Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 105.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kom er net achter dat ik al 3 dagen geen nieuwe mail heb ontvangen op mn telefoon via die standaard Gmail app, terwijl mn account wel gewoon op syncen staat. (en ik ontvang wel mail via mn pc)

Voor zover ik weet heb ik niks aan mn instellingen veranderd, internet doet het verder ook gewoon. Wel geeft mn telefoon sinds vrijdag aan dat het geheugen vol is(HTC Desire) kan dat te maken hebben met het niet ontvangen van nieuwe mails?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:35

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ja (genoeg over te vinden in dit subforum) :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Mad Marty schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:45:
Ja (genoeg over te vinden in dit subforum) :)
Ah inderdaad, na wat dingen te hebben verwijderd ontvang ik ineens al mn mail weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
gwystyl schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:18:
[...]

Kan missing sync dat niet? Volgens mij kan die namelijk SyncML praten, en kan Google/Gmail dat ook. Ik weet alleen niet hoe/of dat dan ook met kalender en contacten gaat.

btw, de snelle methode: [google=sync android mac] stuurde me naar deze eerste hit. Daar moet je al redelijk mee uit de voeten kunnen denk ik.
Ja en neen.
Mijn contacten staan in Outlook 2011 en zij spreken over het syncen van het adressbook van apple zelf.

Ik ben eerder op zoek naar een programma (zoals MyPhoneExplorer) dat Outlook met mijn android gsm kan syncen. Dit hoeft enkel contacten en kalender te zijn.

Als ik dan een programma vindt is het ofwel niet stabiel ofwel is het dat toch net niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Even een vraag. Weet iemand of er een applicatie bestaat die de ontvangststerkte op de telefoon bij houdt icm met locatie? Dus bijvoorbeeld zoveel db ontvangst per locatie en dat zichtbaar in google maps?

Er is de laatste tijd veel minder bereik bij ons en ik wil nu op de camping het bereik in kaart brengen door rond te lopen en dan die gegevens opslaan. En dat met verschillende providers zodat we mensen kunnen adviseren welk abonnement/prepaid hier ontvangst heeft.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Asterion schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:30:
Mijn contacten staan in Outlook 2011 en zij spreken over het syncen van het adressbook van apple zelf.

Ik ben eerder op zoek naar een programma (zoals MyPhoneExplorer) dat Outlook met mijn android gsm kan syncen. Dit hoeft enkel contacten en kalender te zijn.
Beetje schraal antwoord: maar sinds ik helemaal overgestapt ben op GMail moet ik niets meer van "echte" mail clients hebben. Altijd en overal je mail en agenda bij de hand en dat met een hele goede webinterface!

Voor mij geen outlook/thunderbird/claws/etc meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:16
Hallo,

Sinds vandaag in het bezit van mijn eerste android toestel (Samsung Galaxy Gio) en ik ben me al driftig aan het inlezen op het forum :)

Eén ding irriteert me echter al direct en dat is de standaard contact manager welke is geïnstalleerd op het toestel. Het is n.l. slechts mogelijk om de naam, telefoonnummer en emailadres in te voeren en verder helemaal niets en dat is toch wel erg beperkt.

Ik wil dus graag een andere contact manager installeren maar weet niet goed welke en ik weet ook (nog) niet waar ik dit kan vinden. D.m.v. google is er natuurlijk van alles te vinden maar daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer en roep daarom even jullie hulp in.

Welke kunnen jullie aanraden waarmee iets meer informatie is in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

bruce the boss schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:36:
Hallo,

Sinds vandaag in het bezit van mijn eerste android toestel (Samsung Galaxy Gio) en ik ben me al driftig aan het inlezen op het forum :)

Eén ding irriteert me echter al direct en dat is de standaard contact manager welke is geïnstalleerd op het toestel. Het is n.l. slechts mogelijk om de naam, telefoonnummer en emailadres in te voeren en verder helemaal niets en dat is toch wel erg beperkt.

Ik wil dus graag een andere contact manager installeren maar weet niet goed welke en ik weet ook (nog) niet waar ik dit kan vinden. D.m.v. google is er natuurlijk van alles te vinden maar daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer en roep daarom even jullie hulp in.

Welke kunnen jullie aanraden waarmee iets meer informatie is in te voeren?
In de standaard Android app kun je veel meer invoeren. Kijk anders eens in het adressenboek op Gmail, daar kan je ook velden toevoegen zelf en die syncen ook als je een gmailaccount synced (kan bij mij ook op mijn toestel, het is dan geen Samsung maar ik denk dat je er toch overheen kijkt). Je kan zelfs Skype, Facebook en Hyves mee syncen in het adresboek als je dat wilt.
haling schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Beetje schraal antwoord: maar sinds ik helemaal overgestapt ben op GMail moet ik niets meer van "echte" mail clients hebben. Altijd en overal je mail en agenda bij de hand en dat met een hele goede webinterface!

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik was altijd een voorstander van Outlook en daarna van Thunderbird met Lightning en de Google provider extenties maar ik ben ook helemaal over op Google. Op de telefoon werken de Google Apps perfect en op elke computer werkt de webinterface perfect.

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 03-05-2011 16:41 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik zoek een app waarmee je data kan inschakelen voor specifieke applicaties. Ik zit nu in het buitenland en heb mijn roaming uitstaan. Ik zou het graag aanzetten maar dan ALLEEN voor Whatsapp.

Iemand enig idee of dit mogelijk is met een applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Jay-v schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:52:
Ik zoek een app waarmee je data kan inschakelen voor specifieke applicaties. Ik zit nu in het buitenland en heb mijn roaming uitstaan. Ik zou het graag aanzetten maar dan ALLEEN voor Whatsapp.

Iemand enig idee of dit mogelijk is met een applicatie?
Tasker kan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Toch bijna twee bladzijden zonder het T-woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:36
hmmm staat bij mij toch al voor de 12e keer op deze bladzijde lol
zoekfunctie is echt overbodig in dit topic schijnbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
gwystyl schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:15:
[...]

Toch bijna twee bladzijden zonder het T-woord :)
Kan het niet topique-warning worden anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
haling schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Ik heb het eigenlijk veel liever in een programma dan steeds een webinterface te hoeven gebruiken :-)
Outlook verbind met gmail via IMAP dus wat in mijn outlook staat, staat dus ook op gmail. Erg handig.

Enkel mis ik gewoon de functionaliteit om mijn gsm te kunnen syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Zijn er eigenlijk een beetje goede offline navgiatie applicaties? Ga binnenkort een paar dagen naar België en om google maps daar te gebruiken is wat duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Genoeg, Navigon, Sygic,etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Kan iemand mij helpen ?

Ik heb net swiftkey geinstalleerd, maar ik mis de ENTER toets.
Hoe kun je naar de volgende regel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
Zijn er eigenlijk een beetje goede offline navgiatie applicaties? Ga binnenkort een paar dagen naar België en om google maps daar te gebruiken is wat duur...
Of Copilot ............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dark-knight schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:09:
Kan iemand mij helpen ?

Ik zie hier toch echt een enter toets (die pijl met hoek erin rechstonderin).
Afbeeldingslocatie: http://bestboyz.de/wp-content/uploads/2010/07/swiftkey.png
Misschien ligt het aan een skin die je hebt geïnstalleerd?
dtech schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:52:
Ook voor deze een topic-warning? Dan blijf je bezig....
Hier zie je en hele stapel met ervaringen: Android: Turn by Turn Navigation

[ Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 03-05-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark-knight schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:09:
Kan iemand mij helpen ?

Euh... rechtsonder...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Nee ?! Daar staat een smiley.
Ik gebruik wel de gratis versie. weet niet of dat uitmaakt.

Sorry, ben d'r al achter. :o De enter toets staat er wel bij schrijven van mailtjes en docs.
Alleen bij SMS is deze er niet.

Thanx anyway _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Dark-knight op 03-05-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
In de standaard Android app kun je veel meer invoeren. Kijk anders eens in het adressenboek op Gmail, daar kan je ook velden toevoegen zelf en die syncen ook als je een gmailaccount synced (kan bij mij ook op mijn toestel, het is dan geen Samsung maar ik denk dat je er toch overheen kijkt). Je kan zelfs Skype, Facebook en Hyves mee syncen in het adresboek als je dat wilt.
Het is opgelost.

Ik had de namen e.d. opgeslagen op mijn simcard maar dit moest op het toestel zelf zijn want dan heb je inderdaad meer mogelijkheden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bruce the boss schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:24:
[...]

Het is opgelost.

Ik had de namen e.d. opgeslagen op mijn simcard maar dit moest op het toestel zelf zijn want dan heb je inderdaad meer mogelijkheden.

Bedankt!
Ik zou ze toch opslaan in Gmail :) Gebruik zelf Google Apps maar een gewone Gmail kan ook, dan blijft je mail, agenda en contactpersonen behouden als je de rom flasht of als je een ander toestel neemt en je kan er ook via elke pc bijkomen.

Tenzij je er iets tegen hebt dat op te slaan bij Google (ook iets voor te zeggen, maar imo is juist het opslaan in de Google Cloud een grote toegevoegde waarde van de Android telefoons en als je ze niet vertrouwd is een Android toestel ook niet de beste keuze :p ).

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 04-05-2011 08:31 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Mja tasker kan vanalles, maar was eigenlijk opzoek naar een eenvoudigere app :). Ik zoek dus een app die de data verbinding PER app kan beheren... thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jay-v schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Mja tasker kan vanalles, maar was eigenlijk opzoek naar een eenvoudigere app :). Ik zoek dus een app die de data verbinding PER app kan beheren... thats all
JuiceDefender Ultimate kan dat :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 23:50
Ik word gestoord van Google maps. Met Advanced Task Killer Free, zet ik deze uit maar een paar minuten later draait Google maps weer op de achtergrond, ik kan zelf nergens een instelling vinden om Google maps uit te schakelen. Mijn GPS staat overigens ook uit.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cobb schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:44:
Ik word gestoord van Google maps. Met Advanced Task Killer Free, zet ik deze uit maar een paar minuten later draait Google maps weer op de achtergrond, ik kan zelf nergens een instelling vinden om Google maps uit te schakelen. Mijn GPS staat overigens ook uit.
Schakel het gewoon niet uit, zoals het hoort?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
anandus schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:46:
[...]
Schakel het gewoon niet uit, zoals het hoort?
Of verwijder gewoon de hele .apk, met alle gevolgen van dien. Weet je ook zeker dat ie niet meer opstart ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Waarom zou ik het laten draaien, ik gebruik het erg weinig en het vreet batterij. Bovendien ga ik binnekort op vakantie en wil geen data verbruiken in het buitenland.

Maps draait dus bij iedereen standaard begrijp ik?

[ Voor 13% gewijzigd door Cobb op 04-05-2011 11:50 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Cobb schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:49:
Waarom zou ik het laten draaien, ik gebruik het erg weinig en het vreet batterij. Bovendien ga ik binnekort op vakantie en wil geen data verbruiken in het buitenland.
Als het goed is verbruikt het geen batterij verder, althans niet noemenswaardig.
Je kan dan, als je zeker wil zijn, beter een programma gebruiken dat mobile datauitzet of blokkeert per programma.

Tasks killen op Android werkt vaak averechts in ieder geval.
Bij mij draait-ie inderdaad, maar ik weet niet zeker of ik hem wel of niet al gebruikt heb sinds de boot.
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Of verwijder gewoon de hele .apk, met alle gevolgen van dien. Weet je ook zeker dat ie niet meer opstart ;)
Ja, dat is inderdaad ook een optie :)

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 04-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Cobb schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:44:
En waarom is dat erg? Of ben je gewoon paranoïde? 8)

Bij mijn Desire zie ik 'm ook vaak als background proces lopen, maar verbruikt amper energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Ja en nee, misschien moet je je even verdiepen in hoe Android omgaat met applicaties. Applicaties worden niet altijd afgesloten, als er genoeg memory is, blijft het in het geheugen staan, maar is niet actief. Dat scheelt vaak weer in snelheid als je een applicatie die je recent gebruikt hebt opnieuw opstart.

Ik geloof niet dat als maps inactief is (maar nog wel in het geheugen) dat het veel cpu/accu/data verbruikt, als je problemen heb met accuverbruik, zou ik het eerder zoeken in brakke widgets, of andere dingen die wel actief blijven in de achtergrond.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Waarom zou ik het laten draaien, ik gebruik het erg weinig en het vreet batterij.
Hoe heb je dat gemeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Hmm ik kan Maps dus het beste laten draaien.
Ik dacht dat maps actief je positie bijhoudt waardoor je internet verbruik omhoog gaat. Aangezien ik maar een 1Gb abbootje heb. Maar dat valt dus ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Cobb schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:06:
Hmm ik kan Maps dus het beste laten draaien.
Ik dacht dat maps actief je positie bijhoudt waardoor je internet verbruik omhoog gaat. Aangezien ik maar een 1Gb abbootje heb. Maar dat valt dus ook wel mee.
Als je de app latitude niet gebruikt, dan zal Maps geen data nodig hebben denk ik. Ik heb pas geleden Latitude eens uitgeprobeerd, en hij verschijnt dan ook bij het verbruik van de accu (ik heb het dan over 2% verbruik van het totaal). Latitude verstuurd minimaal 1 x per uur je locatie, als je in beweging bent, elke minuut en dat kost wel data.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Waarom zou ik het laten draaien, ik gebruik het erg weinig en het vreet batterij.
Je zou Battery Mix voor de lol even kunnen laten draaien om te zien wat Maps daadwerkelijk verbruikt... Ik denk dat het in de praktijk enorm mee zal vallen. Ook qua data-verbruik. Daarmee trek je echt je abo niet leeg of zo :P

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/jp.smapho.battery_mix/ss-1-320-480-160-1-7eb86a3bcccafc2f654dbd7d37bb065a57f76f0d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Viber for Android is voor de beta testers vandaag beschikbaar aan het worden, goed nieuws _/-\o_ :9~ Binnen 2 weken in de market?? 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat Viber ook werken icm iPhones? Neem aan van wel, maar just to be shure...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
CLB schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:24:
Gaat Viber ook werken icm iPhones? Neem aan van wel, maar just to be shure...
Bedoel je van Viber- naar Viber-account? Want als ik op de site van Viber kijk, dan maakt het volgens mij niet uit wat voor OS je hebt, als je maar een Viber-account hebt.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@berichten hierboven: maar even opgezocht wat viber is. Blijkbaar een VOIP client.

Wat is de meerwaarde tov bijvoorbeeld Skype of andere VOIP-clients?

@batterij mix tip; die ga ik eens een paar dagen draaien; ik ben wel benieuwd wat er bij mij zoal draait en 'batterij vreet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
gwystyl schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:13:
@berichten hierboven: maar even opgezocht wat viber is. Blijkbaar een VOIP client.

Wat is de meerwaarde tov bijvoorbeeld Skype of andere VOIP-clients?

@batterij mix tip; die ga ik eens een paar dagen draaien; ik ben wel benieuwd wat er bij mij zoal draait en 'batterij vreet'
Geen gebruikersnamen nodig en wachtwoorden, het werkt gewoon out of the box en is een soort Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Net even Viber belletje gedaan met Android app. Onder de indruk, kwaliteit vergelijkbaar met Skype :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:35
alwaysleft schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:33:
Net even Viber belletje gedaan met Android app. Onder de indruk, kwaliteit vergelijkbaar met Skype :9~ O+
Ben jij geselecteerd voor de beta?
Heb de APK wel kunnen bemachtigen (http://www.viber.com/download)

Maar je moet door dit process http://www.viber.com/android-beta komen.

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Darkstylo schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Yep, had me in december al ingeschreven voor de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heeft iemand ervaring met een simpele blocker?? Ik heb nu extreme call blocker maar die werkt volgens het princiepe van oppakken en dan snel ophangen, leuk dat hij alleen de helft van de keren niet ophangt en dus in het buitenland mensen naar mij kunnen luisteren! Hoe moeilijk is het om een simpele app te vinden die niets anders doet dan anonieme en een aantal nummers gewoon wegdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaszOne
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:41
@Megamind: Super Call Blocker (lite versie) gebruik ik voor sukkels die hun nummer niet willen doorgeven. Als ik zelf anoniem naar mijn eigen telefoon bel hoor ik hem één keer overgaan daarna in gesprek toon. Op mijn Desire S zie ik alleen een gemist gesprek, ringtone hoor ik niet.

Werkt prima voor mij.

I'm sorry, did i just break your concentration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek een app waarmee ik de kalender kan syncen van mijn telefoon naar Google Calendar. Uiteraard heb ik reeds gezocht, maar werkelijk alle apps die ik tot nu toe heb gevonden syncen alleen maar van Google Calendar naar de telefoon. :S

Iemand een idee waar ik naar moet zoeken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:30:
Iemand een idee waar ik naar moet zoeken?
Als jij iets toevoegt op je telefoon (in je agenda dus) heb je dat niet even later ook gewoon op je PC gesynct staan dan?! Dat werkt toch gewoon automatisch zo? Of ik snap je niet, kan ook :) Staat sync wel aan dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 05-05-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, helaas. Ik heb eerder deze week mijn kalender op mijn telefoon gerestored (via MyBackupPro heb ik een online backup terug gezet). Hierna verwachtte ik dat via het syncen de kalender van Google vanzelf bij wordt gewerkt. Helaas is dat niet het geval en afgaande op de reacties in het DesireZ-topic hebben meer mensen er 'last' van dat er alleen van Google naar de telefoon wordt gesynced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat raar, want bij mij (motorola defy) gaat het wel gewoon goed. (stock 2.1)

/edit: nogmaals getest en gaat gewoon goed hier

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-05-2011 22:42 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Raar ... zou ik dan misschien tegen een bug in Android 2.3.3 / CM7 aan zijn gelopen? :?

