Ben sinds kort ook overgestapt van torrents naar nieuwsgroepen. Helaas doet Deutsche Telekom niet aan nieuwsservers en ben ik dus op zoek gegaan naar alternatieven. Ben uiteindelijk uitgekomen bij een gratis accountje van XSUsenet. Alleen is dat account de laatste tijd vaker de oorzaak van "server too busy"-vermeldingen in m'n sabnzbd+ log dan dat er daadwerkelijk iets gedownload word.
Ben het op dit moment een beetje beu en ben op zoek naar een alternatief. Aan hoge snelheden heb ik niets gezien ik zelf een DSL verbinding heb van .75mbit (lang leve vergeten dorpen....), daarom was het XSUsenet account voor mij ook ruim voldoende met 1mBit down max
Ik ben daarom dus eigenlijk ook op zoek naar een soortgelijk iets, maar steeds als ergens gratis staat dan gaat het over 5-20mbit down onbeperkte hoeveelheid gigs en max 10-14 dagen. Ik heb weinig zin om elke 2 weken ergens een nieuw gratis account aan te gaan zitten maken dus ben nu eigenlijk wel bereid een betaald account te nemen. Maar ook hier kom ik eigenlijk alleen maar die "belachelijk" hoge snelheden tegen.
Een blockaccount is eigenlijk iets wat ik wel overweeg, maar in de laatste paar reacties hierboven krijg ik zo'n beetje het idee dat dat misschien ook niet de beste oplossing is. Zijn er misschien oplossingen waarvan ik nog niet op de hoogte ben of zijn er meer providers die een ultra trage gratis verbinding ter beschikking stellen ? Volgens de gissingen van SabNZBd+ zou ik iets van 20-25gb per maand verbruiken.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya