Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Rann schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:46:
Waarom dan de assault ? Voor de extra ammo ? :)

Zelf pak ik vaak de Recon class en doe precies hetzelfde, vooral met de motion mine erbij en shotgun is het ideaal ! Als ik ammo tekort heb, pak ik de kit even van een assault, drop de ammobox, en pak mijn eigen kit weer ;)
Dat kan ook, maar daar is niet altijd tijd voor ;) Ik ben liever niet van anderen afhankelijk als ik met enkel randoms speel. Heb vaak meegemaakt dat er zowel bij ons team als bij het andere team nauwelijks assault spelers rondlopen.

Je krijgt niet echt veel ammo als je met shotgun speelt, dus ik ben daarvoor liever niet afhankelijk van anderen. Bovendien zijn resupply punten altijd mooi meegenomen. Medpacks drop ik sowieso als ik medics kill (aangezien ze meestal wel een keer raak sprayen :9 ). Engineer is niet echt behoefte aan op Oasis als je C4 hebt en motion-sensors gebruik ik ook nauwelijks meer.

Vandaar dat assault voor mij op die map de ideale kit is :)

[ Voor 10% gewijzigd door Wizz15 op 03-05-2011 12:35 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:12

Vrijdag

De Zwarte

Hillie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:42:
[...]

Teams van tegenstanders met een stel van die campende snipers zijn wel grappig als het niet zulke goede spelers zijn. Even van opzij benaderen en weer een knife kill. Of een CG als ik die heb en lomp wil doen. :+
Pakje C4 op ze smijten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Vrijdag schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:34:
[...]
Ik mag ze altijd graag even aantikken met mijn heli ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Wizz15 op 03-05-2011 12:37 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:30
Wizz15 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:35:
[...]

Ik mag ze altijd graag even aantikken met mijn heli ;)
ik mag er altijd graag naar staan kijken als Wizz15 (rik) ze even aantikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:03
Ik wordt altijd aangetikt door AT4's als ik Vsmoke heb, getracerdart als ik V armor heb, en door een tank machine gun uit de lucht geschoten als ik V warhead heb. Het is niet eerlijk :p

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 16:33

ronalddus

Buffalo77

ronalddus schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:32:
Ik ben bezig met het maken van een bad company 2 montage.
Eerst heb ik veel getest wat nu eigenlijk de beste kwaliteit levert. Kijkend naar recorder, programma, plugins, render settings en codec programma's.

Nu denk ik dat ik het maximale gevonden heb, met fraps, after effects/sony vegas, reelsmart motion blur, avi render settings en comprimeren met megui en avisynth. (Correct me als jullie een betere manier weten)

Nu nog de gameplay:

Ik wil graag originele actie is mijn montage verwerken. Natuurlijk ook skill inbegrepen :P
Nu is de vraag aan jullie of jullie nog vernieuwende ideeen hebben, zodat ik ze kan proberen uit te voeren en later in mijn video te verwerken

Bedankt,
Ik quote even mezelf, omdat ik graag een reactie ontvang :*)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

walletje-w schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:21:
[...]

ik mag er altijd graag naar staan kijken als Wizz15 (rik) ze even aantikt :)
*zingend* k'zag een heli recons smeren oh het was een woooonder! :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119967

citruspers schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:27:
Ik wordt altijd aangetikt door AT4's als ik Vsmoke heb, getracerdart als ik V armor heb, en door een tank machine gun uit de lucht geschoten als ik V warhead heb. Het is niet eerlijk :p
Nooit zoals hieronder met een CG? :P @ 0.48 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Zijn er mensen die vaak softcore rush spelen op de PC.
Ik wordt een beetje moe van die mensen die de MCOMs niet proberen te slopen, maar op een afstandje zoveel mogelijk kills proberen te maken.

Add Buffalo77 (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:25
Ik ben bang dat ik een pech maand krijg ofzo... Alle direct impact explosives, (40, hand, cg at4) geven alleen een hitmarker. Krijg ik een granaat om me oren zonder dat ik ooit geraakt ben, ligt 10 meter van me vandaan en ik ga dood. Zonder dat die gozer explosive upgrade heeft !!! :S

Misschien moet ik maar wat meer run and gun gaan spelen, ben bang dat ik (doordat ik kut squads krijg) veel te veel op een plek blijf zitten ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Vrijdag schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:34:
[...]
Ja, ik moet nog even een stel C4 kills doen voor een medaille. Dank u voor de tip. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stoofpeer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:35:
Ik ben bang dat ik een pech maand krijg ofzo... Alle direct impact explosives, (40, hand, cg at4) geven alleen een hitmarker. Krijg ik een granaat om me oren zonder dat ik ooit geraakt ben, ligt 10 meter van me vandaan en ik ga dood. Zonder dat die gozer explosive upgrade heeft !!! :S

