[Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste
Acties:
  • 171.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
welk programma is nu beter dan de Dell Webcam Central? Heb nooit eerder een webcam gehad maar vind het wel lollig met die pruiken en brilletjes.

Maar misschien is er een programma wat veel beter is? Maakt niet uit of het wat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
Quan Vu schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:53:
Ik ben van plan om Windows opnieuw te installeren zodat ik van al die meegeleverde troep af ben. Ik vraag me alleen af of ik de Nvidia vision software nog opnieuw kan installeren en gebruiken. Deze wil ik wel houden namelijk :p
Als je de nieuwste drivers van de NVIDIA site zelf download, zit de 'vision stereoscopic 3D' software mee IN de driver. (voor alle drivers nieuwer dan versie 270). Op de Dell site zelf is nog de oude driver te vinden, en als je deze download dan moet je ook de 3D Drivers downloaden (ook beschikbaar op de Dell site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Vraagje tussendoor, doet Dell nogsteeds moeilijk over het teruggeven van Windows & Works? Ik heb namelijk zelf een Windows licentie hier thuis liggen (MSDN), dus ga niet dubbel betalen voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
Megamind schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:08:
Vraagje tussendoor, doet Dell nogsteeds moeilijk over het teruggeven van Windows & Works? Ik heb namelijk zelf een Windows licentie hier thuis liggen (MSDN), dus ga niet dubbel betalen voor Windows.
Sinds een jaar ofzo betaalt Dell geen refunds meer zonder dat je je laptop terug stuurt.
Meer info vind je in het topic [Ervaringen] Nieuwe PC, OS/Software weigeren voor refund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 29-06 00:29
Ik ga ook een XPS 17 3D aanschaffen. Na wat zoekwerk op de site van Dell zag ik dat je beter kunt kiezen voor de laptopkeuze bij laptops, dan te kiezen voor laptopdeals. Enige verschil is de 500 GB HDD t.o.v. de 640 GB HDD.

Laptopdeals prijs: 1369 euro
Bij laatste keuze 17+ laptops: 1099 euro!

*prijzen zijn zonder kortingsbonnen.

Of zie ik iets over het hoofd?

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 5" over het hoofd waarmee je in een oogopslag kan zien wat de goedkoopste config is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ah thnx. Heb nog niet gekeken naar het 15" topic :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Probleem met me scherm resolutie via hdmi op me sharp tv opgelost. Zit dus een optie in de tv om hem pixel to pixel te laten weergeven.

Dit loste het probleem op. Was wel ff een firmware udate van de tv voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden een Dell XPS 17 gekocht (i5 2520, 550M) en ik krijg Messenger Plus niet aan de gang. Op internet heb ik gelezen dat dit aan Nvidia Optimus ligt en daar staat ook een oplossing bij, alleen werkt deze oplossing bij mij niet. Ik heb nu de Nvidia Geforce 550M uitgezet in apparaat beheer en dan werkt het gewoon. Maar als ik hem weer aanzet werkt het weer niet. In het Nvidia controle panel heb ik ingesteld dat de bestanden van Messenger Plus op de Intel HD Graphics moeten draaien, dit werkt ook niet. Hebben nog meer mensen hier last van?

Verder is het echt een top laptop, lekker snel en aardig op te gamen. Het backlite toetsenbord is ook erg mooi en handig in het donker. Alleen kan de laptop soms wat herrie maken, maar een paar berichten eerder stond er een oplossing met een energie schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dag Allemaal,

Wie kan mij aan de Dell dvd met hulpbronnen helpen? (Waar win7 home premium x64 op staat)
Ik heb heel geniaal de dvd niet besteld voor die 5e (wist niet wat het was). Nu kan ik geen werkende OEM versie vinden. Darkstone heeft eens een link geplaatst naar de .iso's, maar die zijn niet in het Nederlands en ik lees dat er wat problemen zijn als je van deze versies een Nederlandse versie wilt maken.
Kan iemand een kopie van zijn OS dvd uploaden of zoiets?

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gisteravond binnengekregen en wat is dit toch een krachtig en mooi apparaat! Crysis 2 en GTA IV draait hij probleemloos. Echter wordt de laptop linksonder (Videokaart) vrij heet. Nu vraag ik mij af of de laptop gebruik maakt van materialen die dus die hitte via het oppervlak ook naar buiten geleiden. Ook vraag ik me af of deze hitte schadelijk is?

Tevens heb ik soms dat de shift toets niet functioneert, als in: Ik moet dan eerst ctrl en shift indrukken. Heeft iemand anders dit ook ervaren?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dat ook als je het on-screen keyboard opstart? Daar word het probleem wat duidelijker gevisualiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste

sinds gisteren heb ik een nieuwe XPS 17.
Maar ik heb een probleem met mijn wifi.
Ik heb een intel wireless 1030.
Ik heb moeite om connectie te maken met mijn draadloze netwerk thuis en als ik al eens connectie heb valt deze regelmatig weg.
Het probleem is opgelost door de versleuteling om te zetten naar WEP in plaats van WPA2. Maar natuurlijk had ik graag mijn netwerk met WPA2 versleuteld. Iemand enig idee waarom het wel vlot werkt met WPE en niet met WPA?

Mvg

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:03:
Beste

sinds gisteren heb ik een nieuwe XPS 17.
Maar ik heb een probleem met mijn wifi.
Ik heb een intel wireless 1030.
Ik heb moeite om connectie te maken met mijn draadloze netwerk thuis en als ik al eens connectie heb valt deze regelmatig weg.
Het probleem is opgelost door de versleuteling om te zetten naar WEP in plaats van WPA2. Maar natuurlijk had ik graag mijn netwerk met WPA2 versleuteld. Iemand enig idee waarom het wel vlot werkt met WPE en niet met WPA?

Mvg

Tom
ReyZa schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:15:
[...]

Ik weet het nu zeker bij mij is de Intel(R) Centrino(R) Wireless Bluethoot (R) 3.0 de oorzaak.Als ik deze uitschakel is bij mij het probleem weg.

Nog even voor de info ik heb een XPS 15 met een wireless-n 1030 met bluetooth.Ik ga nog even kijken of er een nieuwe driver voor de bluetooth is en of dit mijn probleem oplost. Anders laat ik hem gewoon uit ik gebruik het toch bijna nooit.Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben
Ook nog in energie instellingen je wireless op altijd volluit zetten :)
Maar bluetooth heeft voor aantal mensen problemen gezorgt.

Wat ook nog een oplossing kan zijn. is download van intel de nieuwste driver deinstalleer je huidige driver en installeer de nieuwe driver.
(ik had pas geleden probleem dat na een update mijn driver niet goed werkte en telkens weg viel.)

Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips en reactie.
Maar jammergenoeg werkt niets van dit.
Met WEP geen problemen. WPA blijft tegenwerken.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:50
Sinds ik heb gezien dat de XPS 15 niet over een numpad beschikt, ben ik toch gaan kijken naar de XPS 17. Jammer van het backlit toetsenbord, maar een numpad gebruik ik toch erg vaak.
Ik wil de laptop future proof en zo goed mogelijk afgestemd op gebruikerscomfort (vandaar de numpad).

De laptop die daaraan in mijn ogen het meest voldoet is: N00x7m07, met als extras:
recovery disc
Office student + acrobat X standard (klinkt als een goeie deal, acrobat is erg handig soms)
6 GB ram

Dit komt uit op 1091 euro incl. korting. Gooi dr een 120GB intel 320 SSD bij en ik zit op 1266.

Dan blijf ik nu nog zitten met een paar onduidelijkheden:
1: Dell zegt: "Office wordt niet geleverd met een herstelschijf".
Betekent dat, dat als ik de SSD installeer, daar een verse win 7 op gooi, ik geen mogelijkheid heb office en acrobat daar werkend te krijgen?

2: ik gebruik geen bluetooth. Is het desondanks toch handig om voor de betere wireless kaarten te kiezen? (N 1030 of N 6230)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Ja, maak het ff nog moeilijker om te kiezen! :+

De specs zijn vrijwel gelijk zie ik (sz404v), alleen een GT540m (prima) en een slechter scherm.
Is het betere scherm in de dell het prijsverschil van 250 euro waard?
En het gebrek aan gedoe als ik een SSD in de XPS 17 wil stoppen is weer een pluspunt voor de dell. (maar allemachtig wat zijn SSDs nog duur helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De xps 17 met het matte scherm, 9-cel accu, GT555m kost maar € 864, dat is evenveel als de goedkoopst leverbare N53.

voor school is een 15" wel sterk te prefereren, voor thuis zou ik de xps 17 nemen. Al dan niet met het 3D scherm (idem, maar dan € 949, let er wel op dat de accuduur van het 3D model braque is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 20:35:
De xps 17 met het matte scherm, 9-cel accu, GT555m kost maar € 864, dat is evenveel als de goedkoopst leverbare N53.

voor school is een 15" wel sterk te prefereren, voor thuis zou ik de xps 17 nemen. Al dan niet met het 3D scherm (idem, maar dan € 949, let er wel op dat de accuduur van het 3D model braque is.)
Ik zie dat ik een foutje maakte in het prijsverschil: ik rekende office+acrobat nog mee in de prijs voor de dell, maar dat krijg ik niet mee met de asus, dus voor een vergelijkbare xps 17 kom ik op 988 euro (3D scherm), versus 850 euro voor de goedkoopste sz404v in de pricewatch. Dat is een verschil van maximaal 138 euro dus, en wel een beter scherm.

Dikke kans dat de laptop een jaar lang op mijn bureau blijft staan, en dat ik hem niet dagelijks meeneem naar de universiteit. Ik heb nu ook al 4 jaar college zonder laptop, en dat gaat prima. Voor mijn studie is een laptop ook niet dagelijks nodig, dus de draagbaarheid van een 15" weegt niet zo zwaar mee in de beslissing.

Is de accuduur van het 3D model zo slecht vanwege de 120 Hz?

Ben ik office en acrobat dus kwijt bij een verse win 7 install?
En ook al gebruik ik geen bluetooth, is het toch beter om voor de intel N-1030 of N-6230 wireless kaartjes te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch echt € 949 via https://spreadsheets.goog...3FNbTVZb3c&hl=en_US#gid=0

De versie met 3D heeft geen optimus, een een GT555m *zuipt* stroom, nog meer als de processor zelf. Als je accuduur wilt moet je dus hoe dan ook niet de 3D versie nemen. Dat scheelt 6-7u tegen 2-2.5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:04:
Toch echt € 949 via https://spreadsheets.goog...3FNbTVZb3c&hl=en_US#gid=0

De versie met 3D heeft geen optimus, een een GT555m *zuipt* stroom, nog meer als de processor zelf. Als je accuduur wilt moet je dus hoe dan ook niet de 3D versie nemen. Dat scheelt 6-7u tegen 2-2.5 uur.
Nee, € 988 (of 983 zonder recovery disc). Dit omdat de N53SV 6GB RAM heeft (volgens de pricewatch althans), dus om de laptops zo vergelijkbaar mogelijk te maken heb ik voor 60 euro extra (voor korting) 6GB gekozen ipv de standaard 4GB.

Op mijn bureau heb ik natuurlijk geen accuduur nodig, maar die paar keer dát ik mijn laptop verplaats is dat natuurlijk wel handig. Als het kwaliteitsverschil groot is tussen de twee schermen, dan denk ik dat ik het betere scherm prefereer boven de betere accuduur. Ik kan natuurlijk alleen maar afgaan op indrukken van anderen hier, maar ik heb toch mijn twijfels met het niet-3D 1080p scherm te kiezen op advies van dezelfde persoon die het een paar pagina's eerder als 'triest' heeft bestempeld.

Bovendien is de accuduur van XPS17 (3D) met 9 cell accu vrijwel gelijk aan dat van de Asus N53SV in de reviews van notebookcheck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duesenberg J schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:37:
[...]

Nee, € 988 (of 983 zonder recovery disc). Dit omdat de N53SV 6GB RAM heeft (volgens de pricewatch althans), dus om de laptops zo vergelijkbaar mogelijk te maken heb ik voor 60 euro extra (voor korting) 6GB gekozen ipv de standaard 4GB.
Dat moet je dus niet doen. pricewatch: Corsair CMSO8GX3M2A1333C9 kost evenveel en dan heb je meteen 12GB RAM...
Op mijn bureau heb ik natuurlijk geen accuduur nodig, maar die paar keer dát ik mijn laptop verplaats is dat natuurlijk wel handig. Als het kwaliteitsverschil groot is tussen de twee schermen, dan denk ik dat ik het betere scherm prefereer boven de betere accuduur. Ik kan natuurlijk alleen maar afgaan op indrukken van anderen hier, maar ik heb toch mijn twijfels met het niet-3D 1080p scherm te kiezen op advies van dezelfde persoon die het een paar pagina's eerder als 'triest' heeft bestempeld.
Klopt. Maar als je zo gaat rekenen moet je de N53SV ook nog een stuk duurder maken omdat het scheerm een stuk slechter is. Waarschijnlijk vergelijkbaar met het matte scherm. En verhip: met het matte scherm zijn ze even duur, behalve dat de xps 17 een stuk betere specs heeft (GT555m, 9-cel accu). Maar als je hem voornamelijk als desktopvervanger gaat gebruiken zou ik me niet druk maken om de accu. Over 2-3 jaar is de accu toch zo goed als dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:43:
[...]
Dat moet je dus niet doen. pricewatch: Corsair CMSO8GX3M2A1333C9 kost evenveel en dan heb je meteen 12GB RAM...
oh ja. Stom, niet bij stilgestaan. En dat terwijl iemand anders net hetzelfde advies kreeg.
Klopt. Maar als je zo gaat rekenen moet je de N53SV ook nog een stuk duurder maken omdat het scheerm een stuk slechter is. Waarschijnlijk vergelijkbaar met het matte scherm. En verhip: met het matte scherm zijn ze even duur, behalve dat de xps 17 een stuk betere specs heeft (GT555m, 9-cel accu). Maar als je hem voornamelijk als desktopvervanger gaat gebruiken zou ik me niet druk maken om de accu. Over 2-3 jaar is de accu toch zo goed als dood.
Duidelijke taal. XPS 17 it is.
Naar ik begreep was het backlit toetsenbord niet meer te bestellen, behalve per telefoon? (waar maar 1 korting werd geaccepteerd)

Dan wil ik alleen nog weten of er een manier is om office en acrobat te behouden bij een nieuwe win 7 installatie (kan ik de installers bijvoorbeeld gewoon op de laptop vinden en deze backuppen met alle data?)

En ik wil graag weten of de standaard wifi-kaart voldoende presteert, of dat ik een andere moet nemen, ivm met betere ontvangst e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duesenberg J schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:06:
[...]

oh ja. Stom, niet bij stilgestaan. En dat terwijl iemand anders net hetzelfde advies kreeg.

[...]

Duidelijke taal. XPS 17 it is.
Naar ik begreep was het backlit toetsenbord niet meer te bestellen, behalve per telefoon? (waar maar 1 korting werd geaccepteerd)
Klopt, onbegrijpelijk.
Dan wil ik alleen nog weten of er een manier is om office en acrobat te behouden bij een nieuwe win 7 installatie (kan ik de installers bijvoorbeeld gewoon op de laptop vinden en deze backuppen met alle data?)
De office betreft de trial versie. Deze is onbeperkt bruikbaar maar bevat reclame.
Acrobat weet ik niet, dat beschouw ik meestal als bloatware om meteen een veel lichtere, alternatieve reader te installeren.
En ik wil graag weten of de standaard wifi-kaart voldoende presteert, of dat ik een andere moet nemen, ivm met betere ontvangst e.d.
Hangt ervan af, als je een NAS hebt staan en je gebruikt altijd de wifi zou ik upgraden, anders niet. Er schijnen nogal problemen te zijn met de intel wifi kaarten op dit moment, dus als je het niet nodig hebt zou ik die vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:11:
De office betreft de trial versie. Deze is onbeperkt bruikbaar maar bevat reclame.
Acrobat weet ik niet, dat beschouw ik meestal als bloatware om meteen een veel lichtere, alternatieve reader te installeren.
Het gaat hier niet over de gratis versies. Ik heb het over de optie om Microsoft Office 2010 home & student samen met Adobe Acrobat X Standard te kopen. Het gaat dus niet over de gratis reader die je zo van de adobe website plukt. Deze optie kost 148,31 euro, en na kortingen tussen de 80 en de 100 euro. Als ik de programmas bij een nieuwe windows installatie kwijt raak, is het mij dat niet waard. Dan koop ik wel bij Adobe zelf Acrobat X pro student edition (ook ongeveer 140 euro), en gebruik ik wel OpenOffice.

Ik begrijp het als niemand het antwoord op deze vraag echt weet, maar nooit geschoten is altijd mis toch?
Hangt ervan af, als je een NAS hebt staan en je gebruikt altijd de wifi zou ik upgraden, anders niet. Er schijnen nogal problemen te zijn met de intel wifi kaarten op dit moment, dus als je het niet nodig hebt zou ik die vermijden.
Geen NAS, en ik neem aan dat de kamer waar ik ga wonen ook gewoon kabeltje heeft voor internet. Dat betekent dus dat ik niet ga upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
Asus schermen zijn niet bobbelig zag ik in de winkel. (Het plastic, de hardware zelf). Toshiba, Acer, Hp vaak wel. Zijn Dell laptop schermen mooi glad? Of zie je als je er schuin tegen aan kijkt met beeld op zwart ribbels al op een meertje bij lichte wind ook te zien is? (Dat effect bedoel ik). Ik zag dat Dell actie heeft. Ik ga de xps15z bestellen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dell-scherm heeft bobbels ja. Maar die zie je echt alleen als je met je neus op 10cm afstand het scherm aan het schoonmaken bent. Lijkt mij geen issue.
Steker nog, ik kan de bobbels niet eens zien nu ik er bewust naar op zoek ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
Okay Darkstone, bedankt voor het snelle antwoord, ik heb een hele lange rij laptops op een rij gezien in de winkel, ook hd en wxpa+++ en nieuwste en alles. Wat me opviel de Asus N73 was toch echt mooi met foto's. (Ook Macbook pro en 27" monitor gezien er naast, en Ipad2 retina). Op dit moment zit ik te denken aan een laptop met 15" (draagbaar en niet log ogend) of een 17,3" laptop. Vereiste is wel, foto's, en video, de kwaliteit als op de Asus N73. Of beter. Dus ik dacht aan sony 1080p breed scherm, of dus aan de Dell. Dit omdat Dell value for money heeft (Sony absoluut niet), en dus dat 1080p breed scherm. En dikke videokaart. (Belangrijkste punten voor mij.) Ook het mooi ogende, omdat ik al laptop en pc heb. Een Macbook pro of Macbook Air als extra er bij was de eerste gedachte, maar die prijzen sloegen nergens op met wat voor prestaties je er voor krijgt. Dus, snelheid, prijs ook belangrijk. Zelf vervangen accu vind ik belangrijk. Of kapotte fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens maakt dell geen schermen, dus daar valt ook weinig over te zeggen. Over het algemeen valt het volgens mij wel mee.

Tevens, volgens mij is het 3D scherm zo goed als even goed als het scherm in de macbooks, maar iets slechter als het IPS-achtige scherm in de vaio. Maar de prijs van dat ding slaat werkelijk nergens op :/. Het N73 scherm is niet veel meer dan bovengemiddeld. 500:1 contrast maar de rest van de specs zijn best brak. Notice de lage helderheid:
http://www.notebookcheck....3JQ-Notebook.40939.0.html
Het 3D scherm haalt 400cd/m... De sRGB dekking daarvan is ook een stuk beter maar dat valt voor leken moeilijk te zien aan de plaatjes: http://www.notebookcheck....30QM-GT-555M.51599.0.html

60% vs ~75% NTSC ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer de update voor USB3.0 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope. Dat moet je aan de fabrikant van de chip vragen. Het is me even ontschoten welke dat is. NEC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:25:
Nope. Dat moet je aan de fabrikant van de chip vragen. Het is me even ontschoten welke dat is. NEC?
Renesas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:42:
Je kan er vanuit gaan dat blu-ray over een aantal jaar dood is. Steaming media is de toekomst, zo'n log schijfje is dat niet.
Apple ondersteunt niet eens blu-ray. Precies om deze reden.
Ik wil nog even melden, ondanks dat je al je aankoop hebt gedaan, dat ik het hier compleet mee oneens ben. Streaming media zal dan wel de toekomst zijn, maar verwacht bijvoorbeeld ook op de PS4 nog gewoon blu-ray en op de Xbox 360 ook schijfjes. Zeker als je bedenkt hoeveel problemen er nog wel niet zijn met de cloud. Blu-ray is écht niet binnen een paar jaar dood. Daarnaast heeft een groot gedeelte van Europa en de VS nog lang niet een snelle internetverbinding. Natuurlijk wel veel, maar lang niet genoeg om binnen tien jaar cloud-only te gaan. Blu-ray gaat de DVD vervangen, zeker.

Daarnaast kan je wel films downloaden van bijvoorbeeld thepiratebay, maar als je van 3D gebruik wilt maken wordt het al een stuk lastiger 'm goed werkend te krijgen en een goeie download te pikken. Dan is een blu-ray 3D schijfje veel makkelijker. Veel Video on Demand opties zijn er verder niet in Nederland, dus tja.

[ Voor 15% gewijzigd door Uniciteit op 27-06-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Normaal volg ik altijd xps 15 maar door verveling ben ik veel naar xps 17 ga kijken en het lijkt mij ook wel wat.
Ik had gelezen dat 3d scherm + gt555 3d compatibel dus veel energie zuipt, kan ik die 3d dan uitzetten om batterij te besparen?

Ook heeft het geen optimus, kan ik het zo instellen dat alles op intel GPU draait behalf als ik zelf voor kiest om GT555 te draaien met recht muis knop optie?

En als laatste, hoeveel kost dell xps 17 GT555 3D normaal zonder korting?
Het is namelijk dat deze laptop(http://configure.euro.del...nldhs1&model_id=xps-l702x) 180+ euro goedkoper is dan alle andere.
Was deze actie vorig week ook beschikbaar of is het nieuw bij gekomen? zijn er vaak zulke groot prijsverschil acties?

De acties bij dell xps 15 zie je vaak weinig of geen verschil vandaar dat ik even vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versie met 3D heeft geen optimus mogelijkheid. Dat betekent dat de (slurpende) nvidia GPU ALTIJD is ingeschakeld, daar kan je niets aan doen.

Betreffende de prijs, zie Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 5".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
Dat is duidelijk. wel beetje zonde van de intel gpu

De stylesheet heeft toch prijs overzicht van deze week?
Wat ik wilde weten is of er eerder ook soort gelijk aanbieding was geweest met 180 euro verschil of is dit de eerste keer?

[ Voor 7% gewijzigd door Annoyingmouse op 27-06-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aanbieding staat er al.. maanden.

De reden dat het scherm zo duur is is dat het een upgrade is. Een upgrade bij dell is altijd duur.
Als dell nu het 15.6" 1080p scherm standaard zou aanbieden in een config zou dat ook zoveel schelen. Dat doet dell echter niet. Mogelijk vanwege leverproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
ah oky, bedankt voor je antwoord.
heb nog een vraagje, als je 3d scherm besteld, krijg je ook een 3d bril bij of moet je perse die van de lijstje(119 euro) kopen?

3d brillen zijn wel erg duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de brillen zit nu eenmaal marge. Veel marge. Maar ik zou me daar niet al te druk om maken. Ik zou zelfs betalen voor het scherm als het geen 3D scherm was, omdat je een dergelijk scherm gewoon nergens anders krijg voor onder de, ongeveer, €1800.

Wellicht is dit niewsbericht interessant: nieuws: Samsung verlaagt prijzen 3d-brillen in VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42

TDB

Yibsel schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 00:12:
ah oky, bedankt voor je antwoord.
heb nog een vraagje, als je 3d scherm besteld, krijg je ook een 3d bril bij of moet je perse die van de lijstje(119 euro) kopen?

3d brillen zijn wel erg duur...
Bij Pixmania zijn ze nu 95 euro.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst, super forum, heeft er mede toe geleid dat ik ook een XPS 17 ga aanschaffen.
Door de info hier heb ik al een hoop dingen kunnen uitvogelen:

neem de standaard i7
extra geheugen en (misschien ssd) hdd koop ik los via de tweakers pricewatch
backlit toetsenbordje via telefonisch bestellen

Waar ik over blijf struikelen is het scherm. Ik weet het er is al veel over geschreven, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is mijn twijfel

het 3d scherm of de 1080p AG

Ik ben een behoorlijk simpele eindgebruiker, het enige wat ik extra gebruik - ten opzichte van mijn oma is - photoshop en lightroom. Ik wil hiervoor dus het beste scherm. (ik weet dat ik tzt altijd nog een goed los scherm kan aanschaffen als dit tegen valt, maar wil het graag eerst proberen op de laptop.... iets met HOBBY fotograaf en budget)

Als ik het zo lees is het 3d scherm het beste vwb de kleurweergave (? toch) , maar ik ben niet gewend aan glossy schermen. Hoe spiegelend is Glossy? stoort dit als je s avonds een uur lang een foto probeert te tweaken..

Zijn er (hobby) fotografen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen (of Darkstone natuurlijk :-))

Help... en alvast dank natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:40:
[...]
het 3d scherm of de 1080p AG
[...]
Als ik het zo lees is het 3d scherm het beste vwb de kleurweergave (? toch) , maar ik ben niet gewend aan glossy schermen. Hoe spiegelend is Glossy? stoort dit als je s avonds een uur lang een foto probeert te tweaken..

Zijn er (hobby) fotografen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen (of Darkstone natuurlijk :-))
[...]
Het glossy scherm kun je vergelijken met een glanzend tv LCD/plasma) scherm. Het glanzen zorgt er voor dat kleuren levendiger over komen, maar kan een nadeel zijn wanneer een lampof raam achter je er in reflecteert. Over het algemeen zal dit wel meevallen. Voor buitengebruik is een glossy scherm zeker af te raden, voor het geval je je dat af mocht vragen.

Van het Anti-Glare scherm heb ik nog geen goede test voorbij zien komen helaas, en de reviews van gebruikers neem ik toch vaak met een korreltje zout, omdat die vaak niet in staat zijn om de verschillen tussen schermen waar te nemen.

Voor een kleurechte weergave dien je een scherm wel te callibreren: ik heb een paar kleurprofielen van het 3D scherm gepost op dit forum. Deze zijn ook terug te vinden in de XPS 17 wiki van C-mattic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!
Ik zal vrijwel nooit buiten zitten met de laptop (mijn laptop zal vrijwel nooit de huiskamer verlaten)
daarnaast heb ik een spider, dus kan ik het scherm calibreren.

Dus jouw advies is de 3d variant. weet jij toevallig ook hoe dit scherm zich verhoud tot het b+rg scherm uit de XPS 15? (hoewel ik de tweede hdd niet graag zou missen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het xps 15 scherm heeft een hogere color gamut. Ofwel, het scherm kan meer kleuren weergeven. Ongeveer 95% in plaats van 72% NTSC.

maar let op, een hogere gamut dan sRGB (= ~72% NTSC) heeft ALLEEN zin voor drukwerk, en eigenlijk alleen als de printer ook gecalibireerd is. Voor webomgevingen is een slechter scherm wat "slechts" voldoet aan de sRGB standaard aan te raden. Dat scheelt echt enorm veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even gechecked wat ken rockwell hier over zegt. (i know vele professionals zijn het met hem oneens, maar wat goed genoeg voor Ken is, is tot nu toe ook goed genoeg voor mij :-))

http://www.kenrockwell.com/tech/adobe-rgb.htm

Je hebt gelijk.. ik ga mijn 3d scherm bestellen dank voor alle hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_mariachi76
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 03:43
Heb net m'n XPS binnen. Ik installeer een verse installatie van windows maar nu blijft de fan hoger aanstaan.

Speedfan detecteert geen fans dus kan ik ze ook niet instellen. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Ik merk als de adapter van de laptop (lx702v2) in het stroom zit de behuizing van mijn laptop anders aan voelt.

Beetje 'statisch' alsof er elektriciteit door heen gaat.
Dit lijkt mij niet normaal. heeft er iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat krijg je van Dell als je je XPS 17 al 2 weken in huis hebt.. een 10% kortingscode. Ik ben niet van plan om binnenkort iets bij Dell te bestellen, dus voor de gelukkige:
PGV81Q$5N83PVM

De XPS bevalt overigens uitstekend!! FHD3D scherm is fantastisch, kan games goed afspelen en gelukkig doet de usb 3.0 het super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,

Ik zou vandaag teruggebeld worden over mijn bestelling, maar dat hebben ze niet gedaan. Ik zou graag jouw code gebruiken.

Thanks
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als niemand anders hem al heeft gebruikt, is hij voor jou. yw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Een vraag ik sta op het punt de huidige dat (aandbieding) dell laptop XPS 17 met de GT555M te bestellen. Nu dell mij via de chat heeft verzekerd dat de optimus technologie ook met het 1080p 3d scherm samenwerk. Las op wat oudere fora dat hier problemen mee waren. Want een stille laptop als ik niet aan het gamen ben is wel van belang. Nu vraag ik mij nog een ding af is de upgrade van een i7-2630QM naar een i7-2720QM 180 euro waard? Zelf heb ik het vermoeden dat de upgrade niet heel veel uit maakt maar kan geen goede reviews vinden. 180 euro zou ik ook in een ssd kaart kunnen stoppen.

En nu maar hopen dat DiabloIII over een aantal maand een beetje leuk draaid op deze lapton. Aangezien de specs nog niet bekend zijn :p

gr daniel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versie met 3D scherm heeft GEEN optimus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:20:
De versie met 3D scherm heeft GEEN optimus.
Net een chat sessie gehad met iemand van de helpdesk. Werd mij verteld dat het wel werkt. Staat ook op de site. Ik heb voor de zekerheid een bevestiging per mail gevraagd. Ik laat het antwoord weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Net een chat sessie gehad met iemand van de helpdesk. Werd mij verteld dat het wel werkt. Staat ook op de site. Ik heb voor de zekerheid een bevestiging per mail gevraagd. Ik laat het antwoord weten.
Wie vertrouw je het meest ;)
De Dell helpdesk of een groep gebruikers met de laptop voor hun neus.

3D scherm => geen optimus.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initech
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 14:31
Ik zou dat ook graag willen weten. Als Optimus WEL werkt met 3D scherm, hoef ik dat minder goede AG scherm niet te kiezen. Mijn laptop MOET namelijk wel Optimus kunnen gebruiken.

Buiten doet, nog even een praktisch vraagje, gebruikt iemand de Dell XPS 17 wel eens in de trein? Ik vraag me namelijk af of die dingen op de klaptafeltjes passen :). Misschien zien sommigen dat als een onnozele vraag maar ik zit nogal vaak in de trein ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Als je de 3D uitvoering kiest, heb je GEEN Optimus.

GEEN Optimus in de 3D uitvoering dus helaas.
3 tot 4 uur accutijd max, en dan gaat het licht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonnivdc
  • Laatst online: 16-10-2024
Hallo iedreen,

Ik ben op zoek naar een krachtige laptop die voor enkele jaren mee kan.
Het werk waarmee ik mijn laptop vooral ge belaste is , photografische bewerkingen, Grote 3D Renders maken , en af en toe een game om te ontspannen.
Nu was ik uitgekomen op een DELL XPS 17, De eerste vraag is aan de gebruikers zijn jullie content van de laptop? geen overlast van lawaai of hitte?
Dan de Service van dell, stel ik mij toch in vraag k heb 2 weken geleden een latop telefonische proberen te bestellen omdat volgens de telefoniste dit sneller zou gaan... niet dus.. in het mideen van het gesprek is de telefoonverbinding verbroken en heb sinds dien geen contact meer kunne maken met die zelfde persoon.
Maar na enkelen van deze topics te lezen zie ik dat online bestllen minder problemen op levert.

Dan welke zijn de dingen die ik moet opletten, lijk met dat 3D scherm is dat de moeite als daar geen optimus bij zit?
Als je in de Configuratie lijst 1 HDD van 500GB instelt zit er dan nog altijd een vrij slot in voor een tweede HDD?
Hoe zit het met de kortingen ik weet dat je een korting van 10% kan krijgen door die waardecoupons, maar kan je hier nog korting boven op krijgen? IS er een verschil met een laptop in nederland of belgie te bestellen? , ik woon namelijk in belgie.

Door het grote aantal van post zie ik het bos niet meer door de bomen. dus zou mij iemand hier de belangrijskste dingen die ik moet weten willen reageren?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:59:

Zou wel er dom zijn als het niet werkte. Want op de site verkopen ze het wel. En een alternatief voor een goed scherm is er niet, daar ik van darkstone heb begrepen dat het andere 1080p scherm van mindere kwaliteit is.

En hoe is de geluids productie van de laptop? Zit die video kaart constant te blazen of valt dat in praktijk erg mee?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
guapper schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:59:

Maar is dit een hardware of driver beperking? Anders zou het wellicht in de toekomst opgelost kunnen worden met een driver update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook handig om te weten, een back light toestenbord is niet mogelijk met de huidige aanbieding. Daar het een persoonlijke configuratie is en de waardebonnen hier niet van op toepassing kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:44

Quan Vu

Hoi

Wat is eigenlijk de reden waarom optimus niet kan werken op de 3D variant? Ik snap dat voor 3D Nvidia chip noodzakelijk is maar als je 3D niet aan hebt, kan optimus toch best gebruikt worden :P?

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de implementatie die dell heeft gekozen. Blijkbaar heeft optimus te grote nadelen in combinatie met een 3D scherm. Met name microstuttering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Weet iemand nog een website waar ik een nieuw moederbord kan bestellen voor de xps 17 sandy bridge (L702x)

Die van mij heeft vochtschade opgelopen, en dit valt dus niet onder standaard garantie.

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Sowieso vind je alleen 2e hands moederborden, maar die zijn er -mag ik hopen- nog niet voor dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:11:
En wat krijg je van Dell als je je XPS 17 al 2 weken in huis hebt.. een 10% kortingscode. Ik ben niet van plan om binnenkort iets bij Dell te bestellen, dus voor de gelukkige:
PGV81Q$5N83PVM

De XPS bevalt overigens uitstekend!! FHD3D scherm is fantastisch, kan games goed afspelen en gelukkig doet de usb 3.0 het super!!
Ik heb jouw code net gebruikt om een nieuwe xps17 3D met i7-2630QM te bestellen. Bedankt! _/-\o_

De truuk voor het backlit toetsenbord werkte niet. Ik heb het op 2 pc's geprobeerd, met ie en firefox. Dan maar zonder verlichting..
Heb nu de 10%, de 90 euro, gratis verzenden en de standaard "korting".
Heb verder de wifi/bluetooth ge-upgrade en een bluray drive erin. Dat laatste om het bedrag hoger te maken om de 90 euro korting te krijgen. Zo was de bluray dus gratis (€100-10%=90 en dan 90 euro korting).
Straks nog 2x4GB geheugen erbij prikken a ~60 euro en later eens kijken naar een SSD'tje.

[ Voor 33% gewijzigd door BounceMeister op 29-06-2011 23:22 . Reden: wat ik heb besteld erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh, ik wil dat die usb 3.0 gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XPS 17 besteld.

Ik heb vanavond zwart op wit via de mail van Dell de bevestiging gekregen dat Optimus werkt op de 3d variant. De 3d configuratie besteld in verband met de kwaliteit van het scherm.
Heb er toch een back light toestenbord bij kunnen krijgen en dat met behoud van de korting. Helaas vergeten een extra kortings code door te geven via de telefoon.. snif snif 8)7

Nu even wachten tot de levering en dan kan ik zelf ervaren hoe alles functioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:37:
De XPS 17 besteld.

Ik heb vanavond zwart op wit via de mail van Dell de bevestiging gekregen dat Optimus werkt op de 3d variant. De 3d configuratie besteld in verband met de kwaliteit van het scherm.
Heb er toch een back light toestenbord bij kunnen krijgen en dat met behoud van de korting. Helaas vergeten een extra kortings code door te geven via de telefoon.. snif snif 8)7

Nu even wachten tot de levering en dan kan ik zelf ervaren hoe alles functioneerd.
Dan heb je zeker voor 18:00 besteld, want de chat en de telefonische bestellijn waren om 22:00 (toen ik belde) gesloten.
Wat was eigenlijk de meerprijs van het backlit toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€40 geloof ik.

Maar je kan hem naderhand voor €29 bestellen schijnt het. Er komt ook nog een monteur langs om hem voor diezelfde €29 te vervangen. Ik vraag me af welke oetlul dat heeft verzonnen...

Controleer het eerst even, ik weet nog niet of ze dat nog steeds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:54:
[...]

Dan heb je zeker voor 18:00 besteld, want de chat en de telefonische bestellijn waren om 22:00 (toen ik belde) gesloten.
Wat was eigenlijk de meerprijs van het backlit toetsenbord?
Voor zeven uur 's avonds de bestelling afgerond. Backlight is 40 á 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:00:
€40 geloof ik.

Maar je kan hem naderhand voor €29 bestellen schijnt het. Er komt ook nog een monteur langs om hem voor diezelfde €29 te vervangen. Ik vraag me af welke oetlul dat heeft verzonnen...

Controleer het eerst even, ik weet nog niet of ze dat nog steeds doen.
Met de handleiding, is het toestenbord ook zelf te vervangen. Ze zouden je de keuze moeten geven. Want het stelt niet zo veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initech
Oke, hoe zit het met de nieuwe aanbiedingen :9~

Ik zie alleen 5% korting, ligt dat aan mij of zijn de laptops duurder geworden? De configuratie met het 3D scherm kost nu €924 ipv €899?

En wanneer krijgen jullie die nieuwsbrief, ik heb een account aangemaakt bij Dell en 2 XPS'sen in mijn mandje gelegd, hopende op een aanbieding. Maar krijg nooit een e-mail met een kortingscode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5% korting :?

Waar krijg je die opeens vandaan?
Initech schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:36:
Ik zie alleen 5% korting, ligt dat aan mij of zijn de laptops duurder geworden? De configuratie met het 3D scherm kost nu €924 ipv €899?
Incorrect. nu € 1.044,05 in plaats van € 1,099 (effectief van €949 voor € 900) met de 10% kortingsbon.

Edit: ahh, de verzendkosten zijn nu niet meer gratis. Helaas is dat onmogelijk te detecteren met het bekende script. Laat me even de boel aanpassen.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
Iemand hier toevallig ruzie met de hdmi uitgang. Heb nu al een paar keer meegemaakt dat me geluid wegvalt en me video begint te stotteren.
Andere kabel had geen resultaat. Met een ander werkstation geen enkel probleem. Alle drivers zijn geupdate naar de laaste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initech
Op Dell.nl staat nu een blokje: nu 5% extra korting. Ik moet op korte termijn 2 XPS'sen hebben. Ik volg dit topic al een lange tijd, zie dat jij veel inspanningen doet om de prijzen bij te houden, daar ben ik je heel dankbaar voor. Ik hoop nu nog een goed dealtje te kunnen sluiten.

Een probleem is, ik moet 2 identieke laptop hebben, alleen moet één laptop een Engels besturingssysteem hebben en één NL. Maar ik zie dat de 60€ kortingscode op de totale bestelling werkt, en niet per laptop. Dus toch maar los bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het. Die 5% extra korting is doorgevoerd op elk model. In de plaats daarvan zijn de verzendkosten weer teruggekomen.
Op alle configs waar die 5% meer is dan de verzendkosten (€29) ben je dus goedkoper uit. De vraag is of er nu nog steeds 10% bonnen rondzwerven.

En ik zou inderdaad los bestellen. Tenzij je niet aan de minimale waarde van een van de kortingsbonnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik had nog een kortingsbon tot 31-7 in mijn bonnenlijstje bij Dell staan, maar die is gewoon verdwenen. Is dit een bekend probleem?

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initech
Bij mij is hij ook weg... Maar er staan nog bonnen voor 90 euro korting in het Dell kortingsbonnen topic.

Edit:

Ik kom trouwens uit op € 971,30 met 5% korting en een €40 waardebon, voor het volgende systeem:

i7 2630
GT 555m
1080p AG
Recovery CD
6230 Bluetooth

Nu moet ik alleen nog even een backlit tobo bestellen, maar dat moet via de telefoon begreep ik? Die &vw=classic (oid) van het XPS 15 topic werkt niet toch? Het staat niet weergegeven als configureerbare optie...

Als iemand nog 10% waardebon heeft liggen, zou deze persoon die code even willen pm'en? Dan kan ik die gebruiken ipv die €40 euro waardebon.

[ Voor 71% gewijzigd door Initech op 30-06-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Initech schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:27:
Bij mij is hij ook weg... Maar er staan nog bonnen voor 90 euro korting in het Dell kortingsbonnen topic.

Edit:

Ik kom trouwens uit op € 971,30 met 5% korting en een €40 waardebon, voor het volgende systeem:

i7 2630
GT 555m
1080p AG
Recovery CD
6230 Bluetooth

Nu moet ik alleen nog even een backlit tobo bestellen, maar dat moet via de telefoon begreep ik? Die &vw=classic (oid) van het XPS 15 topic werkt niet toch? Het staat niet weergegeven als configureerbare optie...

Als iemand nog 10% waardebon heeft liggen, zou deze persoon die code even willen pm'en? Dan kan ik die gebruiken ipv die €40 euro waardebon.
Voor je backlight moet je idd bellen, echter daarop is de grote actie korting niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Laatst online: 10-09 20:09
hoe gaat het nu met de sata III ssd icm met de sata II hardeschijf.
Ben aan het kijken naar een ssd denk een intel 510 maar heb niet zo veel trek in een clickende laptop.
volgens een andere site heeft de seagate st disk er geen last van. iemand met de zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik me XPS 17 ook al even binnen, geweldige laptop met extreem goed beeld. Wel jammer dat er geen bluetooth op zit. Mocht ik binnenkort nog een 10% bon krijgen zal ik hem uiteraard posten in waardebonnen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hoe zit het met extra stroomadapters? Ik heb hier nog 2 universele liggen van 70W, maar zal deze werken op de 3D versie aangezien Optimus de accu leegvreet... Waar kan ik anders officiele adapters vinden, ik zie ze zo snel niet op de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:00:
Ik me XPS 17 ook al even binnen, geweldige laptop met extreem goed beeld. Wel jammer dat er geen bluetooth op zit. Mocht ik binnenkort nog een 10% bon krijgen zal ik hem uiteraard posten in waardebonnen topic.
Bleutooth kan wel, moet je een andere netwerkkaart bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het trouwens ook met zo'n bleutooth adapter ? zo'n hele kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
eBoR schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:11:
hoe gaat het nu met de sata III ssd icm met de sata II hardeschijf.
Ben aan het kijken naar een ssd denk een intel 510 maar heb niet zo veel trek in een clickende laptop.
volgens een andere site heeft de seagate st disk er geen last van. iemand met de zelfde ervaring?
HEb een crucial c300 in me dell zitten zonder problemen klikken of andere ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de sata snelheid van de huidige XPS 17 is dat 300 of 600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow shiiit zit niet eens een VGA port op nooit geweten. Heb me externe beeldscherm echt wel nodig, wat voor kabel kan ik het beste gebruiken en sluit je zoiets aan op de vga stekker van je monitor of direct in je monitor. Heb namelijk 1 gezien maar die was erg kort.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Jodi

No Matches Found

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:38:
Wow shiiit zit niet eens een VGA port op nooit geweten. Heb me externe beeldscherm echt wel nodig, wat voor kabel kan ik het beste gebruiken en sluit je zoiets aan op de vga stekker van je monitor of direct in je monitor. Heb namelijk 1 gezien maar die was erg kort.
Bedankt.
Gewoon HDMI -> DVI?

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdmi -> vga = onmogelijk

Je moet miniDisplayport naar vga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:37:
Wat is eigenlijk de sata snelheid van de huidige XPS 17 is dat 300 of 600?
Beide hdd aansluitingen zijn uitgevoerd in sata 600 als ik me niet vergis.
cd-rom is sata 300.

[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 01-07-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:18:
[...]

Beide hdd aansluitingen zijn uitgevoerd in sata 600 als ik me niet vergis.
cd-rom is sata 300.
Dankje, had de info nodig voor een ssd. Deze bestel ik als de laptop mij bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk besteld, de 3D versie. Verwachte lever datum 18 juli of eerder, ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen :D Iemand ervaring hoe Dell de levertijden inschat en of ze die ook halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:16:
Eindelijk besteld, de 3D versie. Verwachte lever datum 18 juli of eerder, ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen :D Iemand ervaring hoe Dell de levertijden inschat en of ze die ook halen? :P
die van mij was binnen 3 weken geleverd :) levertijden was erg ruim ingeschat :) dus dat lukt ze wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:44

Quan Vu

Hoi

Die van mij was in 3 werkdagen binnen :'). Dus 17 juli is wel erg ruim. Moet wel zeggen dat ik niet gekozen heb voor extra's.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 07:51
Heel raar, ik kan ineens geen draadloze verbinding meer maken.
Ik heb een soort test gedaan met een of andere WiFi programma dat er al op stond, daar staat dat ik de Hardwareradio in moet schakelen ofzo?
Iemand enig idee wat ik nu moet doen/hoe ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat!!! 18 juli al? Bij mij 22 julli de 29e juni besteld. Zal misschien door het backlight toetsenbord komen.
Wedstrijdje doen wie eerder is? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanPG schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:30:
Heel raar, ik kan ineens geen draadloze verbinding meer maken.
Ik heb een soort test gedaan met een of andere WiFi programma dat er al op stond, daar staat dat ik de Hardwareradio in moet schakelen ofzo?
Iemand enig idee wat ik nu moet doen/hoe ik dit moet doen?
Probeer eens fn + f2. Dat is voor de oude types. Misschien werkt het ook wel voor de nieuwe.
Ik zoek even voor je.

Update: Gevonden. Het is nog steeds fn+f2.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 18:50 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.