Dat lijkt me meer incidenteel. Voor de rest van het x-aantal miljarden mobiele aansluitingen gaat dit veelal niet op... maar dat is niet echt een discussie voor dit topic verder.Marzman schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:13:
[...]
Ik kan het me niet voorstellen. Ik betaal nu 12 euro voor 250 belminuten en 1 GB data. Voor 100 belminuten en 1 GB data betaal ik 14,94. Niet echt de moeite om te downgraden om te gaan Viberen. De telecomproviders maken de aanbiedingen zelf wel zo dat het niet interessant is
Zijn er nog een beetje aardige tv apps voor android ik zag dat uitzending gemist niet meer werkt.
Burp
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je moet betalen? Ik heb gehoord over CreditCards, maar ook over een 3vCard, die ik zou kunnen kopen bij een Primera, weet iemand hier iets van? heb zelf geen CreditCard maar wil graag DoodleJump kopen!
Alvast bedankt!
---
Ik kon in dit topic wel iets vinden (excuses, verkeerd gezocht), maar op de site van google zou ik niet weten waar ik moet zoeken/kijken.
EDIT: Nogmaals sorry, bericht verkeerd gelezen.
Alvast bedankt!
---
Ik kon in dit topic wel iets vinden (excuses, verkeerd gezocht), maar op de site van google zou ik niet weten waar ik moet zoeken/kijken.
EDIT: Nogmaals sorry, bericht verkeerd gelezen.
[ Voor 27% gewijzigd door Satom op 19-05-2011 11:54 ]
Over betalingsmethodes is in dit topic en eerdere delen al veel geschreven. Ook met Google is voldoende te vinden. Waarom kom je er niet uit?Vliegtuig02 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:42:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je moet betalen? Ik heb gehoord over CreditCards, maar ook over een 3vCard, die ik zou kunnen kopen bij een Primera, weet iemand hier iets van? heb zelf geen CreditCard maar wil graag DoodleJump kopen!
Alvast bedankt!
-delete-
[ Voor 108% gewijzigd door Satom op 19-05-2011 11:54 ]
Op google.com is heel duidelijk een veld te vinden waar je een zoekopdracht kunt uitvoeren.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Sorry, zoals aangegeven bericht verkeerd gelezen. Dacht dat er op de site zelf (market site) informatie stond.timovd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:53:
Op google.com is heel duidelijk een veld te vinden waar je een zoekopdracht kunt uitvoeren.
[ Voor 10% gewijzigd door Satom op 19-05-2011 11:54 ]
Verwijderd
Ik hoop niet dat ik dit dubbel plaats, maar ik kan het nergens anders vinden.
Ik wil graag Swype installeren, maar ik kan niet vinden waar dat moet.
Ik heb al in de market gezocht en op http://swypeinc.com/
iemand een linkje?
iemand een linkje?
Swype kan niet los aangeschaft worden en wordt standaard geleverd bij een paar (Samsung) telefoons..
Wil je Swype hebben en je hebt het niet pre-installed is het dus niet legaal mogelijk, illegaal uiteraard altijd.
Wil je Swype hebben en je hebt het niet pre-installed is het dus niet legaal mogelijk, illegaal uiteraard altijd.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Swype Beta Now OpenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:36:
Ik hoop niet dat ik dit dubbel plaats, maar ik kan het nergens anders vinden.
iemand een linkje?
At long last we've re-opened up the Swype Android Beta to a limited group.
» Click here to join »
Zo heb ik het gedaan en gewoon in het NL
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 14:14 ]
Ik ben op zoek naar een goede app om te gebruiken tijdens rallies. Ik heb op dit moment deze er op staan, maar daar is onlangs de "Special Stage" optie verwijderd en het is nog niet duidelijk wanneer deze terug komt. Daarnaast missen een aantal zaken die ik ook goed zou kunnen gebruiken in zo'n app.
Indien er toevallig meer rallyfans/rijders/navigatoren die wat meer programmeer kennis hebben (ik kan wel wat, maar niet zo veel!) zijn wil ik graag meehelpen aan de ontwikkeling van zo een app. Ik weet zeker dat velen erg blij zouden zijn.
In het kort zou de app dit moeten kunnen (zie ook de eerder genoemde rally app):
Dus, al veel gezocht en "rally" is tot nu toe de enige app die in de buurt komt, maar op dit moment dus weer enkel voor regelmatigheidsrallys en niet te bruiken voor special stage rallies. Dusss, wie weet weet iemand iets dat ik als alternatief kan gebruiken (ben al met tasker aan de gang gegaan, maar die extra laag maakt alles te traag en onbetrouwbaar voor tijdens een rally) of wil iemand overwegen (samen met ons rallyteam) zo'n app te ontwikkelen? Ik heb zoals eerder gezegd wel wat programmeer kennis, maar zeker niet genoeg om zo'n app in z'n geheel in elkaar te slingeren.
Voor wat meer info over ons team en foto's van de auto waar mijn Desire HD ingebouwd wordt indien ik zo'n app goed werkend krijg kun je altijd eens door ons 205 opbouw topic op rallysport bladeren.
Indien er toevallig meer rallyfans/rijders/navigatoren die wat meer programmeer kennis hebben (ik kan wel wat, maar niet zo veel!) zijn wil ik graag meehelpen aan de ontwikkeling van zo een app. Ik weet zeker dat velen erg blij zouden zijn.
In het kort zou de app dit moeten kunnen (zie ook de eerder genoemde rally app):
- Klok functie (klok tijd gesynchroniseerd met Frankfurt en/of aan te passen aan tijd organisatie).
- Invoeren tijdschema rally (service OUT - TC (tijdcontrole) - RC (Routecontrole) - Start KP - Stopfinish KP Regroup in - Regroup out - Service IN)
- Tijdens verkennen invoeren GPS locatie start, vliegende finish, stopfinish, regroup, service.
- Tijdens de rally aan de hand van werkelijk gereden tijden het tijdschema dynamisch aanpassen.
- Met behulp van de GPS coordinaten controleren of het schema gevolgd wordt en automatisch KP tijden registreren.
- Werkelijke KP tijden in kunnen voeren (of evt. van rallytiming.nl zien te plukken)
- Bijhouden eigen totaaltijd en weer indien mogelijk overzicht klassement m.b.v. rallytiming.nl
Dus, al veel gezocht en "rally" is tot nu toe de enige app die in de buurt komt, maar op dit moment dus weer enkel voor regelmatigheidsrallys en niet te bruiken voor special stage rallies. Dusss, wie weet weet iemand iets dat ik als alternatief kan gebruiken (ben al met tasker aan de gang gegaan, maar die extra laag maakt alles te traag en onbetrouwbaar voor tijdens een rally) of wil iemand overwegen (samen met ons rallyteam) zo'n app te ontwikkelen? Ik heb zoals eerder gezegd wel wat programmeer kennis, maar zeker niet genoeg om zo'n app in z'n geheel in elkaar te slingeren.
Voor wat meer info over ons team en foto's van de auto waar mijn Desire HD ingebouwd wordt indien ik zo'n app goed werkend krijg kun je altijd eens door ons 205 opbouw topic op rallysport bladeren.
Verwijderd
Ik had ooit iemand bij mij in de auto die het volgende met zijn mobiele telefoon kon:
1. Hij selecteerde een muziek bestand op zijn mobiele telefoon..
2. Zocht een vrije radio frequentie op mijn autoradio
3. Legde zijn gms in het vakje onder mijn autoradio
4. En we hadden muziek
Weet iemand of er ook een Android app is die dit kan? Ik heb zelf een Samsung Galaxy S2.
4. En we hadden muziek
Weet iemand of er ook een Android app is die dit kan? Ik heb zelf een Samsung Galaxy S2.
Volgens mij moet je daar niet een app voor hebben maar een FM transmitter....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je zou ook dit kunnen proberen. Naar mijn inziens minder moeite dan wat jij beschrijft (en dat heb ik al wel eens gezien, alleen daar moest er een andere radio voor ingebouwd worden + je had nog een kabel nodig, desbetreffend mobieltje was de iPhone)Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:55:
Ik had ooit iemand bij mij in de auto die het volgende met zijn mobiele telefoon kon:
4. En we hadden muziek
Wow, dat is echt tof! Ik wist niet dat zoiets bestond! Daarmee kan ik dus in mijn auto (ouder model, met nog alleen cassettespeler in het dashboard) met elke willekeurige telefoon met 3,5mm plug mp3tjes afspelen over de cassettespeler?
yeppa.Zinu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:45:
[...]
Wow, dat is echt tof! Ik wist niet dat zoiets bestond! Daarmee kan ik dus in mijn auto (ouder model, met nog alleen cassettespeler in het dashboard) met elke willekeurige telefoon met 3,5mm plug mp3tjes afspelen over de cassettespeler?
Tip voor Belgen die de Youtube-app niet kunnen vinden (kudos to Sabam) in de market. Met MarketAccess kan je het land van herkomst van je SIM-kaart (tijdelijk) wijzigen. Even naar NL verzetten en downloaden maar (dit is geen programma waarmee je paid-apps gratis mee kan downloaden, het doet enkel alsof je SIM-kaart uit een ander land komt).
De alpha versie van de Windows 7 Phone music player-clone is uit!
Gemaakt door dezelfde maker van LauncherPro (Federico Carnales).
Screenshot:
http://f.cl.ly/items/3z1X...a/2011-05-20_17.13.05.png
Video:
Download:
https://twitter.com/#!/fedecarnales/status/71353240654053377
Download (als je te maken heb met FC's):
https://twitter.com/#!/fedecarnales/status/71367506698317824
Screenshot:
Video:
Download:
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Kan iemand mij een app aanraden waarmee ik de scores en voortgang van robo defense kan backuppen? Wil mijn telefoon gaan upgraden naar 2.2 en wil de scores niet kwijtraken. Heb deze al gevonden maar die installeert ook troep op je telefoon.
Verwijderd
Titanium Backup. Moet je phone wel geroot voor zijn.Mr_gadget schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:41:
Kan iemand mij een app aanraden waarmee ik de scores en voortgang van robo defense kan backuppen? Wil mijn telefoon gaan upgraden naar 2.2 en wil de scores niet kwijtraken. Heb deze al gevonden maar die installeert ook troep op je telefoon.
Verwijderd
[Samsung Galaxy S2] Custom ROM's & Custom FirmwareVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:05:
[...]
Titanium Backup. Moet je phone wel geroot voor zijn.
Verwijderd
De BlackBerry heeft de knipperende LED-lampje, dat voor inkomende smsjes/mailtjes gaat knipperen...zo handig!
Daarop zoek ik de app voor de knipperende LED-lampje voor Samsung Galaxy S.
Weet een van jullie, misschien?
Vast en zeker bedankt!
Vast en zeker bedankt!
Iemand enig idee waarom de 9292ov widget niet zou werken? Hij blijft leeg staan. In het scherm staat "Voeg eigen locaties toe in 9292ovPro onder vertrektijden" en dat heb ik gedaan, maar er verandert niks in de widget. De refresh-button in de widget zelf doet ook niks...
De app zelf werkt wel oke. Reboot en re-install ook al geprobeerd...
De app zelf werkt wel oke. Reboot en re-install ook al geprobeerd...
Bedoel je dit misschien?Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:00:
De BlackBerry heeft de knipperende LED-lampje, dat voor inkomende smsjes/mailtjes gaat knipperen...zo handig!
Vast en zeker bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door bruce the boss op 21-05-2011 19:36 ]
Heb je daar een App voor nodig als de telefoon het ledje al heeft? Mijn X8 heeft dat standaard, in sommige Apps kan ik zelfs de kleur van de led instellen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:00:
Vast en zeker bedankt!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik weet niet of iemand hier gamekings volgt, maar Steven (een van de redactieleden daar) had het laatst in een video item over een soort race game voor android
Het was van bovenaf, en je moest, voordat de race begon, met je vinger de race lijn trekken die het karretje daarna ging volgen. Het was voor 2 spelers, dus eerst tekent pers. 1 een lijn en vervolgens pers. 2 een lijn.
Ik kan het helaas niet meer vinden en ben de naam kwijt
Weet iemand van jullie de naam?
Het was van bovenaf, en je moest, voordat de race begon, met je vinger de race lijn trekken die het karretje daarna ging volgen. Het was voor 2 spelers, dus eerst tekent pers. 1 een lijn en vervolgens pers. 2 een lijn.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Wauw, echt bedankt hiervoor!quartex schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:06:
Screenshot:
Video:
[video]
Download:
Vind al die wp7-dingen vet, hopelijk komt er nog een x een dualboot met android en wp7 voor Desire HD..
Verwijderd
Heel. Erg. Tof!quartex schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:06:
Screenshot:
Video:
[video]
Download:
Verwijderd
Wat betreft die W7 player: bestaat er een kans dat 'ie opeens niet meer werkt (omdat er een einddatum op zit, het is een alpha, of omdat MS moeilijk gaat doen)? Het lijkt me wel een handige player, vooral omdat je snel even op A t/m Z kan zoeken. Met m'n huidige HTC default player moet ik ELKE KEER die hele lijst met artiesten doorploegen... zwaar irritant. Draai je een nummer, wil je even wat anders, ga je naar de lijst, staat 'ie gewoon bovenaan i.p.v. (bijvoorbeeld) bij de artiest waarvan je wat aan het draaien bent...
Mss moet ik op zoek naar een andere (al officiele) player waarmee je sneller artiesten kan vinden..
Mss moet ik op zoek naar een andere (al officiele) player waarmee je sneller artiesten kan vinden..
ik gebruik mixzing op mijn motorola defy. Als ik daar snel naar een bepaalde artiest toe wil, begin ik met scrollen, pak de scrollbalk en sleep hem zo naar de beginletter van de artiest die ik zoek. Gaat heel vlot, vind ik. Ik vind het sowieso een prettige muziekspeler. En hij werkt tenminste zonder problemen samen met m'n bluetooth-headset, wat de default player niet deed (heb het nog niet geprobeerd na de update naar Froyo)
Edit: natuurlijk meteen even uitgeprobeerd: default player doet het nu ook zonder problemen. Blijf Mixzing prettiger vinden. Heb niet zo'n behoefte aan songteksten, wel aan het herkennen van de muziek die ik draai. En dan kan ik de default player uiteraard blijven gebruiken voor het herkennen van muziek die elders gedraaid wordt
Edit: natuurlijk meteen even uitgeprobeerd: default player doet het nu ook zonder problemen. Blijf Mixzing prettiger vinden. Heb niet zo'n behoefte aan songteksten, wel aan het herkennen van de muziek die ik draai. En dan kan ik de default player uiteraard blijven gebruiken voor het herkennen van muziek die elders gedraaid wordt
[ Voor 28% gewijzigd door Fotogravinnetje op 22-05-2011 09:50 ]
Beste allen, ik heb een vraagje. Heb de afgelopen week al wat apps getest, maar niets naar tevredenheid.
Wat wil ik: mijn muziek in iTunes, afspelen in de woonkamer
Wat zoek ik: een middel om die muziek daar af te spelen op mijn stereo
Wat heb ik, ofwel, de situatie: ik ben onlangs verhuisd van een appartement naar een tussenwoning. In mijn oude woning stond de Windows-PC in de woonkamer, dus wanneer we muziek luisterden ging dat prima via de PC-speakers.
Nu staat de PC met iTunes echter op zolder. De muziek staat op de NAS in de meterkast en in de woonkamer dus de stereo. Op mijn Android-toestel heb ik "Remote for iTunes", een sublieme app waarmee ik mijn telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.
Ik heb een mediaspeler bij de stereo en de TV staan, echter hiermee bereik ik niet mijn playlists in iTunes en wordt de playcount ook niet bijgewerkt na het afspelen van tracks (en dit zijn toch twee wensen van mij).
Nou heb ik zelf een oplossing verzonnen door RviT te gebruiken voor het besturen (vanuit de woonkamer) van iTunes en wat ik eigenlijk zoek is een app om de output van iTunes te streamen naar mijn telefoon. Deze laatste sluit ik dan bekabeld aan op de stereo en zo heb ik muziek in de woonkamer zonder het volume op zolder op 100% te zetten.
Ik heb Homepipe, nutsie, Airbubble, Shareport4w e.d. geprobeerd, maar niets werkt.
Mijn grootste doel NU is dus mijn muziek te streamen naar mijn Android. Wie heeft de gouden tip cq. oplossing?!
Wat zoek ik: een middel om die muziek daar af te spelen op mijn stereo
Wat heb ik, ofwel, de situatie: ik ben onlangs verhuisd van een appartement naar een tussenwoning. In mijn oude woning stond de Windows-PC in de woonkamer, dus wanneer we muziek luisterden ging dat prima via de PC-speakers.
Nu staat de PC met iTunes echter op zolder. De muziek staat op de NAS in de meterkast en in de woonkamer dus de stereo. Op mijn Android-toestel heb ik "Remote for iTunes", een sublieme app waarmee ik mijn telefoon als afstandsbediening kan gebruiken.
Ik heb een mediaspeler bij de stereo en de TV staan, echter hiermee bereik ik niet mijn playlists in iTunes en wordt de playcount ook niet bijgewerkt na het afspelen van tracks (en dit zijn toch twee wensen van mij).
