Nou bij mij precies omgekeerd, ik heb in de periode dat ik bij i-telligent zit 1x een klaag mail toegezonden en gisteren mijn 2de.
Ik haal van mijn poep-UPC 120Mbit 50Mbit, dit is een UPC probleem maar van de 50Mbit die ik nog heb haal ik via i-telligent maximaal 38Mbit en af en toe mijn miezerige 50Mbit dus reden genoeg om even aan de bel te trekken, ik werd verrast door een telefoontje en een uitleg van ruim 10 minuten, op zich keurig maar mocht korter.
Volgens hun zitten naast hun nog tig andere providers op dezelfde lijn dus hij is overbelast en ze zijn bezig met hun eigen lijnen zodat ze weer hun oude zelf worden, wanneer werd mij niet verteld dus werd er vriendelijk verzocht nog heel even geduld te hebben.
Ik geef ze nog tot eind volgende week en dan switch ik anders naar Astraweb, simpel.
Heb nu bijna 2 jaar via hun gedownload zonder problemen dus krediet hebben ze al opgebouwd maar over 2 weken loopt mijn abo af en kan ik hem stopzetten, kans bestaat en is groot dat ik terug ga naar hun als ze hun netwerk op orde hebben want qua service zijn zij in mijn ogen de enige "service" provider, de rest is usenetprovider.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."