Newsservers met binaries [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste
Acties:
  • 320.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 15:11
koekjes blijft gemiddeld op 30 mb hangen terwijl 50 mb is beloofd :'( maar ja iets is beter dan niets. Dit moet wel veranderen anders ben ik weg naar sunny 8)

[ Voor 8% gewijzigd door edklavertje op 08-11-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Ortep schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 09:43:
[...]

Dan moet je vanavond ook nog een keer de release van Sunny oppikken. Anders is de test niet eerlijk. LU heeft immers een dag langer de tijd gehad om alle delen op te pikken. Servers hebben als het goed is wel allemaal hetzelfde, maar daar kan best een tijd tussen zitten. En dan maakt het ook nog uit waar en hoe het is geupload. Stel dat de uploader bij LU zit en LU is gammel, dan heeft LU het misschien wel opgepikt, maar het niet doorgegeven aan Sunny. Dan vind je op Sunny wel minder terug, maar de 'schuld' ligt bij LU. Dan staat het waarschijnlijk ook niet op EWEKA en Astra.

Je kan pas vergelijken als je van een stuk of 4-5 verschillende newsservers een aantal dingen oppikt. En dat mogen dus geen resellers zijn.
Ok, ik begrijp dus dat het testen van USP niet gedaan kan worden door mij met een absoluut duidelijke uitslag, maar dan toch mijn resultaat:

Sunny:
Gedownload in 2 uren 41 minutes 16 seconden met een gemiddelde van 1.2 MB/sec
1 artikelen zijn misvormd
Reparatie in 2 minutes 7 seconden

LU:
Gedownload in 2 uren 8 minutes 21 seconden met een gemiddelde van 1.5 MB/sec
Snelle Controle OK

De spot is van 18.07u op 07-11, dus 23 uur oud nu. Op het moment dat ik met Sunny Download, was de post 1,5 uur oud. Op het moment dat ik het met LU downloadde was de post 15 uur oud ongeveer.
ongeveer dan he!

Ik zal nu nog een keer met Sunny downloaden om te kijken of Sunny misschien nu beter heeft kunnen "picken"

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
edklavertje schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:35:
koekjes blijft gemiddeld op 30 mb hangen terwijl 50 mb is beloofd :'( maar ja iets is beter dan niets. Dit moet wel veranderen anders ben ik weg naar sunny 8)
Normaal haal ik inderdaad ook 45/50 mbit

nu maar 2 megabyte/s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

Lu hier weer normaal, 4,9 megabyte/s post van 3 dagen oud.
post van een jaar oud schommelt tussen 2,5 en 4,9 :)

[ Voor 51% gewijzigd door klump4u op 08-11-2011 20:52 ]

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Weet niet wat hitnews nu wil met dat .eu en .com domein, maar op .com staat:
Network Status check

* At the moment we are performing maintenance on our network,
in order to provide, you, our customers with a better service.

* We are expanding the capacity of our trial network.
Therefor the free accounts haven been disabled temporarily.

* We have taken a small part of our long retention offline.
This is necessary for us to be able to upgrade our retention to more days.
Our current retention at the moment is approximately 350 days.

We apologize for any inconvenience caused.
We are working as quickly as possible to resolve all issues.

Do you have any questions? Please email us at: support@support.hitnews.com
Bron

Ze hebben dus een paar honderd dagen retentie tijdelijk weggehaald, om weer meer op te kunnen bouwen?
Klinkt als een slechte smoes voor "we zijn op zoek naar een andere reseller met hogere retentie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Ik kreeg exact hetzelfde via de mail op mijn in Nederlands gestelde vraag hoe het nu zat met de retentie.
Ik draai ook altijd mijn km-teller van de auto terug om weer opnieuw kilometers te maken en er vervolgens weer meer mee te kunnen rijden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Ik zie hier mensen die zeggen dat LU weer normaal is. Kan het zo zijn dat het bij mij nog steeds niet werkt?
Ik kan nog niets downloaden...
begint nu wel lang te duren...

Edit: correctie: downloaden met Altbinz gaat prima, Spotlite haalt nog niets op....

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 08-11-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:53:
Ik zie hier mensen die zeggen dat LU weer normaal is. Kan het zo zijn dat het bij mij nog steeds niet werkt?
Ik kan nog niets downloaden...
begint nu wel lang te duren...

Edit: correctie: downloaden met Altbinz gaat prima, Spotlite haalt nog niets op....
optie headers verwijderen en opnieuw downloaden al geprobeerd? Probeer zelf eens 1 en ander ipv dat afwachtende houding. :P

Edit: reactie op hieronder. Mopperen laat ik wel over aan mijn vriendin en die is er in het weekend weer, heb je ff geduld? :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Heb ik toevallig net gedaan! Werkte inderdaad! Bedankt in elk geval :)
Had al andere dingen geprobeerd hoor, dus niet meteen mopperen svp

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-11-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018

Dit is niet de bedoeling. Lees de topicwaarschuwing.

Ik heb supernews, lekker goedkoop en snel, trekt gewoon de volle 15mbyte per seconde.

[ Voor 68% gewijzigd door IEF op 10-11-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 11:51
Check even de Tweets van LU..
(1) As you may have noticed, our services are almost fully working again. Some of you may still experience some minor problems.

(2) We apologize for the lack in communication, all our resources were dedicated to getting things working again.

(3) You, as our valued customer, will be fully compensated for the downtime and we will add the down time to your account.

(4) Thanks again for your patience, it is much appreciated!!

Erg netjes dat ze de downtime compenseren ! Hulde voor LU

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 09-11-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik ben al met al sowieso zeer tevreden over LU en dat voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dacuuu schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:49:
Check even de Tweets van LU..
Erg netjes dat ze de downtime compenseren ! Hulde voor LU
Zeker netjes (gezien de belabberde service, had ik dit eigenlijk niet verwacht), maar imo wél terecht dat klanten gecompenseerd worden. Ik blijf erbij dat LU eerder maatregelen had kunnen nemen, omdat al weken bekend was dat NSE op een bepaalde datum op moest houden. Tuurlijk zou er sowieso downtime geweest zijn, maar niet zo lang als nu het geval was.

Maar goed, al met al een nette oplossing. Mocht de service ook ooit nog eens verbeteren, dan kom ik misschien nog weleens terug... :)

[ Voor 10% gewijzigd door KillerBee op 09-11-2011 11:34 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
Kan nog steeds niet met LU mijn spotlite database updaten... downloaden gaat wel maar wat onstabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:40:
Kan nog steeds niet met LU mijn spotlite database updaten... downloaden gaat wel maar wat onstabiel.
Harribo in "Newsservers met binaries [Deel 11]"

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Even geduld hebben nog. Er staat dat de problemen 'bijna' verholpen zijn. Dus nog niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is LU wat de klok slaat hierzo, ik begin te geloven dat 99% van ons op LU zit en ik bij die 1% hoor. Misschien een apart draadje voor LU? Dat zou dan geweldig lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:32:
Het is LU wat de klok slaat hierzo, ik begin te geloven dat 99% van ons op LU zit en ik bij die 1% hoor. Misschien een apart draadje voor LU? Dat zou dan geweldig lopen.
Ach, dat is de laatste paar dagen. En het is op dit moment ook de enige waar echt bijzondere dingen gebeuren. Als er niets gebeurt met een server hoef je er ook niet over te schrijven.

De afgelopen 11 topics gingen over de rest. Maar om je een plezier te doen: Ik ga het nu over Astraweb hebben. Daar heb ik een block account van 180 GB. Dat werkt gewoon, verder niets te melden. :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, het gaat nu over Astraweb!!!!!! Kom terug jongens, het gaat nu over die ene procent :D !!!

offtopic:
Oke, dit was niet wat ik bedoelde. Ik wacht een beetje op de reacties van I-telligent gebruikers en lees continu Sunny en LU berichtjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:07
Hier XLNed, niets te melden. Het werkt perfect.

We doen met een een paar vrienden aan account sharing en hebben het aanbod van Sunny eens bekeken en getest. We stappen binnenkort over naar Sunny. De snelheid bleek stabiel, de retentie werd gehaald, ...
Van XLNed geen klachten, maar de retentie is ondertussen achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier I-telligent, werkt nu ook goed maar de snelheid lijkt hoger dan normaal. Vroeger haalde ik een stabiele snelheid van 2.44 MB/s en nu haal ik een schommelende snelheid van 3.5 MB/s ongeveer. (20Mbit abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 16:05
Hier een XSusenet gebruiker!

Heb zo'n half jaar abbo voor de helft van het geld genomen, nog geen spijt van gehad. Goede retentie en continu max snelheid (4.8MB op een 40mbit lijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Volgens de support van Hitnews zou het weer goed moeten werken, en het werkt ook weer heb ik gehoord.

Je kunt nu het oude adres news.hitnews.eu gebruiken, maar ook news.hitnews.com

Aan de retentie wordt nog gewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2018
via news.hitnews.com vanmorgen strak 9 mbit download, dus loopt weer als een speer

Ergste problemen lijken opgelost bij hitnews, aan de retentie word nog gewerkt,maar die vind ik niet het allerbelangrijkste meeste wat ik down is toch jonger. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een newsxs gebuiker : alles werkt weer ben een bijna weekje bij sunny geweest maar denk dat ik bij newsxs blijf... weet iemand waar hun servers heen zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:00:
hier een newsxs gebuiker : alles werkt weer ben een bijna weekje bij sunny geweest maar denk dat ik bij newsxs blijf... weet iemand waar hun servers heen zijn gegaan?
De afgelopen dagen is dit al veelvuldig verteld. Maar ik zal je op weg helpen, draai de letters van je USP maar om. :9

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:01:
Hier I-telligent, werkt nu ook goed maar de snelheid lijkt hoger dan normaal. Vroeger haalde ik een stabiele snelheid van 2.44 MB/s en nu haal ik een schommelende snelheid van 3.5 MB/s ongeveer. (20Mbit abbo)
Nou bij mij precies omgekeerd, ik heb in de periode dat ik bij i-telligent zit 1x een klaag mail toegezonden en gisteren mijn 2de.

Ik haal van mijn poep-UPC 120Mbit 50Mbit, dit is een UPC probleem maar van de 50Mbit die ik nog heb haal ik via i-telligent maximaal 38Mbit en af en toe mijn miezerige 50Mbit dus reden genoeg om even aan de bel te trekken, ik werd verrast door een telefoontje en een uitleg van ruim 10 minuten, op zich keurig maar mocht korter.

Volgens hun zitten naast hun nog tig andere providers op dezelfde lijn dus hij is overbelast en ze zijn bezig met hun eigen lijnen zodat ze weer hun oude zelf worden, wanneer werd mij niet verteld dus werd er vriendelijk verzocht nog heel even geduld te hebben.

Ik geef ze nog tot eind volgende week en dan switch ik anders naar Astraweb, simpel.

Heb nu bijna 2 jaar via hun gedownload zonder problemen dus krediet hebben ze al opgebouwd maar over 2 weken loopt mijn abo af en kan ik hem stopzetten, kans bestaat en is groot dat ik terug ga naar hun als ze hun netwerk op orde hebben want qua service zijn zij in mijn ogen de enige "service" provider, de rest is usenetprovider.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:32:
De meeste gebruikers hier die vragen / klachten hebben zitten bij de goedkopere aanbieders. Als je bij supernews of giganews ofzo zit heb je geen vragen / klachten en na 2 keer melden dat je je maximale verbinding met de helft van de lijnen haalt en dat de retentie klopt en dat al je vragen gelijk beantwoord worden etc. begint ook te vervelen ;)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Maar als 99% van ons op LU zit, moeten we dan een apart draadje hebben voor die 1%? :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• yannickie111
Royz schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:28:
Maar als 99% van ons op LU zit, moeten we dan een apart draadje hebben voor die 1%? :P
Oftewel, gewoon gezellig alle nieuwsservers in 1 topic, staat ook alles overzichtelijk bij elkaar :)

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:28
De retentie op de XSNews IPv6 server lijkt opeens een stuk hoger te liggen, ik kan nu zonder problemen bestanden van ruim 870 dagen binnenhalen, stuk hoger dan de 585 dagen die ze op hun website vermelden.
En via IPv6 is het gratis :) (helaas is de registratie gesloten).

• SYQ
  • Niet online

SYQ

huh, net mail gehad van LU dat ik heb betaald en dus mijn abo heb verlengd. Meer mensen zo'n bericht ontvangen?

• Bor
  • Laatst online: 12:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SYQ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:36:
huh, net mail gehad van LU dat ik heb betaald en dus mijn abo heb verlengd. Meer mensen zo'n bericht ontvangen?
Nope , had je een doorlopend abonnement?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Waarschijnlijk is dat standaard e-mail dat je ontvangt omdat LU een paar dagen compensatie heeft gegeven.

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ahh dacht al ik heb niks betaald of wat dan ook, snel op paypal gekeken daar ook niks geks te zien :) enig idee hoeveel dagen ze hebben gegeven ter compensatie?

• SunnyD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
SYQ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:41:
ahh dacht al ik heb niks betaald of wat dan ook, snel op paypal gekeken daar ook niks geks te zien :) enig idee hoeveel dagen ze hebben gegeven ter compensatie?
4

[ Voor 44% gewijzigd door SunnyD op 19-11-2011 17:33 ]

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24
Voor zo een goedkope aanbieder, vind ik dit zeer netjes ! Ik blijf dat ook zeker bij LU zitten. Alles werkt weer als van ouds ! :)

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval nav mijn paypal-melding het geld terug gehad.
Nu maar per maand of bij een anders.
Even afwachten hoe het verder OK blijft met LU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:36:
Helaas, het tegendeel...

Thank you very much for using LightningUsenet. This is a kind reminder that your NORMAL subscription will end within 7 days.

If you would like to continue using our Usenet service, please login to our website to buy extra usenet access

Zonder compensatie verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dus er staan geen vier extra dagen bij, als je inlogt met je account gegevens op de LU site? Bij mij wel namelijk.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb geen mail gehad van LU,
Maar als ik naar account info en dan naar subscriptions ga, dan zie ik daar inderdaad een abonnement staan dat van 24-jan tot 28-jan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:59:
[...]

Helaas, het tegendeel...

Thank you very much for using LightningUsenet. This is a kind reminder that your NORMAL subscription will end within 7 days.

If you would like to continue using our Usenet service, please login to our website to buy extra usenet access

Zonder compensatie verder.
Probeer eens in te loggen.

dan krijg je misschien dit te zien
Description Start date End date
lightning usenet subscription 30-Nov-2011 04-Dec-2011
lightning usenet subscription 22-Aug-2011 30-Nov-2011

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb wel een mail, maar ik had ook een jaar abbo voor 3e per maand ofzo. Overigens werkt het bij mij niet vandaag

[ Voor 22% gewijzigd door Royz op 12-11-2011 01:18 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
LU ligt er op dit moment weer helemaal uit hier.
M'n abbo loopt tot 23 nov, ik verleng het voorlopig nog maar even niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:12
SunnyD schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:30:
LU ligt er op dit moment weer helemaal uit hier.
M'n abbo loopt tot 23 nov, ik verleng het voorlopig nog maar even niet...
ja hier ook, zal wel onderhoud zijn, draait verders altijd als een speer en heb nog 5 maanden staan.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
zal inderdaad wel nachtelijk onderhoud geweest zijn dan.
Hier draait hij in ieder geval op volle snelheid op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Volgens hitnews.eu is de retentie daar weer 570 dagen.
Hitnews.com zegt nog 350 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
M a r c o schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:19:
zal inderdaad wel nachtelijk onderhoud geweest zijn dan.
Hier draait hij in ieder geval op volle snelheid op het moment.
Bij mij vanochtend ook weer maar op dit moment is het vreselijk onstabiel.
Ik maak nu gebruik van UL en Sunny tegelijk en toch is de downloadcurve net een berglandschap. Dit in tegenstelling tot de strakke lijn bij 40Mbit als ik een bestand download van BBned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Sinds de problemen met LU is de verbinding slecht dan wel niet ruk.
Nu ook haal ik soms onder de 800 kb/s.
Hiervoor was het toch altijd 4 a 5 mb/s strak.

Op deze manier ga ik weer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier wederom weer "k"met LU
Sunny draait wel redelijk stabiel, LU staat te klapperen als een dolle...
schommelt tussen 5 Mb tot 10 Bytes/s
soms connection error, dan weer max 100k, dan weer niets..
Zal wel weer 'iets' zijn.
heb wel 4 dagen comp gekregen voor de problemen van vorig weekend. dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik heb sinds kort ook beetje matige ervaringen met LU, veel dingen die sabnzbd download faalt de validatie of hij kan hem niet repareren.

Ik heb nog behoorlijk lang een abonnement lopen dus dat is eigenlijk net kut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheid met I-telligent is niet meer 3,50 MB/s maar weer gewoon 2,44 MB/s helaas. Verder is de retentie niet meer 500+. Dat zouden ze op de website moeten aanpassen aan de werkelijkheid. Ik probeerde iets van 350 dagen oud op te halen maar dat kwam allemaal incompleet binnen. Gelukkig vond ik een andere download van 105 dagen oud wat wel probleemloos opgehaald werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

t zit idd flink te kutten.
snelheid schommelt op en neer en sommige lijntjes komen mondjesmatig vol terwijl t volgende lijntje snel loopt.
-edit-
nu inees 51 Mbit :P

en terug naar 18 :')

[ Voor 16% gewijzigd door marcel-o op 12-11-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh4wn schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:53:
Ik heb sinds kort ook beetje matige ervaringen met LU, veel dingen die sabnzbd download faalt de validatie of hij kan hem niet repareren.

Ik heb nog behoorlijk lang een abonnement lopen dus dat is eigenlijk net kut..
Zit in het zelfde schuitje, loopt nog tot Feb2012
Ga hierna niet meer verlengen, ga op zoek naar een echte news server.
Misschien een tikkie duurder maar wel stabiel.

LU heeft echt goed gewerkt, maar de laatste 8 dagen waren gewoon ruk.
en probleem wat ik er mee heb is dat er gewoonweg niet wordt gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bQ1fX.jpg

zo lijkt t wel op 'n lightning idd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Volgens mij zijn ze slachtoffer van hun eigen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik krijg niks meer fatsoenlijk binnen met LU. De helft van de bestanden is beschadigd. :@ Waardeloos nu.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 12-11-2011 22:23 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
enomiss schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:23:
Ik krijg niks meer fatsoenlijk binnen met LU. De helft van de bestanden is beschadigd. :@ Waardeloos nu.
Vreemd want met m'n proefaccount van XSNews komt wel alles snel en goed binnen.
Dat betekent dat ze LU op een 2erangs server hebben gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Pistolebob schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:27:
[...]

Vreemd want met m'n proefaccount van XSNews komt wel alles snel en goed binnen.
Dat betekent dat ze LU op een 2erangs servers hebben gezet :/
Precies, een of andere waardeloze noodoplossing of zo. Heb nooit problemen gehad met LU. Was eigenlijk altijd erg tevreden.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dan snap ik niet hoe ik vandaag meerdere series, en 2 1080p films binnen heb gehaald met LU, op stabiel 2,4MByte/s (20 Mbit) en alles compleet zonder par bestanden nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyD
Ik heb er een 60Mbit Sunny account bij genomen, is ook niet om over naar huis te schrijven, haalt nog net geen 20, maar samen met LU kom ik toch gemiddeld op 35 uit...

edit
Ik merk nu dat ik met Sunny minimaal 10 lijntjes moet gebruiken om op 40Mbit te komen....

[ Voor 23% gewijzigd door SunnyD op 13-11-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

M a r c o schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:00:
Dan snap ik niet hoe ik vandaag meerdere series, en 2 1080p films binnen heb gehaald met LU, op stabiel 2,4MByte/s (20 Mbit) en alles compleet zonder par bestanden nodig te hebben.
ik ook niet, ik krijg niet eens verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandaahl
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

Royz schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:53:
[...]

ik ook niet, ik krijg niet eens verbinding
Gebruik je SSL? Probeer eens een andere poort. Bij mij heeft dat geholpen.

Tevens een paar extra dagen ter compensatie. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vandaahl op 13-11-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Vandaahl schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:28:
[...]

Gebruik je SSL? Probeer eens een andere poort. Bij mij heeft dat geholpen.

Tevens een paar extra dagen ter compensatie. :)
WTF, mijn gebruikersnaam klote niet meer, was blijkbaar veranderd aan mijn kant :/.

anyway ben blij dat ie iets doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik krijg de laatste tijd vaak incompletes op series met Astraweb. Iemand die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 21:12

The.Force

*Bauer Addict

Pff, hitnews (ssl) is hier ook shit, variabele snelheid & veel incompleet...

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 12:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De snelheid bij LU is zeer wisselvallig de laatste dagen. Het komt zelden voor dat ik de snelheid echt constant kan houden en het valt op dat veel niet compleet is. Ik hoop echt dat men dit snel kan oplossen want zoals het nu lijkt zal ik niet gaan verlengen.

De e-mail mbt verlenging heb ik overigens helemaal nog niet gekregen :?

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 13-11-2011 19:59 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:57
Bij mij schommelde de snelheid ook enorm bij LU.
maar eens een maandje supernews proberen.
dan maar iets meer geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:46
ik weet niet of dit het topic ervoor is maar kon niks anders vinden :P
heb al een hele tijd een abbo bij easy usenet, nooit problemen mee gehad
nu download ik vandaag voor het eerst in een week weer iets en zat ik het eerste kwartier op een snelheid niet hoger dan 40kbps daarna een sprong naar 12000kbps voor 2 minuten en vanaf toen weer rond de 1500 kbps
heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen ???

met een speedtest enzo haal ik wel normale snelheden

groeten

rickie19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 13:39

Lulukai

God's gift to women

Eweka heeft blijkbaar (in stilte?) een 2e pakket ingevoerd: 9,60 euro voor 100 Mbit.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
ik heb even naar sunny gekeken,maar ik vind het nogal vreemd dat ze je naw gegevens willen hebben voor iets wat ze toch online leveren, ze hoeven geen pakket bij je aan de deur af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefxr schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:40:
ik heb even naar sunny gekeken,maar ik vind het nogal vreemd dat ze je naw gegevens willen hebben voor iets wat ze toch online leveren, ze hoeven geen pakket bij je aan de deur af te leveren.
Zo vreemd is dat niet. Als jij het account zou misbruiken, zou het wel fijn zijn bij wie ze moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

thefxr schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:40:
Als bedrijf moet je weten met wie je zaken doet, of het nou enkel een online 'levering' is of iets fysiek maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
PowerSp00n schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:33:
[...]

Als bedrijf moet je weten met wie je zaken doet, of het nou enkel een online 'levering' is of iets fysiek maakt niet uit.
bedoel je dat als verplichting van de staat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
The.Force schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:01:
Pff, hitnews (ssl) is hier ook shit, variabele snelheid & veel incompleet...
Ik kreeg gisteravond deze mail vanaf mijn Synology NAS:
Hallo,

SABnzbd heeft "" gedownload

Klaar om 2011-11-13 21:22:12
Hoeveelheid gedownload 8.5 GB

Resultaat van de opdracht:

Fase stage-download
Gedownload in 32 minutes 45 seconds met een gemiddelde van 4.4 MB/sec

Fase stage-repair
[HTFA6NGJS438KQR] Snelle Controle OK

Fase stage-unpack
[HTFA6NGJS438KQR] 4 bestanden/mappen uitgepakt in 11 minutes 57 seconden

Veel plezier!
Dat is lang geleden dat ik vrijwel de maximale snelheid van mijn internetverbinding haalde met downloaden van usenet i.c.m. Hitnews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 11:04
Newsxs is niet meer wat het geweest is... :(

De snelheid fluctueert steeds meer, eerst alleen tijdens de piekuren, maar nu ook al gewoon overdag. De enige tijd dat ik nog de volle bak van ze krijg is s'nachts. (UPC FP60 in Eindhoven, btw)

Alles wat ouder is dan 350 dagen is incompleet, maar 95% van de posts zijn nog wel te parren, wat 400 dagen of ouder is, is gewoon weg. En dat terwijl ze een retentie van 500+ dagen claimen.

Eeen paar maanden geleden haalde ik nog 24/7 full speed hier, en de retentie klopte ook met wat op hun website stond.

Jammer dat Newsxs zo brak wordt... Kan ik weer op zoek naar een andere USP. En dat wordt lastig zonder creditcard of internetbankieren. :(

Ik sta vrijwillig onder bewind, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

[b][message=37130662,noline] Kan ik weer op zoek naar een andere USP. En dat wordt lastig zonder creditcard of internetbankieren. :(
Eweka kan evt. gewoon per normale bank overschrijving.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
ronaldhofstee schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:59:
Ik krijg de laatste tijd vaak incompletes op series met Astraweb. Iemand die hier ook last van heeft?
Ik heb ondertussen maar gewoon een accountje bij Supernews genomen, is ook nog eens goedkoper! :9~
En zoals ik verwachtte hier nog geen last gehad van incompletes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Richub schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:03:
Newsxs is niet meer wat het geweest is... :(

Jammer dat Newsxs zo brak wordt... Kan ik weer op zoek naar een andere USP. En dat wordt lastig zonder creditcard of internetbankieren. :(
Heb nog even geduld met z'n allen. De grootste news-server op aarde is plat gelegd. Alle resellers lijken massaal naar XSnews te zijn overgestapt (Zo'n 8 dagen geleden, ook newsXS). Dan kun je capaciteitsproblemen verwachten. Het vergt iets meer dan één druk op de knop om dat te verhelpen.
SERVER STATUS / NIEUWS

Datum: 14 november 2011

Vanmiddag tussen 14:00 en 15:00 CET zal er een downtime zijn van ongeveer 1 uur om bestaande probelemen op te lossen.
Komende 48 uur zullen er nog meer werkzaamheden plaatsvinden waardoor korte onderbrekingen kunnen plaatsvinden in de dienstverlening.
Na deze werkzaamheden zullen snelheidsproblemen en problemen met incompleets grotendeels zijn opgelost.

Onze exuses voor dit ongemak.

NewsXS Support Team
Als het in een paar dagen verholpen is lijkt mij dat OK.

8)7

[ Voor 1% gewijzigd door knakworst op 14-11-2011 14:06 . Reden: NewsXS / XSNews verward met elkaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Hm, ik had er even niet bij stilgestaan dat ook Newsxs daar last van kon hebben... :X

Ik wacht wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 04-10 18:30
LU loopt hier weer als een speer.
Geef ze ook even de kans omalles weer op orde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Laatst online: 11:24
coob schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:01:
LU loopt hier weer als een speer.
Geef ze ook even de kans omalles weer op orde te krijgen.
Yup, alles draait weer naar behoren, dat kan ik beamen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 04-10 18:30
Niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Laatst online: 05-10 20:59
Is xsnews niet een nederlands bedrijf. Brein zou deze ook plat kunnen krijgen als dat zo is.
knakworst schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:02:
[...]

Heb nog even geduld met z'n allen. De grootste news-server op aarde is plat gelegd. Alle resellers lijken massaal naar XSnews te zijn overgestapt (Zo'n 8 dagen geleden, ook newsXS). Dan kun je capaciteitsproblemen verwachten. Het vergt iets meer dan één druk op de knop om dat te verhelpen.

[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ze zijn flink aan het werk bij Newsxs, ik kom er al sinds gisteravond laat niet meer op. Ook hun website ligt eruit. Spotlite geeft bij opstarten aan dat de serverconfiguratie niet goed is.

Toeval of niet, ook nzbindex ligt nu plat.

Maar eens kijken of ik morgen overdag meer succes heb... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:08

Laguna

Connaisseur

Aangezien zowat iedere reseller (die voorheen bij NSE zat) nu overgestapt is naar XSNews, heb ik sterk het vermoeden dat Brein binnenkort bij hen gaat aankloppen..

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 15-11-2011 13:53 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Laatst online: 05-10 20:59
Snap niet waarom de resellers niet naar een buitenlandse partij gaan. Je kan op je buik schrijven dat brein inderdaad xsnews gaat aanpakken
Laguna schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:49:
Aangezien zowat iedere reseller (die voorheen bij NSE zat) nu overgestapt is naar XSNews, heb ik sterk het vermoeden dat Brein binnenkort bij hun gaan aankloppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien bekend of en zo ja wat voor compensatie LU geeft voor het 1,5 week uit de lucht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 06-10 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:05:
Is er misschien bekend of en zo ja wat voor compensatie LU geeft voor het 1,5 week uit de lucht zijn?
Hier werkt LU gewoon hoor, alleen met vlagen niet. Echter geven ze een dag extra als ze down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:09

Wildfire

Joy to the world!

Nou, de ComputerTotaal besteed in het december-nummer weer eens een hoop aandacht aan Usenet. Installatie, providers (getest en al), software (ook getest) en tips & trucs.

Wedden dat er weer een hoop n00bs op Spotnet komen :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 11:51
Wildfire schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:36:
Nou, de ComputerTotaal besteed in het december-nummer weer eens een hoop aandacht aan Usenet. Installatie, providers (getest en al), software (ook getest) en tips & trucs.

Wedden dat er weer een hoop n00bs op Spotnet komen :P
Jaar of 8 geleden, toen ik met usenet begon. En alles nog met de hand moest doen, headeren etc. En er op FTD nog een leden cap zat. was het zo behulpzaam allemaal. Nadat alle noob pc bladen er aandacht aan gingen besteden ging alles berg afwaarts. Ik kom nog wel aan mijn spul hoor. Maar de gezelligheid is er wel grotendeels van af. En Stichting BreinLOOS en vriendjes gaan er weer achteraan omdat half Nederland op usenet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een post van 350 dagen oud niet eens compleet ophalen. Pf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:05:
LU werkt toch al lang weer? Hier geen problemen in ieder geval, krijg alles weer op volle snelheid binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:07

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Ze waren even down. Als je LU op twitter volgt, dan had je het geweten :)

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

[...]

[...]

8)7
Valt xsusenet ook onder dit hoedje? De snelheid is sinds gisteren erg laag. Schommeld steeds tussen 1 en 3 MB/s. Ik denk niet dat het zin heeft om een ticket aan te maken, vorige keer werd er ook niet op geantwoord. Nou ja, ik kijk het wel even aan, zodra het abbo afloopt ga ik zowiezo iets anders proberen. Ze zijn wel goedkoop maar ben er niet erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 08:43
gertitombo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:15:
Ze waren even down. Als je LU op twitter volgt, dan had je het geweten :)
Alsof ik dat niet wist ;) Ik zeg toch LU werkt al lang weer. Is zeker geen 1,5 week down geweest en als het goed is heb je 3 dagen extra gekregen.
edit: oh je bedoelt dat ze vandaag ook even een uurtje down zijn geweest. Niet eens gemerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door sverzijl op 15-11-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grootste news-server op aarde is plat gelegd.
Je weet niet echt waar je het over hebt of wel :F
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints naar $film dus. De volgende keer wordt er direct een OW uitgedeeld.