[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:06

muhda

Time & Space traveler

Ralph Smeets schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:11:
[...]
Inderdaad, Max Payne is een goede port, GTA3 heb ik ook, maar loop een beetje vast op de missie waar je met een snipper-rifle, 8-bal moet helpen een boot op te blazen. Bug op het einde van missie 11 in MC3 ben ik ook op vastgelopen :(
Die level was inderdaad moeilijk, maar na het kijken op youtube vond ik de oplossing.

spoiler: Oplossing Mision Bomb Act 2
Je moet het gebouw tegenover het schip op. (je moet op zoek gaan naar een trap om het dak te bereiken) Dan kan je de vijand makkelijker snipen. Maak ook gebruik van de rode vaten, die ontploffen en raken meer vijanden.

[ Voor 33% gewijzigd door muhda op 16-04-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
Real Racing HD 2 is nu in prijs verlaagt naar 3.99

http://www.appshopper.com/games/real-racing-2-hd

Ga hem vanavond aanschaffen, 3.99 lijkt het me zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de controls bij Max Payne? Ik heb nog geen shooter op een tablet gezien die goed te spelen was met het touch screen. Ik mis de fysieke knoppen zoals op een 3DS of een console dan te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 22:12
Sleehond schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:00:
Real Racing HD 2 is nu in prijs verlaagt naar 3.99

http://www.appshopper.com/games/real-racing-2-hd

Ga hem vanavond aanschaffen, 3.99 lijkt het me zeker waard.
Ik heb Real Racing 2 HD gisteren al aangeschaft, dus ik weet niet hoelang hij nog voor die prijs te koop staat. Blijft natuurlijk de Daily Deal van EA.

Heb hem even getest op de nieuwe iPad en het lagt in de menu's echt verschrikkelijk. Das wel jammer. Voor de rest top game.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Op iPad2 geen problemen met menu's trouwens :)

Apache SIM HD is er nu trouwens voor 0,79 cent.

http://www.appshopper.com/games/apache-sim-hd

[ Voor 52% gewijzigd door Falcon op 17-04-2012 15:29 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:15:
[...]

Hoe zit het met de controls bij Max Payne? Ik heb nog geen shooter op een tablet gezien die goed te spelen was met het touch screen. Ik mis de fysieke knoppen zoals op een 3DS of een console dan te veel.
Is een goede dat je dat vraagt, want dat weerhoudt mij er ook vaak van op een shooter op de iPhone/iPad te spelen. Er zitten gelukkig erg veel opties om het allemaal zo aangenaam mogelijk te maken.
De touch knoppen om bijvoorbeeld te schieten/Bullet-time zijn allemaal te verplaatsen over het scherm en je kan ze ook groter/kleiner naar je wensen maken.

Om rond te kijken beweeg je normaal gesproken in een swipebeweging over het scherm, maar er is ook een 'fysieke' knop die als het ware als een joystick werkt. Dus als je het linker gedeelte van de knop inhoudt kijk je naar links etc. Een erg fijne optie moet ik zeggen.

Voor de rest heb ik deze game gewoon gekocht omdat het Max Payne is 8). Gewoon op de iPad 3 de ervaring weer eens herleven, z'n oude en vertrouwde stem, het geluid als je een Painkiller oppakt, de stripverhaaltjes tussen de levels door. :9~

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 11-10 22:12
Weer even een update.

MarsDefense is gratis
http://itunes.apple.com/nl/app/marsdefense/id511293779?mt=8

Paper Monsters is gratis
http://itunes.apple.com/n...monsters/id439927846?mt=8

Angel's Protection is gratis
http://itunes.apple.com/n...otection/id428486771?mt=8

En nog wel wat meuk, maar dat is niet de moeite waard om hier te posten.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Thanks :) goeie posts dit, je moet er anders maar net tegenaan lopen immers.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Midway Arcade heeft inmiddels iCade support en is weer in de aanbieding!

http://itunes.apple.com/u...y-arcade/id476467441?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://a4.mzstatic.com/us/r1000/116/Purple/v4/68/95/52/68955258-5515-3c7d-bc18-1b22f029e52a/mzl.rzzdhnis.320x480-75.jpg

En er is een nieuwe C64 emu op de markt. Bruce Lee is gratis meegeleverd. Ik moet zeggen dat het goed speelbaar is maar een iCade blijft het beste.

http://itunes.apple.com/u...-free-hd/id512934307?mt=8Afbeeldingslocatie: http://a3.mzstatic.com/us/r1000/118/Purple/v4/dd/f7/93/ddf7933e-c064-8e43-0557-0c821fa4c1d1/mza_1953582330617997476.480x480-75.jpg

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Tja, met al die retro emulators moet ik toch zeggen dat ze heerlijk zijn uit nostalgie om even te kijken, maar dat het natuurlijk compleet niet speelbaar is zo zonder joystick en origineel toetsenbord.

