Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Daarnaast ook Spymouse hd gratis nu. Beide games wel leuk. Handig dat AppZapp ;-)
[ Voor 27% gewijzigd door Sleehond op 14-06-2012 11:31 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Goodplayer, filebrowser en 8 player zijn apps waarmee ik vlot aan mijn externe hd kan en films kan bekijken bvbartsled schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:56:
Vind ik niet. Zo zijn er veel apps die adverteren met iets en dat werkt vervolgens niet. Ik heb 4 apps gekocht om degelijk te kunnen streamen vanaf mijn SMB NAS (zonder Airplay of een computer die de boel OTF omzet voor je). Alle 4 beloven dit zonder problemen te doen en tot op heden heb ik nog geen app die het wel kan. Bij elkaar 12 euro, weinig aan de ene kant. Aan de andere kant koop je 4 keer iets en het werkt gewoon niet. De Android market geeft je binnen 24u een refund optie. Niet zo'n slecht plan hoor!
Probleemloos MKV's met 't liefste een srt file voor de subs? Met Goodplayer gaat 't lokaal al mis. Na 20min liep m'n House MD eps. al out of syncVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:02:
[...]
Goodplayer, filebrowser en 8 player zijn apps waarmee ik vlot aan mijn externe hd kan en films kan bekijken bv
Om even in te haken, met '' It's Playing '' is ook niet te streamen via netwerk, redelijk vermoeiend dat dit soort simepele acties niet op een Ipad2 kunnen.bartsled schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:19:
[...]
Probleemloos MKV's met 't liefste een srt file voor de subs? Met Goodplayer gaat 't lokaal al mis. Na 20min liep m'n House MD eps. al out of sync
Op m'n ipad 3 ook niet. En om alle serie afleveringen om te zetten naar een Apple formaatFatal Mind schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:14:
[...]
Om even in te haken, met '' It's Playing '' is ook niet te streamen via netwerk, redelijk vermoeiend dat dit soort simepele acties niet op een Ipad2 kunnen.

Bedankt voor je tip, erg leuke games! Vooral FCR is behoorlijk verslavend. Het spel doet mij denken aan Pollen Count HD, ook gratis momenteelSleehond schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:21:
Flight Control Rocket vandaag gratis, erg leuke flight control game moet ik zeggen :-) aanrader om te proberen!
Daarnaast ook Spymouse hd gratis nu. Beide games wel leuk. Handig dat AppZapp ;-)
Is niet gratis maar ik ben al tijden verslaafd aan Tower Madness HD...Sleehond schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:06:
[...]
Heb zelf een android mobile. Daarop speel ik ook Robo Defense. Deze is echter op iOS niet te krijgen.
Op mijn ipad ben ik zelf ook nog steeds zoekende naar de beste robo defense. Momenteel heb ik er 1 op staan en dat is Elf Defense. Deze speelt best leuk, maar is het nog niet echt helemaal voor mij.
Probeer eerst wat gratis games uit te proberen alvorens ik overschakel op een betaalde robo defense games. Dus tips voor gratis robo defense games zijn erg welkom.
Als een programma niet werkt kun je gewoon een refund aanvragen bij Apple. Ik heb Goodplayer ook vergoed gekregen.bartsled schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:56:
Vind ik niet. Zo zijn er veel apps die adverteren met iets en dat werkt vervolgens niet. Ik heb 4 apps gekocht om degelijk te kunnen streamen vanaf mijn SMB NAS (zonder Airplay of een computer die de boel OTF omzet voor je). Alle 4 beloven dit zonder problemen te doen en tot op heden heb ik nog geen app die het wel kan. Bij elkaar 12 euro, weinig aan de ene kant. Aan de andere kant koop je 4 keer iets en het werkt gewoon niet. De Android market geeft je binnen 24u een refund optie. Niet zo'n slecht plan hoor!
OPlayerHD doet precies wat jij wil, zowel lokaal als via SMB over WiFibartsled schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:19:
[...]
Probleemloos MKV's met 't liefste een srt file voor de subs? Met Goodplayer gaat 't lokaal al mis. Na 20min liep m'n House MD eps. al out of sync
[ Voor 48% gewijzigd door Tomba op 15-06-2012 11:51 ]
Kijk eens naar Plex. Werkt bij mij prima vanaf (toegegeven) mijn PC, maar weet dat Plex Media Server tenminste ook op QNAP en Synology NASsen draait,bartsled schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:19:
[...]
bartsled schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:19:
[...]
