Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Tussen 22:45 en 23:15 kwam de gemiddelde snelheid bij mij ook terug naar normale waarden.KamiKaaze schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:46:
[...]
Zat al te klooien met de nas, zelfde probleem hier dus ook in het westen des lands
![]()
Dus je hoeft niet verder te zoeken (ik dus ook niet)....
Ben trouwens verder wel zeer tevreden over Supernews, misschien even een dipje...
Edit: en toevallig gaat de snelheid nu meteen aardig omhoog.... komt mooi uit, zit ongeduldig te wachten...
Tot nu toe geen last meer gehad.
Laten we hopen dat het zo blijft. Ik heb net een paar series in Sickbeard gegooid. Heb bijna een Terabyte in de Newsleecher queue staan met oude afleveringen.
Tja, ik weet niet waar dat over gaat, ik heb tot nu toe nog geen enkele download gehad die niet met 10+MB/s binnen kwam. Moet er wel bijzeggen dat ik Sunny pas 1 maand gebruik, misschien zijn deze problemen van daarvoor.Sjah schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:37:
Blijft staan die instabiele speed bij nieuwe, dat kan eigenlijk niet, maarja ze zijn goedkoop.
Op dit moment schommelt het hier tussen 1,1 en 1,4 MB/s, terwijl dit bijvoorbeeld gisteravond continue 2,5 MB/s was (20Mbit abbo).sverzijl schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:55:
[...]
Tja, ik weet niet waar dat over gaat, ik heb tot nu toe nog geen enkele download gehad die niet met 10+MB/s binnen kwam. Moet er wel bijzeggen dat ik Sunny pas 1 maand gebruik, misschien zijn deze problemen van daarvoor.
Dit probleem doet zich trouwens al een maand of twee voor.
[ Voor 6% gewijzigd door rgras op 11-02-2012 11:59 ]
heb zelf Sunny nog niet eens een maand (24 dgn), maar hier in zeg 1/4e van de downloads (nieuwe dus) ligt mijn snelheid niet strak op 3.2MB (mijn max uiteraard), maar varieert van meestal rond 2.3 tot zelfs wel 'ns 1.5 of minder. Dat is nog altijd wel ok, maar strak kan ik het niet noemen. Heb 1 maand SuperNews gehad, daarmee enkel en alleen mijn max gehad, zelfs bij 1200 dagen oude posts.sverzijl schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:55:
[...]
Tja, ik weet niet waar dat over gaat, ik heb tot nu toe nog geen enkele download gehad die niet met 10+MB/s binnen kwam. Moet er wel bijzeggen dat ik Sunny pas 1 maand gebruik, misschien zijn deze problemen van daarvoor.
Verwijderd
Nou ja, zo gauw m'n lightning het niet meer doet vraag ik een trial aan, en bevalt het niet dan ga ik naar hitnews kijken.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Terwijl ik maar 20 verbindingen open heb staan. Ook de snelheid schommels rond de 1250kb/s.
Iemand anders ook last van dit bij Supernews?
-edit-
Nu wel 20 verbindingen stabiel, maar snelheid rond de 1750... Dit is normaal 2900
[ Voor 13% gewijzigd door Freakster86 op 11-02-2012 19:11 ]
Verwijderd
Heb dus ook Supernews. Deed trouwens sinds gisteren al vreemd. Maar nu is het belabberd.
Nooit eerder last van gehad zoals nu... Soms loopt de download snelheid gewoon terug naar 0Kbps.!!
Dus doet niks meer. Speedtest van Ziggo geeft gewoon nu door drukte boven de 80Mbps aan.
Supernews storing misschien of Ziggo i.c.m. Supernews?
Dat komt omdat SuperNews reseller van GigaNews is. Staat ook in de TS.BvH schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:07:
Giganews komt hier ook de hele avond al niet boven de 80Mbit/s uit.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Deed van de week inderdaad al raar met downloadsnelheid. Veel te laag. Na modem/router gereset te hebben was het opgelost. Nu is het probleem weer terug.
Aantal verbindingen is wel stabiel weer. Down rond 2 MB/s, erg instabiel.
-edit-
snelheid is weer oké. Waarschijnlijk kleine storing geweest bij supernews/giganews?
[ Voor 15% gewijzigd door Freakster86 op 12-02-2012 10:04 ]
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Op supernews site is helaas niets te vinden over servers of storingen.
Procesprutser
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Deze werkt inderdaad veel beter op dit moment, hij gaat van 600kb/sec naar 9.3 MB/sec.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:43:
news.us.supernews.com heb je een hogere snelheid mee dan met de EU server.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
Hello,
No we are not currently having any issues that would cause speed problems especially to Holland as a whole. Can you please make sure that you have ssl enabled and change the port to 443 and see if that helps your speeds.
Please follow the below suggestions to try improving your speed:
- Power cycle your PC along with any home networking equipment, including your broadband modem and any routers or hubs.
- Temporarily disable all security software on your PC and home network, including firewalls, anti-virus software, and spyware detection software.
- If using a router or hub, please disable it temporarily and connect your broadband modem directly to your PC with an ethernet cable.
- Increase the number of connections in your newsreader. You can log into your account on our website to determine the number of connections on your account and we recommend that you set the server to be one less than your maximum number of connections (this will ensure that you don't receive any newsreader error messages about using more connections than your account is allowed).
Please let us know if you continue to experience speed-related issues after trying the above.
Thank you.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 01:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hier gaat die met de volle 100Mbit. Welke provider heb je?djjef85 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:56:
bij mij is supernews nog steeds drama (of is het weer?)
Verwijderd
Hier ook, kan er een liniaal langs leggen.Bv202 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:52:
Met Supernews haal ik op dit moment de volle 100Mbit
Verwijderd
Edit: lees nu pas dat er meer mensen met problemen waren, count me in voor afgelopen weekeinde , maar nu dus hier opgelost (althans dat hoop ik).
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 19:50 ]
Toch maar terug naar Eweka. Had daar nooit problemen. Prijs was alleen stuk lager bij LU.
Het liefst eentje zonder auto-renew zoals Usenetserver heeft..
Een optie is Eweka, die is 7.50 euro... is nog te doen..
Alvast bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Freekers op 14-02-2012 20:40 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Astraweb block account, heb ik ook voor dit soort dingen naast mijn i-telligent account.Freekers schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:39:
Welke provider kunnen jullie aanraden om even snel een maandje te nemen om oude posts (ca 1000 dagen oud) mee binnen te halen?
Het liefst eentje zonder auto-renew zoals Usenetserver heeft..
Een optie is Eweka, die is 7.50 euro... is nog te doen..
Alvast bedankt!
Dus niet doorlopend maar koop GB's in, ik heb de 180GB ofzo voor minder dan 2 tientjes en heb nog ruim 100+ over.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Als fill server is dat idd goedkoper, ik moet nu echter mijn gehele TV serie collectie opnieuw downloaden (ca 1.25 TB en zitten een aantal erg oude posts tussen) dus dan wordt dit weer duurder. Iig bedankt voor de tipSm0k3r schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:14:
Astraweb block account, heb ik ook voor dit soort dingen naast mijn i-telligent account.
Dus niet doorlopend maar koop GB's in, ik heb de 180GB ofzo voor minder dan 2 tientjes en heb nog ruim 100+ over.
Thanks voor de tip. Heb zojuist ff een accountje aangemaakt. Ziet er goed uit allemaalVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:48:
Supernews €6,99. De auto renew kan je uitzetten in de control panel.
Oh ok als ik had geweten dat je +1TB moest downloaden had ik jou geen block account aangeraden heheheheFreekers schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:10:
[...]
Als fill server is dat idd goedkoper, ik moet nu echter mijn gehele TV serie collectie opnieuw downloaden (ca 1.25 TB en zitten een aantal erg oude posts tussen) dus dan wordt dit weer duurder. Iig bedankt voor de tip
[...]
Thanks voor de tip. Heb zojuist ff een accountje aangemaakt. Ziet er goed uit allemaal
Block accounts zijn voor de ene film van toen of die ene aflevering maar niet om een hele collectie te downloaden.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Communicatie en site zijn al een stuk beter dan LU.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 15-02-2012 12:15 ]
Ben best tevreden over Sunny, zeker gezien de prijs.Harribo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:14:
LU is dus foetsie even....ben naar sunny usnet gegaan, wel redelijk tevreden hierover. Ook lekker goedkoop.
Communicatie en site zijn al een stuk beter dan LU.