En blijf het toch wat bezwaarlijk vinden NOG een keer voor mijn C64 favos te betalen als ik de originele floppen/cassettes nog heb liggen en daarnaast zo goed als alle spellen als .d64 en .t64 op mijn PC heb. Zeker omdat mijn C64 favos nooit in de catalogus van die betaalde apps zitten (M.U.L.E., Defender of the Crown).
Blijft het enige grote nadeel van iOS zonder jailbreak, dat ze nooit een emulator zullen toelaten waar je .d64 en .t64 files in kan opstarten. Of al mijn eigen programmeersels uit een ver verleden kan opstarten. Kon dat verdorie op mijn Nokia Symbian smartphone jaren geleden al wel met Frodo for Symbian.

Maar om hem nu daarvoor te jailbreaken: qua beveiliging heeft dat geslotene wel weer wat.

EDIT: Zie dat M.U.L.E. er wel tussen staat bij de te verwachten beschikbare games die nog gaan komen. Wellicht dat ik als echt M.U.L.E. naar deze app komt ik hem nog wel koop. Heb dat spel letterlijk grijs gespeeld. Al werkt de flop nog steeds de laatste keer dat ik mijn C128 op zolder nog eens opstartte.

[ Voor 54% gewijzigd door xahmol op 20-04-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Hoe doen jullie het met Modern Combat 3, Fallen Nation?

Op de iPhone ging het niet echt bevorderlijk maar nu met de iPad zit ik toch gauw aan de 3.0 kill death ratio in een match :)

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/33zbfqs.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Draakje5 op 22-04-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Als je in een game app wat wilt kopen, moet je dan ook je wachtwoord invoeren?

[ Voor 3% gewijzigd door PleXtor op 22-04-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Vroeg me net het zelfde af, maar is dat altijd zo? Ook met magazines? Want heb nu 'watches international' app maar weet niet of ik zomaar die catalogussen kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Nee je moet altijd je wachtwoord invoeren voordat je iets koopt, tenzij je dat vlak daarvoor (enkele minuten) al voor een andere aankoop heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
xahmol schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:48:
Tja, met al die retro emulators moet ik toch zeggen dat ze heerlijk zijn uit nostalgie om even te kijken, maar dat het natuurlijk compleet niet speelbaar is zo zonder joystick en origineel toetsenbord.

En blijf het toch wat bezwaarlijk vinden NOG een keer voor mijn C64 favos te betalen als ik de originele floppen/cassettes nog heb liggen en daarnaast zo goed als alle spellen als .d64 en .t64 op mijn PC heb. Zeker omdat mijn C64 favos nooit in de catalogus van die betaalde apps zitten (M.U.L.E., Defender of the Crown).
Blijft het enige grote nadeel van iOS zonder jailbreak, dat ze nooit een emulator zullen toelaten waar je .d64 en .t64 files in kan opstarten. Of al mijn eigen programmeersels uit een ver verleden kan opstarten. Kon dat verdorie op mijn Nokia Symbian smartphone jaren geleden al wel met Frodo for Symbian.

Maar om hem nu daarvoor te jailbreaken: qua beveiliging heeft dat geslotene wel weer wat.

EDIT: Zie dat M.U.L.E. er wel tussen staat bij de te verwachten beschikbare games die nog gaan komen. Wellicht dat ik als echt M.U.L.E. naar deze app komt ik hem nog wel koop. Heb dat spel letterlijk grijs gespeeld. Al werkt de flop nog steeds de laatste keer dat ik mijn C128 op zolder nog eens opstartte.
En daarvoor heb je dus een iCade nodig. Het is de enige echte manier om arcade en andere 8bit klassiekers te spelen. Gewoon een mini mame cabinet/homecomputer in huis. Compleet met het ouderwetse klik-klik geluid van de switches. Je kan trouwens wel zelf games importeren in Manomio's Commodore 64 emulator. De andere C64 emu die al een poosje bestaat. Maar daar ga ik liever niet al te diep op in. Zie liever dat ook hij wat extra's verdiend voor verdere updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand ervaring met red alert?
Zie net dat ie in aanbieding is voor 79 cent.
Vind het een prachtspel, kapot gespeeld vroeger... Maar hoe werkt het op de ipad?
Ben bang dat het me gaat tegenvallen? Ervaringen zijn gewenst! Iemand die me over de streep trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik vond hem tegenvallen. Geen skirmish is het grootste gemis voor mij, maar de besturing vind ik ook niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Red Alert ook tegenvallen, crashte nog wel eens, en weinig units/land.