Goodplayer werkt wel. Ik gebruik het zelf ook (toevallig ook House
Goh, lees eens paar posts terug ;-)Dakoina schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:07:
Flight control rockets is gratis momenteel. Persoonlijk vind ik het leuker dan het origineel
Maar helemaal mee eens, vind het een leuke flight control!
oeps, foutjeSleehond schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:06:
[...]
Goh, lees eens paar posts terug ;-)
Maar helemaal mee eens, vind het een leuke flight control!
Monster Bash en Gorgar zijn de twee nieuwe tafels...
Door de nieuwe update is Funhouse nu de table of the month, en dus gratis te spelen voor een maand.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik gebruikte zelf altijd Appshopper, maar dit werkt (nog) lekkerder... kijken wat voor juweeltjes ik hiermee kan vinden...
En die Flight Control Rocket is een goeie share, bedankt daarvoor!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Thanks voor de tip! Heb Monster Bash en Gorgar ook gekocht (samen). Monster Bash is wel nice. Gorgar is erg old-school/classic en daar hou ik persoonlijk niet zo van.dodge_911 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:22:
Nieuwe tablepack voor Pinball Arcade is uit!
Monster Bash en Gorgar zijn de twee nieuwe tafels...
Door de nieuwe update is Funhouse nu de table of the month, en dus gratis te spelen voor een maand.
Als er elke maand een andere kast gratis is, vind ik prima. Ben in een maand altijd wel uitgespeeld met één kast
http://www.wizards.com/Ma...x?x=mtg/daily/feature/200
Hij is erDakoina schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:48:
Ooh, Magic The Gathering komt naar de ipad! En normaal zelfs morgen.
http://www.wizards.com/Ma...x?x=mtg/daily/feature/200
Gratis demo, via in-app purchase van 7,99 unlock je de volledige versie.
[ Voor 27% gewijzigd door ijskonijn op 20-06-2012 12:14 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik vind die oude kasten wel wat hebben, maar speel zelf ook wel liever de latere kasten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:38:
[...]
Thanks voor de tip! Heb Monster Bash en Gorgar ook gekocht (samen). Monster Bash is wel nice. Gorgar is erg old-school/classic en daar hou ik persoonlijk niet zo van.
Als er elke maand een andere kast gratis is, vind ik prima. Ben in een maand altijd wel uitgespeeld met één kast
In November komt Twilight Zone er ook aan, het Kickstarter project is geslaagd, met nog iets van een $20K over, dat gespendeerd gaat worden op Star Trek TNG. Voor ST:TNG gaan ze weer een Kickstarter project in gang zetten om de resterende $35K in te zamelen.
Plus er is nog nieuws : een nog onbekende kast die er ook aan staat te komen
En als ik alles van pinball arcade wil hebben wat nu uit is, hoeveel ben ik dan kwijt?
de lokale Albert Heijn of bijna elke Primera/Bruna verkoopt ze welstalscu schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 03:05:
Morgen eindelijk een Ipad halen. En ik wil meteen pinball arcade en alle dlc erbij halen. Heb geen creditcard, maar zijn er ook van die pre paid kaartjes?
Dat mogen zendan wel op tijd aangeven
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
lanerios schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:18:
Beetje jammer dat magic spel. Heb hem gekocht. 3 campaign dingen afgeslacht, en een deck unlocked. Blijkbaar kan je niks verder unlocken en moet jee de rest allemaal kopen.
ijskonijn schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:12:
[...]
Hij is erKLIK
Gratis demo, via in-app purchase van 7,99 unlock je de volledige versie.
In in de omschrijving in de Google Market:
Extra inhoud is beschikbaar tegen betaling. In een premiumpakket krijg je:
• 7 extra kaartspellen om te ontgrendelen
• meer dan 250 extra kaarten die je kunt ontgrendelen door te spelen
• 18 extra campagnelevels voor Ravnica, Alara en Innistrad, plus 11 wraakacties en 3 Planechase battles.
• 10 raadselachtige uitdagingen
• Online één tegen één spelen
• Tweekoppige reus en aangepaste spelmodi
In de campagne voor één speler ga je de strijd aan met de ultieme slechterik van het multiversum, de draak en Planeswalker Nicol Bolas
• Sleutels voor kaartspellen en folieconversie beschikbaar voor aanschaf in de app
• Extra downloadbare inhoud zodra die beschikbaar wordt
[ Voor 38% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-06-2012 10:24 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
't Is wel misleidend dat ze de game gratis maken in de store, en dan laten unlocken met in-app purchase. Ik dacht eerst al dat het gratis was
Het bordspel "Le Havre" is ondertussen ook uit, krijgt een mooie score http://ipadboardgames.org/2012/le-havre/
straks eens testen
Mooi toch? Kan je zelf even proberen of het wat is.Dakoina schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:03:
ik heb in Magic toch al "twee" decks unlocked? Gewoon blijven spelen normaal en de kaarten unlocken vanzelf telkens je wint.
't Is wel misleidend dat ze de game gratis maken in de store, en dan laten unlocken met in-app purchase. Ik dacht eerst al dat het gratis wasmaar bon. Gekocht dan maar
Kost een euro'tje minder dan de Steam en Xbox/PS3 versie dacht ik.
Het bordspel "Le Havre" is ondertussen ook uit, krijgt een mooie score http://ipadboardgames.org/2012/le-havre/
straks eens testen
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Natuurlijk, eigenlijk beter dan dat hele "Lite" gedoe. Moet je het geen twee keer installeren.kmf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:06:
[...]Mooi toch? Kan je zelf even proberen of het wat is.
Alleen mochten ze er een groot aantal filmpjes uit het spel laten. De app pakt natuurlijk weer redelijk wat plaats in daardoor.
Zie bvb: Ascension: Chronicle of the Godslayer (vind ik ook een leuk spelletje). Dat weeft amper 55mb
[ Voor 11% gewijzigd door Dakoina op 21-06-2012 15:11 ]
Je unlockt niet bij iedere "campaign-missie" een deck, alleen tegen bepaalde tegenstanders (meestal de laatste tegenstander van de betreffende campaign). Je unlock wel bij elke missie een extra kaart voor je deck (soms zelfs 2)lanerios schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:18:
Beetje jammer dat magic spel. Heb hem gekocht. 3 campaign dingen afgeslacht, en een deck unlocked. Blijkbaar kan je niks verder unlocken en moet jee de rest allemaal kopen.
Ik heb nu 5 in totaal decks, van elke kleur een. Als ik het me goed herinner begin je met maar 2 decks, de rode en de groene. De blauwe unlock je al vrij snel, de witte en de zwarte wat later.
Je kunt wel voor 79 cent per deck het deck eerder unlocken, maar dit is optioneel, alle decks zijn in de campaign mode te unlocken, met andere woorden: als je de app gekocht hebt via IAP hoef je geen cent extra uit te geven, tenzij je geen geduld hebt om alles op de "normale" manier (lees: de campaign uitspelen) te unlocken
[ Voor 32% gewijzigd door ijskonijn op 21-06-2012 15:35 ]
Grootste nadeel van IAP is dat je (bijna) nooit kortingsacties hoeft te verwachten.Dakoina schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:09:
[...]
Natuurlijk, eigenlijk beter dan dat hele "Lite" gedoe. Moet je het geen twee keer installeren.
Alleen mochten ze er een groot aantal filmpjes uit het spel laten. De app pakt natuurlijk weer redelijk wat plaats in daardoor.
Zie bvb: Ascension: Chronicle of the Godslayer (vind ik ook een leuk spelletje). Dat weeft amper 55mb
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ok, dankjewel, en idd, heb meteen een kaartje gehaald. ipad unboxing right now, ;-).deadsy33 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:13:
[...]
de lokale Albert Heijn of bijna elke Primera/Bruna verkoopt ze wel
---
EDIT
ok, geld erop gezet, dan heb je 2 versies van pinball arcade, 1 gratis en de andere. Ik heb de andere genomen. Die kost ook niks, wat ik al gek vond, want dacht dat die 99 cent was.
Dan start ik die op, kan arabian nights spelen, en andere kasten kopen.
Maar het was toch zo dat je per 2 kon kopen? bv monsterbash en gorgar? Of is dat niet op de ipad?
Op xbox koop je de game en heb je meteen 4 kasten, dat is hier niet dan he? Alleen totan, en de rest 1 voor 1 aan kopen dan?
--
trouwens, ok, het is een retina scherm, ok, en ik heb niet een vette HD tv voor mijn xbox. Toch vind ik het opmerkelijk dat die pinball op mijn ipad er 100 keer beter uit ziet dan die van de xbox. Daar moet meer uit te halen zijn lijkt me. Maar ok, echt een strakke game hoor.
[ Voor 62% gewijzigd door Turfschipper op 21-06-2012 18:39 ]
Ik heb toch een aantal games waar er ook bij IAP's regelmatig acties zijn hoor...kmf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:15:
Grootste nadeel van IAP is dat je (bijna) nooit kortingsacties hoeft te verwachten.
Om er een paar te noemen : Contract Killer, Contract Killer : Zombies en natuurlijk niet te vergeten The Pinball Arcade
Ja en nee, de twee nieuwste kasten kan je kopen in een 'pack' voor 3,99€. Dat wordt je aangeboden als je Monster Bash koopt, tenminste, dat was hier het geval. De andere kasten zal je helaas apart moeten aanschaffen.stalscu schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:55:
[...]
ok, geld erop gezet, dan heb je 2 versies van pinball arcade, 1 gratis en de andere. Ik heb de andere genomen. Die kost ook niks, wat ik al gek vond, want dacht dat die 99 cent was.
Dan start ik die op, kan arabian nights spelen, en andere kasten kopen.
Maar het was toch zo dat je per 2 kon kopen? bv monsterbash en gorgar? Of is dat niet op de ipad?
Op xbox koop je de game en heb je meteen 4 kasten, dat is hier niet dan he? Alleen totan, en de rest 1 voor 1 aan kopen dan?
Is 'n beetje 'n rare regeling voor mensen die nu pas instappen in TPA, maar helaas, zo heeft Farsight Studio's het beslist.
Ik hoop dat ze nog 'n keer met een actie komen waarbij late instappers de hele reutemeteut van vorige tablepacks voor een leuk prijsje kunnen kopen.
Er zijn ook wat problemen geweest met de laatste update van TPA zelf, misschien vandaar dat de 'non-lite' versie of hoe je 't ook noemen wil nu ook even gratis is.
Farsight maakt een hele leuke app, maar transparante communicatie is blijkbaar niet hun sterkste kant
Als je 't nog vetter wil laten uitzien, kan je proberen om post-processing (enkel op de 'new iPad') ook nog aan te zetten, al waren daar bij de introductie ervan wel wat performance problemen mee, en heb ik het sindsdien niet meer geprobeerd, de tafels zien er zonder voor mij mooi genoeg uit.
Wel leuk is dat het een universele app is, en ik 'm ook op m'n iPhone heb staan, al speelt zo 'n klein scherm natuurlijk minder leuk als het grote scherm van de iPad.
Heb vanmorgen bij het wachten op de autokeuring nog een hele poos zitten spelen op m'n iPad2, en de heren van de autokeuring waren ook wel een gecharmeerd van de game, bracht ook bij hun een hoop nostalgie naar boven
[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 21-06-2012 18:58 ]
Zou idd kunnen dat er iets is waarom ie nu even gratis is, nouja, zie wel of ik nog achteraf moet betalen, die ene euro wel nog even apart houden dan.
Maar ok, dan koop ik de ''oude'' kasten wel 1 voor 1, geen probleem. Game van het jaar, met jaren replay waarde, dus heb het er graag voor over.
edit
ok, nou, als je een oudere kast aan tikt, dan krijg je nog steeds de optie oor dat downloadpack, dus dat is mooi.
Ik 1 voor 1 die downloadpackjes pakken, betalen, en nu heb ik die kasten dus ook.
Check ik even hoeveel ik nog over heb van de 15 europre paid card, en ik heb nog steeds 15 euro. Dus ik heb alles van pinball arcade voor niks dan?
Ik snap er niks van, maar misschien heb je wel gelijk dodge, dat er iets geks is, en dat het niet aan mij ligt dat het gratis is.
edit 2
sorry, het is er nu vanaf, want had niet genoeg meer voor ripley, haha, ;-).
