Ik weet al hoe dit komt, ik heb de kiosk op beide iPads in een folder geschoven...
Verkeerde topic... Dit topic gaat over games.deBennie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:08:
De installatie van het albert heijn blad alle hande
Van de makers van Fruit Ninja heb je nu ook Jetpack die nog een gelimiteerde tijd gratis is. Het spel is geniaal!
http://itunes.apple.com/n...-joyride/id457446957?mt=8
http://itunes.apple.com/n...-joyride/id457446957?mt=8
offtopic:
Dubbelpost, haperende verbinding. Ik dacht dat React hiervoor beveiligd was? Precies dezelfde post in 1 seconde, dat zou technisch gezien niet moeten kunnen.
Dubbelpost, haperende verbinding. Ik dacht dat React hiervoor beveiligd was? Precies dezelfde post in 1 seconde, dat zou technisch gezien niet moeten kunnen.
[ Voor 81% gewijzigd door RedHat op 24-12-2011 16:28 ]
Vreemd: trenches 2 gekocht in de appstore, maar geeft na synchronisatie de melding dat het installeren mislukt is. Iemand dit al eerder meegemaakt?
Ook Trenches II gekocht en hier geen probleem gehad...Mss de ipad eens herstarten en opnieuw proberen?Slomy schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:33:
Vreemd: trenches 2 gekocht in de appstore, maar geeft na synchronisatie de melding dat het installeren mislukt is. Iemand dit al eerder meegemaakt?
Trouwens : aanradertje voor iedereen... Nu voor 0,79...
[ Voor 7% gewijzigd door MTBS op 25-12-2011 20:26 ]
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Broken Sword is vandaag gratis 
(Oh niet alleen vandaag, maar was vandaag het iTunes kado...)
(Oh niet alleen vandaag, maar was vandaag het iTunes kado...)
[ Voor 20% gewijzigd door ReCreator op 27-12-2011 10:54 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
EA Sports Gamepad ook gedownload op je iPhone? (Als je die één hebt). Dat werkt echt geniaal!DarkShadow schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:09:
FIFA 12 vandaag gekocht voor 0,79 cent
Gewoon FIFA 12 op de iPad besturen met je iPhone.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kan iedereen Ice Rage aanraden. Simpel maar grappig spelletje, vooral met z'n tweëen, en kost maar 79 cent.
Van het weekend met de iPad 2 bezig geweest van mijn broertje, en natuurlijk Infinity Blade 2 aangeschaft.
Werkelijk weg geblazen van het visuele aspect. Ik had het gevoel alsof ik een Playstation 3 titel aan het spelen was, erg indrukwekkend en derhalve zeker een aanrader.
De game bevat zo'n 5 ~6 uur gameplay en wordt in toekomst voorzien van expensions in de zin van gebieden en nieuwe vijanden. Het betreft hier een Hack & Slash game in de traditionele vorm. Met experiencepoints ( verdient na een battle kan je upgraden, en met geld kan je nieuwe items en gear kopen.
Volgens IGN heeft de game een 10 behaald, en dat lijkt me op zijn minst noemenswaardig. Het enige minpuntje wat ik kon ondervinden was de zwarte balken tijdens de filmpjes. ( In-game momenten zijn full screen, ook al laten de screenshots anders zien )

Werkelijk weg geblazen van het visuele aspect. Ik had het gevoel alsof ik een Playstation 3 titel aan het spelen was, erg indrukwekkend en derhalve zeker een aanrader.
De game bevat zo'n 5 ~6 uur gameplay en wordt in toekomst voorzien van expensions in de zin van gebieden en nieuwe vijanden. Het betreft hier een Hack & Slash game in de traditionele vorm. Met experiencepoints ( verdient na een battle kan je upgraden, en met geld kan je nieuwe items en gear kopen.
Volgens IGN heeft de game een 10 behaald, en dat lijkt me op zijn minst noemenswaardig. Het enige minpuntje wat ik kon ondervinden was de zwarte balken tijdens de filmpjes. ( In-game momenten zijn full screen, ook al laten de screenshots anders zien )

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hoe zit het met die exp points? Verdien je er genoeg tijdens het spel om "vlot" door te gaan of "verplichten" ze je min of meer om "in-app" aan te kopen?Destianto schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:08:
Van het weekend met de iPad 2 bezig geweest van mijn broertje, en natuurlijk Infinity Blade 2 aangeschaft.
