Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 105.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Ik ben opzoek naar een alarm clock app
mijn sgs2 als ik bv savonds instel dat me wekker om 4:30 moet gaan dan stelt hij hem in voor donderdag en niet voor de volgende ochtend.
Dus eigenlijk zou hij het alarm binnen 24 uur moeten doen.
Heb wel in de app store gekeken maar daar ziften nogal wat alarm wekkers tussen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Gentle Alarm is een errug goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik gebruik Alarmdroid, werkt ook prima. Eigen geluidjes toevoegen, snoozefunctie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ik heb vandaag mijn SGS2 ontvangen en ben niet zo tevreden over de Messages-applicatie.

Via de zoekfunctie kwam ik uit bij Handcent SMS dat blijkbaar erg populair is. Ik heb die applicatie gedownload, en die ziet er inderdaad leuk uit. Ik moet nog een layout zoeken waar ik helemaal gelukkig van wordt, maar ik had wel 2 vraagjes:
- hoe disable ik de standaard applicatie? Ook als ik ze 'stop', wordt ze geopend als ik een SMS ontvang. Uninstalleren gaat niet zonder root ..
- werkt Handcent SMS goed en vlot als je lange 'conversaties' hebt met eenzelfde persoon? Op een periode van jaar stuur ik wel wat SMS'en naar bv. mijn vriendin en ik verwijder die niet.

Daarnaast, was ik ook niet tevreden van de weather widget (AccuWeather) omdat die mijn locatie verkeerd heeft .. (Lattitude bv. heeft de locatie wel goed). De meest populaire lijkt me Beautif Widgets, maar is er niks 'compacter'? Voor een weer widget wil ik eigenlijk niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je de telefoon root kun je de default app verwijderen. Meestal vraagt Android trouwens wat de bedoeling is als je een andere app installeerd die hetzelfde kan.

Regenalarmdetector is wel een leuke widget die heel klein en heel groot kan zijn. Volgens mij (weet het niet zeker) is die ook van een Tweaker.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:32
anandus schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:02:
Ik zoek een app, maar gezien ik het niet kan vinden zal het waarschijnlijk niet bestaan, maar kent hier iemand aan bat detector app? :)

Een bat detector is een apparaat dat hoge onhoorbare frequenties omzet in hoorbare frequenties (zodat je naar vleermuizen kan luisteren).
Nu kan ik me voorstellen dat de microfoon van mobiele telefoons maar tot een bepaalde frequentie gaat en er dus daarom geen apps voor zijn. Maar ik denk: Ik vraag het toch even :P
Toevallig op geestenjacht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
Daggie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:27:
- hoe disable ik de standaard applicatie? Ook als ik ze 'stop', wordt ze geopend als ik een SMS ontvang. Uninstalleren gaat niet zonder root ..
Net gezien dat je via Menu > Settings de notifications in de default app kan uit zetten. Lijkt me voldoende. Je kan overigens ook skins kiezen .. en sommige zijn nog lelijker dan de standaard "Blue". Nu nog uitzoeken hoe Handcent reageert als er vele berichten zijn .. En een leuke weather widget.

Die Regenalarm is niet echt wat ik zoek overigens, ik zoek meer iets ala HTC Sense of Beautiful Widgets .. maar eventueel nog iets 'zakelijker'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daggie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Net gezien dat je via Menu > Settings de notifications in de default app kan uit zetten. Lijkt me voldoende. Je kan overigens ook skins kiezen .. en sommige zijn nog lelijker dan de standaard "Blue". Nu nog uitzoeken hoe Handcent reageert als er vele berichten zijn .. En een leuke weather widget.

Die Regenalarm is niet echt wat ik zoek overigens, ik zoek meer iets ala HTC Sense of Beautiful Widgets .. maar eventueel nog iets 'zakelijker'.
Er staat ook gewoon de temperatuur en windsnelheid in (eventueel van meerdere dagen), met als extra een metertje voor de neerslag. Of gaat het je om de transparante achtergrond?