Ik heb nu Land Air & Sea Warfare, super leuk alternatief. L.A.S.F heet dat geloof ik. Wel wat duurder, maar wel leuker varieerder en uitgebreider dan Red Alert.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Als ik eindelijk mijn ipad heb is het eerste wat ik doe pinball arcade erop zetten.

Kan niet wachten om TOTAN te spelen, THearte of magic, Medeivelmadness is er ook al.

Zijn er hier mensen die pinball arcade op de nieuwe ipad hebben gespeeld, wat vind je er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben helemaal verslaafd aan The Tribez op de IPad.
Wat een spel! Leuk, verslaafd, gevarieerd, veel quests, mooie graphics, elk weekend een promo code gratis.

Probeer het uit, het is gratis! The Tribez HD voor de IPad.
1 tip, je moet heel veel geduld hebben! En het spel gewoon op de achtergrond z'n werk laten doen! Enige wat kost is tijd!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Xtr3me4me schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 06:56:
Ik ben helemaal verslaafd aan The Tribez op de IPad.
Wat een spel! Leuk, verslaafd, gevarieerd, veel quests, mooie graphics, elk weekend een promo code gratis.

Probeer het uit, het is gratis! The Tribez HD voor de IPad.
1 tip, je moet heel veel geduld hebben! En het spel gewoon op de achtergrond z'n werk laten doen! Enige wat kost is tijd!
Thnx voor de eerdere tips over Red Alert. Toch maar niet aangeschaft.

@Xtr3me4me, thnx voor deze tip. Gelijk gedownload en begonnen, speelt inderdaad best leuk.
Ben inmiddels alweer in level 9. Blijft er wel op staan verwacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik wacht met smart op de port van Dungeons of Dredmor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heel toevallig gisteren ook Red Alert weer eens opgestart (had et al een tijdje geleden gratis een keer "gekocht".).

Vond het eigenlijk vrij weinig aan...

Inderdaad veels te weinig land en units...

Hadden ze veel meer mee kunnen doen desnoods a la Dune 2 van vroeger.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Inmiddels op level 13 met The Tribez HD. Erg leuk spel, verveelt nog niet. Blijf terugkeren, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Sleehond schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:11:
Inmiddels op level 13 met The Tribez HD. Erg leuk spel, verveelt nog niet. Blijf terugkeren, haha!
Het is een 'gratis' spel zoals zoveel, probeert je continue over te halen echt geld uit te geven. Maar het is wel grappig idd. Heb m'n ipad naast me liggen op kantoor en moet dus ieder half uur weer even 'aandacht' geven aan m'n tribe :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Het lukt me gelukkig goed om zonder geld uit te geven gewoon lekker door te gaan. Het vraagt wat geduld en tijd, maar ook dat vind ik juist wel het leuke eraan. Het zou niet leuk zijn als je continue maar door kan gaan. Je moet er wat voor doen ;-) Zojuist level 14 geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Is het vreemd als ik na het kijken van de screenshots zeg: 'dit lijkt wel een soort van pokemon?'
Heeft het daar in ieder geval iets van weg?

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 25-04-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Draakje5 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:41:
Is het vreemd als ik na het kijken van de screenshots zeg: 'dit lijkt wel een soort van pokemon?'
Heeft het daar in ieder geval iets van weg?
Nee.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Marvel vs. Capcom 2 (iOS) is nu beschikbaar in de App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Hoe weet ik wat er in de aanbieding is? Want ben altijd te laat... Is er een site met een overzicht of kan je dit via de app store zelf zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Durango schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:07:
Hoe weet ik wat er in de aanbieding is? Want ben altijd te laat... Is er een site met een overzicht of kan je dit via de app store zelf zien?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Modern Combat 3 is wel verrotte lastig richten zeg. gaat veel oefening in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 04-09 17:58
Durango schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:07:
Zoek appsfire in de AppStore '-) (een app die je ook met veel op de hoogte stelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Eduardboon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:09:
Modern Combat 3 is wel verrotte lastig richten zeg. gaat veel oefening in zitten :P
Easy peazy! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 06:07
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:15:
[...]