Volgens IGN heeft de game een 10 behaald, en dat lijkt me op zijn minst noemenswaardig. Het enige minpuntje wat ik kon ondervinden was de zwarte balken tijdens de filmpjes. ( In-game momenten zijn full screen, ook al laten de screenshots anders zien
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Heb het gedownload op jouw aanraden en andere commentaren. Is idd best wel amusant, maar jammer dat er geen "tornooi-" of "carrieremode" is en dat er niet meerdere ploegen zijn... Het zijn gewoon iedere keer "losse matchen", wat het (zeker alleen) snel saai maakt...Reiben schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:01:
Ik kan iedereen Ice Rage aanraden. Simpel maar grappig spelletje, vooral met z'n tweëen, en kost maar 79 cent.
Lijstje met games die ik wel goed vind
Sonic racing (80 cent) aanrader
Jetpack Joyride (gratis) aanrader
Gun bro's (gratis) (met multiplayer)
Sonic CD (2,39 euro) als je van klassieke sonic houdt
Sims freeplay (gratis) als je van sims houdt
Edge (3 euro) puzzelgame
Sonic racing (80 cent) aanrader
Jetpack Joyride (gratis) aanrader
Gun bro's (gratis) (met multiplayer)
Sonic CD (2,39 euro) als je van klassieke sonic houdt
Edge (3 euro) puzzelgame
9800X3D | 3070
Is die Sims goed te doen zonder in-App aankopen?Pindamann schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:36:
Te weinig gezien en gespeeld om hier iets zinnigs over te zeggenMTBS schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:55:
[...]
Is die Sims goed te doen zonder in-App aankopen?
9800X3D | 3070
Heb onlangs GTA 3 gedownload, moet zeggen dat ik het een meesterlijke conversie vind. Besturing is super goed en de graphics zijn prima. Verder loopt het spel lekker soepel en zijn de laadtijden een stuk korter als dat ik destijds gewend was op mijn PC
Je kunt bij GTA 3 wel goed het verschil zien tussen de iPad 1 en 2 trouwens; op de 2 ziet er een stuk gelikter uit, en draait het ook lekkerder.
Daarnaast vind ik het schieten nog wat lastig werken persoonlijk, maar dat komt ook omdat ik de PC-versie gewend ben.
Daarnaast vind ik het schieten nog wat lastig werken persoonlijk, maar dat komt ook omdat ik de PC-versie gewend ben.
[ Voor 29% gewijzigd door Eddos op 29-12-2011 13:47 ]
Sonic Racing is tijdelijk gratis...
Ik vind de besturing maar vervelend op de iPad ivm iPhone; ook met andere games.STIMPPYYY schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:45:
Heb onlangs GTA 3 gedownload, moet zeggen dat ik het een meesterlijke conversie vind. Besturing is super goed en de graphics zijn prima. Verder loopt het spel lekker soepel en zijn de laadtijden een stuk korter als dat ik destijds gewend was op mijn PC
Iemand nog tips om de iphone als controller te kunnen te gebruiken (zoals met fifa) of andere workarounds ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je bent niet de enige die het schieten echt slecht vindt. Ik heb een missie ongevver 5 keer overnieuw moeten doen omdat ik op de verkeerde mensen schootEddos schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:46:
Je kunt bij GTA 3 wel goed het verschil zien tussen de iPad 1 en 2 trouwens; op de 2 ziet er een stuk gelikter uit, en draait het ook lekkerder.

Ben toch zo blij met mijn iMame
Volledig app store legaal en al mijn 0.37 rommetjes erop
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
iMame? Legaal? Doe mij dan eens een linkje? Wil erg graag weer 1943 spelen (die heb ik als print liggen maar geen kast op het moment).Tijgert schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:06:
Ben toch zo blij met mijn iMameVolledig app store legaal en al mijn 0.37 rommetjes erop
Was maar heel even legaal, app is binnen een dag weer verwijdert door Apple. Inmiddels dus niet meer via de appstore te krijgen.sebastius schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:30:
[...]
iMame? Legaal? Doe mij dan eens een linkje? Wil erg graag weer 1943 spelen (die heb ik als print liggen maar geen kast op het moment).
Ben voor de iPad op zoek naar een serieuze business game (denk capitalism ofzo). Zijn vooral veel cartoon-achtige games met een freemium model, maar ik zou liever gewoon betalen voor een game met enige herspeelbaarheid. Iemand ideeen?
bug heroes, bug heroes quest vind ik super. sword & soldiers is geinig. Carcassonne, Small world speel je tot je een ons weegt.
Battleheart en FInal Fantasy zijn weer gevallen apart waar je uren aan vast zit, en natuurlijk de tig klassike spellen zoals pirates, monkey island en broken sword.
Oftewel... er zijn zoveel hoogwaardige spellen. Kijk eens simpelweg in de top 10 van de appstore of zo....
Battleheart en FInal Fantasy zijn weer gevallen apart waar je uren aan vast zit, en natuurlijk de tig klassike spellen zoals pirates, monkey island en broken sword.