Ik zal eens in die hoek gaan zoeken, want dit gaat offtopic. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:42:
Raar ... zou ik dan misschien tegen een bug in Android 2.3.3 / CM7 aan zijn gelopen? :?

Ik zal eens in die hoek gaan zoeken, want dit gaat offtopic. Dank! :)
Op het risico van off-topic: bij mij werkt het (HTC Desire, Android 2.29).
App = Business Calendar (niet getest in de gewone calendar, maar dat zou niet mogen uitmaken toch?).
Bij het aanmaken van een nieuwe afspraak moet ik wel de juiste calendar-account kiezen.
In het begin had ik het standaard op Facebook staan, waardoor het niet in mijn gmail/google calendar terechtkwam.

Nu heb ik het standaard op mijn gmail account gezet en wordt er dus wel gesynct van mobiel richting "PC".
Ik neem aan dat je dit ook allemaal al weet, maar wie weet heeft iemand anders nog iets aan deze info... :)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ook met 't gevaar op off-topic.

Ik draai 'n CM7-build en bij mij werkt 't ook goed. Wat ik wel 'n keer ondervonden heb is dat als je 'n back up terug zet, de afspraken dubbel komen te staan. Eigenlijk hoef je je agenda niet te back-uppen als je google-calendar gebruikt, want zodra je ge-update hebt kun je je agenda's syncen en komen alle afspraken van je Google Calendar op je telefoon te staan.

Misschien gaat er daar iets fout dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

2 vragen waar ik geen antwoord op kan vinden (slechte google-skillzzzz)

1. Is er een mogelijkheid om de melding van de stock dialer notification uit te zetten? ik gebruik GO-dialer, maar als ik een oproep mis, moet ik de stock "telefoon" openen om het missed call icon weg te krijgen.
2. Klopt het dat Winamp geen shuffle heeft (verder een fijne player)

[ Voor 26% gewijzigd door Pinin op 06-05-2011 09:55 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Pinin schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:52:
2 vragen waar ik geen antwoord op kan vinden (slechte google-skillzzzz)

1. Is er een mogelijkheid om de melding van de stock dialer notification uit te zetten? ik gebruik GO-dialer, maar als ik een oproep mis, moet ik de stock "telefoon" openen om het missed call icon weg te krijgen.
2. Klopt het dat Winamp geen shuffle heeft (verder een fijne player)
Voor je tweede vraag: WinAmp heeft wel een shuffle, die kan je aanzetten door op het knopje te drukken waar "123" staat.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

uhhh, geen 123 knopje te bekennen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Darkstylo schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Nog een mogelijkheid om beta teter te worden of moet nu gewoon wachten tot de full release er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:54:
uhhh, geen 123 knopje te bekennen
Ik zie die knopjes als ik hem als widget gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:13:
Ik zie die knopjes als ik hem als widget gebruik.
Stimmt genau :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/19739646/Xperia%20Arc%20Screenshots/OpenFolder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

8)7 Ja wel in de widget idd, niet in de player zelf

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier houd ik steeds minder geheugen over op mijn telefoon. Ik weet niet welke app al het geheugen bezet, maar het is super irritant. Ook worden er soms gewoon zonder mijn toestemming apps geuninstalleerd.

Weet iemand een oplossing of app voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:23:
Op de een of andere manier houd ik steeds minder geheugen over op mijn telefoon. Ik weet niet welke app al het geheugen bezet, maar het is super irritant.
Menu -> Settings -> Applications -> Manage Applications
Ook worden er soms gewoon zonder mijn toestemming apps geuninstalleerd.

Weet iemand een oplossing of app voor dit probleem?
Dat lijkt me wel raar. Heb je een voorbeeld?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
Pinin schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:29:
8)7 Ja wel in de widget idd, niet in de player zelf
Als je een liedje kiest dan zie je toch de cover ( of de standaard lama )?

Als je daar 1 keer op klikt zie je wel die 123 knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 15:22
welke launcher / widgets gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
avec_style schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:49:
welke launcher / widgets gebruik je?
Is niet van mij maar een schaamteloze copy paste uit het Homescreen topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kwam net in de YouTube app een video tegen waarvoor je 18 moet zijn (al heb ik geen flauw idee waarom, iets met preutse Amerikanen I guess).... Okay, geen probleem, ben ik.
Ingelogd op YouTube (vroeg de app om), zoals op mijn pc, maar nog steeds melding dat ik 18 moet zijn terwijl ik dat op de pc niet heb.

Any idea's?

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 09-05-2011 01:57 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gewoon 18 zijn. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

giganielsie schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:39:
[...]

Als je een liedje kiest dan zie je toch de cover ( of de standaard lama )?

Als je daar 1 keer op klikt zie je wel die 123 knop.
o.k. lekker verstopt maar dit werkt, thx

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Raven schreef op maandag 09 mei 2011 @ 01:53:
Kwam net in de YouTube app een video tegen waarvoor je 18 moet zijn....
...maar nog steeds melding dat ik 18 moet zijn terwijl ik dat op de pc niet heb.

Any idea's?
Omdat via Smartphone gebruik je veel data verkeer met het gebruiken van YouTube, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Sinds de update naar versie 5.4.0 werkt Google Maps niet meer goedop mijn Desire. Ik kan nog wel de kaart weergeven, maar zodra ik wil gaan navigeren en 'Navigatie' word opgestart, krijg ik de melding dat de applicatie onverwachts gestopt is.

Enkel alle updates verwijderen (en dus terug naar versie 4.40) bied soelaas :(

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Maak eens een backup en wis dan je cache en je dalvik cache.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Cache is al gewist en Dalvik cache zal niet lukken omdat m'n toestel niet geroot is.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Laatst online: 14:02
Weet iemand hoe je de meldingen in de Facebook app kan wissen / leegmaken?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CK3v1N schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:41:
Weet iemand hoe je de meldingen in de Facebook app kan wissen / leegmaken?
instellingen - toepassingen - facebook app - gegevens wissen?

Dan moet je ook opnieuw aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Laatst online: 14:02
gwystyl schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:25:
[...]

instellingen - toepassingen - facebook app - gegevens wissen?

Dan moet je ook opnieuw aanmelden.
Heb ik geprobeerd maar ze komen terug...

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:29

rg-mohwa

Phoe Hé

ik ben op zoek naar een app waarmee ik mp3's die lokaal op mijn pc staan kan streamen via wifi en zo ook een soort van playlist kan maken oid. iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Audiogalaxy bezit die mogelijkheden, daarmee kan je je hele collectie streamen. En zo zijn er nog wel een paar te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

rg-mohwa schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:25:
ik ben op zoek naar een app waarmee ik mp3's die lokaal op mijn pc staan kan streamen via wifi en zo ook een soort van playlist kan maken oid. iemand enig idee ?
[google=stream mp3 from pc to android] geeft bergen hits, heb je daar al wat opties van geprobeerd?

Als je gericht een playlist wil streamen lijkt winamp met shoutcast plugin me het makkelijkst, of één van de laatste winamps met winamp voor android. Die kunnen onderling syncen, en ik dacht ook streamen.

Als je losse bestanden wil streamen kan dat bijvoorbeeld met ES File Explorer

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 10-05-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik gebruik subsonic daar voor.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Wat is de beste app om automatisch je Google Chrome bookmarks gesynced te houden met Android (eventueel alleen van Google Chrome --> Android). Er zijn namelijk meerdere en welke nu het beste is, is onduidelijk (slechte beschrijvingen)

[ Voor 24% gewijzigd door Pyrone89 op 11-05-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zoek een app, maar gezien ik het niet kan vinden zal het waarschijnlijk niet bestaan, maar kent hier iemand aan bat detector app? :)

Een bat detector is een apparaat dat hoge onhoorbare frequenties omzet in hoorbare frequenties (zodat je naar vleermuizen kan luisteren).
Nu kan ik me voorstellen dat de microfoon van mobiele telefoons maar tot een bepaalde frequentie gaat en er dus daarom geen apps voor zijn. Maar ik denk: Ik vraag het toch even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
CK3v1N schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Heb ik geprobeerd maar ze komen terug...
In Chrome is er een extensie die ook dit probleem heeft. Sinds enige tijd blijven de notificaties optellen en gaan ze niet meer weg, ook als je ze al hebt gelezen.

Het is gekomen nadat Facebook vernieuwingen in de site heeft geintroduceerd, met name de mogelijkheid om een @facebook.com e-mail te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:02:
Ik zoek een app, maar gezien ik het niet kan vinden zal het waarschijnlijk niet bestaan, maar kent hier iemand aan bat detector app? :)

Een bat detector is een apparaat dat hoge onhoorbare frequenties omzet in hoorbare frequenties (zodat je naar vleermuizen kan luisteren).
Nu kan ik me voorstellen dat de microfoon van mobiele telefoons maar tot een bepaalde frequentie gaat en er dus daarom geen apps voor zijn. Maar ik denk: Ik vraag het toch even :P
Deze komt dichtbij maar is het net niet volgens mij (hij versterkt geen geluid), jammer dat je niet uitgebreid kan testen met de kwartier regel van de Market.

Leuke vraag btw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een app met een hele duidelijke en simpele functie: mijn minuten bijhouden. Nu heeft mijn toestel sowieso een call duration timer, maar daar heb ik in de praktijk niets aan. Het probleem is dat ik momenteel een abonnement heb waarbij alle gesprekken naar boven worden afgerond.

Kent iemand een app waarbij m'n minuten worden bijgehouden, zoals mijn provider dat bijhoudt?

In de Market ben ik zo'n app (nog) niet tegen gekomen. Hopelijk kunnen wij elkaar verder helpen met zo'n app: ik denk dat er ontzettend veel vraag naar is, namelijk.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

wilmundo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:06:
Ik ben op zoek naar een app met een hele duidelijke en simpele functie: mijn minuten bijhouden. Nu heeft mijn toestel sowieso een call duration timer, maar daar heb ik in de praktijk niets aan. Het probleem is dat ik momenteel een abonnement heb waarbij alle gesprekken naar boven worden afgerond.

Kent iemand een app waarbij m'n minuten worden bijgehouden, zoals mijn provider dat bijhoudt?

In de Market ben ik zo'n app (nog) niet tegen gekomen. Hopelijk kunnen wij elkaar verder helpen met zo'n app: ik denk dat er ontzettend veel vraag naar is, namelijk.
Ik gebruik Droidstats voor het bijhouden van belminuten, sms en data en je kan zelf instellen hoe belminuten worden afgerond (bijvoorbeeld per minuut).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:21
Sinds kort (Gingerbread of nieuwe Sense) heeft de HTC Sense klok weer de flip-functie (zie o.a. hier: http://www.youtube.com/watch?v=1Z-0rqPGAc8 een voorbeeld).

Nu gebruik ik Beautiful widgets voor mijn klok-widget (Smaller Home Weather om precies te zijn). Ik kan daarin nergens de flipclock functie vinden, ook googlen heeft me niet geholpen. Bestaat zoiets wel in Beautiful widgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stefangrp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:25:
Sinds kort (Gingerbread of nieuwe Sense) heeft de HTC Sense klok weer de flip-functie (zie o.a. hier: http://www.youtube.com/watch?v=1Z-0rqPGAc8 een voorbeeld).

Nu gebruik ik Beautiful widgets voor mijn klok-widget (Smaller Home Weather om precies te zijn). Ik kan daarin nergens de flipclock functie vinden, ook googlen heeft me niet geholpen. Bestaat zoiets wel in Beautiful widgets?
Volgens mij bestaat dat niet. Beautiful widgets heeft op zich niets met de Sense klok te maken, behalve dat de maker ooit begonnen is om dat ontwerp ook naar telefoons te brengen die geen Sense hebben. Hij heeft toen problemen gekregen met HTC omdat het ontwerp te veel leek op de Sense klok, en daarna de standaard skin veranderd naar iets anders. Een klok die erg veel lijkt op de Sense klok is nog wel als skin te downloaden, maar geen van de skins hebben afaik een flipklok met flip-animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49

Vis

Ik ben opzoek naar een app waarmee ik in het buitenland (Europa) GRATIS maps en lokatie bepaling kan opvragen via GPS.

Nu had ik zelf al onderzoek gedaan via de 1e pagina van dit topic en kwam deze 2 apps tegen:

Sygic Aura GPS Navigation

en

Sygic Mobile Maps

Welke is hiervoor het handigst? en vooral GRATIS?

Niet dat ik data moet gebruiken in het buitenland...

Thanks!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MapDroyd is naar mijn idee ook goed, de rest ken ik zelf niet..
Het is gratis en toen ik in IJsland was, werkte het allemaal erg goed!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC Desire HD moet ik terugzetten op fabrieksinstellingen vanwege twee foutmeldingen die niet verdwijnen. Nou vraag ik me af of er ook een app is die mijn schermen weer precies zo inricht met widgets etc zoals het nu is.

SMS's heb ik al gebackuped en ik begrijp dat Market ook al je apps weer opnieuw aanbiedt, maar hoe ik alles snel weer op de juiste plek krijg is me niet duidelijk..

Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Vis schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:13:
Ik ben opzoek naar een app waarmee ik in het buitenland (Europa) GRATIS maps en lokatie bepaling kan opvragen via GPS.

Nu had ik zelf al onderzoek gedaan via de 1e pagina van dit topic en kwam deze 2 apps tegen:

en

Sygic Mobile Maps

Thanks!
Daar is een heel topic over, zie Android: Turn by Turn Navigation
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:47:
Mijn HTC Desire HD moet ik terugzetten op fabrieksinstellingen vanwege twee foutmeldingen die niet verdwijnen. Nou vraag ik me af of er ook een app is die mijn schermen weer precies zo inricht met widgets etc zoals het nu is.

SMS's heb ik al gebackuped en ik begrijp dat Market ook al je apps weer opnieuw aanbiedt, maar hoe ik alles snel weer op de juiste plek krijg is me niet duidelijk..

Iemand een suggestie?

Alvast bedankt!

Eric
Die is er niet afaik. Sommige alternatieve launchers, zoals LauncherPro, bieden dit wel aan, maar dan moet je natuurlijk sowieso eerst je homescreens opnieuw inrichten. Het makkelijkst lijkt me om even screenshots of foto's te maken van je homescreens en ze dan na reset weer opnieuw in te richten. Op zich hoeft dit niet eens veel tijd te kosten, hoor.

[ Voor 43% gewijzigd door Mad Marty op 12-05-2011 13:51 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en

Sygic Mobile Maps

Thanks!
Hier kun je ook nog spitten: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362378//

Groeten
Eric

[edit] 2 zielen één gedachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer OSMAND eens, gratis offline localisatie en navigatie:

http://osmand.net/

/edit Lijkt dus erg op het hierboven genoemde MapDroyd :) Gebruiken beide OpenStreetMap kaarten.

[ Voor 13% gewijzigd door Milly op 12-05-2011 14:03 ]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Laatst online: 15:09
ik heb een ZTE blade en wissel nogal eens van ROM, nu heb ik een beste lijst met gebruikte apps uit de market, maar deze moet ik telkens opnieuw zoeken na het updaten van een ROM en handmatig installeren.

is er een programma dat kijkt naar al je geinstalleerde apps, ze kan syncen met je Google account (of er een lijst van maakt of een installer) die je dan gelijk wanneer de rom geinstalleerd is kan installeren met 1 klik??

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Appbrain?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
groxgrox schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:04:
ik heb een ZTE blade en wissel nogal eens van ROM, nu heb ik een beste lijst met gebruikte apps uit de market, maar deze moet ik telkens opnieuw zoeken na het updaten van een ROM en handmatig installeren.

is er een programma dat kijkt naar al je geinstalleerde apps, ze kan syncen met je Google account (of er een lijst van maakt of een installer) die je dan gelijk wanneer de rom geinstalleerd is kan installeren met 1 klik??
Niet met een klik, maar de webmarket registreert wel alles dat je gedownload hebt en je kunt ze via de browser installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

zijn er hier nog mensen die "GO" applicaties gebruiken zoals "GO contacts" of Go sms?

hebben jullie ook elke keer voor als er update is, dat je terug default dialer en default sms enzo allemaal moeten kiezen....

best wel hatelijk, vooral de dialer.. andere dialers doen het wel goed en updaten gewoon (en behouden instellingen), go applicaties lijken std instellingen altijd kwijt te zijn (maar niet de settings van app zelf :s)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:06
azz_kikr, geen probleem. Ik gebruik GO sms.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
groxgrox schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:04:

Niet helemaal wat jij beschrijft, maar het eindresultaat is het zelfde.
Met Titanium Backup (wel root nodig) kan je al je apps en instellingen backupen naar je sd kaart. Volgens mij ook naar je dropbox, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Met de betaalde versie van Titanium kan je de boel met één klik terug zetten, als je een verse rom heb geinstalleerd. Met de gratis versie kost het zoveel kliks als dat je apps terug zet.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Yups.. Ik update om de 2 weken mijn ROM op mijn Desire.
Gebruik daar Titanium Backup voor en ben vaak binnen één kwartier weer up and running.
(Backup maken,. rom updaten, backup terugzetten)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.