[edit]Hij is trouwens transparant :p
Zie hieronder, maar kan ook groter of kleiner weergegeven worden (met meer of minder info)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZHga7hjNlwpPCrLX3jahVb06/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 13-05-2011 21:46 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
Het gaat me om een visuele herkenning .. zon/regen/sneeuw, liefst met vermelding van waar ik ben en eventueel een tijdsindicatie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Weet iemand trouwens of je met APNdroid ook in Nederland overweg kan?

Er staat me iets bij dat het programma niet werkt met het Europese 3G systeem (WCMDA?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daggie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:49:
Het gaat me om een visuele herkenning .. zon/regen/sneeuw, liefst met vermelding van waar ik ben en eventueel een tijdsindicatie ..
Dat staat er toch in? :p Geen tijd inderdaad maar die heb je bovenin staan en waarschijnlijk ook op je lock-screen. En je ziet meteen of het droog gaat blijven ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 13-05-2011 22:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 11-09 20:45
Ik zie bij Launcher Pro dat die véél machtigingen heeft maar ook dat die váák is gedownload en erg populair is. Ik snap niet waarom deze app toestemming nodig hebben om telefoonnummers te bellen zonder tussenkomst / medeweten van de eigenaar. Hoe concreet is het risico van sommige machtigingen?

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SePtiCTaNk schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:15:
Ik zie bij Launcher Pro dat die véél machtigingen heeft maar ook dat die váák is gedownload en erg populair is. Ik snap niet waarom deze app toestemming nodig hebben om telefoonnummers te bellen zonder tussenkomst / medeweten van de eigenaar. Hoe concreet is het risico van sommige machtigingen?
Ik denk voor de widgets (zodat je vanuit een widget kan bellen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:47
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor vlingo, een app waarmee je per spraak (bijvoorbeeld ook als je in de auto zit) opdrachten kan geven maar dan met een Nederlandsl lexicon, bij veel Nederlandse namen wil vlingo gewoon niet lekker werken ook wanneer je ze op een engelse manier uitspreekt, ik heb de hele market al afgezocht maar met geen mogelijkheid kan ik er 1 vinden, aangezien ik me niet kan voorstellen dat het er nog niet is.. kent iemand hier zo'n app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Grmbl. Ik had een rom met daarin een app waarmee je de scherm kleur kon wijzigen (red, blue, green, enzovoort). Rom er al weer van af, maar nu zoek ik die app dus.
Al half google doorgezocht met diverse zoektermen maar ik kom er maar niet op!
Kan iemand mij verlossen?

Beetje zoals dit: http://jsharkey.org/blog/...ricks-for-fun-and-profit/

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Dat zit bij mij in de CyanogenMod settings, niet een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mijn weten is dat ook alleen 'n feature van CyanogenMod-rom's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:43:
[...]

Er staat ook gewoon de temperatuur en windsnelheid in (eventueel van meerdere dagen), met als extra een metertje voor de neerslag. Of gaat het je om de transparante achtergrond?

[edit]Hij is trouwens transparant :p
Zie hieronder, maar kan ook groter of kleiner weergegeven worden (met meer of minder info)
[afbeelding]
Hallo:)

Kun je misschien vertellen hoe en waar ik die skin kan downloaden? En de widget met het aantal belminuten/dataverkeer etc? waar kan ik deze krijgen?

Alvast bedankt :>

Edit: Widgets gevonden, naam: DroidStats

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Eric_Cantona schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:23:
Bij mijn weten is dat ook alleen 'n feature van CyanogenMod-rom's.
Aah jullie hebben gelijk! (zoals altijd :p).
Thanks!

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
Waar gebruik jij dat voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het ook (zie screenshot), maar vind het eigenlijk vrij nutteloos dat mijn scherm rood wordt als je op die knop drukt. Je hebt nog sepia en een hoop andere effecten maar wat je er aan hebt weet ik verder ook niet :p

De theme is de minicm theme uit de minicm6 mod (Cyanogenmod).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met launcher pro plus theme's? Ik heb launcher pro plus geinstalleerd op mijn SGS II en een gingerbread theme maar krijg de theme niet werkend..

Edit: Never mind heb het werkend gekregen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door mafiatounes op 14-05-2011 10:14 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
[...]

