Heb meestal rond de 50/60, niet echt superhoog ofzow maar in BF2 was het normaal om een ping van 15 te hebben, als het om servers ging in eigen land dan (Zweden). Denk dat de netcode dan slechter is ofzow? of door de engine die meer bandwith nodig heeft...
Anoniem: 316512
In BFBC2 hebben ze gewoon niet goed nagedacht over de ping. 50/60 is prima.Anoniem: 160457 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:01:
Heb meestal rond de 50/60, niet echt superhoog ofzow maar in BF2 was het normaal om een ping van 15 te hebben, als het om servers ging in eigen land dan (Zweden). Denk dat de netcode dan slechter is ofzow? of door de engine die meer bandwith nodig heeft...
Man man wat zijn er weer veel hackers bezig vandaag diep treurig
Zijn er nog een beetje normale servers voor dit overigens nog steeds fantastische spel.
Zijn er nog een beetje normale servers voor dit overigens nog steeds fantastische spel.
Ik vermaak me de laatste tijd erg goed op de X-Ecutionerz server: 193.93.47.57:19567
Conquest Hardcore, Infantry only met een aardige rotatie (4-5 maps oid).
Conquest Hardcore, Infantry only met een aardige rotatie (4-5 maps oid).
Ach toen ik hem net had gekocht zaten in mijn eerste 4 servers waar ik inkwam hackers, goeie binnenkomer als nieuwe speler. Tis een kwestie van geluk, ik heb een paar servers gevonden met actieve admins dat helpt altijd wel erg veel.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zoek servers op waarbij een admin aanwezig is.Amok schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:28:
Man man wat zijn er weer veel hackers bezig vandaag diep treurig![]()
Hopelijk dat PB de nieuwe hacks binnenkort automatisch tegenhoud.
Gisteravond was PSN net op hier (ik zit in Californie, CA was op en wat noordoostelijke staten) en meteen even gaan spelen. Was weer zo roestig als een studentenbarrel wat 3 jaar op de bodem van de gracht heeft gelegen, maar goed, kon de pret niet drukken. Zat met een gozer in het squad die bij iedere keer dat 'ie afgeschoten werd begon te klagen en te doen over z'n lulijzer. Potje erna was 'ie weg, andere gast tegen z'n maat babbelen dat er een enorme druiloor was. Och ja, dat was wel leuk.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
in Nederland ligt PSN helaas nog platHillie schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:41:
Gisteravond was PSN net op hier (ik zit in Californie, CA was op en wat noordoostelijke staten) en meteen even gaan spelen. Was weer zo roestig als een studentenbarrel wat 3 jaar op de bodem van de gracht heeft gelegen, maar goed, kon de pret niet drukken. Zat met een gozer in het squad die bij iedere keer dat 'ie afgeschoten werd begon te klagen en te doen over z'n lulijzer. Potje erna was 'ie weg, andere gast tegen z'n maat babbelen dat er een enorme druiloor was. Och ja, dat was wel leuk.
// Flauwe comment, is eigenlijk niet echt on-topic dus maar weggehaald.
[ Voor 83% gewijzigd door Uniciteit op 15-05-2011 20:35 ]
Anoniem: 332324
Tot nog toe geen problemen gehad met hoge ping, lag of rare punkbustermeldingen. Mocht het trouwens nog niet opgevallen zijn, ik verstuur willekeurig wat requests naar namen die hier vaak voorbij komen, mocht iemand met mij in een squad willen moet je maar accepteren
Ik merk dat die avonden dat ik met een GoT'er in een squad zit, toch een stuk leuker zijn! (en beter zijn voor mijn score)
Getekend, Gunter
Getekend, Gunter
De server browser geeft de ping weer tussen jouw en de server, de ping die je ziet in het spel is de totale latency tussen jouw engine en de server.Anoniem: 160457 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:01:
De server latency+ client latency voor 16 slot is ongeveer 50ms, 24 slot is 70ms en 32 slot is 90ms, tel daar je ping uit de server browser bij op en je weet je ingame latency.
Ik ben een beetje aan het experimenteren met de juiste brightness en contrast settings.
Op welke waarde staan die bij jullie?
"Above And Beyond The Call"
Las vanochtend in de trein in de Metro dat PSN weer on-line is ?joshje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:18:
in Nederland ligt PSN helaas nog plat
Gamers moeten een update installeren, wachtwoord veranderen en krijgen een verzekering aangeboden tegen identiteitsfraude, 2 gratis spellen en speeltijd.
Ik ben net level 22 geworden in BC2. Daarnaast heb ik voor alle classes al alle wapens unlocked. Wat ontzettend jammer dat er daarna echt helemaal niks meer te behalen valt. Met die pins/stars en emblems schiet je echt helemaal niks op, en dat vind ik echt totaal niet interessant. Het is nu gewoon saai, je hebt geen doel meer om voor te spelen. Op dit vlak is CoD toch wel een stuk beter (op andere vlakken totaal niet
)
[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 16-05-2011 12:27 ]
Je schiet er niks mee op, maar je wilt toch niet allerlei lege pins bij je statistieken?monnick schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:27:
Wat ontzettend jammer dat er daarna echt helemaal niks meer te behalen valt. Met die pins/stars en emblems schiet je echt helemaal niks op, en dat vind ik echt totaal niet interessant. Het is nu gewoon saai, je hebt geen doel meer om voor te spelen.
ik speel BF2 maar wil wat nieuws, BC2 wil ik dan kopen, zal ik dan meteen Vietnam erbij kopen of niet? Want bij BF2 zijn de add-ons amper gespeeld, Is dat bij BC ook het geval? grt
Dat wil ik nu ook gaan doen (lvl23 en alle unlocked) maar hoeveel kills voor welke ster? En na de goude ster kun je toch elke keer weer meerdere gouden sterren halen voor zelfde wapen?Unomomentodado schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:31:
[...]
Je schiet er niks mee op, maar je wilt toch niet allerlei lege pins bij je statistieken?Na de pins zou je nog alle wapens op bronze, daarna zilver, daarna goud en daarna platinum kunnen spelen. Schiet je ook niks mee op, maar het houd je bezig.
En kan ik ergens kijken hoeveel kills ik met een wapen heb gemaakt IN-GAME? Die site met statistieken weet ik te vinden maar die vind ik een beetje omslachtig (voor mensen; http://bfbc2.statsverse.com/). Het is veel handiger dit even snel in-game te kijken ;-)
[ Voor 2% gewijzigd door Mu.siQ op 16-05-2011 12:38 . Reden: Linkje ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
online stats is veel gemakkelijker. 10 gouden sterren = 1 platinum ster. Max 1 platinum ster per wapen. Dus een normaal wapen is het 1000 kills maken voor een platinum ster.Mu.siQ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:38:
[...]
Dat wil ik nu ook gaan doen (lvl23 en alle unlocked) maar hoeveel kills voor welke ster? En na de goude ster kun je toch elke keer weer meerdere gouden sterren halen voor zelfde wapen?
En kan ik ergens kijken hoeveel kills ik met een wapen heb gemaakt IN-GAME? Die site met statistieken weet ik te vinden maar die vind ik een beetje omslachtig (voor mensen; http://bfbc2.statsverse.com/). Het is veel handiger dit even snel in-game te kijken ;-)
Online stats bekijken vind ik BFBCS.com het beste / overzichtelijkst.
Wat is het toch wat zo belangrijk is aan het levelen en unlocken?monnick schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:27:
Ik ben net level 22 geworden in BC2. Daarnaast heb ik voor alle classes al alle wapens unlocked. Wat ontzettend jammer dat er daarna echt helemaal niks meer te behalen valt. Met die pins/stars en emblems schiet je echt helemaal niks op, en dat vind ik echt totaal niet interessant. Het is nu gewoon saai, je hebt geen doel meer om voor te spelen. Op dit vlak is CoD toch wel een stuk beter (op andere vlakken totaal niet)
Waar is de tijd gebleven dat je een spel speelde omdat het gewoon een leuk spel is?
Is dat de nieuwe generatie gamers, die skipped naar de volgende game zodra het max level behaald is?
Ik speel nog steeds BC2, ondanks dat ik alles al op platinum heb en meerdere keren level 50 zou kunnen zijn.
Brightness op 50, contrast op 30.10K schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:50:
Ik ben een beetje aan het experimenteren met de juiste brightness en contrast settings.
Zorg er iig voor dat je contrast altijd lager is dan je brightness, anders zie je helemaal niets meer.
[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 16-05-2011 13:05 ]
Moh:aa...helemaal grijs gespeeld. en er viel totaal niks te behalen.. Al kende je wel elke texture van de mapunfor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:58:
[...]
Wat is het toch wat zo belangrijk is aan het levelen en unlocken?
Waar is de tijd gebleven dat je een spel speelde omdat het gewoon een leuk spel is?
Is dat de nieuwe generatie gamers, die skipped naar de volgende game zodra het max level behaald is?
Toch vind ik het wel leuk om ergens naar toe te "werken"
Je gaat anders spelen, omdat je toch die 3 roadkills nog wilt maken. Misschien is wat ammo boxen verstrekken voor extra punten.
Dat geeft wel iets extra's aan het spel.
Zelf ben ik al tijdje lvl 50, maar ik speel het ook nog zeer geregeld. Soms probeer ik met een ander wapen, waar ik normaal bijna niet mee speel, toch was gouden sterren mee te halen.
Eigenlijk vind ik persoonlijk het jammer dat vanaf ongeveer lvl 30 (ligt eraan met welke classes je speelt) er weinig meer te behalen valt
Je gaat anders spelen, omdat je toch die 3 roadkills nog wilt maken. Misschien is wat ammo boxen verstrekken voor extra punten.
Dat geeft wel iets extra's aan het spel.
Zelf ben ik al tijdje lvl 50, maar ik speel het ook nog zeer geregeld. Soms probeer ik met een ander wapen, waar ik normaal bijna niet mee speel, toch was gouden sterren mee te halen.
Eigenlijk vind ik persoonlijk het jammer dat vanaf ongeveer lvl 30 (ligt eraan met welke classes je speelt) er weinig meer te behalen valt
Buffalo77 | Pokemon Unite
ik vind het jammer dat er na lvl 30 nog iets te behalen moet zijn.ronalddus schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:23:
Maar de oude prepatch BF2 unlock tactieken zijn misschien toch beter. Dan moest je echt 100-en uren in een game stoppen voordat je alle unlocks had.
Ik ben zelf een voorstander van helemaal geen unlocks.
Op die manier heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Ook precies de reden waarom newbies het spel vaak niet leuk vinden, ze hebben nog geen magnum ammo e.d.
Op die manier heeft iedereen gelijke kansen vanaf het begin.
Ook precies de reden waarom newbies het spel vaak niet leuk vinden, ze hebben nog geen magnum ammo e.d.
Er hoeft niet meer te behalen zijn. Misschien moeten ze het wat meer uitspreiden, zodat je met lvl 40-45 pas het laatste assault, engineer, medic en recon wapen vrij speelt.
Edit: Met het magnum ammo en armor enz, dus de perks hoeven misschien niet aanwezig te zijn.
De perks in voertuigen hebben wel toegevoegde waarde denk ik
Edit: Met het magnum ammo en armor enz, dus de perks hoeven misschien niet aanwezig te zijn.
De perks in voertuigen hebben wel toegevoegde waarde denk ik
[ Voor 31% gewijzigd door ronalddus op 16-05-2011 13:35 ]
Bij BCBF2 is de Vietnam versie erg populair, ik kan je dan ook zeker aanraden om voor die €13,00 extra Vietnam erbij te kopen! Zelf speel ik eigenlijk alleen maar Vietnam en af en toe een keertje de normale versie. Persoonlijk vind ik deze wat beter uitgebalanceerd qua wapens. Verder vindt ik de maps ook leuker.Kakulukia schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:37:
ik speel BF2 maar wil wat nieuws, BC2 wil ik dan kopen, zal ik dan meteen Vietnam erbij kopen of niet? Want bij BF2 zijn de add-ons amper gespeeld, Is dat bij BC ook het geval? grt
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik zou Vietnam persoonlijk niet halen. Maps zijn unbalanced, recoil is er amper. Speelt ook heel anders dan vanilla naar mijn mening. Uiteindelijk is het zonde geweest van mijn geld. Mis toch wel wat dingen uit vanilla die nuttig zijn zoals 40mm smoke bijvoorbeeld. Vietnam heeft wel betere hitreg.iLikeNoobies schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:37:
[...]
Bij BCBF2 is de Vietnam versie erg populair, ik kan je dan ook zeker aanraden om voor die €13,00 extra Vietnam erbij te kopen! Zelf speel ik eigenlijk alleen maar Vietnam en af en toe een keertje de normale versie. Persoonlijk vind ik deze wat beter uitgebalanceerd qua wapens. Verder vindt ik de maps ook leuker.
Behalve dan weer met de choppers, die hitboxen zijn way to big.spookz0r schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:39:
[...]
Ik zou Vietnam persoonlijk niet halen. Maps zijn unbalanced, recoil is er amper. Speelt ook heel anders dan vanilla naar mijn mening. Uiteindelijk is het zonde geweest van mijn geld. Mis toch wel wat dingen uit vanilla die nuttig zijn zoals 40mm smoke bijvoorbeeld. Vietnam heeft wel betere hitreg.
Zelf vind ik vietnam leuk als afwisseling. De meeste rushmaps zijn best leuk om te spelen. Sommige worden daarentegen gedomineerd door heli's, dat is bij 1/2 maps het geval.
En daarom zijn nou juist die hitboxes van de heli groter dan in vanillaronalddus schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:41:
[...]
Behalve dan weer met de choppers, die hitboxen zijn way to big.
Zelf vind ik vietnam leuk als afwisseling. De meeste rushmaps zijn best leuk om te spelen. Sommige worden daarentegen gedomineerd door heli's, dat is bij 1/2 maps het geval.
Ook omdat er behalve een tank en de rpg amper goede anti-air in vietnam zit.
Ja klopt, ik weet ik niet of ik het terecht moet vinden 
Realistisch is het iig niet, maar in de 1/2 rushmaps heeft de attacker een tank en een chopper, de defender heeft niets. Daarom zijn de maps unbalanced
Realistisch is het iig niet, maar in de 1/2 rushmaps heeft de attacker een tank en een chopper, de defender heeft niets. Daarom zijn de maps unbalanced
Ik heb me prima vermaakt met Vietnam, maar merk wel dat ik het de laatste tijd maar weinig meer gespeeld heb. Dit komt ook omdat er maar een beperkt aantal maps zijn.
Vanilla is wat dat aan gaat afwissellender.
Wat betreft de dominantie van de choppers: dit lijkt te verschillen tussen PC en PS3.
Op de PS3 heb ik daar nog nooit last van gehad. Sterker nog, de heli heeft maar weinig waarde aangezien deze bijzonder makkelijk uit de lucht te schieten is (2 clips met AK).
Ik zou eerder Vietnam als uitbreiding nemen, dan Onslaught. Onslaught is pas weggegooid geld geweest
.
Vanilla is wat dat aan gaat afwissellender.
Wat betreft de dominantie van de choppers: dit lijkt te verschillen tussen PC en PS3.
Op de PS3 heb ik daar nog nooit last van gehad. Sterker nog, de heli heeft maar weinig waarde aangezien deze bijzonder makkelijk uit de lucht te schieten is (2 clips met AK).
Ik zou eerder Vietnam als uitbreiding nemen, dan Onslaught. Onslaught is pas weggegooid geld geweest
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Je kunt prima tanks en choppers tegenhouden ook al heb je zelf niks. Het probleem zit erin dat er vaak mensen zijn die zich niet aan kunnen passen aan de situatie of dat gewoon niet willen.
Dit zijn voornamelijk de recon dudes die zich bovenop een berg of in een gebouw verstoppen en af en toe een kill halen. Afgezien van de medic kan elke class wel iets tegen tanks doen en de engineer iets tegen choppers en tanks. Assault heeft c4, recon ook en de engineer heeft raketten en mijnen. Als je een beetje oefent met de AT4 tegen choppers dan is dat ook geen uitdaging meer, ik schiet tussen de 50 en 75% van de raketten tegen choppers raak afhankelijk van de piloot.
Het belangrijkste is gewoon dat je in een squad zit die een beetje met je meedenkt. Ik speel regelmatig medic of engineer, afhankelijk van wat nodig is binnen de squad. Assault speel ik alleen als attacker voor de rookgranaten. Recon alleen als de rest van het team alles onder controle heeft of juist niet en we toch gaan verliezen omdat ik niet met twee of drie teamgenoten de ronde kan winnen.
Als iemand zin heeft om wat te spelen en voor objectives te gaan dan kan je me toevoegen: nl.paul of pauldgroot. Ik speel regelmatig (meestal vanilla) op de pc.
Dit zijn voornamelijk de recon dudes die zich bovenop een berg of in een gebouw verstoppen en af en toe een kill halen. Afgezien van de medic kan elke class wel iets tegen tanks doen en de engineer iets tegen choppers en tanks. Assault heeft c4, recon ook en de engineer heeft raketten en mijnen. Als je een beetje oefent met de AT4 tegen choppers dan is dat ook geen uitdaging meer, ik schiet tussen de 50 en 75% van de raketten tegen choppers raak afhankelijk van de piloot.
Het belangrijkste is gewoon dat je in een squad zit die een beetje met je meedenkt. Ik speel regelmatig medic of engineer, afhankelijk van wat nodig is binnen de squad. Assault speel ik alleen als attacker voor de rookgranaten. Recon alleen als de rest van het team alles onder controle heeft of juist niet en we toch gaan verliezen omdat ik niet met twee of drie teamgenoten de ronde kan winnen.
Als iemand zin heeft om wat te spelen en voor objectives te gaan dan kan je me toevoegen: nl.paul of pauldgroot. Ik speel regelmatig (meestal vanilla) op de pc.
thanks dat lijkt ook wel een goede waarde bij mij, niet te fel en toch goed zichtbaar.10K schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:50:
Brightness op 50, contrast op 30.
Zorg er iig voor dat je contrast altijd lager is dan je brightness, anders zie je helemaal niets meer.
Weet iemand toevallig wat de standaard waarde is van brightness en contrast, ik wil niet weer 'reset' klikken want dan ben ik al me instellingen weer kwijt.
"Above And Beyond The Call"
Damn... Zat net in een potje waarbij heel veel vlaggen gecapt werden. Ging de verbinding ineens trippen.. Iedereen kreeg +300 ping
Assault met c4?pauldegroot schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:58:
Je kunt prima tanks en choppers tegenhouden ook al heb je zelf niks. Het probleem zit erin dat er vaak mensen zijn die zich niet aan kunnen passen aan de situatie of dat gewoon niet willen.
Jep, neem iets anders dan een assault rifle, en je krijgt automatisch C4 ipv de 40mm underbarrel.
Precies, en anders is er altijd nog een grenade launcher die ook schade doet tegen voertuigen. Wel minder maar ik heb wel eens een heli uit de lucht geschoten ermee.
Ik gebruik 45 en 35 voor helderheid en contrast.
Ik gebruik 45 en 35 voor helderheid en contrast.
Kan je met de nade launcher van de assault class een heli uit de lucht halen?
Ik heb altijd het gevoel dat die van mij er dwar doorheen gaan.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
als je ze raakt, doen ze ongeveer 10 - 15 Damage.Minkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:42:
Kan je met de nade launcher van de assault class een heli uit de lucht halen?
Hebben jullie ook wel eens dat je net langs zon betonnen kubus kijkt en schiet, en dat het spel dan net doet alsof je in de kubus schiet? Zo irritant als je normaal met dekking probeert te spelen...
Geinig, nooit geweten. Nou speel ik ook eigenlijk vrijwel alleen maar met assault rifles.unfor schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
[...]
Jep, neem iets anders dan een assault rifle, en je krijgt automatisch C4 ipv de 40mm underbarrel.
Ja de kogels stoppen nog steeds op de originele lijnen en niet waar je denkt door heen te kunnen schieten. Die betonnen muren hebben dat niet maar die kunnen dan ook helemaal kapot...KillerZero86 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:50:
Hebben jullie ook wel eens dat je net langs zon betonnen kubus kijkt en schiet, en dat het spel dan net doet alsof je in de kubus schiet? Zo irritant als je normaal met dekking probeert te spelen...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb sinds gister (sinds psn weer online is) dat tijdens online matches soms het geluid even voor
een seconde wegvalt.
Hebben anderen dit soms ook? Of zal dit liggen aan m'n internet verbinding?
Heb het namelijk niet bij de singleplayer
een seconde wegvalt.
PSN: Von_Smallhausn
Als het maar een seconde is dan mag je niet klagen, haha. Er zijn mensen waarbij het geluid helemaal weg valtMon0lith schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:09:
Ik heb sinds gister (sinds psn weer online is) dat tijdens online matches soms het geluid even voor
een seconde wegvalt.
Dan moet je eerst het spel afsluiten en opnieuw opstarten...
Gisteren was het trouwens wel enorm laggy...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hmmmmm dat is nog erger als je het spel opnieuw moet opstartenJackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:47:
[...]
Als het maar een seconde is dan mag je niet klagen, haha. Er zijn mensen waarbij het geluid helemaal weg valt.
Dan moet je eerst het spel afsluiten en opnieuw opstarten...
Gisteren was het trouwens wel enorm laggy...
Maar heeft dit dan met de internet verbinding te maken? ping?
Btw speel op PS3
Nee, heeft niets met internet verbinding te maken. Verbinding is prima.
Ik ben ook niet de enige die hier last van heeft. Heb er al meerdere over gehoord.
Ik ben ook niet de enige die hier last van heeft. Heb er al meerdere over gehoord.
Dan is het zeker een bug in het spel?Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:23:
Nee, heeft niets met internet verbinding te maken. Verbinding is prima.
Ik speel in Vietnam alleen levels waar geen voertuigen in zitten, dit maakt Vietnam opeens een dijk van een uitbreiding.
Floksor
Ik heb er een tijdje over gedacht om MOH te gaan kopen, maar BC2 en Vietnam blijven te vet.. Nog steeds een heerlijk spel, met ongelooflijk veel mogelijkheden.
Eergister viel bij mij het geluid volledig weg (PS3). Is volgens mij een bug, komt echter niet heel vaak voor. Wel een behoorlijke handicap, je kan echt behoorlijk veel voordeel halen uit het geluid.
Dat het willekeurig met een seconde wegvalt heb ik nooit, misschien je kabel?
Ik heb het zelf ook nog maar 1 keer meegemaakt. En ik weet van Cheiron dat hij het ook een keer heeft gehad. Lastige bug op het moment dat het zich voordoet.
Hmmmm... het blijft strange
Ik heb het alleen met BC2.
Ga wel even verder zoeken of meer mensen dit hebben.
en zal het vandaag nog eens proberen miss is het toch lag van gister ofzo

Ik heb het alleen met BC2.
Ga wel even verder zoeken of meer mensen dit hebben.
en zal het vandaag nog eens proberen miss is het toch lag van gister ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door Mon0lith op 17-05-2011 15:27 ]
Afgelopen weekend weer iets vreemds gehad. Reinstall van windows en dus ook een verse bad company 2. Mijn settings.ini niet teruggezet, leek mij niet noodzakelijk aangezien het 6 instellingen en een wachtwoord zijn wat ik nodig heb om weer te kunnen spelen. En toen had ik ineens ongeveer 3 FPS in het introfilmpje en 5 FPS in het menu. Toch een game aan kunnen slingeren (verschrikkelijk lastig in zo'n unresponsive menu) en had ik zo'n anderhalve FPS ingame.
Dus eerst maar oudere drivers erop (11.5a --> 10.12). Niets uitgehaald. Chipset drivers gechecked, processorsnelheid + GPU snelheid waren ok. Andere games getest: niets aan de hand. Bad company 2 gereinstalled. Geen effect en nog steeds onspeelbaar.
Anderhalf uur gegoogled --> ook niets opgeleverd.
settings.ini verwijdert, door de settings heen gebladerd. Geen oplossing.
Oude settings.ini (van voor de reinstall van windows) teruggezet. Problemen opgelost. WTF???
Helaas heb ik de oude settings file laten vervangen door de nieuwe, maar ik kan me niet indenken dat 1 setting je FPS door 50 kan delen. En zelfs het introfilmpje schokkend laat afspelen.
Dus eerst maar oudere drivers erop (11.5a --> 10.12). Niets uitgehaald. Chipset drivers gechecked, processorsnelheid + GPU snelheid waren ok. Andere games getest: niets aan de hand. Bad company 2 gereinstalled. Geen effect en nog steeds onspeelbaar.
Oude settings.ini (van voor de reinstall van windows) teruggezet. Problemen opgelost. WTF???
Helaas heb ik de oude settings file laten vervangen door de nieuwe, maar ik kan me niet indenken dat 1 setting je FPS door 50 kan delen. En zelfs het introfilmpje schokkend laat afspelen.
Ik heb MOH gekocht laatst, het is een leuke mix tussen cod en bf maar het kon me na een weekje niet meer bekoren en werkte alleen nog maar frustrerend.Jovas schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:11:
Ik heb er een tijdje over gedacht om MOH te gaan kopen, maar BC2 en Vietnam blijven te vet.. Nog steeds een heerlijk spel, met ongelooflijk veel mogelijkheden.
Als in je ini je directx versie op 9 of 10 staat geforceerd kan dat zeker helpen, als je toevallig een AmbX setje hebt. Zodra ik die startte met DirectX 11 had ik ongeveer hetzelfde probleem als jij.M2M schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:15:
Afgelopen weekend weer iets vreemds gehad. Reinstall van windows en dus ook een verse bad company 2. Mijn settings.ini niet teruggezet, leek mij niet noodzakelijk aangezien het 6 instellingen en een wachtwoord zijn wat ik nodig heb om weer te kunnen spelen. En toen had ik ineens ongeveer 3 FPS in het introfilmpje en 5 FPS in het menu. Toch een game aan kunnen slingeren (verschrikkelijk lastig in zo'n unresponsive menu) en had ik zo'n anderhalve FPS ingame.
ja ik heb een AMBX set. Dat was het probleem dus... Weer iets geleerdcitruspers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:18:
[...]
Als in je ini je directx versie op 9 of 10 staat geforceerd kan dat zeker helpen, als je toevallig een AmbX setje hebt. Zodra ik die startte met DirectX 11 had ik ongeveer hetzelfde probleem als jij.
Graag gedaan, ik heb echt teveel tijd verspild aan dat probleem dus fijn dat ik je wat heb kunnen besparen. Je kunt wel gewoon op DirectX11 draaien, maar dan moet je wel AMBX support uitzetten voor BFBC2 in de ambX manager.
En als je echt beiden wilt moet je misschien maar eens naar http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?t=2766 kijken (heb ik niet getest maar schijnt zelfs beter te werken dan de officiele ambx stuurprogrammas).
En als je echt beiden wilt moet je misschien maar eens naar http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?t=2766 kijken (heb ik niet getest maar schijnt zelfs beter te werken dan de officiele ambx stuurprogrammas).
aurora synthesia werkt ook stukken beter dan het officiele gebeuren. Kost iets meer CPU kracht, en je moet de mode response op high en de screensampling op low zetten. En dan nog is de respons trager dan hetgeen de AMBX drivers direct uit de buffer trekken. Buiten dat geeft aurora betere witbalans en "echtere" kleuren. Je bent alleen wel je aero interface kwijt.citruspers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:08:
Graag gedaan, ik heb echt teveel tijd verspild aan dat probleem dus fijn dat ik je wat heb kunnen besparen. Je kunt wel gewoon op DirectX11 draaien, maar dan moet je wel AMBX support uitzetten voor BFBC2 in de ambX manager.
Interessant, dat strookt wel ongeveer met mijn vermoedens. Ik merkte inderdaad al dat "vanilla ambx" heel erg neigt naar koude kleuren. Wit scherm = blauwe achtergrond, lichte woestijn = blauwe achtergrond
Ter compensatie kun je (indien je een multicore processor hebt) gewoon een eigen core toekennen aan het aurora programma. En zolang je de screen sampling niet omhoog gooit valt het allemaal wel mee wat betreft de benodigde CPU power.citruspers schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:16:
Interessant, dat strookt wel ongeveer met mijn vermoedens. Ik merkte inderdaad al dat "vanilla ambx" heel erg neigt naar koude kleuren. Wit scherm = blauwe achtergrond, lichte woestijn = blauwe achtergrond
Ik heb overigens nog even gekeken, maar de verschillen tussen de DX10 en 11 versie van BC2 zijn niet bijzonder groot. Hier en daar wat optimalisaties en maar zelfs geen support voor tesselation dus echt veel heb ik het afgelopen jaar niet gemist
Ik blijft dus lekker hangen in DX10
Ja ik zag ook niet zo heel veel verschil, in BC2 vooral dat licht rond de bomen iets "voller" is, dat harde contrast randjes wat purple fringing hebben (zoals bij cameralenzen), een gekke flare in beeld als je de zon in je helm krijgt en dat is het wel zo'n beetje geloof ik.
(kan ook heel goed Dx10 zijn, ik ben van 9 naar 11 gegaan)
(kan ook heel goed Dx10 zijn, ik ben van 9 naar 11 gegaan)
Net weer even met ronalddus gespeeld. Ging wel aardig, we hadden wel een behoorlijk zaadteam maar toch nog een paar aardige potjes weten te halen. Alle defends hadden we gewonnen
.
@ronalddus Ik werd op het laatst ook gekickt. Kon niet meer joinen en had weinig zin meer om een andere server te joinen
. Ik ga binnenkort echt even een headset aanschaffen. Via die chat werkt echt voor geen meter
.
@ronalddus Ik werd op het laatst ook gekickt. Kon niet meer joinen en had weinig zin meer om een andere server te joinen
Hebben andere PC spelers ook last van dat je zomaar uit het niets uit de server valt nadat je z'n 10 a 20 seconden niet kan lopen?
Ik heb dit namelijk de hele tijd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oeh =D nog minder dan 50 kills en ik heb de XM8 platinum
Valdez CQ is trouwens ook een vette map zeg.. Echt een ongelooflijk harde slag gevoerd net daar, heerlijk..
Ik vind valdez juist een waardeloze map, leuk als je door de bottleneck kunt komen, maar als je tegen een fatsoenlijk team speelt is het echt niet leuk.
De actie zit daar wel heel erg op een punt inderdaad.
Anoniem: 160457
Nog nooit meegemaakt, wel een keer dat de game gewoon vastloopt en dat er de taskmanager bij moet komen.DanielWW2 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:29:
Hebben andere PC spelers ook last van dat je zomaar uit het niets uit de server valt nadat je z'n 10 a 20 seconden niet kan lopen?
Zo, vanavond een aantal mooie potjes gespeeld. Eigenlijk voor het eerst dat ik BC2 online deed met squad-mates. Wel ff wennen aan vooral de helikopter besturen. 
De rest gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Het beginfilmpje van dit topic is wel ff een must om te kijken, maar dat had ik een paar maanden geleden al gedaan. Ik druk dus ongeveer constant select.
Jackal131 wil jij mij anders ff een dm sturen met de psn-names van jullie. Dan voeg ik even wat mensen toe.
De rest gaat eigenlijk allemaal vanzelf. Het beginfilmpje van dit topic is wel ff een must om te kijken, maar dat had ik een paar maanden geleden al gedaan. Ik druk dus ongeveer constant select.
Jackal131 wil jij mij anders ff een dm sturen met de psn-names van jullie. Dan voeg ik even wat mensen toe.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er zijn wel meer mappen waarbij mensen door een choke moeten. Dan is het enorm gemakkelijk verdedigen. Simpelweg preventief alle cover verwijderen. Kost je anderhalve minuut en wat pakketjes C4, maar je bent vrijwel zeker de winnaar bij de volgende set mcoms. Of je team is echt retardedstoofpeer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:24:
De actie zit daar wel heel erg op een punt inderdaad.
Op zich is een chokepoint nog niet zo'n ramp. Als je dan als attacker maar wel de mogelijkheid hebt om: of de choke te ontwijken, bijv. met heli's, of er voldoende nondestructable cover in de choke is, of je een armor overmacht hebt. Kortom, een overmacht t.o.v. de tegenstander. De verdedigende partij heeft weer het voordeel dat het zeker weet waar de tegenstander vandaan komt en daar maatregelen tegen kan nemen.
Ik vind smokes altijd erg effectief voor die chokepoints. Gewoon als een malle spammen en maar hopen dat je team er gebruik van maakt.M2M schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:28:
[...]
Er zijn wel meer mappen waarbij mensen door een choke moeten. Dan is het enorm gemakkelijk verdedigen. Simpelweg preventief alle cover verwijderen. Kost je anderhalve minuut en wat pakketjes C4, maar je bent vrijwel zeker de winnaar bij de volgende set mcoms. Of je team is echt retarded
Op zich is een chokepoint nog niet zo'n ramp. Als je dan als attacker maar wel de mogelijkheid hebt om: of de choke te ontwijken, bijv. met heli's, of er voldoende nondestructable cover in de choke is, of je een armor overmacht hebt. Kortom, een overmacht t.o.v. de tegenstander. De verdedigende partij heeft weer het voordeel dat het zeker weet waar de tegenstander vandaan komt en daar maatregelen tegen kan nemen.
Dat heb ik ook nog wel eens.Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:30:
[...]
Nog nooit meegemaakt, wel een keer dat de game gewoon vastloopt en dat er de taskmanager bij moet komen.
Het gaat lekker met mij en PC gamen.
Toch maar eens gaan spelen met drivers voor die crashes en eens flink zeuren dat ik eindelijk eens een gat in de muur mag boren voor een bedrade verbinding. (studeer geschiedenis en ik woon nog thuis omdat Amsterdam makkelijk te bereizen is hier en dat is lekker goedkoop)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Welke servers speel je dan Deloeks? Heb al tijden niet met jou gespeeld..unfor schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:22:
Ik vind valdez juist een waardeloze map, leuk als je door de bottleneck kunt komen, maar als je tegen een fatsoenlijk team speelt is het echt niet leuk.
Daar was ik al bang voor.Anoniem: 160457 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:40:
Probleem zit hem in BC2 zelf, gewoon nogal crash gevoelig, was BF2 ook best wel.
Nou ja, dat scheelt me dan wel weer een hoop gedoe met drivers.
BC2 crashte bij mij vooral alleen op mijn vorige computer, een e6850 met een 8800gtx. Altijd met een hangend beeld en geluid in een loopje. Ik had ditzelfde probleem ook met BF2142 (exact hetzelfde).Anoniem: 160457 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:40:
Probleem zit hem in BC2 zelf, gewoon nogal crash gevoelig, was BF2 ook best wel.
Op mijn nieuwe comp heeft BC2 nog nooit gecrashed, een i7 860 5870.
Gisterenavond kreeg ik op de PS3 ook te maken met een 'freeze'. Dus ook op de consoles is BC2 niet altijd even stabiel.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Gisteren tot 2 keer toe dat het geluid verdween...LuPo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:51:
Gisterenavond kreeg ik op de PS3 ook te maken met een 'freeze'. Dus ook op de consoles is BC2 niet altijd even stabiel.
BC2 is nog steeds niet bug-vrij (PS3)
Anoniem: 361737
Yo,
Tot mijn verbazing heb ik ineens een specact M16A2 vrijgespeeld, echter hoe selecteer je zon ding?
Ik had er een wapen bij verwacht, maar zie maar 1 M16A2
Hoe zit dat?
Groetz
Tot mijn verbazing heb ik ineens een specact M16A2 vrijgespeeld, echter hoe selecteer je zon ding?
Hoe zit dat?
Groetz
Klopt inderdaad, ondertussen 2 keer gehad. Vreemd trouwens, want in de eerste 200 uur (Jackal131 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:19:
Ik heb het zelf ook nog maar 1 keer meegemaakt. En ik weet van Cheiron dat hij het ook een keer heeft gehad. Lastige bug op het moment dat het zich voordoet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik dacht dat je die alleen kon krijgen als je die DLC gekocht had.Anoniem: 361737 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:02:
Yo,
Hoe zit dat?
Groetz
Niets gekocht check mijn specs. Hoe selecteer ik dat ding is de vraag.Baccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:14:
[...]
Ik dacht dat je die alleen kon krijgen als je die DLC gekocht had.
Anoniem: 362006
Hey Dude,Anoniem: 361737 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:33:
[...]
Niets gekocht check mijn specs. Hoe selecteer ik dat ding is de vraag.
Aangezien je het wapen maar 33sec hebt gebruikt is dit mijn hypothese:
Je hebt het wapen in-game opgepakt van iemand anders (teammate of enemy) en er een kill mee gemaakt. Dan verschijnt hij in je stats omdat dit geregistreerd is. Veel specact M16's blijven oppakken dus, of de DLC aanschaffen
Greetz, Carni
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 362006 op 18-05-2011 11:09 ]
Hehehehe is dat het, wat suf/grappig, dat word dan een flinke klus deze op platina te krijgen.
Tnx
Tnx
Die crash had ik ook steeds totdat ik de drivers van mijn geluidskaart updateBaccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:33:
[...]
BC2 crashte bij mij vooral alleen op mijn vorige computer, een e6850 met een 8800gtx. Altijd met een hangend beeld en geluid in een loopje. Ik had ditzelfde probleem ook met BF2142 (exact hetzelfde).
Op mijn nieuwe comp heeft BC2 nog nooit gecrashed, een i7 860 5870.
Ik had net hetzelfde! Ook hangend geluid. Op het EA US forum was er een groot topic over, stuk of 120 pagina's, maar was toen opeens gesloten. En de devs kwamen daar toch nooit.M411007 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:29:
[...]
Die crash had ik ook steeds totdat ik de drivers van mijn geluidskaart update
Op het EA UK forum is er ook - nog steeds - een topic over, maar slechts 6 pagina's lang fzo.
Ik had BIOS geupdated, geluidsdrivers verwijderd, dan herinstalleerd, oudere versies getest, BFBC2 geherinstalleerd, Punkbuster geupdated.