[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 21-06-2012 19:40 ]
Ik constateerde inderdaad precies hetzelfde. Het vreemde is: in de shop waar je auto's uit kunt kiezen en unlocken ziet het er super uit, maar zodra je in een race terechtkomt ziet het er gewoon niet uit, Apshalt 6 ziet er dan inderdaad nog beter uit.kmf schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:00:
Huh.. ik heb net Asphalt 7 gekocht. Maar deze is helemaal niet retina-ready. Op de iPad3 ziet het er niet uit.... zelfs Asphalt 6:adrenaline ziet er beter uit.
edit:
Ik heb er eens op rondgezocht, kom ik op Youtube een Asphalt 7 review tegen op de nieuwe ipad:
YouTube: Asphalt 7: Heat - Review on new iPad (3)
Ik denk: Huh? Waarom ziet het er bij hem wél goed uit en bij mij niet?
[ Voor 21% gewijzigd door ijskonijn op 22-06-2012 08:23 ]
Ik hoop dat ze ook ooit Indiana Jones nog gaan maken
Life is what happens while you're busy making other plans
Hier heb een fansite met nieuws en een forum.
http://pinballarcadefans.com/
[ Voor 35% gewijzigd door Turfschipper op 22-06-2012 22:37 ]
Op de FB-page van TPA zijn er 'n hoop fans die om hetzelfde zitten te vragen.frumper schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
Ook The Addams Family en T2 staan hoog op het verlanglijstje bij de fans.
Ik denk eerlijk gezegd dat die er wel gaan komen, maar dan via dezelfde weg als Twilight Zone en (hopelijk) ST:TNG.
Dmv 'n Kickstarterprojectje dus, want imho zijn de licencing costs voor de movie-based kasten niet van de minste, ze hebben naast de licenties van Stern/Williams ook nog licences nodig van de filmmaatschappijen en dergelijke.
Qua releases voor de volgende maanden ziet het er ongeveer zo uit, gebaseerd op speculaties op pinballarcadefans.com :
July/Aug : Harley Davidson (3rd Edition)/Taxi
Aug/Sept : Attack from Mars/Space Shuttle
Sept/Oct : Dr. Dude/Pin•Bot
Oct/Nov : Creature from the Black Lagoon/Black Knight
Voor november zou ook Twilight Zone klaar moeten zijn, dus die verwacht ik dan in de Nov/Dec update.
Let wel het zijn speculaties, dus buiten die Twilight Zone is er niets zeker, want de info mbt TZ komt van Farsight zelf.
On another note, de betaalde versie van TPA incl. fully and forever unlocked Tales of the Arabian Nights is momenteel de App Store's Free App of the Week, dus wie 'n nog niet heeft kan 'm deze week gratisch scoren!
En voor jullie gaan denken dat ik voor Farsight werk ofzo, nee hoor, ik ben gewoon een beetje grote fanboi
Plague Inc. is ook gaaf (70 cent). Is een strategiespel waarbij je de wereldbevolking moet uitroeien dmv virussen e.d. http://itunes.apple.com/nl/app/plague-inc./id525818839?mt=8
[ Voor 131% gewijzigd door Pindamann op 23-06-2012 10:09 ]
9800X3D | 3070
Wat ziet er niet goed uit dan?ijskonijn schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:19:
[...]
Ik constateerde inderdaad precies hetzelfde. Het vreemde is: in de shop waar je auto's uit kunt kiezen en unlocken ziet het er super uit, maar zodra je in een race terechtkomt ziet het er gewoon niet uit, Apshalt 6 ziet er dan inderdaad nog beter uit.
edit:
Ik heb er eens op rondgezocht, kom ik op Youtube een Asphalt 7 review tegen op de nieuwe ipad:
YouTube: Asphalt 7: Heat - Review on new iPad (3)
Ik denk: Huh? Waarom ziet het er bij hem wél goed uit en bij mij niet?
Op m'n ipad3 ziet het er goed uit, je hebt geen fsaa maar de pixels zijn nauwelijks te zien.
Op een of andere manier kan Pinball Arcade me niet bekoren, grafisch is het matig.frumper schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:29:
Pinball Arcade is inderdaad een mooie app die zijn geld meer dan waard is. Ik heb destijds het eerste pack voordelig kunnen kopen, en speel nog steeds met veel plezier de Theater of Magic kast, maar die heb ik vroeger IRL ook regelmatig gespeeld. De Black Hole kast hadden ze wat mij betreft achterwege kunnen laten.