Oftewel... er zijn zoveel hoogwaardige spellen. Kijk eens simpelweg in de top 10 van de appstore of zo....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zijn dat business games, zoals hij vroeg? Zo klinken die titels niet echt...kmf schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:11:
bug heroes, bug heroes quest vind ik super. sword & soldiers is geinig. Carcassonne, Small world speel je tot je een ons weegt.
Kijk dan ook regelmatig in de ranglijsten van de app-store, maar de spellen die ik daar vind zijn niet wat ik bedoel. Hoopte dus op andere suggesties!
Iemand tips voor goeie "point & click"-spellen zoals Machinarium (grote fan van!), Monkey Island,...?
Dus niet van die "zoekspelletjes" waarbij je op zoek moet gaan naar vooraf gedefinieerde voorwerpen, maar een echt "adventure"-game met mooie graphics, grappige momenten en goeie muzikale omgeving?
Dus niet van die "zoekspelletjes" waarbij je op zoek moet gaan naar vooraf gedefinieerde voorwerpen, maar een echt "adventure"-game met mooie graphics, grappige momenten en goeie muzikale omgeving?
Gotta love the iPad 
Helaas alleen mogelijk met JB.

[ Voor 9% gewijzigd door sjer op 15-01-2012 15:13 ]
Tintin en #sorcery zou je kunnen proberen. Beiden niet strict point and click maar close enoughMTBS schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:09:
Iemand tips voor goeie "point & click"-spellen zoals Machinarium (grote fan van!), Monkey Island,...?
Ik heb een leuk spel ontdekt (gratis)
FantasyDefense
een soort Tower Defense maar ipv torens gebruik je troepen in de vorm van een archers, knights, sorcerers, en helden (die je ook weer kan upgraden)
FantasyDefense
een soort Tower Defense maar ipv torens gebruik je troepen in de vorm van een archers, knights, sorcerers, en helden (die je ook weer kan upgraden)

Where's my water is trouwens ronduit geniaal. Ziet er kiddy uit, maar ik heb me er goed mee vermaakt
[ Voor 25% gewijzigd door 418O2 op 19-01-2012 11:22 ]
Wut. tell us more.sjer schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:11:
Gotta love the iPad
[afbeelding]
Ik ben voor m'n chickie al een tijdje op zoek naar een waardige vervanger van Plants vs. Zombies, die heeft ze namelijk al 10x uitgespeeld. Een willekeurige towerdefence won't do, ze vond juist het hele managen van je units zo leuk. Iemand een idee?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Trenches 2 is wel leuk... Maar minder "grappig" dan PvsZ... In tegenstelling tot PvsZ moet je hier "offensief" denken, maar je moet ook je eenheden managen en kiezen welke je wanneer inzet...Bob Popcorn schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:14:
Ik ben voor m'n chickie al een tijdje op zoek naar een waardige vervanger van Plants vs. Zombies, die heeft ze namelijk al 10x uitgespeeld. Een willekeurige towerdefence won't do, ze vond juist het hele managen van je units zo leuk. Iemand een idee?
Heb je hier meer info over? (Controller etc).sjer schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:11:
Gotta love the iPad
[afbeelding]
Nog een vraagje, waarom krijg je bij Wordfeud op de iPad2 een iPhone te zien? Ik wil gewoon fullscreen Wordfeud.
Blijkbaar hebben de developers meegelezen hier want er is nu een update beschikbaar waarmee toernooien worden toegevoegdMTBS schreef op woensdag 28 december 2011 @ 08:14:
[...]
Heb het gedownload op jouw aanraden en andere commentaren. Is idd best wel amusant, maar jammer dat er geen "tornooi-" of "carrieremode" is en dat er niet meerdere ploegen zijn... Het zijn gewoon iedere keer "losse matchen", wat het (zeker alleen) snel saai maakt...
Omdat het geen native iPad app is, dus je download in feite gewoon de iPhone app.RedHat schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:10:
Nog een vraagje, waarom krijg je bij Wordfeud op de iPad2 een iPhone te zien? Ik wil gewoon fullscreen Wordfeud.
Ja, ik moest ook even lachen...Reiben schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:13:
[...]
Blijkbaar hebben de developers meegelezen hier want er is nu een update beschikbaar waarmee toernooien worden toegevoegd
Zijn er trouwens mensen die tips hebben voor zo'n games? Waar een multiplayer mode is om online (niet via bluetooth of binnen hetzelfde netwerk) tegen vrienden te spelen?
Ik heb pas in de trein mee zitten spieken naar iemand die op zijn iPad een heel gaaf spel zat te spelen. Ben nu al een tijdje aan het zoeken maar ik kom er maar niet achter hoe dat spel heet.
Het was een rts/defender game met vrij mooi getekende maps waar je geschut moet plaatsen om Duitse wwii voertuigen te stoppen. Begon met een landweggetje waar jeeps en naderhand tanks overheen reden. Ander level was een kapot geschoten dorpje, wederom tanks enzo maar ook vliegtuigen en weer een ander level kwamen ook schepen voor. Iemand een idee welk spel dit is?
Het was een rts/defender game met vrij mooi getekende maps waar je geschut moet plaatsen om Duitse wwii voertuigen te stoppen. Begon met een landweggetje waar jeeps en naderhand tanks overheen reden. Ander level was een kapot geschoten dorpje, wederom tanks enzo maar ook vliegtuigen en weer een ander level kwamen ook schepen voor. Iemand een idee welk spel dit is?
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
iBomber defense?Stormtrooper schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:52:
Ik heb pas in de trein mee zitten spieken naar iemand die op zijn iPad een heel gaaf spel zat te spelen. Ben nu al een tijdje aan het zoeken maar ik kom er maar niet achter hoe dat spel heet.
Held !!! Echt al tig keer over dat ikoontje heengescrolled in de market... Maar dit is hem, bedankt.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Nu in de appstore:
Pinball Arcade !
voor 0.79 krijg je Theater of Magic en daarna voor 6 euro meer krijg je nog eens 3 extra tafels
Dit zijn dus echte tafels en geen verzinsels zoals de meeste pinball games op de appstore
Pinball Arcade !
voor 0.79 krijg je Theater of Magic en daarna voor 6 euro meer krijg je nog eens 3 extra tafels
Dit zijn dus echte tafels en geen verzinsels zoals de meeste pinball games op de appstore
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Dit spel ook net aangeschaft. Speelt erg fijn en zeer realistisch. Dikke aanrader als pinbal jouw ding is.Njay schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 08:50:
Nu in de appstore:
Pinball Arcade !
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dan moet je eens crystal defenders proberen, die is van Square Enix en 10x leuker/vetter. Beetje oldskool maar erg verslavend.kelinci schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:20:
Ik heb een leuk spel ontdekt (gratis)
FantasyDefense
Ik ben meer van de adventures, vind de ipad daar ook zeker geweldig voor. Toevallig kwam ik gisteren Back To The Future tegen welke momenteel gratis te downloaden is, http://www.ios4.nl/back-t...ep-1-hd-tijdelijk-gratis/
Is zeker een aanrader voor als je van deze genre houdt.
Is zeker een aanrader voor als je van deze genre houdt.
Sorry voor de vertraging. Ben op vakantie geweest.RedHat schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Heb je hier meer info over? (Controller etc).
De emulator is SNES9X (zoek in Cydia). De controller is de zgn "Wii Super Nes Classic controller" die alleen te koop is in de sterrencatalogus van Nintendo of als je geluk hebt via Ebay of Marktplaats. Deze is ingeplugd in een Wiimote en via bluetooth geconnect met SNES9X.
Alle knoppen werken zoals het hoort. Ik ervaar geen merkbare vertraging op mijn iPad (1) Dus eigenlijk heb je een portable SNES op deze manier
Als er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag.
[quote]sjer schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:24:
[...]
Sorry voor de vertraging. Ben op vakantie geweest.
De emulator is SNES9X (zoek in Cydia). De controller is de zgn "Wii Super Nes Classic controller" die alleen te koop is in de sterrencatalogus van Nintendo of als je geluk hebt via Ebay of Marktplaats. Deze is ingeplugd in een Wiimote en via bluetooth geconnect met SNES9X.
Alle knoppen werken zoals het hoort. Ik ervaar geen merkbare vertraging op mijn iPad (1) Dus eigenlijk heb je een portable SNES op deze manier
[/quote]
Combineer dit met een Apple Digital AV Adapter en je hebt een SNES thuis
[...]
[/quote]
De laatste tijd hard op zoek om de iPad weer ff te verfrissen. Ik speel nu vooral samen met een vriend op een bank op de balkon. Dus op zoek naar spellen die vooral voor 2 personen zijn of makkelijk om de beurt gespeeld kunnen worden a la Angry birds. Maar het wordt tijd voor wat nieuwe games.
Vooral gedaan:
Na 3 delen Angry birds en alle levels 3 sterren beetje klaar mee.
Fieldrunners
Tiki totems
(Fruit) memory
Multipong
Five dice (yahtzee)
Iemand een idee/tip wat leuk is met 2 mensen? Het is vrij lastig te zien van te voren. Het hoeft niet per se multiplayer te zijn maar niet veel is makkelijk te spelen met 2.
Vooral gedaan:
Fieldrunners
Tiki totems
(Fruit) memory
Multipong
Five dice (yahtzee)
Iemand een idee/tip wat leuk is met 2 mensen? Het is vrij lastig te zien van te voren. Het hoeft niet per se multiplayer te zijn maar niet veel is makkelijk te spelen met 2.
I served in a company of heroes.
Is er geen universele controller voor de iPad waarmee je NES/SNES kan spelen?sjer schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:24:
[...]
Alle knoppen werken zoals het hoort. Ik ervaar geen merkbare vertraging op mijn iPad (1) Dus eigenlijk heb je een portable SNES op deze manier![]()
Je kan ook de Wiimote zelf gebruiken. Die hebben veel mensen wel liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 24-02-2012 19:12 ]
Veel bordspellen kun je pass and play doen, zoals Monopoly, Catan of Ticket to Ride bijvoorbeeld. Ook erg leuk met 2 tot 4 mensen is Draw Race HD.Vuvuzela schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:58:
Ik weet niet of dit werkt. http://www.futuremax.eu/nl/nes-snes-to-wii-adapter.htmlRedHat schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:08:
[...]
Is er geen universele controller voor de iPad waarmee je NES/SNES kan spelen?
Op eBay staan een aantal varianten.
De originele controllers zijn vast voor een paar euro te vinden. Het origineel is toch altijd net een beetje leuker dan een 3rd party controller.
Pictureka van EA is erg leuk met 2 of meerdere personen.[b]Vuvuzela schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:58: Iemand een idee/tip wat leuk is met 2 mensen? Het is vrij lastig te zien van te voren. Het hoeft niet per se multiplayer te zijn maar niet veel is makkelijk te spelen met 2.
Verder Tic-Tac-Toe , 4 in a row, Find it 2, Air Hockey...
[ Voor 76% gewijzigd door sjer op 24-02-2012 22:41 ]
Dat Nintendo hun classics zelf niet uitbrengt voor IOS i echt onbegrijpelijk. Ik zou bijvoorbeeld graag betalen voor een Mario bundel of Zelda games ...knights16 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:51:
[quote]sjer schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:24:
[...]
Alle knoppen werken zoals het hoort. Ik ervaar geen merkbare vertraging op mijn iPad (1) Dus eigenlijk heb je een portable SNES op deze manier![]()
[/quote]
Nu verdienen ze er niets aan. (en ben ik te lui om te jb-en)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is toch logisch. Nintendo heeft eigen consoles. De exclusiviteit van game-series als Zelda en Mario is het enige dat ze nog in de markt houdt.
Ik vraag me af wanneer Apple zich eens serieus gaat plaatsen in de console markt. Met de IOS apparaten doen ze het toch meer dan aardig op gaming gebied. Casual of niet.
Ik vraag me af wanneer Apple zich eens serieus gaat plaatsen in de console markt. Met de IOS apparaten doen ze het toch meer dan aardig op gaming gebied. Casual of niet.
Ice Rage!Vuvuzela schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:58:
Ik doel hier dus voornamelijk op de (s)nes versies. De recente releases houden ze uiteraard voor hun eigen platform.sjer schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:29:
Is toch logisch. Nintendo heeft eigen consoles. De exclusiviteit van game-series als Zelda en Mario is het enige dat ze nog in de markt houdt.
Heb Snes95x oid gedownload en Nes AD. Werkt allemaal goed, vanmiddag heb ik de WiiMote. Erg vet 
Alleen bij Nes AD heb ik wel dat het geluid na 30 seconde in een game te zitten wegvalt
Alleen bij Nes AD heb ik wel dat het geluid na 30 seconde in een game te zitten wegvalt
Verwijderd
Ben zelf behoorlijk gecharmeerd van Monkey Flight. Ook een sterrensysteem dat ons thuis al geruime tijd bezig houdt.Vuvuzela schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:58:
De laatste tijd hard op zoek om de iPad weer ff te verfrissen. Ik speel nu vooral samen met een vriend op een bank op de balkon. Dus op zoek naar spellen die vooral voor 2 personen zijn of makkelijk om de beurt gespeeld kunnen worden a la Angry birds. Maar het wordt tijd voor wat nieuwe games.
Vooral gedaan:
Fieldrunners
Tiki totems
(Fruit) memory
Multipong
Five dice (yahtzee)
De maker is Donut Games en ze bieden wel meer spellen aan die aan je criteria zouden voldoen. Rat on a Skateboard bijvoorbeeld.
Er is leuke iOS app met een set arcade klassiekers uitgekomen : Midway Arcade
Maar voor 80 eurocent is het een koopje. (Gamepacks zijn ook 80 eurocent)
Enige wat ie mist is iCade support. Dan zou ie perfect zijn!Description
Limited time Launch Sale for Midway Arcade! Only $.99USD - Includes 10 games!!! Spy Hunter, Rampage, Joust, Root Beer Tapper, Defender, and Arch Rivals. Plus 4 Arcade favorites: Air Hockey, Arcade Basketball, Pool, and Roll Ball.
All your favorite arcade hits in the palm of your hand! Lose yourself in this virtual arcade experience featuring 12 popular arcade games from Midway presented in their original cabinet. There’s even a jukebox that lets users play music from their iTunes library and a virtual prize redemption center!
Additional Arcade Hits are available for purchase as game packs.
Game Pack 1 includes:
- NARC
- Total Carnage
- APB
Game Pack 2 includes:
- Gauntlet
- Gauntlet II
- Wizard of Wor
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Heeft er iemand hier toevallig Simpsons Tapped out op z'n ipad staan? Ik had via een jailbreak op mijn ipad omdat deze uit de market is gehaald. Krijg ook geen response van EA of die uberhaupt nog terugkomt. Nou heb ik dus mijn iPad naar 5.1 geupdate maar de ipa die ik had kan ik niet installeren (obvious natuurlijk).
doe maar even niet
doe maar even niet
[ Voor 12% gewijzigd door Whieee op 22-03-2012 11:27 ]
Superbrothers: Sword & Sworcery EP is de aanbieding op 21 maart. Een van de meest unieke actie adventures die voor iPad is verschenen. Iphone en Retina versie zijn op 21 maart in de aanbieding.
http://itunes.apple.com/a...sworcery/id424912055?mt=8

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Xk2fjtryfYc]
http://itunes.apple.com/a...sworcery/id424912055?mt=8

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Xk2fjtryfYc]
Heeft iemand Infinite Flight (€3,99) al gekocht? Zat al een tijdje te wachten tot X-Plane (€7,99) een keer in de aanbieding ging maar dat lijkt niet te gebeuren, en nu is Infinite Flight verschenen en vraag ik me af welke van de twee leuker is.
In de nieuwe review op de frontpage van de ipad zie je een shooter, welke is dit? Deze lijkt me wel stoer om te spelen.
infinity blade IIbarry457 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:19:
In de nieuwe review op de frontpage van de ipad zie je een shooter, welke is dit? Deze lijkt me wel stoer om te spelen.
Bears and Bulls
Infinity blade 2 is meer een tech demo, je kan hem binnen 30min uitspelen, dan kan je alleen nog maar overnieuw blijven spelen.
Ik heb 'm nu twee dagen.Reiben schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:26:
Heeft iemand Infinite Flight (€3,99) al gekocht? Zat al een tijdje te wachten tot X-Plane (€7,99) een keer in de aanbieding ging maar dat lijkt niet te gebeuren, en nu is Infinite Flight verschenen en vraag ik me af welke van de twee leuker is.
Vliegt wel leuk. Lijkt op xplane.
Ik weet van xplane Android dat je daar veel extra vliegtuigen en velden kunt kopen, dat heeft infinite flight (nog) niet maar ik weet ook niet of dat in xplane voor ios wel kan.
Voor die paar € is hij wel leuk.
Ik ga nog kijken wat je met xplane allemaal kan.
Is xplane voor iphone afgezien van de resolutie het zelfde als die voor ipad? Die heb ik namelijk nog wel.
Vmu
Mijn vriendin heeft de voorbije dagen puzzle quest 2 feemium gespeeld. Omdat ze dit zo leuk vind heb ik de full version gekocht. Kan ik haar karakter exporteren uit de freemium versie en importeren in de full version? Ik heb nu beide versies staan en zie nergens een export functionaliteit.
Infinity blade is in de aanbieding vandaag voor 80 eurocent. En voor de liefhebbers van oldskool RPG is er ook nog Bards Tale in de aanbieding. Nu inclusief originele Bards tale 1 en 2.
http://itunes.apple.com/u...rds-tale/id480375355?mt=8
Ik vind Super Stickman Golf wel een erg leuk spel. En het is nog gratis ook
PSN id: NL_SToRM
ThanksCapTVK schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:02:
Infinity blade is in de aanbieding vandaag voor 80 eurocent. En voor de liefhebbers van oldskool RPG is er ook nog Bards Tale in de aanbieding. Nu inclusief originele Bards tale 1 en 2.
Mwah, toch op infinity blade 2 voor 80 cent aan het wachten.
Ik ontvang binnenkort "The New iPad"
en ben al wat aan het rondkijken in iTunes.
