Toon posts:

[Algemeen] nVidia Nieuwdiscussie Topic - Deel 53 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:
  • 30.428 views

• Anoniem: 419440
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Dat had ik indd al gezien en is wel intressant. Fijn dat ze BF iig niet op een bepaald merk beter willen lanten draaien. Ik zie dit soort praktijken niet zo graag bij de game makers en videokaart makers.

Ik heb ok nog wat nieuws.
Geforce 280.36 OpenGL 4.2 Driver
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=349845

Ik zal deze drivers nog wel even testen zometeen.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 419440 op 25-08-2011 11:01]

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:51
Ah kijk die drivers zien er goed uit. Met de oude 280's verbruikt mijn pc opeens 100-150W meer tijdens het browsen omdat m'n videokaarten steeds in 3D mode worden gezet. Nvidia had al gezegd dat ze mogelijk een driver-fix hiervoor zouden uitbrengen.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:50

XanderDrake

Build the future!

Help!!!! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:45:
Hier: http://publications.dice....DC11_DX11inBF3_Public.pdf staat ook nog het een en ander aan interessante AA bespiegelingen in.
Heel intressant, must read voor ons soort mensen.

Maar vervolgens een vraag: gezien dat veel nieuwe games (FEAR3, DX:HR, BF3 en meer) FXAA ondersteunen, wordt dit dan nieuwe standaard?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Zou goed kunnen. Ik verwacht wel dat het een soort standaard wordt maar imo is het pas een echte standaard als het in DX1x.x opgenomen wordt en zover is het voorlopig nog niet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Niet online
Max Hunt schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:31:
Ah kijk die drivers zien er goed uit. Met de oude 280's verbruikt mijn pc opeens 100-150W meer tijdens het browsen omdat m'n videokaarten steeds in 3D mode worden gezet. Nvidia had al gezegd dat ze mogelijk een driver-fix hiervoor zouden uitbrengen.
Indd ik had hier ook last van bij het scollen en bewegende plaatjes op internet.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 419440 op 25-08-2011 13:19]

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 21:18
Heeft er al iemand ervaring met de EVGA GeForce GTX580,3GB ?.

Het is een reference design en wou weten van andere tweakers de temps / geluid / etc.
Ik wou deze binnen kort aanschaffen ter vervanging van mijn Zotac GTX295.

Overige systeem componenten zijn.

i7 2600k / ASUS P8P67 Deluxe / 16 GB Geil Enhance plus / CM 690 II / Mugen 3 / 700 watt Cooler Master

• Niet online
wow7 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:30:
Heeft er al iemand ervaring met de EVGA GeForce GTX580,3GB ?.

Het is een reference design en wou weten van andere tweakers de temps / geluid / etc.
Ik wou deze binnen kort aanschaffen ter vervanging van mijn Zotac GTX295.

Overige systeem componenten zijn.

i7 2600k / ASUS P8P67 Deluxe / 16 GB Geil Enhance plus / CM 690 II / Mugen 3 / 700 watt Cooler Master
http://www.hardwarecanuck...tx-580-3gb-review-13.html

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 21:18
Bedankt dat brengt wat licht in de zaak.

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 13:53
Na na waarschijnlijk één van de langslopende topic deeltjes (in tijd dan toch) het langverwachte upgedate vervolg:
[Algemeen] nVidia Nieuwdiscussie Topic - Deel 5[s]3[/s]4
Changelog:
Doorgevoerd in oude topic Start:

• Eindelijk (na 5! maanden) technische gegevens gecorrigeerd van de high end GeForce kaarten.
• Update van de mobielde GeForce kaarten:
-De échte GT500 series; 560M-580M (de andere GT500M kaarten behoren eigenlijk tot de GT400M serie .. rebatching ..)
- Deze kaarten zijn namelijk pas op 30 mei (520MX en 560M) en op 28 juni (570M en 580M) gelanceerd. Tegenover de "oudere" kaartjes die al gelanceerd werden begin januarie.

Doorgevoerd enkel in de nieuwe topic start:

-Alle recente nieuwsberichten gedelete, wegens véél te oud
+Selectie van de belangrijke nieuwsberichten op FP sinds vorige TS bijgevoegd (Sinds 5 april is er veel gebeurd echter zijn de laatste 2 zomermaanden zoals gebruikelijk kalmpjes gepasseerd)
-de licentiedel met intel en de top van de supercomputers uit recent nieuws gehaald.
-Eindelijk de release van de GTX590 uit de geruchten sectie gehaald XD
• Dit deeltje bijgevoegd in de oplijsting van dit topic ;)

Suggesties&correcties zijn en blijven altijd welkom!!

TODO:
• Drivers upgedate (werd ook weer eens tijd)
• GTX560 toevoegen
• TR aanmaken ivm verkeerde titel volgend deeltje :(

Specs

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46

Ed_L

Crew Council
El slotje
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijk nog een keer de belangrijkste topicregels:

* Vanzelfsprekend is ook in dit topic het Algemeen Beleid van toepassing.
* Flames, trollen, fanboy-gedrag, etc. zijn allemaal zeer ongewenst. Dergelijke posts zullen verwijderd worden en bij herhaling kan er een ban volgen!
* Dit is het Nvidia nieuwsdiscussie, houd het daarom ook bij Nvidia gerelateerd nieuws.
* Als je een bewering doet, geef daar dan wel een bronvermelding bij of een goede argumentatie. Dit om zinloze en ongefundeerde discussies te voorkomen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee