koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
http://itunes.apple.com/a...vs-south/id518019509?mt=8

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
PSN id: NL_SToRM
Zo te zien zijn er wat extra dingen aan toegevoegd.
[ Voor 24% gewijzigd door CapTVK op 12-05-2012 10:21 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Gaude et aude
Dit is een topic om ervaringen met spelletjes te bespreken, jouw vraag past beter in [iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2, lijkt me...
SimCity heb ik me wel aardig mee vermaakt op de iPad.PleXtor schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:21:
Is simcity leuk om te spelen/een aanrader? Hij is nu namelijk in de aanbieding.
Die was echt geniaal. Is dat multiplayer?
http://ifanzine.com/the-bluecoats-north-vs-south-review/
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 13-05-2012 00:07 ]
Ik ben op zoek naar echt een high end graphics game. Gewoon om te laten zien wat voor grafische kracht er in de ipad zit, en wat je eruit kan halen. Het liefst gratis haha, het is puur als tech demo bedoelt.
Ook een leuke game zoals Dragons Vale of Ice Age village?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
kmf in "[iPad] Ervaringen & Discussie - deel 13"lanerios schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:50:
Vraagje:
Ik ben op zoek naar echt een high end graphics game. Gewoon om te laten zien wat voor grafische kracht er in de ipad zit, en wat je eruit kan halen. Het liefst gratis haha, het is puur als tech demo bedoelt.
Ook een leuke game zoals Dragons Vale of Ice Age village?
Shadowgun, infinite blade 2 en dat vliegspel
Geen gratis games though
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Shadowgun lijkt hier trouwens nog wel een stukje mooier: YouTube: Shadowgun Gameplay - The New iPad (HD)
Dat is wat de developers waarschijnlijk bedoelen met runs at 2048x1536 + 4x msaa on the new ipad....
Leuke informatieve reactie van je trouwens in dat topic btw.
Hier nog een.. En dan nog wel op een iPad 1....ilovebol.com schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:22:
Kindom rush is echt een aanrader voor de ipad3. Heb me er al wat uur mee bezig gehouden.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
geweldig...CapTVK schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 10:20:
Hij is nog maar net uit. Ben wel benieuwd hoe het speelt. En of er een soort multiplay op zou kunnen.
[video]
Zo te zien zijn er wat extra dingen aan toegevoegd.
wat een nostalgie...
weet je welke ik nog mis defender of the crown dat zou ook mooi zijn:
YouTube: Defender of the Crown 2 for the CDTV and Amiga CD32
Burp
(ik hoop ooit Homeworld op de iPad te kunnen spelen...)
La Mulana
Maze of Galious
Cave Story
Commander Keen serie
Blakestone
Spear of Destiny (Wolfenstein 3D 2)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
PC-games:
HomeWorld trilogy
Command & Conquer (en de klassieke red alert)
Warcraft/Starcraft
Broken Sword (laatste 2 delen)
Age Of Empire (en afgeleiden)
Console games:
Parasite Eve
Resident Evil
Puyo Puyo
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
http://sarien.net/Stormtrooper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:28:
Tja, dan zou ik heel graag Total Annihilation zien. En de nodige serie-games als SpaceQuest lijkt me ook wel wat.. We blijven hopen
kmf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:04:
Mijn wenslijst:
PC-games:
Age Of Empire (en afgeleiden)
Iemand tips voor iPad games?
Ik wil m'n iPad niet zo vol gooien met games die ik nooit weer speel.
Deze 2 staan er nu op en speel ik bijna dagelijks (afhankelijk van beschikbare tijd):
- Death Rally
- Kingdom Rush HD (€0,79)
Iemand een leuke racegame of kaartspel waar geen €4 voor betaald hoeft te worden?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nee hoor, voor de iPad is ie 5 euro.AntraXxX schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:03:
Real Racing 2 op het juiste moment kopen, dan issie <€4.
En er zijn momenten geweest waarbij ie wordt afgeprijsd naar 0,79. Dus ik zal gewoon daar weer op wachten

[ Voor 32% gewijzigd door Joost1991 op 16-05-2012 13:19 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Blood & Glory
7th Guest (mee opgegroeid)
Ice Age Village
Dragonvale
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
http://itunes.apple.com/us/app/ballistic-se/id508574596?mt=8
Kortom: de nieuwe topper in dual-stick shooter land!
Bedankt voor de tip, leuk spelletje!Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:08:
Landgrabbers vond ik heerlijk verfrissend
Deze is nu gratis!Reiben schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:01:
Ik kan iedereen Ice Rage aanraden. Simpel maar grappig spelletje, vooral met z'n tweëen, en kost maar 79 cent.
Dat is nou echt een spel wat heerlijk zou werken met een Touchscreen en op de iPad.
Zou nog fijner werken dan op de pc denk ik.
Geinig spelletje. Na 15 minuten was ik er echter wel al klaar mee
Misschien om tegen een andere te spelen dat het leuker is.
Is nu in de App Store. Het ziet er mooi en uitgebreid uit. Alleen de prijs houd me nog tegen. (7,99)
Ik wacht nog tot dat de game afgeprijsd is.
Update: gekocht.
[ Voor 7% gewijzigd door muhda op 19-05-2012 00:59 ]
Ik ben echt achterlijk veel aan het kopen de laatste tijd in de NL en US app store. Denk aan minsten 150 euro aan betaalde apps..Roodey schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:47:
[...]
to that!!
Iemand tips voor iPad games?
Ik wil m'n iPad niet zo vol gooien met games die ik nooit weer speel.
Deze 2 staan er nu op en speel ik bijna dagelijks (afhankelijk van beschikbare tijd):
- Death Rally
- Kingdom Rush HD (€0,79)
Iemand een leuke racegame of kaartspel waar geen €4 voor betaald hoeft te worden?
Hier komt een lijst met games die ik echt aanraad en op m'n iPad 2 staan:
- Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD
- Call of Duty: Black Ops Zombies
- Jetpack Joyride HD
- Angry Birds (Space) HD
- Flight Control HD
- Minecraft Pocket Edition
- Airport Scanner
- Fruit Ninja HD
- Kingdom Rush HD
- Max Payne
Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870
Verwijderd
hoe kom je aan dit plaatje, welke app?kmf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:15:
[...]
Nee hoor, voor de iPad is ie 5 euro.
En er zijn momenten geweest waarbij ie wordt afgeprijsd naar 0,79. Dus ik zal gewoon daar weer op wachten
[afbeelding]
Wie kent deze mmorpg? En is het een aanrader?
Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870
Hiervoor heb ik een tijdje terug Splashtop geïnstalleerd op mn iPad2. Ik kon toen games als Total War en Civ5 vanaf mn laptop spelen op de iPad. Werkte na enig tobben prima! Helaas is het sindskort niet meer mogelijk, omdat de dev van Splashtop ervoor gekozen heeft om fullscreen games niet meer toe te staan. Ik hoop dat ze dit snel weer mogelijk maken...Daejji schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:33:
Voor mij op de wenslijst zou toch echt Rome Total War of iets dergelijks staan.
Dat is nou echt een spel wat heerlijk zou werken met een Touchscreen en op de iPad.
Zou nog fijner werken dan op de pc denk ik.
Iets anders: ik kwam mijn oude jeugdliefde Imperium Galactica II tegen in de app store!!!! Insta-buy!!!! Werkt voorlopig prima op de iPad2.
Tijdje terug een leuke app gehad maar de iPad weggedaan. Nu heb ik er weer eentje.
Ik zoek een spelltje dat een beetje Angry-birds alike is. Je klinkt met je vinger op een pilaar en dan wordt erop geschoten en stort een constructie in.
Het spelletje is een beetje in de graphics van Angry birds ook.
Ik dacht dat de titel iets met swords of dungeons of soldiers was, maar ik kan niks, maar dan ook niks, vinden...
Iemand die me kan vertellen hoe het heet?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik heb vanmiddag een paar uur lang Jetpack joyride gespeeld. Toch een stuk leuker dan ik dacht
I served in a company of heroes.
Siege Hero HD?iichel schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:49:
Pff... ik hou normaal niet van klagen en enorm van zoeken maar ik kom er niet uit.
Tijdje terug een leuke app gehad maar de iPad weggedaan. Nu heb ik er weer eentje.
Ik zoek een spelltje dat een beetje Angry-birds alike is. Je klinkt met je vinger op een pilaar en dan wordt erop geschoten en stort een constructie in.
Het spelletje is een beetje in de graphics van Angry birds ook.
Ik dacht dat de titel iets met swords of dungeons of soldiers was, maar ik kan niks, maar dan ook niks, vinden...
Iemand die me kan vertellen hoe het heet?
Dat is 'm! Bedankt
"It's called a motor race." - M. Masi 2021

[ Voor 85% gewijzigd door TonnieO op 21-05-2012 11:17 ]
Doe ik iets verkeerd. Ik begin telkens vanaf hetzelfde punt...Vuvuzela schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:53:
Ik heb vanmiddag een paar uur lang Jetpack joyride gespeeld. Toch een stuk leuker dan ik dacht
Ik begrijp dat je telkens verder dient te komen, maar op een gegeven moment gaat het zo snel dat ik niet verder dan een bepaald punt kom (geen hoge highscore ofzo).
Nu is het vrij eentoning voor mijn gevoel.
Thanks! Zal ze allemaal eens bekijken op de iPad.ProfoundValue schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:31:
[...]
Ik ben echt achterlijk veel aan het kopen de laatste tijd in de NL en US app store. Denk aan minsten 150 euro aan betaalde apps..
Hier komt een lijst met games die ik echt aanraad en op m'n iPad 2 staan:
- Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD
- Call of Duty: Black Ops Zombies
- Jetpack Joyride HD
- Angry Birds (Space) HD
- Flight Control HD
- Minecraft Pocket Edition
- Airport Scanner
- Fruit Ninja HD
- Kingdom Rush HD
- Max Payne
Alle spellen ken ik van naam/spelen op de iPhone, behalve Airport Scanner.
Proberen die Missions te halen en o.a. wat Gadgets aanschaffen is wel tof, maar na een tijdje is het same old act inderdaad.Roodey schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:31:
[...]
Doe ik iets verkeerd. Ik begin telkens vanaf hetzelfde punt...
Ik begrijp dat je telkens verder dient te komen, maar op een gegeven moment gaat het zo snel dat ik niet verder dan een bepaald punt kom (geen hoge highscore ofzo).
Nu is het vrij eentoning voor mijn gevoel.
Ik vind het een aanrader voor (echte) RTS liefhebbers. De prijs zal mensen laten afschrikken maar de prijs is in mijn ogen waard, zeker als er meer mappen beschikbaar komen via updates.
Trailer:
Cut The Rope: Experiments HD --> GRATIS
Vandaag ook gelijk update gehad naar versie 1.3:
- 25 new levels featuring new game element - mechanic arms
- The new iPad Retina display support
- New localizations (Spanish, Italian, Dutch, Brazilian Portuguese, Simplified Chinese, Japanese and Korean)
- New photo of Om Nom in the Professor’s Album
- New achievements and a new leaderboard
Chique dat het nu gratis is
Thanks! Gelijk gedownload.Sleehond schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:00:
http://itunes.apple.com/u...ments-hd/id450795513?mt=8
Vandaag ook gelijk update gehad naar versie 1.3:
- 25 new levels featuring new game element - mechanic arms
- The new iPad Retina display support
- New localizations (Spanish, Italian, Dutch, Brazilian Portuguese, Simplified Chinese, Japanese and Korean)
- New photo of Om Nom in the Professor’s Album
- New achievements and a new leaderboard
http://itunes.apple.com/n...522948?mt=8&affId=1849853
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
En je kan door de neus gaan betalen als je iets of wat game-experience wil...ken-dj schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
MIB 3 is gratis te downloaden
http://itunes.apple.com/n...522948?mt=8&affId=1849853
Gratis Gameloft games zuigen op dit gebied...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
klopt, zit altijd wel een adertje onder....eigenlijk is niks gratis,echt gratis ...dodge_911 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:40:
[...]
En je kan door de neus gaan betalen als je iets of wat game-experience wil...
Gratis Gameloft games zuigen op dit gebied...
weet ook niet of het spel überhaupt wel tof is
Maar vond Modern Combat 2/3 wel vette games voor de ipad (ook gameloft)
sowieso Apple & game-en ..?
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
FIFA 12 by EA SPORTS for iPad Price: € 2.39
MASS EFFECT™ INFILTRATOR Price: € 2.39
Burnout™ CRASH Price: € 1.59 €
MONOPOLY for iPad € 0,79
En nog vele meer. Check hier of de Appstore
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Geen verkeerd lijstje, thanks!Yuco schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:41:
Wij vieren dit weekend Pinksteren, maar EA viert Memorial Day en doet dat met bijna 50 prijsverlagingen, waaronder veel leuke games die we kunnen spelen op onze iPad. Zoals onder andere:
FIFA 12 by EA SPORTS for iPad Price: € 2.39
MASS EFFECT™ INFILTRATOR Price: € 2.39
Burnout™ CRASH Price: € 1.59 €
MONOPOLY for iPad € 0,79
En nog vele meer. Check hier of de Appstore
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Edit: blijkbaar stond appshopper ingesteld op de us store. Nu kon ik wel aankopen doen.
[ Voor 27% gewijzigd door CapTVK op 25-05-2012 00:44 ]
Verder nog een andere leuke tower defense spel die ik nu speel: Elf Defense. Is momenteel ook gratis, dacht normaal gesproken ook betaald. Speelt wel erg fijn, leuk geanimeerd maar zeker niet kinderachtig. Steekt wel leuk in elkaar!
Oh, en gisteren The Game Of Life gedownload. Gelijk met mn vriendin 2 potjes gespeeld. Vonden het allebei wel goed werken en een leuk spel. Ook deze is nu slechts € 0,79. Zeker geen spel om elke dag te doen, maar genoeg mogelijkheden om met meer personen te doen. Maar zeker € 0,79 waard vind ik.
Lol nog een edit: zag dat Theme Park van EA nu gratis is. Toch maar eens proberen of ze daar wat van hebben kunnen maken. Vroeger veel Theme Park en Rollercoaster op PC gespeelt. Eens kijken hoe het op de tablet gemaakt is
[ Voor 41% gewijzigd door Sleehond op 25-05-2012 12:13 ]
Ook China Town Wars is 0,79, die was het dubbele van III in prijs zag ik netJ0ey schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:17:
Grand Theft Auto 3 is 0,79 op het moment, tot en met de 28e.
III vond ik soms wat lastig op mn telefoon, CTW lijkt mij meer geschikt voor touch screens, eens proberen of het echt zo is
Verwijderd
Verwijderd
Hoe koop je alle tafels in 1x met korting? Kan alleen in-game een tafel los kopen voor €2,99... beetje duur..Njay schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:50:
Nu in de appstore:
Pinball Arcade !
voor 0.79 krijg je Theater of Magic en daarna voor 6 euro meer krijg je nog eens 3 extra tafels
Dit zijn dus echte tafels en geen verzinsels zoals de meeste pinball games op de appstore
Elke maand de nieuwe tablepack kopen, in 1 keer alle tafels kopen kan niet (meer)...Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:08:
[...]
Hoe koop je alle tafels in 1x met korting? Kan alleen in-game een tafel los kopen voor €2,99... beetje duur..
Verwijderd
Mini motor HD is idd erg vermakelijk.Sleehond schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:43:
Vandaag gezien dat het spelletje Mini Motor HD gratis is. Erg leuk spel, speelt goed, gratis mooi meegenomen :-)
Nog twee goede gratis games zijn Heroes vs Monsters en Devildark
Naast Autum Dynasty heb ik ook Defender Chronicle 2 (2,39 euro) gehaald. Een verticale tower defense game met een RPG sausje. Erg vermakkelijk.
Edit: hm het lijkt er wel op dat het een beetje eentonig is maar dat kan komen doordat het niet de full game betreft die ik geprobeerd heb
[ Voor 21% gewijzigd door Pindamann op 29-05-2012 21:37 ]
9800X3D | 3070
Verwijderd
Wat is dan een tablepack en waar koop ik die? Want in-game kan ik alleen losse tafels kopen voor €2,99?dodge_911 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Elke maand de nieuwe tablepack kopen, in 1 keer alle tafels kopen kan niet (meer)...
Zie wel negatieve verhalen over dat je tafelaankopen wegvallen na een update
Verwijderd
Heb 'm zelf. Is vooral leuk wanneer je met iemand anders kan spelen. Multiplayer via het internet heb ik nog niet kunnen spelen. Singleplayer is 'te doen' wanneer je je verveelt.naruto schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:40:
worms 2 armagadon is nu 0,79 cent. download waardig?
De kracht van Worms zit hem bij mij vooral in het door kunnen geven van de iPad wanneer je het met een vriend (of meer) speelt en elkaar dan helemaal de huid vol kan schelden.
Een tablepack geldt maar voor 1 maand en dat zijn dan de 2 nieuwste tables, deze maand Cirque Voltaire en Funhouse.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:24:
[...]
Wat is dan een tablepack en waar koop ik die? Want in-game kan ik alleen losse tafels kopen voor €2,99?
Zie wel negatieve verhalen over dat je tafelaankopen wegvallen na een update
En de tafelaankopen die wegvallen, da's idd nog een bug, waar de developers aan werken.
Ik had PA al vanaf day 2 dat'ie in de app-store stond en heb dus alle tablepacks kunnen kopen, en heb zo een paar centen kunnen besparen.
Je kan de devvers altijd eens mailen, zijn erg geschikte gasten, wie weet hebben zij 'n oplossing voor je oude tablepack probleem...
Sleehond schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:00:
http://itunes.apple.com/u...ments-hd/id450795513?mt=8
Bedankt voor de tips! Het zijn allebei erg leuke spellenSleehond schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:43:
Vandaag gezien dat het spelletje Mini Motor HD gratis is. Erg leuk spel, speelt goed, gratis mooi meegenomen :-)
PSN id: NL_SToRM
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Een bijzonder knap spel. Ik ben al lichtjes verslaafd aan het worden
Stom dat er een universal versie is EN een HD-versie. Maar wat het exacte verschil is?
Verwijderd
Galaxy on fire 2 HD kun je in HD kwaliteit spelen en de normale versie niet. Het verschil zit hem dus in de grafische weergave van de graphics.kmf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:57:
Galaxy On Fire 2 is nu te koop voor 0,79. Veel lovende reviews hierover, dus heb ik het maar gekocht. Later spelen.
Stom dat er een universal versie is EN een HD-versie. Maar wat het exacte verschil is?
De normale universal versie is ook op retina te spelen (menu optie). Het enige zal zijn dat de textures niet HD dan zijn. Maar om daar nou weer extra voor te vragen?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:47:
[...]
Galaxy on fire 2 HD kun je in HD kwaliteit spelen en de normale versie niet. Het verschil zit hem dus in de grafische weergave van de graphics.
De UI is af en toe obscuur, maar het is ook 1 van de meest diepgaande IOS games die ik gezien heb, vandaar dat al die menutjes en stats wel nodig zijn.
Tribez HD (Door mij vooral)
Dragonvale (door m'n vriendin)
Allebei erg aan te raden.
Verwijderd
En waar kan ik zo'n table pack van 2 tafels nou precies kopen? Want in-game kan ik ze dus alleen per tafel aanschaffen.dodge_911 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:05:
[...]
Een tablepack geldt maar voor 1 maand en dat zijn dan de 2 nieuwste tables, deze maand Cirque Voltaire en Funhouse.
En de tafelaankopen die wegvallen, da's idd nog een bug, waar de developers aan werken.
Ik had PA al vanaf day 2 dat'ie in de app-store stond en heb dus alle tablepacks kunnen kopen, en heb zo een paar centen kunnen besparen.
Je kan de devvers altijd eens mailen, zijn erg geschikte gasten, wie weet hebben zij 'n oplossing voor je oude tablepack probleem...