Het speelt gewoon niet zo lekker als bv. Zen Pinball, alleen moeten ze daar een keer retina versie uitbrengen.
Misschien later nog eens proberen.
Asphalt 7Redje schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Wat ziet er niet goed uit dan?
Op m'n ipad3 ziet het er goed uit, je hebt geen fsaa maar de pixels zijn nauwelijks te zien.

De lijnen zijn gekarteld en geen mooie belichting. Textures zijn ook onder de maat
Vergelijk dat met asphalt 6. Die ziet er toch veel beter uit?

http://itunes.apple.com/n...n-nation/id442522082?mt=8
Dit soort games horen niet op ipad thuis imo. Het ziet er heel mooi uit maar de besturing speelt gewoon niet lekker. Ik heb alle settings geprobeerd maar vind het niet fijn spelen.
Untappd: Kapitein_Merijn
Ik vind die bovenste er beter uit zien. De autos zien er gelijkwaardig uit vind ik, maar de textures van de baan zijn op de bovenste een stuk scherper vind je niet?kmf schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:00:
[...]
Asphalt 7
[afbeelding]
De lijnen zijn gekarteld en geen mooie belichting. Textures zijn ook onder de maat
Vergelijk dat met asphalt 6. Die ziet er toch veel beter uit?
[afbeelding]
9800X3D | 3070
Ik ben het met jou eens, ik kan niet wennen aan de controls. Gyro besturing is helemaal een rampKapitein Merijn schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:18:
Ik heb hem gister gedownload en gespeeld maar voor mij was 79 cnet nog te veel.
Dit soort games horen niet op ipad thuis imo. Het ziet er heel mooi uit maar de besturing speelt gewoon niet lekker. Ik heb alle settings geprobeerd maar vind het niet fijn spelen.

Verwijderd
Dat kaartje leggen was bij de pc-game wel de hoofdmodus, maar de ronsjouwen maakte het net wat afwisselender.
Vind overigens ook dat op de foto's hierboven, die 7 er toch wel beter uitziet als 6 hoor. Kijk maar eens goed naar de textures van de wegen bijvoorbeeld. Nee voor mij ziet 7 er beduidend scherper uit hoor. Toen ik het spel begon te spelen, kwam er toch een WOW reactie in mij naar boven, vond het er voor een tablet game erg gaaf uitzien.
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 24-06-2012 13:02 ]
Er is een campaign die je kan spelen tegen de computer, daarin speel je denk ik voornamelijk je kaarten en decks vrij. Het gewone kaartspel dus. Mooier dan MTG online, maar je kan niet apart kaarten kopen en wisselen, enkel kopen via dlc.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:08:
Hoe is dat Magic: The Gathering verder? Ik heb vroeger op de PC zo;n spel gespeeld dat je rondsjouwde in een wereld en je mana-links moest opbouwen (had je meer levens e.d.). Is dat bij deze campaign ook zo; of is het - met alle respect - kaartjes leggen tegen elkaar.
Dat kaartje leggen was bij de pc-game wel de hoofdmodus, maar de ronsjouwen maakte het net wat afwisselender.
Er is ook planechase en multiplayer en gewoon random game. De mini campaigns zijn wel irritant soms omdat de 4kaarten-regel niet wordt toegepast.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Vreemd: op dit moment blijf ik Fairway Solitaire spelen... er... zijn... interessantere... spellen.... maar ik blijf terugkomen.
Heb nu de campaign vrijgespeeld en ben nu halverwege met de Revenge modus.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Splashtop is helemaal top, civ5 is hiermee prime te spelen op de iPad.Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 16:18:
Thx voor de info. Dan blijf ik met Splashtop toch maar de Shandalar versie spelen; dat Sid Meier sausje beviel mij uitstekend; die opvolgers van Magic (en deze dus ook) zijn voor mij toch iets te hard-core
Vreemd: op dit moment blijf ik Fairway Solitaire spelen... er... zijn... interessantere... spellen.... maar ik blijf terugkomen.
