Ik ben ook op zoek naar een nieuwe laptop en ik had eerst dell afgeschreven omdat er goedkopere alternatieven zijn.Echter nu zag ik de actie en de korting via haalmeeruitjecard.nl en nu wordt het toch interessant. Via mijn werk is er een laptop actie. Dit gaat echter tot een max aanschafbedrag van 500 euro (bedrijf betaalt terug tot 500 euro, wat ik daarboven zit is voor eigen rekening). Dus uiteindelijk met alle cashback acties zou ik tegen deze 500 euro aan willen komen. Nu zat ik naar de XPS 17 te kijken en had ik twee configuraties:
1. Met i5 2510M, HD+ scherm, 500GB HD en 4GB intern. Prijs (voor cashback actie): 739,-
2. Met i5 2540M, HD+ scherm, 500GB HD en 4GB intern. Prijs (voor cashback actie): 804,-
Nu staat er bij optie 1:
"Profiteer van €199 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
Vervalt donderdag 15 september 2011
Details bekijken"
en bij optie 2:
"Profiteer van €244 inclusief BTW korting op geselecteerde laptops.
Vervalt donderdag 15 september 2011"
Is het nu zo dat er bij optie 2 daarbovenop nog eens 40 euro korting komt vanwege de aanschaf boven 799,- of zit dat er al in verwerkt?
Is het de meerprijs in die processor waard? Ik ga er verder geen zware videobewerking ofzo mee uitvoeren...
Nu nog kijken of ik nog ergens een 10% extra kortingscode ergens kan regelen.
Edit: En nog een vraag. Waarin is de XPS beter dan de Inspiron? Is dat puur grafische kaart en geluid? (Dit kon ik zo snel vinden als verschil) Ik ga de speakers van de laptop zelf waarschijnlijk nauwelijks gebruiken aangezien ik altijd mijn Hifi-installatie hiervoor gebruik.
[
Voor 9% gewijzigd door
pimmedoris op 13-09-2011 09:52
]