Newsservers met binaries [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste
Acties:
  • 320.217 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444308

Okay,

LU is dus nu afgeschreven. Welke kan ik dan het beste nemen?
heb ziggo alles in 1 compleet pakket met downloadsnelheden tot 40mbit.

hoor graag wat jullie adviseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-07 10:57
Ik adviseer even wat te zoeken en lézen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
Anoniem: 444308 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:30:
[...]

bedankt voor niets... wat gebruiken jullie en wat sluit het beste aan op de verbinding die ik heb..Ik heb geen tijd om een paar honderd pagina's aan posts te gaan lezen!
Hele topic doorlezen is nergens voor nodig: yannickie111 in "Newsservers met binaries [Deel 11]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12
Anoniem: 444308 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:18:
Okay,

LU is dus nu afgeschreven. Welke kan ik dan het beste nemen?
heb ziggo alles in 1 compleet pakket met downloadsnelheden tot 40mbit.

hoor graag wat jullie adviseren
Omdat bij mij LU ook ophield ben Sunny 60 aan het proberen. 5,79 euro p/m en voldoende bandbreedte om jouw lijn dicht te trekken.

@Mensen die linken naar de TS.
Helaas is niet bijna niet actueel te houden. Zo staat LU er nog tussen, maar kun je hier al enige tijd geen account meer aanmaken.

[ Voor 15% gewijzigd door My-life op 07-02-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Anoniem: 444308 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:26:
[...] het hele doel van een forum is om het mensen makkelijk te maken informatie te vinden. [...]
Nee, het idee van een forum is om een plek te hebben om te discussieren. Informatie overzichtelijk aanbieden is voor wiki's.

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 07-02-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chupastark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 07:42
PuP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
En je vergeet te noemen (als je een topic wilt openen) om je dood te Googlen, voordat je dat doet. Gevolg bij mij is dat ik nooit een topic open op Google vind ik het, zoniet dan beantwoordt niemand mijn topic hier behalve met een paar open deur vragen.

ja ik vind dit best iets te strak afgesteld, deze policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-07 22:16
Waarom verwacht je dat iemand wel de moeite neemt om het antwoord op je vraag te posten als je zelf de moeite niet neemt om zelf te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Omdat je geen tijd hebt, je hoofd er niet naar staat, en omdat velen het hier paraat hebben en leuk vinden om te beantwoorden? Dat was vroeger weleens mijn insteek, maar door het beleid hier heb ik dat voor hier echt wel afgeleerd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 19:53
LU lijkt voorlopig weer te werken.
Kijken wanneer de volgende storing komt.

In de tussen tijd naar wat anders gaan zoeken wat accountsharing toestaat en een redelijke snelheid heeft.

Usenetserver is al afgevallen omdat het maar 2 IPs toestaat, binnenkort Hitnews maar proberen.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-07 00:17
My-life schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:53:
[...]
@Mensen die linken naar de TS.
Helaas is niet bijna niet actueel te houden. Zo staat LU er nog tussen, maar kun je hier al enige tijd geen account meer aanmaken.
TS is weer bijgewerkt (alle retenties zijn weer actueel).

ZeelandNet is toegevoegd bij de nieuwsservers van providers.
En de negatieve smaak van LU lijkt me zo ook duidelijk genoeg in de TS :9

Nieuwsservers die niet (meer) aan te raden zijn
NieuwsserverSnelheidRetentiePrijsOpmerkingenAS*
LightningUsenet
logo lightningusenet
50-100 Mbit500 dagen4.50-8.50/ maand Ja[/red]

Edit:
Bij het klikken op de verzendknop van de update kwam er een DM binnen met een volgende update.
UPC is nu helemaal gestopt met nieuwsservers.
Bron: Chelloo.com

Bedankt voor het melden :)

[ Voor 8% gewijzigd door yannickie111 op 07-02-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-07 17:11
Ik ben ook aan het kijken voor een vervanging van LU (jammer want werkte goed).
Ik denk dat supernews met die speciale aanbieding er het beste uitkomt. Kom op 5.75 p/maand uit. Account sharing is niet echt interessant meer heb ik de indruk. Bij de meesten moet je dan sowieso een 60+ of 120+ pakket nemen en dan kom je practies op hetzelfde uit. Zijn er mensen die bij supernews zitten en wat is de ervaring daarmee ?

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 15:36
LU werkt weer prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Anoniem: 444308 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:36:
Blijkbaar gaat het hier niet meer om mensen te helpen.

zal ergens anders gaan raadplegen want TWEAKERS is blijkbaar niet meer de hulpzame bron die het altijd was, althans het forum niet.

Dat mensen vandaag de dag andere mensen niet meer willen helpen bij hun simpele informatie behoefte schokt mij hevig. Had er toch meer van verwacht. Blijkbaar investeert men liever tijd zinloos te discussiëren dan antwoorden te geven aan mensen die informatie en dus antwoorden zoeken.

Veel succes verder met jullie leven, hoop dat jullie ooit in mijn schoenen komen te staan waarin je door prive omstandigheden geen tijd kunt vinden om dergelijke zaken tot het bot uit te zoeken en liever uitgaat van gebruikerservaringen dan zelf alles te moeten ontdekken.

Salut
Relax. Ik gebruik sinds kort Sunny 60 (zie link in de startpost) en dat werkt uitstekend. Doe ermee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Zal ik http://usenet4u.nl/ toevoegen aan de TS?

Kreeg een melding per DM, maar lijkt mij te duur voor wat je krijgt (kwaliteit kan ik niet beoordelen).

Maar wil de TS zo beknopt mogelijk houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Vind dat die er tussen moet, maar zonder meer niet Tip* er bij zetten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyD
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 20:20
Kun jij dan wel saldo kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
RoyD schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:23:
[...]

Kun jij dan wel saldo kopen?
Nee maar m'n account is onbeperkt geldig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Pistolebob schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:36:
[...]

wut? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Sssst.
Vorig jaar in juni voor 1 maand 'betaald' met m'n paypal account die blijkbaar geblokkeerd was, waar dus niks af ging.
Het is nu nog geldig. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Pistolebob op 07-02-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 14:02

rg-mohwa

Phoe Hé

Pistolebob schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:36:
[...]

klinkt bekent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:16
LU is hier ook weer up. heb een abbo tot augustus 2012. dus ik heb nog even. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Pistolebob schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:37:
[...]

Sssst.
Vorig jaar in juni voor 1 maand 'betaald' met m'n paypal account die blijkbaar geblokkeerd was, waar dus niks af ging.
Het is nu nog geldig. :P
Ach ja, zo lang die gasten van die toko het niet door hebben is het voor jou een leuke meevaller he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-07 11:04
yannickie111 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:15:
[...]

TS is weer bijgewerkt (alle retenties zijn weer actueel).

ZeelandNet is toegevoegd bij de nieuwsservers van providers.
En de negatieve smaak van LU lijkt me zo ook duidelijk genoeg in de TS :9

Nieuwsservers die niet (meer) aan te raden zijn
NieuwsserverSnelheidRetentiePrijsOpmerkingenAS*
LightningUsenet
[afbeelding]
50-100 Mbit500 dagen4.50-8.50/ maand Ja[/red]

Edit:
Bij het klikken op de verzendknop van de update kwam er een DM binnen met een volgende update.
UPC is nu helemaal gestopt met nieuwsservers.
Bron: Chelloo.com

Bedankt voor het melden :)
Zet xsusenet ook maar als afrader want mensen halen hun beloofde snelheid al lange tijd niet meer (met premium haal ik max 20mbit van de beloofde 120mbit) en ze communiceren er al weken niet over , noch via twitter noch via mail.

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
yannickie111 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:04:
[...]

Ach ja, zo lang die gasten van die toko het niet door hebben is het voor jou een leuke meevaller he :)
Tja. Ik ga geen medelijden met ze hebben want ze communiceren gewoon niet.
Het is nu onmogelijk om ze te bereiken terwijl je niet kan betalen op de site, en de mensen die vooruit hebben betaald in onzekerheid zitten over hoe lang de newsserver nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
Ik heb zelf astraweb met een blocknews account als fill server maar ik krijg een bestand van 317 dagen oud niet meer compleet binnen (465 blokken te kort).
Nu heb ik even sunny usenet geprobeerd maar daar heb ik ook geen succes mee, zelfde geld voor een tweaknews account van een vriend van me.
Als iemand die een andere usenet provider heeft en mij eventueel wil helpen om een file te testen dan mag me gewoon een DM sturen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Earzz schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:12:
Ik heb zelf astraweb met een blocknews account als fill server maar ik krijg een bestand van 317 dagen oud niet meer compleet binnen (465 blokken te kort).
Nu heb ik even sunny usenet geprobeerd maar daar heb ik ook geen succes mee, zelfde geld voor een tweaknews account van een vriend van me.
Als iemand die een andere usenet provider heeft en mij eventueel wil helpen om een file te testen dan mag me gewoon een DM sturen.
Misschien ligt dat dan wel gewoon aan dat bestand, aan de groep (onbekend/niet veel gebruikt) of is je NZB niet compleet. Probeer anders een een nzb aan te maken via een andere indexer.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-07 13:50

Bananenspin

Omdat het kan

Ha dacht dat ik de enigste was O-)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Freekers schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:16:
[...]

Misschien ligt dat dan wel gewoon aan dat bestand, aan de groep (onbekend/niet veel gebruikt) of is je NZB niet compleet. Probeer anders een een nzb aan te maken via een andere indexer.
Zal ik eens proberen, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

Freekers schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 06:20:
Account bij I-Telligent verlopen, weer terug naar Sunny.
900 dagen retentie is wel fijn als je met sickbeard wat oudere series vanaf seizoen 1 probeert binnen te halen :)
Ben nu iets aan het downloaden van 894 dagen oud. Snelheid is niet maximaal (ligt tussen de 750-950 KB/s, max internet is 1.4MB/s) maar dat zij dan zo.
Retentie is niet veel hoger dan 900 dagen. Iets van 904 dagen oud kon ik al niet meer downloaden, dus gok op een hard limiet van 900 dagen.
Ik heb nu een Sunny 30 als vervanger voor LU, maar aangezien ik de verbinding met in totaal 4 mensen moet delen werkt dat niet. Er zijn zo'n 5/6 threads nodig om aan 2200kB/s (365 kB/s gemiddeld per thread ongeveer) te komen dus dat gaat niet met die 10 threads die je gelijktijdig mag gebruiken.

Ik zit nu ook naar I-telligent te kijken, aangezien ik vooral nieuwer materiaal download. Ik zou dan voor de Luxe gaan. Enig idee of je daar met 6/7 verbindingen (of minder) wel aan de 2500kB/s (maximaal draadloos G) kan komen?

Sunny 60/90 zou ik voor de prijs ook nog kunnen proberen, als je met 3 threads tussen de 2200kB/s en 2500kB/s kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 38342 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:34:
Sunny 60/90 zou ik voor de prijs ook nog kunnen proberen, als je met 3 threads tussen de 2200kB/s en 2500kB/s kan halen.
Dat kan je vergeten helaas, Sunny 60 is ook maar ruim 400KB/thread hoor... Vind ik voorlopig grootste nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
I-telligent met 6threads rond 5-6MB/s (info v wissertje). Met newsgrabber haal ik met 5-6threads rond 6,5MB. Dus volgens mij kom je aardig uit de voeten met beide. Ik heb sunny ook gebruikt, je moet idd heel veel threads gebruiken voor beetje snelheid, welke niet eens stabiel is in de testweek die ik m gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:37:
[...]

Dat kan je vergeten helaas, Sunny 60 is ook maar ruim 400KB/thread hoor... Vind ik voorlopig grootste nadeel.
Bedankt voor de info. Dat is dan inderdaad jammer. De account sharing blijft dan eigenlijk maar beperkt tot 2 man. Dan ga ik maar naar de alternatieven kijken.
330d schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:41:
I-telligent met 6threads rond 5-6MB/s (info v wissertje). Met newsgrabber haal ik met 5-6threads rond 6,5MB. Dus volgens mij kom je aardig uit de voeten met beide. Ik heb sunny ook gebruikt, je moet idd heel veel threads gebruiken voor beetje snelheid, welke niet eens stabiel is in de testweek die ik m gebruikte.
Newsgrabber zag er inderdaad ook goed uit, ietsjes duurder dan I-telligent maar meer ook meer verbindingen en wat hogere retentie.

I-telligent lijkt me dan in ieder geval het proberen waard. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 38342 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:58:
Bedankt voor de info. Dat is dan inderdaad jammer. De account sharing blijft dan eigenlijk maar beperkt tot 2 man. Dan ga ik maar naar de alternatieven kijken.
Of je moet een Sunny Unlimited account pakken en die delen. Met een beetje geluk kun je die met 4 man delen, elk 5 lijntjes. Ben even aan het wachten op feedback van een vriend die een 100Mbit verbinding heeft om te kijken welke snelheid hij haalt met 5 lijntjes.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Freekers schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:06:
Ben even aan het wachten op feedback van een vriend die een 100Mbit verbinding heeft om te kijken welke snelheid hij haalt met 5 lijntjes.
Deze vraag ook via mail gesteld aan Sunny maar (uiteraard) geen enkele reactie op ontvangen. Ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:38
Freekers schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:06:
[...]

Of je moet een Sunny Unlimited account pakken en die delen. Met een beetje geluk kun je die met 4 man delen, elk 5 lijntjes. Ben even aan het wachten op feedback van een vriend die een 100Mbit verbinding heeft om te kijken welke snelheid hij haalt met 5 lijntjes.
Heb ik geloof ik al eens eerder vermeld in dit topic, met 5 lijntjes van Sunny Unlimited trek ik mijn hele 100Mbps lijn al vol. Met 4 lijntjes merk je dat de snelheid wat omlaag gaat (+/- 0.5MB/s). Dan beginnen de article-switches een rol te spelen.

[edit] en met 1 connectie toch ook nog 5.8MB/s

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 08-02-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sverzijl schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:17:
Heb ik geloof ik al eens eerder vermeld in dit topic, met 5 lijntjes van Sunny Unlimited trek ik mijn hele 100Mbps lijn al vol. Met 4 lijntjes merk je dat de snelheid wat omlaag gaat (+/- 0.5MB/s). Dan beginnen de article-switches een rol te spelen.

[edit] en met 1 connectie toch ook nog 5.8MB/s
Wat vaag dat er zo'n enorm verschil zit in snelheid per thread op basis van welk abonnement je zit. Is uiteraard bewust gedaan maar dacht niet dat het zó veel zou schelen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Brad Pitt schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:21:
[...]

Wat vaag dat er zo'n enorm verschil zit in snelheid per thread op basis van welk abonnement je zit. Is uiteraard bewust gedaan maar dacht niet dat het zó veel zou schelen eigenlijk :)
Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd,
Voor de rest van de pakketten geldt:
De maximum snelheid per Thread is gelijk aan de maximum snelheid van het pakket gedeeld door het aantal Threads. Het is dus niet mogelijk om met een minder aantal Threads de maximum snelheid van je pakket te behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Freekers schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:25:
De maximum snelheid per Thread is gelijk aan de maximum snelheid van het pakket gedeeld door het aantal Threads. Het is dus niet mogelijk om met een minder aantal Threads de maximum snelheid van je pakket te behalen
Ah okay, dat is wel logisch eigenlijk ja... Heb nu een Sunny 60 abo en per thread is het inderdaad rond de 400KB/sec. Klopt dus precies. Hoef ik ook niet meer op het antwoord van hen te wachten, thanks :P

[Edit] Even opgewaardeerd naar Sunny 90 en trek nu inderdaad met 8 threads Ziggo's 40Mbit vol (4850KB/sec).

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 08-02-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad op zich is het logisch dat het zo ingericht wordt. Mijn vorige providers, eerst Hitnews daarna LU, deden het niet, maar dat is uiteraard aan de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaahaaap
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 14:33
Sunnyusenet is bij mij niet bereikbaar, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
aaahaaap schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:47:
Yup, de connectie ligt eruit. Ben benieuwd waarom, ik hoop geen actie van de Feds.

edit:
Gelukkig heb ik ook nog een lijntje naar Eweka, en die doet het wel gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door regmaster op 08-02-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 18:38

parpes

I know things

aaahaaap schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:47:
Yep heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Sunny ligt er hier idd ook uit. Site wel nog te bereiken maar www.xlned.com niet (waar Sunny reseller van is).....

[ Voor 69% gewijzigd door Freekers op 08-02-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432790

de zon is bij mij ook onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Laatst online: 20-07 21:32
Yep. Voor mij is xlnews ook down. Gelukkig ligt het niet aan mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
yup sunny licht er hier ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-07 07:38
Hoe werkt het eigenlijk met de betaling via iDeal bij supernews?
Ik heb 6 januari een account afgesloten via de "super special" link. Als ik op de site van supernews inlog op mijn account zie ik dat er wel een nieuwe factuur in het overzicht staat van 6 februari, en daar onder een nieuwe betaling van €6,99. Als ik op de betaling klik staat er dat deze "applied" is, maar er is geen geld afgeschreven van mijn rekening en ik heb ook niet iets van een melding ontvangen dat ik de factuur dien te betalen?

edit; sorry nevermind - eerst even het topic doorzoeken paskaal! Lees dat het automatisch overgaat in een automatisch incasso. Neem aan dat het dus een dezer dagen vanzelf afgeschreven wordt. Dan rest mij wel de vraag, betaal ik dan wel nog steeds €6,99 en niet €9,99?

[ Voor 21% gewijzigd door paskaal op 08-02-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sunny is reseller van XLNed, dus is wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

JL Koppelle schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:23:
Yep. Voor mij is xlnews ook down. Gelukkig ligt het niet aan mij!
# Connections: Failed to connect:

Dacht even dat het aan mijn lijntje lag. Even geduld dan maar :)

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 08-02-2012 20:45 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Er komt langzaam weer leven bij Sunny cq XLNed, maar die servers kunnen al die verbindingen opeens niet meteen tegelijk aan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2012-02-08 21:02:48,121 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet2.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet2.xlned.com]
2012-02-08 21:02:41,500 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet11.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet11.xlned.com]
2012-02-08 21:02:35,730 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet2.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet2.xlned.com]
2012-02-08 21:01:22,085 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet13.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet13.xlned.com]
2012-02-08 21:01:15,122 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet13.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet13.xlned.com]
2012-02-08 20:59:33,742 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet17.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet17.xlned.com]
2012-02-08 20:59:28,513 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet14.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet14.xlned.com]
2012-02-08 20:58:46,509 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet9.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet9.xlned.com]
2012-02-08 20:56:06,651 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet11.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet11.xlned.com]
2012-02-08 20:56:00,651 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet6.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet6.xlned.com]
2012-02-08 20:55:54,650 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet16.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet16.xlned.com]
2012-02-08 20:55:48,650 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet13.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet13.xlned.com]
2012-02-08 20:54:56,299 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet21.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet21.xlned.com]
2012-02-08 20:54:50,299 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet1.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet1.xlned.com]
2012-02-08 20:54:45,296 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet8.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet8.xlned.com]
2012-02-08 20:54:45,296 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet8.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet8.xlned.com]
2012-02-08 20:54:44,296 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet12.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet12.xlned.com]
2012-02-08 20:54:38,246 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet15.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet15.xlned.com]
2012-02-08 20:54:38,246 FOUT: Kan geen verbinding maken met server news.sunnyusenet.com:443 [400 sunnyusenet5.xlned.com: Server too busy - please try later - news@sunnyusenet5.xlned.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Hier (sunny) ook down.

Soms de melding dat ik mijn max. aantal connecties overschreden heb en soms connection timed out.
De eerste (merkbare) storing sinds ik bij sunny zit, kan een keer gebeuren.
Ik denk gewoon ff geduld hebben, zal wel goed komen (hoop ik :P)

[ Voor 18% gewijzigd door knorde op 08-02-2012 21:10 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Freekers schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:16:
[...]

Dank je, heb de nzb's even aangemaakt met nzbindex en nu krijg ik het wel compleet binnen.
Hoe simpel kan t toch zijn hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Earzz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:18:
Dank je, heb de nzb's even aangemaakt met nzbindex en nu krijg ik het wel compleet binnen.
Mooi om te horen dat het is opgelost :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Bij mij nog geen verbinding via Spotnet. Nog steeds de 931 melding... Dan morgen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
paskaal schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:42:

edit; sorry nevermind - eerst even het topic doorzoeken paskaal! Lees dat het automatisch overgaat in een automatisch incasso. Neem aan dat het dus een dezer dagen vanzelf afgeschreven wordt. Dan rest mij wel de vraag, betaal ik dan wel nog steeds €6,99 en niet €9,99?
yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Earzz schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:18:
[...]