Voornamelijk door de grote ui buttons
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mooie graphics opzich.. Kan beter ja maar goed daar is de prijs ook wel naar..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
In Asphalt 6 lijkt het wel of er Anti aliasing aanwezig is voor de auto-modellen en in 7 lijkt dat totaal afwezig. Ook zie je bij 6 reflecties in de lak van de auto, dit zie je in 7 ook niet terug. Als ik goed kijk vind ik de auto's gewoon een stuk lelijker in 7.Pindamann schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:53:
[...]
Ik vind die bovenste er beter uit zien. De autos zien er gelijkwaardig uit vind ik, maar de textures van de baan zijn op de bovenste een stuk scherper vind je niet?
Textures zijn inderdaad wel wat beter, maar daar merk je imho niet zoveel van door de snelheid van het spel.
[ Voor 13% gewijzigd door ijskonijn op 25-06-2012 09:12 ]
En heb je als je de game hebt betaald (iets van 5 euro) daarna ook echt het hele spel, of moet je nog IAP betalen tussen het spel door?
Schijnbaar moet dit echt een mooi spel zijn op de nieuwe iPad toch?
Heb je m niet zo uitgespeeld?
Het is een leuke game, maar heeft geen lange houdbaarheidsdatum.Vis schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:37:
Is Infinity Blade II de moeite waard?
En heb je als je de game hebt betaald (iets van 5 euro) daarna ook echt het hele spel, of moet je nog IAP betalen tussen het spel door?
Schijnbaar moet dit echt een mooi spel zijn op de nieuwe iPad toch?
Heb je m niet zo uitgespeeld?
De game heeft IAP; hierbij moet je denken aan extra gold etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben ik het mee eens ja, ik ben nu ook met de campaign bezig. Maar de enige die me nu irriteerd en waar ik niet langs kom zijn de GGX hydra die X/X hebben, en steeds verdubbeld per beurt ><Nitai schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:17:
Heb vroeger ook MtG gespeeld zowel met fysieke kaarten als MtG Online. Dit is toch wel erg leuk weer op de iPad, jammer dat je geen eigen decks kan maken, maar om even snel een spelletje te doen is wel leuk.
Heb nu de campaign vrijgespeeld en ben nu halverwege met de Revenge modus.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Gewoon lekker ouderwets Tycoon spelen. Als er nog van dat soort toppertjes zijn, houd ik me aanbevolen.
Ook begonnen aan Footbal Manager 2012, maar die viel me erg tegen.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 25-06-2012 12:44 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ziet er goed uit als ik zo bekijk in de App Store idd... hoe zit het met de duur van de gameplay? Veel levels?AntraXxX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:10:
Machinarium is ook een aanrader, leuke puzzels en de stijl/graphics is erg tof gemaakt.
Ik ben trouwens ook zeer geinteresseerd in "Yesterday". Een click and point adventure/thriller.
Ga ik denk ik beide wel kopen
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Iemand nog een tip voor een leuke platformer die goed te spelen is?
Untappd: Kapitein_Merijn
Dan kan ik zeker World of Goo aanraden, en natuurlijk 'nieuwe klassiekers' als Cut the Rope (experiments)bartsled schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:47:
Kan iemand mij een spel adviseren voor mijn vriendin? Catan was binnen no-time uitgespeeld, Where's My Water, en puzzle spelletjes als Bejeweld valt ook in de smaak.
Steam/XBL: Avioto
Duels of the planewalkers blijft goed
Tribez HD is wel grappig spelletje
Tripletown misschien. Mijn vriendin vermaakt zich er de hele avond mee (dat is alvast een waarschuwingbartsled schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:47:
Kan iemand mij een spel adviseren voor mijn vriendin? Catan was binnen no-time uitgespeeld, Where's My Water, en puzzle spelletjes als Bejeweld valt ook in de smaak. Het feit dat je 30 minuten over een potje doet is geen probleem. Het moet echt een spel zijn wat je een tijdje bezig houd, Sims Freeplay is namelijk om 't uur maar een paar minuten speelplezier en dat is niet helemaal je van het.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Er is net een opvolger van Where's my water uitgekomen.bartsled schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:47:
Kan iemand mij een spel adviseren voor mijn vriendin? Catan was binnen no-time uitgespeeld, Where's My Water, en puzzle spelletjes als Bejeweld valt ook in de smaak. Het feit dat je 30 minuten over een potje doet is geen probleem. Het moet echt een spel zijn wat je een tijdje bezig houd, Sims Freeplay is namelijk om 't uur maar een paar minuten speelplezier en dat is niet helemaal je van het.