Die Regenalarm is natuurlijk RegenDetector (zie mijn signature/site)! Regenalarm is van een duitser en werkt heel anders.
Een klok zit er niet in maar het is goed te combineren met bv. SiMiClock

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Snuurtje schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 03:47:
Waar gebruik jij dat voor dan?
Het is officieel voor energiebesparing, maar ik vind het er zo stom uit zien dat ik het nog nooit lang gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RunaR schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 08:19:
[...]

Die Regenalarm is natuurlijk RegenDetector (zie mijn signature/site)! Regenalarm is van een duitser en werkt heel anders.
Een klok zit er niet in maar het is goed te combineren met bv. SiMiClock
Sorry, ik bedoel inderdaad regendetector, geen idee waarom ik dan regenalarm in mijn hoofd heb zitten :>

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

is er een backup programma als titanium backup maar die ook werkt op niet gerooted toestellen ?
vooral als backup van je apps en instellingen.
heb gekeken naar mybackup maar wat die backupt is niks bijzonders meeste staat al op me google account.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

gwystyl schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:14:
[...]

Het is officieel voor energiebesparing, maar ik vind het er zo stom uit zien dat ik het nog nooit lang gebruikt heb.
't Kijkt ook 'n stuk rustiger in 't donker als je bijv. 't groene effect pakt. Ik gebruik 't overigens ook nooit, grappige feature, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
TRaSH schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:44:
heb gekeken naar mybackup maar wat die backupt is niks bijzonders meeste staat al op me google account.
Geestig, hier backupped dat programma ook alle apps en navenante instellingen daarvan :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

nog eens in verdiepen dan als me Migraine over is,
ben ook een android nooby,
maar raak er steeds meer aan gewend,
wat een verschil tegenover symbian alleen al de opstarttijd van de telefoon tegenover mijn oude N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TRaSH schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:15:
nog eens in verdiepen dan als me Migraine over is,
Let wel, wat jij wil kan alléén als je geroot bent... Zonder root zijn MyBackUp/Titanium/etc. geheel useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
is er een dialer die ook landscape ondersteunt?
dit ivm bellen in de auto/carkit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:39
Contapps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dialer One ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
hartelijk dank dan ga ik daar eens naar kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
[...]

misschien is Sense Analog Clock Widget 24 iets voor je.

https://market.android.co...tory.widgets.SenseClock24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een app waarbij ik per applicatie de gps kan beheren (uit en aan zetten).

Soms vragen sommige applicaties de gps locatie. Ik vind dat bij sommige apps dat niet nodig is en die wil ik kunnen uitzetten dat het niet gebruikt wordt.
Voor de iPhone bestaat dit al, maar voor de Android ben ik het nog niet tegen gekomen.

Iemand een idee?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
RegenDetector ziet er inderdaad leuker uit dan RegenAlarm. Ook leuk is Go Weather. Die lijkt wel heel erg aan te leunen bij wat ik zoek.

Die Sense Analog Clock ga ik ook eens bekijken. Lijkt ook leuk te zijn.

Bedankt voor de tips alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43
Hallo ik zoek een simpele app voor msn die goed wertkt maar weinig batterij verbruikt ik heb er al veel gedload maar diw verbruiken allemaal veel , iemand suggesties ?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat zal niet zo makkelijk zijn, dat soort apps gebruiken constant internetverbinding en dat kost gewoon energie. Ik heb overigens geen ervaring met die apps, gebruik dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetsmurf
  • Laatst online: 14:44
Ik heb sinds vanochtend een probleem met de Android Market. Ik wil een bepaalde applicatie downloaden maar die blijft hangen op Download starten.... Ik heb al van alles geprobeerd, de cache legen en google talk aanzetten en uitzetten maar niets helpt. Wat zou dit kunnen zijn. Vanochtend vroeg deed de Market het nog wel. Is er soms een storing. Ik heb trouwens een HTC HD2 met Android 2.3.3 erop. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43
Ja dat klopt maar sommigen verbruiken meer dan andere

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

internetsmurf schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:49:
Ik heb sinds vanochtend een probleem met de Android Market. Ik wil een bepaalde applicatie downloaden maar die blijft hangen op Download starten.... Ik heb al van alles geprobeerd, de cache legen en google talk aanzetten en uitzetten maar niets helpt. Wat zou dit kunnen zijn. Vanochtend vroeg deed de Market het nog wel. Is er soms een storing. Ik heb trouwens een HTC HD2 met Android 2.3.3 erop. Wat zie ik over het hoofd?
Ik heb het al bij twee apps. Toevallig ook regendetector, die geeft aan een update te hebben maar de download wordt niet afgemaakt. Een spel 101 in 1 oid wat ik ergens tegenkwam heeft hetzelfde (maar ik dacht toen dat het aan de grootte lag van 18 MB). Het zal wel een storing in de Market zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetsmurf
Marzman schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Ik heb het al bij twee apps. Toevallig ook regendetector, die geeft aan een update te hebben maar de download wordt niet afgemaakt. Een spel 101 in 1 oid wat ik ergens tegenkwam heeft hetzelfde (maar ik dacht toen dat het aan de grootte lag van 18 MB). Het zal wel een storing in de Market zijn.
Bedankt voor je reactie. Ik heb even naar de services gekeken die draaien op de achtergrond en ik heb er een aantal uitgezet waarvan ik denkt die heb ik nu niet nodig. En voila het is opgelost. Ik heb ook zo'n task manager draaien en die service verdenk ik ervan dat die de boel saboteerd. Na de uitschakeling van deze service werkt de Android Market weer. Ik houd jullie op de hoogte i.e.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij mij liep 't vanmiddag ook even niet bij 't updaten van 'n app. Dus er zal wel 'n storing zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetsmurf
Nu ik denk dat de storing nog steeds niet verholpen is want ik krijg nog steeds niets gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Thenotorious schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:44:
Hallo ik zoek een simpele app voor msn die goed wertkt maar weinig batterij verbruikt ik heb er al veel gedload maar diw verbruiken allemaal veel , iemand suggesties ?
Trillian werkt met push. Kost alleen wel 5 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
ebuddy werkt geloof ik ook met push...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mesm90 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:32:
ebuddy werkt geloof ik ook met push...
Die vréét (hier) ook batterij, binnen een paar uur is de lol wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Probeer anders eens Mercury Messenger (voor MSN)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Eric_Cantona schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:07:
[...]

't Kijkt ook 'n stuk rustiger in 't donker als je bijv. 't groene effect pakt. Ik gebruik 't overigens ook nooit, grappige feature, meer niet.
Ik gebruik het wel, in de bioscoop is het ideaal. Dan kan je even snel een SMS / Whatsapp bekijken zonder dat je de hele zaal irriteert. :-)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Thenotorious schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:44:
Tja, ik gebruik Beejive. Maar die is dan wel wat duurder, en niet zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoe blijven jullie op de hoogte van de nieuwste apps? Ik heb wel een paar blogs in de roulering staan (de Android Centrals, Phandroids en Androidworlds van deze wereld), maar die spenderen niet heel veel tijd aan het reviewen van apps en doen dan alleen de major ones, of updates van de major ones. Wat gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sagaris schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:28:
Hoe blijven jullie op de hoogte van de nieuwste apps? Ik heb wel een paar blogs in de roulering staan (de Android Centrals, Phandroids en Androidworlds van deze wereld), maar die spenderen niet heel veel tijd aan het reviewen van apps en doen dan alleen de major ones, of updates van de major ones. Wat gebruiken jullie?
Tweakers forum :) (ik=lui)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag twee leuke apps ontdekt: Locationbot en SyncMyPix.

Locationbot is het kleine broertje van Tasker. Heeft wat minder opties maar is daardoor makkelijker in gebruik.
Take a look: http://zurloid.comuf.com/locationbot.html
Gratis verkrijgbaar op de Market (Ads of Lite versie) of betaald.

SyncMyPix is een goede app als je de foto's van je contacten wilt synchroniseren met die op een van je social networken, zoals Facebook.
De officiele Facebook client doet dit inderdaad zelf automatisch, maar dat gaat niet altijd goed. Zo waren er bij mij een aantal contacten waarvan de foto niet gesynct werd. SyncMyPix heeft dat probleem opgelost :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Freekers schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:25:
Locationbot is het kleine broertje van Tasker. Heeft wat minder opties maar is daardoor makkelijker in gebruik.
Take a look: http://zurloid.comuf.com/locationbot.html
Gratis verkrijgbaar op de Market (Ads of Lite versie) of betaald.
Locationbot lijkt best wel veel op tasker. Het grootste verschil is dat locationbot taken automatiseerd op basis van de locatie waar je bent. Bij Tasker kan een taak ook door andere variabelen gestart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

gezocht, maar tot nu toe niet gevonden..

Is er een app die niet alleen je dataverkeer bijhoudt, maar ook je verbinding kan stoppen bij overschrijding van een bepaalde hoeveelheid data? En dan het liefts ook nog met verschillende tellers / beslismomenten voor normaal gebruik en roaming.

Ik kan ij voorstellen dat een instelling als:

Normaal: 1GB /maand Vernieuwing: 15e 0:00
Roaming: 35Mb/dag Vernieuwing 0:00

Een hoop zekerheid kan geven m.b.t. je rekening :)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

TMoose schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:48:
gezocht, maar tot nu toe niet gevonden..

Is er een app die niet alleen je dataverkeer bijhoudt, maar ook je verbinding kan stoppen bij overschrijding van een bepaalde hoeveelheid data? En dan het liefts ook nog met verschillende tellers / beslismomenten voor normaal gebruik en roaming.

Ik kan ij voorstellen dat een instelling als:

Normaal: 1GB /maand Vernieuwing: 15e 0:00
Roaming: 35Mb/dag Vernieuwing 0:00

Een hoop zekerheid kan geven m.b.t. je rekening :)
3G watchdog al een keer geprobeerd?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:10

timovd

Voorsprong door techniek

Omdat de standaard email app van Android geen Exchange 2010 (SP1) ondersteunt, ben ik gaan zoeken naar apps die dat wel ondersteunen.
TouchDown: werkt, maar is betaald
K-9 Mail: werk niet
MailDroid: werkt, maar is onoverzichtelijk en synchroniseert geen agenda

iTap en Secure9 heb ik nog niet geprobeerd, maar deze hebben volgens mij ook geen agenda. Iemand ervaring hiermee?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:33
internetsmurf schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:49:
Ik had dit ook met mijn tablet en toen was de oplossing dat het netwerk waarin ik zat een technisch probleem gaf. Internetten kon ik wel maar apps downloaden niet. Toen ik vervolgens bij mijn ouders kwam ging die meteen alle apps downloaden. Dus probeer het eens op een ander netwerk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Geprobeerd vanaf diverse netwerken. Het zijn overigens wel bekende problemen.

Edit: TouchDown kan overigens wel geïntegreerd worden in de Calendar Widget, voordat ik het product ga aanschaffen, wil ik eerst weten of er alternatieven zijn. RoadSync schijnt bijvoorbeeld een goede te zijn, maar kan weer niet geïntegreerd worden met de Calendar Widget. Als ik een afspraak wil maken, wil ik niet in twee agenda's moeten kijken.

[ Voor 53% gewijzigd door timovd op 16-05-2011 18:25 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
Ik kreeg net in Spotify een melding dat je nu ook je telefoon (iPhone en Android) kunt koppelen.
Je moest dat de spotify app downloaden, en in hetzelfde WiFi-netwerk zetten als je pc.
Dat heb ik gedaan, de app gedownload, alleen hij is volgens mij geinstalleerd, maar bij "mijn apps" staat nog gratis bij spotify, in plaats van geinstalleerd.

