Cheapnews en account sharing:
FAQ-pagina
Een Cheapnews account wordt toegekend aan één gebruiker. Accountsharen is mogelijk, echter kunt u uw account NIET tegelijkertijd gebruiken.
Het is wel mogelijk om de connecties te delen tegelijkertijd, bijvoorbeeld u heeft een account/pakket van 12 connecties, dan kunt u 6 connecties gebruiken tegelijkertijd met iemand anders die 6 connecties van hetzelfde account gebruikt.
Waarbij account sharing dus toegestaan is, als je maar binnen het voorziene aantal connecties blijft.
Algemene voorwaarden, onderdeel "Beleid acceptabel gebruik"
De volgende gebruikswijzen zijn bijvoorbeeld verboden:
- Een aanmeldingsnaam delen met meerdere gebruikers
- Gelijktijdige aanmeldingen vanaf meerdere IP-adressen"
Account sharing is sowieso van meerdere IP adressen tegelijk, ook al blijf je binnen het maximum aantal connecties.
Giganews of Supernews is geen optie: als Belg werkt iDeal niet en betalen op internet met CC doe ik per definitie niet. Ongeveer elke DB met klantengegevens heeft de voorbije maanden wel al eens op straat gelegen.
Ik heb nu XLNed en ben echt super tevreden. Opgegeven retentie wordt altijd gehaald, ik haal altijd de maximale snelheid, uptime is super. Enkel de retentie begint wel behoorlijk achterop te raken in vergelijking met de concurrentie.
CheapNews zit nu op 830 dagen, XLNed op 400...