Hebben jullie ook wel eens dat je net langs zon betonnen kubus kijkt en schiet, en dat het spel dan net doet alsof je in de kubus schiet? Zo irritant als je normaal met dekking probeert te spelen...
Anoniem: 316512
Geinig, nooit geweten. Nou speel ik ook eigenlijk vrijwel alleen maar met assault rifles.unfor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
[...]
Jep, neem iets anders dan een assault rifle, en je krijgt automatisch C4 ipv de 40mm underbarrel.
Ja de kogels stoppen nog steeds op de originele lijnen en niet waar je denkt door heen te kunnen schieten. Die betonnen muren hebben dat niet maar die kunnen dan ook helemaal kapot...KillerZero86 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:50:
Hebben jullie ook wel eens dat je net langs zon betonnen kubus kijkt en schiet, en dat het spel dan net doet alsof je in de kubus schiet? Zo irritant als je normaal met dekking probeert te spelen...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb sinds gister (sinds psn weer online is) dat tijdens online matches soms het geluid even voor
een seconde wegvalt.
Hebben anderen dit soms ook? Of zal dit liggen aan m'n internet verbinding?
Heb het namelijk niet bij de singleplayer
een seconde wegvalt.
PSN: Von_Smallhausn
Als het maar een seconde is dan mag je niet klagen, haha. Er zijn mensen waarbij het geluid helemaal weg valtMon0lith schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:09:
Ik heb sinds gister (sinds psn weer online is) dat tijdens online matches soms het geluid even voor
een seconde wegvalt.
Dan moet je eerst het spel afsluiten en opnieuw opstarten...
Gisteren was het trouwens wel enorm laggy...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hmmmmm dat is nog erger als je het spel opnieuw moet opstartenJackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:47:
[...]
Als het maar een seconde is dan mag je niet klagen, haha. Er zijn mensen waarbij het geluid helemaal weg valt.
Dan moet je eerst het spel afsluiten en opnieuw opstarten...
Gisteren was het trouwens wel enorm laggy...
Maar heeft dit dan met de internet verbinding te maken? ping?
Btw speel op PS3
Nee, heeft niets met internet verbinding te maken. Verbinding is prima.
Ik ben ook niet de enige die hier last van heeft. Heb er al meerdere over gehoord.
Ik ben ook niet de enige die hier last van heeft. Heb er al meerdere over gehoord.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dan is het zeker een bug in het spel?Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:23:
Nee, heeft niets met internet verbinding te maken. Verbinding is prima.
Ik speel in Vietnam alleen levels waar geen voertuigen in zitten, dit maakt Vietnam opeens een dijk van een uitbreiding.
Floksor
Ik heb er een tijdje over gedacht om MOH te gaan kopen, maar BC2 en Vietnam blijven te vet.. Nog steeds een heerlijk spel, met ongelooflijk veel mogelijkheden.
Eergister viel bij mij het geluid volledig weg (PS3). Is volgens mij een bug, komt echter niet heel vaak voor. Wel een behoorlijke handicap, je kan echt behoorlijk veel voordeel halen uit het geluid.
Dat het willekeurig met een seconde wegvalt heb ik nooit, misschien je kabel?
Ik heb het zelf ook nog maar 1 keer meegemaakt. En ik weet van Cheiron dat hij het ook een keer heeft gehad. Lastige bug op het moment dat het zich voordoet.
Hmmmm... het blijft strange
Ik heb het alleen met BC2.
Ga wel even verder zoeken of meer mensen dit hebben.
en zal het vandaag nog eens proberen miss is het toch lag van gister ofzo

Ik heb het alleen met BC2.
Ga wel even verder zoeken of meer mensen dit hebben.
en zal het vandaag nog eens proberen miss is het toch lag van gister ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door Mon0lith op 17-05-2011 15:27 ]
Afgelopen weekend weer iets vreemds gehad. Reinstall van windows en dus ook een verse bad company 2. Mijn settings.ini niet teruggezet, leek mij niet noodzakelijk aangezien het 6 instellingen en een wachtwoord zijn wat ik nodig heb om weer te kunnen spelen. En toen had ik ineens ongeveer 3 FPS in het introfilmpje en 5 FPS in het menu. Toch een game aan kunnen slingeren (verschrikkelijk lastig in zo'n unresponsive menu) en had ik zo'n anderhalve FPS ingame.
Dus eerst maar oudere drivers erop (11.5a --> 10.12). Niets uitgehaald. Chipset drivers gechecked, processorsnelheid + GPU snelheid waren ok. Andere games getest: niets aan de hand. Bad company 2 gereinstalled. Geen effect en nog steeds onspeelbaar.
Anderhalf uur gegoogled --> ook niets opgeleverd.
settings.ini verwijdert, door de settings heen gebladerd. Geen oplossing.
Oude settings.ini (van voor de reinstall van windows) teruggezet. Problemen opgelost. WTF???
Helaas heb ik de oude settings file laten vervangen door de nieuwe, maar ik kan me niet indenken dat 1 setting je FPS door 50 kan delen. En zelfs het introfilmpje schokkend laat afspelen.
Dus eerst maar oudere drivers erop (11.5a --> 10.12). Niets uitgehaald. Chipset drivers gechecked, processorsnelheid + GPU snelheid waren ok. Andere games getest: niets aan de hand. Bad company 2 gereinstalled. Geen effect en nog steeds onspeelbaar.
Oude settings.ini (van voor de reinstall van windows) teruggezet. Problemen opgelost. WTF???
Helaas heb ik de oude settings file laten vervangen door de nieuwe, maar ik kan me niet indenken dat 1 setting je FPS door 50 kan delen. En zelfs het introfilmpje schokkend laat afspelen.
Ik heb MOH gekocht laatst, het is een leuke mix tussen cod en bf maar het kon me na een weekje niet meer bekoren en werkte alleen nog maar frustrerend.Jovas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:11:
Ik heb er een tijdje over gedacht om MOH te gaan kopen, maar BC2 en Vietnam blijven te vet.. Nog steeds een heerlijk spel, met ongelooflijk veel mogelijkheden.
Als in je ini je directx versie op 9 of 10 staat geforceerd kan dat zeker helpen, als je toevallig een AmbX setje hebt. Zodra ik die startte met DirectX 11 had ik ongeveer hetzelfde probleem als jij.M2M schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:15:
Afgelopen weekend weer iets vreemds gehad. Reinstall van windows en dus ook een verse bad company 2. Mijn settings.ini niet teruggezet, leek mij niet noodzakelijk aangezien het 6 instellingen en een wachtwoord zijn wat ik nodig heb om weer te kunnen spelen. En toen had ik ineens ongeveer 3 FPS in het introfilmpje en 5 FPS in het menu. Toch een game aan kunnen slingeren (verschrikkelijk lastig in zo'n unresponsive menu) en had ik zo'n anderhalve FPS ingame.
ja ik heb een AMBX set. Dat was het probleem dus... Weer iets geleerdcitruspers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:18:
[...]
Als in je ini je directx versie op 9 of 10 staat geforceerd kan dat zeker helpen, als je toevallig een AmbX setje hebt. Zodra ik die startte met DirectX 11 had ik ongeveer hetzelfde probleem als jij.
Graag gedaan, ik heb echt teveel tijd verspild aan dat probleem dus fijn dat ik je wat heb kunnen besparen. Je kunt wel gewoon op DirectX11 draaien, maar dan moet je wel AMBX support uitzetten voor BFBC2 in de ambX manager.
En als je echt beiden wilt moet je misschien maar eens naar http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?t=2766 kijken (heb ik niet getest maar schijnt zelfs beter te werken dan de officiele ambx stuurprogrammas).
En als je echt beiden wilt moet je misschien maar eens naar http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?t=2766 kijken (heb ik niet getest maar schijnt zelfs beter te werken dan de officiele ambx stuurprogrammas).
aurora synthesia werkt ook stukken beter dan het officiele gebeuren. Kost iets meer CPU kracht, en je moet de mode response op high en de screensampling op low zetten. En dan nog is de respons trager dan hetgeen de AMBX drivers direct uit de buffer trekken. Buiten dat geeft aurora betere witbalans en "echtere" kleuren. Je bent alleen wel je aero interface kwijt.citruspers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:08:
Graag gedaan, ik heb echt teveel tijd verspild aan dat probleem dus fijn dat ik je wat heb kunnen besparen. Je kunt wel gewoon op DirectX11 draaien, maar dan moet je wel AMBX support uitzetten voor BFBC2 in de ambX manager.
Interessant, dat strookt wel ongeveer met mijn vermoedens. Ik merkte inderdaad al dat "vanilla ambx" heel erg neigt naar koude kleuren. Wit scherm = blauwe achtergrond, lichte woestijn = blauwe achtergrond
Ter compensatie kun je (indien je een multicore processor hebt) gewoon een eigen core toekennen aan het aurora programma. En zolang je de screen sampling niet omhoog gooit valt het allemaal wel mee wat betreft de benodigde CPU power.citruspers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:
Interessant, dat strookt wel ongeveer met mijn vermoedens. Ik merkte inderdaad al dat "vanilla ambx" heel erg neigt naar koude kleuren. Wit scherm = blauwe achtergrond, lichte woestijn = blauwe achtergrond
Ik heb overigens nog even gekeken, maar de verschillen tussen de DX10 en 11 versie van BC2 zijn niet bijzonder groot. Hier en daar wat optimalisaties en maar zelfs geen support voor tesselation dus echt veel heb ik het afgelopen jaar niet gemist
Ik blijft dus lekker hangen in DX10
Ja ik zag ook niet zo heel veel verschil, in BC2 vooral dat licht rond de bomen iets "voller" is, dat harde contrast randjes wat purple fringing hebben (zoals bij cameralenzen), een gekke flare in beeld als je de zon in je helm krijgt en dat is het wel zo'n beetje geloof ik.
(kan ook heel goed Dx10 zijn, ik ben van 9 naar 11 gegaan)
(kan ook heel goed Dx10 zijn, ik ben van 9 naar 11 gegaan)
Net weer even met ronalddus gespeeld. Ging wel aardig, we hadden wel een behoorlijk zaadteam maar toch nog een paar aardige potjes weten te halen. Alle defends hadden we gewonnen
.
@ronalddus Ik werd op het laatst ook gekickt. Kon niet meer joinen en had weinig zin meer om een andere server te joinen
. Ik ga binnenkort echt even een headset aanschaffen. Via die chat werkt echt voor geen meter
.
@ronalddus Ik werd op het laatst ook gekickt. Kon niet meer joinen en had weinig zin meer om een andere server te joinen
Hebben andere PC spelers ook last van dat je zomaar uit het niets uit de server valt nadat je z'n 10 a 20 seconden niet kan lopen?
Ik heb dit namelijk de hele tijd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oeh =D nog minder dan 50 kills en ik heb de XM8 platinum
Valdez CQ is trouwens ook een vette map zeg.. Echt een ongelooflijk harde slag gevoerd net daar, heerlijk..
Ik vind valdez juist een waardeloze map, leuk als je door de bottleneck kunt komen, maar als je tegen een fatsoenlijk team speelt is het echt niet leuk.
De actie zit daar wel heel erg op een punt inderdaad.
Anoniem: 160457
Nog nooit meegemaakt, wel een keer dat de game gewoon vastloopt en dat er de taskmanager bij moet komen.DanielWW2 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:
Hebben andere PC spelers ook last van dat je zomaar uit het niets uit de server valt nadat je z'n 10 a 20 seconden niet kan lopen?
Zo, vanavond een aantal mooie potjes gespeeld. Eigenlijk voor het eerst dat ik BC2 online deed met squad-mates. Wel ff wennen aan vooral de helikopter besturen. 
De rest gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Het beginfilmpje van dit topic is wel ff een must om te kijken, maar dat had ik een paar maanden geleden al gedaan. Ik druk dus ongeveer constant select.
Jackal131 wil jij mij anders ff een dm sturen met de psn-names van jullie. Dan voeg ik even wat mensen toe.
De rest gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Het beginfilmpje van dit topic is wel ff een must om te kijken, maar dat had ik een paar maanden geleden al gedaan. Ik druk dus ongeveer constant select.
Jackal131 wil jij mij anders ff een dm sturen met de psn-names van jullie. Dan voeg ik even wat mensen toe.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er zijn wel meer mappen waarbij mensen door een choke moeten. Dan is het enorm gemakkelijk verdedigen. Simpelweg preventief alle cover verwijderen. Kost je anderhalve minuut en wat pakketjes C4, maar je bent vrijwel zeker de winnaar bij de volgende set mcoms. Of je team is echt retardedstoofpeer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
De actie zit daar wel heel erg op een punt inderdaad.
Op zich is een chokepoint nog niet zo'n ramp. Als je dan als attacker maar wel de mogelijkheid hebt om: of de choke te ontwijken, bijv. met heli's, of er voldoende nondestructable cover in de choke is, of je een armor overmacht hebt. Kortom, een overmacht t.o.v. de tegenstander. De verdedigende partij heeft weer het voordeel dat het zeker weet waar de tegenstander vandaan komt en daar maatregelen tegen kan nemen.
Ik vind smokes altijd erg effectief voor die chokepoints. Gewoon als een malle spammen en maar hopen dat je team er gebruik van maakt.M2M schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:28:
[...]
Er zijn wel meer mappen waarbij mensen door een choke moeten. Dan is het enorm gemakkelijk verdedigen. Simpelweg preventief alle cover verwijderen. Kost je anderhalve minuut en wat pakketjes C4, maar je bent vrijwel zeker de winnaar bij de volgende set mcoms. Of je team is echt retarded
Op zich is een chokepoint nog niet zo'n ramp. Als je dan als attacker maar wel de mogelijkheid hebt om: of de choke te ontwijken, bijv. met heli's, of er voldoende nondestructable cover in de choke is, of je een armor overmacht hebt. Kortom, een overmacht t.o.v. de tegenstander. De verdedigende partij heeft weer het voordeel dat het zeker weet waar de tegenstander vandaan komt en daar maatregelen tegen kan nemen.
Dat heb ik ook nog wel eens.Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:
[...]
Nog nooit meegemaakt, wel een keer dat de game gewoon vastloopt en dat er de taskmanager bij moet komen.
Het gaat lekker met mij en PC gamen.
Toch maar eens gaan spelen met drivers voor die crashes en eens flink zeuren dat ik eindelijk eens een gat in de muur mag boren voor een bedrade verbinding. (studeer geschiedenis en ik woon nog thuis omdat Amsterdam makkelijk te bereizen is hier en dat is lekker goedkoop)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Welke servers speel je dan Deloeks? Heb al tijden niet met jou gespeeld..unfor schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:22:
Ik vind valdez juist een waardeloze map, leuk als je door de bottleneck kunt komen, maar als je tegen een fatsoenlijk team speelt is het echt niet leuk.
Daar was ik al bang voor.Anoniem: 160457 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:40:
Probleem zit hem in BC2 zelf, gewoon nogal crash gevoelig, was BF2 ook best wel.
Nou ja, dat scheelt me dan wel weer een hoop gedoe met drivers.
BC2 crashte bij mij vooral alleen op mijn vorige computer, een e6850 met een 8800gtx. Altijd met een hangend beeld en geluid in een loopje. Ik had ditzelfde probleem ook met BF2142 (exact hetzelfde).Anoniem: 160457 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:40:
Probleem zit hem in BC2 zelf, gewoon nogal crash gevoelig, was BF2 ook best wel.
Op mijn nieuwe comp heeft BC2 nog nooit gecrashed, een i7 860 5870.
Gisterenavond kreeg ik op de PS3 ook te maken met een 'freeze'. Dus ook op de consoles is BC2 niet altijd even stabiel.
Gisteren tot 2 keer toe dat het geluid verdween...LuPo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:51:
Gisterenavond kreeg ik op de PS3 ook te maken met een 'freeze'. Dus ook op de consoles is BC2 niet altijd even stabiel.
BC2 is nog steeds niet bug-vrij (PS3)
Anoniem: 361737
Yo,
Tot mijn verbazing heb ik ineens een specact M16A2 vrijgespeeld, echter hoe selecteer je zon ding?
Ik had er een wapen bij verwacht, maar zie maar 1 M16A2
Hoe zit dat?
Groetz
Tot mijn verbazing heb ik ineens een specact M16A2 vrijgespeeld, echter hoe selecteer je zon ding?
Hoe zit dat?
Groetz
Klopt inderdaad, ondertussen 2 keer gehad. Vreemd trouwens, want in de eerste 200 uur (Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:19:
Ik heb het zelf ook nog maar 1 keer meegemaakt. En ik weet van Cheiron dat hij het ook een keer heeft gehad. Lastige bug op het moment dat het zich voordoet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik dacht dat je die alleen kon krijgen als je die DLC gekocht had.Anoniem: 361737 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:02:
Yo,
Hoe zit dat?
Groetz
Niets gekocht check mijn specs. Hoe selecteer ik dat ding is de vraag.Baccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:14:
[...]
Ik dacht dat je die alleen kon krijgen als je die DLC gekocht had.
Anoniem: 362006
Hey Dude,Anoniem: 361737 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:33:
[...]
Niets gekocht check mijn specs. Hoe selecteer ik dat ding is de vraag.
Aangezien je het wapen maar 33sec hebt gebruikt is dit mijn hypothese:
Je hebt het wapen in-game opgepakt van iemand anders (teammate of enemy) en er een kill mee gemaakt. Dan verschijnt hij in je stats omdat dit geregistreerd is. Veel specact M16's blijven oppakken dus, of de DLC aanschaffen
Greetz, Carni
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 362006 op 18-05-2011 11:09 ]
Hehehehe is dat het, wat suf/grappig, dat word dan een flinke klus deze op platina te krijgen.
Tnx
Tnx
Die crash had ik ook steeds totdat ik de drivers van mijn geluidskaart updateBaccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:33:
[...]
BC2 crashte bij mij vooral alleen op mijn vorige computer, een e6850 met een 8800gtx. Altijd met een hangend beeld en geluid in een loopje. Ik had ditzelfde probleem ook met BF2142 (exact hetzelfde).
Op mijn nieuwe comp heeft BC2 nog nooit gecrashed, een i7 860 5870.
Ik had net hetzelfde! Ook hangend geluid. Op het EA US forum was er een groot topic over, stuk of 120 pagina's, maar was toen opeens gesloten. En de devs kwamen daar toch nooit.M411007 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:29:
[...]
Die crash had ik ook steeds totdat ik de drivers van mijn geluidskaart update
Op het EA UK forum is er ook - nog steeds - een topic over, maar slechts 6 pagina's lang fzo.
Ik had BIOS geupdated, geluidsdrivers verwijderd, dan herinstalleerd, oudere versies getest, BFBC2 geherinstalleerd, Punkbuster geupdated.
Niets hielp.
Tot ik dan eens men ganse PC formatteerde en terug alles installeerde. Tot nu toe (= een half jaar) al geen probleem, maar weet nog altijd de exacte oorzaak niet.

Omdat het bij mij alleen voorkwam bij een nvidia kaart gaaf ik hun maar de schuldAsgaro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:52:
[...]
Ik had net hetzelfde! Ook hangend geluid. Op het EA US forum was er een groot topic over, stuk of 120 pagina's, maar was toen opeens gesloten. En de devs kwamen daar toch nooit.
Op het EA UK forum is er ook - nog steeds - een topic over, maar slechts 6 pagina's lang fzo.
Ik had BIOS geupdated, geluidsdrivers verwijderd, dan herinstalleerd, oudere versies getest, BFBC2 geherinstalleerd, Punkbuster geupdated.
Niets hielp.
Tot ik dan eens men ganse PC formatteerde en terug alles installeerde. Tot nu toe (= een half jaar) al geen probleem, maar weet nog altijd de exacte oorzaak niet.
Je vorig kaart was een 8800GTX zie ik. Feit is dat ik gebruik, dus mss was het een conflict tussen die specifieke kaart en een bepaald soort nvidia drivers...Baccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:13:
[...]
Omdat het bij mij alleen voorkwam bij een nvidia kaart gaaf ik hun maar de schuld
We zullen het nooit weten, want het ging ook de ronde dat het lag aan de Realtek en Soundmax sound devices (welke toch in zeer veel mobo's van Asus en Gigabyte zitten) en een andere groep stak het op een brakke PB update.
Achja, maar nu on-topic terug zkr, bij ons werkt de game nu eindelijk zoals het hoort, en dat is wat telt.
Ik ben momenteel hooked aan Brink, maar speel ook zo nu en dan nog BC2.Jovas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:08:
[...]
Welke servers speel je dan Deloeks? Heb al tijden niet met jou gespeeld..
Zit dan vaak op SAS ATF of bad-bros servers. Hoe minder regels hoe beter.
Anoniem: 395810
zijn er nog mensen die op de PC spelen?
drop je name pls ziek van al die ego trippers waarmee ik meestal in een squad of team kom
drop je name pls ziek van al die ego trippers waarmee ik meestal in een squad of team kom
Ik nog regelmatig, voeg me maar toe (Rannzor)
Altijd leuk om een potje te knallen met mensen die WETEN wat ze doen...
Altijd leuk om een potje te knallen met mensen die WETEN wat ze doen...
DisasterKill kan er ook in
. Ik was net nog ff bezig. Moet nu weer werken. Speel meestal in het weekend en maandag.
Edit: oja en ik heb nog geen headset maar komt er wel aan.
Edit: oja en ik heb nog geen headset maar komt er wel aan.
[ Voor 20% gewijzigd door stoofpeer op 18-05-2011 16:35 ]
Ben nu ook weer regelmatig online te vinden en heb denk ik een beetje een noob vraag.
Hoe kan ik ingame van squad wisselen?
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Onder het gamen op enter rammen,(pc versie) en daar kan je wisselen.BarryKohne schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:48:
Ben nu ook weer regelmatig online te vinden en heb denk ik een beetje een noob vraag.![]()
Ik zit heel vaak op Last Action Hero, Old Men Gaming, Rhino Dudes en dat soort servers in Vanilla..
In Vietnam ook vaak Old Men Gaming CQ map rotation, en gewoon volle CQ(conquest) servers, ik ben niet zo'n rush speler..
In Vietnam ook vaak Old Men Gaming CQ map rotation, en gewoon volle CQ(conquest) servers, ik ben niet zo'n rush speler..
OldMenGaming was een van m'n favorieten, ik kan er echter niet meer spelen door de lag.
4netplayers.de
4netplayers.de

OldMenGaming had ik tot vorige maand ook altijd als eerste in overweging. Ineens was het afgelopen met die goede connectie
Dacht dat het aan mij lag.
ATF?!unfor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:17:
[...]
Ik ben momenteel hooked aan Brink, maar speel ook zo nu en dan nog BC2.
Zit dan vaak op SAS ATF of bad-bros servers. Hoe minder regels hoe beter.
Dat was echt de ergste ervaring ooit voor mij. Spawncampen, vehicle stealing, mortars op de spawn, niks werd aangepakt. Je was bij wijze van spreken al dood voor je spawnde...
Zo is er toch niks aan, protected zones zijn soms irritant, maar door deze server realiseerde ik me dat ze bittere noodzaak zijn om te beschermen tegen spawncampers.
Voor mij =11= of oldmengaming (of proconhosting)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
OldmenGaming dat was toch eerst FunGaming, ofzoiets?unfor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:00:
OldMenGaming was een van m'n favorieten, ik kan er echter niet meer spelen door de lag.
4netplayers.de
Zal dadelijk eens checken, volgens mij had ik nergens last van..
IDD OMG is laggy geworden, erg jammer..

[ Voor 26% gewijzigd door Jovas op 19-05-2011 11:15 ]
Anoniem: 362006
Ik speel bijna dagelijks op OldMenGaming Panama Canal 24/7 Conquest. Sinds een week of twee is bij mij alle lag verdwenen. Daarvoor waren de eerste twee potjes nadat je joinde werkelijk verschrikkelijk. De rest van de potjes waren daarna overigens prima.Jovas schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:18:
Zal dadelijk eens checken, volgens mij had ik nergens last van..
Mochten jullie het toch eens eens willen proberen daar, voeg mij even toe als friend: Amoebassassin.
Ik speel op de PS3, dus geen inperkingen wat dat betreft, maar ik merk weinig van baserapen. Ik heb 1 keertje gespeeld dat m'n basis overspoeld werd door lui in tanks en wat niet meer, maar na een zwik respawns hebben we ze er toch uit weten te schieten. Wat dat betreft zou ik het weleens willen zien op de PC, om een beetje een vergelijk te kunnen maken.Jeroenneman schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:42:
ATF?!
Dat was echt de ergste ervaring ooit voor mij. Spawncampen, vehicle stealing, mortars op de spawn, niks werd aangepakt. Je was bij wijze van spreken al dood voor je spawnde...
Zo is er toch niks aan, protected zones zijn soms irritant, maar door deze server realiseerde ik me dat ze bittere noodzaak zijn om te beschermen tegen spawncampers.
Voor mij =11= of oldmengaming (of proconhosting)
[ Voor 6% gewijzigd door Hillie op 19-05-2011 18:40 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ik speel ook op de PS3, maar ik merk wel pogingen om te baserapen. Maar deze zijn vaak na één of twee respawns inderdaad de kop ingedrukt. ik heb vaker dat ons team vast geroest zit en niet aanvalt ( rush ).Hillie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:40:
[...]
Ik speel op de PS3, dus geen inperkingen wat dat betreft, maar ik merk weinig van baserapen. Ik heb 1 keertje gespeeld dat m'n basis overspoeld werd door lui in tanks en wat niet meer, maar na een zwik respawns hebben we ze er toch uit weten te schieten. Wat dat betreft zou ik het weleens willen zien op de PC, om een beetje een vergelijk te kunnen maken.
Maar gelukkig speel ik met andere tweakers zodat je dan wel een kans maakt.
Gister hadden wij ook een leuke bug waardoor we met vijf man in één squad konden en ook nog op iedereen konden spawnen. soms is het toch wel jammer dat de squads maar tot vier gaan.
offtopic:
liev
liev
Net twee conquest potjes gespeeld op Oasis. Begin de 40mm shotgun een beetje te leren kennen. Had op het laatst in plaats van een double een nothing
. Ik had het schot vol op twee man, we stonden 2 meter van elkaar af. Ik schiet, niks
geen hitmarker helemaal 0. Eerste potje paar minuten voor het einde erin gekomen toen gelijk een 6-0 kd gepakt. Helaas was het team al te slecht om nog te kunnen winnen. Tweede potje wonnen we wel heel mooi. Had het idee dat het een heel snel potje was. Alle vlaggen werden constant gecapt en ik zat overal midden in de actie
.
Nou heb ik dus weer een nieuwe headset gekocht alleen blijkt dat je via USB niet de game geluiden door kunt sturen. Weet iemand dan wel een alles in één oplossing om met een headset te gamen die stereo geluid weergeeft en niet duurder is dan 40 euro.
Mijn USB headset doet dat wel gewoon, raar:P Heb een XFI, weet niet of dat uit moet maken, lijkt me niet maargoed;)
Kun jij muziek afspelen in xmb terwijl je headset is aangesloten via usb op je ps3? En kun jij game geluiden horen van bijvoorbeeld bfbc2 via je headset verbonden via usb met je ps3?Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:38:
Mijn USB headset doet dat wel gewoon, raar:P Heb een XFI, weet niet of dat uit moet maken, lijkt me niet maargoed;)
sorry dat ik het misschien wat duidelijk vraag maar dat is om misverstanden te voorkomen
USB headsets zijn in principe headsets met ingebouwde geluidskaart.
Die werken alleen op PC.
Die werken alleen op PC.
Ja ik ben even wat verder gaan googlen en ik kom er achter dat meer mensen met dit probleem zitten. Het schijnt dat sommige games het wel ondersteunen en sommige ook niet, alhoewel ik dit niet zeker weet.
Ik zou nog zoiets als dit kunnen proberen http://www.play.com/PC/PC...B-Sound-Card/Product.html en dan moet ik een gewone headset gebruiken met 2 stekkertjes en dan stop ik de andere in de tv. Zo heb ik denk ik geluid van beide. Pff maar weer terug naar de winkel brengen en een andere kopen, helaas.
Als de playstation3 nou gewoon stereo bluetooth zou ondersteunen! Dat zou alles echt zoveel makkelijker maken.
Ik zou nog zoiets als dit kunnen proberen http://www.play.com/PC/PC...B-Sound-Card/Product.html en dan moet ik een gewone headset gebruiken met 2 stekkertjes en dan stop ik de andere in de tv. Zo heb ik denk ik geluid van beide. Pff maar weer terug naar de winkel brengen en een andere kopen, helaas.
Als de playstation3 nou gewoon stereo bluetooth zou ondersteunen! Dat zou alles echt zoveel makkelijker maken.
[ Voor 9% gewijzigd door walletje-w op 20-05-2011 00:54 ]
Volgens mij kun je echt niet een geluidskaart in een console pluggen, ik ben niet helemaal up2date over de laatste generaties.
Of headphones aan tv en bluetooth aan je shirt clippen. Zo doe ik het in de late uurtjes.walletje-w schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:53:
Ja ik ben even wat verder gaan googlen en ik kom er achter dat meer mensen met dit probleem zitten. Het schijnt dat sommige games het wel ondersteunen en sommige ook niet, alhoewel ik dit niet zeker weet.
(Voor mij een prima oplossing aangezien ik het fijner vind overdag geluid gewoon over tv te laten gaan en relax met een bluetooth headset)
[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 20-05-2011 01:12 ]
Oh ja maar ik gebruik em op de pc, dacht dat jij dat ook deed:Pwalletje-w schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:48:
[...]
Kun jij muziek afspelen in xmb terwijl je headset is aangesloten via usb op je ps3? En kun jij game geluiden horen van bijvoorbeeld bfbc2 via je headset verbonden via usb met je ps3?
sorry dat ik het misschien wat duidelijk vraag maar dat is om misverstanden te voorkomen
Ik heb die officiële Sony Bluetooth headset. Ik doe dan meestal het geluid van de game vrij zacht omdat ik anders de stemmen via het headsetje niet goed kan verstaan (terwijl hij al op het hoogst qua volume staat).
Hebben jullie dat ook?
Hebben jullie dat ook?
Ik weet niet of het kan. Maar ik zou je dat ding niet adviseren.walletje-w schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:53:
Komt geen mooi geluid uit. Wij wouden tijdelijk de geluidskaart vervangen omdat hij kapot was.
Maar uit door dit ding waren er allemaal lelijke schelle tonen en als je hem harder zette dan was het helemaal niet om aan te horen.
Ik heb zelf een 5.1 setjes en dan een headset voor stemmen en praten.
Ik zou ook wel gewoon een werkende headset willen maar dan hoef ik niet kunnen te praten.
Iemand een goedkoop advies daarvoor ?
Nee geen last van tenzij ik hem echt hard zet.LuPo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:57:
Ik heb die officiële Sony Bluetooth headset. Ik doe dan meestal het geluid van de game vrij zacht omdat ik anders de stemmen via het headsetje niet goed kan verstaan (terwijl hij al op het hoogst qua volume staat).
Hebben jullie dat ook?
Heb zelf http://gameskoopjes.nl/gi...luetooth-headset-ps3.html
[ Voor 16% gewijzigd door snoos op 20-05-2011 09:02 ]
Ik heb even gezocht en het enige wat ik kan vinden is deze headset. Vrij prijzig.walletje-w schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:53:
Ik zou denk ik voor de oplossing van BatmanHorizon gaan.
Daar ga ik dan maar voor. eerst even die tv onderzoeken waar mijn headset erin pastLuPo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:07:
[...]
Ik heb even gezocht en het enige wat ik kan vinden is deze headset. Vrij prijzig.
Ik zou denk ik voor de oplossing van BatmanHorizon gaan.

Gister lekkere potjes gespeeld
Daarna kwamen er wat mindere. en bij harvest day werdt het al helemaal niks en stond onze squad helemaal onderaan
Ik vind harvest day ook zo'n zuigende map!snoos schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:16:
[...]
Gister lekkere potjes gespeeldeerste twee helemaal boven aan met squad en ace pins verzameld.
Daarna kwamen er wat mindere. en bij harvest day werdt het al helemaal niks en stond onze squad helemaal onderaanWat een vreselijke map is dat
Vooral als je defender bent en je 1e outpost (met rush) overgenomen is en je je terug moet trekken
in de kut huisjes op de heuvels... meteen over campers
Rush zuigt ook, die map moet je CQ spelen..Mon0lith schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:27:
[...]
Ik vind harvest day ook zo'n zuigende map!
Vooral als je defender bent en je 1e outpost (met rush) overgenomen is en je je terug moet trekken
in de kut huisjes op de heuvels... meteen over campers
CQ vind ik juist zuigen, omdat je dan juist overal kan campen en verstoppen en met rush
ben je juist gedwongen om in 1 gebied te strijden zonder bijv. de hele tijd af te wachten
[ Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 20-05-2011 11:45 ]
Ik gebruik dat ding dan alleen om mijn stem naar de ps3 te sturen. Dus mijn spraak gaat dan via de headset --> gewoon geluids kabeltje --> usb verloop geluidskaart --> ps3snoos schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:59:
[...]
Ik weet niet of het kan. Maar ik zou je dat ding niet adviseren.
Komt geen mooi geluid uit. Wij wouden tijdelijk de geluidskaart vervangen omdat hij kapot was.
Maar uit door dit ding waren er allemaal lelijke schelle tonen en als je hem harder zette dan was het helemaal niet om aan te horen.
terwijl de spraak van andere mensen en het geluid van de game dan gaat via: ps3 --> hdmi --> tv --> geluidkabeltje --> headset.
De headset moet dan dus 2 aparte stekkertjes hebben die een afstand van ongeveer 30 cm kunnen overbruggen(tussen de usb van die geluidskaart/dongel en koptelefoonaansluiting van de tv). Volgens mij kan dat wel en anders trek je ze wat verder uit elkaar. Ik denk dat als die geluidskaart dus zo werkt ik dit ga proberen.
Daar heb ik totaal geen last van.LuPo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:57:
Hebben jullie dat ook?
Het volume van mijn Sony BT headset staat meestal op eentje minder dan zijn hardst.
Mijn surround gaat niks zachter als waar ik normaal mee speel, ik kan alles prima verstaan.
@walletje
Lekker omslachtig allemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Dirk149 op 20-05-2011 19:23 ]
Volgens mij komen we elkaar geregeld tegenstoofpeer schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:57:
Net twee conquest potjes gespeeld op Oasis. Begin de 40mm shotgun een beetje te leren kennen. Had op het laatst in plaats van een double een nothing. Ik had het schot vol op twee man, we stonden 2 meter van elkaar af. Ik schiet, niks
geen hitmarker helemaal 0. Eerste potje paar minuten voor het einde erin gekomen toen gelijk een 6-0 kd gepakt. Helaas was het team al te slecht om nog te kunnen winnen. Tweede potje wonnen we wel heel mooi. Had het idee dat het een heel snel potje was. Alle vlaggen werden constant gecapt en ik zat overal midden in de actie
.
Urban infantry maps zijn mijn favoriet.
Net een knife enz only game gespeeld. Is heel erg leuk voor de afwisseling
.
Het is me vanaaf voor het eerst gelukt om meerdere malen een black hawk uit
de lucht te schieten met de AT-4
Ervoor mikken, schieten en sturen
de lucht te schieten met de AT-4
Ervoor mikken, schieten en sturen
@NLsandman wat is je ingame naam dan ? Ik kan me het zo niet herinneren dat ik jou heb gezien. Moet ik wel bekennen dat ik niet echt naar de namen kijk als ik de scorelijst bekijk
Qua headset op de PS3 gebruik ik een tweetrapraket:
-Geluid uit gaat via optisch naar een Turtle Beach Earfoce DSS (convertertje met Dolby Headphone), daar gaat ook de headsetpraterij overheen. Gaat naar een Sennheiser HD 555.
-Geluid in (mic) gaat via een of ander el cheapo microfoontje naar zo'n generieke USB soundcard, die ik in m'n PS3 geplugd heb.
Combinatie werkt ideaal. Surround klinkt super, dolby headphone is wat dat betreft een superoplossing. Het microfoontje gebruik ik dan voor de squadtalk, maar dat is redelijk beperkt.
-Geluid uit gaat via optisch naar een Turtle Beach Earfoce DSS (convertertje met Dolby Headphone), daar gaat ook de headsetpraterij overheen. Gaat naar een Sennheiser HD 555.
-Geluid in (mic) gaat via een of ander el cheapo microfoontje naar zo'n generieke USB soundcard, die ik in m'n PS3 geplugd heb.
Combinatie werkt ideaal. Surround klinkt super, dolby headphone is wat dat betreft een superoplossing. Het microfoontje gebruik ik dan voor de squadtalk, maar dat is redelijk beperkt.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
@Hillie: Wat voor USB soundcard gebruik je? Die wil ik dan ook aanschaffen
Mensen ik heb vandaag BFBC2 en Vietnam binnengekregen. Heb een uur gespeeld en ben eigenlijk teleurgesteld. Ik vind het erg anders dan BF2. Het geeft me een call of duty sfeer waar ik geen fan van ben. Trek ik nu een te snelle conclusie over dit spel, of geef ik het niet genoeg tijd?
Ik vind het nu jammer dat ik meteen Vietnam heb bij gekocht, ipv eerst ff normale probere. Ik heb de code niet geactiveerd. Die is toch gelinkt aan een EA account? Indien iemand die wil overnemen, stuur pm. kan ik iemand tenminste blij maken (Vietnam is alleen code, geen dvd ofso)
Ik vind het nu jammer dat ik meteen Vietnam heb bij gekocht, ipv eerst ff normale probere. Ik heb de code niet geactiveerd. Die is toch gelinkt aan een EA account? Indien iemand die wil overnemen, stuur pm. kan ik iemand tenminste blij maken (Vietnam is alleen code, geen dvd ofso)
Ik denk dat je toch echt te snel je conclusie trekt, ik vind het zelf heel anders spelen dan COD. toegegeven, het is ook anders dan BF2, door de kleinere maps en squad spawning, maar met een goed/tactisch team is het echt veel beter dan COD.
Voeg me even toe, dan spelen we een potje. In game tag is momenteel Citruspers3, ik speel meestal op de SASS servers.
Aangenomen dat je op de PC speelt, natuurlijk
Voeg me even toe, dan spelen we een potje. In game tag is momenteel Citruspers3, ik speel meestal op de SASS servers.
Aangenomen dat je op de PC speelt, natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door citruspers op 21-05-2011 22:43 ]
Zelf vind ik BFBC2 niet zo heel anders dan BF2, eigenlijk hetzelfde alleen dan beter uitgevoerd. Qua Call of Duty vind ik het TOTAAL niet. Dat is veel sneller, individueler...
Heb je misschien dan een squad deathmatch gespeeld... Probeer eens conquest!
Heb je misschien dan een squad deathmatch gespeeld... Probeer eens conquest!
BC2 is een heel andere game dan BF2 hoor, en BF2 was nou eenmaal een betere game. Maar BC2 is zekere 1 van de beste MP games van de afgelopen jaren.
Dat is een persoonlijke kwestie. Ik vind BC2 een betere en leukere game dan BF2. Komt puur omdat, als je het vanuit een BF2 oogpunt kijkt, voor mij een perfecte mix is tussen de snelheid van BF2 en COD. COD vind ik te snel en BF2 iets te langzaam. Daarbij komt dat de Frostbite engine ervoor zorgt dat de game beter speelbaar is dan BF2.
Battlefield Bad Company 2 moet je niet vergelijken met Battlefield 2, heeft DICE zelf ook gezegd. Het zijn allebei Battlefield games maar de Bad Company serie is anders, kleiner. Zie het als de console versie van BF3 tegenover de PC versie. Console heeft een stuk minder spelers en volgens mij ook kleinere maps, dus krijg je een andere game.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
@stoofpeer,
Mijn ingame naam is [OC]NLsandman, ik kijk altijd naar de lijst om te zien hoe de beste spelers het doen en jij stond geregeld boven aan als ik me niet vergis:-)
BF2 is een hele andere game dan BC2, het is veel meer op tactiek en team play gericht, de mappen zijn echt groot.
Ik heb BF2 bijna 5 jaar gespeeld en BC2 kan BF2 niet vervangen, mijn hoop is dat BF3 dat kan.
Mijn ingame naam is [OC]NLsandman, ik kijk altijd naar de lijst om te zien hoe de beste spelers het doen en jij stond geregeld boven aan als ik me niet vergis:-)
BF2 is een hele andere game dan BC2, het is veel meer op tactiek en team play gericht, de mappen zijn echt groot.
Ik heb BF2 bijna 5 jaar gespeeld en BC2 kan BF2 niet vervangen, mijn hoop is dat BF3 dat kan.
@NLsandman Ik draai meestal mee rond de bovenste 3 plaatsen. In het begin van het potje wil ik nog wel eens helemaal bovenaan staan alleen dat weet ik dan niet vast te houden. Met ~65 uur op de teller kan ik het niet meer afschuiven op gebrek aan ervaring. Heb het idee dat ik vaak tegen het einde van een potje teveel op een plek blijf zitten. Zal je vanavond toevoegen
Fijn dat je het geluid niet al te hard hebt van je stereo, anders komt alles terug via de mic van de headsetLuPo schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:57:
Hebben jullie dat ook?
Ik heb mijn stereo redelijk zacht staat als ik een headset gebruik. Heb ook de officiële headset.
Waarom is iedereen tegenwoordig van de GoT tag af (PS3)? Schaamte voor je nerd community?
[ Voor 7% gewijzigd door apokalypse op 23-05-2011 16:52 ]
En we kunnen hier verder: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 24
[ Voor 24% gewijzigd door M2M op 23-05-2011 17:05 ]
Simpel.apokalypse schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:50:
[...]
Waarom is iedereen tegenwoordig van de GoT tag af (PS3)? Schaamte voor je nerd community?
Afgelopen weekend waren we weer met een mooi aantal GoT'ers aan het spelen en wonnen iedere map.
De eerste maps hadden we nog redelijk tegenstand, aangezien er goede speler aan de andere kant zaten. Toen deze spelers weggingen blijf er weinig tegenstand over. De meesten van ons speelden met tag en kan me voorstellen dat als je ziet dat je tegen een 'clan' speelt die meerdere squads heeft, dat dat niet echt motiveerd om verder te spelen.
We hebben besloten om de tag te verwijderen, zodat de tegenstanders dan minder snel in de gaten hebben dat ze tegen meerder squads van 1 'clan spelen. Wij hebben ook niets aan een match zonder tegenstanders.
Vrijdagavond (nacht) speelden we met een man of 8 tegen 1 persoon. Toen hebben we besloten om die persoon allen te beschieten met tracer darts, totdat hij meerdere medespelers had. Vanaf dat moment zijn we verder gegaan als medics om alleen kills te maken met de defribilator (is trouwens slecht voor je k/d als je dat interesseert

Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.