[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Vandaag zo'n joystickje voor de iPad binnengekregen. Werkt als een trein, kan het iedereen aanraden!

Bestaan er ook fysieke toetsjes die je op de iPad kunt zetten? Dat zou het helemaal compleet maken namelijk.

Iemand enig idee/suggesties?

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 09:48
sinds 2 dagen kingdom rush op mijn ipad, wat een leuke game, tower defense, goed uitgewerkt en enorm verslavend. Grafisch top en retina ondersteund! aanrader!

Verwijderd

Raimon89 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:15:
Vandaag zo'n joystickje voor de iPad binnengekregen. Werkt als een trein, kan het iedereen aanraden!
Foto, linkje?

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 13:39

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Deze is het:

http://www.ebay.co.uk/itm/261010765153#ht_2077wt_1413

Spellen als Fifa zijn nu ineens echt goed te spelen. :)

Verwijderd

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met wat App reviews te maken voor Tablets Magazine. Hebben jullie tips/tricks en verzoekjes voor welke apps en games jullie graag gereviewed zien?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
apps om te zien:

Magic 2013
Tribez HD
Dragonvale

tips, hou het luchtig, te serieuze reviews zijn niet leuk om te lezen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Thanks Lanerios. Ik schrijf ze niet maar ze zijn voor ons YouTube kanaal bedoeld. Er staat er al een handjevol op ondertussen: YouTube: Tablets Magazine

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:23:
Thanks Lanerios. Ik schrijf ze niet maar ze zijn voor ons YouTube kanaal bedoeld. Er staat er al een handjevol op ondertussen: YouTube: Tablets Magazine
Dan nog een tip. Weet niet of ik de enige ben, maar ik haat videoreviews. Van reviews lees ik altijd eerst de conclusie, dan pas rest als interessant. Bij video's gaat dat amper.
Een video van 5 minuten is ook echt te lang.
Tot slot: in veel gelegenheden waar je surft op een tablet wil je geen geluid aan hebben (op bank naast partner in woonkamer of in bed bv). Nog een reden waarom ik tekst wel lees, maar video's niet bekijk.

Maar goed, we worden nogal off topic.

Verwijderd

Bedankt voor je feeback xahmol, gelukkig hoef je niet te kijken. Wij willen met de oog op de toekomst ook wat meer aandacht aan video materiaal geven. Mocht na de eerste maand blijken dat jouw mening een stuk populairder is dan mijn verwachting dat kan ik niet anders dan opgeven en gaan tikken :)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik vind het perfect juist, omdat je ziet hoe een bepaald product werkelijk werkt, reageert, hoe snel het is enz.

Als je al geen vijf minuten kunt vrijmaken voor een videootje dan weet ik het ook niet meer.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:59
Angry Birds Seasons --> GRATIS VOOR EEN WEEK

Grijp je kans zou ik zeggen. Daarnaast speel ik nog steeds erg veel Tribez, al ontzettend ver mee, blijft een geweldig spel! Gister ook begonnen met CSR Racing, speelt ook wel erg fijn. Ziet er ook ontzettend mooi uit.

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:00:

Als je al geen vijf minuten kunt vrijmaken voor een videootje dan weet ik het ook niet meer.
Jij hebt vast geen partner en kinderen ;)

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11 17:25

Pindamann

Human

xahmol schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Dan nog een tip. Weet niet of ik de enige ben, maar ik haat videoreviews. Van reviews lees ik altijd eerst de conclusie, dan pas rest als interessant. Bij video's gaat dat amper.
Een video van 5 minuten is ook echt te lang.
Tot slot: in veel gelegenheden waar je surft op een tablet wil je geen geluid aan hebben (op bank naast partner in woonkamer of in bed bv). Nog een reden waarom ik tekst wel lees, maar video's niet bekijk.

Maar goed, we worden nogal off topic.
Niet mee eens. Tweakers heeft ook leuke videoreviews maar die vind ik erg beperkt als je vergelijkt met de videos die hardware.info uitgeeft. Het is voor mij juist fijn om iemand op het apparaat te zien werken zodat ik niet iemand op zn woord hoef te geloven maar mn eigen mening kan vormen.

Bij geschreven reviews kun je welleens tegenkomen dat iemand een tablet erg snel vind aanvoelen, maar dat je zelf daar een mierenneuker in bent en dus niet dezelfde standaarden hebt. Bij een videoreview sluit je zoiets snel uit.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:23:
Ziet er goed uit ga er zo nog een paar bekijken. Vind juist voor app reviews een videoreview bter doordat je kunt zien hoe de applicatie werkt en aanvoelt. Maar opnieuw, dat is persoonlijk!

Misschien zijn app roundups ook wel leuk en interessant? Zo van top 10 shooters ofzo en dan korte review van elk. Maar kan me voorstellen dat al die apps aanschaffen ook niet erg praktisch is. Maar roundups doen het over het algemeen wel erg goed geloof ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Pindamann op 07-07-2012 03:38 ]

9800X3D | 3070

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-11 22:24

Nitai

Live the life you love.

xahmol schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:12:
[...]

Dat is zo'n zwak argument. Ik heb ook een vrouw en kinderen, betekent niet dat ik niets meer kan/mag?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 14:24

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Dat is zo'n zwak argument. Ik heb ook een vrouw en kinderen, betekent niet dat ik niets meer kan/mag?
Kunnen, mogen is nooit een probleem met iPad's. Kostte me wel mijn oude 3GS aan mijn 2 jarige maar kunnen is weer hersteld.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Verwijderd

Raimon89 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:57:
Deze is het:

http://www.ebay.co.uk/itm/261010765153#ht_2077wt_1413

Spellen als Fifa zijn nu ineens echt goed te spelen. :)
Thanks, net een besteld op ebay vanuit china voor €2,50.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:09
Raimon89 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:15:
Bestaan er ook fysieke toetsjes die je op de iPad kunt zetten? Dat zou het helemaal compleet maken namelijk.
Lijkt mij ook wel handig ja.

Speel nu ook Pinball Arcade alleen daar moet/kan je inloggen met je Facebook account.
Iemand ervaring mee, log je alleen in of spammen ze meteen je hele profiel vol?

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 13:39
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Thanks, net een besteld op ebay vanuit china voor €2,50.
Linkje? :)

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Marc3l schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:23:
[...]

Lijkt mij ook wel handig ja.

Speel nu ook Pinball Arcade alleen daar moet/kan je inloggen met je Facebook account.
Iemand ervaring mee, log je alleen in of spammen ze meteen je hele profiel vol?
Ze zetten niks op je profiel zonder jouw toestemming. Als je de highscore van een kast hebt verbroken word je gevraagd of je dit via Facebook wilt delen, optioneel dus. Ik hoop dat ze in de toekomst ook gamecenter gaan ondersteunen. Verder een super spel, veel plezier aan beleefd al :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:09
ijskonijn schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:27:
[...]

Ze zetten niks op je profiel zonder jouw toestemming. Als je de highscore van een kast hebt verbroken word je gevraagd of je dit via Facebook wilt delen, optioneel dus. Ik hoop dat ze in de toekomst ook gamecenter gaan ondersteunen. Verder een super spel, veel plezier aan beleefd al :)
Thanks!

Zitten leuke kasten op, ken ze alleen niet. Ken eigenlijk alleen de Terminator, Indiana Jones en de Adams Family kast nog.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Marc3l schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:29:
[...]

Thanks!

Zitten leuke kasten op, ken ze alleen niet. Ken eigenlijk alleen de Terminator, Indiana Jones en de Adams Family kast nog.
Zitten inderdaad leuke kasten bij, het leuke is dat ze zo ongeveer elke maand 2 nieuwe kasten toevoegen (die je wel moet kopen via een in-app-purchase).

Ik kende er wel een paar (Cirqus Voltaire, Funhouse en Ripley's Believe it Or Not). De Juli update (die binnenkort gaat uitkomen) bevat "Creature from the Black Lagoon" en "Black Knight" (waarvan ik Creature from the Black Lagoon ook ken). Ook is bekend dat in een latere update de Twilight Zone kast zal komen

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

xahmol schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:12:
[...]

Die snap ik niet, mag jij niet vijf minuten iets zelf doen van je vrouw dan?

• jordykeus
  • Laatst online: 01-06-2024
ff een vraagje voor...heb het nog nut om mijn ipad 3 te jaillbreaken?
Ik hoorde namelijk dat stores zoals cydia zwaar achteruit gegaan zijn?

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Voor mensen die sportmanagement games leuk vinden: de games van Big Win zijn een flinke aanrader!
- Big Win Baseball
- Big Win Hockey
- Big Win Soccer (minst leuke)

Werkt super intuitief. Is gratis. Werkt met verdienen van coins en 'big bucks', waarmee je cards kunt kopen om je team te verbeteren.

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:07

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Jo-re-mi schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:54:
Voor mensen die sportmanagement games leuk vinden: de games van Big Win zijn een flinke aanrader!
- Big Win Baseball
Werkt super intuitief. Is gratis. Werkt met verdienen van coins en 'big bucks', waarmee je cards kunt kopen om je team te verbeteren.
Ik speel nu Big Win Baseball, op zicht wel geinig. Maar tijdens het spelen zie ik rechts boven in het scherm (iPad) een icoontje staan die wijzigt als ik er op klik. Maar enige uitleg kan ik nergens vinden. Weet jij wat dat inhoud?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heeft iemand nog ervaring met leuke games die goed met Airplay werken? Zijn er nog aanraders? Heb net een AppleTv gekocht en wil het graag even uitproberen!

Verwijderd

Nova3, asphalt 7 werken allen met airplay. Het hangt wel van je wifi verbinding af hoe soepel het werkt. Ik heb een aparte airport express ervoor en het is lang niet altijd super. Fifa12 werkt ook maar heeft bug dat ik alleen zwart beeld krijg, modern combat 3 gebruikt maar 1/4de van mijn tv. Maar nova en asphalt werken redelijk prima.

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

ma9ma schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
[...]

Ik speel nu Big Win Baseball, op zicht wel geinig. Maar tijdens het spelen zie ik rechts boven in het scherm (iPad) een icoontje staan die wijzigt als ik er op klik. Maar enige uitleg kan ik nergens vinden. Weet jij wat dat inhoud?
Die wijzigt de zichtbaarheid van namen in het speelveld toch? Of alleen pitcher en slagman, of alle namen of...

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:07

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Jo-re-mi schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:52:
[...]
Die wijzigt de zichtbaarheid van namen in het speelveld toch? Of alleen pitcher en slagman, of alle namen of...
Pffff, je hebt gelijk. Was me nog niet opgevallen. Ik dacht dat het iets met tactiek te maken hand :-/ Dank.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-11 19:48

marapuru

db.

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:01:
Nova3, asphalt 7 werken allen met airplay. Het hangt wel van je wifi verbinding af hoe soepel het werkt. Ik heb een aparte airport express ervoor en het is lang niet altijd super. Fifa12 werkt ook maar heeft bug dat ik alleen zwart beeld krijg, modern combat 3 gebruikt maar 1/4de van mijn tv. Maar nova en asphalt werken redelijk prima.
In welke zin werkt Fifa12 dan?

Verwijderd

Scherp hoor mrmail. Fifa zou moeten werken maar heeft een bug

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

WOW

Afbeeldingslocatie: http://imag.malavida.com/mvimgbig/download/machinarium-11120-1.jpg

Machinarium is soooo vet! Ben er al een aantal uren mee zoet.. Wie bedenkt zo'n top game!
Helaas niet helemaal optimaal voor m'n retina scherm, maar de puzzels en muziek etc verdoezelen dat wel!
Hoop stiekem wel dat er nog een update komt voor ondersteuning voor retina scherm, dus mooier beeld.
3,99 in de app store is het zeker waard!

[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 14-07-2012 18:41 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• AntraXxX
  • Laatst online: 08:26
True that, beste 3,99 die ik voor de iPad heb uitgegeven. Ik heb soms op YT moeten spieken voor oplossingen hehe, hoe gaan de puzzels jou af?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Vis
  • Nu online

Vis

AntraXxX schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:06:
True that, beste 3,99 die ik voor de iPad heb uitgegeven. Ik heb soms op YT moeten spieken voor oplossingen hehe, hoe gaan de puzzels jou af?
Ghehe ja ik ook af en toe.. O-)
Wel alleen als ik het spoor echt bijster ben, na een half uur zoeken ofzo :p

De humor, omgeving, uitgedachte genialiteit van de makers... En dan die muziek, mooi!
Nu nog retina-proof maken dat zou helemaal top zijn! Ik kan helaas niet veel vinden op Google dat dit eraan gaat komen..

