Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dan betaal je 8,5 cent per dag ipv 10 cent per dag.
Ik moest vandaag toevallig verlengen en kwam ik er achter.
Yippie kayak, other buckets!
18950Wpš, Atlantic 270V3š§, Pana 5Jš„. Zendure 2400AC 11,5kWhš,Hyundai Kona 64kWh š, Peblar Home ā½
Krijg het resterende bedrag terug gestort. Moet zeggen dat ik dit wel netjes vind afgehandeld!
@ jmk, bedankt voor het mee denken! Ga zo even kijken.
Wat voor mij van belang is:
~ 30Mbit
Retentie zo hoog mogelijk
Account sharing ( meerdere ip )
10 of meer connecties
En dat alles voor ongeveer 70 euro per jaar OF MINDER!!
Ik weet niet of dat officieel mag, of wat de consequenties zijn als ze dit ontdekken. En ik weet ook niet wat er gebeurd als je met 2 IP's tegelijkertijd probeert te downloaden.
edit: elders op internet lees ik dat het wel mag... Kan er op de website van lightning niets over vinden...
[ Voor 12% gewijzigd door jmk op 28-05-2011 11:40 ]
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Freakster86 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:53:
En dat alles voor ongeveer 70 euro per jaar OF MINDER!!
Voor zover ik weet was accountsharing bij Lightning inderdaad gewoon toegestaan.jmk schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:23:
edit: elders op internet lees ik dat het wel mag... Kan er op de website van lightning niets over vinden...
Tegelijkertijd downloaden vanaf 2 ip's moet volgens mij dan ook lukken.
Zo lang je de beschikbare connecties maar verdeeld. anders krijg je foutmeldingen dat er teveel connecties zijn.
dus ieder max 4 connecties instellen.
ā»/ Please consider the environment before printing this signature
/ā
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb 2maanden geleden nog uitgebreid getest met 2 accounts. Kan gewoon tegerlijkertijd met 2 verschillende ip's en ieder 8 connecties. Hoe het nu is, weet ik nietM a r c o schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:55:
[...]
Voor zover ik weet was accountsharing bij Lightning inderdaad gewoon toegestaan.
Tegelijkertijd downloaden vanaf 2 ip's moet volgens mij dan ook lukken.
Zo lang je de beschikbare connecties maar verdeeld. anders krijg je foutmeldingen dat er teveel connecties zijn.
dus ieder max 4 connecties instellen.
(want je kon tot voor kort ook nog met 1 account poort 119 gebruiken en 563ssl poort tegelijkertijd)
8 verbindingen was volgens het abonnement de max. Ik kon echter altijd 10 verbindingen gebruiken.
Aantal verbindingen was gewoon de limiet als je tegelijk download.
Tweaknews is nu stopgezet... vandaag dus de knoop doorhakken
Dan betaal je $9,99 per maand(via cc in dollars, wel afhankelijk van wisselkoers) voor veel ! http://www.supernews.com/superspecial.html
Ongerekend is dat nu iets van 6,30 Euro per maand en dus 75 Euro op jaarbasis.
Heb er wel een 120mbit internet aansluit voor en draait werkelijk waar als een zonnetje.
Altijd max. snelheid en heeft tot nu toe nog niet plat gelegen *klopt af*, Alleen AS is niet mogelijk(Ook niet geprobeerd)
Hiervoor zat ik bij XSnews en daar was het wel een ander verhaal. Had daar vaak in spitsuren 1-2 mbit en knalde de verbinding er nog eens vaak uit ook.
[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 29-05-2011 13:04 ]
Het is mogelijk, maar het mag officieel niet. Lightning heeft volgens mij wel eens aangegeven dat het wel mag (op e-mails als ik het me goed herinner staat dat hier ergens in het topic).Freakster86 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:50:
AS is ook mogelijk bij Tweaknews. Mijn account werd gebruikt door nog 3 andere.
8 verbindingen was volgens het abonnement de max. Ik kon echter altijd 10 verbindingen gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 29-05-2011 13:12 ]
/ā
Heb het meer dan 2 jaar gedaan, dus het lijkt mij geen enkel probleem.Marzman schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:12:
[...]
Het is mogelijk, maar het mag officieel niet. Lightning heeft volgens mij wel eens aangegeven dat het wel mag (op e-mails als ik het me goed herinner staat dat hier ergens in het topic).
Ik zit alle providers nu te vergelijken.
Supernews, Astraweb en Newdemon lijken goed qua alles... alleen geen AS.
Ook het feit dat ikzelf maar een 25Mbit account bij UPC heb is het de vraag of ik zoiets nodig heb?
Lightning is ook interessant, maar de retentie valt dan weer wat tegen.
Wat is eigenlijk het voordeel van meerdere verbindingen? Stabiliteit?
Account aanmaken en betalen met iDeal.
Binnen 5 min. een mail met inlog gegevens.
Even wat dingen instellen en downloaden maar!
2900 KB/s stabiel met een 25Mbit verbinding van UPC.
Eens kijken hoe dit gaat bevallen.
Het mag officieel niet, volgens verschillende bronnen.Freakster86 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:50:
AS is ook mogelijk bij Tweaknews. Mijn account werd gebruikt door nog 3 andere.
Dus zet het maar niet in de TS.
Ik zou in jouw geval voor LightningUsenet gaan.
Eventueel een blockaccount met hogere retentie erbij van een andere USP voor als je echt iets wil dat buiten de retentie valt...
Jouw gedachten zijn mijn gedachten.
Heb eigenlijk nooit zo gelet op retentie, dus ik vraag me ook af hoe vaak ik daar mee te maken krijg/heb gehad. Komende maand even als proefperiode gebruiken.
yannickie111 in "Newsservers met binaries [Deel 11]"
Trouwens, als je dan je order-ID PMed na je bestelling (en me een beetje lief aankijkt), doe ik $10 terug storten via Paypal. Ben je $85 dollar kwijt. Win/win!
[ Voor 32% gewijzigd door RuudBurger op 30-05-2011 20:42 ]
Ben jij de eigenaar van couchpotato dan?RuudBurger schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:15:
Beetje jammer dat je met die link NGR spekt, doe het dan via de CouchPotato linkSchaamteloze plug, ik weet het! Zo ben ik. https://usenetserver.com/...ouchpotato&a_bid=3f357c6f
Trouwens, als je dan je order-ID PMed na je bestelling (en me een beetje lief aankijkt), doe ik $10,40 terug storten via Paypal. Ben je $85 dollar kwijt. Win/win!
Ik kreeg die link in een DM, dus zal hij zo zijn referral wel willen verspreiden.
Maar heb nu de jouwe gebruikt, ook bij opmerking over die 10 dollar gezet...
Hoeveel dollar is er van voor mij
Bij Giganews in 1x volledig gedownload zonder beschadigde bestanden. Dat geeft toch wel aan dat er een verschil is. Jammer dat Giganews zo aan de prijs is.
Ja, Giganews is gewoon nog steeds de marktleider qua USP.C00KW4US schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:12:
Zojuist even het verschil tussen Eweka en Giganews getest. Een download Ć” 4,5GB groot en 869 dagen oud. Met Eweka diverse keren failed, blocks te kort en niet te repareren met par2 bestanden.
Bij Giganews in 1x volledig gedownload zonder beschadigde bestanden. Dat geeft toch wel aan dat er een verschil is. Jammer dat Giganews zo aan de prijs is.
Als je giganews te duur vindt kun je supernews proberen, zelfde kwaliteit, alleen iets minder retentie, maar wel veel goedkoper!
Kan je de bestandnaam naar me PMen? Dan test ik het even met Astraweb en UsenetServer. Misschien wel grappig om te vergelijken.C00KW4US schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:12:
Zojuist even het verschil tussen Eweka en Giganews getest. Een download Ć” 4,5GB groot en 869 dagen oud. Met Eweka diverse keren failed, blocks te kort en niet te repareren met par2 bestanden.
http://www.news-service.com/press.html
Verwijderd
UsenetServer zal weinig nut hebben (denk ik), gezien dit een reseller van Highwinds is en de EU server bij Eweka staat.RuudBurger schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:03:
[...]
Kan je de bestandnaam naar me PMen? Dan test ik het even met Astraweb en UsenetServer. Misschien wel grappig om te vergelijken.
Niet heel verrassend, ik denk dat het geen 10 jaar meer duurt voor het allemaal wel gereguleerd is (en Brein overbodig).knakworst schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:06:
beetje OT maar wisten jullie dat Brein USP news-service aanklaagt?