Ik heb dit ook meegemaakt, de spotnet nzb die overigens +220GB is, kon ik niet uitpakken, gingtoen ook v nzbindex plukken en toen lukte het wel.

[ Voor 5% gewijzigd door 330d op 09-02-2012 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Doe eens even niet:
'Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus'

[ Voor 10% gewijzigd door Freekers op 09-02-2012 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Sunny is hier weer UP :)

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432790

sunny doet t weer,de zon is weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Yup! Xlnews doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227911

paskaal schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:42:
Hoe werkt het eigenlijk met de betaling via iDeal bij supernews?
Ik heb 6 januari een account afgesloten via de "super special" link. Als ik op de site van supernews inlog op mijn account zie ik dat er wel een nieuwe factuur in het overzicht staat van 6 februari, en daar onder een nieuwe betaling van €6,99. Als ik op de betaling klik staat er dat deze "applied" is, maar er is geen geld afgeschreven van mijn rekening en ik heb ook niet iets van een melding ontvangen dat ik de factuur dien te betalen?

Je geeft zelf al in het eerste gedeelte al het antwoord op je vraag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-07 07:38
Anoniem: 227911 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:58:
[...]

Je geeft zelf al in het eerste gedeelte al het antwoord op je vraag. ;)
Niet helemaal, want ik kon nergens terugvinden of het automatisch afgeschreven zou worden of dat ik zelf handmatig iedere maand een iDeal betaling uit moest voeren, want het is nog niet van mijn rekening afgeschreven. Maar het is ondertussen al duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Freekers schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:36:
[...]

Doe eens even niet:
'Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus'
edited, ben ook elders mod geweest, wil me aan de regels houden :) alhoewel de nadruk van mijn post op de nzb volledigheid ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-07 21:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Anoniem: 444308 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:36:
Blijkbaar gaat het hier niet meer om mensen te helpen.
Nog altijd, maar we zijn geen helpdesk
zal ergens anders gaan raadplegen want TWEAKERS is blijkbaar niet meer de hulpzame bron die het altijd was, althans het forum niet.
Het enige wat we vragen is dat je eerst zelf wat uitzoekwerk verricht i.p.v. simpelweg een vraag te dumpen.
Dat mensen vandaag de dag andere mensen niet meer willen helpen bij hun simpele informatie behoefte schokt mij hevig. Had er toch meer van verwacht. Blijkbaar investeert men liever tijd zinloos te discussiëren dan antwoorden te geven aan mensen die informatie en dus antwoorden zoeken.
Dat heet een stukje gebruikersopvoeding. Als iedereen maar meteen antwoord geeft op elke simpel op te zoeken vraag, dan verzanden we hier in een helpdeskforum, en dat willen we niet. Jij zoekt een antwoord op jouw vraag, wat is er dan mis met het doorzoeken van wat gegevens. Een beetje handig zoeken (met de search of met google) kan je een heleboel helpen. Nee, jij verwacht dat we meteen in de houding springen en meteen antwoord geven op je vraagje.

Modbreak:Zo, maar nu is het klaar met het geneuzel. Ik verwijder enkele posts naar de trashcan. We gaan nu weer gewoon ontopic.
Wanneer de discussie weer opkomt ga ik andere acties ondernemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 17:25
Ik kan geen spots ophalen met Sunny, bekend probleem of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Exterminator schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:07:
Net getest, doet prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Exterminator schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:07:
Helemaal geen spots of slechts een 'paar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Freekers schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:29:
[...]

Helemaal geen spots of slechts een 'paar'?
Spotn. tot ongeveer de helft en dan "fout tijdens verwerken van spots: 32" en bij SpotG gebruikt er helemaal niets. Heb de namen even afgekort omdat ik niet zeker weet of deze hier genoemd mogen worden, neem aan dat jullie wel weten wat ik bedoel...

EDIT:

SpotG ook aan de praat gekregen. Conclusie is dat hij er inderdaad maar een "paar" ophaald.

[ Voor 11% gewijzigd door Exterminator op 09-02-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Exterminator schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:33:
Spotn. tot ongeveer de helft en dan "fout tijdens verwerken van spots: 32" en bij SpotG gebruikt er helemaal niets. Heb de namen even afgekort omdat ik niet zeker weet of deze hier genoemd mogen worden, neem aan dat jullie wel weten wat ik bedoel...

EDIT:

SpotG ook aan de praat gekregen. Conclusie is dat hij er inderdaad maar een "paar" ophaald.
Zou gewoon in beide programma's moeten werken. Je krijgt spots van tot ca 120 dagen terug alleen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Laatst online: 18-07 11:04
OK eindelijk goed nieuws aangaande xsusenet. De beloofde snelheid lijkt weer te halen te zijn! Ik download nu 11mbyte/s wat bijna mijn max is.

edit: nvm, het was maar incidenteel; terug weer op 300kb/s

[ Voor 17% gewijzigd door TI_Observer op 09-02-2012 20:00 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 13:06

westergas

rikkie_pc

Ik krijg nu een "403" op lightning. Tis wel slecht de laatste dagen....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Laatst online: 18-07 12:13
westergas schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:14:
Ik krijg nu een "403" op lightning. Tis wel slecht de laatste dagen....
Ik kan er nog steeds met downloaden, hoewel mijn abo al verlopen is. Ben benieuwd hoelang het nog kan...

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 04-07 16:44
Iemand ook problemen met newsgrabber account? Vanochtend werkte het nog prima maar nu lopen al mijn draadjes op 0kb??

Nevermind sabnzb restart gedaan en het werkt weer.

[ Voor 20% gewijzigd door keepitfrosty op 10-02-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Lightningusenet doet het weer bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Joop_Klepzeiker schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:50:
[...]

Ik kan er nog steeds met downloaden, hoewel mijn abo al verlopen is. Ben benieuwd hoelang het nog kan...
Grappig, de mijne was vorige maand verlopen en doet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:24
Zojuist voor een jaar cheapnews afgesloten. Momenteel 40 euro korting dmv kortingscode, dus 12 verbindingen á 1.3 MB/sec met accountsharing voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonnyTonny
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10-2024
Supernews problemen of is het Ziggo ?

Sinds ongeveer 20:00 vanavond komt mijn Supernews met nog maar 16 Mb/s in plaats van de 70 - 80 Mb/s die ik gewend ben (en voor 20:00 was het rond de 75).
Ziggo speedtest zwalkt tussen de 70 en 105 als ik het meerdere keren met een minuut er tussen doe.
Wat raar is omdat gewoonlijk hij schommelt tussen 105 en 115 Mb/s.

Meer mensen met problemen ?

P.S Ziggo in Roosendaal NB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Laatst online: 10-06 18:53
TonnyTonny schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:12:
Supernews problemen of is het Ziggo ?
_/-\o_ Zat al te klooien met de nas, zelfde probleem hier dus ook in het westen des lands ;)
Dus je hoeft niet verder te zoeken (ik dus ook niet)....

Ben trouwens verder wel zeer tevreden over Supernews, misschien even een dipje...

Edit: en toevallig gaat de snelheid nu meteen aardig omhoog.... komt mooi uit, zit ongeduldig te wachten... :+

[ Voor 12% gewijzigd door KamiKaaze op 10-02-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Laatst online: 05-07 12:38
StarC schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:13:
Zojuist voor een jaar cheapnews afgesloten. Momenteel 40 euro korting dmv kortingscode, dus 12 verbindingen á 1.3 MB/sec met accountsharing voor 60 euro.
Leuke deal moet ik zeggen :)
heb zelf de deal genomen en blijkt dat het astraweb resellers zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Farg0 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 23:09:
[...]

Leuke deal moet ik zeggen :)
heb zelf de deal genomen en blijkt dat het astraweb resellers zijn _/-\o_
Cambrium zal je bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
Geen idee waarom sabnzbd dan het volgende toont:
news.cheapnews.eu: 6
Thread #1 -> 1324066821.77488.5@eu.news.astraweb.com ->
Thread #2 -> 1324066821.79520.6@eu.news.astraweb.com ->
Thread #3 -> 1324066821.83631.8@eu.news.astraweb.com ->
Thread #4 -> 1324066821.73481.3@eu.news.astraweb.com ->
Thread #5 -> 1324066821.75479.4@eu.news.astraweb.com ->
Thread #6 -> 1324066821.81480.7@eu.news.astraweb.com ->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is omdat de bestanden gepost zijn met Astraweb. ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 227911 op 10-02-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
woops :X
In ieder geval best tevreden van de snelheid + de retentie:
volledige 100mbit down met 6 threads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het toch goed? Het hoeft niet al;tijd duur te zijn, toch?