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-11 07:43
Machinarium is inderdaad een van de tofste games die ik heb gespeeld. De puzzels waren soms lastig maar zeker goed te doen. Het enige waar ik echt problemen mee had was dat bordspel. De NPC maakt gee enkele fout.... Je kunt volgens mij enkel via een stom truukje winnen. Desalniettemin inderdaad een aanrader voor iedereen die van point en click houdt :)

Ik ben zelf helemaal verslaafd aan Battleheart. Heerlijk simpel en eenvoudige 'lite-rpg'. Kost weinig, veel plezier!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Heeft iemand Amazing Alex al gekocht? Beetje rube goldberg achtig spel, vergelijkbaar met het vroegere Machines ed. Ik vind dat altijd prachtige spellen om te doen maar ik las in de reviews dat je hem erg snel uit hebt. Daar heb ik dan geen €2,40 voor over. Maar aangezien die reviews niet altijd even betrouwbaar zijn vraag ik me af of er hier al mensen zijn die het spelen en wat hun ervaring is?

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Vis schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:39:
WOW

[afbeelding]

Machinarium is soooo vet! Ben er al een aantal uren mee zoet.. Wie bedenkt zo'n top game!
Helaas niet helemaal optimaal voor m'n retina scherm, maar de puzzels en muziek etc verdoezelen dat wel!
Hoop stiekem wel dat er nog een update komt voor ondersteuning voor retina scherm, dus mooier beeld.
3,99 in de app store is het zeker waard!
Idd een enorm leuk spel... Maar na twee avonden zat het er toch al op bij mij...

Mocht je op zoek gaan naar iets in dezelfde trend : "the tiny bang story". Iets meer zoeken naar "onderdelen en puzzelstukjes", maar nadien ook van die puzzels oplossen om verder te raken...

Kent nog iemand dergelijke spelletjes?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

• Vis
  • Nu online

Vis

MTBS schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:43:
[...]

Idd een enorm leuk spel... Maar na twee avonden zat het er toch al op bij mij...

Mocht je op zoek gaan naar iets in dezelfde trend : "the tiny bang story". Iets meer zoeken naar "onderdelen en puzzelstukjes", maar nadien ook van die puzzels oplossen om verder te raken...

Kent nog iemand dergelijke spelletjes?
Hmm The Tiny Bang Story... ziet er ook leuk uit!

Misschien kun je deze proberen: Yesterday

Ook point & click adventure/thriller... moet wel goed zijn!

Die staat ook op mijn wish-list... als ik Machinarium heb uitgespeeld :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 15-07-2012 13:55 ]

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Vis schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:53:
[...]
Misschien kun je deze proberen: Yesterday

Ook point & click adventure/thriller... moet wel goed zijn!

Die staat ook op mijn wish-list... als ik Machinarium heb uitgespeeld :)
Mja, het is idd het genre waar ik naar op zoek ben. Maar ik hou enorm van de (grappige) beelden en het omgevingsgeluid in Machinarium en The Tiny Bang Story... Yesterday ziet er mij nogal 'gewoontjes' uit wat dat betreft...

Het gaat hem in die spelletjes ook niet over de dialogen... Er wordt geen woord in gezegd en daar hou ik wel van... :)

[ Voor 9% gewijzigd door MTBS op 15-07-2012 14:06 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
North & South gaat bij de volgende update multiplayer support krijgen.

http://appshopper.com/games/the-bluecoats-north-vs-south

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Vis
  • Nu online

Vis

MTBS schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:05:
[...]

Mja, het is idd het genre waar ik naar op zoek ben. Maar ik hou enorm van de (grappige) beelden en het omgevingsgeluid in Machinarium en The Tiny Bang Story... Yesterday ziet er mij nogal 'gewoontjes' uit wat dat betreft...

Het gaat hem in die spelletjes ook niet over de dialogen... Er wordt geen woord in gezegd en daar hou ik wel van... :)
Ja true that.. Hopen op meer van zoiets dus!
Wie kent Syberia nog? Die moet op de iPad komen!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-11 18:08
Blijf het zeggen; Grim Fandango moet naar de iPad! Er is geen betere retro adventure game dan dat.
Syberia ken ik ook nog wel. Dat waren prima games en ook goed voor de iPad.
Day of the Tentacle anyone?

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:58:
Heeft iemand Amazing Alex al gekocht? Beetje rube goldberg achtig spel, vergelijkbaar met het vroegere Machines ed. Ik vind dat altijd prachtige spellen om te doen maar ik las in de reviews dat je hem erg snel uit hebt. Daar heb ik dan geen €2,40 voor over. Maar aangezien die reviews niet altijd even betrouwbaar zijn vraag ik me af of er hier al mensen zijn die het spelen en wat hun ervaring is?
Ik vind het een erg leuk spel. En als ik zo de stijgende moeilijkheidsgraad zie dan denk ik dat ik er zelf ook redelijk wat uurtjes zoet mee ben. Zelfs als je alle levels hebt uitgespeeld kan je levels van andere spelers (want je kan ze zelf maken in de app) spelen en ook daar lijken al heel erg moeilijke tussen te zitten.

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Er bestaat een website, waar je kan zien hoeveel apps/games in prijs gezakt zijn of een tijdelijke aanbieding hebben.

Maar ik kom er nu niet meer op, kan iemand me even helpen?

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
appshopper is de site waarschijnlijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:02

vhal

ಠ_ಠ

lanerios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:59:
appshopper is de site waarschijnlijk
een ander alternatief is de AppZapp HD app. Deze is een stuk uitgebreider

Strava

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:48:
[...]

Ik vind het een erg leuk spel. En als ik zo de stijgende moeilijkheidsgraad zie dan denk ik dat ik er zelf ook redelijk wat uurtjes zoet mee ben. Zelfs als je alle levels hebt uitgespeeld kan je levels van andere spelers (want je kan ze zelf maken in de app) spelen en ook daar lijken al heel erg moeilijke tussen te zitten.
Klikt goed :) Bedankt voor de ervaring.

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

deadsy33 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:32:
[...]

een ander alternatief is de AppZapp HD app. Deze is een stuk uitgebreider
Wat is er uitgebreider/beter aan? Ben opzich tevreden met Appshopper maar als AppZapp nog beter is wil ik dat best proberen.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-11 07:43
Ik ben onlangs ook geswitcht van Appshopper naar AppZapp. Geen idee waarom, maar het bevalt me beter. Waarschijnlijk is de menu-opbouw meer mijn smaak

Content is vziw praktisch hetzelfde

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Ik gebruik sinds een tijd Apple Sliced App Price Drops. Heb bijna al die apps geprobeerd, maar vind dit persoonlijk de fijnste. Makkelijker, overzichtelijker als de anderen. Zal wel een kwestie van smaak zijn hoor, maar deze werkt voor mij het best!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
swoutr schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:02:
sinds 2 dagen kingdom rush op mijn ipad, wat een leuke game, tower defense, goed uitgewerkt en enorm verslavend. Grafisch top en retina ondersteund! aanrader!
Je kan m ook gratis online spelen op armorgames.com, maar het leven wordt een stuk makkelijker als je voor de premium content gaat (extra mannetje, bliksem, extra geld, extra sterren).

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 21:39

Wom

Slashdotter schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:45:
[...]

Je kan m ook gratis online spelen op armorgames.com, maar het leven wordt een stuk makkelijker als je voor de premium content gaat (extra mannetje, bliksem, extra geld, extra sterren).
De hero's kan ik vinden, maar waar haal jij extra geld en sterren vandaan?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:02

vhal

ಠ_ಠ

Reiben schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:11:
[...]

Wat is er uitgebreider/beter aan? Ben opzich tevreden met Appshopper maar als AppZapp nog beter is wil ik dat best proberen.
Ik had zelf het idee dat ik met AppZapp wat meer dingen in kon stellen, zelf vind ik de prijsgrafiek wel een handige feature.

Tijdje terug Where's Perry uitgespeeld. Eigenlijk is dit gewoon een kloon van Where's My Water maar dan met een platypus. Qua moeilijkheidsgraag vond ik deze een stuk makkelijker dan Where's My Water.

Nu ben ik maar eens begonnen met Machinarium, een geweldige game die af en toe behoorlijk lastig kan zijn.

Strava

Verwijderd

Een echt goed 'puzzle bubble' spel is "bubble mania" , gratis maar met in apps buys.

http://itunes.apple.com/nl/app/bubble-mania/id534342529?mt=8

• Vis
  • Nu online

Vis

Weet iemand of de in-app aankopen nog steeds 'gratis' zijn ? :p

Edit: laat maar, heb al gelezen dat het sowieso niet handig is om te doen :p

[ Voor 40% gewijzigd door Vis op 21-07-2012 22:25 ]

• Sleehond
Call of mini: zombies

Vandaag gratis, gedownload en geprobeerd, vind het best een aardig spel. Even wennen in het begin, maar heb het een flink uur gespeeld, kortom het heeft aardig mijn aandacht getrokken.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:29
Hoe zit het nou met (tijdelijke) gratis apps. Zijn ze dan gewoon gratis te gebruiken op je iPad ook al is de aanbieding verstreken? Of moet je hem alsnog aanschaffen wanneer de aanbieding is afgelopen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Vis
  • Nu online

Vis

FragNeck schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:06:
Hoe zit het nou met (tijdelijke) gratis apps. Zijn ze dan gewoon gratis te gebruiken op je iPad ook al is de aanbieding verstreken? Of moet je hem alsnog aanschaffen wanneer de aanbieding is afgelopen?
Dit vraag ik mij dus ook af, aangezien ik op 17 juni de app Dagblad de Limburger heb gedownload (gratis voor 30 dagen) en inmiddels is het al 30 dagen geleden en kan hem nog steeds gebruiken namelijk.

Vreemd. Want bij de omschrijving in de app store staat dat ie na 30 dagen je m kan kopen...

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
FragNeck schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:06:
Eenmaal gekocht is gekocht. Als de app later weer geld kost zie je gewoon bij je aankopen het programma staan. Deze hoef je dus niet opnieuw aan te schaffen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Precies, en ook als je ze daarna delete, kun je ze later alsnog weer opnieuw downloaden zonder te betalen.
Je hebt de "aanschaf" namelijk al voltooid voor die app (als was het bedrag op dat moment € 0,00)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:29
BillSpaarbank schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:15:
[...]

Eenmaal gekocht is gekocht. Als de app later weer geld kost zie je gewoon bij je aankopen het programma staan. Deze hoef je dus niet opnieuw aan te schaffen.
M a r c o schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:16:
Precies, en ook als je ze daarna delete, kun je ze later alsnog weer opnieuw downloaden zonder te betalen.
Je hebt de "aanschaf" namelijk al voltooid voor die app (als was het bedrag op dat moment € 0,00)
Ah dank je voor de informatie :-) Dit is precies wat ik wilde weten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Ik ga morgenvroeg op vakantie, en op dit moment ben ik bezig wat series op de Nieuwe iPad te zetten.
Echter is het probleem dat ik aan mijn 32 GB niet genoeg heb aangezien hiervan +/- 11 GB aan apps/games wordt gebruikt.

Nu wil ik dus een groot aantal apps verwijderen, waaronder een aantal 1 GB apps. Mijn vraag is: als ik de games verwijderen, Asphalt 7; RealRacing2HD; GarageBand, moet ik dan bij elk spel weer helemaal opnieuw beginnen? Of worden de achievements ook opgeslagen in iCloud...

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Je kunt ook overwegen niet alle series er compleet in Full HD op te zetten, vooral als het voor de occasional dode 20 minuutjes is. Het is vakantie, hoevaak zul je het gebruiken uiteindelijk? Ik neem ook altijd met alle goede bedoelingen dit soort dingen mee maar in de praktijk ligt het ding twee weken in de koffer...

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:31:
Nu wil ik dus een groot aantal apps verwijderen, waaronder een aantal 1 GB apps. Mijn vraag is: als ik de games verwijderen, Asphalt 7; RealRacing2HD; GarageBand, moet ik dan bij elk spel weer helemaal opnieuw beginnen? Of worden de achievements ook opgeslagen in iCloud...
i-FunBox doet dit voor je. Werkt ook zonder Jailbreak :)

• Sleehond
Catapult King

Wat een tof spel is dat, kan me er prima mee vermaken. Vandaag gratis te downloaden, ziet er goed uit, soort van angry birds maar dan in 3D.

• Graavaa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:25
Sleehond schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:31:
Catapult King

Wat een tof spel is dat, kan me er prima mee vermaken. Vandaag gratis te downloaden, ziet er goed uit, soort van angry birds maar dan in 3D.
Net even gedownload en is inderdaad een erg leuk spel. Ziet er goed uit en leuke animaties erin!

• Vis
  • Nu online

Vis

Catapult King

Ja! Top idd, leuker dan angry birds!! Cool dat ie gratis is.

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Catapult King

Heb em net geinstalleerd en gespeeld...erg vermaeckelijck inderdaad! bedankt voor de tip!

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 15:30

muhda

Time & Space traveler

Dead Trigger is tijdelijk gratis. Het is best vermakelijk, zombies neerhalen met verschillende soorten wapens.

Verwijderd

muhda schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:20:
Dead Trigger is tijdelijk gratis. Het is best vermakelijk, zombies neerhalen met verschillende soorten wapens.
Heb hem geïnstallerd, lijkt op eerste gezicht wel goed maar ook redelijk gericht op in app aankopen, wil ook niet te snel oordelen dus speel nog lekker door :)

Car Club: Tuning Storm trouwens ook gratis momenteel

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 16:01
Iemand die Tiger Woods PGA Tour heeft gespeeld? Is dat een beetje te doen of is het moeilijk?

Heb weinig met golfen, maar op de Wii is het altijd wel tof :P

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Beetje laat, maar er zijn weer 2 nieuwe kasten uit voor The Pinball Arcade.
Creature From The Black Lagoon & Black Knight!

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:54
Ik heb gisteren Sonic & SEGA All-Stars Racing best een leuk spelletje, doet een beetje denken aan Mario Kart.

Nieuwe levels unlock je door te spelen en hoef je dus niet te kopen.

• Fatal Mind
  • Niet online
Tijdelijk gratis: Toy Defense HD

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-11 16:29
Nieuwe puzzelgame van een Nederlandse developer: Cowbeam.

http://itunes.apple.com/nl/app/cowbeam/id525734464?mt=8

Het is in feite een puzzelgame in space, waarin je op een slimme manier steeds meer hints verzamelt,
om uiteindelijk te weten te komen op welke planeet je een koe kunt vinden.

Wazig verhaal, maar best verslavend om te spelen!
Werkt ook erg soepel, en er zit wel een leuk alien-sfeertje om heen. Wel de moeite waard!

• kmf
  • Niet online
Laatste paar dagen heel erg aan het genieten van Bastion: http://supergiantgames.com/?p=1617

Prachtig spel, prachtige muziek, mooi verhaal. Een van de topper op de iPad if you ask me. Die 3,99 meer dan waard.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• frumper
  • Laatst online: 23:47
Zelf ben ik de laatste dagen aardig wat tijd kwijt aan Pitfall. http://itunes.apple.com/nl/app/pitfall!/id547291263?mt=8

Op de één of andere manier wil je steeds je eigen record verbreken. Het is geen ingewikkeld spel, maar toch verslavend :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd bezig met clash of clans erg leuk en verslavende game!! Met de App tracker kan je trouwens snel zien welke Apps tijdelijk of voorgoed gratis zijn. Handig als je een spel zoekt van wat hogere kwaliteit maar waar je geen geld aan wilt uitgeven.

• Vis
  • Nu online

Vis

Momenteel Galaxy on Fire 2 HD aan het spelen.. Met retina support ziet er echt prachtig uit!
Voor 0,79 cent in de aanbieding op t moment, kon m niet laten lopen!

Mooie graphics, leuke geluiden en voiceovers, en het verhaal is ook top!
Aanrader.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben helemaal verslaafd aan Bloons 4, topspel. Ik mis alleen 1 toren, die helemaal rechtsonderin. Iemand een idee hoe deze te krijgen.

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

VS. Racing 2 is een dikke vette aanrader!
Afbeeldingslocatie: http://applenapps.com/wp-content/uploads/2012/09/vs_racing2_1.jpg
Beetje sfeer van racebanen uit je kindertijd. Je kijkt van bovenaf op track.
Voor slechts € 0,79 een koopje! Ben er na een week nog mee bezig uit te spelen (als in: volle score per track).

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ziet er leuk uit, is de bediening een beetje intuïtief?

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:40:
Ziet er leuk uit, is de bediening een beetje intuïtief?
Vind ik wel. Alleen een stuur:
- Draait helemaal mee, conform de bochten die je van bovenaf ziet. Je stuurt in de richting waar je heen wilt, niet alleen rechts-links.
- Gevoelig voor hoe hard je instuurt: driftend of strak door bocht
- Stuur loslaten is remmen

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 17:58

Bio

Heb het net even geinstalleerd. Soms gaat mijn vinger toch wel ongemerkt van het stuur af, maar verder leuke eerste indruk!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik vond die andere racing leuker eerlijk gezegd....mini motor.

Burp

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 15:10
Een must download: Rayman Jungle Run.

Wauw deze game is echt zo mooi, ziet er net zo uit als op de xbox360 en ps3. En het speelt ook erg lekker. Een echte aanrader voor iedere iPad gebruiker!

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-11 16:21
Nav jouw berichtje heb ik Rayman gedownload. Wat een fantastische aankoop! Echt het oude Rayman gevoel en super mooi gemaakt. Aanrader!

To dare is to do

Verwijderd

Burnout Crash is nu in de aanbieding van 3,99 voor 0,79!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

MenN schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:01:
Een must download: Rayman Jungle Run.

Wauw deze game is echt zo mooi, ziet er net zo uit als op de xbox360 en ps3. En het speelt ook erg lekker. Een echte aanrader voor iedere iPad gebruiker!
die is ook pas 2 dagen oud :*)

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online

Madstorm

Derping all the way!

Zo gisteren mijn iPad naar iOS 6 geupgrade.. Nu hebben ze dus YouTube uit de standaard applicaties gehaald. En laat ik dat nou net het meest gebruiken.. Heb in de AppStore gekeken maar ook nog geen externe YouTube app beschikbaar voor de iPad, wel al voor de iPhone/iPod...

Hebben jullie een goed vervanger om YouTube filmpjes mee te kijken? En ook mijn abonnementen mee kan volgens enz? Ik heb ook via de browser geprobeerd maar hier krijg ik de bovenstaande witte balk niet weg bij fullscreen. (Waar de url enz. In staat).. Is hier misschien dan een oplossing voor?

Ik weet dat er een YouTube app in de maak is, maar volgens mij hadden ze gezegd dat die nog wel een aantal maanden kan duren voordat deze er is..
Toch wel jammer dat Apple dit dan weer doet. Als ze er een goede vervanger voor hadden zou het me niet veel uitmaken maar die hebben ze nog gewoon niet.

I'm an Ironman!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

http:///youtube.com

• Madstorm
  • Nu online

Madstorm

Derping all the way!

Madstorm schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:07:
Ik heb ook via de browser geprobeerd maar hier krijg ik de bovenstaande witte balk niet weg bij fullscreen. (Waar de url enz. In staat).. Is hier misschien dan een oplossing voor?

I'm an Ironman!

• Madstorm
  • Nu online

Madstorm

Derping all the way!

Oh, mijn exuses. Ik zie dat ik het niet in de juiste topic heb gedaan.. Ik zal eens kijken of ik het in de ander topic krijg.

I'm an Ironman!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-10 15:02
Slaapje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:44:
Nav jouw berichtje heb ik Rayman gedownload. Wat een fantastische aankoop! Echt het oude Rayman gevoel en super mooi gemaakt. Aanrader!
Idd een aanrader! En heeft cloud synchronisatie tussen mijn iPhone en iPad welke vlekkeloos werkt. Dat zouden meer games moeten hebben zeg!

Verwijderd

Osmor voor de iPad is nu in de aanbieding! 80% korting!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PWM schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:43:
Gisteren begonnen aan een relatief oudje, Air Tycoon 2: http://itunes.apple.com/n...oon-2-hd/id489241794?mt=8

[afbeelding]

Gewoon lekker ouderwets Tycoon spelen. Als er nog van dat soort toppertjes zijn, houd ik me aanbevolen.

Ook begonnen aan Footbal Manager 2012, maar die viel me erg tegen.
Dat was in Juni, inmiddels ben ik er ruimschoots klaar mee, en heb ook Bloons HD kapot gespeeld. Ik ben op zoek naar een goede Tycoon en een goede Tower Defense game. Hebben mensen hier aanraders?
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste