Hallo tweakers
Ten eerste, ik twijfelde waar ik dit topic moest posten, dus kan hij als
hij verkeerd geplaatst is verplaatst worden naar de goede sector?
Ik heb bij een nieuwe webshop, mobily.nl een LG Optimus 2x besteld,
gewoon los en hij koste me 450 euro. Maar ik wilde graag onder rembours betalen,
dus kwamen er 8 euro aan rembourskosten bij, wat het op een totaal van 458.00 brengt.
Nu heb ik een bon opgestuurd gekregen, en de melding dat het pakketje vandaag waarschijnlijk geleverd zou worden. Op de bon staan duidelijk 8 euro rembourskosten, en ik heb hem zojuist binnengekregen.
Ik zag een marrokaanse vrouw die niet eens een TNT busje had, uitstappen. Wel had ze de welbekende TNT kleren aan. Ze kwam me het pakketje overhandigen, en zei dat ik moest tekenen.
Maar nadat ze even nadacht zei ze dat ik toch niks hoefde te tekenen, het was blijkbaar een pakketje die ook bij de buren afgeleverd kon worden, dit wees mij erop dat dit geen rembourszending was.
Dus ik vroeg haar of ik moest betalen, en ze zei, nee joh, dat hoeft niet.
Toen ging ze dus weg.
Samenvattend:
Het is een vrij nieuwe winkel, die kan fouten maken.
Ze hebben op de bon duidelijk 8 euro verzendkosten voor rembours staan.
De verzendwijze is volgens mij onjuist doorgevoerd.
Ik heb niks getekend en betaald.
In wat voor situatie bevind ik me nu? Ik heb uitgebreid lopen zoeken.
Ook al klinkt het mischien wat schooierig: Ik betaal die 458 euro natuurlijk liever niet.
Ik heb er lang voor gewerkt, dus ik kan het goed gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens mij is er toch echt iets fout gegaan.
Ik ben in ieder geval een dolblije LG Optimus 2x bezitter waarvoor ik niks heb betaald...
Ten eerste, ik twijfelde waar ik dit topic moest posten, dus kan hij als
hij verkeerd geplaatst is verplaatst worden naar de goede sector?
Ik heb bij een nieuwe webshop, mobily.nl een LG Optimus 2x besteld,
gewoon los en hij koste me 450 euro. Maar ik wilde graag onder rembours betalen,
dus kwamen er 8 euro aan rembourskosten bij, wat het op een totaal van 458.00 brengt.
Nu heb ik een bon opgestuurd gekregen, en de melding dat het pakketje vandaag waarschijnlijk geleverd zou worden. Op de bon staan duidelijk 8 euro rembourskosten, en ik heb hem zojuist binnengekregen.
Ik zag een marrokaanse vrouw die niet eens een TNT busje had, uitstappen. Wel had ze de welbekende TNT kleren aan. Ze kwam me het pakketje overhandigen, en zei dat ik moest tekenen.
Maar nadat ze even nadacht zei ze dat ik toch niks hoefde te tekenen, het was blijkbaar een pakketje die ook bij de buren afgeleverd kon worden, dit wees mij erop dat dit geen rembourszending was.
Dus ik vroeg haar of ik moest betalen, en ze zei, nee joh, dat hoeft niet.
Toen ging ze dus weg.
Samenvattend:
Het is een vrij nieuwe winkel, die kan fouten maken.
Ze hebben op de bon duidelijk 8 euro verzendkosten voor rembours staan.
De verzendwijze is volgens mij onjuist doorgevoerd.
Ik heb niks getekend en betaald.
In wat voor situatie bevind ik me nu? Ik heb uitgebreid lopen zoeken.
Ook al klinkt het mischien wat schooierig: Ik betaal die 458 euro natuurlijk liever niet.
Ik heb er lang voor gewerkt, dus ik kan het goed gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens mij is er toch echt iets fout gegaan.
Ik ben in ieder geval een dolblije LG Optimus 2x bezitter waarvoor ik niks heb betaald...