Misschien moet ik maar wat meer run and gun gaan spelen, ben bang dat ik (doordat ik kut squads krijg) veel te veel op een plek blijf zitten ... :(
speel hardcore! Dan werken granaten prima :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 08:56
had gister out of no where een crash, direct terug naar de desktop. Laatste tijd juist helemaal geen problemen en lekker veel kunnen spelen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 14:54
ronalddus schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:23:
Zijn er mensen die vaak softcore rush spelen
Niemand speelt softcore want dat bestaat niet :+ normal of hardcore :+

Is er ook een manier om mooie gameplay filmpjes op de ps3 te maken? Anders dan een camera op je beeldscherm richten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 21:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

snoos schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Niemand speelt softcore want dat bestaat niet :+ normal of hardcore :+

Is er ook een manier om mooie gameplay filmpjes op de ps3 te maken? Anders dan een camera op je beeldscherm richten 8)7
HD PVR of iets soortgelijks kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 04-05-2011 10:52 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hillie schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:47:
[...]

Ja, ik moet nog even een stel C4 kills doen voor een medaille. Dank u voor de tip. :)
Als je twee mannetjes ziet zitten, schiet er dan eentje neer en gooi er dan een C4 naast. Wacht even totdat ze op elkaar gespawned zijn en hatsaa, heb je ook nog een double kill te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119967

@ snoos

Jup, oa. Hauppauge HD PVR
Dat filmpje een paar posts boven je staat is ook met een HD PVR gemaakt (xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zo, dat ging lekker net :D Voor het eerste 2 keer een chopper neergehaald vanuit een tank, dat geeft toch een leuk gevoel. Verder ontzettend veel engineer, tracer dart op chopper en meteen een RPG erachteraan, dan gaat 't hard :D Geeft echt een leuk gevoel, die choppers opblazen ^^

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik wordt een beetje moe van die mensen die de MCOMs niet proberen te slopen, maar op een afstandje zoveel mogelijk kills proberen te maken.

Add Buffalo77 (PC)
Ik doe mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 08:10

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Anoniem: 338166 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 01:12:
[...]

Zodra ik hem morgen ergens heb gekocht.. Jep 8) Gaan we maar even kijken hoe het op de laptop gaat.
Kunnen jullie nog een eventuele server aanraden?
Ik speel het meeste Vietnam op de PC.
Ik heb eigenlijk geen vaste server.
Kies er dan meestal gewoon een uit, en als het me daar niet bevalt ga ik verder kijken.
Is er misschien ergens een Vietnam server waar veel GOT-ters spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 29-04 15:07
Anoniem: 119967 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:08:
@ snoos

Jup, oa. Hauppauge HD PVR
Dat filmpje een paar posts boven je staat is ook met een HD PVR gemaakt (xbox 360)
is dat een app die je kan downloaden op je PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332324

Haha nee de Hauppauge HD PVR is geen app, (tenzij app. voor apparaat staat uiteraard ;) )

Het is een externe tv kaart met videoingang zodat je direct kan opnemen van je playstation/xbox, zie pricewatch: Hauppauge HD PVR

Maar ik ga ook even weer een rondje knallen! Mochten er geïnteresseerden zijn, je mag me toevoegen: Gunter Ludolf (PC) (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Vrijdag schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:58:
Als je twee mannetjes ziet zitten, schiet er dan eentje neer en gooi er dan een C4 naast. Wacht even totdat ze op elkaar gespawned zijn en hatsaa, heb je ook nog een double kill te pakken :)
Totdat een van de twee een headset heeft en de ander waarschuwt. :)

Op Panama Canal (toch?) mik ik ook geregeld een zooi mijnen neer als ik ze heb. Best geinig, want je houdt je team er aardig vrij van tanks mee als je ze strategisch neermikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 18-05 00:26
Ik zit er aan te denken om deze te kopen voor een schamele 15 euro, maar ik vraag me af of hij een beetje draait op mijn macbook pro 15 inch 2011 instapmodel, specs zijn quad core i7. 2.0 ghz 4 gigh ram en een 6490m. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
joshje schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:14:
[...]

is dat een app die je kan downloaden op je PS3?
offtopic:
Nee het is een ding zo duur dat je bijna een tweede ps3 kan kopen :+

pricewatch: Pinnacle DAZZLE DVD Recorder schijnt ook te kunnen.
Vind het alleen alsnog een te duur geintje :P

of met easycap
YouTube: How to Record PS3, Xbox 360 or Wii
Minder goede kwaliteit maar voor 12 euro ben je klaar. via ebay wel te vinden.
Misschien neem ik die wel eens. + een splitter zodat je kan recorden en gamen tegelijk
Anoniem: 316512 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:25:
[...]
Natuurlijk kan je als sniper redelijk offensief spelen maar dat ligt ten eerste aan je wapen, en ten tweede aan je niveau. En sowieso ben je in het nadeel tegenover iemand met closecombat wapen, als je zelf ook closecombat bent.
Hoezo ben je sowieso in het nadeel ? shotgun vs shotgun is gelijk. In mijn ogen ben je zelfs in het voordeel omdat je motion mines hebt waarmee je die enemy een stap voor kan zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door snoos op 05-05-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

swoutr schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:59:
Ik zit er aan te denken om deze te kopen voor een schamele 15 euro, maar ik vraag me af of hij een beetje draait op mijn macbook pro 15 inch 2011 instapmodel, specs zijn quad core i7. 2.0 ghz 4 gigh ram en een 6490m. Iemand enig idee?
Lijkt mij wel, CPU en Ram is dik in orde, ken de GPU verder niet maar lijkt me ook ruim voldoende. Zolang je maar geen DX11 op 2560x1600 wil ofzow:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

snoos schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:23:
[...]

offtopic:
Nee het is een ding zo duur dat je bijna een tweede ps3 kan kopen :+

pricewatch: Pinnacle DAZZLE DVD Recorder schijnt ook te kunnen.
Vind het alleen alsnog een te duur geintje :P

of met easycap
YouTube: How to Record PS3, Xbox 360 or Wii
Minder goede kwaliteit maar voor 12 euro ben je klaar. via ebay wel te vinden.
Misschien neem ik die wel eens. + een splitter zodat je kan recorden en gamen tegelijk

[...]

Hoezo ben je sowieso in het nadeel ? shotgun vs shotgun is gelijk. In mijn ogen ben je zelfs in het voordeel omdat je motion mines hebt waarmee je die enemy een stap voor kan zijn.
Ik had het natuurlijk over sniper rifles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 13:46
swoutr schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:59:
Op medium zou het lukken met een al niet te hoge resolutie (1280x800). Misschien dat je nog wat hoger kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Paar geinige fail clips :P (als je ff niks te doen hebt)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58

Add Buffalo77 (PC)
De DRL server gaat de komende tijd ook weer op Rush. Conquest is een beetje voorbij :).

Ik denk dat we voornamelijk op Harvest Day, Oasis, Arica Harbor gaan. Iemand nog meer populaire Rush suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
StealthyPeanut schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:08:
[...]

De DRL server gaat de komende tijd ook weer op Rush. Conquest is een beetje voorbij :).

Ik denk dat we voornamelijk op Harvest Day, Oasis, Arica Harbor gaan. Iemand nog meer populaire Rush suggesties?
Ik vind de infantrie levels wel erg gaaf, zeker als het met heel veel man is.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Zo, mijn eyecandy upgrade is compleet.

Old:

9800GT + 1280x1024 screen, alles op low, dx9

New

HD6950 2 GB, OC'd naar 900 mhz core + 9800GT voor de physX
u2711 2560x1440, ips paneel, 27 inch

Vooral de extra physx kaart maakte veel uit, zonder dat ding (en dus met de physics over de CPU) haalde ik maar 18 FPS, met haal ik nu 70 als ik rondloop. (en dat is op een Q6600 @ 3.6 GHZ).

Mochten mensen dus erg hoge CPU belasting hebben met hun ATI kaart, wellicht is het een optie om een goedkoop nvidia kaartje (9xxx series) te halen voor de physics :)

EDIT: na wat verder benchmarken zag ik ineens geen verschil meer in BFBC2 met of zonder PhysX, en warempel, het spel heeft inderdaad geen PhysX ondersteuning.

Nou is wel de vraag waarom mijn spel ineens soepeler loopt :p

[ Voor 33% gewijzigd door citruspers op 05-05-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
Waar ik eerst om de 20 minuten freeze's kreeg heb ik nu na een nieuw mainboard en install nergens meer last van! Eindelijk kan ik weer fatsoenlijk spelen. :)

Gisteren rond gaan lopen als recon met thompson in vietnam, beetje tanks uitschakelen met c4 en mortarstrike's. Liep in een potje om langs de bosjes, gooi een boel c4 op de zeikant van een tank en ren weg. Ik draai om want ik wil natuurlijk wel zien hoe hij ontploft gaat er nog een tank naast staan. \o/ Mijn eerste dubble tank kill. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BatmanHorizon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:52:
Paar geinige fail clips :P (als je ff niks te doen hebt)
[video]
Haha:P

Maar waarom is de aim van iedereen zo traag daar? Heb dat geluk nooit gehad, anders had ik mijn road kills wel wat eerder gehad:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

StealthyPeanut schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:08:
[...]

Goede maps, port valdez vind ik persoonlijk ook nog steeds leuk.
Isla Innocents en valpariaso ook, maar die worden als te veel gespeeld op rush denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Erpeet schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:44:
[...]

Ik speel het meeste Vietnam op de PC.
Ik heb eigenlijk geen vaste server.
Kies er dan meestal gewoon een uit, en als het me daar niet bevalt ga ik verder kijken.
Is er misschien ergens een Vietnam server waar veel GOT-ters spelen?
Ik kies meestal een volle 32 slot Conquest server uit in de avond/nacht. Dat zijn er niet zoveel aangezien mijn filter op Europe staat, en meestal op dat uur zijn er tussen de 30 en 50 servers in mijn browser..

Maar ik speel het nog graag, vooral Hastings er erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
citruspers schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:37:

Old:

New

Vooral de extra physx kaart maakte veel uit, zonder dat ding (en dus met de physics over de CPU) haalde ik maar 18 FPS, met haal ik nu 70 als ik rondloop. (en dat is op een Q6600 @ 3.6 GHZ).

Mochten mensen dus erg hoge CPU belasting hebben met hun ATI kaart, wellicht is het een optie om een goedkoop nvidia kaartje (9xxx series) te halen voor de physics :)
Leuk verhaal, maar bc2 ondersteund helemaal geen physx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

dnbrainwash schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:44:
Waar ik eerst om de 20 minuten freeze's kreeg heb ik nu na een nieuw mainboard en install nergens meer last van! Eindelijk kan ik weer fatsoenlijk spelen.
Je zou gaan denken dat Dice expres bugs inbouwt om de verkoop van nieuwe hardware te stimuleren :+
Soort van aftersales ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed, volgens mij worden er uberhaupt weinig physics gebruikt in BFBC2, alles valt door elkaar heen als een malle. Laat staan dat Physx ondersteund wordt. Ze zouden op z'n minst fatsoenlijke coalision detection mogen toepassen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 05-05-2011 15:47 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:45:
Indeed, volgens mij worden er uberhaupt weinig physics gebruikt in BFBC2, alles valt door elkaar heen als een malle. Laat staan dat Physx ondersteund wordt. Ze zouden op z'n minst fatsoenlijke coalision detection mogen toepassen.
De game moest ook op de 360 en PS3 speelbaar zijn he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 31-05 13:31
Anoniem: 160457 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:16:
[...]
De game moest ook op de 360 en PS3 speelbaar zijn he :)
:F

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is je probleem? Is toch gewoon de waarheid, door DICE aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 13:52
citruspers schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:37:

Old:

New

Volgens mij was er dan toch echt iets mis met de 9800 GT want die zou het spel gewoon moeten kunnen draaien.

En verder, leuk verhaal inderdaad maar BFBC2 en de hele Frostbite Engine maakt geen noppes zero nul gebruik van PhysX dus door die 'extra physx kaart' komt het al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 160457 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Nee, dat is een excuus door DICE aangegeven. Ze hadden prima apart de physics in Bad Company 2 kunnen programmeren maar dat zou gewoon teveel tijd en geld kosten terwijl het ze weinig zou opleveren, daarom hebben ze het niet gedaan. Bovendien vraag ik me af in hoeverre je zoiets in een multiplayer spel zou kunnen programmeren zonder dat je oneerlijke gameplay krijgt vanwege specificatie verschil, maar daar moet vast wel een mogelijkheid voor zijn, gewoon een afweging tussen de aantal vormen van physics en scripted events.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb mijn post geedit, het spel gebruikt idd geen physX. Nu nog even uitzoeken waarom mijn game dan wel sneller loopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 31-05 13:31
Anoniem: 160457 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:32:
[...]
Ik kreeg sterk het gevoel dat de "PC vs console war "weer een nieuw leven ingeblazen kreeg.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackal131 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:07:
[...]

Ik kreeg sterk het gevoel dat de "PC vs console war "weer een nieuw leven ingeblazen kreeg.
Nee hoor, DICE heeft zelf aangegeven in een BF3 interview, dat BC2 het maximale ongeveer van de huidige consoles vergt. Dingen zoals Physx toevoegen leek me dan niet echt gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Frostbite heeft van zichzelf al physics, alleen niet specifiek de Nvidia PhysX. Hoewel physX een heel leuk systeem is, draait het alleen lekker op een nvidia kaart. De PhysX code die op de CPU draait is totaal niet geoptimaliseerd (waarschijnlijk om GPU physics in een beter daglicht te laten staan).

Hierover zijn verschillende artikelen te vinden op het internet.

Dat Dice dus niet voor physx gekozen heeft verbaast me achteraf gezien niet (al was ik eerst onder de indruk dat ze het wel gebruikten). De xbox heeft 3 cores op een behoorlijk verouderde architectuur, en als ik zo naar de load van mijn core2quad generatie processor, gaat de xbox dat waarschijnlijk niet trekken.

Reserveer maar vast 1 core voor de AI in de singleplayer ;)

[ Voor 34% gewijzigd door citruspers op 05-05-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Triest trouwens dat DICE zelf niet de Rush / Conquest / SQDM / DM mix heeft toegestaan bij de maplijsten.

Ik kan het wel via BC2CC doen, maar dan moet alle mappen weer opnieuw in volgorde zetten, elke keer als ik de server herstart (elke dag). Dat is redelijk onbegonnen werk.

Nu staat Oasis, Arica, Harvest, Port Valdez als Rush. Toch wel weer redelijk wat volk in de avond. Je merkt goed dat het zomer is en als er voetbal op tv is. Een stuk rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Leuk dat jullie Rush doen, ik was Conquest een beetje zat. Snel weer even spelen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik vind conquest juist wel grappig, een beetje meer van de lange adem en bijpassende teamplay/strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Vandaag paar heerlijke potjes gehad met goede teamplay! Speelde een keertje assault en mijn squad bestond ook echt uit een medic en engineer en 2x assault, werkte perfect op conquest. Zelfs voor het eerst bovenaan geeindigd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Aangezien ik naar de PC ga overstappen en graag BFBC2 zou willen spelen op PC vroeg ik me af of je eigenlijk een retail versie kan kopen van BFBC2 en dan de code kan intikken in steam waarna ik het spel kan installeren?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34

The Zep Man

🏴‍☠️

DanielWW2 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:35:
Aangezien ik naar de PC ga overstappen en graag BFBC2 zou willen spelen op PC vroeg ik me af of je eigenlijk een retail versie kan kopen van BFBC2 en dan de code kan intikken in steam waarna ik het spel kan installeren?
Nee, dat kan niet. Er zijn twee versies: retail/EA Downloader (onderling uitwisselbaar) en de versie die je op Steam kan kopen. De retail key kan je niet registreren op Steam, maar wel kan je daarmee het spel downloaden via EA Downloader, om zo niet de DVD de gebruiken.

Vietnam moet je ook kopen bij het bijbehorende distributieplatform van het originele spel dat je hebt: EA voor de retailversie/EA Downloaderversie, Steam voor de Steamversie.

Beide versies kunnen overigens gewoon met dezelfde servers verbinden.

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 07-05-2011 23:42 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zou even wachten met aanschaffen, op Steam is de EA week bezig en er is nog geen Battlefield Day geweest, dikke kans dat die morgen nog is. Misschien kun je wel een leuke korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gisteren eens wat squad DM gespeeld, oa op een HC server, en daar mijn tweede of derde overduidelijke aimbotter tegen gekomen (wat best weinig is gezien dat ik toch al flink wat heb gespeeld). Zelf had ik er eerst weinig van gemerkt aangezien hij in mijn squad zat, maar toen erover geklaagd werd keek ik eens naar de score die onmogelijk was, en even gevolgd en die was leuk aan het aimbotten.

Er was geen admin online, maar wel het voordeel van HC, ben hem gewoon gaan TK'en continue, en al snel gevolgd door mijn squad genoten (die perongeluk mij ook twee keer neerschoten). Toen is hij naar een ander squad geswitched, en was het ook wel duidelijk dat hij aan het aimbotten was gezien dat ik nu vijand was. Die toen opgeroepen om hem neer te schieten, en één van zijn squad genoten switchde onmiddelijk naar een ander squad, dus ik naar zijn nieuwe geswitched, en hem weer in de rug gaan schieten. (gelukkig geen TK limiet :P ).

Toen ging hij nog even proberen om mij dan ook te TK'en, maar had hem ermaar op gewezen dat het onwaarschijnlijk was dat zijn aimbot tegen friendlies zou werken, dus dat hij geen kans had tegen mij, toen ging hij er toch maar vandoor 8)

Verrassend genoeg daarna nog eerste geworden van de server ondanks mijn minimaal 1000 strafpunten vanwege TK'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Ik had gister een recon class met shotgun, zag ik net iemand in een raampje zitten heul ver weg, schiet ik met de shotgun en maak een een headshot. Hoe kan ik in vredesnaam een headshot schieten heul ver weg met een focking shotgun :') ___!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
EA Servers down, or is it me?

Op twitter staat niets iig.

And up she is..

[ Voor 38% gewijzigd door PeterSelie op 08-05-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

hardware.tom schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:42:
Ik had gister een recon class met shotgun, zag ik net iemand in een raampje zitten heul ver weg, schiet ik met de shotgun en maak een een headshot. Hoe kan ik in vredesnaam een headshot schieten heul ver weg met een focking shotgun :') ___!!
Ja, de NS2000 (zoiets) is echt niet normaal soms. Als je het kruisje precies op iemand hoofd houd, is het gewoon een headshot, zelfs op afstanden waarop een sniper rifle al bulletdrop krijgt....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375259

hardware.tom schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:42:
Je moet al die shotguns is proberen, met de meeste kan je gewoon ''snipen''. Is gewoon niet grappig meer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 10:57
Vooral met die 12g slugs ja... Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
BC2 voor 13 euro op Steam op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Preau schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 23:43:
[...]

Ik zou even wachten met aanschaffen, op Steam is de EA week bezig en er is nog geen Battlefield Day geweest, dikke kans dat die morgen nog is. Misschien kun je wel een leuke korting krijgen.
Tweaker met de glazen bol. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
DanielWW2 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:03:
[...]

Tweaker met de glazen bol. _/-\o_
Of met gezond verstand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat ook. ;)
Ik heb meteen maar BF2 gekocht. Z'n klassieker kan je niet laten liggen voor €5.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
Als die MoH nou de limited edition was.... dan had ik hem waarschijnlijk gekocht voor de beta key van BF3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nukidin247 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:20:
Als die MoH nou de limited edition was.... dan had ik hem waarschijnlijk gekocht voor de beta key van BF3 :D
Ik heb die voor de XBOX gekocht en ik kan je zeggen dat dat de grootste geldverspilling ooit was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Mensen battle field day is here ! 66 % korting badcompany 2. dus nu nog maar 13,60 + alle toebehoren ook 50 % korting

BF2 even 2 keer gekocht. Leuk om samen met vriendin te doen:)
Rot punkbuster kickt alleen heletijd mijn laptop. hij herkent de driver niet :( die driver heb ik juist nodig om videokaarten te swicthen. Altijd al een hekel gehad aan punkbuster

[ Voor 66% gewijzigd door snoos op 09-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Nieuwe update BF voor 360 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
;( snik, kan al weken niet spelen omdat het verdraaide PSN er nog steeds uit ligt. :'(

Afbeeldingslocatie: http://ecomodder.com/forum/member-piwoslaw-albums-smileys-picture2658-whhaaaa-baby-cry-whhaaaa-smiley-emoticon-000822-large.gif

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb hem nu ook via steam binnen, deel 1 op de xbox gespeeld. Was daar altijd wel vrij goed in, vooral tanks konden me bekoren.

Maar het meest opvallende verschil vind ik de framerate je merkt gewoon dat de huidige generatie console's het of niet aankan(360) of zodanig vervelend voor te programeren valt dat ze er niet veel uit kunnen halen(ps3). Bij mn PC'tje is de framerate en ook de soepelheid(ik ergerde me kapot op de ps3) een stuk maar dan ook stuk hoger. Dit is niet om op te scheppen over mn pc, want mn grafische kaart is ronduit slecht(GT 440, google benchmarks en lol).
Ik vond het alleen wel echt opmerkelijk om te zien dat huidige generatie consoles zo veel moeite met deze titel hebben(vast ook zat PC's) maar als je een goeie pc hebt draait het spel echt veel soepeler dan console(ik ergerde zoals aangehaald aan de langzame en "sluggish" response op consoles).

Overigens is mn tag Postius. ik heb ook een headset dus als er een beetje gamerts hier zijn add me even. Het BF2 gevoel komt helemaal terug.(totdat donderdagnacht brink uitkomt ;) ).
Oh en ik weet dat het voor battlefield veteranen heilig schennis is maar ik vind rush echt leuker dan conquest....erg he?

@hieronder niet opmerkelijk, maar meer van: we zijn nu wel echt op het moment gekomen dat "next-gen" alweer old gen begint te worden. Er valt uit de ps3 denk ik zelf nog veel meer te persen dan de xbox. Mischien niet opmerkelijk idd, en pc's zijn krachtiger maar je moet niet vergeten dat voor een pc nog niet half zo goed geoptimaliseerd kan worden als voor consoles. Als dat mogelijk was, zou PC gaming echt nog 10x zo gaaf zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Postius op 10-05-2011 20:07 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Hoezo is dat opmerkelijk dan?
Consoles hebben nu eenmaal nog niet half de specs van een redelijke pc tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:31
snoos schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:45:
...
BF2 even 2 keer gekocht. Leuk om samen met vriendin te doen:)
..
Doe mij ook zo'n vriendin :9~ Nou ja of niet kan ook O-)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zodra PlayStation Notwork weer online is, zal mijn eerste online potje weer BF: BC2 zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Morpheusk schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:06:
[...]

Doe mij ook zo'n vriendin :9~ Nou ja of niet kan ook O-)
Helaas copy paste geprobeert maar werkte niet :+

Ik herinner mij Bf2 heel anders. Ik schiet echt compleet niks raak :+ wat een gaar richt systeem.
Als PSN weer online is inderdaad meteen naar BC2. Lekker dingen opblazen en raak schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mijn gameboard kwam vandaag binnen en ik ben maar eens aan BFBC2 SP gegaan.
Eerste indruk: Mooi :o
Tweede indruk: eindelijk geen 30 frames cap meer maar tussen de 75 en 65 frames. _/-\o_
Derde indruk: Ik ben echt waardeloos met een keyboard. :F

Ik begin het langzaam te leren maar het was behoorlijk slecht.
Kijken of ik morgen online durf te komen.
Zo ja dan kies ik waarschijnlijk een van de servers in de TS uit, bij voorbaat exusses als je bij mij in het team komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Weer is een paar potjes vietnam gespeeld.
Ik had de hele tijd een goed team. Dan is het best leuk om te spelen :P

Hier een voorbeeld van de choppers die ik in vietnam niet helemaal balanced vind. Als de tegenstander een tank heeft ben je gewoon de sjaak, want je hitbox is 2x groter dan het apparaat zelf.

Zonder tank krijg je dit xD

Afbeeldingslocatie: http://i657.photobucket.com/albums/uu295/ronalddus1991/BFBC2Game2011-05-0916-50-48-66-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i657.photobucket.com/albums/uu295/ronalddus1991/BFBC2Game2011-05-0916-50-45-45.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ronalddus op 11-05-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronalddus schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:02:

Hier een voorbeeld van de choppers die ik in vietnam niet helemaal balanced vind. Als de tegenstander een tank heeft ben je gewoon de sjaak, want je hitbox is 2x groter dan het apparaat zelf.

[afbeelding]
Maar tanks kan je toch makkelijk kapotmaken? Ik vind het iig makkelijker dan in BF2 en Desert Combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Mijn ervaring is dat met een goede tankbestuurder dat hij maar 2-3 gemiddeld hoeft te schieten om je uit de lucht te halen. Ik heb nog niet heel veel vietnam gespeeld dus misschien vind ik er nog iets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 23:33
ronalddus schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:07:
Mijn ervaring is dat met een goede tankbestuurder dat hij maar 2-3 gemiddeld hoeft te schieten om je uit de lucht te halen. Ik heb nog niet heel veel vietnam gespeeld dus misschien vind ik er nog iets op
Enige is grote afstand houden, zodat je gewoon makkelijk die shells kan ontwijken. Of bijv. bij Operation Hastings de hele tijd net onder de brug duiken als een tank schiet, weer omhoog komen als ie aan het herladen is en helemaal kapot schieten. :P

Je kan ook oefenen met je heli om de hele tijd nét buiten het bereik van de tank te blijven. je kan dan om de tank heen cirkelen, maar een beetje goede tank bestuurder rijdt dan even schuin een heuveltje op zodat je weer binnen z'n verticale range zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Rogier.V op 11-05-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
ronalddus schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:02:

[afbeelding]

[afbeelding]
No offence maar de score's zien eruit of je ze flink hebt ge base raped. :P
Dat is bij vietnam wel vaker heb ik het idee, OF je verliest echt hard en je wordt ge base raped OF je wint te hard. Beetje jammer imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 13:34
dnbrainwash schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:26:
[...]

Dat is bij vietnam wel vaker heb ik het idee, OF je verliest echt hard en je wordt ge base raped OF je wint te hard. Beetje jammer imo.
Ik had dat vermoeden ook al inderdaad, kijk even naar de K/D ratio van het andere team zegt al een hoop. Maar toch moet je dan wel behoorlijk scherp zijn wil je al die rpg's ontwijken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zoek mensen voor een squad voor op de PC. Ik heb zelf een headset, de teamplay in pubs varieert nogal(heb een paar goede servers). Maar het leukst is als je gewoon keihard loopt te raggen in 4 man squads(onbeperkt sprinten is vrij episch, je kan zo hard door die levels).

Dus voeg me toe in je vriendenlijstje, nicknam is zoals altijd postius. Of je goed bent of niet maakt me niet echt uit, als je maar snapt welke rol je hebt en dat met zijn 4en 1 kant op kijken niet handig is etc.

Zonder voice chat spelen is prima voor mij maar mocht je het leuk vinden dan kan het :)

@hieronder ben nu online btw.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 12-05-2011 16:21 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:42:
Ik zoek mensen voor een squad voor op de PC. Ik heb zelf een headset, de teamplay in pubs varieert nogal(heb een paar goede servers). Maar het leukst is als je gewoon keihard loopt te raggen in 4 man squads(onbeperkt sprinten is vrij episch, je kan zo hard door die levels).

Dus voeg me toe in je vriendenlijstje, nicknam is zoals altijd postius. Of je goed bent of niet maakt me niet echt uit, als je maar snapt welke rol je hebt en dat met zijn 4en 1 kant op kijken niet handig is etc.
Hey, ik speel liever niet met voicechat, maar lijkt me wel leuk om een keer met je te gamen. Zelf houd ik ook erg van aanvallend spelen, liefst als assault. Ik zal je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik speel iedere dag nog steeds minimaal een half uurtje (pc) bijna altijd assault en anders medic.
voeg maar toe Flokz.. zit tegenwoordig ook vaak Vietnam. oh en alleen HC

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

dnbrainwash schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:26:
[...]

Ja zoiets :P
We waren attacker, dus die stations werden aan de lopende band destroyed en die heli bleef er gewoon boven vliegen en ik belaagde alles wat daar onder liep. Echt spawnkillen was het ook weet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 20:16
Postius schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:42:

Zonder voice chat spelen is prima voor mij maar mocht je het leuk vinden dan kan het :)

@hieronder ben nu online btw.
Wat speel je? CQ of Rush en HCof vanilla?

Zelf speel ik namelijk alleen Conquest en nooit HC. Ben altijd op zoek naar goede teamplay!
Zit regelmatig op DRL server (zie eerder in de topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Grr, ik word deze middag elke keer gekicked nadat ik op de helft van de game zit of gewoon direct.
Punkbuster 2 min. 9005 losing key packets.

Ik heb het ook in het problemen topic gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Daar had PB een tijdje geleden ook al last van, dikke kans dat het probleem niet bij jou ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
Mij lukt het totaal niet om de Stationare Gun pin te halen (5 kills)... Iemand tips mbt map en locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:27:
Mij lukt het totaal niet om de Stationare Gun pin te halen (5 kills)... Iemand tips mbt map en locatie?
Als je er moeite meer hebt kan je een server kiezen waar de tickets hoger dan normaal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Rush maps lenen zich over het algemeen beter voor stationaire wapens, igg Atacama desert op rush kan je flink wat kills halen met alles wat daar staat.(als je verdedigt)

[ Voor 5% gewijzigd door Mejust op 14-05-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik heb die pin ook met Rush gehaald op Valparaiso. Als verdediger bij de eerste set Mcoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Als defender bij laguna presa. Bij het 3 paar mcoms staat er 1 achter A.
Je kan veel mensen afschieten die naar bom B toe lopen.

Port Valdez als defender. Meteen bij het begin. Je moet een beetje geluk hebben dat de tank je er niet achter vandaan schiet, maar anders kan je flink wat snipers afschieten.

Bij Nelson bay als defender. 2e paar mcoms, links van B. Je kan door het hele bos op gespotte vijanden raggen. Werkte heel goed bij mij. Al 3x daar die pin gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:27:
Cold War, en dan de heavy machine gun die vlakbij de truck staat (bestuurbare).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:25
Zo dat waren een paar echte baggerpotjes ..... Eerst had ik een instelling aangevinkt waardoor mijn cursor heel veel "lag" had. Daardoor kon ik echt niet mikken en daarna had ik zelf een grote faal aim...

Kan echt weer goed merken dat ik er een paar weken niks meer mee heb gedaan... Tresulteerde, how obvious, in een ragequit :(

Edit: Tis weer zon dag dat alles wat ik doe faalt ... :( Ik begin nergens meer aan dit weekend.

[ Voor 12% gewijzigd door stoofpeer op 14-05-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:18
stoofpeer schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:05:
Zo dat waren een paar echte baggerpotjes ..... Eerst had ik een instelling aangevinkt waardoor mijn cursor heel veel "lag" had. Daardoor kon ik echt niet mikken en daarna had ik zelf een grote faal aim...

Kan echt weer goed merken dat ik er een paar weken niks meer mee heb gedaan... Tresulteerde, how obvious, in een ragequit :(

Edit: Tis weer zon dag dat alles wat ik doe faalt ... :( Ik begin nergens meer aan dit weekend.
Het hoeft niet aan jouw te liggen, de afgelopen dagen komen er veel meldingen van geen hitreg en lag, ook schijnt er een probleem met PB zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NLsandman schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:17:
[...]

Het hoeft niet aan jouw te liggen, de afgelopen dagen komen er veel meldingen van geen hitreg en lag, ook schijnt er een probleem met PB zijn.
Dat kan ik geloven. Ik zat laatst in een server waarbij iedereen een ping van boven de 100 had. Een paar hadden zelfs boven de 200. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Dat ligt aan de ping weergave, die is anders dan bij de meeste games. 100 of 200 hoeft niet persé hoog te zijn in BFBC2. Pings in de serverbrowser zijn wel 'normaal'.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.