Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:48
PearlPumpkin schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:24:
[...]

Mijn nickname is ShadowFax75, ik zat bij ene :S:T:A:F:F: in een squad. Hij presteerde het om de helicopter te pakken en dan 100 meter verder op te landen om daar te gaan snipen... Van de 12 personen waren er misschien maar 3 of 4 die probeerden de MCOMS te pakken. Helaas allemaal in andere squads....
Haha ja die gast zat de hele tijd te base masturberen. Ik wil het geen base rapen noemen, want hij heeft volgens mij geen enkele kill gehaald daar :+

En ja, big MFT, jij zat bij mij in de squad. :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:09:
[...]

Ik hang regelmatig rond op {ATF} servers, ik mijd nederlandse servers als de pest.
- i3d.net :X
- nederlandse kiddie gamers attitude staat mij niet aan.

{SAS} Beer Drinkers is ook wel een fijne, maar laatste tijd niet erg vol.
Duitsers, polen en fransen zijn ook wel redelijk volwassen. Hollandse servers, britten en belgische servers vermijdt ik liever. De kans dat je daar binnen een ronde een ban aan je broek hebt omdat niemand de moeite neemt om met een raket mijn tank kapot te schieten en wel te klagen dat de tank niet stuk gaat van mortar strikes is vrij groot.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ja, maar welke servers zijn dat dan die je wel speelt? Naam? Zou het leuk vinden eens met jullie te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Heb na wat opruimen weer plek voor wat aktieve spelers op m'n friends list, dus iemand die wel eens mee wil spelen add Deloeks.
FL systeem werkt vaak alleen als je beide online bent, ik laat m'n game wel even een tijdje online staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
tinohansman schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:23:
[...]

Gisteravond nog weer een heel mooi voorbeeld hiervan gehad. Rush op Isla Inocentes(toevallig samen met Citruspers). Helft van de tegenpartij bestond uit snipers. De een had nog een mooiere K/D als de ander maar ze hebben nog geen een Mcom weten te destroyen.
Meestal ben ik engineer als defender om dan nog wat AT te kunnen schieten op heli's, maar het vreemde is dat ik op deze map nooit een heli raak. Lijkt wel of dat op andere maps makkelijker is. Nou ja dan maar op die vervelende campende snipers schieten....
Enige wat imo irritanter in een attack rush team is dan snipers aan jouw kant zijn wel de idioten die hun k/d ratio zo belangrijk vinden en dan met een tank van afstand de handel plat gaan gooien. Tuurlijk prima voor je k/d ratio, maar compleet doelloos om daadwerkelijk de objectives te krijgen.

Je moet juist die tank naarvoren rijden, niet alleen, tegelijk met groepje infanterie, dan zijn ze verschrikkelijk effectief. Van afstand handel platgooien is wel irritant, maar niet effectief.

Qua servers is het voor mij meestal gewoon server browser openen en willekeurige rush server aan bovenkant aanklikken die redelijk wat spelers heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 27-04-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Mijn naam is lolleflikker, mijn request is verzonden!

EDIT: Je ziet: ik ben maar level 11. Ik heb de game niet gekocht om maar tot op level 11 te komen, dus zal ik even wat gaan door spelen. Iemand zin om mee te doen?

[ Voor 61% gewijzigd door Qlii256 op 27-04-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
ik doe wel even mee, voeg maar toe: "citruspers" (zonder "quotes"). Ben meestal te vinden op de SASS servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Heb je toegevoegt! Maar ik ga even stoppen, moet nog wat werkjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wat gebeurt er in godsnaam met die neostad 2000? Soms ie het een sniper , anders raak ik er echt geen bal mee, raar wapen imo.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:34
Het is een fantastisch wapen dat is het!

Gister nog weer uitgemaakt voor cheater door de halve server... Neo + 12g slugs = sick sniper rifle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik gebruik meestal de SPAS, maar het is hetzelfde principe
*12 gauge slugs
*Magnum ammo

Gegarandeerd een kill op hardcore =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Magnum ammo gebruik ik er niet bij, maar misschien toch maar doen... Heb nu meestal armor, maar ik merk dat ik mensen vaak tot 1 / 0% schiet..hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
Rann schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:34:
Magnum ammo gebruik ik er niet bij, maar misschien toch maar doen... Heb nu meestal armor, maar ik merk dat ik mensen vaak tot 1 / 0% schiet..hehe :)
magnum ammo is zeer verstandig om aan te zetten. wrm? het geeft je extra damage bij de kerel die je (probeert) neer te knallen waardoor je op hardcore mode "one shot one kill" hebt (doe dit ook op snipers) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Ja inderdaad, op hardcore is het wel slim ;) Speel zelf alleen niet zoveel hardcore...Al hoewel het wel leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik vind hardcore zelf veel leuker, op normal heb ik wel eens het idee dat ik iemand helemaal volpomp met lood, en er maar weinig gebeurt. Laatst op close range iemand helemaal doorzeefd met AEK kogels (nieuw account), daarna nog een halve pistol clip en toen ging ie pas neer (body armor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je hem gewoon niet helemaal doorzeefd met kogels, met body armor heb je 8 kogels nodig om iemand dood te schieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Dat zal wel, vandaar dat ook alle wapens verschillende damage doen ;)
Maarja er gingen er wel wat mis maar het meerendeel ging toch echt raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
citruspers schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:58:
Ik vind hardcore zelf veel leuker, op normal heb ik wel eens het idee dat ik iemand helemaal volpomp met lood, en er maar weinig gebeurt. Laatst op close range iemand helemaal doorzeefd met AEK kogels (nieuw account), daarna nog een halve pistol clip en toen ging ie pas neer (body armor).
mijn voorkeur gaat ook naar hardcore want als je engineer bent heb je echt gewoon 1 magazijn per kill nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joshje schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:12:
[...]

mijn voorkeur gaat ook naar hardcore want als je engineer bent heb je echt gewoon 1 magazijn per kill nodig 8)7
Of skill, dat wilt ook wel eens helpen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:15:
[...]

Soms is het echt wel verschrikkelijk en lijken tegenstanders gewoon bulletsponges. Dan kun je er kogels in jagen wat je wil maar dood gaan is niet part of the repetoire. Idem met LMG's. Zo nu en dan is het echt maaiwerk en heb je de 200 kogels in een SAW ook echt wel nodig. Overigens wel leuk als je een assaultkerel tegekomt en hem nerveus ziet herladen terwijl jij lekker op die linkermuisknop blijft drukken :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Dat is toch altijd leuk, of niet ? :)

Vanmorgen heerlijk weer een rush gedaan( vergeet altijd hoe die heet, 1 blackhawk + apc, je valt aan vanuit de jungle) met een goede piloot in de blackhawk... Ik kon heerlijk schieten met de +dmg vehicle mod, uiteindelijk een flinke score behaald ;)

Is er nog een aparte scorelijst voor 'hardcore' mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:36:
Dat is toch altijd leuk, of niet ? :)

Vanmorgen heerlijk weer een rush gedaan( vergeet altijd hoe die heet, 1 blackhawk + apc, je valt aan vanuit de jungle) met een goede piloot in de blackhawk... Ik kon heerlijk schieten met de +dmg vehicle mod, uiteindelijk een flinke score behaald ;)

Is er nog een aparte scorelijst voor 'hardcore' mode ?
voor zover ik weet is er geen apart scorebord voor HC. Maar het is meestal wel te merken aan de K/D :) (dat die dus behoorlijk laag is).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Dat is zeker te merken... Zo af en toe wordt je zo gaar geschoten in HC... Ik mis vooral de sensor van de Recon op HC :( Nu hoor je niets meer dan *biep biep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb eigenlijk nog geen hardcore gespeelt maar ben wel benieuwd. Iemand die vananavond / eind van de middag zin heeft?

Mu.siQ is de naam! add maar op de pc en mss tot vanavond

PS: En wie er goed kan vliegen en graag nog een gunner in z'n chopper wil, ik houd me ten zeerste aanbevolen. Zelf vliegen is hopeloos vooralsnog ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Tsurany schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:15:
[...]

daar ligt het niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Waar dan aan? Ik leg slachtingen aan met de 9A-91 (20 kogels), G3 (20), VSS (20), UMP45 (25).
Als je met 1 magazijn niet een man of 3 neer kunt leggen ligt het wel aan je skills.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 28-04-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
unfor schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:49:
[...]

Waar dan aan? Ik leg slachtingen aan met de 9A-91 (20 kogels) en de UMP45 (25 kogels).
Als je met 1 magazijn niet een man of 3 neer kunt leggen ligt het wel aan je skills.
omstandigheden, internet connectie , lagg ? de ene keer leg ik makkelijk 4 man om met mijn aug de andere keer maar 1. Ik richt altijd op het zelfde deel. Dus skill is dan uitgesloten.

En het verschil tussen hardcore en normal is al helemaal niet aan skill te wijten gezien het daar over ging.
citruspers schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:58:
Ik vind hardcore zelf veel leuker, op normal heb ik wel eens het idee dat ik iemand helemaal volpomp met lood, en er maar weinig gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
snoos schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:01:
[...]

omstandigheden, internet connectie , lagg ? de ene keer leg ik makkelijk 4 man om met mijn aug de andere keer maar 1. Ik richt altijd op het zelfde deel. Dus skill is dan uitgesloten.

En het verschil tussen hardcore en normal is al helemaal niet aan skill te wijten gezien het daar over ging.

[...]
Mja op consoles gaat het niet zozeer om skill, aangezien iedereen aim-assist heeft.
Console BC2 is een totaal andere game dan PC BC2, alles is slow-paced op console.
Ik heb het dan ook over PC, waar skill bepaalt of je de kill pakt, en niet aim assist.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 28-04-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
unfor schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:16:
[...]

Mja op consoles gaat het niet zozeer om skill, aangezien iedereen aim-assist heeft.
Console BC2 is een totaal andere game dan PC BC2, alles is slow-paced op console.
Aim assist aan of uit stelt niks voor in bc2, itt tot MW2 heb ik begrepen want daar zie je wel wapens mee bewegen. Dat aim assist veel invloed heeft in bc2 is gewoon een fabel. Skill heb je wel nodig, anders zouden pc gamers op consoles ook in twee uur hetzelfde niveau aankunnen. Iets wat dus niet gebeurt. Console is niet slow paced, wel ietwat langzamer dan pc maar niet zo een drastisch wereld van verschil.
[...]
Ik heb het dan ook over PC, waar skill bepaalt of je de kill pakt, en niet aim assist.
Wat verklaart dan dat sommige spelers beter zijn dan anderen? 100% geluk ten alle tijden :Y)
joshje schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:12:
[...]

Dit probleem heb ik niet :P Vaak zat drie man in 1 clip, close-midrange.

[ Voor 38% gewijzigd door KngfCnns op 28-04-2011 20:36 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjah consoles zijn gewoon niet gemaakt om op te gamen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BatmanHorizon schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:21:
Wat verklaart dan dat sommige spelers beter zijn dan anderen? 100% geluk ten alle tijden :Y)
Skill bepaalt wie beter is dan anderen, ik begrijp niet helemaal waar je op doelt.
Onder skill valt onder andere reactietijd, aim, map kennis e.d.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 28-04-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Ik moet BatmanHorizon gelijk geven in het console gamer != PC gamer. Ik heb eerst op de PS3 proberen te spelen. Deze hadden we in huis en ik probeerde ook te spelen maar ik krijg mijn aim daar totaal niet goed.

Nu heb ik een goede PC en opnieuw BFBC2 gekocht en daar gaat het steeds beter. Maar mijn instapniveau was vele malen hoger dan op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
[...]
unfor schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:42:
[...]
Skill bepaalt wie beter is dan anderen, ik begrijp niet helemaal waar je op doelt.
Ik weet dan ook niet exact waar jij op doelt? Want ook al zou aim assist helpen, wat dus bijna nihil is in bc2, dan nog bepaalt skill, de dingen die je opnoemt, op de consoles dus ook gewoon of je de kill pakt. Net als op de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BatmanHorizon schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:48:
[...]

[...]

Ik weet dan ook niet exact waar jij op doelt? Want ook al zou aim assist helpen, wat dus bijna nihil is in bc2, dan bepaalt skill, de dingen die je opnoemt, op de consoles dus ook gewoon of je de kill pakt. Net als op de pc ;)
Ik heb het over PC, PS3 interreseert mij niet.
Ook al is aim-assist nihil op consoles, het is aanwezig, en dat zie je duidelijk in console footage.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 28-04-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
unfor schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:50:
[...]

Ik heb het over PC, PS3 interreseert mij niet.
Doe dan ook niet zulke zinloze uitspraken he }:O
unfor schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:50:
[...]
Ook al is aim-assist nihil op consoles, het is aanwezig, en dat zie je duidelijk in console footage.
Mja, je zal toch goed moeten kunnen aimen, correctie is heel miniem imo.

[ Voor 41% gewijzigd door KngfCnns op 28-04-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik speel op de PS3, met muis/tobo trouwens, en merk niks van aim assist. Als ik net ernaast zit, dan zie ik niet ineens het wapen naar de tegenstander glijden. Snelheid valt me overigens niet tegen op PS3, maar ik ben dan ook geen COD4 springinhetveld. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Ik speel ook op PS3 aan die aim assist heb je niks. maar ik heb het gevoel als je op normal speelt en dan met "een" enigeneer wapen speelt dat killen vrij moeilijk gaat. maar dat kan ook zijn omdat ik alleen hardcore mode speel omdat ik killcam haat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat hij bedoeld dat de console versies rond de 30FPS hangen, wat wel redelijk slow-paced aan kan voelen. Ook gebruiken de meeste kids daar dan ook een controller, wat de game natuurlijk anders aandoet.

De speler limiet van 24 helpt hier ook aan mee, minder chaos, minder mensen, dus wat meer ruimte en minder snelle acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hillie schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:23:
Ik speel op de PS3, met muis/tobo trouwens, en merk niks van aim assist. Als ik net ernaast zit, dan zie ik niet ineens het wapen naar de tegenstander glijden. Snelheid valt me overigens niet tegen op PS3, maar ik ben dan ook geen COD4 springinhetveld. ;)
Cheating ftw! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat is het nou? Heeft aim-assist iets te maken met reactietijd, map kennis e.d.? Als iedereen op hetzelfde hardware en settings speelt dan is de skillmeting gelijk, of je nou met of zonder aim assist speelt, niet?

(Overigens merk je vrij weinig van de aim assist in BC2. Het is in ieder geval niet dezelfde drag als in CoD :P)
cheating ftw
Is spelen met een goede surround headset ook cheaten?

Misschien moeten PC spelers kappen met ouwehoeren over zaken waar ze nul verstand van hebben >.>

(Niet uit op een console versus PC FFA maar het superioriteitsgevoel waarmee bepaalde onzin wordt gepost is nogal walgend.)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 01:20:
[...]

[...]

Wat is het nou? Heeft aim-assist iets te maken met reactietijd, map kennis e.d.? Als iedereen op hetzelfde hardware en settings speelt dan is de skillmeting gelijk, of je nou met of zonder aim assist speelt, niet?

(Overigens merk je vrij weinig van de aim assist in BC2. Het is in ieder geval niet dezelfde drag als in CoD :P)

[...]

Misschien moeten PC spelers kappen met ouwehoeren over zaken waar ze nul verstand van hebben >.>

(Niet uit op een console versus PC FFA maar het superioriteitsgevoel waarmee bepaalde onzin wordt gepost is nogal walgend.)
Spelen op een console met tobo+muis vind ik eigenlijk ook wel cheaten.

Er is ooit door microsoft eens een test uitgevoerd waarbij middelmatige pc-gamers tegen toppers op de console gingen spelen. De pc-gamers wonnen vrij dik.

Dus ja, tenzij je zeker weet dat op de server waar je speelt iedereen met tobo+muis speelt vind ik het persoonlijk ook wel cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Nu online
Baccy schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:58:
[...]
Spelen op een console met tobo+muis vind ik eigenlijk ook wel cheaten.
We gaan toch niet weer deze discussie krijgen. Om de zoveel tijd komt dit weer terug...
:F

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Jackal131 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:46:
[...]

We gaan toch niet weer deze discussie krijgen. Om de zoveel tijd komt dit weer terug...
:F
Niks anders dan mijn persoonlijke mening.

Nothing to see here folks, move on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 01:20:

Er zit nogal een verschil tussen wel of niet een surround headset gebruiken en een gigantisch nauwkeurigere manier van besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:24:
[...]

Er zit nogal een verschil tussen wel of niet een surround headset gebruiken en een gigantisch nauwkeurigere manier van besturing.
het hele surround headset gebeuren is natuurlijk de grootste onzin. Een goede geluidskaart die het geluid zo kan vervormen dat het klinkt alsof het van achteren komt is eigenlijk alles wat je nodig hebt om niet in je rug geprikte te worden. En volgens mij bestaat dat al een jaar of 10.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik het mis of is er geen problementopic voor BFBC2?

Anyways: ik heb sinds ongeveer 2 weken af en toe last van kleine spikes, die volgens mij door een FPS drop veroorzaakt worden. (Geen lag dus!) Ik vroeg mij af of iemand hier ook last van heeft, en of er misschien een fix is?

Configuratie:

1 x JCXXTV21 XFX 1GB D5 X HD5870 XXX R
1 x HU1I33 Int Core i7-870 2933 1156 BOX
1 x TN5M35 CooMas GX550 550W ATX2
1 x CEBN59 SonyNec 24x SA 7260S BlB
1 x IMHMNB10 SSD 80GB 275/285 Vertex2 25nm SA2 OCZ
1 x NTZLZA15 Logi K120 Keyboard, US Int'l NSEA
1 x GUEG16 GiBy P55-USB3 P55 RG SA
1 x AEBW22 WD 1TB WD10EARS Green SA2
1 x ICIF70 D3 4GB 1333-999 LV K2 KHX

Speel alles op zijn hoogst, maar zou mijn PC wel aan moeten kunnen geloof ik. BFBC2 staat op mijn SSD, en draait onder Win7 Ultimatex64.

Windows opnieuw installeren doe ik liever niet, maar ben bang dat het wel de oplossing zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Er is wel een BFBC2 problementopic, staat zelfs in de waarschuwing!
Topicreeks: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx, waarschuwing over het hoofd gezien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
M2M schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:29:
[...]

het hele surround headset gebeuren is natuurlijk de grootste onzin. Een goede geluidskaart die het geluid zo kan vervormen dat het klinkt alsof het van achteren komt is eigenlijk alles wat je nodig hebt om niet in je rug geprikte te worden. En volgens mij bestaat dat al een jaar of 10.
Eigenlijk niet echt.

Ik kom van een Fatality headset af die niet afsluit en heb nu de G35. Zelfs met een goede geluidskaast merk je het verschil.

Een geluidskaart kan het geluid vervormen natuurlijk, maar als je maar 2 speakers of 7 speakers in je headset hebt zitten dan merk je dat wel degelijk. Met een geluidskaart kom je een heel eind inderdaad, maar met een goede headset merk je het wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:52:
Heb ik het mis of is er geen problementopic voor BFBC2?

Anyways: ik heb sinds ongeveer 2 weken af en toe last van kleine spikes, die volgens mij door een FPS drop veroorzaakt worden. (Geen lag dus!) Ik vroeg mij af of iemand hier ook last van heeft, en of er misschien een fix is?

Configuratie:

1 x JCXXTV21 XFX 1GB D5 X HD5870 XXX R
1 x HU1I33 Int Core i7-870 2933 1156 BOX
1 x TN5M35 CooMas GX550 550W ATX2
1 x CEBN59 SonyNec 24x SA 7260S BlB
1 x IMHMNB10 SSD 80GB 275/285 Vertex2 25nm SA2 OCZ
1 x NTZLZA15 Logi K120 Keyboard, US Int'l NSEA
1 x GUEG16 GiBy P55-USB3 P55 RG SA
1 x AEBW22 WD 1TB WD10EARS Green SA2
1 x ICIF70 D3 4GB 1333-999 LV K2 KHX

Speel alles op zijn hoogst, maar zou mijn PC wel aan moeten kunnen geloof ik. BFBC2 staat op mijn SSD, en draait onder Win7 Ultimatex64.

Windows opnieuw installeren doe ik liever niet, maar ben bang dat het wel de oplossing zal zijn.
Komt door Punkbuster. Punkbuster maakt om de 5-10 minuten een printscreen van jouw spel terwijl je speelt en dat veroorzaakt een lag spike van korte duur (3-10 seconden).
Heb ik ook last van gehad en was bang dat het aan mijn hardware lag, maar gelukkig niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:16

ronalddus

Buffalo77

Ik ben bezig met het maken van een bad company 2 montage.
Eerst heb ik veel getest wat nu eigenlijk de beste kwaliteit levert. Kijkend naar recorder, programma, plugins, render settings en codec programma's.

Nu denk ik dat ik het maximale gevonden heb, met fraps, after effects/sony vegas, reelsmart motion blur, avi render settings en comprimeren met megui en avisynth. (Correct me als jullie een betere manier weten)

Nu nog de gameplay:

Ik wil graag originele actie is mijn montage verwerken. Natuurlijk ook skill inbegrepen :P
Nu is de vraag aan jullie of jullie nog vernieuwende ideeen hebben, zodat ik ze kan proberen uit te voeren en later in mijn video te verwerken

Bedankt,

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Ik moet zeggen dat ik na een jaar nog steeds bijna elke avond als het even kan dit spel speel..

Ik had gister de nieuwe Catalyst 11.4 geïnstalleerd en heb weer heerlijk een paar uurtjes Vanilla en Vietnam gespeeld en verbaasde me ook over de beeld en geluidskwaliteit. Ik heb nu twee nieuwe Yamaha 8'' monitor speakers om muziek mee te produceren, maar god wat knalde dat geluid er in Wartapes mode hard en helder uit zeg heerlijk!

Op naar BF3! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
Op naar BF3, dat kun je wel stellen ja. Ik ben BFBC2 helemaal zat. Wat een gehoer de hele tijd toch met die schijthelicopters. Zat net toch in een lame server. De tegenstander had een goede helicopterpiloot in het team zitten. Zodra de ronde begon, haalde ze onze helo uit de lucht. Vervolgens dropte ze een van die twee personen in onze basis, rapen ze ondertussen onze hele basis kapot en stelen ze onze helicopter.

Met die lompe bewegingen van hun en twee helicopters, zijn alle tracerdarts + AA guns compleet overbodig want dat ga je niet winnen. Zodra je drie schoten hebt gevuurd met de AA gun, krijg je twee helicopters op je dak. Zodra ze je vinden dat je met tracerdrats op hun schiet, schieten ze het hele gebouw aan gort.

IK WIL MIJN FUCKING STRAALJAGERS TERUG. Wat een fail van dice zeg. Overpowered klote helo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel dan gewoon Battlefield Play for Free, ik vermaak me er beter mee dan met Bad Company 2, gameplay is een stuk beter en de helikopters zijn zo uit de lucht door de goede AA raketten en de straaljagers.
En tanks opblazen met granaten is epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robkazoe schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:09:
Op naar BF3, dat kun je wel stellen ja. Ik ben BFBC2 helemaal zat. Wat een gehoer de hele tijd toch met die schijthelicopters. Zat net toch in een lame server. De tegenstander had een goede helicopterpiloot in het team zitten. Zodra de ronde begon, haalde ze onze helo uit de lucht. Vervolgens dropte ze een van die twee personen in onze basis, rapen ze ondertussen onze hele basis kapot en stelen ze onze helicopter.

Met die lompe bewegingen van hun en twee helicopters, zijn alle tracerdarts + AA guns compleet overbodig want dat ga je niet winnen. Zodra je drie schoten hebt gevuurd met de AA gun, krijg je twee helicopters op je dak. Zodra ze je vinden dat je met tracerdrats op hun schiet, schieten ze het hele gebouw aan gort.

IK WIL MIJN FUCKING STRAALJAGERS TERUG. Wat een fail van dice zeg. Overpowered klote helo's.
:'). Gewoon op het juiste moment met je RPG wachten zodat je een heli neer kan halen!

Je kan trouwens piloten ook gewoon doodschieten met je geweer hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
Nee, BFBC2 bevalt mij wel aardig, zolang er maar geen helo in het beeld is. Speel dus gewoon lekker Oasis. Dan kan ik lekker de helicopterhoeren afmaken, want dan blijkt opeens dat ze maar 1 skill hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik snap dat gezeur over 'overpowerde' heli's niet.
Zo moeilijk is het toch niet om die dingen uit de lucht te halen?
Zat mogelijkheden om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:19:
Dit dus. Vehicles zorgen er juist voor dat BF zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:55:
[...]
:'). Gewoon op het juiste moment met je RPG wachten zodat je een heli neer kan halen!

Je kan trouwens piloten ook gewoon doodschieten met je geweer hè.
:D Ace had zich keer verborgen achter een huis.. en toen de heli langs vloog van boven is het dag dag
3 seconden later was me accu op van me muis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rynji schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:19:
Wat voor mogelijkheden dan allemaal? Ik ben een behoorlijke noob en de enige manier die ik gebruik om heli's neer te halen is eerst met de tracerdart en daarna met de CG. Het valt alleen niet mee om een tracer op een heli te schieten... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Om er vervolgens achter te komen dat ze smoke gebruiken :P Gewoon oefenen met de AT4, zijn hele goede filmpjes op youtube die laten zien hoe het moet. Het duurt even maar op gegeven moment krijg je het onder de knie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
gewoon lekker raggen vanuit een station machine gun of een jeep gun of dergelijk. schrikken de meeste zich dood van. Vaak krijg ik zo ook wel de kills.
Als hij toch dichterbij komt is het vaak het geval dat hij recht op je af komt. een snelle GC of een rpg erop af en weg is hij. Wel erboven richten.
Die tactiek gebruik ik. Wel kleinere slaagkans dan de mensen met at4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in principe het punt wel. Met voorgaande BF games kon je veel beter een heli neer schieten, als je goed kon mikken. In Desert Combat kon ik blackhawks met mijn RPG vrijwel snipen.

Nu heb ik heeel vaak het idee dat het "random" is.
snoos schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:06:
gewoon lekker raggen vanuit een station machine gun of een jeep gun of dergelijk. schrikken de meeste zich dood van. Vaak krijg ik zo ook wel de kills.
Als hij toch dichterbij komt is het vaak het geval dat hij recht op je af komt. een snelle GC of een rpg erop af en weg is hij. Wel erboven richten.
Die tactiek gebruik ik. Wel kleinere slaagkans dan de mensen met at4.
GC kills op een heli lukt mij echt nooit! Vooral in BFBC2 vietnam niet, zelfs na meerdere keren raken (echt raken dus) vliegt de heli gewoon vrolijk verder.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

monnick schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:03:
[...]

Wat voor mogelijkheden dan allemaal? Ik ben een behoorlijke noob en de enige manier die ik gebruik om heli's neer te halen is eerst met de tracerdart en daarna met de CG. Het valt alleen niet mee om een tracer op een heli te schieten... :p
At4, het kost veel tijd, maar soms is het zo mooi en bevredigend om de heli neer te halen, als de rest van je team kapot geschoten wordt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:08:
[...]
Ik zie in principe het punt wel. Met voorgaande BF games kon je veel beter een heli neer schieten, als je goed kon mikken. In Desert Combat kon ik blackhawks met mijn RPG vrijwel snipen.
ik snap wat je bedoelt ;) jeh ad in Battlefield 2, 2142 en volgens mij ook in dessert combat een anti air met raketten wat toch een stuk makkelijker gaat. nu die er niet meer zijn lijken choppers erg overpowerd. ik ben dolblij als ik een chopper zie want dan gaat de AT4 er op af :P maar als je die nog niet in controlle hebt word het al vrij gauw onmogelijk om ze neer te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:08:
[...]

Nu heb ik heeel vaak het idee dat het "random" is.

[...]
GC kills op een heli lukt mij echt nooit! Vooral in BFBC2 vietnam niet, zelfs na meerdere keren raken (echt raken dus) vliegt de heli gewoon vrolijk verder.
Ik speel dan ook hardcore vanilla :) ik schiet ook alleen als ze heel dicht bij zijn. anders mis ik geheid 8)7
Niet dat ik de laatste tijd schiet, maar daarvoor wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 29-04-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
monnick schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:03:
[...]

Tanks, machineguns op voertuigen, RPG (kan met tracer), AT-4, stationary weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55

Zozo...rustig maar. :+

Ik zal je mogelijkheden even op een rijtje zetten:
  • Tracers + RPG
  • Neem een AT4 als engineer
  • Stationaire AT4
  • AA Gun
  • Mounted gun van tank
  • Shell van een tank (vereist wat meer oefening :) )
  • Snipergun, en piloot door zijn kop schieten ( Let op, de achterste/bovenste in een apache is de piloot. De gunner schieten levert maar +50 op, en die spawnt er 10 seconden later weer in op z'n squadmate )
  • Granaat als ze laag genoeg vliegen
Als je em met al die mogelijkheden nog niet beneden krijgt, dan is het inderdaad tijd voor je om een ander spel te zoeken :*)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joshje schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:54:
[...]

ik snap wat je bedoelt ;) jeh ad in Battlefield 2, 2142 en volgens mij ook in dessert combat een anti air met raketten wat toch een stuk makkelijker gaat. nu die er niet meer zijn lijken choppers erg overpowerd. ik ben dolblij als ik een chopper zie want dan gaat de AT4 er op af :P maar als je die nog niet in controlle hebt word het al vrij gauw onmogelijk om ze neer te halen
Nee dat bedoel ik niet. Jij hebt het over de "stinger" (in Desert Combat) Ik heb het over de RPG, waarmee je tanks kapot maakte en als je goed kon mikken ook heli's of straaljagers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het toch een geweldig spel, maar ben er te laat ingestapt.
stapte pas in nadat die al een jaar uit was, en dan loop je dus continu achter de feiten aan.
Jammere is dat wanneer bf3 uitkomt, nieuwe cod ook uitkomt. maar ga dan nu denk ik vanaf het begin voor battlefield. kan ik maybe beetje in het spoor blijven zoals bij mensen zoals jackal131 en zen team haha

En na alle video's die ik heb gezien van battlefield 3 gaat het tempo blijkbaar een stuk sneller worden als bfbc2. en dat bevalt mij wel. beetje een kruising tussen het beste van Battlefield met een vleugje C.O.D. 8)

Alleen hij komt zeker pas in November of Oktober uit?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tss68nl schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:01:
[...]

• Tracers + RPG
  • Snipergun, en piloot door zijn kop schieten ( Let op, de achterste/bovenste in een apache is de piloot. De gunner schieten levert maar +50 op, en die spawnt er 10 seconden later weer in op z'n squadmate )
Als je em met al die mogelijkheden nog niet beneden krijgt, dan is het inderdaad tijd voor je om een ander spel te zoeken :*)
En dat is op een paar maps het enige wat overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:34:
stapte pas in nadat die al een jaar uit was, en dan loop je dus continu achter de feiten aan.
Jammere is dat wanneer bf3 uitkomt, nieuwe cod ook uitkomt. maar ga dan nu denk ik vanaf het begin voor battlefield. kan ik maybe beetje in het spoor blijven zoals bij mensen zoals jackal131 en zen team haha

En na alle video's die ik heb gezien van battlefield 3 gaat het tempo blijkbaar een stuk sneller worden als bfbc2. en dat bevalt mij wel. beetje een kruising tussen het beste van Battlefield met een vleugje C.O.D. 8)

Alleen hij komt zeker pas in November of Oktober uit?
leuk nieuw teamlid :*) als psn online is zal ik je ff toevoegen. maar dat vleugje C.O.D. mag van mij wel wegblijven bij battlefield. speel niks voor niks battlefield want COD zuigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Nu online
..maar ga dan nu denk ik vanaf het begin voor battlefield. kan ik maybe beetje in het spoor blijven zoals bij mensen zoals jackal131 en zen team haha
Lol, dat lukt je nu ook wel. Ik ben meestal ergens onderaan te vinden.
Soms als ik een goede dag heb kan het zijn dat ik in de top 3 te vinden ben, maar dat deert me niet.
Ik heb ontzettende veel lol in dit spel (hoewel dat in de squadchat misschien niet altijd te horen is :o )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Jackal131 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:12:
[...]

Soms als ik een goede dag heb kan het zijn dat ik in de top 3 te vinden ben, maar dat deert me niet.
Ik heb ontzettende veel lol in dit spel (hoewel dat in de squadchat misschien niet altijd te horen is :o )
Weten we wel hoor jackal, wij genieten ook van jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
[...]

Ik heb hetzelfde, ben meestal een middenmoter of hang onderaan maar heb zoveel meer lol dan met COD. Ik speel BFBC2 helaas pas sinds 3 weekjes, dus het is soms wat lastig tegen lvl 50 spelers, maar het gaat steeds beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
-TheNose- schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:55:
[...]

Ik heb hetzelfde, ben meestal een middenmoter of hang onderaan maar heb zoveel meer lol dan met COD. Ik speel BFBC2 helaas pas sinds 3 weekjes, dus het is soms wat lastig tegen lvl 50 spelers, maar het gaat steeds beter. :)
lvl 50 zegt niet alles he :P
[...]

als PSN weer online is meteen weer van start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
joshje schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:14:
[...]

lvl 50 zegt niet alles he :P

[...]

als PSN weer online is meteen weer van start?
Nee als PSN online is eerst compensatie innen :P
Daarna weer lollebollen en moppentappen, en af en toe natuurlijk eens jou teamkillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, level zegt werkelijk niks. Met de standaard wapens kan je net zo effectief zijn als met de unlocks, die zijn echt niet veel beter, dat is rommelen in de marges. Hoogstens magnum ammo wat je echt mist, maar dat unlock je ook snel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Wapens is voor mij meer een persoonlijke voorkeur dan dat de verschillen de doorslag geven. Look & feel maakt voor mij toch best een hoop verschil.
Ach ja, het is gewoon een controller interface en ik doe er verder niks mee wat je met een controller niet zou kunnen. Ik ben te lam om te leren controlleren, dus dit is een mooie oplossing voor de keren dat ik speel.

[ Voor 17% gewijzigd door Hillie op 30-04-2011 02:20 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 00:06:
Inderdaad, level zegt werkelijk niks. Met de standaard wapens kan je net zo effectief zijn als met de unlocks, die zijn echt niet veel beter, dat is rommelen in de marges. Hoogstens magnum ammo wat je echt mist, maar dat unlock je ook snel volgens mij.
Het zijn meer de bonussen zoals magnum ammo of body armour dat soort dingen. Mijn wapen als recon blijft de m24. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

[list]
• Tracers + RPG
Werkt, maar bij beetje competente piloot kost het wel wat pogingen om een tracer erop te krijgen, combineer dat met flares en het duurt lang voordat hij neer is zelfs als aantal mensen continue flares op hem schieten
Werkt niet tot nauwlijks tegen competente piloot
• Stationaire AT4
• AA Gun
Niet beschikbaar meestal, als hij beschikbaar is meestal static waarbij je sitting duck bent en onmiddelijk neergeschoten wordt, en anders nog geen kans tegen competentie piloot + gunner.
• Mounted gun van tank
Kan niet hoog genoeg, wint normaal gesproken nog niet van een heli, en meestal niet beschikbaar, wel je beste optie.
Werkt niet tegen competente piloot.
Werkt niet tegen competente piloot
[/list]
Misschien moet jij eens tegen een goede piloot gaan spelen ipv enkel tegen noobs, dan kom je erachter dat die dingen nauwlijks neer te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-TheNose- schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:34:
[...]

Het zijn meer de bonussen zoals magnum ammo of body armour dat soort dingen. Mijn wapen als recon blijft de m24. :)
Ja magnum ammo is het enige, maar dat is ook maar marginaal beter. En misschien de 12x scope voor recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
furby-killer schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:11:
[...]
= Werkt goed als ik een beetje fatsoenlijk kan richten.
Heb je het laatst gepostte AT-4 filmpje niet gezien? Echt waar, je moet misschien wat oefenen maar het is echt niet zo moeilijk als jij denkt om een heli neer te halen.
Ik heb meer dan 250uur gespeeld en heb nooit echt last gehad van OP heli's. Natuurlijk weleens dat een heli niet snel neerging, omdat de piloot redelijk goed was, maar uiteindelijk win jij op de grond toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
[...]

• Tracers + RPG
  • Stationaire AT4
  • AA Gun
  • Mounted gun van tank
Zoals iemand anders al aanhaalde, al die opties die je noemt zijn niet opgewassen tegen 1 (of zelfs meerdere) competente piloten. Al helemaal niet als ze vanaf het begin van de ronde er op uit zijn om 2 helicopters de lucht in te krijgen, vroeg of laat gaat ze dat lukken... Het punt is namelijk dat ze vaak enkel maps spelen met heli's en ook doelbewust elk potje die heli's in bezit willen hebben. Dit zijn vaak dezelfde mensen die de heli aan het begin van een potje opblazen, omdat niemand van je team daar recht op heeft behalve zij zelf (ongeacht of je beter bent dan ze). Noem het ervaring/geen leven, maar met een 'gemiddeld' team ga je het heel lastig krijgen om ze daarvan te weerhouden.

Zelfs met een goed team kan het nog lastig worden, want als iedereen bij de objectives zit en er zitten twee nerds in onze basis bij de heli spawn te campen om hem te stelen, wie gaat ze dan tegenhouden? Ik heb geen problemen met heli's neerhalen, en mijn eigen heli kan ik vaak ook wel een behoorlijke tijd in de lucht houden. Er zijn echter een paar namen/clans waarvan ik weet dat ik het moeilijk ga krijgen als ik ze bij de tegenstander zie. En dat is niet omdat het zo'n goede spelers zijn, maar meer vanwege de ontzettende 'lame' potjes die je vervolgens krijgt:
  • Ronde begint
  • Random sniper pakt onze heli
  • Wordt neergeschoten door de vijandelijke heli
  • Vijandelijke heli dropt een gunner in onze basis bij de heli spawn en gaat base-rapen
  • Gunner jat onze heli zodra hij spawnt en gaat naar de objectives om daar te rapen
  • Ons team loopt leeg omdat ze te vaak gekilled worden door een helicopter en we geen objectives hebben
  • Vijand kan nu met het hele team onze basis in marcheren
Het resultaat: potje verloren, competente spelers gaan nu ook weg en de heli ho's blijven aangezien ze het nu helemaal makkelijk krijgen. De enige manier om dat soort potjes te voorkomen is hun helicopter aan de grond houden totdat de piloten weg zijn (doe ik met plezier). Ik base-rape niet vaak, maar bij sommige spelers geniet ik er echt van als ik ze zie vertrekken :) Zo heb ik eens meegemaakt dat er bij Heavy Metal 5 enemies links naast de US heli spawn zaten te wachten. Ze bleven ook maar terugkomen met de Hind iedere keer. Ik heb zowat het hele rondje in onze basis gezeten omdat die gasten van geen ophouden wisten (easy kills voor mij).

[ Voor 6% gewijzigd door Wizz15 op 30-04-2011 12:30 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wizz15 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:17:
[...]

Zoals iemand anders al aanhaalde, al die opties die je noemt zijn niet opgewassen tegen 1 (of zelfs meerdere) competente piloten. Al helemaal niet als ze vanaf het begin van de ronde er op uit zijn om 2 helicopters de lucht in te krijgen, vroeg of laat gaat ze dat lukken... Het punt is namelijk dat ze vaak enkel maps spelen met heli's en ook doelbewust elk potje die heli's in bezit willen hebben. Noem het ervaring/geen leven, maar met een 'gemiddeld' team ga je het heel lastig krijgen om ze daarvan te weerhouden.

Zelfs met een goed team kan het nog lastig worden, want als iedereen bij de objectives zit en er zitten twee nerds in onze basis bij de heli spawn te campen om hem te stelen, wie gaat ze dan tegenhouden? Ik heb geen problemen met heli's neerhalen, en mijn eigen heli kan ik vaak ook wel een behoorlijke tijd in de lucht houden. Er zijn echter een paar namen/clans waarvan ik weet dat ik het moeilijk ga krijgen als ik ze bij de tegenstander zie. En dat is niet omdat het zo'n goede spelers zijn, maar meer vanwege de ontzettende 'lame' potjes die je vervolgens krijgt:
  • Ronde begint
  • Random sniper pakt onze heli
  • Wordt neergeschoten door de vijandelijke heli
  • Vijandelijke heli dropt een gunner in onze basis bij de heli spawn en gaat base-rapen
  • Gunner jat onze heli zodra hij spawnt en gaat naar de objectives om daar te rapen
  • Ons team loopt leeg omdat ze te vaak gekilled worden door een helicopter en we geen objectives hebben
  • Vijand kan nu met het hele team onze basis in marcheren
Het resultaat: potje verloren, competente spelers gaan nu ook weg en de heli ho's blijven aangezien ze het nu helemaal makkelijk krijgen. De enige manier om dat soort potjes te voorkomen is hun helicopter aan de grond houden totdat de piloten weg zijn (doe ik met plezier). Ik base-rape niet vaak, maar bij sommige spelers geniet ik er echt van als ik ze zie vertrekken :) Zo heb ik eens meegemaakt dat er bij Heavy Metal 5 enemies links naast de US heli spawn zaten te wachten. Ze bleven ook maar terugkomen met de Hind iedere keer. Ik heb zowat het hele rondje in onze basis gezeten omdat die gasten van geen ophouden wisten (easy kills voor mij).
furby-killer schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:11:

Werkt, maar bij beetje competente piloot kost het wel wat pogingen om een tracer erop te krijgen, combineer dat met flares en het duurt lang voordat hij neer is zelfs als aantal mensen continue flares op hem schieten

Niet beschikbaar meestal, als hij beschikbaar is meestal static waarbij je sitting duck bent en onmiddelijk neergeschoten wordt, en anders nog geen kans tegen competentie piloot + gunner.

Kan niet hoog genoeg, wint normaal gesproken nog niet van een heli, en meestal niet beschikbaar, wel je beste optie.

Werkt niet tegen competente piloot.

Misschien moet jij eens tegen een goede piloot gaan spelen ipv enkel tegen noobs, dan kom je erachter dat die dingen nauwlijks neer te halen zijn.
Ik promoot mijn eigen filmpjes niet graag, maar bij deze nog wat mogelijkheden tegen de heli's.

YouTube: BF Bad Company 2 - AT4 vs. chopper

YouTube: BF Bad Company 2 - AT4 rules

YouTube: BF Bad Company 2 - AT4 stays awesome

Elke compilatie is in een avond gemaakt, vanaf 20:00 tot 22:00 ongeveer. Elke heli is neer te schieten, no matter what. Het kost je misschien wat raketten, maar elke piloot heeft een bepaald punt in zijn vluchtroute waar je hem kan raken.

[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-04-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
StealthyPeanut schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:30:
[...]

[...]

Ik promoot mijn eigen filmpjes niet graag, maar bij deze nog wat mogelijkheden tegen de heli's.

Elke compilatie is in een avond gemaakt, vanaf 20:00 tot 22:00 ongeveer. Elke heli is neer te schieten, no matter what. Het kost je misschien wat raketten, maar elke piloot heeft een bepaald punt in zijn vluchtroute waar je hem kan raken.

In plaats van klagen zou ik wat meer gaan oefenen als ik jou was :>
Wellicht even handig om te vermelden dat het lastiger is om een chopper uit de lucht te halen met een controller op de PS3. Hierdoor kun je minder snel de AT4 bij sturen en je hebt minder overzicht. en rikbruil speelt op de PS3

edit: Oh en ik weet dat rik uitstekend speelt en niet zo veel oefening meer nodig heeft. Ook heeft hij er al een paar honderd uur in zitten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door walletje-w op 30-04-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
[...]

Geen disrespect, maar ik twijfel niet aan mijn eigen competentie wat betreft het neerhalen van heli's. Klinkt misschien alsof ik een heel groot ego heb, maar middelmatige piloten neerhalen met raketten (CG of AT4) lukt me prima. Heb regelmatig in potjes gezeten met spelers uit de top-10 op de PS3 (allemaal bekende heli-ho's) en kan me daar prima weren (mits ik in een heli zit). Ik weet dat elke heli neer te schieten is (dat is ook logisch), maar het is echt niet zo dat het altijd even gemakkelijk gaat. Feit blijft dat AA gebruiken tegen een competente piloot heel lastig gaat worden, aangezien ze die vaak al hebben opgeblazen. Doen ze dit niet, dan is het waarschijnlijk geen competente piloot ;) AT4 is een risico als er ook veel snipers spelen, aangezien je moet blijven richten en je dan een makkelijk doelwit bent.

Ik zeg niet dat het neerhalen onmogelijk is, ik zeg alleen dat heel veel mensen erop 'getraint' hebben om zo snel mogelijk beide heli's in de lucht te krijgen - en te houden - en het daardoor vaak toch lastig is om ze daarvan te weerhouden. Bovendien komen deze spelers zelden alleen en krijgen ze ook hulp van tanks e.d. bij het jatten van heli's.

Een enkele heli uit de lucht halen is geen probleem, maar zodra het er twee zijn kan het problemen opleveren als beide piloten weten wat ze doen (onvoorspelbaar pad volgen tijdens het vliegen bv: AT4/CG is nu nutteloos). Circle-strafers vallen dus niet in de categorie 'competente piloten'. Ik heb meer dan voldoende ervaring in zowel het vliegen als het neerhalen van heli's om te weten waar ik over praat ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Wizz15 op 30-04-2011 12:50 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
[...]

Is wel alleen giga map Heavy Metal 4 choppers 4 tanks. Rush met apache/havoc, Valdez en Oasis, of soms atacama en valdez conquest, is het wel een graadje moeilijker om choppers uit de lucht te halen. Immers Is op Heavy Metal niet veel met infanterie, heel veel vehicles en snipers. Terwijl je op de andere maps veel meer op aanvallende infanterie moet letten, die van verschillende kanten aanvallen en verdedigen.

Als je het doorhebt is het idd een eitje met de AT4, maar op Heavy Metal hoef je rekening te houden met minder overige factoren dan op de andere maps. Infanterie in de homebase kan je snel genoeg rapen zonder dat er genoeg tijd is om te richten met AT4. Vooral met een goed aanvallend/verdedigend team.

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 30-04-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wellicht had ik wat verder moeten lezen, ik wist niet dat het op de PS3 was. Niet op gespeeld maar ik geloof zeker dat het lastiger is (zeker gezien de gameplay filmpjes die ik heb gezien).

Onze server stond op Heavy Metal only, maar de laatste tijd hebben we wat meer rotatie. Persoonlijk heb ik ook op die mappen niet meer of minder moeite om de heli's neer te halen. Hoe dit op de consoles is weet ik niet.

Ook op Rush Oasis heb je ruimte genoeg en genoeg open stukken om de heli's neer te halen. Net als op Port Valdez (een map die we de laatste tijd meer spelen) en Atacama Desert (veel op Atacama only servers gespeeld voordat we onze eigen gameserver hadden). Je moet niet meteen willen schieten als de heli aankomt (op Heavy Metal wel, maar daar heb je inderdaad ruimte genoeg). Ik wacht vaak even tot de piloot zijn draai moet maken of dichtbij overkomt.

Ik ga binnenkort proberen Afterburner aan de praat te krijgen om een keer een hele ronde op te nemen. Misschien kun je er dingen uit oppikken hoe het toch wellicht wat makkelijker gaat. Nogmaals, op de consoles zal het allemaal vast een stuk moeilijker zijn natuurlijk, de sensitivity is een stuk lager. Daarom speel ik ook op de pc :+

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-04-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Blijven spelen dan. Ben je als BF3 uitkomt een echte pro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik goed te werk als ik altijd vlak bij mijn eigen base blijf bij de eerte vlag en dan
de vijand daar zo veel mogelijk opwachten. Ik zit namelijk vaak in servers waar bij de eerste vlag nooit
word verdedigt. Ik zit dan vaak verborgen ergins in of achter of loop wat rond.
Meestal gebruik ik dan noobtubes op die A4 geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Hallo!

Zelf speel ik BFBC2 al vanaf de release, al meer dan 1 jaar dus.
Echter heb ik in multiplayer een irritant probleem :
Allereerst mijn system specs :

Mijn config :
  • Merk Computer: HP 8170nl
  • Moederbord: Nettle2-GL8E
  • Processor: AMD Athlon X2 5600+ @ 2.8 GHz
  • Memory: 4x 1GB PC2-667 (333 Mhz) DDR2
  • Videokaart: XFX HD 4850 512 MB DDR3 HDMI (HD-485X-YNFC)
  • Netwerk: Linksys WMP600N
  • Voeding: BeQuiet 700 watt
  • Windows 7 Home Premium x64
Echter als ik multiplayer speel heb ik minder FPS en veel meer lagg.
Zit ik alleen in een server of singleplayer dan draait BFBC2 prima zonder lagg en goede FPS.
Naarmate er meer mensen in de server joinen wordt het steeds meer onspeelbaar.
Gister heb ik ook ontdekt dat mijn GPU maar voor 30% wordt gebruikt op low settings? (.ini niet aangepast.)
Zet ik de settings hoger dan wordt mijn GPU beter gebruikt en is de FPS ongeveer hetzelfde maar de lagg blijft.
Iemand die de oplossing heeft? ;)
Bedankt,

Dennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat er een bottleneck ligt bij je CPU. Die moet natuurlijk alle data verwerken die van het netwerk binnenkomt. Weinig spelers = weinig data = meer CPU kracht voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 00:06:
Dat gevoel heb ik echt totaal niet. Ik heb duidelijke voorkeuren zoals de AN als assault weapon, de M95 sniper of GOL, de laatste pistol unlock.

Weet er nog wel een aantal alleen ken ik niet alle namen uit m'n hoofd. Maar de beginner wapens zijn echt klote, vooral als je 1on1 met iemand bezig bent die veel betere unlocks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:24:
[...]
Dat gevoel heb ik echt totaal niet. Ik heb duidelijke voorkeuren zoals de AN als assault weapon, de M95 sniper of GOL, de laatste pistol unlock.

Weet er nog wel een aantal alleen ken ik niet alle namen uit m'n hoofd. Maar de beginner wapens zijn echt klote, vooral als je 1on1 met iemand bezig bent die veel betere unlocks heeft.
Mwah, dat ligt echt niet aan de wapens hoor. Als je met die beginner wapens niet mee kan komen ligt dat volgens mij echt aan jou. Of ik nou de M416, M16A2 of AEK-971 gebruik, qua killing power maakt het echt vrij weinig uit. Je hebt hooguit een kogel meer nodig, big deal.
Zelfde met de snipers, als je niet met de M24 om kan gaan doe je iets fout, ding werkt praktisch net als de GOL en heeft enkel wat minder power dan de M95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:36:
[...]

Mwah, dat ligt echt niet aan de wapens hoor. Als je met die beginner wapens niet mee kan komen ligt dat volgens mij echt aan jou. Of ik nou de M416, M16A2 of AEK-971 gebruik, qua killing power maakt het echt vrij weinig uit. Je hebt hooguit een kogel meer nodig, big deal.
Zelfde met de snipers, als je niet met de M24 om kan gaan doe je iets fout, ding werkt praktisch net als de GOL en heeft enkel wat minder power dan de M95.
Misschien dat ik er meer aan moet wennen, en ja dat je meer kogels nodig hebt is inderdaad een big deal. Als je alleen op noobservers speelt misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:53:
Wellicht had ik wat verder moeten lezen, ik wist niet dat het op de PS3 was. Niet op gespeeld maar ik geloof zeker dat het lastiger is (zeker gezien de gameplay filmpjes die ik heb gezien).

Onze server stond op Heavy Metal only, maar de laatste tijd hebben we wat meer rotatie. Persoonlijk heb ik ook op die mappen niet meer of minder moeite om de heli's neer te halen. Hoe dit op de consoles is weet ik niet.

Ook op Rush Oasis heb je ruimte genoeg en genoeg open stukken om de heli's neer te halen. Net als op Port Valdez (een map die we de laatste tijd meer spelen) en Atacama Desert (veel op Atacama only servers gespeeld voordat we onze eigen gameserver hadden). Je moet niet meteen willen schieten als de heli aankomt (op Heavy Metal wel, maar daar heb je inderdaad ruimte genoeg). Ik wacht vaak even tot de piloot zijn draai moet maken of dichtbij overkomt.

Ik ga binnenkort proberen Afterburner aan de praat te krijgen om een keer een hele ronde op te nemen. Misschien kun je er dingen uit oppikken hoe het toch wellicht wat makkelijker gaat. Nogmaals, op de consoles zal het allemaal vast een stuk moeilijker zijn natuurlijk, de sensitivity is een stuk lager. Daarom speel ik ook op de pc :+
Wel netjes hoe je die helis uit de lucht haalt, want ik heb het probleem wel op PC. Ik neem aan vooral oefening hoever je hem voor de heli moet houden om hem te raken, want dat lukt mij zo niet.
Wel beetje vreemd dat je meerdere keren helis neerhaalt die ik op het youtube videotje nog geen eens kan zien.

Maar van hetgene van wat ik nu zie waren dat wel allemaal piloten die netjes in rechte lijn aan het vliegen waren, niet goede die alle kanten op knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Er zitten enkele take-downs tussen waar de chopperpiloot wat meer moeite doet. Over het algemeen kom je weinig echt piloten tegen die ten alle tijden heel moeilijk vliegen.

Ze kunnen niet altijd onberekenbaar vliegen, want dan heb je niks aan de heli. Ze moeten altijd een keer keren, ergens heen vliegen of juist wegvliegen, naar een doelwit vliegen etc.. Op die momenten moet je ingrijpen. De makkelijkste zijn de heli's die zijwaards rondjes blijven vliegen, zo berekenbaar.

De heli's die jij niet ziet, komt door de compressie en de kwaliteit van het filmpje. Ik gebruik fraps en de simpele movie maker, dus veel betere kwaliteit dan dit wordt het niet ben ik bang. Daarom wil ik Afterburner aan de praat krijgen :)

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-04-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

Trip naar de vijandelijke basis: kost een voertuig en wat tijd.
C4 dat je op de vijandelijke helikopter plakt: kost niets, krijg je vanaf de start.

De grijns op je gezicht als je de heli en inzittenden opblaast vlak voordat ze hun eerste aanval inzetten: onbetaalbaar. 8)

Overigens heb ik wel eens kleine groepen gezien die zeer bedreven waren in het heli's busten. Bestaat meestal uit een assault (voor ammo) en engineer, beiden bewapend met tracer darts. Engineer schiet op helicopter met tracer dart, helicopter gebruikt countermeasures, engineer schakelt over naar RPG of Gustav en assault schiet nog een tracer dart af. Lock en schiet.

Het maakt niet uit of je piloot bent, tankbestuurder of voetvolk: als het vijandelijke team als een team speelt en jouw team niet, ga je eraan. En dat is eigenlijk het onderliggende probleem van veel potjes: maar 1 team werkt samen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.