Weet er iemand wat precies het verschil is tussen wel of geen "HD" in games (behalve de naam en prijs):
Angry Birds (€0,79) / Angry Birds HD (€2,39)
Cut the Rope (€0,79) / Cut the Rope HD (€1,59)
Volgens mij zijn de levels hetzelfde. Vragen ze zoveel meer geld voor iets betere textures (die ze waarschijnlijk toch al klaar hadden liggen)?
In hoeverre is het verschil zichtbaar tussen wel of geen "HD" game? En heeft er ook iemand ervaring mee op de nieuwste iPad?
Weet er iemand wat precies het verschil is tussen wel of geen "HD" in games (behalve de naam en prijs):
Volgens mij zijn de levels hetzelfde. Vragen ze zoveel meer geld voor iets betere textures (die ze waarschijnlijk toch al klaar hadden liggen)?
In hoeverre is het verschil zichtbaar tussen wel of geen "HD" game? En heeft er ook iemand ervaring mee op de nieuwste iPad?
Welke boardgames raden jullie aan? Ticket to ride zag er wel ok uit, maar ken het verder niet
Geen HD games zijn iPhone games. Dus die zijn op een veel kleinere resolutie dan de iPad/new iPad. Vallen dus ook niet goed te spelen op een iPad.AmotaX schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:57:
Ik ontvang binnenkort "The New iPad"en ben al wat aan het rondkijken in iTunes.
HD is de iPad versie, die andere de iPhone/iPod versie. Je kunt de gewone wel op je iPad downloaden maar dan heb je zo'n klein vlakje in het midden van het scherm (ter grootte van een iPhone scherm) in plaats van dat je het hele iPad scherm gebruikt.AmotaX schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:57:
Ik ontvang binnenkort "The New iPad"en ben al wat aan het rondkijken in iTunes.
Ik vind zelf European War 2 erg goed, als je Risk leuk vindt en de WWII setting je een beetje interesseert.Eduardboon schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:05:
Welke boardgames raden jullie aan? Ticket to ride zag er wel ok uit, maar ken het verder niet
Zie allereerst ook http://ipadboardgames.org/ voor een lijst met top gewaardeerde bordspellen voor de iPad.Eduardboon schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:05:
Mijn persoonlijke favorieten:
- Ticket to Ride
- Carcassonne
- Ascension: Chronicles of the Godslayer
- Neuroshima Hex
- Puerto Rico
Bedankt voor die site! geniaal. Ik denk nu sterk na over Ticket to ride, carcassonne en ascension. Maar ik kan er maar 1 kiezen eerst ˆˆ. Want ik wil me wel verdiepen. Puerto Rico heb ik al in doosxahmol schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:16:
[...]
Zie allereerst ook http://ipadboardgames.org/ voor een lijst met top gewaardeerde bordspellen voor de iPad.
Mijn persoonlijke favorieten:
- Ticket to Ride
- Carcassonne
- Ascension: Chronicles of the Godslayer
- Neuroshima Hex
- Puerto Rico
Flight control HD is van €3.99 naar €0.79 afgeprijsd (tijdelijk).
Ticket to Ride is een erg leuk spel, je kan ook meerder uitbreidingen (maps en bijpassende spelregels) kopen.Eduardboon schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:05:
Dit spel kent dus pass en play, local en internet games.
Je kan ook de USA map tegen de iPhone versie Ticket to Ride Pocket spelen, en nu is hij geloof ik ook op de Mac uit en kan je daar ook tegen spelen. Erg veel mogelijkheden dus om tegen elkaar te spelen.
verder kan ik je Carcassonne ook aanraden, ook leuk spel,zijn nu ook uitbreidingen voor te krijgen langzaamaan. kan je dus ook in pass en play doen of tegen elkaar (meerder ipad/iphone via lokaal of internet)
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Valt me nu op dat er wel een hele hoop spellen zijn afgeprijsd voor waarschijnlijk dit weekend. Een hele hoop EA games met 70% of meer korting.
Real Racing 2 HD ook
Fifa 12
Infinity blade 1 €0,79
Real Racing 2 HD ook
Fifa 12
Infinity blade 1 €0,79
Zojuist Heroes vs Monsters gedownload. Erg leuk spelletje, gratis te downloaden. Via een advertentie zag ik staan *now for free* normaal dus een betaalde game? Weet iemand dat? Bevalt erg goed, beetje battelen en upgraden etc.
Pool Bar Online Hustle is vandaag gratis. Dit vind ik zelf de leukste biljartgame op de iPad.
Max Payne Mobile Coming April 12 to iOS / April 26 to Android
Today, we’re pleased to announce that Max Payne Mobile will be available exclusively for iOS devices on Thursday, April 12th, with the Android version launching two weeks later on April 26th.
