Dat kan je bij LPB toch ook? Of bedoel je nòg directer mocht je een rekening bij ING hebben? Of kan die spaarrekening sowieso niet los, dan is het wel weer logisch.phoenix schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:24:
Als je ING hebt: ING geeft nu +1% op de gewone internetspaarrekening, op het deel dat na gisteren is gestort. Dus 3% op alles wat er nu bij komt en 2% op hetgene wat er al op zat. Dat komt goed uit voor mensen die net alles hebben weggesluist naar een andere spaarrekening zoals LPB; rente is (iets) hoger maar het grootste voordeel is dat als je het geld nodig hebt je er gelijk over kan beschikken.
M a r c o schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:29:
opmerking: de 1% extra rente (op jaarbasis berekend) is tot en met 15 maart.
dus maximaal 4 maanden.
Daarom wantrouw ik zulke acties altijd.. "Open een spaarrekening en verdien €20!", "Nu de eerste 6 maanden 5% rente!* maximale inleg 100 euro/maand" Je voelt al aan je water dat het niet meer dan een lokkertje is, zodra je de rekenmachine erbij pakt zie je dat het ook zo is.Als mijn zeer vlugge berekening klopt,
als ik 10k van mijn sns rekening (2.8%) naar ING overzet,
levert dit 6 euro en een beetje op.
stel dat ik even 5 dagen renteverlies reken om het van SNS naar ING, en in maart weer terug te zetten,
dan kost dit ongeveer 4 euro.
Nettowinst dus ongeveer 2,5 euro per 10k.
Verstuurd vanaf mijn Computer®