/ā
Nee, alleen snap ik de stap niet, er is een Europese regelgeving, dus de Nederlandse uitspraak zal er volgens mij niet veel aan veranderen.Marzman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:31:
[...]
Niet heel verrassend, ik denk dat het geen 10 jaar meer duurt voor het allemaal wel gereguleerd is (en Brein overbodig).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Niet echt, was de eerste de beste link die ik tegenkwam met het 95$ aanbod, maar inderdaad wel slim van RuudBurger om via zijn account nog eens extra korting te genereren.yannickie111 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:37:
[...]
Ik kreeg die link in een DM, dus zal hij zo zijn referral wel willen verspreiden.
Zo wordt het omgerekend ongeveer ā¬5,- per maand, niet verkeerd...
Itho Daalderop Amber 95 WP (all-electric)
Ok, dan vind je het al helemaal niet erg dat ik die link van roodburger gebruikt hebPlexxodus schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:55:
[...]
Niet echt, was de eerste de beste link die ik tegenkwam met het 95$ aanbod, maar inderdaad wel slim van RuudBurger om via zijn account nog eens extra korting te genereren.
Zo wordt het omgerekend ongeveer ā¬5,- per maand, niet verkeerd...
20 may 2010 - Usenet provider News-Service.com bijt zich verder vast in rechtszaak Brein (NL): html pdfknakworst schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:06:
beetje OT maar wisten jullie dat Brein USP news-service aanklaagt?
Dat bericht is toch alweer een jaar oud, of ben ik nou gek?
Ja... het is een jaar oud en ja, je bent gekVolkert schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:35:
[...]
20 may 2010 - Usenet provider News-Service.com bijt zich verder vast in rechtszaak Brein (NL): html pdf
Dat bericht is toch alweer een jaar oud, of ben ik nou gek?
Maar inderdaad: Wat zou er na mei 2010 gebeurd zijn?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
http://www.anti-piracy.nl/nieuws.php?id=220TFHfony schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:33:
[...]
Ja... het is een jaar oud en ja, je bent gek![]()
![]()
![]()
Maar inderdaad: Wat zou er na mei 2010 gebeurd zijn?
Goh, laten ze even wel heel toevallig het stuk weg over de Europese regelgeving, wat een verrassing.
Verwijderd
Ik zeg, reken eens terug wat alle meuk kost als je het gekocht zou hebben.
Dan is zo'n abbo van giganews opeens niet zo duur meer natuurlijk.
Voor kwaliteit moet je betalen, dat is met alles in het leven zo.
Als je een vergelijkbaar product met 95% van de kwaliteit voor 50% van de kosten kunt krijgen is de keus snel gemaakt imo.
In zoverre is het net hi-end hardware, voor het beste betaal je buitenproportioneel veel.
[ Voor 18% gewijzigd door tweak_dude op 01-06-2011 12:22 ]
Tuurlijk, want als je dat download via ieder andere partij dan is het opeens minder prijzig?Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:08:
Wat ik zo apart vind, iedereen "zeurt"over de kosten van Giganews, dat die zo hoog zijn.
Ik zeg, reken eens terug wat alle meuk kost als je het gekocht zou hebben.
Dan is zo'n abbo van giganews opeens niet zo duur meer natuurlijk.
Voor kwaliteit moet je betalen, dat is met alles in het leven zo.
Wat niet wil zeggen dat in mijn ogen Giganews nog steeds de beste USP is, maar ben recent toch overgestapt op hun kleinere broertje supernews.
Interessant. Ik ben benieuwd naar het vonnis.
Ik mag hopen op dit:
Europese richtlijn moet omgezet worden (of zijn) naar een NL wet, zou me verbazen als Brein gelijk gaat krijgen, maar helaas met die digibete rechters in NL weet je het maar nooit.De rechtszaak is door Stichting Brein aangespannen, omdat News-Service.com volgens Brein auteursrechtelijk beschermd materiaal onrechtmatig zou vastleggen en aanbieden. News-Service.com is het met de verwijten van Brein volstrekt oneens, omdat zij enkel de technische doorgifte regelt volgens de procedures die voor Usenet gelden en geen enkele bemoeienis heeft met de aard of inhoud van de berichten die Usenet-gebruikers met elkaar uitwisselen. De op de Europese E-commercerichtlijn gebaseerde wet (art. 6:196c BW) verschaft dienstverleners zoals News-Service.com een expliciete uitsluiting van aansprakelijkheid.