Enige wat ik merk aan nadelen is:
- een wat lage headerretentie hebben maar dat valt evt. op te lossen met een blockaccount.
- wat lagere snelheid dan gewend was te halen. Dat is wel jammer want heb geen heel snelle verbinding en het scheelt toch 10% aan snelheid bij mij.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Is een stuk goedkoper dan Blocknews (1024GB voor $91). Als je niet veel download (maar toch een hoge snelheid wilt) is het best aantrekkelijk.
Life is what happens while you're busy making other plans
en een VPN ( bijv swissvpn) icm met usenet -> hogere snelheid omdat mijn provider usenet downloads afknijpt?
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 15-02-2012 15:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
duidelijk! thanksjob schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:55:
Ik denk dat je Megabits en megabytes door elkaar haalt. Je verbinding heeft een snelheid van 60 Megabit/sec, in megabytes is dat exact 7,5 Megabyte/sec ( 60 / 8 ).
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
TNX!!! Dit had ik nooit geweten als je dit niet had gepost dus nogmaals tnx.tweak_dude schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:37:
Over blockaccounts gesproken, Astraweb bied nu ook een 1000GB account aan voor $50.
Is een stuk goedkoper dan Blocknews (1024GB voor $91). Als je niet veel download (maar toch een hoge snelheid wilt) is het best aantrekkelijk.
Dan ben ik goed voor meer dan een jaar ipv elke keer 25 dollar 180GB te kopen.
Werkt prima.
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 15-02-2012 21:01 ]
Het is niet voor niks gratis.Snippo schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:13:
Vorige week nog haalde ik met gratis XS Usenet niet hoger dan 66 kb/s. Geen idee of dat inmiddels is opgelost maar ik heb in ieder geval een abonnement bij Sunny aangeschaft. 66 kb/s was iets te traag
Het is maximaal 1Mbit.
SameBor de Wollef schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:00:
Het lijkt erop dat Sunny toch capaciteitsproblemen heeft. Ik ben er net met alle threads uit gegooid om een melding "server too busy - please try again later" voorgeschoteld te krijgen. Connectie is sindsdien niet meer mogelijk.
Grr hier ook!
Authorization for news. sunnyusenet. com failed (Answer: 400 sunnyusenet20. xlned. com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet20. xlned. com
Gelijk op hoge poten support gemaild
Dat twitter account van Sunny wordt ook actief gebruikt
[ Voor 44% gewijzigd door WeaZuL op 15-02-2012 21:31 ]
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Supernews delete content, Astra ook. Heb nu 6 maanden sunnyusenet, geen problemen, tot zojuist. Ook nog eweka, cheapnews en xsnews gehad, uiteindelijk niet genoeg retentie of snelheid niet toereikend tov prijs.330d schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:27:
Ik ben blij dat we er niet voor sunny hebben gekozen. In die korte proefweek schommelde de snelheid al te veel. Ik heb ervaring met LU, Astra, Usenetserver, supernew, xsnews die allemaal vrijwel hele stabiele snelheden. De 2e maand newsgrabber net gekocht. afgelopen maand bijna 1,5tb gedownload met snelheden tussen de 6,6-6,8MB/s. Ik ben heel tevreden.
Edit:
Sunny doet het weer, zo lijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 15-02-2012 21:34 ]
Yep, met gigantische crappy snelheid
Oorzaak account share, na downgrade moet het weer werken.
[ Voor 34% gewijzigd door teksetter op 15-02-2012 22:05 ]
Hallo,
We zijn de belangrijkste router aan het upgraden, vandaar misschien tijdelijk die melding.
Is alles weer opgelost?
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support
Fijn zo'n vooraankondigingWeaZuL schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:12:
Reply van sunny support:![]()
Hallo,
We zijn de belangrijkste router aan het upgraden, vandaar misschien tijdelijk die melding.
Is alles weer opgelost?
Met vriendelijke groet,
Sunny Usenet Support
Over wat voor soort content hebben we het hier dan? Ik heb in de tijd dat ik supernews heb (~6mnd) nog nooit iets niet kunnen vinden. Ook nog nooit problemen gehad, afgezien van laatst dan
Verwijderd
Schijnbaar series van HBO. Dus als je die niet download, heb je geen enkel probleemFreakster86 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:19:
[...]
Over wat voor soort content hebben we het hier dan? Ik heb in de tijd dat ik supernews heb (~6mnd) nog nooit iets niet kunnen vinden. Ook nog nooit problemen gehad, afgezien van laatst dan
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik heb nu al 5 dagen een Sunny 30 abo kunnen testen met een 35 Mbit verbinding. Ik haal eigenlijk altijd 3,6 MB/s tenzij het een oudere post is, dan haal ik zeker 2,4 MB/s.
De storing van gisteren heb ik gemist. Tussen 22.00u en 23.30u gewoon een normale snelheid gehaald. Ik vind het ook goed dat Sunny snel en duidelijk reageert in het geval van een korte storing. Overigens ook fijn dat ik hier kan zien wat er aan de hand is!
Dat vind ik voor zo weinig geld niet erg dat je een iets langzamere verbinding krijgt bij oude spots. Als je zo lang hebt gewacht om iets te kijken, kan je ook wel even wachten tot het bij je binnen is
Yippie kayak, other buckets!
Game of Thrones kijk ik. Heb die afleveringen altijd zonder problemen gedownload. Ga binnenkort Boardwalk Empire eens kijken. Dat is alles van HBO... ook best weinigTFHfony schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:21:
[...]
Schijnbaar series van HBO. Dus als je die niet download, heb je geen enkel probleemIk hier dus al 2 jaar al niet.
-Could not connect (Sunnyusenet) 400 sunnyusenet6.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet6.xlned.com
-Could not connect (Sunnyusenet) 502 You've reached your maximum number of simultaneous connections.
downloaden ho maar.... Pfff, ben ik blij dat ik niet meteen voor een jaar heb betaald....
(En jah, eerst een weekje een gratis proef-abo gehad, toen geen problemen).....
Nokia verzamelaar....
Failed login for server sslreader.eweka.nl:563
Failed login for server sslreader.eweka.nl:443
Failed login for server newsreader80.eweka.nl:119
En vaak kan ik geen 8 verbindingen opstand brengen, heb er al 2 dagen last van en zit nu al 1 dag zonder antwoord van Eweka. Speedtest met http://81.171.64.66:563/100mb.test kan ik prima mijn volle snelheid halen. Eerste keer echt problemen met Eweka, hopelijk zal dit zo snel mogelijk worden opgelost.
Ook een maandje Sunny usenet genomen, helemaal top. Nog ietsjes sneller dan LU (4900-4950KB/sec met Ziggo All-in-One Plus). Wel moeten aanvullen met een Block account vanwege de brakke 200 dagen in Spotnet. Voorlopig dus erg tevreden mee. Elke provider zal zo wel eens zijn problemen hebben denk ikJoey_k schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:37:
1e week sunnyusenet na "eeuwig" gebruik gemaakt te hebben van Eweka: 1 woord "Drama"!
Nickname does not reflect reality
Hier geen problemen. Kan er mee te maken hebben dat ze een switch aan het vervangen waren, zie bovenstaande berichten.Joey_k schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:37:
En jah, eerst een weekje een gratis proef-abo gehad, toen geen problemen).....
Sowieso, een jaar abbonement nemen op een usenet provider is geen slimme zet vandaag de dag, met ACTA om de hoek en BREIN op de loer...
Met series van HBO heb ik geen problemen gehad maar Xbox 360 spellen wel.Freakster86 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:19:
[...]
Meer mensen die Binload gebruiken? Ik ben benieuwd hoelang het nog gratis blijft
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
volgens mij doet sabnzdb dat zelfs automatisch.Bv202 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:52:
Bij series van HBO verwijderen ze maar zo'n 5% van de data. Met een fill server kan je alles binnenhalen.
Tenminste, ik merk wel eens dat hele oude posts (>500 dagen) maar met 300KB/s binnenkomen in plaats van de normale 1,2MB/s (tweaknews). Hij heeft dan maar 1 tread in gebruik naar servers die ik nooit heb ingesteld.
Verwijderd
Was dat maar waar. Het enige wat je ziet is met welke server de bestanden gepost zijn. Je maakt natuurlijk alleen gebruik van je eigen server.RocketKoen schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:
[...]
volgens mij doet sabnzdb dat zelfs automatisch.
Tenminste, ik merk wel eens dat hele oude posts (>500 dagen) maar met 300KB/s binnenkomen in plaats van de normale 1,2MB/s (tweaknews). Hij heeft dan maar 1 tread in gebruik naar servers die ik nooit heb ingesteld.
Op de site van hitnews staat de volgende melding:
You have been hacked and your website has been raped of all dignity.
The hacker that improved your web design: Splinter Cellz
Today’s moral story: you suck dick as a website admin.
Today’s corrective action: Hire a skilled website security tech.
http://www.hitnews.com/index.php?group=%27;
Ze hebben wel een leuk logo nu
[ Voor 15% gewijzigd door Bv202 op 18-02-2012 12:45 ]
Kan iemand mij een goed alternatief aanraden met behoorlijke retentie (300+ dagen) tegen een goedkoop tarief per maand?
Verwijderd
Edit: Gevonden voor je http://xsusenet.com/
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 21:06 ]
Edit: @wissertje, je was me net voor. Bedankt voor de info!
[ Voor 30% gewijzigd door Binnetie op 18-02-2012 21:08 ]
@monnick
Sunny is goedkoop, maar lijkt af nog in de opstartfase te zitten en heeft een paar keer een storing gehad. De header retentie is 200 dagen, maar je kunt je huidige database gebruiken.
Ik zou nog geen jaar abbo afsluiten, maar probeer eens de gratis trial van 7 dagen
Downladen lukt mij ook nog niet. Bij anderen wel?
Erg slecht dat er nog niks gecommuniceerd is naar de gebruikers.
Verwijderd
Toevallig nog ergens een hitnews account liggen. Heb het even getest voor je maar trek hier gewoon de volle 100Mbit vol. Al fluctueert het wel wat.Roelos schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:10:
Slecht idd dat de site van hitnews nog niet hersteld is..
Downladen lukt mij ook nog niet. Bij anderen wel?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 21:22 ]
Een hele tijd geleden gebruikte ik Eweka en daar werkte account sharing altijd er goed en had ik geen problemen met de download snelheid, omdat die toen nog niet zo hoog was. 2.5 jaar geleden kregen wij echter glasvezel en toen heb ik een tijd in mijn eentje Hitnews en later Lightningusenet gebruikt. Echter vind ik het nu wel een beetje duur worden en daarom wilde ik met een vriend een usenet account delen.
Wij hebben beiden 100mbit glasvezel. In eerste instantie dacht ik aan sunnyusenet aangezien die een unlimited account heeft en account sharing toe laat. Helaas heeft die maar 20 connecties en ik weet niet zeker of ik aan 10 connecties genoeg heb om 100mbit te halen.
Ik vond I-telligent nu wel een aantrekkelijk alternatief hebben. I-telligent laat 40 connecties toe en unlimited speed. In totaal zou dit op 5 euro per persoon komen en dat is natuurlijk zeer redelijk. Echter vroeg ik me af of unlimited speed ook nodig is. Er zijn bijvoorbeeld usenet providers die account sharing toelaten met een maximum van 100mbit, maar hoe werkt dit precies? Moet ik die 100mbit dan delen waardoor we met +-50mbit downloaden als we tegelijk aan het downloaden zijn of kunnen beiden gewoon met 100mbit tegelijk downloaden zolang we maar genoeg connecties hebben?
Bedankt voor het testen...Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:19:
[...]
Toevallig nog ergens een hitnews account liggen. Heb het even getest voor je maar trek hier gewoon de volle 100Mbit vol. Al fluctueert het wel wat.
Ik zal hier de boel nog eens doorlopen..
Verwijderd
Als je via deze link een jaarabonnement afsluit betaal je 69 euro per jaar / 12 maanden = 5,75 per maand :zynex schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:27:
In totaal zou dit op 5 euro per persoon komen en dat is natuurlijk zeer redelijk.
http://nl.supernews.com/super-special/
Dan hebben jullie allebei de snelheid die je verbinding aankan en het is 75 cent meer dan 5 euro, dus nog prima te doen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 21:44 ]
Verwijderd
Nee, dat is waar, maar ik bedoelde dat ze dan allebei een eigen account kunnen nemen omdat ze ieder ongeveer 5 euro willen betalen.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:56:
^^ maar supernews laat accountsharing toch niet toe? Of zoals in de ts staat, af en toe.
Dit topic is gesloten.
![]()
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.