The full classic Max Payne PC experience, Max Payne Mobile has been optimized for both iOS and Android devices and features HD graphics, high-resolution textures, Social Club connectivity and user-customizable controls.
Max Payne Mobile on iOS supports the iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod Touch 4, iPad 1, iPad 2 and the new iPad. We'll have a list of supported Android devices in the coming weeks.
Below, please find several screenshots from the iOS version of the game. Thanks, and let us know if you have any questions.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Een tip, erg leuk en verslavend puzzelspel: TripleTown
Wat leuk....zo komen er steeds meer klassiekers naar het mobiele platform, een leuke ontwikkeling.
Civilization revolution voor de ipad is nu 1,60€
http://itunes.apple.com/u...tion-for/id364150646?mt=8

En Kaiser, die empire builder klassieker is nu gratis!
http://itunes.apple.com/app/emperor-kaiser/id493777032?mt=8
Aanbiedingen blijven komen, zie nu ook Greedcorp HD staan voor 80 cent
http://itunes.apple.com/app/greed-corp-hd/id468398642?mt=8
http://itunes.apple.com/u...tion-for/id364150646?mt=8

En Kaiser, die empire builder klassieker is nu gratis!
http://itunes.apple.com/app/emperor-kaiser/id493777032?mt=8
Aanbiedingen blijven komen, zie nu ook Greedcorp HD staan voor 80 cent
http://itunes.apple.com/app/greed-corp-hd/id468398642?mt=8
[ Voor 39% gewijzigd door CapTVK op 07-04-2012 10:54 ]
Flightcontrol hd is nu 0,79 cent. Zeker een aanrader.
Glow Worm is gratis!
http://itunes.apple.com/nl/app/glow-worm/id509194221?mt=8
Hack Run is ook gratis
http://itunes.apple.com/nl/app/hack-run/id407678003?mt=8
http://itunes.apple.com/nl/app/glow-worm/id509194221?mt=8
Hack Run is ook gratis
http://itunes.apple.com/nl/app/hack-run/id407678003?mt=8
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Toffe nieuwe game Volty, zeker een game die je moet hebben.....
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 13:14 ]
waarom?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:13:
Toffe nieuwe game Volty, zeker een game die je moet hebben.....
En als ik de nietszeggende trailer zie, ben ik zeker niet geinteresseerd. Als die narrator ook zo praat in het spel, heb je ook nog eens subtitles nodig.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Sinds vandaag is Max Payne beschikbaar in de app store
Max Payne op de iPad is echt een fijn spel! De vorige port van Rockstar, GTA3, was ook al een topper voor weinig geld.
Verder speel ik de laatste tijd veel Modern Combat 3: Fallen Nation, dat vooral op de nieuwe iPad echt een topspel is. Jammer alleen dat in de 11e missie een bug zit, waardoor ik voorlopig niet verder kan spelen..
Voor liefhebbers van adventure/point&click-spellen zijn er een hoop mooie koopjes in de AppStore: voor Telltale games heeft enkele erg fijne spellen in de aanbieding:
Hector episode 1 HD is gratis
Monkey Island Tales HD episode 1 is gratis
Back to the Future episode 1 is gratis
Law & Order: legacies is gratis
Puzzle Agent 1 en 2 zijn beiden 79 cent
Ghost Trick: Phantom Detective is gratis
Allemaal erg fijne spellen, die het downloaden zeker waard zijn! ^O^
Verder speel ik de laatste tijd veel Modern Combat 3: Fallen Nation, dat vooral op de nieuwe iPad echt een topspel is. Jammer alleen dat in de 11e missie een bug zit, waardoor ik voorlopig niet verder kan spelen..
Voor liefhebbers van adventure/point&click-spellen zijn er een hoop mooie koopjes in de AppStore: voor Telltale games heeft enkele erg fijne spellen in de aanbieding:
Inderdaad, Max Payne is een goede port, GTA3 heb ik ook, maar loop een beetje vast op de missie waar je met een snipper-rifle, 8-bal moet helpen een boot op te blazen. Bug op het einde van missie 11 in MC3 ben ik ook op vastgelopensplackavellie85 schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:56:
Max Payne op de iPad is echt een fijn spel! De vorige port van Rockstar, GTA3, was ook al een topper voor weinig geld.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Die GTA missie vond ik niet te doen op de iPad. Ben uiteindelijk gewoon voor 8-ball opgereden met een auto volgens mij, dat werkte beter.Ralph Smeets schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:11:
[...]
Inderdaad, Max Payne is een goede port, GTA3 heb ik ook, maar loop een beetje vast op de missie waar je met een snipper-rifle, 8-bal moet helpen een boot op te blazen. Bug op het einde van missie 11 in MC3 ben ik ook op vastgelopen