Als je deze maand dus ofwel CV of FH wil kopen, krijg je de mogelijkheid de tablepack te kopen, met deze twee tafels erin, afaik. Althans, zo werkt het bij mij wel.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:05:
[...]
En waar kan ik zo'n table pack van 2 tafels nou precies kopen? Want in-game kan ik ze dus alleen per tafel aanschaffen.
Ik heb verder met Pinball Arcade niets te maken, buiten dat ik graag pinball speel, en zoals ik de vorige keer al meldde, kan je best de devvers eens mailen ivm vragen daaromtrent.
En wat ik in mijn vorige comment al zei over een paar centen besparen, dat is het ook, je bespaart echt centen op 'n euro. Niet alle tafels kosten evenveel, volgens mij, dus of je ze nu apart aanschaft of niet, veel zal het niet uitmaken.
In other, related news : het kickstarter project om Twilight Zone te funden is gelukt. De $55K is gehaald.
Maar nu willen ze dus het project gaan stretchen, en als er nog eens $55K wordt opgehaald, kunnen ze Star Trek: The Next Generation ook beginnen maken. Ik denk er zwaar aan mijn plegde te verdubbelen, want ook dit is een leuke tafel, natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door dodge_911 op 04-06-2012 11:46 ]
Tribez is erg gaaf ja. Ben er al heel veel mee. Zowel mn vriendin als ik spelen het. Zijn geloof ik al best ver, haha. Kunnen al op 3 eilanden en hebben nu 67% van de achievements behaald. Laatst had het spel nog een aardig update met veel nieuwe gebouwen en het eerste eiland is een stuk ruimer geworden.lanerios schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:34:
De games die op mijn Ipad veel gespeeld worden:
Tribez HD (Door mij vooral)
Dragonvale (door m'n vriendin)
Allebei erg aan te raden.
Verwijderd
Erg aan te bevelen.
Dank voor de tip, ook maar even backer geworden. Die Twilight Zone kast ken ik nog wel van in het echt. Gave kast.dodge_911 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:44:
[...]
In other, related news : het kickstarter project om Twilight Zone te funden is gelukt. De $55K is gehaald.
Maar nu willen ze dus het project gaan stretchen, en als er nog eens $55K wordt opgehaald, kunnen ze Star Trek: The Next Generation ook beginnen maken.
haha inderdaad, ik ben nu bezig met werken naar het 3e eiland, maar mijn god wat gaat het traag xD 120k is erg veelSleehond schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:02:
[...]
Tribez is erg gaaf ja. Ben er al heel veel mee. Zowel mn vriendin als ik spelen het. Zijn geloof ik al best ver, haha. Kunnen al op 3 eilanden en hebben nu 67% van de achievements behaald. Laatst had het spel nog een aardig update met veel nieuwe gebouwen en het eerste eiland is een stuk ruimer geworden.
Heerlijk spelletje op Android, maar via de app store is het niet te vinden. Kan er ook geen info over vinden via het internet/lupis labs blog.
Ik heb ook net de overstap gemaakt van Android naar iOS. Volgens mij is Sentinel Homeworld oid wel beschikbaar voor de iPad. Was een heel gave (tegra2) game op Android!Freakster86 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:25:
Kan iemand mij vertellen of Robo Defense te verkrijgen is voor de Ipad (3) ?
Heerlijk spelletje op Android, maar via de app store is het niet te vinden. Kan er ook geen info over vinden via het internet/lupis labs blog.
Heb zelf een android mobile. Daarop speel ik ook Robo Defense. Deze is echter op iOS niet te krijgen.Freakster86 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:25:
Kan iemand mij vertellen of Robo Defense te verkrijgen is voor de Ipad (3) ?
Op mijn ipad ben ik zelf ook nog steeds zoekende naar de beste robo defense. Momenteel heb ik er 1 op staan en dat is Elf Defense. Deze speelt best leuk, maar is het nog niet echt helemaal voor mij.
Probeer eerst wat gratis games uit te proberen alvorens ik overschakel op een betaalde robo defense games. Dus tips voor gratis robo defense games zijn erg welkom.
Ps, deze vraag had je beter in het Ervaringen/Discussie topic kunnen stellen.