ik dat wist dan had ik mijn Desire echt niet zo vroeg weg gedaan!!! :(
Heb je geluk.
Ik had een Touch Pro 2, totdat ie van de trap viel half februari. Toen de oude N95 gepakt.
Die ben ik nu toch wel echt zat :(

Sensation, hurry up :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, weet iemand of de Sensation over een Mp3 equalizer beschikt. Dat vond ik bij de Desire een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:21:
[...]

Heb je geluk.
Ik had een Touch Pro 2, totdat ie van de trap viel half februari. Toen de oude N95 gepakt.
Die ben ik nu toch wel echt zat :(

Sensation, hurry up :*)
Ja zo kun je zien hoe mobiele telefoons drastisch zijn verandert in de afgelopen 4 jaar, de n95 was, toen die uitkwam, een van de populairste telefoons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:21:
Trouwens, weet iemand of de Sensation over een Mp3 equalizer beschikt. Dat vond ik bij de Desire een groot gemis.
Daar zijn apps voor. Ik zelf heb nog nooit een Android telefoon gehad of veel gebruikt dus ik weet niet of het er standaard op zit.

Maar ik weet wel dat er apps zijn met alternatieve muziekspelers, deze zullen vast wel een equalizer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We.are.cake schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:30:
[...]

Daar zijn apps voor. Ik zelf heb nog nooit een Android telefoon gehad of veel gebruikt dus ik weet niet of het er standaard op zit.

Maar ik weet wel dat er apps zijn met alternatieve muziekspelers, deze zullen vast wel een equalizer hebben.
Dat wist ik niet, thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:34:
[...]

Dat wist ik niet, thanks! d:)b
Winamp voor Android heeft geen equalizer. Ik kan het iig niet vinden op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:27:
Voorgaande posts van mij gingen over overstappen naar Vodafone terwijl ik met m'n huidige Hi abonnement nog langer dan een maand moest --> tot 1 augustus nog te gaan. Ik wilde toen weten of ik met Vodafone al een abo + toestel kon afsluiten ondanks dat ik nog zo lang moet met mijn Hi abo.
Ik ben vandaag even naar de Vodafone winkel geweest en heb daar even goed navraag gedaan hoe het nu zit. Dit is wat mij verteld is:

Als je naar Vodafone over wil stappen kun je al 4 maand voordat je huidige abonnement afloopt een abonnement + toestel aanvragen. Om dit duidelijker uit te leggen gebruik ik mijn eigen situatie. In deze maand (mei) geldt de VF actie '1e jaar 50% korting' en daar wilde ik graag gebruik van maken. De vrouw bij VF zei tevens dat dit mogelijk de beste aanbieding van VF zal/zou zijn. Vorige maand (april) was het slechts '1e jaar 5 euro korting', dus dat zegt al genoeg.
De HTC Sensation komt deze maand ook uit als het meezit en ik zou deze graag z.s.m. in bezit hebben. Het probleem was dus dat ik nog tot 1 augustus met mijn Hi abonnement moet. Nu kun je bij VF dus 4 maand eerder al regelen dat je overstapt. In mijn geval bestel ik dus deze maand een VF abonnement met HTC Sensation.
Dat heeft als gevolg dat ik gewoon t/m 1 augustus mijn Hi abo hou en daarna gaat mijn nieuwe VF abo pas in. De HTC Sensation kun je dan ook al vrijwel meteen ontvangen en daar zolang je huidige sim in doen. Ik heb niet nagevraagd of deze dus simlock vrij is (anders kan het natuurlijk niet) maar dat lijkt me dan wel!
VF geeft bij Hi aan dat ze graag het nummer willen overnemen (je wil overstappen immers met nummerbehoud) en wanneer Hi dit goedkeurd kan de Sensation opgehaald/toegestuurd worden bij/door VF. De medewerkster gaf aan dat dit 1, 2 of 3 weken kon duren en dat KPN (en dus Hi) over het algemeen vrij snel zijn hiermee. Telfort bleek een ramp... blij dat ik Hi heb. :P