Where's my Perry
Met Perry the platypus
Als je vriendin van Catan houdt kan ik zo tich bordspellen aanbevelen.bartsled schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:47:
Kijk is naar het toplijstje op ipadboardgames.org (een site die ik al vaker genoemd heb in dit topic). Mijn favo's blijven Ascension, Carcassonne, Ticket to Ride en Neuroshima Hex. Zijn ook allemaal online multiplayer te spelen (in tegenstelling tot Catan helaas nog steeds). Zeker Ascension en Neuroshima Hex hebben alleen een iets stijlere leercurve als Catan, weet niet of je vriendin dat trekt natuurlijk. Carcasonne en Ticket to Ride zijn wat makkelijker door te krijgen (en bovendien bij heel veel mensen als fysiek bordspel al bekend).
Puerto Rico blijf ik ook erg leuk vinden en is theoretisch ook online te spelen, maar heb nog nooit online iemand gevonden om ook daadwerkelijk mee te spelen als ik online was. Bij die andere spellen is dat stukken beter.
Spellen als Where's my water en puzzel spelletjes doen mij persoonlijk weer minder, dus daar geen tips. Maar zie dat daar anderen al helpen.
[ Voor 18% gewijzigd door xahmol op 29-06-2012 14:47 ]
Betreffende Red Alert en Sim City. Ik vind RA wel tof op de iPad, iets meer missies was niet onaardig geweest maar gelukkig is de Skirmish tof. Sim City is wat minder handig, heb die op m'n oude Android tab wel eens gespeeld. Je moet er van houden vind ik.
Thnx voor de tip! Lekker spelletje met mooie spacy muziekVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:16:
Reflexions is nu gratis en voor niets!
Van TPA's Facebook :
Heb de namen maar even klikbaar gemaakt, zodat je 'n voorproefje hebt van de tablesAlso, we’re excited to announce that the new July tables for the Pinball Arcade will be Creature from the Black Lagoon and Black Knight!
No nog 'n beetje geduld oefenen
Heeft iemand hier nog een antwoord op?johann3s schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:37:
Hoe verhoud een game als fifa zich nou tot de pc versie qua gameplay en diepgang? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Erg vermakelijk in ieder geval
Steam/XBL: Avioto
De besturing is exact hetzelfde als op de iPhone waar het overigens prima op speelt
Gaaf! Creature of the Blacklagoon hadden wij een half jaar op het werk staan. Ik denk wel 50+ uur op die kast gespeeld. Verveelt amperdodge_911 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:19:
De nieuwe tablepack voor The Pinball Arcade is bekend!
Van TPA's Facebook :
[...]
Heb de namen maar even klikbaar gemaakt, zodat je 'n voorproefje hebt van de tables
No nog 'n beetje geduld oefenenZo tot 16 juli, denk ik, afgaand op de vorige releases
Moet wel zeggen dat ik op de ipad de flippers wat traag vind reageren na het drukken van het scherm. Misschien is het gewenning, maar het is niet perse heel prettig spelen nog voor mij.
Edit: een beetje ter referentie. We hebben er nu 4 gehad en dit was denk ik wel de leukste
Edit: leuke kasten zitten er in Pinball Arcade zeg. Circus voltaire en kastelen kast zijn wel gaaf. Misschien ga ik Circus kopen
Edit: na een beetje te hebben ingelezen lijkt Medieval Madness de beste tafel gevolgd door Theater of Magic en Arabian Nights. Wat zijn jullie meningen?
[ Voor 20% gewijzigd door Pindamann op 01-07-2012 20:38 ]
9800X3D | 3070
air mail
http://itunes.apple.com/nl/app/air-mail/id490619180?mt=8
the act
http://itunes.apple.com/nl/app/the-act/id485689567?mt=8
ik heb ze zelf nog niet gespeeld, maar grafisch zien ze er goed uit. En de reviews zijn ook wel lovend.
Dus heb ik maar even gekocht voor 0,79. Later vanavond eens proberen.
Zie nu dat ie weer 0.79 cent is.
Verwijderd
Hij heet overigens gewoon "Magic" in de appstore.
[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 04-07-2012 14:44 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ze beide aangekocht vanavond