Als de RIAA het zelfs in de VS niet verboden krijgt, waarom zou het dan in NL wel lukken.
Verwijderd

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Lijkt me niet dat die discussie hier hoort neeNextron schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:02:
Valt dit onder "Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld"? Bij LightningUsenet iig geen problemen (op welk vlak dan ook)
Bij tweaknews had ik er geen enkele problemen mee en nu bij lightning ook niet. Ben ik wel blij om, want het is een hele goede serie imho!Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:22:
Heeft er iemand eigenlijk nog iets gehoord over bijv. die problemen met Game of Thrones, bij diverse usenet-providers? Ik had zelf ook de problemen met Eweka, altijd 'article not found'... net een proef-abo bij xsnews genomen, daar werkt het allemaal prima
misschien kan die ook worden toegevoegd aan het lijstje ?
toegevoegd:)merciful schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:27:
ik ben erg tevreden over http://xlusenet.nl![]()
misschien kan die ook worden toegevoegd aan het lijstje ?
Waar heb je het over?MAGDATTT schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:04:
Ik weet niet wat er bij tweakers aan de hand is. Maar van de 15 lijntjes mag ik maar liefst met 6 downen. De andere 9 zijn helaas pindkaas. Erg matig allemaal.
Tweaknews != Tweakers
Tweakers? Of bedoel je tweaknews, ofwel Cambrium?MAGDATTT schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:04:
Ik weet niet wat er bij tweakers aan de hand is. Maar van de 15 lijntjes mag ik maar liefst met 6 downen. De andere 9 zijn helaas pindkaas. Erg matig allemaal.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
-news.upc.nl
-text ony
-retentie/snelheid/datalimiet onbekend
Linkje: http://vragen.upc.nl/app/...w/news.upc.nl/r_id/100022
Zoals de topic al aangeeft: Newsservers met binariesMr. Jinx schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
Nog een kleine aanvullen voor de startpost: UPC heeft wel een newsserver(tje)
-news.upc.nl
-text ony
Textonly is geen binary
[ Voor 9% gewijzigd door TFHfony op 06-06-2011 14:26 ]
Mr. Jinx schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
Nog een kleine aanvullen voor de startpost: UPC heeft wel een newsserver(tje)
-news.upc.nl
-text ony
Wat hij zegt^^TFHfony schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:25:
[...]
Zoals de topic al aangeeft: Newsservers met binaries
Textonly is geen binaryMaar de "geen nieuwsgroepen" mag idd wel aangepast worden, want ze zijn er dus wel
Ik het een beetje aangepast.
Zijn er nog meer gegevens over nieuwsservers van providers? 3 providers is nog best weinig...
Verwijderd
De laatste staat een ? omdat ik niet zeker weet of die nog bestaat.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 11:57 ]
Als je Tweakdsl hebt, is het news.tweakdsl.nl, geen inlog nodig altijd max van je verbinding en 800 dagen retentie.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
TweakDSL (news.tweaknews.nl), XS4All (newszilla.xs4all.nl), Caiway (news.caiway.nl)?
Daar moet je wel voor betalen toch? Die zit toch niet bij het internetabbo erbij wel?knakworst schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:45:
[...]
Als je Tweakdsl hebt, is het news.tweakdsl.nl, geen inlog nodig altijd max van je verbinding en 800 dagen retentie.
Over welke verbinding heb je het dan. Mijn ziggo 120 Mbit wordt namelijk verre van gehaald. Ik haal max 9,5M/B en geen 14,5 die ik bij ASTRA haalde voordat ik erachter kwam dat ik ineens weer vast zat aan tweaknews terwijl ik had opgezegd per brief die nooit is ontvangen bij tweak.knakworst schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:45:
[...]
Als je Tweakdsl hebt, is het news.tweakdsl.nl, geen inlog nodig altijd max van je verbinding en 800 dagen retentie.
I know, I knowTFHfony schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:25:
Zoals de topic al aangeeft: Newsservers met binaries
Textonly is geen binaryMaar de "geen nieuwsgroepen" mag idd wel aangepast worden, want ze zijn er dus wel
Maar UPC stond al in het lijstje, en er is ook een kolom 'Binaries' met Ja/Nee. Die heeft dan eigenlijk ook geen nut als je toch alleen binary servers er in zet.
Ps: Spelfoutje, 'Binairies' moet zijn 'Binaries'
fixedMr. Jinx schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:07:
[...]