Heb Max Payne een paar dagen terug ook gekocht en het speelt uiteraard een stuk minder dan met met een toetsenbord en muis, echter hebben ze het spel wel aangepast aan de tablet, want de autoaim is wel erg auto :+ en ook de moeilijkheidsgraad is erg laag (heb de hogere nog niet vrijgespeeld overigens) tot in het belachelijke toe. Enige keren dat ik het loodje legde was toen ik over een smalle rand moest lopen, voor de rest kan je veel damage hebben en liggen overal painkillers en ammo. Daardoor is het imho wel goed te spelen op een tablet en Max Payne is natuurlijk gewoon cool :) maar verwacht niet echt een uitdaging. Jammer vind ik ook dat bullet time niet echt wat toevoegd, maar het meer een leuke gimmic is geworden (door al die damage die je kan verduren leg je vijanden zo wel om)

Voor 2,39 vond ik het in ieder geval al met al zeker de moeite waard (als je MP nooit eerder hebt gespeelt denk je er wellicht anders over)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heb je ook van dat soort links die niet in het Chinees zijn, want ik kan hiervan geen kaas maken helaas. Toch bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:55:
[...]

Heb je ook van dat soort links die niet in het Chinees zijn, want ik kan hiervan geen kaas maken helaas. Toch bedankt alvast!
als je niet met rss-feeds kan omgaan, kan je natuurlijk ook het .com adres gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En bedankt he, voor zo'n opmerking op Fok niveau.

Bovendien, de link bevat al een .com url: http://appshopper.com/feed/paidtofree/?device=iPad

Ik heb gewoon het bovenstaande adres in mijn Google Reader gestopt. Als dat niet de bedoeling was dan hoor ik het graag.
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/160321l.png

[ Voor 17% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-04-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:27:

Bovendien, de link bevat al een .com url: http://appshopper.com/feed/paidtofree/?device=iPad

Ik heb gewoon het bovenstaande adres in mijn Google Reader gestopt. Als dat niet de bedoeling was dan hoor ik het graag.
[afbeelding]
Ooit bij stil gestaan dat er ook apps zijn die niet voor de westerse markt bestemd zijn en die hun app-omschrijving dan ook gewoon in de taal van hun markt beschrijven? Je hebt een doodnormale link, alleen staan daar dus ook bijvoorbeeld "chinese-only" apps tussen met b.v. chinese uitleg. Maar als je doorscrolt zie je ook engelse omschrijving, in het japans en nog veel meer talen. Gewoon zelf even filteren wat voor je van belang is en wat niet. Chinese omschrijving? Niet downloaden, niet voor jou (en mij) bestemd :P

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:27:

Je had dus effe kunnen scrollen.

Dit dus:
ma9ma schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:46:
[...]

Ooit bij stil gestaan dat er ook apps zijn die niet voor de westerse markt bestemd zijn en die hun app-omschrijving dan ook gewoon in de taal van hun markt beschrijven? Je hebt een doodnormale link, alleen staan daar dus ook bijvoorbeeld "chinese-only" apps tussen met b.v. chinese uitleg. Maar als je doorscrolt zie je ook engelse omschrijving, in het japans en nog veel meer talen. Gewoon zelf even filteren wat voor je van belang is en wat niet. Chinese omschrijving? Niet downloaden, niet voor jou (en mij) bestemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Akkoord, zie het nu. Maar dan nog had uw reactie mij gelijk daarop kunnen wijzen, in plaats van wat je nu postte, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Actie* Apps/Games 26 April:

Smash Cops (2,39) = gratis.
Real Racing 2 HD (5,49) = 2,39.
Kingdom Rush HD (2,39) = 0,79.
Ascension: Chronicle of the Slayer (3,99) = 0,79)
Marvel VS Capcom (4,99) = 2,39 (tot 6 mei)
ShadowGun (3,99) = 2,39
Deadlock: Online = gratis
Jetpack JoyRide = gratis

* Onder voorbehoud, de acties zijn meestal tijdelijk (kijk dus altijd eerst na of de actie nog geldig is)

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 26-04-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:16
Kent er iemand een goeie vliegtuig/helicopter game van bovenaf gezien? je kent ze wel die typische schietspelletjes :) liefst ook in knap hd resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Je bedoelt shmups, ;-).

Zoek op shmups voor ipad op google en je komt een hele berg goede tegen.

Als je horizontaal ook leuk vind zou ik death smiles eens uit proberen. En klassiekers als r-type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
stalscu schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 09:11:
Je bedoelt shmups, ;-).

Zoek op shmups voor ipad op google en je komt een hele berg goede tegen.

Als je horizontaal ook leuk vind zou ik death smiles eens uit proberen. En klassiekers als r-type.
ik krijg vooral veel brol :)
ken je geen goeie met vliegtuig / heli WO2 ofzo setting? en vooral grafisch mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
mm ik zal es sky combat en air attack proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Jeffrey88 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:52:
[...]

Zoek appsfire in de AppStore '-) (een app die je ook met veel op de hoogte stelt)
Bedankt dat is aan handige app! Want die appshopper klopt vaak niet het is dan in de aanbieding maar soms niet in nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 18:42
Appadvice is tot nu toe de beste die ik tegen ben gekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door BenJoep op 28-04-2012 16:39 ]

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heeft iemand tips om met marvel vs capcom 2 de arcade door te komen? bij battle 3 kom ik altijd vast te zitten, als in: ik krijg geen schade toegedaan, maar zei mij behoorlijk snel :P. Het is wat lastiger dan SF4 op de xbox iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van de leukste tijd management games zijn de Dash games, al meer dan 20 miljoen van verkocht. Het begint zo simpel, maar je schiet gegarandeerd zwaar in de stress!

http://itunes.apple.com/n...h-deluxe/id325411773?mt=8

Cooking Dash
Diner Dash
Hotel Dash

Afbeeldingslocatie: http://i.eitapiula.net/2012/01/cooking-dash-32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://blog.playfirst.com/wp-content/uploads/2011/02/hotel-dash-tiki-palace.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Heeft iemand ervaring met de game: "Aralon", Sword and Shadow HD ? Hij is nu in prijs verlaagd (0,79).
Eduardboon schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:28:
Heeft iemand tips om met marvel vs capcom 2 de arcade door te komen?
Marvel vs Capcom 2 is inderdaad lastig. Ondanks dat de controls aangepast zijn voor touch, is het moeilijk de arcade door te komen.

[ Voor 61% gewijzigd door muhda op 29-04-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:52

AmotaX

Developer

Infinity Blade is in de aanbieding voor €0,79. Schijnt één van de beste iPad games te zijn. Voor 79 cent is dat het proberen waard toch!? ;)

http://itunes.apple.com/app/infinity-blade/id387428400?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een geweldig spel, meteen gekocht na Amotax z'n bericht dat het in de aanbieding was. Jammer dat het spel zo kort is..

Nu wachten totdat Infinity Blade II in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
7th guest is nu gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:15
http://itunes.apple.com/n...ision-hd/id424915605?mt=8

Dat ziet er wel nice uit... Een starcraft cloon. Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
noes! Eergisteren 2,39 euro voor betaald 8)7

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
CyPh schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:59:
[...]

noes! Eergisteren 2,39 euro voor betaald 8)7
als het eergisteren is, dan kan je effe mailtje sturen naar apple en vragen om refund. maar kans dat dat op tijd geregeld is.... je moet na je refund deze app namelijk opnieuw "kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:00:
http://itunes.apple.com/n...ision-hd/id424915605?mt=8

Dat ziet er wel nice uit... Een starcraft cloon. Iemand hier ervaringen mee?
Ja, het werkt beter dan red alert. Maar wel minimaal iPad2 nodig om een beetje soepel te laten lopen.
Ik ben niet ver gekomen though (geen zin om te spelen, er zijn andere spellen die ik eerst wil uitspelen. Ik had het tijdens aanbieding gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
thx! trek hem binnen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Eduardboon op 01-05-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

muhda schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:03:
Actie* Apps/Games 26 April:
Kingdom Rush HD (2,39) = 0,79.
Thx voor de tip! Vandaag gekocht en voor ik het door had stond de klok een paar uur verder :o Leuke tower defense variant!

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ben maar eens met Modern War begonnen op de iPad.
Voor degene die het ook spelen, ik ben te vinden onder de naam Sleehond.

http://itunes.apple.com/nl/app/modern-war/id468327549?mt=8

Met The Tribez HD ben ik inmiddels al flink opweg. Blijft ook een erg leuk spel!

http://itunes.apple.com/n...ribez-hd/id494254145?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:57
Tribez HD is idd leuk. Wat me vooral meevalt is dat het spel behoorlijk uitgebreid is én je ook een flink eind kunt komen zonder geld uit te geven...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx!
En voor iedereen met een Mac: ook in de App Store voor de Mac zelf is 7th Guest vandaag gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
stalscu schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 04:38:
Als ik eindelijk mijn ipad heb is het eerste wat ik doe pinball arcade erop zetten.

Kan niet wachten om TOTAN te spelen, THearte of magic, Medeivelmadness is er ook al.

Zijn er hier mensen die pinball arcade op de nieuwe ipad hebben gespeeld, wat vind je er van?
Yupz ;) It rocks! Heerlijk echte tafels spelen ;) heb ze allemaal aangeschaft en zit met spanning te wachten op de nieuwe tafels...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Vraagje heb eergisteren sim city delux gekocht nu vind ik de game tegenvallen... Bij de android market kan je je geld terug vragen en dan word de game geniet gedaan. Is dat ook zo bij de appstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Durango schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:44:
Vraagje heb eergisteren sim city delux gekocht nu vind ik de game tegenvallen... Bij de android market kan je je geld terug vragen en dan word de game geniet gedaan. Is dat ook zo bij de appstore?
Nee.
Ik heb dit eenmalig kunnen doen maar eigenlijk is dat niet gebruikelijk.
Had per ongeluk een iPhone app gekocht 8)7

Maar je kan het proberen, moet je via iTunes naar jouw account, purchase history en dan report a problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:27
Redje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:49:
[...]

Nee.
Ik heb dit eenmalig kunnen doen maar eigenlijk is dat niet gebruikelijk.
Had per ongeluk een iPhone app gekocht 8)7

Maar je kan het proberen, moet je via iTunes naar jouw account, purchase history en dan report a problem.
Heb ik ook eens gedaan om dezelfde reden, maar daar hebben ze niets mee gedaan.
Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
Ik ga het proberen, niet geschoten is altijd mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Darkstar schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:57:
[...]

Thx voor de tip! Vandaag gekocht en voor ik het door had stond de klok een paar uur verder :o Leuke tower defense variant!
Heb het ook gekocht, en Kingdom Rush is te verslavend voor mij... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:34

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Durango schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:44:
Wellicht loont het om eerst contact op te nemen met de producent, als die dan aangeven dat je kunt reclameren bij Apple.... :) (zo is het mij althans ooit gelukt met een videoplayer die ontzettend slecht werkte)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Iemand een goeie snookergame aan te raden? Geen pool, maar dus snooker...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

MTBS schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:21:
Iemand een goeie snookergame aan te raden? Geen pool, maar dus snooker...
Deze vind ik best aardig:

http://itunes.apple.com/nl/app/snooker-club/id414866654?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
werkt blijkbaar met "in-app" aankopen en ben daar altijd een beetje wantrouwig tegen... geen last van?

niemand ervaring met deze?

http://itunes.apple.com/nl/app/international-snooker-hd/id416862385?mt=12

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 17:49
Iemand die ook het probleem heeft dat er bij DrawRace 2 HD geen notificaties worden weergegeven wanneer iemand je beste tijd verbeterd in een Friend Challenge? Ik heb de game al van mijn iPad (3) afgegooid, en weer opnieuw erop gezet, maar het helpt niet. Een vriend van me heeft hetzelfde probleem en dat is best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Weet iemand wat een vergelijkbare game is als men vs machines: http://itunes.apple.com/n...machines/id423519514?mt=8 ? Hoeft niet gratis te zijn, zolang het gelijkaardig is maar mooier, want op m'n retina ipad ziet het er niet zo top uit. Maar verslavend is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Actie* Apps/Games 3 mei:

Eufloria HD (3,99) = 1,59
Epic War TD Pro "Ipad versie" (2,39) = Gratis
Waking Mars = 2,39

* Onder voorbehoud, de acties zijn meestal tijdelijk (kijk dus altijd eerst na of de actie nog geldig is)

[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 03-05-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Is simcity leuk om te spelen/een aanrader? Hij is nu namelijk in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
Ik heb me er aardig mee vermaakt, maar er zit een Tax-bug (commercial) in waardoor je in end-games nogal rare inwoner-fluctuaties krijgt.

Edit:
Oh ja, ook de vervelende "we need water" bug.

[ Voor 16% gewijzigd door Joarie op 04-05-2012 11:54 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:34

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

muhda schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:42:
Actie* Apps/Games 3 mei:

[...]
Epic War TD Pro "Ipad versie" (2,39) = Gratis
[...]

Deze is inderdaad gratis (net op iPad geinstalleerd)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Epic War TD even geprobeerd maar ook direct terug verwijderd. De gameplay ervaring is wat mij betreft ondermaats en kan zeker niet op tegen bv. Kingdom Rush. Ook de storende (en soms buggy!) banners zijn echt geen pluspunt.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Ik vond het ook tegenvallen, zeker in vergelijking met goede TD games (zoals Kingdom Rush inderdaad).

Iemand die nog andere - kwalitatief goede en uitdagende - TD games kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Fieldrunners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:27
kellhus schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:14:
TowerMadness, iBomber, Sentinel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Cubeman, Jelly Defence en Eufloria HD. Tip! : Bekijk eerst op youtube de gameplay van de games.
(Eufloria is niet een TD, maar heeft sterk strategisch Gameplay elementen).

Actie* Games 5 Mei:
Batman Arkham City Lockdown 4,99 --> 2,39.

*Onder voorbehoud, de acties zijn meestal tijdelijk (kijk dus altijd eerst na of de actie nog geldig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plants vs. Zombies HD is favoriet. Blijft briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Vuvuzela

My spire is forming

Is erg gaaf :*) Maar vind het jammer dat het al meer dan een jaar niet geupdate is. Vooral Multiplayer vind ik beperkt :-(

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Voor de pinball fanaten onder ons. Hier is een forum dat over pinball arcade gaat.

http://pinballarcadefans.com/search.php?searchid=20744

Leuk forum, nog niet zo oud natuurlijk. Maar ben net lid, en dan lees je over die oude kasten, en dat brengt toch leuke herinneringen op.

En veel info over alles wat met pinball te maken hefet, maar ook over tactiek, en bugs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Plants vs. Zombies HD is favoriet. Blijft briljant.
True, maar nog geen retina ondersteuning voor de iPad 3 :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik vond het ook tegenvallen, zeker in vergelijking met goede TD games (zoals Kingdom Rush inderdaad).

Kingdom Rush....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Landgrabbers vond ik heerlijk verfrissend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Games Sale* : 8 Mei.
(Race) Death Rally (0,79) = Gratis
Itunes waardering: ★★★★☆

(TD) StarBunker: Guardians2 HD (0,79) = Gratis
Itunes waardering: ★☆☆☆

(RPG) Infinity Blade I (2,99) = 0,79
Itunes waardering: ★★★★★

*Onder voorbehoud, de acties zijn meestal tijdelijk (kijk dus altijd eerst na of de actie nog geldig is)

[ Voor 26% gewijzigd door muhda op 08-05-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oei! Death Rally maar eens snel proberen. Dat lijkt me wel wat!

Edit: blij dat ik hem heb binnengetrokken. Vind het een leuke toevoeging aan mijn games. Sturen is best even wat wennen overigens, maar leuk spel.

[ Voor 54% gewijzigd door Sleehond op 09-05-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De originele Wolfenstein 3D is nu gratis. Inclusief alle episodes.

http://itunes.apple.com/a...platinum/id309470478?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Infinity blade wordt iedere week wel verlaagd. Laat ze maar eens infinity blade 2 verlagen in prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Iemand al N.O.V.A. 3 gekocht? Ben erg benieuwd! (Heb eigenlijk ook nog andere spellen die uitgespeeld moeten worden, dus wacht wel even op een korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
http://itunes.apple.com/nl/app/shadowgun/id440141669?mt=8

Met de update runt ie dus op de new ipad op 2048x1536 + 4x MSAA.... Serious
Ook wel apart dat shadowgun maar 201MB is en n.o.v.a. maar liefst 1570MB 8)7
Lijkt me ook niet zo duur. Iemand een idee hoe deze zich verhoudt t.o.v. n.o.v.a?
Kent iemand nog een goeie game a la monster shooter?

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 10-05-2012 10:56 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste