Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 105.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
maikel schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:30:
Hoe staat het overigens met de Google Voice Actions?

Ik heb Voice Search (Spraakgestuurd zoeken) geinstalleerd, maar bij alles wat ik in spreek gaat ie online zoeken. Voice Actions zou juist ook commando's als 'call <contact>' moeten herkennen. Online kom ik steeds op Voice Search uit of op aankondigingen van Voice Actions van vorig jaar met daarbij de opmerking dat het alleen in het Engels werkt.
In de Market is er geen Google Voice Actions te vinden, alleen een versie van Pannous.

En als ik het programma vanaf deze pagina laat versturen, krijg ik een link binnen naar Google Voice Search, welke al geinstalleerd is.
Op die pagina staat letterlijk:
Voice Actions requires Android 2.2 (Froyo) and higher, and your device language must be set to English.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Is er ook een app die er voor zorgt dat de schermbeveiliging niet erop knalt bij bepaalde applicaties?
Als ik namelijk Google Maps draai en mijn scherm niet aantik, knalt de schermbeveiliging er op. Ik heb er al naar gezocht, maar kan geen app daarvan vinden (of ik ben heel scheel).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Outerspace schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:44:
Is er ook een app die er voor zorgt dat de schermbeveiliging niet erop knalt bij bepaalde applicaties?
Met Extended Controls of SwitchPro bijvoorbeeld kan je dat ook even tijdelijk instellen via een widget.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Brad Pitt schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:47:
[...]

Met Extended Controls of SwitchPro bijvoorbeeld kan je dat ook even tijdelijk instellen via een widget.
Maar er is dus geen app die dat applicatiegericht kan doen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:39
Tasker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Weet er iemand een app die mij kan laten zien welke datum het bijv. over 65 dagen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
staffordniko schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:09:
Weet er iemand een app die mij kan laten zien welke datum het bijv. over 65 dagen is?
Google calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
staffordniko schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:09:
Volgens mij is dit iets wat je zoekt. Let op: ik heb het zelf niet getest, ik ga alleen af op de beschrijving. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
Rudey schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:58:
[...]

Op die pagina staat letterlijk:
Voice Actions requires Android 2.2 (Froyo) and higher, and your device language must be set to English.
Hmm, helemaal overheen gelezen. |:(

Als ik de taal op Engels zet werkt het inderdaad wel. Alleen nog niet 'system-wide', zodat ik in principe alles hands-free kan doen, ongeacht in welke applicatie ik zit. Met die Voice Actions moet ik steeds weer dat programma opstarten.
Is er inmiddels een applicatie die op de achtergrond draait en altijd spraakcommando's accepteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Op mijn werk worden we regelmatig geconfronteerd met enorme facturen van collega's. Het gaat om het dataverbruik. Er wordt gewaarschuwd voor het gebruik van data als men streaming dingen gaat doen. Afijn ik wil eens kijken of ik het verbruik een beetje in de gaten kan houden.
KPN rekent een behoorlijk bedrag voor zakelijke klanten als men over de limiet gaat.

Wat ik zoek is een tootlje die het dataverbruik meet en die dus een mailtje kan sturen wanneer er iemand zijn limiet naderd (zelf defineerbaar) en gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netcouter houd alles bij..

simpel en snel.

https://market.android.co...ter&feature=search_result

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb hem geinstalleerd, erg simpel en duidelijk maar kan deze ook e-mailen?

[ Voor 9% gewijzigd door Binnetie op 21-04-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
maikel schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:31:
[...]

Hmm, helemaal overheen gelezen. |:(

Als ik de taal op Engels zet werkt het inderdaad wel. Alleen nog niet 'system-wide', zodat ik in principe alles hands-free kan doen, ongeacht in welke applicatie ik zit. Met die Voice Actions moet ik steeds weer dat programma opstarten.
Is er inmiddels een applicatie die op de achtergrond draait en altijd spraakcommando's accepteert?
Wat voor telefoon heb je?
Als je een "zoeken-knop" hebt (vergrootglasje), probeer dan eens om die lang ingedrukt te houden. bij mij (Desire) start dat de voice-actions op. Ongeacht waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:07:
Ik heb hem geinstalleerd, erg simpel en duidelijk maar kan deze ook e-mailen?
Je hebt 'm geinstalleerd dus eh... dat kan je dan toch zelf zien...? :? Ik heb 'm niet geinstalleerd maar weet het antwoord al na een blik op de Market pagina...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 12-09 08:43
MaffeMaarten schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:01:
[...]

Wat voor telefoon heb je?
Als je een "zoeken-knop" hebt (vergrootglasje), probeer dan eens om die lang ingedrukt te houden. bij mij (Desire) start dat de voice-actions op. Ongeacht waar je zit.
Ik heb een Desire ja, maar ik wil juist dat het werkt zonder dat ik op een zoekknopje moet drukken. Dat is in de auto namelijk niet handig.

Ik heb inmiddels wel Vlingo gevonden, die een hands-free-mode heeft. Die zal ik eens gaan proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door maikel op 21-04-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:05:
[...]

Je hebt 'm geinstalleerd dus eh... dat kan je dan toch zelf zien...? :? Ik heb 'm niet geinstalleerd maar weet het antwoord al na een blik op de Market pagina...
Ik ook haha. Hij kan niet e-mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb een probleempje met mijn agenda. Mijn outlook synced via gSyncit met Gmail. Werkt prima. Sommige items komen echter neit op mijn android terecht.

Gmail:
Afbeeldingslocatie: http://roeligan.nl/meuk/android/agenda/gmail.png

Android:
Afbeeldingslocatie: http://roeligan.nl/meuk/android/agenda/android.png

(let niet op de roze items, dat is de agenda van mijn vrouw :+ )

Ik heb elke ochtend 2 meetings welke dus niet op mijn telefoon komen, iemand een idee?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Roeligan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:39:
Ik heb een probleempje met mijn agenda. Mijn outlook synced via gSyncit met Gmail. Werkt prima. Sommige items komen echter neit op mijn android terecht.

Gmail:
[afbeelding]

Android:
[afbeelding]

Ik heb elke ochtend 2 meetings welke dus niet op mijn telefoon komen, iemand een idee?
Staan ze alleen niet in de widget of ook niet in de agenda-app?
Bij een hoop agenda apps (en widgets dus ook) kan je appart instellen welke agenda's je in wilt voeren. 1 google calender account bestaat uit meerdere agenda's.

Dus op dezelfde manier dat je de "roze" agenda hebt aangezet zul je ook de andere agenda's aan moeten zetten in de widget.

Grote kans dat je dit allemaal al weet en het een heel ander probleem is, maar het kan maar net de oplossing zijn om daar nog eens naar te kijken. Wat ik ook wel eens gehad heb ik dat ik eerst een paar keer moet synchroniseren in de agenda-app voordat ie doorheeft dat er nieuwe agenda's bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Thx voor de input, maar helaas niet de oplossing.

Er staat op android maar 1 agenda ingesteld. Omdat ik in gmail 2 agenda's heb (van mij en mijn vrouw) doet hij deze netjes in mijn ene agenda op de telefoon tonen. De andere afspraken staan er wel netjes in.

Ook in de agenda zelf staan ze niet (dus geen widget probleem). Ik zal de afspraak maar eens deleten en me opnieuw uit laten nodigen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31
Roeligan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:39:

Gmail:
[afbeelding]

Android:
[afbeelding]

Welke app gebruik je voor je agenda voor je android? Die wil ik ook namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ChiMan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:02:
[...]

Welke app gebruik je voor je agenda voor je android? Die wil ik ook namelijk ;)
Dat is de agenda-widget van Launcher Pro Plus :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Tssk, nooit geweten haha. die is relaxt zeg :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:50
Beste mensen, ik ben op zoek naar een agenda. Nu zijn er aardig wat, maar bij geen van alle kan ik een terugkerende afspraak (bijvoorbeeld elke week vergadering) deze niet 1 malig verwijderen. Ik krijg alleen de opties of ik de hele reeks wil wijzigen of verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

indeed ;) fijne widget!

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Roeligan schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:37:
Thx voor de input, maar helaas niet de oplossing.

Er staat op android maar 1 agenda ingesteld. Omdat ik in gmail 2 agenda's heb (van mij en mijn vrouw) doet hij deze netjes in mijn ene agenda op de telefoon tonen. De andere afspraken staan er wel netjes in.

Ook in de agenda zelf staan ze niet (dus geen widget probleem). Ik zal de afspraak maar eens deleten en me opnieuw uit laten nodigen.
Ik had dit zelfde probleem een tijdje geleden ook, bepaalde items kwamen maar niet tevoorschijn op de agenda (terwijl alles wel goed stond ingesteld).

Ik had dit opgelost door de (Toepassingen Beheren/) Agenda-Opslag te deleten en daarna opnieuw the synce met Google.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Beste mensen, ik ben opzoek naar een op papier simpel tooltje voor mijn sgs. Omdat ik momenteel te veel mobiel data verkeer verbruik wil ik dit inperken door bij mijn ouders (die geen wifi gebruiken en dat niet willen vraag me niet waarom) mijn sgs via de pc data verkeer mogelijk te maken.

Ik zit te zoeken in de market naar een app die gebruik kan maken dus van het internet via de usb aansluiting. Ik vind alleen maar app's voor tethering van mijn mobiel naar pc en wifi. Dat zoek ik dus niet.

Iemand sugesties>. Please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens 3G Watchdog

3G Watchdog op Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Watchdog is toch geen phone to usb-PC internet programma, maar alleen een programma om te zorgen dat je niet over je limieten heen gaat?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Ik heb sinds gisteren "Nederland Nieuws" Fijne app om al het nederlandse nieuws te lezen!
(oa nu, fok, nrc, google nieuws en Tweakers!(weet Tweakers dit overigens?))
Dus al met al wel een fijne app om al het Nederlandse nieuws te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
joris1989 schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:20:
Ik heb sinds gisteren "Nederland Nieuws" Fijne app om al het nederlandse nieuws te lezen!
(oa nu, fok, nrc, google nieuws en Tweakers!(weet Tweakers dit overigens?))
Dus al met al wel een fijne app om al het Nederlandse nieuws te lezen :)
Niet gewoon een RSS-feed-reader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
Outerspace schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:06:
[...]

Maar er is dus geen app die dat applicatiegericht kan doen?
KeepScreen doet precies wat je wil.
Ik had hetzelfde probleem met Maps en zo ben ik bij KeepScreen uitgekomen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een app die je wifi signaal versterkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:30:
is er een app die je wifi signaal versterkt?
Nee, daar moet je iets anders voor hebben.

http://www.dealextreme.co...module-for-psp-1000-37788

Een andere antenne.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
Welke applicatie gebruiken jullie om foto's te uploaden naar facebook? Via Tweetdeck komt er alleen een URL op facebook te staan en komen de foto's niet in 'Uploads vanaf Mobiel' map.

Iemand een tip om dit wel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

MaStar schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:02:
Welke applicatie gebruiken jullie om foto's te uploaden naar facebook? Via Tweetdeck komt er alleen een URL op facebook te staan en komen de foto's niet in 'Uploads vanaf Mobiel' map.

Iemand een tip om dit wel te krijgen?
Je kan foto's maken vanuit de facebook app en die gelijk uploaden.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Gallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:36:
Beste mensen, ik ben opzoek naar een op papier simpel tooltje voor mijn sgs. Omdat ik momenteel te veel mobiel data verkeer verbruik wil ik dit inperken door bij mijn ouders (die geen wifi gebruiken en dat niet willen vraag me niet waarom) mijn sgs via de pc data verkeer mogelijk te maken.

Ik zit te zoeken in de market naar een app die gebruik kan maken dus van het internet via de usb aansluiting. Ik vind alleen maar app's voor tethering van mijn mobiel naar pc en wifi. Dat zoek ik dus niet.

Kan je niet je telefoon tetheren aan je pc en dan op je pc deze verbinding bridgen met je normale internetverbinding? Of denk ik nu te simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee, wat de noname- bestanden zijn ? In ES File Explorer en Astro File Manager zie ik een aantal noname- bestanden staan die ik niet kan openen in de download map op de sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:19:
Iemand enig idee, wat de noname- bestanden zijn ? In ES File Explorer en Astro File Manager zie ik een aantal noname- bestanden staan die ik niet kan openen in de download map op de sd kaart.
.noname files zorgen ervoor dat mediaspelers en gallery viewers deze mappen ignoren qua content.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:26:
[...]

.noname files zorgen ervoor dat mediaspelers en gallery viewers deze mappen ignoren qua content.
Ik heb er net 2 verwijderd... Neem aan, dat als ik een media speler of gallery viewer open, deze noname bestanden weer in die downloadmap komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Nee. Die bestanden kun je in mappen plaatsen om te voorkomen dat die mappen geïndexeerd worden door de gallery. Als die bestanden er niet in staan worden eventuele images in de gallery getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:37:
Nee. Die bestanden kun je in mappen plaatsen om te voorkomen dat die mappen geïndexeerd worden door de gallery. Als die bestanden er niet in staan worden eventuele images in de gallery getoond.
En hoe komen die noname- bestanden dan in die mappen, aangezien ik nooit een keuze gemaakt heb of een optie gekregen heb om de downloadmap op de sd kaart niet te indexeren...

Edit: Ik heb ze geopend met een tekst editor. Blijken Marktplaats mailwisselingen te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

dat zijn toch .nomedia bestanden, geen .noname?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ach ja, klopt. Ik was in de war met .nomedia bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Er zijn al aardig wat zoekresultaten voor, maar nog geen oplossingen.
Bij "My orders" in de market (desktop) staat een aantal apps die ik heb gedeïnstalleerd, maar ook een aantal apps, waaronder de Tnet app, staat er niet bij. Hoe kan het dat mijn account niet up-to-date is? En hoe krijg ik deze weer goed? Als ik een factory reset wil uitvoeren, wil ik nl. wel weer AL mijn apps terug en niet de apps die ik heb gedeïnstalleerd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dit wou ik ook graag willen weten. En nog en vraag i.v.m. de feedback op de markt. De laatste tijd kan ik het niet meer.

Oftewel, ik vul de sterretjes in en dan mijn mening, maar als ik de markt opnieuw start is mijn feedback verdwijnen. Wat ik ok niet begrijp is dat de feedback die ik eerder wel had opgestuurd is ook verdwenen.

Iemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

timovd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:16:
Er zijn al aardig wat zoekresultaten voor, maar nog geen oplossingen.
Bij "My orders" in de market (desktop) staat een aantal apps die ik heb gedeïnstalleerd, maar ook een aantal apps, waaronder de Tnet app, staat er niet bij. Hoe kan het dat mijn account niet up-to-date is? En hoe krijg ik deze weer goed? Als ik een factory reset wil uitvoeren, wil ik nl. wel weer AL mijn apps terug en niet de apps die ik heb gedeïnstalleerd.
Ik denk omdat T.net een gratis app is. Op Steam werkt het ook zo dat alleen je betaalde accounts bewaard blijven bij een reinstall, dat zal op de Android Market ook wel zo zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Bij mijn orders staan ook gewoon gratis apps. Waarom die wel en niet bv. de T.net app?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 13-09 12:43
Er is een oplossing voor het gebrek aan RSAP onder Android. Een developer heeft een applicatie gemaakt waar hij het Bluetooth protocol RSAP 'activeert'. Nu is het eindelijk mogelijk om je Android toestel met all-in-one navigatie apparatuur te laten werken zoals de RNS510 in Volkswagen en Skoda auto's. Website van de developer is: http://www.android-rsap.com/ en de App is tot 1 mei gratis te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
stijnos1991 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:57:
Er is een oplossing voor het gebrek aan RSAP onder Android. Een developer heeft een applicatie gemaakt waar hij het Bluetooth protocol RSAP 'activeert'. Nu is het eindelijk mogelijk om je Android toestel met all-in-one navigatie apparatuur te laten werken zoals de RNS510 in Volkswagen en Skoda auto's. Website van de developer is: http://www.android-rsap.com/ en de App is tot 1 mei gratis te proberen.
Nu alleen nog maar voor HTC's dus. Belangrijk detail ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

madmaus schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:38:
[...]

eerst cache wissen, en daarna de gegevens wissen?
Wat doet ie dan?
Helemaal eraf gaat denk ik niet lukken omdat hij standaard in de rom zit, misschien kan je de updates wel verwijderen.
Hmm, ik heb nu weer problemen met de market. Ik kan niet bedenken waar het door komt, maar zodra ik op 'mijn applicaties' druk of een programma probeer te installeren/bij te werken loopt hij vast, zowel via 3G als wifi

Ik heb al de volgende dingen geprobeerd:

- market gegevens weghalen bij instellingen - toepassingen
- market gegevens weghalen dmv titanium backup
- deinstalleren van alle updates
- compleet deinstalleren van market en nieuwste versie (2.3.6) weer installeren
- compleet deinstalleren van market en oudere versie (2.3.3) weer installeren
- clear cache en dalvik-cace vanuit recovery console icm alle bovenstaande

Dit alles heeft niet geholpen. Iemand nog een idee? Het is nogal onhandig als de market het niet doet :(

Ik heb een Samsung Spica met CyanogenMod 6.1.1 light v2.2. Ik verwacht dat het hier niet rechtstreeks aan ligt omdat hij wel gewerkt heeft, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Welke video player app gebruiken jullie om uitzendingen van Uitzending Gemist en RTL XL te bekijken ?
Ik heb vanallerhande videoplayer gebrobeerd, maar de meeste crashen of blijft het beeld zwart (Rockplayer, mVideoplayer)....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle K
  • Laatst online: 14-09 16:44
Dubbeldrank schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:26:
[...]

Je kan foto's maken vanuit de facebook app en die gelijk uploaden.
Een andere optie is Flow. Dit is een alternatief voor de officiële Facebook app en heeft een aantal functies zoals foto's taggen die in de officiële app ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Gallant schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:36:

Ik denk niet dat dit kan eigenlijk, waarschijnlijk is verreweg de handigste optie om een klein usb-wifi stickje te kopen, die in de PC te prikken en een ad-hoc netwerk op te zetten tussen PC en sgs.
Als je die alleen gebruikt als je zelf bij je ouders thuis bent kan je ze vast wel uitleggen dat het geen "echt" wifi-Acces-Point is.
of je vermomd je wifi-stick als usb-kabel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
misschien al gevraagd ondertussen maar kan het niet terugvinden maar werkt de market ook als je i.p.v. een echte credit card gebruik maakt van b.v. wiredcard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik krijg sindskort een soort sluikreclame op mijn telefoon.
Dan staat er een sterretje in mijn notificatiebalk, en als ik hem openschuif dan staat er iets van gratis games.
Klik ik er vervolgens op dan zie ik kort APNdroid staan en vervolgens wordt ik naar een site doorgeleid.

Het lijkt erop dat APNdroid reclames op deze manier gebruikt.
Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? Ik gebruik de gratis APNdroid uit de market.

Edit:
De maker heeft inmiddels gereageerd dat de add's afkomstig zijn van APNdroid. Volgens hem is dat de toekomst van Android. Max 1 per dag.

[ Voor 14% gewijzigd door madmaus op 27-04-2011 16:35 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
DorkoTheBeast schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:41:
misschien al gevraagd ondertussen maar kan het niet terugvinden maar werkt de market ook als je i.p.v. een echte credit card gebruik maakt van b.v. wiredcard ?
Wiredcard ken ik niet zo, maar als je daarmee een prepaid virtuele creditcard bedoelt, dan is het antwoord ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:38

Pinobigbird

doesn't share food!

madmaus schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:03:
Dan staat er een sterretje in mijn notificatiebalk, en als ik hem openschuif dan staat er iets van gratis games.
Klik ik er vervolgens op dan zie ik kort APNdroid staan en vervolgens wordt ik naar een site doorgeleid.

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? Ik gebruik de gratis APNdroid uit de market.

Edit:
De maker heeft inmiddels gereageerd dat de add's afkomstig zijn van APNdroid. Volgens hem is dat de toekomst van Android. Max 1 per dag.
Dat is wel een inventieve, maar vieze manier van ads tonen. De maker zou wel eens gelijk kunnen hebben dat dit de toekomst is. Deze ads, of in ieder geval de notificaties, zijn namelijk niet tegen te houden door de host-file aan te passen, zoals de bekendste adblocker dat doet. Het zou voor mij iig wel een reden zijn om de app niet te installeren.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
madmaus schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:03:

Edit:
Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval _/-\o_ Ik gebruik ook APNdroid, maar heb hem nog niet bijgewerkt naar de laatste versie, en heb de ads nog niet gezien.

gerelateerd:
Kan je ergens zorgen dat apps genegeerd worden bij de "alles bijwerken" knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb hem wel bijgewerkt, maar heb nog geen advertentie gezien. Will report back when it does happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik had APNdroid ook bijgewerkt vandaag en kreeg ook al die ads. Dat wordt dus uninstallen, de maker kan wel denken dat het de toekomst is, maar ook uit de comments blijkt dat je daarmee je gebruikers flink tegen de haren instrijkt.

Alleen dacht ik dat Tasker APNdroid gebruikt om Mobile Data uit te schakelen, en laat dat nou juist het belangrijkste zijn wat ik met Tasker doe. Hmmm.... :/

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Ik bel/sms zelden mobiel (pre-paid Simyo), maar overweeg mijn pre historisch SE J210i te upgraden naar een (simlock vrij) Android toestel om in voorkomende gevallen te bellen/sms'en, mail en info op te halen (gprs of wifi).

Gezien het incidentele gebruik kom ik uit op de relatief goedkope Samsung Galaxy Europe en Mini (€122 resp. €145), maar wat is nog het bruikbare nut van android toestellen met een beperkte resolutie (240X320) en geen flash support in de browser. Voor zover ik begrepen heb zijn door de beperkte resolutie lang niet alle applicaties te gebruiken of valt dat in de praktijk wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de praktijk valt dit reuze mee! Ik ben al een jaar in het bezit van een HTC Tattoo met 240*320. Ik ben eigenlijk nog geen enkele app tegengekomen die voor mij niet werkt. Games heb ik wel niet op mijn Tattoo, dus ik weet niet hoe het daarbij zit. Maar ik geloof niet dat er veel verschil is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
dit is trouwens de reactie van de maker van APNdroid op mijn vraag over de nieuwe ad's:
yes, those are new ads from http://www.airpush.com/ - you'll maximum 1 per day. I
believe this is the future of free apps on Android. The ad itself does
not stand in wat fir the user that uses the app, and is very easily
cancelable. For me personally, this allows to devote more time into
developing apps and potentially switch to full time Android
development. For the users, that don't like the ad, I am providing
also paid version without any ads. So in short feel free to clear it from your taskbar.
Ik hoop zo dat dit niet de nieuwe standaard gaat worden.

[ Voor 6% gewijzigd door madmaus op 27-04-2011 18:22 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visitor.q
  • Laatst online: 14-09 16:26
Google Docs is beschikbaar in de market. Nu werkte dat al redelijk via de browser, maar de interface van de app is zoveel sneller. Ik gebruikte het nog niet zo vaak maar dit maakt dingen als notes en presentaties wel heel snel beschikbaar, die ik voorheen als losse pdf op de sd moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:50
Weet iemand hoe ik googlemaps kan stoppen om automatisch op de achtergrond te blijven draaien? Ook na de app met een taskiller te hebben afgesloten?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Jelle K schreef op woensdag 27 april 2011 @ 08:43:
[...]

Een andere optie is Flow. Dit is een alternatief voor de officiële Facebook app en heeft een aantal functies zoals foto's taggen die in de officiële app ontbreken.
Die kan ik zeker aanraden! Heel even getest, maar direct erna gekocht. Ik vind hem veel beter werken dan de standaard FB app.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Cobb schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:08:
Weet iemand hoe ik googlemaps kan stoppen om automatisch op de achtergrond te blijven draaien? Ook na de app met een taskiller te hebben afgesloten?
Dat maakt niet uit dat het in het geheugen blijft staan, dat kost niks extra aan accu ofzo. Je kan wel de GPS uitzetten, dat scheelt wel in batterijverbruik maar werkt los van Google maps (l'attitude ofzo maar ook andere apps kunnen het gebruiken zoals regenalarm)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Is er iets mis met de market en T-Mobile? Op wifi kom ik meteen in de market, maar op hsdpa werkt alles behalve de market, met de melding "netwerkfout opgetreden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb een vraag aan de gebruikers van swiftkey.
Het lijkt mij niet op letters als é, á enz te typen.

Normaliter bij IME keybaord moet je de letters ven vasthouden. In swiftkey krijg je dan het alterrnatief zoals een cijfer. Lukt dit jullie wel? Kan er namelijk niks over vinden. Zelfs niet op de bug site van swiftkey zelf en lijkt me sterk dat ik de enige ben die soms woorden zoals één wil schrijven lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 01:05
Floris-K schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:29:
Ik heb een vraag aan de gebruikers van swiftkey.
Het lijkt mij niet op letters als é, á enz te typen.
QWERTY International layout.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:51

woutur

Klauwtjes uit!

Kent iemand een goede mail applicatie die met Exchange 2010 om kan gaan? De standaard mail applicatie werkt niet zo goed (Froidvillain 1.7.2, froyo 2.2) maar is tot dusver de enige applicatie die ik zonder problemen aan de gang heb gekregen. Wat ik al geprobeerd heb:
  • K-9 , werkt volgens mij niet met 2010
  • Enhanced Email
  • Maildroid
  • Roadsync, werkte heel even maar wilde daarna niet meer syncen

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

woutur schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:19:
Kent iemand een goede mail applicatie die met Exchange 2010 om kan gaan? De standaard mail applicatie werkt niet zo goed (Froidvillain 1.7.2, froyo 2.2) maar is tot dusver de enige applicatie die ik zonder problemen aan de gang heb gekregen. Wat ik al geprobeerd heb:
  • K-9 , werkt volgens mij niet met 2010
  • Enhanced Email
  • Maildroid
  • Roadsync, werkte heel even maar wilde daarna niet meer syncen
Touchdown
http://www.nitrodesk.com/dk_touchdownFeatures.aspx

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
Bestaat er een app waarmee je live streams kunt kijken op de nos.nl site?

Ik heb geprobeerd een Champions League wedstrijd te bekijken maar als ik op de Windows Media link klik, gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bad_Karma schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:41:
Bestaat er een app waarmee je live streams kunt kijken op de nos.nl site?

Ik heb geprobeerd een Champions League wedstrijd te bekijken maar als ik op de Windows Media link klik, gebeurt er niets
Kan dat niet met de uitzending gemist app?
Anders even kijken wat voor formaat die streams zijn (ik dacht silverlight), en dan zoeken naar een player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
gwystyl schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:34:
[...]

Kan dat niet met de uitzending gemist app?
Inderdaad. http://m.uitzendinggemist.nl werkt prima op mijn telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
wsmaal schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:41:
Ik bel/sms zelden mobiel (pre-paid Simyo), maar overweeg mijn pre historisch SE J210i te upgraden naar een (simlock vrij) Android toestel om in voorkomende gevallen te bellen/sms'en, mail en info op te halen (gprs of wifi).

Gezien het incidentele gebruik kom ik uit op de relatief goedkope Samsung Galaxy Europe en Mini (€122 resp. €145), maar wat is nog het bruikbare nut van android toestellen met een beperkte resolutie (240X320) en geen flash support in de browser. Voor zover ik begrepen heb zijn door de beperkte resolutie lang niet alle applicaties te gebruiken of valt dat in de praktijk wel mee?
Op Ibood.nl staat een Android toestel. Ik weet verder niet of het een goede is, dat zou je daar even moeten bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Brad Pitt schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:35:
[...]

QWERTY International layout.
That has done the trick O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dhhdante schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:46:
[...]

Op Ibood.nl staat een Android toestel. Ik weet verder niet of het een goede is, dat zou je daar even moeten bekijken.
Ziet er wel grappig uit, Acer Liquid E, 3.5" 800x480 met snapdragon processor. Hij is met 199 wel iets duurder dan de 125-145 die hierboven genoemd werd, maar toch een stuk goedkoper dan de 299 die hij in de pricewatch kost. (ok licht offtopic).

Ik heb uit ellende maar mijn rom opnieuw geflasht; ik kon geen oplossing vinden voor het vastlopen van de market. Nu doet hij het wel, maar moet ik alles weer opnieuw instellen :'(. Ik hoop alleen dat het niet weer gebeurt, want ik heb nog steeds geen id. Ik ga in ieder geval weer een backup maken als alles weer ingesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Net een bericht gehad dat de Beta van ESET Mobile Security for Android beschikbaar is.

http://www.eset.com/downl.../family/72/fileflag/beta/

[ Voor 31% gewijzigd door MegaTronics op 28-04-2011 16:33 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
dhhdante schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:46:
[...]

Ik heb de Acer Liquid E op iBood gezien, maar zie er vanaf ...http://tinyurl.com/5r4f3yj
Bedankt voor de attente melding ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Zijn er eigenlijk al VOIP programma's die het gewoon goed doen over 3G? Of is dat qua bandbreedte nog niet mogelijk? Programma's als Skype en Fring werken goed over WLAN, maar via 3G werkt het voor geen meter.

En ik zie dat providers VOIP verbieden, maar kunnen ze dit eigenlijk nagaan? Ze weten toch niet precies hoe je je bandbreedte gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zoek een pdf reader voor mijn Xoom die mij ook in landscape laat 'sliden'. Ik heb nu Epdf reader, maar die doet dat om de een of andere reden niet. :?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

APNdroid (Free) is inmiddels helemaal van de Market verdwenen :?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
kenkreutzer schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:52:
Zijn er eigenlijk al VOIP programma's die het gewoon goed doen over 3G? Of is dat qua bandbreedte nog niet mogelijk? Programma's als Skype en Fring werken goed over WLAN, maar via 3G werkt het voor geen meter.

En ik zie dat providers VOIP verbieden, maar kunnen ze dit eigenlijk nagaan? Ze weten toch niet precies hoe je je bandbreedte gebruikt?
Probeer CSipSimple eens, daar heb ik goede ervaringen mee.

Bandbreedte is het probleem trouwens niet, wel latency.

Hoe ze het precies blokkeren weet ik niet, maar SIP is plaintext dus dat is al niet zo'n uitdaging, en verder kan je altijd ipranges en domeinnamen gaan blacklisten.

[ Voor 16% gewijzigd door sloth op 28-04-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mad Marty schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:33:
APNdroid (Free) is inmiddels helemaal van de Market verdwenen :?
Free staat hier, maar kan je niet meer installeren. En Pro is gewoon hier te vinden :)

Blijkbaar was het geintje met notification-ads niet helemaal conform de Market-TOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

anandus schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:06:
[...]
Free staat hier, maar kan je niet meer installeren.
De gevraagde URL kan niet worden gevonden op deze server.
;)
En Pro is gewoon hier te vinden :)

Blijkbaar was het geintje met notification-ads niet helemaal conform de Market-TOS :P
Pro is veel te duur voor wat-ie doet. Al zie ik dat-ie nu al in prijs gezakt is (€0,56 t.o.v. €1,70 vanochtend). Anyway, ik heb inmiddels al een gratis alternatief gevonden in APN OnOff.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weird. Ik zie hem wel gewoon, alleen geen install-knop?
Nouja, misschien komt-ie uit m'n cache ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

kenkreutzer schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:52:

Skype werkt bij mij op 3G ook perfect. Heb vorige week nog een gesprek van 20 minuten gehad met iemand in Azie en dat was dezelfde kwaliteit als op de desktop. Het zal wel sterk aan de locatie en het tijdstip liggen ook hoe goed het werkt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heren! Ik ben al een tijd op zoek naar een fatsoenlijk Word/Excel/PowerPoint programma. Ik heb een paar geprobeerd, maar helaas heb ik tot nu toe geen één gevonden.

Het is wel zo dat ik was heel tevreden met mij programma op de WinMob 6.1. Ik snap het wel dat ik geen hetzelfde kan verwachten, maar is er wel één die bijna hetzelfde doet?

Prijs eigenlijk maakt me helemaal niet uit, ook al kost ie 20-30 euro of meer, alleen als ie maar goed werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door GentiLi op 28-04-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Google heeft vandaag een app uitgebracht voor docs, ik heb hem zelf ook pas net geinstalleerd maar het lijkt me dat je er Word/Excel/PowerPoint mee moet kunnen openen. Hij kan ook fancy dingen als OCR op een gemaakte foto als ik de frontpage moet geloven.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:05:
Google heeft vandaag een app uitgebracht voor docs, ik heb hem zelf ook pas net geinstalleerd maar het lijkt me dat je er Word/Excel/PowerPoint mee moet kunnen openen. Hij kan ook fancy dingen als OCR op een gemaakte foto als ik de frontpage moet geloven.
Maar als je de 'reviews' leest dan zie je dat je het niet als fatsoenlijk bewerkingsprogramma kan gebruiken. Je kan wel editten, maar heel minimaal, geloof ik.
En je moet online zijn om het programma te kunnen gebruiken. Tegenwoordig niet zo'n probleem, maar ook iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
Marzman schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:23:
[...]

Dat maakt niet uit dat het in het geheugen blijft staan, dat kost niks extra aan accu ofzo. Je kan wel de GPS uitzetten, dat scheelt wel in batterijverbruik maar werkt los van Google maps (l'attitude ofzo maar ook andere apps kunnen het gebruiken zoals regenalarm)
Als ik bij batterijgebruik kijk, dan zie ik dat Maps maar lieftst 20% van mijn batterijgebruik voor zijn rekening neemt, terwijl ik het hele programma nooit gebruik (!). Iemand een idee hoe dit komt, en hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Mad Marty schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:48:
[...]

[...]

;)

[...]

Pro is veel te duur voor wat-ie doet. Al zie ik dat-ie nu al in prijs gezakt is (€0,56 t.o.v. €1,70 vanochtend). Anyway, ik heb inmiddels al een gratis alternatief gevonden in APN OnOff.
Weet iemand of APN OnOff ook met tasker werkt, of dat tasker misschien al zonder apndroid de 3G uit kan zetten?
Anders blijf ik gewoon bij m'n APNDroid original en blijf ik gewoon van m'n update-knop af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19:40
ik gebruik tasker om mijn dataverbinding uit te zetten wanneer ik bepaalde applicaties opstart. Dit werkt zonder problemen. Heb geen APNDroid geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Inderdaad, Tasker werkt ook (inmiddels) zonder APNdroid. Je moet dan wel de 'Mobile Data'-variabele gebruiken en niet 'Mobile Data APN'

Had misschien beter in het Tasker-topic gekunt, maar ik zal het daar ook nog wel even melden :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

GentiLi schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:02:
Heren! Ik ben al een tijd op zoek naar een fatsoenlijk Word/Excel/PowerPoint programma. Ik heb een paar geprobeerd, maar helaas heb ik tot nu toe geen één gevonden.
Misschien is OfficeSuite Pro iets voor je? Er staat een 30 dagen probeer versie in de Market.

@upje: De app killen en de telefoon opnieuw opstarten. Dat zou ervoor moeten zorgen dat Maps geen stroom meer snoept. Een vriend van mij past dit toe op zijn Wildfire en werkt voor hem goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

GentiLi schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:02:

Het is wel zo dat ik was heel tevreden met mij programma op de WinMob 6.1. Ik snap het wel dat ik geen hetzelfde kan verwachten, maar is er wel één die bijna hetzelfde doet?

Prijs eigenlijk maakt me helemaal niet uit, ook al kost ie 20-30 euro of meer, alleen als ie maar goed werkt.
Even voor het overzicht: welke had je onder winmob, en welke heb je al geprobeerd onder Android? Wat vond je daar niet goed (genoeg) aan?

Ik had onder Winmob SoftMaker Office, die bijna evenveel functies had als Office 1997 onder windows (voor mijn gevoel). De layout met menu's en werkbalken was ook vergelijkbaar.
Onder android heb ik nog niet zoiets uitgebreids gezien, maar bijvoorbeeld DocumentsToGo of QuickOffice zijn volgens mij redelijk vergelijkbaar met word en excel mobile onder winmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:15
Hello folks :-)

'k heb hier al gelezen dat er verschillende apps bestaan om je outlook te syncen met gmail en je smartphone.
Helaas zijn deze enkel beschikbaar voor Windows.. :(

Een zoektoch heeft voor mij weinig opgeleverd dus kom ik hier even om raad vragen.
Bestaan er ook apps (liefst gratis) die je outlook op een mac kunnen syncen met gmail en zo met je smartphone?

Het hoeft enkel de kalender en de contacten te zijn.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Asterion schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:22:
Hello folks :-)

'k heb hier al gelezen dat er verschillende apps bestaan om je outlook te syncen met gmail en je smartphone.
Helaas zijn deze enkel beschikbaar voor Windows.. :(

Een zoektoch heeft voor mij weinig opgeleverd dus kom ik hier even om raad vragen.
Bestaan er ook apps (liefst gratis) die je outlook op een mac kunnen syncen met gmail en zo met je smartphone?

Het hoeft enkel de kalender en de contacten te zijn.

Alvast bedankt!
Kan missing sync dat niet? Volgens mij kan die namelijk SyncML praten, en kan Google/Gmail dat ook. Ik weet alleen niet hoe/of dat dan ook met kalender en contacten gaat.

btw, de snelle methode: [google=sync android mac] stuurde me naar deze eerste hit. Daar moet je al redelijk mee uit de voeten kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kun je niet je Androidtelefoon syncen met Outlook ipv Gmail? Ik dejnk dat dit "gratiser" kan. Google biedt zelf wel betaalde opties aan om Gmail rechtstreeks met Outlook te syncen op de exchange manier.

/▌

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.