Niets hielp.
Tot ik dan eens men ganse PC formatteerde en terug alles installeerde. Tot nu toe (= een half jaar) al geen probleem, maar weet nog altijd de exacte oorzaak niet.

Omdat het bij mij alleen voorkwam bij een nvidia kaart gaaf ik hun maar de schuldAsgaro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:52:
[...]
Ik had net hetzelfde! Ook hangend geluid. Op het EA US forum was er een groot topic over, stuk of 120 pagina's, maar was toen opeens gesloten. En de devs kwamen daar toch nooit.
Op het EA UK forum is er ook - nog steeds - een topic over, maar slechts 6 pagina's lang fzo.
Ik had BIOS geupdated, geluidsdrivers verwijderd, dan herinstalleerd, oudere versies getest, BFBC2 geherinstalleerd, Punkbuster geupdated.
Niets hielp.
Tot ik dan eens men ganse PC formatteerde en terug alles installeerde. Tot nu toe (= een half jaar) al geen probleem, maar weet nog altijd de exacte oorzaak niet.
Je vorig kaart was een 8800GTX zie ik. Feit is dat ik gebruik, dus mss was het een conflict tussen die specifieke kaart en een bepaald soort nvidia drivers...Baccy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:13:
[...]
Omdat het bij mij alleen voorkwam bij een nvidia kaart gaaf ik hun maar de schuld
We zullen het nooit weten, want het ging ook de ronde dat het lag aan de Realtek en Soundmax sound devices (welke toch in zeer veel mobo's van Asus en Gigabyte zitten) en een andere groep stak het op een brakke PB update.
Achja, maar nu on-topic terug zkr, bij ons werkt de game nu eindelijk zoals het hoort, en dat is wat telt.
Ik ben momenteel hooked aan Brink, maar speel ook zo nu en dan nog BC2.Jovas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:08:
[...]
Welke servers speel je dan Deloeks? Heb al tijden niet met jou gespeeld..
Zit dan vaak op SAS ATF of bad-bros servers. Hoe minder regels hoe beter.
Anoniem: 395810
zijn er nog mensen die op de PC spelen?
drop je name pls ziek van al die ego trippers waarmee ik meestal in een squad of team kom
drop je name pls ziek van al die ego trippers waarmee ik meestal in een squad of team kom
Ik nog regelmatig, voeg me maar toe (Rannzor)
Altijd leuk om een potje te knallen met mensen die WETEN wat ze doen...
Altijd leuk om een potje te knallen met mensen die WETEN wat ze doen...
DisasterKill kan er ook in
. Ik was net nog ff bezig. Moet nu weer werken. Speel meestal in het weekend en maandag.
Edit: oja en ik heb nog geen headset maar komt er wel aan.
Edit: oja en ik heb nog geen headset maar komt er wel aan.
[ Voor 20% gewijzigd door stoofpeer op 18-05-2011 16:35 ]
Ben nu ook weer regelmatig online te vinden en heb denk ik een beetje een noob vraag.
Hoe kan ik ingame van squad wisselen?
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Onder het gamen op enter rammen,(pc versie) en daar kan je wisselen.BarryKohne schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:48:
Ben nu ook weer regelmatig online te vinden en heb denk ik een beetje een noob vraag.![]()
Ik zit heel vaak op Last Action Hero, Old Men Gaming, Rhino Dudes en dat soort servers in Vanilla..
In Vietnam ook vaak Old Men Gaming CQ map rotation, en gewoon volle CQ(conquest) servers, ik ben niet zo'n rush speler..
In Vietnam ook vaak Old Men Gaming CQ map rotation, en gewoon volle CQ(conquest) servers, ik ben niet zo'n rush speler..
OldMenGaming was een van m'n favorieten, ik kan er echter niet meer spelen door de lag.
4netplayers.de
4netplayers.de

OldMenGaming had ik tot vorige maand ook altijd als eerste in overweging. Ineens was het afgelopen met die goede connectie
Dacht dat het aan mij lag.
ATF?!unfor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:17:
[...]
Ik ben momenteel hooked aan Brink, maar speel ook zo nu en dan nog BC2.
Zit dan vaak op SAS ATF of bad-bros servers. Hoe minder regels hoe beter.
Dat was echt de ergste ervaring ooit voor mij. Spawncampen, vehicle stealing, mortars op de spawn, niks werd aangepakt. Je was bij wijze van spreken al dood voor je spawnde...
Zo is er toch niks aan, protected zones zijn soms irritant, maar door deze server realiseerde ik me dat ze bittere noodzaak zijn om te beschermen tegen spawncampers.
Voor mij =11= of oldmengaming (of proconhosting)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Anoniem: 160457
OldmenGaming dat was toch eerst FunGaming, ofzoiets?unfor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:00:
OldMenGaming was een van m'n favorieten, ik kan er echter niet meer spelen door de lag.
4netplayers.de
Zal dadelijk eens checken, volgens mij had ik nergens last van..
IDD OMG is laggy geworden, erg jammer..

[ Voor 26% gewijzigd door Jovas op 19-05-2011 11:15 ]
Anoniem: 362006
Ik speel bijna dagelijks op OldMenGaming Panama Canal 24/7 Conquest. Sinds een week of twee is bij mij alle lag verdwenen. Daarvoor waren de eerste twee potjes nadat je joinde werkelijk verschrikkelijk. De rest van de potjes waren daarna overigens prima.Jovas schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:18:
Zal dadelijk eens checken, volgens mij had ik nergens last van..
Mochten jullie het toch eens eens willen proberen daar, voeg mij even toe als friend: Amoebassassin.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.