Edit: Zou je eens kunnen vertellen wat de header retentie in spotnet is?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 227911 op 10-02-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Volgens de site bedraagt de header retentie ongeveer 70-100 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je reactie. Moet eerlijk bekennen dat ik de site nog niet gelezen had. Weer wat geleerd voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302117

Kreeg vanmorgen een mail van lightningusenet dat m'n abo nog maar 7 dagen duurt met een link naar de site.
Je kan daar echter niet meer bestellen, ik heb ze een mail gestuurd.
Ik zit dus een vervanger te zoeken, ik heb 40 mbit bij ziggo en die wil ik eigenlijk wel vol hebben (ik heb de speed dan wil ik hem ook gebruiken).
Ik kom dan uit bij of hitnews 3 maand voor 18.50 of sunnyusenet 3 maand voor 16.50.
De laatste is goedkoper.
Zijn er slechte ervaringen met sunnyusenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 302117 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:25:
Zijn er slechte ervaringen met sunnyusenet?
De snelheid vind ik zelf prima, Sunny 60 trekt uiteraard (als je niet shared) Ziggo helemaal vol. Het enige nadeel vind ik het aantal spots van 200 dagen. Is met een omweg wel weer aan te passen maar verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, aantal spots zegt me niks, iets van spotnet?
Ze zeggen 900 dagen retentie op de site.
Lijkt me de meest aantrekkelijke momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Sunny is lang niet zo goed als supernews, en als je een sneller dan het 30Mbit abo bij Sunny moet nemen is de stap naar Supernews (via topiclink hiero) nog maar 1 euro per maand meer ofzo; aan U de keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:59:
Sunny is lang niet zo goed als supernews, en als je een sneller dan het 30Mbit abo bij Sunny moet nemen is de stap naar Supernews (via topiclink hiero) nog maar 1 euro per maand meer ofzo; aan U de keus.
Scheelt toch 1.50 per maand. En als je bedoelt met 'lang niet zo goed' dat ze meer retentie hebben, ik heb altijd astraweb voor als ik eens iets met grote retentie nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Nouja aan jou de keus, maar met beter bedoel ik ook de speed, die is langzaam bij oude post, en dan echt langzaam, 1/3e speed mag je al tevreden mee zijn, verder niet heel stabiel met speed nieuwe downloads.

scheelt btw niet 1.50, 1.20... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sjah op 11-02-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thanks.
Eerst maar een trial dan.

Ehh, supernews 6.99 euro per maand, sunny 5.50, dat is 1.49 toch? :)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 302117 op 11-02-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sjah schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 09:59:
Supernews ondersteunt alleen geen sharing begreep ik uit de TS. Da's (voor mij) best een dealbreaker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:02
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:37:
[...]

Supernews ondersteunt alleen geen sharing begreep ik uit de TS. Da's (voor mij) best een dealbreaker :(
Maar het werkt wel...

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Soms staat er. Weinig zin om een abo af te sluiten en dat het opeens stopt met werken. Als het dat al deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sunny haalt hier de laatste maanden nog maar zelden de volle snelheid, zelfs bij posts van <1 dag oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:38
Sjah schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:13:
Nouja aan jou de keus, maar met beter bedoel ik ook de speed, die is langzaam bij oude post, en dan echt langzaam, 1/3e speed mag je al tevreden mee zijn, verder niet heel stabiel met speed nieuwe downloads.
Bij posts tot zo'n 550-600 dagen is de snelheid altijd 100%, bij 600-650 dagen rond de 70% en pas bij >700-750dagen wordt de snelheid echt fors lager (15-20%).
Kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ok, die info heb je beter paraat dan ik. ;)

Blijft staan die instabiele speed bij nieuwe, dat kan eigenlijk niet, maarja ze zijn goedkoop.
Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.