Nou heb ik zelf een oplossing verzonnen door RviT te gebruiken voor het besturen (vanuit de woonkamer) van iTunes en wat ik eigenlijk zoek is een app om de output van iTunes te streamen naar mijn telefoon. Deze laatste sluit ik dan bekabeld aan op de stereo en zo heb ik muziek in de woonkamer zonder het volume op zolder op 100% te zetten.
Ik heb Homepipe, nutsie, Airbubble, Shareport4w e.d. geprobeerd, maar niets werkt.
Mijn grootste doel NU is dus mijn muziek te streamen naar mijn Android. Wie heeft de gouden tip cq. oplossing?!
Waarom wil je per se Itunes gebruiken? Om het ingewikkeld te maken en die pc op zolder er bij te betrekken? MPD lijkt me een logische keuze, heb je ook leuke clients voor op Android om het te besturen.
[edit]Dat is trouwens niet voor het streamen naar Android
Dan kun je misschien beter een explorer installeren die netwerkdrives kan lezen?
[edit]Dat is trouwens niet voor het streamen naar Android
[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 22-05-2011 13:20 ]
/▌
Ah, ik zie het probleem al.. je gebruikt iTunes. (Vads schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:15:
(..)
Probeer Subsonic voor het streamen naar je phone.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Omdat ik al jaren met tevredenheid mijn muziekcollectie van 160+ Gb in iTunes beheer.Marzman schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:19:
Waarom wil je per se Itunes gebruiken? Om het ingewikkeld te maken en die pc op zolder er bij te betrekken?
MPD?MPD lijkt me een logische keuze, heb je ook leuke clients voor op Android om het te besturen.
music player daemon, ik heb zelf een server op mijn NMT staan (Popcornhour). Voor Android heb je dan MPDroid om het te besturen en onder Windows gebruik ik Gnome Music Player Client. Als je nog Firefox 3 gebruikt is Music Player Minion ook een goede, maar in FF4 werkt die niet meer.
[ Voor 87% gewijzigd door Marzman op 22-05-2011 14:50 ]
/▌
Doe zelf aub even wat moeite voordat je je vragen hier neer plempt, zie ook Het algemeen beleid.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:44:
wat is de beste GRATIS virus scanner voor je telefoon? (galaxy s2)
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 22-05-2011 20:57 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Voor 1x dan: AVG FreeVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:44:
wat is de beste GRATIS virus scanner voor je telefoon? (galaxy s2)
Ik moet eerst wat berichten zien dat het nodig is, voor ik een virusscanner op mijn telefoon ga zetten. Mijn toestel is nu al traag, laat staan als alles nog gescand moet worden
Niet nodig, als je weet wat je binnenhengelt. Anti-virus gebruik alleen maar extra source.gwystyl schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:01:
[...]
Ik moet eerst wat berichten zien dat het nodig is, voor ik een virusscanner op mijn telefoon ga zetten. Mijn toestel is nu al traag, laat staan als alles nog gescand moet worden
Tubes....It's what make music music!
Gisteren zat ik in de trein, en was er weer eens spooronderhoud. Geen probleem (dacht ik), ik zoek het even op de NS Reisplanner Xtra op. Deze liep vele malen vast om onverklaarbare redenen, en heb meerdere keren een rapport gestuurd naar de makers van de app. Toen heb ik in de trein maar besloten om de app te deïnstalleren en weer opnieuw te installeren, en heb de telefoon toen opnieuw opgestart. Daarna weer precies hetzelfde probleem en geen nieuwe route kunnen plannen of kunnen zien wat mijn opties waren om verder te reizen.
Gelukkig wist ik zo uit mijn hoofd wel ongeveer hoe ik er heen moest en is het reizen helemaal goed gegaan, maar wil toch graag dat deze app weer werkt zoals hij eerder deed. Hebben meer mensen deze problemen ervaren, en zo ja: wie weet hoe ik dit oplos?
EDIT: toch maar thuis nog eens geprobeerd, en nu werkt hij weer wel. Enig idee wat er mis was gegaan gisteren, en hoe ik het eventueel in de toekomst kan oplossen?
Gelukkig wist ik zo uit mijn hoofd wel ongeveer hoe ik er heen moest en is het reizen helemaal goed gegaan, maar wil toch graag dat deze app weer werkt zoals hij eerder deed. Hebben meer mensen deze problemen ervaren, en zo ja: wie weet hoe ik dit oplos?
EDIT: toch maar thuis nog eens geprobeerd, en nu werkt hij weer wel. Enig idee wat er mis was gegaan gisteren, en hoe ik het eventueel in de toekomst kan oplossen?
[ Voor 8% gewijzigd door Jorn1986 op 23-05-2011 10:39 ]
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij bedoel je light racer je hebt ook nog Line Rider maar denk niet dat die het is.rickyy schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:13:
Ik weet niet of iemand hier gamekings volgt, maar Steven (een van de redactieleden daar) had het laatst in een video item over een soort race game voor android
Ik heb het ook niet gezien, maar dan lijkt het me eerder deze: https://market.android.co...edgames.lightracer3dbasic , ziet er gewoon wat spectaculairder uit voor TV. Het is eigenlijk het spel dat ze in de film Tron speelden, en wat we in de jaren 80 al kenden als Nibblesmartend schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Ik heb het niet gezien, maar volgens mij bedoel je light racer je hebt ook nog Line Rider maar denk niet dat die het is.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 23-05-2011 11:43 ]
/▌
Ik heb een nieuwe favoriet: Drag Racing
Het racen zelf is niet bijzonder, maar de uitdaging is het kopen en tunen van auto's. Daarbij kun je lekker veel kiezen, optimalizeren voor 1/4 of 1/2 mile dragraces etc.
Erg leuk gedaan !
Edit:
Oeps, dat hoort idd in het android spellen topic. Ga ik hem daar ff posten
Het racen zelf is niet bijzonder, maar de uitdaging is het kopen en tunen van auto's. Daarbij kun je lekker veel kiezen, optimalizeren voor 1/4 of 1/2 mile dragraces etc.
Erg leuk gedaan !
Edit:
Oeps, dat hoort idd in het android spellen topic. Ga ik hem daar ff posten
[ Voor 12% gewijzigd door u_nix_we_all op 23-05-2011 16:55 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Same here, sinds gisteren hooked! Racen is inderdaad niet bijzonder, maar de drang om steeds een snellere tijd of die perfect launch te halen is groot.u_nix_we_all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:23:
Ik heb een nieuwe favoriet: Drag Racing
Erg leuk gedaan !
Ik speel het nu al een paar weken. Ik ben nu de Hennessey aan het tunen, maar dat gaat echt lang duren. De laatste 2 upgrades engine en turbo vragen al 2000 respect points per stuk ... 
Ik verzamel nu mijn geld en respect points met de Aero, daar win ik werkelijk elke online race mee. Snelste tijd: 7.797 op level 9.
Ik verzamel nu mijn geld en respect points met de Aero, daar win ik werkelijk elke online race mee. Snelste tijd: 7.797 op level 9.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ben nooit zo'n fan van Reisplanner Xtra geweest, Treintijden werkt imho veel beter!Jorn1986 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:37:
Gisteren zat ik in de trein, en was er weer eens spooronderhoud. Geen probleem (dacht ik), ik zoek het even op de NS Reisplanner Xtra op. Deze liep vele malen vast om onverklaarbare redenen, en heb meerdere keren een rapport gestuurd naar de makers van de app. Toen heb ik in de trein maar besloten om de app te deïnstalleren en weer opnieuw te installeren, en heb de telefoon toen opnieuw opgestart. Daarna weer precies hetzelfde probleem en geen nieuwe route kunnen plannen of kunnen zien wat mijn opties waren om verder te reizen.
Rail Away!
Spellen kunnen in Android Games - Discussie & Ervaringen worden besproken, graag weer on topic!
Vind persoonlijk SnelTrein erg lekker werken.Mad Marty schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:07:
[...]
Ben nooit zo'n fan van Reisplanner Xtra geweest, Treintijden werkt imho veel beter!
Deze onthoud ook je veel gebruikte stations en routes... altijd handig om snel actuele tijden te kunnen opzoeken.
https://market.android.co...ein&feature=search_result
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
SnelTrein kende ik nog niet. Ziet er inderdaad wel goed uit om snel vertrektijden en routes te checken. Helaas geen optie om storingen te bekijken.
Rail Away!
Als je de gratis "lookout" gebruikt heb je er helemaal geen last van. Scant alleen als je een programma installeert, voor de rest doet het NIETS zonder dat jij het aangeeft. Ik gebruik het op mijn SGS en heb er totaal niets van gemerkt, behalve dat ik nu beveleigd ben voor virussen in apks.silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:20:
[...]
Niet nodig, als je weet wat je binnenhengelt. Anti-virus gebruik alleen maar extra source.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Thx man, staat erop!quartex schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:06:
Thanks, heb deze inmiddels geïnstalleerd en werkt ook best prettig.Mad Marty schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:07:
[...]
Ben nooit zo'n fan van Reisplanner Xtra geweest, Treintijden werkt imho veel beter!
Dat crashen had ik afgelopen zondag, bleek dat er een storing in het systeem was. Nu werkt de app weer naar behoren, er was dus geen reden om het meteen te verwijderen.Jorn1986 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:32:
[...]
Thanks, heb deze inmiddels geïnstalleerd en werkt ook best prettig.
Zie ook: NS Reislplanner Xtra 2.3.1 werkt niet om samsung galaxy s2
[ Voor 11% gewijzigd door Dubbeldrank op 23-05-2011 23:12 ]
It takes one to know one...
Weet er iemand toevallig een widget/app waarbij ik bijvoorbeeld een rij krijg met daarmee meest gebruikte/recent gebruikte apps ?
Ik heb nu 11 pagina''s waardoor ik moet scrollen, en dat begint te irriteren haha
Ik heb nu 11 pagina''s waardoor ik moet scrollen, en dat begint te irriteren haha
Home-knop inhouden?RMX schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:44:
Weet er iemand toevallig een widget/app waarbij ik bijvoorbeeld een rij krijg met daarmee meest gebruikte/recent gebruikte apps ?
https://powershellisfun.com
Daar heeft u helemaal gelijk in, echter ik zou een soort dynamische oplossing willen:
2 rijen met meest gebruikte applicaties.
Volgens mij praat ik echt onzin nu, maar dat moet toch bestaan?
Home knop inhouden kan ook, echter dat is recent, en moet eigelijk de meest gebruikte hebben.
Lastig ben ik he haha
Verwijderd
In Launcher Pro Plus kun je instellen dat als je de menu knop omhoog "swypt", dat je dan een overzicht krijgt van je laatstgeopende apps (4x4, dus 16 in totaal). Is dat wat je bedoelt? Moet je wel Laucher Pro Plus als launcher gebruiken, maar da's sowieso wel een fijne launcher vind ik zelf...RMX schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:12:
[...]
Daar heeft u helemaal gelijk in, echter ik zou een soort dynamische oplossing willen:
2 rijen met meest gebruikte applicaties.
Volgens mij praat ik echt onzin nu, maar dat moet toch bestaan?
Home knop inhouden kan ook, echter dat is recent, en moet eigelijk de meest gebruikte hebben.
Lastig ben ik he haha
Update: sorry, lees nu dat je op zoek bent naar meestgebruikte apps ipv laatstgeopende...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 12:16 ]
Thnx, ik ga het proberen!Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:15:
[...]
In Launcher Pro Plus kun je instellen dat als je de menu knop omhoog "swypt", dat je dan een overzicht krijgt van je laatstgeopende apps (4x4, dus 16 in totaal). Is dat wat je bedoelt? Moet je wel Laucher Pro Plus als launcher gebruiken, maar da's sowieso wel een fijne launcher vind ik zelf...
Update: sorry, lees nu dat je op zoek bent naar meestgebruikte apps ipv laatstgeopende...
Heb ook ergens gelezen over een slimme app die aan de hand van de tijdstippen dat jij een aplicatie opent of iemand elke dag om 5 uur belt, deze dan in een overzicht toont. Weet iemand dit ?
Folder Organiser kan dat perfect (last used, most used etc.). Ik gebruik die zelfs i.p.v. de App Tray. Werkt ook erg fijn in combinatie met LauncherPro.
Verwijderd
Dat heb ik laatst ook ergens gelezen. Ik heb gezocht maar ik kan het nog even niet vinden.RMX schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:20:
[...]
Thnx, ik ga het proberen!
Heb ook ergens gelezen over een slimme app die aan de hand van de tijdstippen dat jij een aplicatie opent of iemand elke dag om 5 uur belt, deze dan in een overzicht toont. Weet iemand dit ?
WTF, vond het al zo jammer dat je tegenwoordig niet meer via appbrain.com apps naar je telefoon kan pushen, blijkt dat het wel kan via https://market.android.com/. Moet je alleen wel bij GTalk aangemeld zijn.. Ben ik de enige die dit niet wist
?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ik vrees van wel, is al een paar maanden zoMaximusTG schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:07:
WTF, vond het al zo jammer dat je tegenwoordig niet meer via appbrain.com apps naar je telefoon kan pushen, blijkt dat het wel kan via https://market.android.com/. Moet je alleen wel bij GTalk aangemeld zijn.. Ben ik de enige die dit niet wist?
Verwijderd
Er is een nieuwe versie van eBuddy beschikbaar. Ik hoop dat deze beter werkt, want met de vorige versie kwamen berichten nooit aan bij mij zodat ik alles tegelijkertijd ontving als ik op de computer ging kijken
.
GTalk? gewoon een google account bedoel je zeker?MaximusTG schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:07:
... Moet je alleen wel bij GTalk aangemeld zijn...
Dus toch een storing... was bij mij inderdaad ook zondag. Maargoed: heb ze er nu beiden op staan: werkt de een niet, dan werkt de ander vast wel.Dubbeldrank schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Dat crashen had ik afgelopen zondag, bleek dat er een storing in het systeem was. Nu werkt de app weer naar behoren, er was dus geen reden om het meteen te verwijderen.
Zie ook: NS Reislplanner Xtra 2.3.1 werkt niet om samsung galaxy s2
Potverdorie
. Nepnerd.
Maar goed, hoe zou je dit nu moeten weten, als gewone gebruiker. Mn moeder heeft sinds kort ook een android telefoon, dus ik krijg nu ook een beeld van de leekgebruiker. Dan zijn sommige dingen ineens een stuk minder duidelijk.
Nee, GTalk. Als je daarop aangemeld bent dan kan je apps installeren via de market in je browser op de pcM a r c o schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:11:
[...]
GTalk? gewoon een google account bedoel je zeker ker?
Maar goed, hoe zou je dit nu moeten weten, als gewone gebruiker. Mn moeder heeft sinds kort ook een android telefoon, dus ik krijg nu ook een beeld van de leekgebruiker. Dan zijn sommige dingen ineens een stuk minder duidelijk.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Nee, zoals hij al reeds correct zei gaat dat gewoon via een Google account. Heeft weinig met GTalk te maken.MaximusTG schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:27:
Nee, GTalk. Als je daarop aangemeld bent dan kan je apps installeren via de market in je browser op de pc
Nickname does not reflect reality
Van de market.android.com website, 'Trouble Downloading?':
Ik heb een download aangevraagd via de website van Android Market, maar deze is nooit gestart
Als een download die u heeft aangevraagd via de website van Android Market nooit op uw apparaat is gestart, probeert u de volgende stappen om het probleem op te lossen:
Controleer of u verbinding met internet heeft (neem contact op met uw mobiele provider als dat niet het geval is).
Als u een betaalde app downloadt, moet u controleren of uw creditcardgegevens actueel zijn door uzelf aan te melden bij uw Google Checkout-account.
Zorg ervoor dat uw telefoon is aangemeld bij Google Talk door de volgende stappen uit te voeren:
Ga naar het opstartprogramma voor apps op uw telefoon en raak de Talk-app aan.
Als u al bent aangemeld bij Talk, raakt u 'Menu' aan en vervolgens 'Afmelden'.
Open Talk opnieuw om u aan te melden.
Zorg ervoor dat er voldoende geheugenruimte op uw telefoon beschikbaar is om de app te installeren. U kunt zo nodig andere apps verwijderen of naar uw SD-kaart verplaatsen.
Vraag de download opnieuw aan via Android Market op uw apparaat.
Ik had apps geinstalleerd via de site, maar die kwamen niet op mn telefoon aan. Na aanmelden bij GTalk wel. Dus.
Ik heb een download aangevraagd via de website van Android Market, maar deze is nooit gestart
Als een download die u heeft aangevraagd via de website van Android Market nooit op uw apparaat is gestart, probeert u de volgende stappen om het probleem op te lossen:
Controleer of u verbinding met internet heeft (neem contact op met uw mobiele provider als dat niet het geval is).
Als u een betaalde app downloadt, moet u controleren of uw creditcardgegevens actueel zijn door uzelf aan te melden bij uw Google Checkout-account.
Zorg ervoor dat uw telefoon is aangemeld bij Google Talk door de volgende stappen uit te voeren:
Ga naar het opstartprogramma voor apps op uw telefoon en raak de Talk-app aan.
Als u al bent aangemeld bij Talk, raakt u 'Menu' aan en vervolgens 'Afmelden'.
Open Talk opnieuw om u aan te melden.
Zorg ervoor dat er voldoende geheugenruimte op uw telefoon beschikbaar is om de app te installeren. U kunt zo nodig andere apps verwijderen of naar uw SD-kaart verplaatsen.
Vraag de download opnieuw aan via Android Market op uw apparaat.
Ik had apps geinstalleerd via de site, maar die kwamen niet op mn telefoon aan. Na aanmelden bij GTalk wel. Dus.
@MaximusTG
Het kan best dat het er staat, maar dit is dus niet het geval!
Ik heb mij nog nooit aangemeld voor Gtalk en bij mij word het ook gepusht
Het kan best dat het er staat, maar dit is dus niet het geval!
Ik heb mij nog nooit aangemeld voor Gtalk en bij mij word het ook gepusht
Hmm, das dan wel gek.. Vaag dan dat ze het wel zelf als oplossing geven.
Voornamelijk als GTalk uit het geheugen wordt geknikkert door brakke Taskmanagers e.d. kan je dit soort gedoe krijgen. Op een "normaal" werkende telefoon is aanmelden op een Google account voldoende.MaximusTG schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:43:
Hmm, das dan wel gek.. Vaag dan dat ze het wel zelf als oplossing geven.
Nah, ik heb gewoon een normale telefoon hoor. Met google account voor o.a. gmail. Alleen had ik dus geen Gtalk geinstalleerd staan (DocRambone & Stefunel beta romkitchen rom). Misschien dat dat er iets mee te maken had. Heb nu gezien dat het pushen van de apps via C2DM service van android gaat.
http://code.google.com/intl/nl/android/c2dm/index.html
Zelfde protocol waar GTalk schijnbaar mee werkt. Dus dat verklaart het dan wel.
http://code.google.com/intl/nl/android/c2dm/index.html
Zelfde protocol waar GTalk schijnbaar mee werkt. Dus dat verklaart het dan wel.
Er is ook een beta van de nieuwe Audiogalaxy beschikbaar. Een muziekspeler die muziek streamt van je pc naar je telefoon. Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar de eerste versie heb ik enorm veel gebruikt. Ontzettend handig om overal je complete muziek collectie op je telefoon te hebben. Daarnaast werkt het bij mij al met 3G en de wifi in de ns treinen.
http://www.audiogalaxy.co...iogalaxy-for-android-2-0/
http://www.audiogalaxy.co...iogalaxy-for-android-2-0/
Voor alle serie junkies, de app van Next Episode staat in de market. Die website levert ook de serie kalender aan die menig Tweaker in Google Agenda heeft staan. Misschien overbodig als je de kalender al hebt, maar toch het vermelden waard vond ik, ook al is hij €3,00.
https://market.android.co...d=net.nextepisode.android
https://market.android.co...d=net.nextepisode.android
[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 25-05-2011 08:57 ]
Een tip voor mensen die graag onderweg naar online radio luisteren: Yourmuze.
Hiermee kan je audio streams ook op je mobiel luisteren en kan je kiezen voor bitrates van 12kbps mono tot 64 kbps stereo. Voor mij echt een uitkomst voor het luisteren naar radio van de publieke omroep, omdat de officiële app volgens mij 192 kbps streamt en dat vreet bandbreedte.
Hiermee kan je audio streams ook op je mobiel luisteren en kan je kiezen voor bitrates van 12kbps mono tot 64 kbps stereo. Voor mij echt een uitkomst voor het luisteren naar radio van de publieke omroep, omdat de officiële app volgens mij 192 kbps streamt en dat vreet bandbreedte.
@RMX de "slimme" applicatie die je bedoeld is denk ik An'brain (anbrain) Die zet op verschillende tijdstippen, de meest gebruikte applicaties op je homescreen, er is een lite versie beschikbaar, alsmede een volledige versie, die regelt naast applicaties ook je contacten.
misschien niet helemaal het juiste topic..
als ik foto's van mijn pc op mijn SE experia play schijf komen ze op tijdsvolgorde te staan.
de nieuwste eerst en de oudste als laatste. nou vind ik het persoonlijk fijner om de oudste(die je dus als eerste geschoten hebt) als eerste in het foto album te hebben staan.
in de foto gallery app die standaard op de tel zit kun je dat niet instellen. ook in de instellingen kan dat niet.
nou heb ik al geprobeerd om een voor 1 de foto's op goede tijd te zetten, maar dat is een gods allemachtig grote taak. (150 foto's)
iemand tips of die ene oplossing?
als ik foto's van mijn pc op mijn SE experia play schijf komen ze op tijdsvolgorde te staan.
de nieuwste eerst en de oudste als laatste. nou vind ik het persoonlijk fijner om de oudste(die je dus als eerste geschoten hebt) als eerste in het foto album te hebben staan.
in de foto gallery app die standaard op de tel zit kun je dat niet instellen. ook in de instellingen kan dat niet.
nou heb ik al geprobeerd om een voor 1 de foto's op goede tijd te zetten, maar dat is een gods allemachtig grote taak. (150 foto's)
Probeer eens QuickPic. Sowieso een veel fijnere image viewer dan de stock appJoris84 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 01:46:
Zeker een aanrader! Deze gebruik ik ook. Supersnel en ook zelf bepalen welke folders je zichtbaar wilt hebben enzo.Brad Pitt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:28:
[...]
Probeer eens QuickPic. Sowieso een veel fijnere image viewer dan de stock app
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
He, txs, die ziet er inderdaad goed uit!!Brad Pitt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:28:
[...]
- Nice, lekker snel ook op mijn Hero. Een blijvertje.Brad Pitt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:28:
[...]
- Ik wist niet dat het kon: Er bestaat ook nog een ander programma met dezelfde naam, echt letterlijk, zelfs de hoofdletters.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hoe is QuickPic t.o.v. JustPuctures!? Ik draai nu een tijdje JP!, maar ben van mening dat het nog soepeler kan.
Edit: Kun je met QP direct uploaden naar Twitter en FaceBook?
Edit: Kun je met QP direct uploaden naar Twitter en FaceBook?
[ Voor 22% gewijzigd door timovd op 26-05-2011 19:42 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Jep. Dat kan
.
Weet niet of dit de juiste plaats is voor vragen, maar bij mijn iPod Touch was het zo dat als ik muziek aan het luisteren was en 2x op de Home knop drukte dat ik dan volgende nummer, pauzeren, volume harder/zachter doen. Weet iemand ook of dit mogelijk is in Android? Of met een muziek Applicatie?
Ja, dat kan niet echt volgens mij.. Wat je wel kan doen, iig bij CyanogenMod firmware, is het gedrag voor het lang indrukken van de homeknop koppelen aan een customapp. Misschien dat je daar wat mee kan?
Verwijderd
Volgens mij kan dat standaard met de volumeknop. Volume Up long press is dan next, volume down long press is dan natuurlijk backVliegtuig02 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:32:
Weet niet of dit de juiste plaats is voor vragen, maar bij mijn iPod Touch was het zo dat als ik muziek aan het luisteren was en 2x op de Home knop drukte dat ik dan volgende nummer, pauzeren, volume harder/zachter doen. Weet iemand ook of dit mogelijk is in Android? Of met een muziek Applicatie?
Ik weet niet of het nog steeds zo werkt omdat ik al "sinds mensenheugenis' custom roms heb draaien.
Pauze weet ik niet
Heb een vreemd probleem met Android Market: ik ben echt continue downloads kwijt. Dan download ik bijv 5 apps van de Market en in het begin zet ie ze (meestal) nog wel bij de downloads, maar als ik dan later kijk zie ik bijv nog maar 1 download actief terwijl hij de rest helemaal niet gedownload heeft. Dit is overigens niet echt specifiek bij 1 applicatie maar bij alle applicaties die ik via de Market wil downloaden. Soms heeft ie wel de eerste paar % gedownload maar als ik dan even later kijk zie ik m er gewoon niet meer bij staan en kan ik het weer opnieuw (proberen te) downloaden. Het is echt super irritant, is hier iets tegen te doen? Ik heb ook al een factory reset geprobeerd maar dat hielp ook niet.
Ja, dat heb ik ook! Maar echt al met tig verschillende custom roms heb ik dat al gehad. Vooral als ik meerdere apps tegelijk update, dan gaat ie ze tegelijk downloaden, maar als er dan een klaar is staat er ineens 'Download mislukt' en gaat ie opnieuw, of zelfs dat niet..
Daar heb ik idd ook last van, eigenlijk pas sinds ik CM7 erop heb gezet.
Ik las dat "Snesoid" een goede emulator is (ook voor op de tablets), maar klopt het dat deze app niet in de market staat?
ben nl beetje huiverige om zo maar even een installatie bestandje van een of andere site te dl'en en op mijn telefoon te installeren.
ben nl beetje huiverige om zo maar even een installatie bestandje van een of andere site te dl'en en op mijn telefoon te installeren.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Toevallig heb ik dezelfde vraag. Alle emulators van de maker (Yongzh) zijn verdwenen van de Market. Nu wilde ik de GameBoid emulator downloaden, maar staat niet in de Market.Chaoss schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:17:
Ik las dat "Snesoid" een goede emulator is (ook voor op de tablets), maar klopt het dat deze app niet in de market staat?
Iets met copyright?
Och, dan pak je toch bv Tiger Snes of zo? Volgens mij zijn die snes emus uiteindelijk allemaal ports van snes9x..
MaximusTG schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:15:
Ja, dat kan niet echt volgens mij.. Wat je wel kan doen, iig bij CyanogenMod firmware, is het gedrag voor het lang indrukken van de homeknop koppelen aan een customapp. Misschien dat je daar wat mee kan?
Bedankt heren, zoals MaximusTG werkte het helaas niet wat u, Allumnus, schreef.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:18:
[...]
Volgens mij kan dat standaard met de volumeknop. Volume Up long press is dan next, volume down long press is dan natuurlijk back![]()
Ik weet niet of het nog steeds zo werkt omdat ik al "sinds mensenheugenis' custom roms heb draaien.
Pauze weet ik niet
Zal even kijken naar CyanogenMod FW en dan even hoe ingewikkeld het zal zijn om zelf een klein App(je) te schrijven.
In ieder geval super bedankt!!
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een alternatief voor eBuddy om te kunnen chatten op MSN + Facebook. Met het MSN netwerk werkt eBuddy prima, maar bij Facebook maakt het niet uit welke time-out tijd ik kies, ik blijf 24/7 online op Facebookchat, wat zowel mezelf als mijn vrienden frustreert omdat het lijkt dat ik ze negeer
.
Iemand suggesties?
Edit: Weet iemand trouwens of je met de standaard Facebook app automatisch offline gaat zodra je geen wifi of 3gverbinding hebt?
Iemand suggesties?
Edit: Weet iemand trouwens of je met de standaard Facebook app automatisch offline gaat zodra je geen wifi of 3gverbinding hebt?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 18:01 ]
Ik gebruik daar Beejive voor. Kost wat, maar werkt redelijk goed.
@Tremium Trillian is ook nog een optie
Verwijderd
weet er iemand een goede media player die gebruik maakt van hw (hardware accelaration)... rockplayer heb ik al geprobeerd was niet erg te spreken over, diceplayer die is redelijk goed (mkv 720p no problems)
iemand anders nog goede suggesties?
iemand anders nog goede suggesties?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 00:21 ]
Dit topic is gesloten.