xahmol schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:37:
[...]
Dan nog een tip. Weet niet of ik de enige ben, maar ik haat videoreviews. Van reviews lees ik altijd eerst de conclusie, dan pas rest als interessant. Bij video's gaat dat amper.
Een video van 5 minuten is ook echt te lang.
Tot slot: in veel gelegenheden waar je surft op een tablet wil je geen geluid aan hebben (op bank naast partner in woonkamer of in bed bv). Nog een reden waarom ik tekst wel lees, maar video's niet bekijk.
Maar goed, we worden nogal off topic.
Niet mee eens. Tweakers heeft ook leuke videoreviews maar die vind ik erg beperkt als je vergelijkt met de videos die hardware.info uitgeeft. Het is voor mij juist fijn om iemand op het apparaat te zien werken zodat ik niet iemand op zn woord hoef te geloven maar mn eigen mening kan vormen.
Bij geschreven reviews kun je welleens tegenkomen dat iemand een tablet erg snel vind aanvoelen, maar dat je zelf daar een mierenneuker in bent en dus niet dezelfde standaarden hebt. Bij een videoreview sluit je zoiets snel uit.
Ziet er goed uit ga er zo nog een paar bekijken. Vind juist voor app reviews een videoreview bter doordat je kunt zien hoe de applicatie werkt en aanvoelt. Maar opnieuw, dat is persoonlijk!
Misschien zijn app roundups ook wel leuk en interessant? Zo van top 10 shooters ofzo en dan korte review van elk. Maar kan me voorstellen dat al die apps aanschaffen ook niet erg praktisch is. Maar roundups doen het over het algemeen wel erg goed geloof ik.
[
Voor 25% gewijzigd door
Pindamann op 07-07-2012 03:38
]