Ps: Spelfoutje, 'Binairies' moet zijn 'Binaries'
Verwijderd
Jawel, bij Tweak krijg je hun usenetdiensten ook als je een internetverbinding afneemt.yannickie111 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:18:
[...]
Daar moet je wel voor betalen toch? Die zit toch niet bij het internetabbo erbij wel?
Ik heb in de welkomstbrief van Caiway wel staan dat er een nieuwsserver is: news.caiway.nlVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
TweakDSL (news.tweaknews.nl), XS4All (newszilla.xs4all.nl), Caiway (news.caiway.nl)?
Helaas krijg ik bij het inloggen een error: 482 You are not allowed to use this service.
Hmmm... ben niet echt welkom geloof ik
EDIT:
Geen idee wat je hiervoor exact kunt krijgen.MijnCaiway:
Abonnement Caiway News+
Toegang tot de 'usenet binary groepen' (ook wel nieuwsgroepen of news genaamd) vormt geen vast onderdeel meer van uw internetabonnement. Usenet binary groepen zijn nieuwsgroepen, bedoeld voor het uitwisselen van bestanden.
Wilt u toegang tot de usenet binary groepen van Caiway? Abonneer u dan op Caiway News+ voor ⬠5,00 per maand door hieronder het vinkje aan te zetten en klik op Volgende.
[ Voor 34% gewijzigd door Red Boll op 08-06-2011 00:22 ]
Erg veel bestanden (zo'n 50%) krijg ik op laatste paar MB niet gedownload, in die mate dat sabnzb het niet uitgepakt krijgt : naast de foutmelding voor niet gelukte download laat sabnzb laat ook de optie "opnieuw" zien, maar dit helpt niet veel......
/ā
Tweakdsl = ADSL van Tweak, dus geen ziggo...MAGDATTT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:28:
[...]
Over welke verbinding heb je het dan. Mijn ziggo 120 Mbit wordt namelijk verre van gehaald. Ik haal max 9,5M/B en geen 14,5 die ik bij ASTRA haalde voordat ik erachter kwam dat ik ineens weer vast zat aan tweaknews terwijl ik had opgezegd per brief die nooit is ontvangen bij tweak.
Voor zover info bekend zijn ze toegevoegd: yannickie111 in "Newsservers met binaries [Deel 11]"Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
Verwijderd
Ik las in het XS4All topic dat Newszilla een retentie heeft van 14 dagen.
Verwijderd

Edit: Oeps ik heb per ongeluk een nieuw bericht geplaatst ipv bewerkt. Sorry mods/admin.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 13:43 ]
Ben er wel uit , het loopt vast op controleren/repareren door SABNZB. Nu ik het handmatig eerst repareer met quickpar doet alles het, dus niks mis met LightningTed038 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:40:
Iemand hier nog problemen met Lightning icm sabnzb ?
Erg veel bestanden (zo'n 50%) krijg ik op laatste paar MB niet gedownload, in die mate dat sabnzb het niet uitgepakt krijgt : naast de foutmelding voor niet gelukte download laat sabnzb laat ook de optie "opnieuw" zien, maar dit helpt niet veel......
Nope nergens last van, misschien Kaspersky Internet Security 2011? Die scant ook uitgaande USP verkeer (ook inkomend) beide even uitgezet en sindsdien een mooie strakke lijn.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:42:
Zijn er meer mensen die met supernews posten die snelheidsproblemen ervaren? Hangende threads en slechte snelheid? Powerpost blijft met foutmeldingen gooien. S'nachts heb ik volledige snelheid en overdag is het echt een drama en het wordt steeds erger. Met iedere andere server heb ik volledige snelheid. De technische afdeling is ermee bezig maar komen nog geen stap verder.
[afbeelding]
Edit: Oeps ik heb per ongeluk een nieuw bericht geplaatst ipv bewerkt. Sorry mods/admin.
Verwijderd
Maar bedankt voor je reactie.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 15:08 ]
Misschien toch even testen met AV uitgeschakeld om te kijken of het toch daarinzit? Of QoS in de router?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:05:
Gebruik geen Kasperksky. Op 1 of andere manier blijven de threads hangen. Als het niet opgelost wordt zal ik naar een andere USP moeten, en daar ben ik niet zo blij mee omdat de retentie/prijs verhouding geweldig is bij supernews.
