sheez88 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:39:
xsusenet; laatste tijd veel problemen mee
haal bijna niets meer compleet binnen en download te traag (8,5 megabyte/sec) , terwijl dit een maand geleden nog wel in orde was, iemand meer problemen met deze provider?
Verhaal/ervaringen hier:
- Heeft van het begin van een termijn startende op 31 jan. 2012 problematische dienstverlening.
- Na een kortstondige verbinding waarbij snelheden niet boven de 2MB/s zijn gekomen volgt een lange reeks foutmeldingen en missende bestanden. Dit in schril contrast tot het geadverteerde.
- Geschil ingediend bij PayPal op 5 februari
- Op een gegeven moment lukt het niet meer om in te loggen, verbinding wordt stelselmatig geweigerd.
- Op 8 februari lijkt het even te werken op een laag pitje, met gecachde instellingen in mijn NNTP client
- Diezelfde dag dit voor de volledigheid vermeld in Geschil
- Niet veel later die dag blijken dezelfde problemen weer op te treden.
- Geprobeerd verkoper via andere wegen te contacteren, geen respons
- Uit wanhoop wachtwoord gewijzigd aangezien dit de foutmelding is van mijn NNTP client (CONN. REFUSED, invalid credentials o.i.d.)
- Wachtwoord blijkt niet veranderd of niet correct, kan zijn dat ik een typo heb gemaakt (in duplo?) dus ik probeer het later nogmaals te veranderen, zonder succes
- Password geprobeerd te veranderen, wijziging wordt niet doorgevoerd vanwege een "captcha"-verificatie die nu gewoon als standaard antwoord heeft "Ongeldige code overgetypt" terwijl de "captcha" zo duidelijk is dat een OCR-programma hem nog met gemak correct zou inlezen.
- Vandaag, bericht van Paypal dat mijn Geschil vervalt indien ik geen actie onderneem, ik waardeer het geschil op tot een Claim bij Paypal en krijg direct van Paypal bevestiging dat deze in behandeling is genomen.
- Ik besluit mijn ongenoegen te delen op GoT opdat de community nu definitief deze wel bijzonder virtuele usenet provider afschrijft als niet werkzaam op toevallig alle momenten dat ik het probeerde.
- Terwijl ik dit typ komt deze mail binnen:
edit:
<snip>gezeik dat niet meer terzake doende is en bovendien gequote hieronder verwijderd</snip>
Jammer dat ik hier eerst mijn vertrouwen in had gesteld na een eerste maand eind vorig jaar waarin nog wel goed geleverd werd, maar nu is het echt weg.
Ik zit nu voor iets meer geld bij Eweka, geen problemen, werkt soepel zoals je mag verwachten.
Ik was een stuk milder in mijn oordeel geweest als de provider ook maar eens had gereageerd op het geschil of op de website had aangegeven met capaciteitsproblemen te zitten (dan had het tijdelijk kunnen zijn).
[
Voor 36% gewijzigd door
Ulysses op 23-02-2012 10:25
]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.