Al een tijd wacht ik om een nieuw XPS systeem aan te schaffen. Nu zit ik nog op een XPS 16 systeem. De kortingen in BE zijn echt niet in verhouding met die van NL (laat staan US). Ik moet namelijk terug een FHD scherm hebben (dit ben ik nu gewoon door mijn XPS 16).
Alleen krijg ik continu het volgende te horen op de klantendienst als ik vraag, wanneer komt de N00X7M07 met de korting van €574 naar BE? "Iedere woensdag zijn er nieuwe aanbiedingen". Ik wacht een week, ik kijk terug, en hopla terug de volledige zelfde prijzen die opnieuw voor een week gelden.
Ik heb drie weken terug een systeem aangekocht voor mijn vriendin, namelijk de XPS 15 met 339€ korting, en na drie weken is daar ook nog niets aan veranderd aan die korting.
I'm getting crazy

. Waarom een melding dat een korting geldig is voor een week, als er bij de XPS 15 en 17 al 3 weken niets aan veranderd is aan de kortingsprijs.
Ik kijk zo uit naar een 17 systeempje, om eindelijk eens ruimte te hebben voor een SSD. Alleen zo het idiotisch zijn om nu een 17 systeem aan te kopen in BE als er gewoonweg in NL (voor dezelfde prijs) een beter systeem over de toonbank gaat.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 22-09-2011 15:23
]