Iemand een idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Alleen de betaalde versie 9,99 euro werkt met je Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
onderduikert schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:29:
Alleen de betaalde versie 9,99 euro werkt met je Android.
Volgens mij niet, ik heb laatst dit gelezen:
Ook kunnen niet-betalende gebruikers voortaan hun lokaal opgeslagen muziek draadloos met een iPhone, iPod touch en Android-telefoon met de Spotify-app synchroniseren. Voorheen was de app alleen bruikbaar voor betalende Premium-leden.
nieuws: Spotify voegt muziekdownloads en iPod-synchronisatie toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

*weg* doe eens niet spammen

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 17-05-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Als ik steeds woorden als data en limit in de search gebruik, dan lukt dat niet ;)

Ik zal hem een bekijken. Belangrijkste is dat er een harde cutoff (Dus dataverbinding uitschakelen) is bij overschrijding van het de maximum ingestelde hoeveelheid voor roaming .

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik vraag me af of hier een app voor is:
Als je een Nokia (symbian) op stil heb staan en je doet hem in de oplader, dan trilt de telefoon niet meer bij smsjes en inkomende gesprekken e.d. Is er een app die met een android telefoon hetzelfde doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 13:54
Is er echt geen andere manier om apps te betalen dan via CC? Wil graag een simpel programma, maar kan alleen via CC betalen. Ook via de website kan het niet anders...

Heeft iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
jorngrisel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:31:
Ik vraag me af of hier een app voor is:
Als je een Nokia (symbian) op stil heb staan en je doet hem in de oplader, dan trilt de telefoon niet meer bij smsjes en inkomende gesprekken e.d. Is er een app die met een android telefoon hetzelfde doet?
https://market.android.co...rge&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
ErikCornelissen schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:27:
Is er echt geen andere manier om apps te betalen dan via CC? Wil graag een simpel programma, maar kan alleen via CC betalen. Ook via de website kan het niet anders...

Heeft iemand nog een idee?
Nee, is er niet. Je kan een virtuele creditcard nemen via 3VCash maar dat is alleen vanaf 20 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Thanks a lot! Ik was er best lang naar aan het zoeken en kwam alleen op apps uit waar ik tijden moest instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om lockscreen notificaties te krijgen bij Go SMS? Ik heb deze app even uitgetest op mijn Galaxy S2, maar de notificatie popup wordt enkel zichtbaar nadat ik het scherm unlock, wat ik niet erg handig vind.

Ondertussen ben ik weer overgeschakeld naar de stock sms app, al vind ik deze nogal lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
WidgetLocker ondersteunt pop-ups voor Handcent en ChompSMS, misschien kun je die eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:43
Ik ben op zoek naar een app die mij naar de FM radio laat luisteren op mijn Desire Z. Op de standaard ROM stond gewoon een FM Radio, maar die is verdwenen met mijn custom ROM, ik ging er eigenlijk van uit dat er vast wel apps waren die ook voor FM Radio konden spelen maar dat blijkt lastiger dan ik dacht.

Ik zoek dus echt iets wat naar de FM frequenties zoekt, en niet iets dat streamt, iemand een suggestie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

omgwtfbbq schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 06:53:
Ik ben op zoek naar een app die mij naar de FM radio laat luisteren op mijn Desire Z. Op de standaard ROM stond gewoon een FM Radio, maar die is verdwenen met mijn custom ROM, ik ging er eigenlijk van uit dat er vast wel apps waren die ook voor FM Radio konden spelen maar dat blijkt lastiger dan ik dacht.

Ik zoek dus echt iets wat naar de FM frequenties zoekt, en niet iets dat streamt, iemand een suggestie? :)
Vragen of iemand met een standaard ROM even een kopietje van die apk voor je maakt en die installeren? Of zoek of de maker van je custom ROM een pakketje met leftouts heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

jorngrisel schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:37:
[...]

Thanks a lot! Ik was er best lang naar aan het zoeken en kwam alleen op apps uit waar ik tijden moest instellen.
Tasker (Tasker - deel 1) kan dat natuurlijk ook ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep en met uitzonderingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

gwystyl schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 06:56:
[...]

Vragen of iemand met een standaard ROM even een kopietje van die apk voor je maakt en die installeren? Of zoek of de maker van je custom ROM een pakketje met leftouts heeft gemaakt.
Als iemand weet hoe je de APK moet kopieren, wil ik de FM Radio van de Desire Z best uploaden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Yorin schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:36:
[...]

Als iemand weet hoe je de APK moet kopieren, wil ik de FM Radio van de Desire Z best uploaden.
ik zou ook wel willen weten hoe je zoiets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

root /system/app
daar staan de apk's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

Als je root-access hebt, ga stel je (bijv) ES File Explorer zo in dat je root-access geeft.
Dan ga je naar /system/app en zoek de apk van de FM radio op.
Lang indrukken, kies kopieren
Ga naar een andere map (bijv /sdcard), sleep het tabblad onderin omhoog en klik op het icoontje van de apk die je net hebt gekopieerd.
Vervolgens kan je je telefoon aan de USB kabel hangen en de USB-verbinding activeren om de apk naar de computer te kopieren.
Daarna nog even uploaden naar bijv multiupload.com, en hij staat online :)

@timovd: zoiets wilde ik ook posten, maar dat leek me net te cryptisch :). Mijn methode kostte alleen wat meer tijd :'(

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 18-05-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
[...]

Dat zou echt top zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33
De nieuwe Tweakers app staat in de market, werkt nu ook goed met GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09
Ik ben opzoek naar een heel simpele app. Een compas met coordinaten. En toch krijg ik geen goede app gevonden. Of alleen coordinaten of alleen een compas... Iemand een goed idee?

De standaard compass app van Apple heeft dit allebei wel..

nvm, ik had niet goed gekeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Opperhoof op 18-05-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:20

Pierre

Van nature lui!

Opperhoof schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:33:
Ik ben opzoek naar een heel simpele app. Een compas met coordinaten. En toch krijg ik geen goede app gevonden. Of alleen coordinaten of alleen een compas... Iemand een goed idee?

De standaard compass app van Apple heeft dit allebei wel..

nvm, ik had niet goed gekeken.
Welke heb je dan gevonden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Weet er iemand wanneer we kunnen betalen via provider in de android market? Heb hier tijdens Google I/O een artikel over gelezen dat 99 landen carrier billing krijgen waaronder belgie en nederland maar niets over wanneer dit zou uitgerold worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

mafiatounes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:11:
Weet er iemand wanneer we kunnen betalen via provider in de android market? Heb hier tijdens Google I/O een artikel over gelezen dat 99 landen carrier billing krijgen waaronder belgie en nederland maar niets over wanneer dit zou uitgerold worden..
Een exacte datum is volgens mij nog niet bekend gemaakt, Dat Google dit heeft aangekondigd wil natuurlijk niet zeggen dat het direct beschikbaar is. Hoewel het met Google wel vaak zo is dat er tussen de aankondiging en de implementatie over het algemeen niet veel tijd zit.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
alwaysleft schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:23:
Viber for Android is voor de beta testers vandaag beschikbaar aan het worden, goed nieuws _/-\o_ :9~ Binnen 2 weken in de market?? 8) :)
Ben benieuwd dan... want die 2 weken lopen vandaag af. =)

Over Viber for Android. Bij Viber merk je sterk dat VIOPen eigenlijk alleen is bedoeld voor 5mbps+ netwerken. Dus met mijn Ben 1mbit connectie, met slechte dekking, merk je dat het niet lekker werk. Over WIFI daarentegen; prachtig spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Novah schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:41:
[...]

Over Viber for Android. Bij Viber merk je sterk dat VIOPen eigenlijk alleen is bedoeld voor 5mbps+ netwerken. Dus met mijn Ben 1mbit connectie, met slechte dekking, merk je dat het niet lekker werk. Over WIFI daarentegen; prachtig spul.
Ik zit eigenlijk op een whatsapp achtige manier van account sync te denken... Gewoon viber installeren en de app gaat zelf na welke mensen viber nog meer gebruiken..

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Novah schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:41:
[...]

Op zich kun je met langzame verbindingen (64 kbps) ook al prima voipen. Wel moet het een beetje stabiel zijn (dat zal mobiel een probleem zijn) en zit er veel verschil tussen services. Skype springt er echt bovenuit als ik het vergelijk met de voipfunctionaliteit van MSN of Yahoo of zelfs Betamax (Voipbuster en dergelijke). Op dikke (5mbit plus :p ) en stabiele verbindingen werkt inderdaad alles wel goed.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

soczol

Doet iets met energie

Bullet NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:46:
Ik zit eigenlijk op een whatsapp achtige manier van account sync te denken... Gewoon viber installeren en de app gaat zelf na welke mensen viber nog meer gebruiken..
Dat gebeurd ook. Ik heb nu de beta versie van Viber for Android en ik zie netjes Viber logotjes naast de contacten die ook Viber geinstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het zal vast ook wel op XDA te vinden zijn (en anders heeft iemand het daar wel).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Bullet NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:46:
[...]

Dat is nu juist het hele 'unique selling point' van Viber... lol :P
Dát is wat Viber dus doet.

:edit: én Viber heeft ook push berichten ala Whatsapp ingebouwd.

[ Voor 15% gewijzigd door Novah op 18-05-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:39:
[...]

Een exacte datum is volgens mij nog niet bekend gemaakt, Dat Google dit heeft aangekondigd wil natuurlijk niet zeggen dat het direct beschikbaar is. Hoewel het met Google wel vaak zo is dat er tussen de aankondiging en de implementatie over het algemeen niet veel tijd zit.
Jah ik ben wat ongeduldig 8)7 Hopelijk zo snel mogelijk anders maak ik wel een virtuele creditcard aan tijdelijk bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:52

Zewatanejo

Fine Thanks!

kreeg vandaag ook een beta uitnodiging van Viber. Net even gebeld met Wifi<-->Wifi. Werkte echt prima. Helder geluid, geen noemenswaardige vertragingen.

Ook even gebeld met een Wifi<-->3g/hsdpa verbinding.. Werkte wel, maar valt af en toe weg. Niet echt stabiel dus.

Heb eerder ook Scydo gebuikt. Werkt ook bijzonder goed. Er is alleen niemand die het gebruikt.

prima speelgoed dus!

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Is het mogelijk om je swiftkey woordenboek te backuppen voor als je evt een factory reset gaat uitvoeren. Weinig zin om weer helemaal mijn woordenboek vanaf het begin te bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Zewatanejo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:10:
Heb eerder ook Scydo gebuikt. Werkt ook bijzonder goed. Er is alleen niemand die het gebruikt.

prima speelgoed dus!
Dat is het mooie aan Viber. Het moment dat ik het installeerde had ik al +/- 50 contacten waarmee ik gratis kon 'Viber'-en. Once this one hits the Android-market, zal dit een explosie betekenen in de VOIP-markt. Zal me niets verbazen als over een jaar het Viber-gebruik in de telecomsector voor flinke veranderen zal zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Marzman schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:50:
[...]

Het zal vast ook wel op XDA te vinden zijn (en anders heeft iemand het daar wel).
Op XDA heb ik ook wat rondgevraagd, heb 2 apps gekregen, iemand die ui Cyanogenmod 7 zijn FM radio had gehaald en de APK aan mij had gestuurd, en iemand die Spirit FM aanraadde, die uit CM7 had FC bij launch, Spirit FM gaf geen geluid whatsoever.

Maar, Spirit FM schijnt wel op veel devices te werken, dus misschien voor andere mensen een goed alternatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Novah schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:09:
[...]
Dat is het mooie aan Viber. Het moment dat ik het installeerde had ik al +/- 50 contacten waarmee ik gratis kon 'Viber'-en. Once this one hits the Android-market, zal dit een explosie betekenen in de VOIP-markt. Zal me niets verbazen als over een jaar het Viber-gebruik in de telecomsector voor flinke veranderen zal zorgen.
Ik kan het me niet voorstellen. Ik betaal nu 12 euro voor 250 belminuten en 1 GB data. Voor 100 belminuten en 1 GB data betaal ik 14,94. Niet echt de moeite om te downgraden om te gaan Viberen. De telecomproviders maken de aanbiedingen zelf wel zo dat het niet interessant is :P

/▌

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.