Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 105.009 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
Sebazzz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:22:
[...]

Draait erg slecht op de Milestone 1. Jammer :)
Als het goed is draait hij er nu wel goed op, is namelijk een nieuwe versie uit 1.03 en nu staat er niet meer in de market dat hij niet goed draait op een droid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
10 euro voor een launcher is best wel veel geld. Vraag mij af of het wel waard is. eyecandy is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:43
avec_style schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:12:
10 euro voor een launcher is best wel veel geld. Vraag mij af of het wel waard is. eyecandy is ook niet alles.
Is behoorlijk duur....
Ik vond en vind het zeker waard maar ja is natuurlijk perspoonlijk..
Ze zouden eigenlijk een trial van 24 uur gratis moeten aanbieden weet zeker dat veel mensen dan die 10 euro er graag voorover hebben

[ Voor 0% gewijzigd door superericje op 08-04-2011 22:52 . Reden: Sgrijfvautje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Volgens mij slurpt het echt binnen no-time je accu leeg.

Snap de meerwaarde ook niet echt als je het vergelijk met launcherpro. Ziet er leuk uit dat snap ik, maar verder is het niet echt functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Bij WinMob was het twee weken proberen volgens mij. Ik had hem toen wel gekocht voor mij HTC TouchPro (nu gebruikt hem mij broertje). Maar ja, bij WinMob had je ook niet veel keus. Met mijn DHD ben ik erg tevreden. Alleen van de veel bomen kan ik niet meer het bos zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:22:
deze app is er alleen nog voor de iphone maar ze zeggen dat die naar de android komt:
http://www.repudo.com/

lijkt me een erg toffe app of zijn er al android look-a-likes?
Ziet er erg grappig uit, ik wacht op de Android versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over K-9 mail. Ik heb een IMAP-avccount (van m'n werk) en alles werkt prima, alleen als ik een bericht (per ongeluk) verwijder en hij staat volgens mijn mobiel in de prullenbak, dan kan ik het bericht niet meer terugzetten in Postvak In of waar dan ook, omdat 'ie niet gesynchroniseerd is met de server... En als ik vervolgens via webmail of op het werk via Entourage de mail bekijk, is het bericht inderdaad compleet verdwenen: het staat daar ook niet in de prullenbak.

Hoe kan ik een en ander zo instellen dat als ik een mail weggooi via K-9, dat 'ie dan ook in de prullenmand op de server komt te staan, dus dat ik via de mobiel of webmail alsnog de boel kan bekijken en desnoods weer kan terugzetten?

EDIT
Aaaaaha! Ik ben er al achter! Je moet ff handmatig Controleer mail doen terwijl je in de Prullenbak zit: dan wordt de Trash gesynced en dan kan je dingen ook weer terugzetten of verplaatsen! :) Ik heb zonet een verdwenen bericht op deze manier via m'n telefoon teruggezet en hij staat nu ook weer op webmail.

By default wordt alleen Postvak In gesynced (Class 1). Je kan elke map apart een class geven om 'm wel of niet te laten syncen. Op zich vind ik het prima dat de trash (en de rest) niet gesynced wordt, maar het is handig om te weten dat dat dus handmatig kan via Controleer mail als dat nodig mocht zijn! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new_guy schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:14:
[...]

Ziet er erg grappig uit, ik wacht op de Android versie. :)
ik wacht met je mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik naar de market-account kijk, dan zie ik in mijn geval ook allemaal programma's ertussenstaan die ik weleens geprobeerd heb, maar al tijden niet meer op mijn telefoon staan.
Hoe kan ik mijn market-account 'opschonen'?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Ik heb sinds een week de Xperia Arc, en zoek al de hele week een 8bit music composer :( kan alleen hier en daar een soundboard vinden met vaste patronen maar niet echt een melodie kan creeeren.

Iemand een tip? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Ben op zoek naar een app die me een notificatie geeft (geluid en/of tril) zodra een (bepaalde) contact online komt. Iemand ooit zoiets gevonden?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:38:
Vraagje over K-9 mail. Ik heb een IMAP-avccount (van m'n werk) en alles werkt prima, alleen als ik een bericht (per ongeluk) verwijder en hij staat volgens mijn mobiel in de prullenbak, dan kan ik het bericht niet meer terugzetten in Postvak In of waar dan ook, omdat 'ie niet gesynchroniseerd is met de server... En als ik vervolgens via webmail of op het werk via Entourage de mail bekijk, is het bericht inderdaad compleet verdwenen: het staat daar ook niet in de prullenbak.

Hoe kan ik een en ander zo instellen dat als ik een mail weggooi via K-9, dat 'ie dan ook in de prullenmand op de server komt te staan, dus dat ik via de mobiel of webmail alsnog de boel kan bekijken en desnoods weer kan terugzetten?

EDIT
Aaaaaha! Ik ben er al achter! Je moet ff handmatig Controleer mail doen terwijl je in de Prullenbak zit: dan wordt de Trash gesynced en dan kan je dingen ook weer terugzetten of verplaatsen! :) Ik heb zonet een verdwenen bericht op deze manier via m'n telefoon teruggezet en hij staat nu ook weer op webmail.

By default wordt alleen Postvak In gesynced (Class 1). Je kan elke map apart een class geven om 'm wel of niet te laten syncen. Op zich vind ik het prima dat de trash (en de rest) niet gesynced wordt, maar het is handig om te weten dat dat dus handmatig kan via Controleer mail als dat nodig mocht zijn! :)
Ben er zelf ook helemaal weg van k-9 mail. Zo ben ik tenminste niet al te veel afhankelijk van google :) Maar ik ben ook op zoek naar een open source versie, maar dan voor de kalenders. Ook hierin zou ik graag mijn agenda op mijn eigen server willen syncen met mijn foon. M.a.w. precies hetzelfde als google agenda, maar dan met mijn eigen agenda op mijn server.

De bedoeling hierin is dat iedereen bij ons thuis een mooie gezamelijke agenda heeft, en zo van elkaar op de hoogte blijft.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Eigen topic met dezelfde opzet:

Android en je persoonlijke gegevens uit de cloud

Bekijk de apps in de TS eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
The_Sukkel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 03:42:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een goede agenda verwijs ik naar business calendar (die ik zelf weer als tip kreeg in deel 11 en waar ik bijzonder tevreden mee ben):
gratis: https://market.android.com/details?id=netgenius.bizcal
betaald (add free + drag and drop): https://market.android.com/details?id=mikado.bizcalpro
dank voor de tip.
Je mening kan ik beamen. Heb de app nu een half uur op de telefoon geïnstalleerd, maar is volkomen intuïtief. Met name de multi-day view is uitermate geschikt en flexibel.
denk dat ik binnenkort de betaalde versie aanschaf. eigenlijk heeft de auteur de gratis versie te goed gemaakt, maar kwestie van support zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sloth schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:13:
Eigen topic met dezelfde opzet:

Android en je persoonlijke gegevens uit de cloud

Bekijk de apps in de TS eens :)
TNX! veel gezocht, maar dankzij jouw verwijzing ben ik nu op het goede spoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
https://market.android.co...ard&feature=search_result

iemand hier ervaring mee? schiet je er iets mee op?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Je hebt geen taskkillers of dergelijke nodig vanaf Android 2.2, zoals iedereen als maandenlang herhaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het enige wat ik gebruik is Watchdog, om te kijken of er geen app onnodig aan het pieken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
anandus schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:41:
Het enige wat ik gebruik is Watchdog, om te kijken of er geen app onnodig aan het pieken is.
Die heb ik er sinds een paar dagen ook op staan, erg handig!

Voorts maak ik regelmatig gebruikt van Elixir om de probleemgevallen te kunnen vinden. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Ik heb vroeger Launcher Pro gekocht gehad, vond hem erg leuk, zeker met de facebook en twitter 4x4 widgets.

Maar nu ben ik overgestapt op Go Launcher en nu kan ik die facebook en twitter widgets dus niet meer gebruiken.

Bestaan er geen widgets welke mij ongeveer hetzelfde kunnen geven, dus een 4x4 scherm met een fijn overzicht.
Ik heb er een hele resem geprobeerd in de market maar niets kunnen vinden.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

C00P schreef op maandag 11 april 2011 @ 01:01:
Ik heb vroeger Launcher Pro gekocht gehad, vond hem erg leuk, zeker met de facebook en twitter 4x4 widgets.

Maar nu ben ik overgestapt op Go Launcher en nu kan ik die facebook en twitter widgets dus niet meer gebruiken.

Bestaan er geen widgets welke mij ongeveer hetzelfde kunnen geven, dus een 4x4 scherm met een fijn overzicht.
Ik heb er een hele resem geprobeerd in de market maar niets kunnen vinden.
Pure Messenger

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 13-09 22:51
Gekocht ! :)

Maar is toch niet helemaal hetzelfde, bij LP widget kon je fijn scrollen, bij deze moet je een knop indrukken en dan krijg je het volgende bericht.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Eens in de zoveel tijd raak ik mijn exchange-accounts kwijt (oorzaak onbekend, bug is niet te reproduceren). Zijn er tools waarmee dat snel te herstellen is? Ik zit aan iets macro-achtigs te denken zodat ik niet iedere keer alle info van die exchange-accounts op hoef te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de iphone is een mooie app gemaakt:
http://www.iphoneclub.nl/...ten-met-je-iphone-camera/

hoop dat die ook snel naar android komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Laatst online: 12-09 14:37
Jawel dan moet je de goede variant van de widget installeren en bij de agenda moet je scrolling aanzetten onder het systeem tabje.

En het werk maar met een paar homescreen replacements iig adw (ex) launcherpro en nog een geloof ik.
C00P schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:54:
[...]

Maar is toch niet helemaal hetzelfde, bij LP widget kon je fijn scrollen, bij deze moet je een knop indrukken en dan krijg je het volgende bericht.

[ Voor 11% gewijzigd door Btje op 11-04-2011 11:30 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

C00P schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:54:
[...]

Hmm, nee hoor, je kan gewoon scrollen.
(select Scroll List als je een widget kiest)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Net wat lopen spelen me Uloop Studio Lite, alleen jammer dat je verplicht een account moet maken en deze continue data loopt te versturen. Maar het concept is erg leuk, een sequencer in je broekzak :)

https://market.android.com/details?id=net.uloops.android

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:38:
voor de iphone is een mooie app gemaakt:
http://www.iphoneclub.nl/...ten-met-je-iphone-camera/

hoop dat die ook snel naar android komt :)
Dit soort opmerkingen voegt niets toe. Gelieve in het vervolg weer on topic te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Wom schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:33:
Net wat lopen spelen me Uloop Studio Lite, alleen jammer dat je verplicht een account moet maken en deze continue data loopt te versturen. Maar het concept is erg leuk, een sequencer in je broekzak :)

https://market.android.com/details?id=net.uloops.android
Inderdaad erg leuk alleen ik krijg het niet voor elkaar om een account aan te maken 8)7 dan maar niet spelen met een sequencer

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
GoT is geen helpdesk waar je zo even je verzoekjes kan dumpen. Toon eigen initiatief als je post.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 11-04-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SytseHartvelt schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:17:
Ik zoek nog twee widgets:

- Transparante news widget (mag engelstalig)
- Transparante weather forecast widget.

Iemand die me kan helpen?
- Scrollable News Widget voor RSS feeds. Heb je wel een launcher nodig die scrollable widgets ondersteunt (ADW / Launcher Pro / etc)
- Regendetector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:35:
[...]

- Scrollable News Widget voor RSS feeds. Heb je wel een launcher nodig die scrollable widgets ondersteunt (ADW / Launcher Pro / etc)
- Regendetector
Scrollable news widget had ik gezien inderdaad maar ik wil liever bij de stock google launcher blijven, vind ik fijner dan de andere launchers...

Regendetector zal ik even bekijken, thanks!

-------------

Wauw, regendetector is inderdaad geweldig. Nu alleen nog een nieuws widget :)

[ Voor 9% gewijzigd door SytseHartvelt op 11-04-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 11:58
Weet iemand of (en: Hoe?) het mogelijk is om het volgende te bereiken:

Ik wil dat mijn Desire HD automatisch een ''profiel'' kiest op het moment dat ie via bluetooth met mijn carkit verbonden is. In dit profiel staat dan bijv. ingesteld dat het scherm helderder is, het beeld niet automatisch uitgaat, etc etc.. Liefst eigenlijk ook nog dat de GPS ingeschakeld wordt, maar da's misschien ee lastige. Zodra de verbinding verbroken wordt (dus: als ik de auto afzet) moet ie weer terugschakelen naar het normale profiel. Kan dit?

''Vroeger'' met mijn Nokia XXXX was dit gewoon een standaard feature, het ''carkit profiel'' o.i.d. (met een eigen beltoon, opnemen met elke toets, etc). Ik kan het in mijn Android 2.2 toestel nergens vinden. Misschien met een app en zo ja, met welke? Ik kan het niet vinden, ook niet in de market...

Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Appie76 op 12-04-2011 14:03 ]

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie76 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:02:
Weet iemand of (en: Hoe?) het mogelijk is om het volgende te bereiken:

Ik wil dat mijn Desire HD automatisch een ''profiel'' kiest op het moment dat ie via bluetooth met mijn carkit verbonden is. In dit profiel staat dan bijv. ingesteld dat het scherm helderder is, het beeld niet automatisch uitgaat, etc etc.. Liefst eigenlijk ook nog dat de GPS ingeschakeld wordt, maar da's misschien ee lastige. Zodra de verbinding verbroken wordt (dus: als ik de auto afzet) moet ie weer terugschakelen naar het normale profiel. Kan dit?

''Vroeger'' met mijn Nokia XXXX was dit gewoon een standaard feature, het ''carkit profiel'' o.i.d. (met een eigen beltoon, opnemen met elke toets, etc). Ik kan het in mijn Android 2.2 toestel nergens vinden. Misschien met een app en zo ja, met welke? Ik kan het niet vinden, ook niet in de market...

Thanks!
Tasker kan dit, als je een beetje had gezocht had je dat ook al lang gevonden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zoek een programma om nummers mee te blokkeren, zodat ze me niet meer kunnen bellen.
Een programma dat ik liedjes kan streamen naar de radio. ( soort fm-transmitter )
Ik heb android 2.1

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:47:
Hallo,

Ik zoek een programma om nummers mee te blokkeren, zodat ze me niet meer kunnen bellen.
Een programma dat ik liedjes kan streamen naar de radio. ( soort fm-transmitter )
Ik heb android 2.1

Wie kan mij helpen?
https://market.android.co...q=block+calls&so=1&c=apps
Ik denk niet dat je telefoon een FM zender aan boord heeft, dus zul je naar een kabeltje of bluetooth moeten kijken....

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een se x8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Proficiat? Je weet wat je nu te doen staat voor dat FM verhaal, toch? Anders kun je altijd nog de TuneIn Radio app downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinu schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:51:
[...]

Proficiat? Je weet wat je nu te doen staat voor dat FM verhaal, toch? Anders kun je altijd nog de TuneIn Radio app downloaden.
weet ik niet?
welke app kan ik ervoor gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Je kunt nu gaan zoeken of je telefoon een FM zender ingebouwd heeft... Anders moet je naar een internetradio-oplossing als TuneIn Radio gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik weet dat het al heel erg vaak gevraagd is, maar hoe heette die alternatieve betaalmogelijkheid voor de Market ook alweer waarmee je een prepaid "creditcard" kunt maken? Ik wil graag een applicatie kopen van 3,49 euro en verder niets. Een Wallie kaart is dus geen optie.

Zoiets mag trouwens best in de startpost, zeker gezien het zo vaak gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zinu schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:44:
Ik weet dat het al heel erg vaak gevraagd is, maar hoe heette die alternatieve betaalmogelijkheid voor de Market ook alweer waarmee je een prepaid "creditcard" kunt maken? Ik wil graag een applicatie kopen van 3,49 euro en verder niets. Een Wallie kaart is dus geen optie.

Zoiets mag trouwens best in de startpost, zeker gezien het zo vaak gevraagd wordt.
Ik gebruik altijd 3Vcash.nl (maar die gaan wel pas vanaf 20 euro en het is maar een aantal maanden houdbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik gebruik sinds een gisteravond het programmaatje “Watchdog” op m’n Desire HD om je erop te attenderen als een proces uitzonderlijk veel CPU % verbruikt. Het valt me op dat hij vrijwel direct een melding gaf dat het proces “com.htc.bgp” de threshold had overschreden. Ik kan het proces vervolgens killen, maar hij komt om de paar minuten terug. Uiteindelijk heb ik ‘m maar in de ignore list gezet, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.

Ik heb gezocht op Google en het schijnt dat meer mensen er last van hebben. De één zegt dat het met de Calender te maken heeft, een ander rept weer over de app van Facebook en weer een ander zegt dat het met Locations of GPS te maken heeft. Ik vermoed zelf dat het met m’n Calender te maken heeft, want deze reageert soms erg traag (laat geen gebeurtenissen zien op dagen waar dat wel zo is) of loopt soms zelfs vast.

Op verschillende fora wordt gezegd dat je de Cache leeg moet maken, maar dit heeft bij mij geen effect. Ik heb dit overigens gedaan met de functie binnen “App 2 SD”. Verder wordt op dit forum een oplossing gegeven die hier op lijkt (http://forum.xda-develope...php?p=6566178&postcount=7), maar dit betreft Android 2.1 en ik heb versie 2.2. Ik kan deze processen ook niet vinden bij mij…

Iemand die dit probleem ook heeft en/of een oplossing weet?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JunkO schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:55:
Ik gebruik sinds een gisteravond het programmaatje “Watchdog” op m’n Desire HD om je erop te attenderen als een proces uitzonderlijk veel CPU % verbruikt. Het valt me op dat hij vrijwel direct een melding gaf dat het proces “com.htc.bgp” de threshold had overschreden. Ik kan het proces vervolgens killen, maar hij komt om de paar minuten terug. Uiteindelijk heb ik ‘m maar in de ignore list gezet, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.

Ik heb gezocht op Google en het schijnt dat meer mensen er last van hebben. De één zegt dat het met de Calender te maken heeft, een ander rept weer over de app van Facebook en weer een ander zegt dat het met Locations of GPS te maken heeft. Ik vermoed zelf dat het met m’n Calender te maken heeft, want deze reageert soms erg traag (laat geen gebeurtenissen zien op dagen waar dat wel zo is) of loopt soms zelfs vast.

Op verschillende fora wordt gezegd dat je de Cache leeg moet maken, maar dit heeft bij mij geen effect. Ik heb dit overigens gedaan met de functie binnen “App 2 SD”. Verder wordt op dit forum een oplossing gegeven die hier op lijkt (http://forum.xda-develope...php?p=6566178&postcount=7), maar dit betreft Android 2.1 en ik heb versie 2.2. Ik kan deze processen ook niet vinden bij mij…

Iemand die dit probleem ook heeft en/of een oplossing weet?
bgp klinkt als backgroundproces (gokje), dus ik verwacht dat het een verzamelterm is voor allerlei processen die in de achtergrond lopen. In dit topic op xda worden ook verschillende opties genoemd om er af te komen. De meesten komen zo te zien uit op
1. cache van verschillende htc programma's / services leegmaken (zou ik met de standaard android methode doen ipv de app2sd, al weet ik niet of dat uitmaakt)
2. dalvik-cache leegmaken
3. sommige htc-bloatware lekker in /system/app laten zitten ook al gebruik je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Toon eigen initiatief als je post. GoT is geen helpdesk.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 13-04-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

sloth schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:46:
Weet iemand een app waarmee je door steden kan navigeren als voetganger zonder gebruik te moeten maken van een internetverbinding?
De meeste navigatieprogramma's ondersteunen afaik ook voetgangersroutes. Zie Android: Turn by Turn Navigation

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
gwystyl schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:46:
[...]

bgp klinkt als backgroundproces (gokje), dus ik verwacht dat het een verzamelterm is voor allerlei processen die in de achtergrond lopen. In dit topic op xda worden ook verschillende opties genoemd om er af te komen. De meesten komen zo te zien uit op
1. cache van verschillende htc programma's / services leegmaken (zou ik met de standaard android methode doen ipv de app2sd, al weet ik niet of dat uitmaakt)
2. dalvik-cache leegmaken
3. sommige htc-bloatware lekker in /system/app laten zitten ook al gebruik je het niet.
Ik kan via Instellingen -> Applicaties -> Applicaties Beheren wel cache en gegevens wissen, maar als ik de gegevens wis van bijvoorbeeld de agenda ben ik dan niet al mijn afspraken die erin staan kwijt??

En wat betreft die “Dalvik Cache”, hoe leeg ik die eigenlijk? Google geeft me geen concreet antwoord…

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

Tipje: Er is een nieuwe 3d launcher en homescreen replacement in de markt verschenen, ziet er allemaal zeer strak uit, plus de werking is soepel en snel, denk dat dit wel eens een toppertje kan worden. http://www.appdroid.nl/20...replacement/android-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
martend schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:43:
Tipje: Er is een nieuwe 3d launcher en homescreen replacement in de markt verschenen, ziet er allemaal zeer strak uit, plus de werking is soepel en snel, denk dat dit wel eens een toppertje kan worden. http://www.appdroid.nl/20...replacement/android-apps/
Mooi, maar traag en onhandig.

Ik blijf voorlopig bij LauncherPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkO schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:37:
[...]

Ik kan via Instellingen -> Applicaties -> Applicaties Beheren wel cache en gegevens wissen, maar als ik de gegevens wis van bijvoorbeeld de agenda ben ik dan niet al mijn afspraken die erin staan kwijt??

En wat betreft die “Dalvik Cache”, hoe leeg ik die eigenlijk? Google geeft me geen concreet antwoord…
Als ik zo vrij mag zijn:
- Je raakt geen afspraken kwijt, die staan immers in Gmail
- Een manier om de Dalvik Cache te wissen (overbodige zaken verwijderen) met Titanium Backup.
Compleet wissen gaat met ClockWorkMod of Amon_RA

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 15:36 . Reden: Overbodige zaken verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Als ik dan ook zo vrij mag zijn; heel erg bedankt! ;) Ik ga even op onderzoek uit.

*edit

Voor Titanium Backup moet je telefoon geroot zijn lees ik, dat wordt 'm dus niet...

[ Voor 36% gewijzigd door JunkO op 13-04-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkO schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:00:
Als ik dan ook zo vrij mag zijn; heel erg bedankt! ;) Ik ga even op onderzoek uit.

*edit

Voor Titanium Backup moet je telefoon geroot zijn lees ik, dat wordt 'm dus niet...
Oh, ik wist niet dat je geen root had maar ging gewoon in op je vraag :)
CWM en Amon_RA zijn ook Root dingetjes dus dat wordt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

JunkO schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:00:

*edit

Hoeft niet hoor, maar voor bepaalde functies heb je het wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

OMG er is werkelijk geen enkele app die ook maar in de buurt komt van de htc sense kalender? Wat is dit voor ontzettende ONZIN, ik heb wel 10 verschillende gratis en betaalde apps geïnstalleerd en het lijkt echt allemaal nergens naar en komt niet eens in de buurt van de gebruiksvriendelijkheid van de sense kalender.

Wat voel ik me weer ontzettend kneuzig met mijn redux rom. WIl je een keer iets anders proberen dan een DHD rom en je loopt de eerste paar uur alleen nog maar te prutsen om een fatsoenlijke kalender te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je Business Calendar ook geprobeerd? Die voldoet voor mij prima, andere kalenders vond ik allemaal wat minder.

Wat anders: ik heb de Dolphin Browser er op staan, omdat de HD wat nieuwer is en beter wordt ondersteund heb ik die er ook op gezet. Wat me aan de HD-versie stoort: de standaardzoom krijg ik niet goed, iedere keer als ik naar een pagina ga dan staat de zoom verkeerd en moet ik met het handje inzoomen (de default zoom staat nu op 'Close'). In de 'oude' Dolphin Browser werkt dit prima. Is dat een instelling die ik over het hoofd heb gezien of werkt dat nog niet lekker in HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 15:30
Heb naar aanleiding van nieuws: WhatsApp-variant maakt gratis bellen tussen iPhone en Android mogelijk Scydo geïnstalleerd. Ben benieuwd naar andere gebruikerservaringen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
h40d schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:47:
Ben benieuwd naar andere gebruikerservaringen.
Op mijn Magic doet ie het prima (de installatie that is), een vriend van mij met een Desire krijgt hem er niet op (verification error) dus heb helaas nog niet kunnen testen hoe het werkt/klinkt/etc. :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironleg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49
Bij mij kan ik op mijn HTC Desire de registratie procedure doorlopen, echter als ik bel of gebeld wordt dan krijg ik wel verbinding maar er kan geen geluid over.

Ik heb dit met zowel WIFI als 3G getest.

Overigens heb ik bij Tango.me het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet door de verificatie heen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Wat betreft kalender gebruik ik CalWidget naar volle tevredenheid: https://market.android.co...get&feature=search_result

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Installatie van Scydo en aanmelden is zonder problemen gelukt. Moet alleen nog even zorgen dat één van mijn contacten het ook installeert om uit te proberen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nu ook gelukt maar nu nog anderen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

pven schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:04:
Heb je Business Calendar ook geprobeerd? Die voldoet voor mij prima, andere kalenders vond ik allemaal wat minder.
Bedankt voor de link, maar er is ook een *gratis* versie (de niet Pro) en die heb ik net geïnstalleerd en deze werkt inderdaad super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
i2Paq schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:04:
[...]

Bedankt voor de link, maar er is ook een *gratis* versie (de niet Pro) en die heb ik net geïnstalleerd en deze werkt inderdaad super!
Die gratis versie ken ik, maar ik was de wekelijkse updates beu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
h40d schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:27:
Installatie van Scydo en aanmelden is zonder problemen gelukt. Moet alleen nog even zorgen dat één van mijn contacten het ook installeert om uit te proberen.
Mijn vrouw kwam er ook mee naar aanleiding van Nu.nl.
Heb het net geinstalleerd alleen zie bij dialer 2,50 euro staan.
Alhoewel ik verwacht dat dat wellicht te maken heeft met naar mensen bellen zonder scydo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

pven schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:04:

Wat anders: ik heb de Dolphin Browser er op staan, omdat de HD wat nieuwer is en beter wordt ondersteund heb ik die er ook op gezet. Wat me aan de HD-versie stoort: de standaardzoom krijg ik niet goed, iedere keer als ik naar een pagina ga dan staat de zoom verkeerd en moet ik met het handje inzoomen (de default zoom staat nu op 'Close'). In de 'oude' Dolphin Browser werkt dit prima. Is dat een instelling die ik over het hoofd heb gezien of werkt dat nog niet lekker in HD?
Zeker een van de eersten die ik geinstalleerd heb maar ik weet niet of ik het verkeerd doe of dat wij gewoon extreem van mening verschillen maar voor mijn gevoel lijkt het niet op de originele sense kalender.

http://forum.xda-develope...hread.php?t=678946&page=9
dit topic staan wel een aantal leuke widgets die lijken op de sense widgets, voor mij gaat het voor namelijk om de kalender (die ik dus nog steeds niet heb gevonden) en de klok widget waarbij je de ingestelde wekkers kan instellen zodra je er op klikt.

Maar het probleem is ook deels dat je wel een widget kan installeren maar als je daar op klikt verwijs hij door naar de google android kalender... Dus zit je sowieso altijd met die onwerkbare bagger te prutsen.

Scydo werkt bij mij niet, hij wil niet verifiëren met de code die ik krijg. Het T-mobile als provider, wat hebben we mensen waarbij het wel/niet lukt?

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-04-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat scydo registreren lukte bij mij in eerste instantie ook niet.
heb een paar maal die code aangevraag en steeds invalid.
toen de hele app afgesloten en nummer zonder 0 ingevoerd en wachtwoord opnieuw.

daarna deed die het wel.
wellicht toeval?

(jeuh, ik heb een ander contact :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:08:
dat scydo registreren lukte bij mij in eerste instantie ook niet.
heb een paar maal die code aangevraag en steeds invalid.
toen de hele app afgesloten en nummer zonder 0 ingevoerd en wachtwoord opnieuw.

daarna deed die het wel.
wellicht toeval?

(jeuh, ik heb een ander contact :+)
App opnieuw geïnstalleerd en direct zonder 0 geprobeerd, en het werkte meteen. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mfg, zonder 0 is toch logisch? Mits je de standaard +31 ervoor aan laat staan that is. Althans, leek mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Brad Pitt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:29:
Mfg, zonder 0 is toch logisch? Mits je de standaard +31 ervoor aan laat staan that is. Althans, leek mij :X
Leek mij niet aangezien ik gewoon gebeld werd voor een code ging ik er vanuit dat het zo ook werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
koekoek2003nl schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:31:
Leek mij niet aangezien ik gewoon gebeld werd voor een code ging ik er vanuit dat het zo ook werkte...
Oh ok! Moet eerlijk zeggen dat ik dát niet had verwacht, dat dat zou werken. In that case: heel vaag inderdaad :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

haling schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:49:
[...]

Mooi, maar traag en onhandig.

Ik blijf voorlopig bij LauncherPro.
Wat vind je dan traag gaan en wat is onhandig?

Op mijn X10 werkt het soepeltjes, niks geen last van traagheid.
En de onhandigheid kan ik ook niet echt plaatsen, voor mij zit het logisch in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Arunia schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:40:
[...]

Mijn vrouw kwam er ook mee naar aanleiding van Nu.nl.
Heb het net geinstalleerd alleen zie bij dialer 2,50 euro staan.
Alhoewel ik verwacht dat dat wellicht te maken heeft met naar mensen bellen zonder scydo.
Van Scydo naar Scydo is gratis. Van Scydo naar vast of mobiel niet. Beltarieven staan op www.scydo.com En je hebt alvast € 2,50 gratis gekregen :>

En bij aanmelden uiteraard(?) geen '0' als eerste cijfer van je tel. nr., staat immers +31 voor.

[ Voor 9% gewijzigd door hansvk op 15-04-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
h40d schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:35:
[...]

Van Scydo naar Scydo is gratis. Van Scydo naar vast of mobiel niet. Beltarieven staan op www.scydo.com En je hebt alvast € 2,50 gratis gekregen :>
Interessante tarieven trouwens (is per minuut):
Netherlands (Landline) € 0.017
Netherlands (Mobile) € 0.058

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En bij aanmelden uiteraard(?) geen '0' als eerste cijfer van je tel. nr., staat immers +31 voor.
5 cent per minuut dus in nederland.
valt mee maar wat trek je aan data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
[...]

Thanks, dat laatste van die nul is bij mij uiteraard bekend (had me al aangemeld namelijk).
Bij iets mindere verbinding overigens krijg je wel contact met iemand, maar komt er uiteraard ook niet echt een gesprek door.
Heb je wel een goede verbinding bijvoorbeeld wifi, dan klinkt het best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:50:
[...]

Thanks, dat laatste van die nul is bij mij uiteraard bekend (had me al aangemeld namelijk).
Bij iets mindere verbinding overigens krijg je wel contact met iemand, maar komt er uiteraard ook niet echt een gesprek door.
Heb je wel een goede verbinding bijvoorbeeld wifi, dan klinkt het best goed.
Heel vaak zit ik wel op een wifi verbinding.
Maar is er een goede app die alle open wifi verbindingen in nederland (europa) registreerd?
ik heb nu wefi maar echt veel vind die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:50
Hmm mijn Market doet het sinds gisteren niet meer, hij laad een paar seconden en floept dan weg. Heb de cache gewist, verwijdert maar mocht niets baten.
HTC Desire met stock Android 2.2.
Iemand tips?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Cobb schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:41:
Hmm mijn Market doet het sinds gisteren niet meer, hij laad een paar seconden en floept dan weg. Heb de cache gewist, verwijdert maar mocht niets baten.
HTC Desire met stock Android 2.2.
Iemand tips?
Is dat toevallig als je op 'mijn downloads' klikt? Ik had daar ook last van toen ik de update naar 2.3.6 kreeg. Ik heb nu een apk opgezocht van 2.3.3, en die deed het wel. Inmiddels is hij weer automatisch geupdate naar 2.3.6, maar hij werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Nee, als ik de applicatie wil opstarten, laadt ie even en sluit ie af.
Kan ik Market er niet in zijn geheel afgooien en er opnieuw opzetten?

[ Voor 11% gewijzigd door Cobb op 15-04-2011 10:23 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Net een tip van een collega gekregen om Shush te installeren.
Ik zet vaker mijn telefoon wel op silent als ik in een vergadering ben, maar vergeet 'm dan erg vaak om weer aan te zetten. Met Shush kun je er voor zorgen dat na een bepaalde tijd je telefoon automatisch weer van Silent af gaat.

Erg handig moet ik zeggen.

[edit]
Market issues; je kunt proberen om de data van de market app te clearen en kijken wat ie daarna doet.

[ Voor 13% gewijzigd door Krypt op 15-04-2011 10:27 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Cobb schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:06:
Nee, als ik de applicatie wil opstarten, laadt ie even en sluit ie af.
Kan ik Market er niet in zijn geheel afgooien en er opnieuw opzetten?
eerst cache wissen, en daarna de gegevens wissen?
Wat doet ie dan?
Helemaal eraf gaat denk ik niet lukken omdat hij standaard in de rom zit, misschien kan je de updates wel verwijderen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Nope werkt ook niet. Toestel uit gehad etc.
Hij blijft overigens wel actief staan in mijn lijst met actieve apps, maar het venster is nergens te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Cobb op 15-04-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit heeft niets met dit topic te maken

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 15-04-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Hmm voor de derde maal de cache gewist en ineens doet ie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h40d schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:27:
x2

En werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Iemand tips voor een dialer? Ik vond de Sense dialer erg fijn (dan kon je bv. 27526 intypen als je "Arjan" wilde bellen), en mijn CM7 DHD heeft die dialer niet :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Arfman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:52:
Iemand tips voor een dialer? Ik vond de Sense dialer erg fijn (dan kon je bv. 27526 intypen als je "Arjan" wilde bellen), en mijn CM7 DHD heeft die dialer niet :)
Ga eens naar de app market, daar staan er voldoende. Probeer eens Go dialer of Diale One, maar die had je zelf ook zeer eenvoudig kunnen vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 15-04-2011 19:27 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

janvanduschoten schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:26:
[...]

Ga eens naar de app market, daar staan er voldoende. Probeer eens Go dialer of Diale One, maar die had je zelf ook zeer eenvoudig kunnen vinden.
Ja, ik kan inderdaad alle 384 dialers uitproberen, maar ik was juist op zoek naar ervaringen. Toch bedankt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Arfman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:51:
Ja, ik kan inderdaad alle 384 dialers uitproberen, maar ik was juist op zoek naar ervaringen. Toch bedankt.
Youlu draait hier ook erg fijn (als in: start snel op (i.t.t. stock Magic dialer) en doet wat het moet doen (voor mij)).

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/com.youlu/ss-0-320-480-160-3-45d4c0b04e7d73babdcb449b7eaacd1b7614fafe

Gebruik zelf een oudere versie omdat de nieuwe op mijn mobiel way trager is. Zal op een DHD geen issue zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:39
Arfman schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:52:
Contapps 2.0 komt binnenkort, beta is al zeer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ben zojuist in het android wereldje gekomen en zit al eigenlijk met 2 vraagjes.

Ik wou een app kopen uit de market, maar er is alleen CreditCard / Mastercard. Weet iemand wanneer er andere betalingsmogelijkheden komen? Zou voor mij een hele verbetering zijn, aangezien in geen van beide heb.

Moet je trouwens bij eBuddy een ID aan maken voordat je je Windows Live account kan gebruiken? Ik kon namelijk me eigen niet aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nemean schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:16:
Ik ben zojuist in het android wereldje gekomen en zit al eigenlijk met 2 vraagjes.

Ik wou een app kopen uit de market, maar er is alleen CreditCard / Mastercard. Weet iemand wanneer er andere betalingsmogelijkheden komen? Zou voor mij een hele verbetering zijn, aangezien in geen van beide heb.
Je kan een debit card kopen bij www.3vcash.nl (is al vaak in dit topic voorbijgekomen).
Moet je trouwens bij eBuddy een ID aan maken voordat je je Windows Live account kan gebruiken? Ik kon namelijk me eigen niet aanmelden.
Ja, volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ Anandus, dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:16:

*knip* Deze informatie posten is niet toegestaan!

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 18-04-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:44:
[...]

5 cent per minuut dus in nederland.
valt mee maar wat trek je aan data?
Dat hangt af van welke codec de app gebruikt, of kan je dit zelfs ergens instellen?

G.711 A-law verbruikt 1.2MB per minuut, GSM doet 0.5MB.

Verder is dit dus gewoon een app die VOIP doet? Zo bijzonder vind ik de prijzen dan niet, je belt goedkoper met een SIPclient en je eigen VOIP providers.

Bovendien kan je deze ook gebruiken anders dan met je Android telefoon en zijn er nog een heleboel andere voordelen t.o.v. Scydo.

[ Voor 13% gewijzigd door sloth op 18-04-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

sloth schreef op maandag 18 april 2011 @ 23:27:
[...]

Dat hangt af van welke codec de app gebruikt, of kan je dit zelfs ergens instellen?

G.711 A-law verbruikt 1.2MB per minuut, GSM doet 0.5MB.

Verder is dit dus gewoon een app die VOIP doet? Zo bijzonder vind ik de prijzen dan niet, je belt goedkoper met een SIPclient en je eigen VOIP providers.

Bovendien kan je deze ook gebruiken anders dan met je Android telefoon en zijn er nog een heleboel andere voordelen t.o.v. Scydo.
Als Scydo push is dan is dat wel een groot voordeel voor het batteryverbruik. Een betamax, sip of Skypeclient trekt je accu vrij snel leeg als je die continu open laat staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Is scydo bij jullie ook zo zacht? beide partijen hadden het geluid op z'n hardst maar de stemmen klonken in vergelijking met skype en gewoon gsm verkeerd een stuk zachter.

En als je beide op 3g loopt te prutsen vrees ik het ergste (weet ik niet zeker wat de verbinding werd verbroken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thanks allen, ben na wat geprobeer uitgekomen op Dialer One. Werkt goed wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
Hoe staat het overigens met de Google Voice Actions?

Ik heb Voice Search (Spraakgestuurd zoeken) geinstalleerd, maar bij alles wat ik in spreek gaat ie online zoeken. Voice Actions zou juist ook commando's als 'call <contact>' moeten herkennen. Online kom ik steeds op Voice Search uit of op aankondigingen van Voice Actions van vorig jaar met daarbij de opmerking dat het alleen in het Engels werkt.
In de Market is er geen Google Voice Actions te vinden, alleen een versie van Pannous.

En als ik het programma vanaf deze pagina laat versturen, krijg ik een link binnen naar Google Voice Search, welke al geinstalleerd is.

[ Voor 16% gewijzigd door maikel op 19-04-2011 21:33 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.