Newsservers met binaries [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste
Acties:
  • 320.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 07:55
330d schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:36:
Is het iemand al gelukt om credits bij te kopen bij Lightning? Ik probeerde al een paar dagen maar er gebeurd niks bij de buy credits pagina.
Ik zit met hetzelfde probleem. heb ze al een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

hoe sluit je een jaarabbo af bij supernews ik kan alleen per maand betalen, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
@ frankie
http://www.supernews.com/super-special/#

[ Voor 12% gewijzigd door saharoen op 07-01-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
yannickie111 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:13:
[...]

Plaatje van speedtest?
Ik zou het erg knap vinden als ze snelheden boven de 120Mbit/s kunnen halen. Terwijl ze adverteren met 120Mbit/s _/-\o_

offtopic:
Dit hoort BTW meer thuis in het ziggo-topic, niet in het nieuwsservers topic :+
Ik heb ze wel voorbij zien komen op de upc forum zelfs ;) idd meestal zitten ze net 2-3mbit lager, maar 1-2 hoger is geen zeldzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

yannickie111 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:13:
[...]

Plaatje van speedtest?
Ik zou het erg knap vinden als ze snelheden boven de 120Mbit/s kunnen halen. Terwijl ze adverteren met 120Mbit/s _/-\o_

offtopic:
Dit hoort BTW meer thuis in het ziggo-topic, niet in het nieuwsservers topic :+
Met meer dan 120Mbit heeft hij het over 121 tot max 123Mbit, ik ook met mijn UPC verbinding laat op de avond, als speedtest gebruik ik speedtest.ziggo.nl en haal dan 122Mbit.

Hij bedoelt vast geen 130 of 150Mbit.

En speedtest geven maar een kleine indicatie, als je echte data gaat binnenhalen zit je net onder de 120Mbit.

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 07-01-2012 19:01 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:49
Gebruik hier hitnews als payserver met een 40mbit internet verbinding van ziggo, haal altijd wel mijn max snelheid. Niks te klagen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 10:09
hmmm erg jammer dat supernews geen accountsharing toestaat. Ik wil nu echt weg bij LU. Mijn credits zijn verlopen en dan nu dit gezeur weer dat je geen nieuwe credits kunt kopen. Ik ben het vertrouwen in die partij helemaal kwijt.

Welk blockaccount adviseren jullie i.c.m. met sunnyusnet / I-Telligent om toch de volledige text headers op te kunnen halen?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sunnyusenet,maar heeft maar een headerretentie van 107 dagen,dus je begint bij spotnet met een kleine database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:22
LU draait hier nog steeds goed en het blijft een van de goedkoopste servers die er is.
Heb ook Sunny gehad maar de headerretentie is idd ruk en ik haalde niet altijd de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 00:15:
Lijkt me 120 Mbit/s dan he?
Dus ongeveer 11-12MB/s.
Nou, ik heb hier kennelijk in onze wijk ook een upgrade gehad. Haal nu (ok, wel maandagochtend 08:30) strak 14,36 MB/sec :9 (supernews)

Zo mag het wel blijven, het was altijd iets van 11 MB/sec (ook prima natuurlijk)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 22:07
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn abbo bij LU kan verlengen?
Einde van de week is deze afgelopen, maar ik kom nergens op de site tegen hoe ik extra credit kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 23:17

TRaSH

koffie ?

coob schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:41:
LU draait hier nog steeds goed en het blijft een van de goedkoopste servers die er is.
Heb ook Sunny gehad maar de headerretentie is idd ruk en ik haalde niet altijd de snelheid.
Mijn supernews account en zelf mijn oude astranews account zijn toch echt goedkoper.
8,50 p.m. bij LU tegenover de 6-7 die ik bij de andere betaal.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

GAEvakYD schreef op zondag 08 januari 2012 @ 08:40:
hmmm erg jammer dat supernews geen accountsharing toestaat. Ik wil nu echt weg bij LU. Mijn credits zijn verlopen en dan nu dit gezeur weer dat je geen nieuwe credits kunt kopen. Ik ben het vertrouwen in die partij helemaal kwijt.

Welk blockaccount adviseren jullie i.c.m. met sunnyusnet / I-Telligent om toch de volledige text headers op te kunnen halen?
Ik zelf gebruik 160GB Astraweb naast mijn i-telligent deluxe account, nooit problemen mee gehad wanneer ik hem nodig had.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:36:
Is het iemand al gelukt om credits bij te kopen bij Lightning? Ik probeerde al een paar dagen maar er gebeurd niks bij de buy credits pagina.
Rare toko dat Lightningusenet. Probeer ook al een paar dagen nieuwe credits te kopen maar lukt niet.
Op email en Twitter wordt er ook niet gereageerd. Jammer want ik was er wel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:37

rg-mohwa

Phoe Hé

opeens is lightning usenet bij mij heel traag terwijl andere downloads wel goed lopen. Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candybart
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11-2021
Ik kan lightning usenet ook niet meer opwarderen.. vind het nog altijd heel jammer dat het niet meer kan en ik dus op zoek naar een nieuwe payserver moet gaan zoeken. dit heb ik al gedaan maar kan er geen vinden voor een soort gelijke prijs :(

iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Ik denk dat we maar een maandje i-telligent of newgrabber gaan proberen. sunny proefweek beviel ons niet, lage header rententie en onstabiele sneheid. of moet lightning deze dagen weer normadoen, maar het vertrouwen is ook al tot nul gedaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

candybart schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:14:
Ik kan lightning usenet ook niet meer opwarderen.. vind het nog altijd heel jammer dat het niet meer kan en ik dus op zoek naar een nieuwe payserver moet gaan zoeken. dit heb ik al gedaan maar kan er geen vinden voor een soort gelijke prijs :(

iemand nog ideeën?
Bevalt meer dan prima, giganews-servers, werkt retesnel met spotlite* en 1243 dagen binary retention :9 ,
E 6,90 pm / E 69,- pj (= E 5,75 pm): http://nl.supernews.com/super-special/index.html of linkje:
Alleen de mensen die zo nodig account-sharing willen kunnen gerust verder zoeken.

*spotlite: huidige hoeveelheid Spots totaal met Supernews:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AOr9YsGkDj2I3KRZsPLV6esM/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door bitshape op 11-01-2012 08:07 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 09:24
(jarig!)
bitshape schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Bevalt meer dan prima, giganews-servers, werkt retesnel met spotlite en 1243 dagen binary retention :9 ,
E 6,90 pm / E 69,- pj (= E 5,75 pm): http://nl.supernews.com/super-special/index.html of linkje:

[...]

Alleen de mensen die zo nodig account-sharing willen kunnen gerust verder zoeken.
Hoe gaan ze daarom met verschillende IP's, aangezien ik m'n NAS bij m'n ouders staat en ik op m'n studenten kamer ook af en toe wat wil downloaden?

Of mag je dan niet tegelijkertijd verbinden met de server?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Brickman schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:17:
[...]

Hoe gaan ze daarom met verschillende IP's, aangezien ik m'n NAS bij m'n ouders staat en ik op m'n studenten kamer ook af en toe wat wil downloaden?
Dit dus:
Of mag je dan niet tegelijkertijd verbinden met de server?
Zie de Acceptable Use Policy (AUP): ;)
Supernews accounts are for individual use only. Any non-individual use, or any use that is indistinguishable from non-individual use, is prohibited. For example, the following uses are prohibited:

Sharing a login between people
Simultaneous logins from multiple IP addresses
Connecting from a proxy of any kind
Using DNEWS, NetCache, or any other multi-access caching system
Excessive download volume

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:18
Wat blijkbaar ook niet mag daar :
"Excessive download volume"

Duh, waarom denken zij dat men supernews neemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:07

TFHfony

Professional Weirdo

Ted038 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Wat blijkbaar ook niet mag daar :
"Excessive download volume"

Duh, waarom denken zij dat men supernews neemt ;)
Tja... Excessive melden denk ik om te zorgen dat met Supernews niet als feed neemt. Maar 1,4TByte per maand (spreek ik uit ervaring) is geen probleem.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zelf dat er een stuk oude reglement instaat. Als je bij de specs van het abonnement kijkt staat er geen datalimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
rg-mohwa schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:26:
opeens is lightning usenet bij mij heel traag terwijl andere downloads wel goed lopen. Meer mensen hier last van ?
SABnzbd geeft bij mij de laatste paar dagen telkens aan: "Kan niet aanmelden bij server [482 Too many connections for your user (nntpswitch)]". Na een paar keer deblokkeren werkt het uiteindelijk wel gewoon, maar het is wel erg irritant.

Gebruik de toegestane 8 verbindingen (ook al minder geprobeerd) en share m'n account niet, dus daar ligt het ook niet aan. M'n subscription loopt nog een weekje, daarna maar overstappen op iets anders indien ze dit en het opwaarderen nog niet hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:46:
Ik denk zelf dat er een stuk oude reglement instaat. Als je bij de specs van het abonnement kijkt staat er geen datalimiet.
Inderdaad Supernews hanteerd geen datalimiet meer, dus gaan met die banaan zoveel je wil, nu het nog kan, want denk dat ons Fred teevje nog wel wat voor ons in petto heeft dit jaar :(

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Zojuist maandje 50Mbit Newsgrabber genomen. Via spotnet 172.000 spots binnen terwijl met sunny iets van de helft maar. Nu even aan het testen en ik haal bijna 7MB/s d:)b Met LU haalde ik 6 en met Sunny unlimited moest ik 8-9 connecties instellen om 7 te halen. Nu nog even met mijn maatjes gaan testen en kijk hoe de sharing gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:18
sneer schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:13:
[...]

SABnzbd geeft bij mij de laatste paar dagen telkens aan: "Kan niet aanmelden bij server \[482 Too many connections for your user (nntpswitch)]". Na een paar keer deblokkeren werkt het uiteindelijk wel gewoon, maar het is wel erg irritant.

Gebruik de toegestane 8 verbindingen (ook al minder geprobeerd) en share m'n account niet, dus daar ligt het ook niet aan. M'n subscription loopt nog een weekje, daarna maar overstappen op iets anders indien ze dit en het opwaarderen nog niet hebben opgelost.
zommige zoekmachines gebruken ook een verbindingslijntje, dus als je wilt zoeken naar nzb's EN downloaden, download dan niet met max. aantal lijnen, lijkt me zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:19
Lightingusenet account was afgelopen vandaag en kon inderdaad ook geen nieuwe subscription afsluiten :S

Dus toen maar een Supernews account afgesloten voor een jaar en tot nu toe gaat dat lekker.

+/- 43MB/s op een 500mbit lijn

ben benieuwd of het thuis op mijn Ziggo 120mbit ook lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Eweka ligt eruit?

Ineens al mijn verbindingen plat terwijl ik wel gewoon op internet kan.

eweka.nl is ook niet te bereiken. Zal wel plat liggen denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door madmaus op 12-01-2012 17:53 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
madmaus schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:53:
Eweka ligt eruit?

Ineens al mijn verbindingen plat terwijl ik wel gewoon op internet kan.

eweka.nl is ook niet te bereiken. Zal wel plat liggen denk ik.
Same here........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:51
ik deed een ping van een remote host naar www.eweka.nl ging perfect, bij mij thuis via ziggo geen antwoord.

vanaf mijn iphone werkt het ook :S

ziggo doorgeslagen met blokkeren?

[ Voor 26% gewijzigd door cybermans op 12-01-2012 18:00 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
cybermans schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:57:
ik deed een ping van een remote host naar www.eweka.nl ging perfect, bij mij thuis via ziggo geen antwoord.

vanaf mijn iphone werkt het ook :S

ziggo doorgeslagen met blokkeren?
Daar lijkt het wel op ja!

Ik kan vanaf mijn telefoon eweka gewoon bereiken, maar vanaf huis (ook ziggo dus) niet meer. 8)7

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook Ziggo en kan niet naar eweka.nl nog mijn clients kunnen verbinden met de nieuws servers van eweka.

Zou het dan toch? vind het zwak van ziggo

Je MAG in nederland films, muziek, tv en series gewoon downloaden voor eigen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:21:
Hier ook Ziggo en kan niet naar eweka.nl nog mijn clients kunnen verbinden met de nieuws servers van eweka.

Zou het dan toch? vind het zwak van ziggo

Je MAG in nederland films, muziek, tv en series gewoon downloaden voor eigen gebruik.
zal wel een storing zijn gewoon, maar doemdenken is lekker makkelijk met dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Klopt, hier ook Ziggo en Eweka is niet meer te bereiken. :(

Ondertussen snel even een account gemaakt bij een ander, en dat werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eweka.nl is niet de enige. Www.binaries4all.nl/ werkt ook niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 08:15
Theoretische mogelijkheid voor een stuk lijntje tussen datacentrums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-10 12:33

Snuffel

Vroem!

Idd... wat een gekkenhuis zeg.
Maar misschien is er een tijdelijke storing, laten we het hopen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

www.eweka.nl reageert hier niet meer via Ziggo, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.eweka.nl vertelt me dat het daar wel werkt, dus of het is een tijdelijk routingprobleem tussen Ziggo en Eweka of Ziggo heeft de boel geblocked. Laten we van het eerste uitgaan :)

[edit]Het IP van binaries4all valt volgens RIPE onder de address-space van Eweka, dus het is niet geheel toevallig dat die ook niet werkt. Het lijkt me sterk dat het een bewuste block is eigenlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Moartn op 12-01-2012 18:36 ]

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 20:38
Unable to connect.. Ziggo / Eweka hier, in het westen des lands

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
hier werkt eweka.nl weer.

Downloaden gaat ook weer met normale snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:53
Pingen richting eweka werkt overigens prima vanuit mijn ziggo lijn.

edit: en nu werkt ie weer, perfecte timing met de post.

[ Voor 30% gewijzigd door FouT op 12-01-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hier werkt het weer.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
Hier nog steeds het probleem... ben benieuwd

Alles werkt weer gelukkig.

[ Voor 26% gewijzigd door exi22 op 12-01-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moartn schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:33:
www.eweka.nl reageert hier niet meer via Ziggo, maar http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.eweka.nl vertelt me dat het daar wel werkt, dus of het is een tijdelijk routingprobleem tussen Ziggo en Eweka of Ziggo heeft de boel geblocked. Laten we van het eerste uitgaan :)

[edit]Het IP van binaries4all valt volgens RIPE onder de address-space van Eweka, dus het is niet geheel toevallig dat die ook niet werkt. Het lijkt me sterk dat het een bewuste block is eigenlijk.
Misschien een foute blokkade omdat ze Eweka aanzien voor TPB?

Hier ook ziggo, ziggo,nl en news.casema.nl werken beide gewoon, net nog getest met download. Dus geen blokkade, is gewoon een plaatselijke storing lijkt me.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:04:
[...]

Misschien een foute blokkade omdat ze Eweka aanzien voor TPB?

Hier ook ziggo, ziggo,nl en news.casema.nl werken beide gewoon, net nog getest met download. Dus geen blokkade, is gewoon een plaatselijke storing lijkt me.
lijkt mij niet, ik denk gewoon een storing in datacenter/router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we kunne gewoon weer doorlopen niks aan te zien hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
Hier lijkt het alsof Eweka mijn account sharing eruit gegooid heeft
op eweka site staat nu ook dat het niet meer is toegestaan
http://eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/
dus nu maar overstappen, wel even kijken of ik geld terug kan krijgen als ik echt opeens mijn account niet meer mag sharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRShield
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-09 21:47
Downloaden gaat hier opeens met 100/300 KBps. Ik zit bij UPC btw. Hebben meer mensen hier last van? Het licht niet aan mijn verbinding, want het 1 gig bestand van bbned komt met 6 MBps binnen...

EDIT: Ik heb het dus over eweka :p

[ Voor 8% gewijzigd door JRShield op 12-01-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
JRShield schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:00:
Downloaden gaat hier opeens met 100/300 KBps. Ik zit bij UPC btw. Hebben meer mensen hier last van? Het licht niet aan mijn verbinding, want het 1 gig bestand van bbned komt met 6 MBps binnen...

We hebben een grote netwerkstoring gehad waarvan 90% weer is opgelost inmiddels. Ik hoop dat UPC binnen een half uur ook opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aconitum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
JRShield schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:00:

Zelfde problemen hier, download gaat nog langzamer dan dikke stront door een trechter.

Het lijkt erop alsof ik op dit moment de routering naar eweka via de VS loopt. :/

ik zit tevens bij UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook ik wilde lightning verlengen maar dat lukt dus niet. Nu ben ik aan het kijken naar sunny maar waarom moet je daar naw gegevens opgeven?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien Lightningusenet niet meer te verlengen is zoek ik een andere Usenetprovider.
Nu lijkt Eweka wel goed maar hoe zit het met de header retentie ?
Er zijn een redelijk aantal groepen waar ik veel vandaan haal door te headeren.
Ik las in een oud berichtje dat die maar 10 dagen is bij Eweka ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
geen enkel probleem met ziggo

hele dag aan het downloaden en geen enkele hapering met eweka

zit onder de stad groningen btw

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 20:27
Humor, hoe al die Ziggo klanten paniekerig reageren dat leechen via hun ISP opeens dood zou kunnen zijn... _/-\o_

tot het echt zover is..... maar dat moment zal nooit komen, ik zit nu 14 jaar in de leechscene, en 10 jaar geleden zaten we al met zijn allen ons hardop te vragen hoelang deze snoepwinkel (want dat is het, en gratizzz), nog geopend zou blijven. Toen was ik pessismistisch, nu ben ik optimistisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"al die Ziggo klanten"....

Ik heb zoals ik al eerder schreef geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor de Wollef schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:04:
Ook ik wilde lightning verlengen maar dat lukt dus niet. Nu ben ik aan het kijken naar sunny maar waarom moet je daar naw gegevens opgeven?
Je kunt gewoon onzin invullen. Maar aangezien je altijd via creditcard etc betaald is er heus wel achter te komen wie je bent.
Maar ik vul dus onzin in. 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:25:
Humor, hoe al die Ziggo klanten paniekerig reageren dat leechen via hun ISP opeens dood zou kunnen zijn... _/-\o_
Dat zou wel heel erg zijn, ik ben redelijk verslaafd aan die 120mbit van ziggo en als ik weer terugmoet naar die 12mbit die ik krijg met een 20mbit adsl lijntje... en glasvezel kennen ze niet hier in friesland (althans niet in mijn stadje).

Maar hier deed supernews het nog prima vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hier in het "superdeluxe" Amsterdam, heb ik ook geen glasvezel (in sommige delen ligt het er wel), maar kan wel 50Mbit vdsl krijgen, jij dus niet? Zit er wel ns over te denken om van upc naar dls te gaan (ook tv ja) ,maar waarom zou ik, geen upc-hater hier. En wat me tegenhoudt is dat ik al 10 jaar alles met dit upc-mailadres doe, en dat maiadres is zo ongeveer het enige wat niet meeneembaar is naar een ander. Tuurlijk had allang Gmail moeten hebben, maarja ik ben conservatief en voel me lekker bij ouderwetse mail en Thunderbird 2. 2e wat me tegenhoudt is dat ik eigenlijk naar Xs4all zou willen, maarja die zijn (misschien wel terecht, nu ook weer Brein aanpakken wat ze doen) nogal duur.

excuses voor deze gaaaaap-monoloog

Maar in jouw geval moet je wel naar Ziggo ja, zeker als je 120Mbit best fijn vindt (ik ben tevreden met 25 of 50, meer dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Weet iemand of je bij Newsgrabber een trial account kunt krijgen? Op de website kan ik het nergens vinden. Het forum en FAQ staat het niet op. Live support is offline en er staat nergens een contact mogelijkheid voor mensen die nog geen klant zijn. Ze hebben een ticket systeem, maar daarvoor moet je inloggen. Dat kun je alleen als al klant bent een daarvoor gegevens gekregen hebt.

Tot op heden heb ik XLNed en CheapNews geprobeerd als alternatief voor LU. Beide tot op heden matig positief. Vooral de text retentie is echt ruk. Bij XLNed namelijk maar 200 dagen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
GAEvakYD schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:27:
Weet iemand of je bij Newsgrabber een trial account kunt krijgen? Op de website kan ik het nergens vinden. Het forum en FAQ staat het niet op. Live support is offline en er staat nergens een contact mogelijkheid voor mensen die nog geen klant zijn. Ze hebben een ticket systeem, maar daarvoor moet je inloggen. Dat kun je alleen als al klant bent een daarvoor gegevens gekregen hebt.

Tot op heden heb ik XLNed en CheapNews geprobeerd als alternatief voor LU. Beide tot op heden matig positief. Vooral de text retentie is echt ruk. Bij XLNed namelijk maar 200 dagen.
Nee ze hebben geen trial accounts. Ik heb paar dagen geleden de 50Mbit pakket genomen met 30 connecties, dit geshared met 5 mensen. Ik heb een 60Mbit verbinding en met 6 connecties haal ik de top 6,8-6,9MB/s. Heb ondertussen 2 avonden zitten downloaden, ziet er goed uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Ik heb ook gemerkt dat Lightning niet meer te verlengen is. Ben nu overgestapt op Sunnyusenet. Ook vrij goedkoop (helemaal als je per jaar betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
330d schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:40:
[...]

Nee ze hebben geen trial accounts. Ik heb paar dagen geleden de 50Mbit pakket genomen met 30 connecties, dit geshared met 5 mensen. Ik heb een 60Mbit verbinding en met 6 connecties haal ik de top 6,8-6,9MB/s. Heb ondertussen 2 avonden zitten downloaden, ziet er goed uit moet ik zeggen.
Kun je iets zeggen over de retentie van de text headers i.c.m. spotnet? Die websites vermelden alleen de binary retentie maar niet de header retentie. Ik heb wel vertrouwen in newsgrabber, maar ik wil graag even weten tot hoelang geleden jij bijvoorbeeld spots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:12:
[...]

Kun je iets zeggen over de retentie van de text headers i.c.m. spotnet? Die websites vermelden alleen de binary retentie maar niet de header retentie. Ik heb wel vertrouwen in newsgrabber, maar ik wil graag even weten tot hoelang geleden jij bijvoorbeeld spots
Easyusenet heeft 512 dagen header retentie. Beide zijn reseller van XSNews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Recente ervaringen met Sunny qua snelheid? Aangezien Lighning niet meer te verlengen valt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
xxxneoxxx schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:32:
Recente ervaringen met Sunny qua snelheid? Aangezien Lighning niet meer te verlengen valt. :')
Je kan een week gratis uitproberen. Doe ik nu ook (ook omdat lightning niet meer te verlengen valt) en bevalt goed. M'n max lijnsnelheid is 85Mbps en die trekt ie met gemak helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Laatst online: 06-10 10:47

gjs

Scoobydoobydoo

Ik gebruik een gratis accountje bij XS Usenet voor spotweb, echter sinds zaterdag ochtend rond 6 am krijg ik steeds: "You've reached your maximum number of simultaneous connections (3/2).".
Ik heb verder geen sessies open naar xsusenet, ik heb al wat zitten klooien met normaal of ssl en even een half uurtje niets gedaan. Ik blijf de bovenstaande fout houden.
Meer mensen met dit probleem ???

# telnet reader.xsusenet.com 119
Trying 94.228.216.66...
Connected to reader.xsusenet.com.
Escape character is '^]'.
201 reader5.xsusenet.com NNRP Service Ready - newsadm@xsusenet.com (no posting)(no reading).
authinfo user xxxxxxxx
authinfo pass xxxxxxxx
502 You've reached your maximum number of simultaneous connections (3/2).
Connection closed by foreign host.

[edit]
Het is opgelost, er bleken 2 processen op mijn server te hangen:
# netstat -a |grep nntp
tcp 0 0 server:40354 reader.xsusenet.c:nntps ESTABLISHED
tcp 0 0 server:48995 reader.xsusenet.c:nntps ESTABLISHED

na het stoppen van de webserver:
# netstat -a |grep -i nntp
tcp 0 0 server:40354 reader.xsusenet.c:nntps FIN_WAIT1
tcp 0 0 server:48995 reader.xsusenet.c:nntps FIN_WAIT1

en na nog even wachten waren ze verdwenen.

[ Voor 57% gewijzigd door gjs op 15-01-2012 12:33 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:54
leopod schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:56:
Hier lijkt het alsof Eweka mijn account sharing eruit gegooid heeft
op eweka site staat nu ook dat het niet meer is toegestaan
Dat is al een tijdje zo. Account sharing mag wel op het 50 Mbit account maar niet op het 100 Mbit account, ook niet als je de "gratis" upgrade van 50 naar 100 hebt gehad.

Voor mij een reden om binnenkort Sunny eens te proberen, ook al omdat ik volgende week m'n nieuwe 50 Mbit glasvezelverbindng krijg :9~

Daarnaast heb ik begrepen dat Eweka soms op verzoek van rechthebbenden content verwijdert van hun servers, bijvoorbeeld TV-series van HBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-10 16:54
Weet iemand waarom lightning usenet niet meer te verlengen is? Was hier erg tevreden over. M'n 30 dagen waren net voorbij en ik wilde graag verlengen. Trouwens jammer dat ik niet een mailtje van ze heb gehad ofzo waarin de reden staat voor het niet kunnen verlengen.

Weet iemand een newsnet provider die veel engelstalige boeken aanbiedt?

[ Voor 39% gewijzigd door miles op 15-01-2012 15:57 . Reden: aanvullende vragen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:02

Laguna

Connaisseur

Heel apart dat gebeuren bij LU, vooral een slechte zaak dat er totaal geen communicatie naar buiten komt. Nu mijn verbinding na ruim een maand weer hersteld is (18mbit ipv 0,2mbit) wou ik ook gaan verlengen, maar bleek dus onmogelijk. Ik had al een keer een trial genomen bij Sunny (toen LU er een aantal dagen uit lag door het wegvallen van NSE) en dat beviel eigenlijk prima. Ik moet bij Sunny alleen wat meer threads gebruiken om mijn max te halen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Laatst online: 01-10 16:12
Weet iemand of het mogelijk is om bij LU te uploaden met SSL ?
En zo ja, met welk programma.

En wat is dat met niet kunnen verlengen bij LU, heb zelf nog een aantal maanden maar en ben wel tevreden.
Je kan dan toch desnoods een heel nieuw account nemen, of gaan ze stoppen ofzo.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Hellhound schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:53:
[...]

En wat is dat met niet kunnen verlengen bij LU, heb zelf nog een aantal maanden maar en ben wel tevreden.
Je kan dan toch desnoods een heel nieuw account nemen, of gaan ze stoppen ofzo.
Ja heel vreemd.. net nog even gekeken voor die optie voor een nieuw account, maar die links om te registreren werken ook niet meer :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:41:
Nu mijn verbinding na ruim een maand weer hersteld is (18mbit ipv 0,2mbit) wou ik ook gaan verlengen
Waarom ga je verlengen als je een maand lang niet gekregen hebt waarvoor je wel betaald hebt?
Daarnaast geef je zelf aan dat er diverse andere problemen zijn, ik snap dan die keuze voor een verlenging niet.

Met bijv. supernews kan je ook met ideal betalen, dus dat moet toch niet het probleem zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:48:
[...]

Waarom ga je verlengen als je een maand lang niet gekregen hebt waarvoor je wel betaald hebt?
Daarnaast geef je zelf aan dat er diverse andere problemen zijn, ik snap dan die keuze voor een verlenging niet.

Met bijv. supernews kan je ook met ideal betalen, dus dat moet toch niet het probleem zijn?
Dat had niets met LU te maken, maar met mijn internetprovider en ik was best tevreden over LU (buiten die paar dagen downtime). Verder vind ik de prijs erg goed, SuperNews is bijna 2x zo duur, vandaar ook mijn keuze voor Sunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Sunny is €7,79 per maand, Supernews $9,99 (€7,50-€8,00). Hoezo is Supernews dubbel zo duur?

Als je per jaar betaalt, is Supernews net iets duurder (maar ook zeker niet dubbel zo duur). Supernews heeft wel hogere snelheden, is een bedrijf met goede reputatie en heeft een hogere retentie.

[ Voor 52% gewijzigd door Bv202 op 15-01-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:55:
Dat had niets met LU te maken, maar met mijn internetprovider en ik was best tevreden over LU
Ah, vandaar, ik dacht al dat ik iets verkeerd begreep.
Bv202 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:57:
Sunny is €7,79 per maand, Supernews $9,99 (€7,50-€8,00). Hoezo is Supernews dubbel zo duur?
Supernews is 69 euro als je per jaar betaald, 5,75 euro per maand en dat is met betaling per ideal, dus geen wisselende koers door bijv. een duurdere dollar). Maar dat is de jaarprijs, per maand is het iets duurder (zie bericht hieronder):

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03
Supernews is €6.99 via ideal, lijkt me de betere keuze toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik ga altijd uit van de dollarprijs, want hier in België hebben we geen iDeal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 09:53
Wanneer je bij Supernews met iDeal betaald, moet je dan ook je NAW gegevens naar waarheid invullen? NAW gegevens afgeven aan een newsserver provider doe ik uit principe liever niet.

Waarschijnlijk iets te maken met maandelijks automatisch afschrijven of iets dergelijks?

[ Voor 47% gewijzigd door Ryan_ op 15-01-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
bureno schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:01:
Supernews is €6.99 via ideal, lijkt me de betere keuze toch?
Ik zou meteen voor supernews kiezen, behalve dat ze geen accountsharing toestaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kan het kloppen dat Eweka wat aan 't hobbelen is? Ik krijg authentication failed, terwijl het wachtwoord niet is veranderd oid. Eerst kon ik verbinding krijgen met maar 2 lijntjes, aantal maal herstart maar bleeft elke keer 2 lijntjes. Vervolgens na paar keer reconnect toch weer 4 lijntjes. Open spotnet, haalt spots e.d. naar binnen, vervolgens na 10 minuutjes rondkijken kan ik geen post meer openen met authentication error

Ja, ik share account, pp 4 lijntjes. trekken samen max nog geen 30mBit en hebben 50mbit. Er is vorige week nog betaald. Kan het gewoon even down zijn ofzo?

*edit* volgens site geen storingen..

[ Voor 37% gewijzigd door Mu.siQ op 15-01-2012 19:46 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Bv202 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:01:
Ik ga altijd uit van de dollarprijs, want hier in België hebben we geen iDeal ;)
paypal ook niet?

Trouwens, als de euro blijft zakken wat die momenteel doet, dan zal supernews echt niet bij deze 7 euro blijven lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bv202 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:57:

Als je per jaar betaalt, is Supernews net iets duurder (maar ook zeker niet dubbel zo duur). Supernews heeft wel hogere snelheden, is een bedrijf met goede reputatie en heeft een hogere retentie.
Tja niet iedereen heeft een unlimited account nodig 8)7

Mijn verbinding is max 20mbit, dus daarom pak ik bij Sunny het 20 pakket en dat is €3,79 p/m.

Ik had voorheen altijd een jaar abonnement maar met de huidige gang van zaken begin ik daar voorlopig niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De snelheid bij Sunny wisselt bij mij behoorlijk. Ook het aantal spots sinds ik Sunny heb ingesteld is volgens mij lager dan bij Lightning (81.000) , spots die ik eerder kon vinden zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Downloads van een paar dagen oud gaan prima maar alles ouder wisselt behoorlijk in snelheid.

/edit; de weinige spots lijkt door een slechte header retentie bij Sunny te komen, ik kan niet verder dan 180 terug in de meeste groepen (en sommige lager).

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 15-01-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik heb al een hele tijd easyusenet, bevalt me heel erg goed. Snelheden haal ik prima. Ik betaal 10 euro voor 3 maanden 20mbit. Ze hebben ook 60mbit voor 15 euro en 100 voor 20 euro dacht ik. Retentie is 800+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Laguna schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:32:
[...]

Tja niet iedereen heeft een unlimited account nodig 8)7

Mijn verbinding is max 20mbit, dus daarom pak ik bij Sunny het 20 pakket en dat is €3,79 p/m.

Ik had voorheen altijd een jaar abonnement maar met de huidige gang van zaken begin ik daar voorlopig niet meer aan.
Ik ging er vanuit dat we het over unlimited accounts hadden. Het lijkt me zinloos om bij Supernews te gaan als je maar een 20mbit-verbinding hebt 8)7

En ja, hier in België hebben we Paypal, maar er is nergens een optie om in euro te betalen. Dat verschilt ondertussen (door de slechte koers) toch al €11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Weet iemand een server die 25 mbit serveert voor die hierboven al vaker genoemde 3.50 zeg maar. Ga mooi geen 20Mbit abootje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bv202 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:59:
[...]

Ik ging er vanuit dat we het over unlimited accounts hadden. Het lijkt me zinloos om bij Supernews te gaan als je maar een 20mbit-verbinding hebt 8)7

En ja, hier in België hebben we Paypal, maar er is nergens een optie om in euro te betalen. Dat verschilt ondertussen (door de slechte koers) toch al €11 :p
Maar een 20mbit-verbinding ;) ik vind het nog best rap en die verbinding kost me maar 20 euro per maand :)

Ik hou Supernews wel achter de hand mocht het ooit zo ver komen dat de andere aanbieders opgedoekt worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 23:25
xsusenet; laatste tijd veel problemen mee

haal bijna niets meer compleet binnen en download te traag (8,5 megabyte/sec) , terwijl dit een maand geleden nog wel in orde was, iemand meer problemen met deze provider?

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ralph0603 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:23:
Ik heb al een hele tijd easyusenet, bevalt me heel erg goed. Snelheden haal ik prima. Ik betaal 10 euro voor 3 maanden 20mbit. Ze hebben ook 60mbit voor 15 euro en 100 voor 20 euro dacht ik. Retentie is 800+
Als ik de prijzen op de website bekijk, liggen die een stuk hoger dan jij noemt. 60 mbit kost al 9,95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:44:
[...]

Als ik de prijzen op de website bekijk, liggen die een stuk hoger dan jij noemt. 60 mbit kost al 9,95 per maand.
Niet als je hier kijkt bij de 100 dagen actie http://www.easyusenet.nl/nl/lenteaktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik heb het nooit zo op aanbieders van diensten die niets vermelden over het bedrijf (KvK, contactgegevens, etc), zoals hier het geval is bij Easyusenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:18
Iemand een idee van een provider die met ongeveer 4 verbindingen minimaal 3,5mb per seconde kan halen?
Ik had LU waar dat redelijk mee ging maar met Sunny moet ik echt minimaal 8 tot 10 verbindingen gebruiken wat mij Nas niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

sanderdw schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:00:
Iemand een idee van een provider die met ongeveer 4 verbindingen minimaal 3,5mb per seconde kan halen?
Ik had LU waar dat redelijk mee ging maar met Sunny moet ik echt minimaal 8 tot 10 verbindingen gebruiken wat mij Nas niet aankan.
Newsgrabber. Daar haal ik met 3 verbindingen stabiel 4MB/s. Ook te halen met 1 verbinding, maar dan dropt de snelheid na elk pakket.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Helaas.
Dan maar geen LU meer...
Sunny draait hier inmiddels op volle snelheid, we gaan wel weer zien hoe lang die in de lucht blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Sjah schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:07:
Weet iemand een server die 25 mbit serveert voor die hierboven al vaker genoemde 3.50 zeg maar. Ga mooi geen 20Mbit abootje nemen.
Mijn eigen vraag beantwoordend: enige die beetje maatwerk biedt is Sunny, met zijn 30Mbit, maar ok dit is al een kleine 5 euro, en als ik dan lees over variabele speeds bij oudere leeches, tja het gat naar 7 euro met Supernews waar ik nu op zit is niet groot. Waarvan is Sunny een reseller?

Verder helemaal niks als je 25mbit hebt (of 30), allemaal 20Mbit wat je kan krijgen, en zelfs dan is Sunny de enige uitzondering zowat, voor de rest kan je voor het geld dat je betaalt net zo goed richting Supernews lopen, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb helaas wel dat sunny bij mij iets minder snelheid haalt dan bijv Eweka, Hitnews etc.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bor de Wollef schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:41:
De snelheid bij Sunny wisselt bij mij behoorlijk. Ook het aantal spots sinds ik Sunny heb ingesteld is volgens mij lager dan bij Lightning (81.000) , spots die ik eerder kon vinden zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Downloads van een paar dagen oud gaan prima maar alles ouder wisselt behoorlijk in snelheid.

/edit; de weinige spots lijkt door een slechte header retentie bij Sunny te komen, ik kan niet verder dan 180 terug in de meeste groepen (en sommige lager).
Ik heb nog even verder getest. De korte header retentie gaat mij toch een beetje tegenstaan evenals de snelheid die toch regelmatig even inzakt. Jammer dat LU niet meer te verlengen valt want die beviel mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Astraweb doet aardig vervelend, zoals meerdere mensen wel last van hebben. A.b.hdtv.x264 heb ik het meeste last bij, vooral rond de 300 dagen.

Gewoon niks compleet binnen e.d. :{ Is echt nieuw voor me, normaliter kan je met Astraweb nog meuk van >1150 dagen(!) downloaden, en dan is het 100% compleet.

Nu een gratis Sunny Usenet accountje gemaakt, die haalt het wel volledig binnen. Helaas heb ik wel 15-16 van de 20 connecties nodig om op 100% snelheid te komen, waarbij ik er bij Astraweb slechts 2 nodig heb.

Dus Sunny Usenet is het ook nog nét niet, en 900 dagen is ook niet lang genoeg. Moet iets hebben van >1000 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
wat is jouw max dan, waarvoor je die 16 nodig hebt? En kan jij eveneens bevestigen, dat snelheid vaak fluctueert bij Sunny? Of is dat enkel bij de oude downloads?
Pagina: 1 ... 23 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.