Samenvatting:
1. Nu bestellen bij Vodafone.
2. Het toestel deze maand nog ontvangen.
3. Vodafone zorgt dat ik mijn nummer behoudt en zegt mijn Hi abbo begin augustus op.
4. Begin augustus gaat mijn Vodafone abbo in met 50% korting in het eerste jaar.
5. Ik ben tevreden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 21:01
Die 4 maanden geldt dus alleen voor Hi want als je bij Vodafone zit en wilt blijven kun je pas 2 maanden voordat je huidige abo afloopt verlengen. (helaas..)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou goed kunnen, maar voor Hi dus inderdaad 4 maand. Hoe dit dan zit met andere providers weet ik zo niet. Ze vroeg me wel waar ik nu bij zat dus dikke kans dat andere providers ook maar 2 maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Op dit moment heb ik geen abonnement, dus gewoon prepaid. Dit wordt de eerste keer voor me dat ik een toestel met abonnement neem. Is het dan ook mogelijk om bijvoorbeeld nu te bestellen bij Vodafone en dat het abonnement dan op 1 juni ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Ik ga waarschijnlijk dit toestel kopen. Ik heb nu namelijk nog een oude Samsung.
Ik wil graag met dit toestel veel op het internet, en ik vroeg me af: waar vind je de beste prijs/kwaliteits abonnementen van 2 jaar, waar dus onbeperkt internet in zit? Voorheen gebruikte ik altijd pre-paid, dus ben nog redelijk nieuw in deze wereld.

[ Voor 6% gewijzigd door Conscience NL op 12-05-2011 19:50 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ PSPfreaky, volgens mij is dat wel mogelijk ja, maar loop gewoon een keer een Vodafone winkel binnen anders. Als je dan weet hoe en wat kun je later altijd nog online bestellen als dat goedkoper blijkt.

@ Conscience NL, onbeperkt internet is tegenwoordig lastig te vinden, want providers zijn overgestapt op datalimieten i.v.m. de kosten. Vroeger was het wel onbeperkt internet om zo mensen te lokken internet te gaan gebruiken, maar dat is nu voorbij. In mijn ervaring heb je aan de 1Gb die veelal aangeboden wordt meer dan genoeg. Zeker als je op plekken zoals thuis gewoon WiFi gebruikt! En je krijgt als je 90% verbruikt hebt een sms dat je limiet bijna bereikt is, dus dat is wel prettig i.v.m. extra kosten.
Hier wordt vaak ook nog wel gekeken naar de goedkoopste prijzen: http://tweakers.net/pricewatch/
Voer je product in en voila.

Zelf ga ik voor Vodafone 275 waarschijnlijk, want ook ik zoek de goedkoopste optie. Stap daarom ook over van Hi naar Vodafone. Via resellers als www.studentmobiel.nl en dergelijke kun je vaak veel goedkoper aan toestellen komen en ik vond de service e.d. daar prima. Maar dan moet je wel wachten tot de Sensation daar ook komt. Bij Vodafone vrij snel maar andere aanbieders pas een maand later ongeveer. Hi is nu vrij duur maar ik schat dat de sensation via studentmobiel later ook wel goedkoper wordt.

Dit wordt mijn keuze:
http://www.vodafone.nl/sh.../extras?_requestid=374089

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22

Morenoo91

Flexible Mexican

Link werkt niet
Mss screenshot van 't overzicht :)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik had een paar dagen gekeken naar de prijzen tussen Hi (Online 25 - 170/340) en Vodafone (Bel+SMS+Web 200 200/200) en het verschil is bijna 300 euro voor mij.

Nu nog even wat rondvragen over de HTC Sensation met Vodafone logo tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morenoo91 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:41:
[...]

Link werkt niet
Mss screenshot van 't overzicht :)
Het was daar gewoon de HTC Sensation in combinatie met Bel+Sms+Web 275 2 jaar, want anders moet je 60 euro bijbetalen en voor dat geld kan ik beter een hoger abo nemen. Is verstandiger.
RobinNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:21:
Nu nog even wat rondvragen over de HTC Sensation met Vodafone logo tijdens het opstarten.
Iemand zei (zie hieronder) al dat Vodafone bevestigd had dit niet te doen, maar echt zekerheid is er volgens mij niet.
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:20:
[...]
Ik heb net vodafone gebeld en die wisten me te vertellen dat de HTC Sensation UNBRANDED is. Ook werd me vertelt dat ze de telefoon op z'n vroegst eind mei pas binnen krijgen, dus nog langer wachten. Pff ik word er niet goed van.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik moet het echt 100% weten. Het kunnen net zo goed mensen zijn zoals bij Hi, die niet goed geïnformeerd zijn over het product (16GB intern, wat uiteindelijk 1GB was met 16GB kaartje).

Ik heb gelezen dat de korting t/m 31 mei 2011, 16:00uur is. Dit geldt alleen online toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
RobinNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:58:
Ik heb gelezen dat de korting t/m 31 mei 2011, 16:00uur is. Dit geldt alleen online toch?
Nee, ook in de VF winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:05:
[...]

Dat heeft als gevolg dat ik gewoon t/m 1 augustus mijn Hi abo hou en daarna gaat mijn nieuwe VF abo pas in. De HTC Sensation kun je dan ook al vrijwel meteen ontvangen en daar zolang je huidige sim in doen. Ik heb niet nagevraagd of deze dus simlock vrij is (anders kan het natuurlijk niet) maar dat lijkt me dan wel!
VF geeft bij Hi aan dat ze graag het nummer willen overnemen (je wil overstappen immers met nummerbehoud) en wanneer Hi dit goedkeurd kan de Sensation opgehaald/toegestuurd worden bij/door VF.

[...]
Ik heb precies hetzelfde, mijn abo verloopt 13 september en ik mag 4 maanden van tevoren verlengen, vandaag dus. Ik heb ook contact gehad met Vodafone en zei vertelden met dat de HTC Sensation die ze leveren inderdaad simlock vrij is. Je kunt gewoon je Hi kaartje gebruiken tot het eind van je abo, Vodafone neemt het dan automatisch over. Je hebt dus nooit dubbele maandlasten.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basovic88
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 19:05:
[...]

Samenvatting:
1. Nu bestellen bij Vodafone.
2. Het toestel deze maand nog ontvangen.
3. Vodafone zorgt dat ik mijn nummer behoudt en zegt mijn Hi abbo begin augustus op.
4. Begin augustus gaat mijn Vodafone abbo in met 50% korting in het eerste jaar.
5. Ik ben tevreden. :*)
Wauw, je zou bijna zeggen dat telecomproviders aan klantenservice doen.

Dit is ook precies mijn situatie: nog een Hi abo dat eind Augustus afloopt.

Nou, ik ga direct bestellen. Hopenlijk is dat het toestel wel leverbaar voor Juli, want dan ga ik op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
basovic88 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:16:
[...]

Wauw, je zou bijna zeggen dat telecomproviders aan klantenservice doen.

Dit is ook precies mijn situatie: nog een Hi abo dat eind Augustus afloopt.

Nou, ik ga direct bestellen. Hopenlijk is dat het toestel wel leverbaar voor Juli, want dan ga ik op vakantie.
Hoezo voor juli? Het toestel is toch eind mei leverbaar, dan zou je hem voor juli toch al lang moeten hebben? Of hebben ze niet voldoende voorraad of iets dergelijks?

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basovic88
  • Niet online
Impulzer schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:46:
[...]

Hoezo voor juli? Het toestel is toch eind mei leverbaar, dan zou je hem voor juli toch al lang moeten hebben? Of hebben ze niet voldoende voorraad of iets dergelijks?
Ohw nee, ik bedoel i.v.m. nummerbehoud dat tot wel 2 weekjes kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Over de vermeende release in Frankrijk gister... Provider SFR heeft gemeld dat het toestel niet voor het einde van komende week uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Impulzer schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 08:46:
[...]

Vodafone krijgt de telefoon als eerst een maand exclusief. Hi zal het dus later krijgen, ook geeft de HI site begin Juli aan, het kan nog wel even duren voor de HI gebruikers dus. Vandaar dat ik overgestapt ben naar VF, maar ook omdat ik voor mijn abbo zo'n 320 euro goedkoper uit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Verlossende woorden van Mark Moons. De vraag is overigens niet door mij gesteld, maar ik check z'n twitter af en toe.

De vraag:

quote:
dennisvandeven
@markmoons Mark, vraagje: Er is veel onduidelijkheid over de 16 GB die Hi biedt. Sommige zeggen dat het intern geheugen is, andere (1/2)

dennisvandeven
@markmoons geven aan dat dit gewoon een SD-kaartje is. Heb jij het verlossende antwoord voor me? Alvast bedankt voor je reactie! (2/2)
5 hours ago Favorite Retweet Reply
Dennis van de Ven

Antwoord:

quote:
markmoons
@dennisvandeven Het is een Micro SD kaart

http://twitter.com/#!/markmoons

Even ter info, dit stond op het tweakers ervaringen forum, gepost door Framoes.
Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.