Maar bedankt voor je reactie.
Bedoel, heb er met hetzelfde programma en USP geen problemen mee.
Verwijderd
Alle payservers heb ik de volle 100Mbit alleen met Supernews niet. De enige verklaring die ik dan nog kan bedenken is de route naar Supernews toe. Als ik soms een tracert doe dan is behoorlijk druk op het punt van giganews. Dat het niet aan mijn kant zit ben ik 100% zeker van. In de nachtelijke uren heb ik wel volledige snelheid. Download is ook gewoon goed.
In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik wacht nog wel even af of ze wat vinden.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 23:42 ]
Verwijderd
heb bijna altijd maximaal 10 mbit terwijl ik 120mbit pakketje heb afgenomen contact opgenomen en nog geen vergoeding.
anyway neem dus nooit meer hitnews.
iemand nog tips voor andere usenet service met 1000 dagen retentie en 120 mbit pakketje ?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 07:19 ]
Zie de TS. daar staat alles prima in een overzicht.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 07:12:
Hele maand al hitnews.eu pakketje.
heb bijna altijd maximaal 10 mbit terwijl ik 120mbit pakketje heb afgenomen contact opgenomen en nog geen vergoeding.
anyway neem dus nooit meer hitnews.
iemand nog tips voor andere usenet service met 1000 dagen retentie en 120 mbit pakketje ?
En als je van Hitnews komt, en je wilt een ande USp met 1000 dagen retentie, Hitnews heeft geen 1000 dagen retentie he
Giganews is zeer goed, maar ook duur.JunkieLimbo schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:31:
Als geld een minder grote rol speelt welke provider heeft dan de beste retentie? Ik bedoel dan niet welke provider zegt de beste retentie te hebben maar diegene die het in de praktijk echt heeft. Er komt belachelijk veel fout binnen via eweka dus ik wil overstappen naar een provider die wel echt meer dan een paar dagen retentie biedt. Alles > 100 dagen bij eweka is met de billetje samengeknepen afwachten of het wel of niet gaat lukken.
Hier kun je ook alle headers ophalen voor alle retentie dagen.(dit gebeurd ook snel, de headers ophalen).
Las de aanbieding toch verkeerd
[ Voor 88% gewijzigd door Marzman op 11-06-2011 12:23 ]
/ā
Let eens op het verschil in dagen...Marzman schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:20:
Hoe zit dat nou bij Lightning? Die premium is goedkoper dan de normale maar als ik die bestel (abo is verlopen) werkt dat dan ook? Ik heb het vermoeden dat ze bedoelen dat je die er bij moet nemen als aanvulling op de normale, maar dat is niet wat er staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik zie het nu
/ā
Gelijk maar een abonnementje genomen. Alles wat in sabnzbd stond als failed opnieuw toegevoegd. Komt nu allemaal foutloos binnen. Beetje jammer van eweka want zou oud is het allemaal niet. Dan toch liever wat meer betalen en alles in ƩƩn keer foutloos binnen.jan99999 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:16:
[...]
Giganews is zeer goed, maar ook duur.
Hier kun je ook alle headers ophalen voor alle retentie dagen.(dit gebeurd ook snel, de headers ophalen).
Heb het nu 6 dagen en zie in m'n control panel dat ik op de 178GB zit...is er iets mis met me? :-)
Ik hield me altijd voor dat ik niet zoveel download maar dat panel zegt toch iets anders.
Interesting..Soon to be released: get your own private VPN tunnel with LightningUsenet --> extra security/confidentiality/privacy!
Verwijderd
Mijn download was ook volle bak, alleen krijg ik nu ook met downloaden vage meldingen. Ik weet inmiddels wat het probleem is. Ik krijg iedere keer de melding: 481 Invalid username or password. Dit zorgt voor de speeddrops.Tadream schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:35:
Gebruik sinds kort ook Supernews en haal tussen de 13 a 14MB/s, of het nou de US of EU servers zijn, daar zie ik niet zoveel verschil in. Het is echt super(news).
Heb het nu 6 dagen en zie in m'n control panel dat ik op de 178GB zit...is er iets mis met me? :-)
Ik hield me altijd voor dat ik niet zoveel download maar dat panel zegt toch iets anders.
Alleen snappen ze het bij Supernews niet echt. Iedere keer beantwoord iemand anders de ticket waardoor ik het verhaal uit blijf leggen. Als reactie krijg ik dat het naar de technische afdeling wordt gestuurd maar daar blijft het dan ook bij.
Verder of je nu connect met news.eu.supernews.com of news.supernews.com kom je allebei op de EU server uit. Als je connect met news.us.supernews.com dan kom je in de USA. Op die server heb ik een stabiele verbinding alleen is de snelheid niet zo hoog ivm de afstand.
(Ticket verzonden)
[ Voor 21% gewijzigd door Von Henkel op 12-06-2011 17:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ah mooiVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:13:
Ze zijn ervan op de hoogte. Als je de server adres veranderd naar news.supernews.com moet volgens hun de foutmeldingen weg zijn.
Waar heb je dit trouwens gevonden? Ik zat wat op die site rond te kijken, maar kon nergens een melding hierover vinden.
Verwijderd
Alleen met supernews heb ik upload problemen, hangende threads, postcommando foutmeldingen, het wordt met de dag gekker.
Heb maar weer een maandje I-Telligent Usenet genomen. Dat werkt tenminste wel. alleen wel jammer want de retentie van supernews was 1x zo hoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 17:37 ]
Het grootste probleem ervaar ik nu met spotnet, die heeft van dit euvel het meeste last
/ā
Ik gebruik dan spotweb en met een retrieve had ik af en toe een invalid username, deed ik daarna nog een retrieve en dan ging het goed. Niet zo'n heel erg punt, maar toch.
Voor de rest download het lekker vlot, merk niet zoveel verschil tussen de eu en com servers, het varieert een beetje tussen de 12 en 14MB/s.
Verwijderd
De tip alleen al geeft je te denken. Dezelfde tip heb ik ook van hun gehad.Von Henkel schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:38:
De oplossing van hun is dat ik moet overstappen op Grabbit, zelf gebruik ik newleecher en ik geef toe als er een paar lijnen tussen uit vallen dat merk je niet.
Het grootste probleem ervaar ik nu met spotnet, die heeft van dit euvel het meeste last
Niemand die onsbrabantnet (100Mbit) heeft en upload naar supernews, met problemen? Als ik de snelheid cap lijkt het of het probleem minder is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 21:18 ]
Ik heb wel OBN, maar geen supernews, anders zou ik het wel even kunnen testen...Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:13:
[...]
De tip alleen al geeft je te denken. Dezelfde tip heb ik ook van hun gehad.
Niemand die onsbrabantnet (100Mbit) heeft en upload naar supernews, met problemen? Als ik de snelheid cap lijkt het of het probleem minder is.
Verwijderd
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 22:24 ]
Verwijderd
alleen heb ik er niks aan alle downloads klappen dicht.
Verwijderd
Dat is toch een lachertje? Zo'n advies bedoel ik? Komop zeg, overstappen op een product als grabbit als je newsleecher gebruikt? Betalen ze dan ook je jaarabonnement op newsleechter terug en dan ben je supersearch ook nog eens kwijt. Ze moeten het gewoon oplossen en die helpdesk... zuchtVon Henkel schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:38:
De oplossing van hun is dat ik moet overstappen op Grabbit, zelf gebruik ik newleecher en ik geef toe als er een paar lijnen tussen uit vallen dat merk je niet.
Maar het probleem is al opgelost, werkt nu met SSL nog sneller dan voorheen (13,8MB/sec ipv 13,3MB/sec)
Maar dat advies van een zogenaamde helpdesk... dat is toch bijna hetzelfde als je belt naar bijv. Ziggo dat je internet verbinding hapert en ze aangeven dat je maar een mac moet gebruiken ipv een windows pc.
Hier verder geen enkel probleem met supernews, maar als het bij mij verder vaak overlast zou geven, dan stap ik snel over. Ik kom van astraweb, ging naar Eweka en toen Giganews en toen weer astraweb en nu supernews. Gewoon nergens een jaarabonnement nemen en je bent zo weg.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 18:43 ]
Verwijderd
Sterker nog, ik haalde op spitsuur (iets na 18:00) gewoon 13 MB/s, geen idee of heel de buurt in de tuin zat ofzo, maar heb dit nog niet eerder meegemaakt (in spitsuur dan),Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:00:
Ze hebben wel aandacht aan de EU server besteed, want sinds vanmiddag zie ik weer een strakke lijn met uploaden. Hopelijk blijft het zo.
Dit topic is gesloten.
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.