psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
inderdaad bij elke discussie zitten jullie weer de consoles af te kraken.Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:24:
Laten we nou maar niet de zeer zwakke netwerk opzet met een single point of failure van de consoles afkraken
Daarvoor is dit topic natuurlijk niet bedoeld.
Haal die bekraste grammofoonplaat er maar eens af en zet er maar eens een nieuwe op. Jullie blijven elke keer maar hangen.
Accepteer maar gewoon het feit dat sommige het wel leuk vinden om op de console te spelen ook al vinden jullie het een onding.
die heli kapers kan je btw zo afmaken. dat ding moet toch eerst nog opstijgen. binnen die tijd heb ik allang mijn raket afgeschoten.
Ik heb ook wel vaker in de top 3 gestaan, ook al zat ik alleen onze base te beschermen.
Verwijderd
Dus? Is je dag nu weer volmaaktVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:02:
Heeft misschien met het feit te maken dat we hier op Tweakers.net hangen, waar de roots van de PC afkomt:P
@ onder

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 30-04-2011 16:17 ]
Verwijderd
Jij gamed duidelijk op speelgoed, aan je reactie op te maken.BatmanHorizon schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:11:
[...]
Dus? Is je dag nu weer volmaaktWel jammer dat het steeds dezelfde personen zijn. Mag wat mij betreft in de topicwaarschuwing. Keert bijna wekelijks terug dit
Jep wij gamen op speelgoed. De ps3 en xbox zijn namelijk in alle bekende speelgoed winkels verkrijgbaar.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:12:
[...]
Jij gamed duidelijk op speelgoed, aan je reactie op te maken.
Ik hoop dat we een mooie compensatie krijgen. bijvoorbeeld 70 % korting coupon of dergelijk. Ga ik eens vietnam kopen
Compensatie voor het down zijn van PSN? Het is een gratis dienst van Sony, zal Sony daar wel compensatie voor geven?snoos schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:19:
Ik hoop dat we een mooie compensatie krijgen. bijvoorbeeld 70 % korting coupon of dergelijk. Ga ik eens vietnam kopen
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 30-04-2011 16:28 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://blog.eu.playstatio...-qriocity-services-faq-2/Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:28:
[...]
Compensatie voor het down zijn van PSN? Het is een gratis dienst van Sony, zal Sony daar wel compensatie voor geven?
Ze hebben aangegeven van wel.Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:28:
[...]
Compensatie voor het down zijn van PSN? Het is een gratis dienst van Sony, zal Sony daar wel compensatie voor geven?
En waarom eerste stukje weg? Games zijn idd min of meer digitale speelgoed, verkrijgbaar in speelgoedwinkels
edit: too late
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 30-04-2011 16:33 ]
Maar het zou wel erg netjes zijn als ze dan een compensatie geven ja! Vietnam kopen is dan zonde van je compensatie, maar iets anders leuks kopen is wel leuk
Portal 2 staat mij ook al aan. Maar die is ook voor 30 euro te krijgenTsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:32:
Dacht laat ik nou niet die discussie nog verder aanwaaien, ook al is het een grapje
Maar het zou wel erg netjes zijn als ze dan een compensatie geven ja! Vietnam kopen is dan zonde van je compensatie, maar iets anders leuks kopen is wel leuk
True, maar Vietnam vin dik echt een ruk spel, vandaarsnoos schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:34:
[...]
Portal 2 staat mij ook al aan. Maar die is ook voor 30 euro te krijgendus als de compensatie het niet goedkoper maakt dan is het zonde van de compensatie
snoos schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:34:
[...]
Portal 2 staat mij ook al aan. Maar die is ook voor 30 euro te krijgendus als de compensatie het niet goedkoper maakt dan is het zonde van de compensatie
Portal 2 is sowieso een betere aankoop gok ik
Hier kan ik me wel in vindenTsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:35:
True, maar Vietnam vin dik echt een ruk spel, vandaar
[ Voor 17% gewijzigd door Wizz15 op 30-04-2011 16:37 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Ik hoor er goede en slechte verhalen over.Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:35:
[...]
Jammer dat er geen demo van is. Zoals 1943 daar kan je eerst een uur spelen om te kijken of het wat is.
[ Voor 34% gewijzigd door KngfCnns op 30-04-2011 16:41 ]
Dat is wel waardevolle informatieBatmanHorizon schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:37:
Bovendien zijn de servers volgens mij de laatste tijd minder vol in Vietnam.
als je portal 2 in de psn store koopt krijg je dan wel die code voor de pc ?
En kan een portal 2 ps3 eigenaar zeggen of het ook gewoon local split screen kan? is mij niet echt duidelijk:P
[ Voor 26% gewijzigd door snoos op 30-04-2011 16:50 ]
3-4 weekjes geleden voor laatst opgestart, begon in servers met telkens 5 tegen 5. Hastings is de enigste map met volle servers, andere maps lopen best vaak leeg daarna...snoos schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:40:
[...]
Dat is wel waardevolle informatieheb je wel direct een server als je op join klikt ?
[small]als je portal 2 in de psn store koopt krijg je dan wel die code voor de pc ?[/small]
Al vanaf het begin aan het spelen en tot op heden nooit last van gehad, het vreemde is dat mijn maat waar ik altijd mee speel op precies hetzelfde moment een connection lost krijg.
Het maakt ook niet uit welke server ik kies, het treed overal op, erg vervelend als het net zo lekker gaat en je weer helemaal opnieuw kan beginnen.
Komt soms wel 3 a 4 keer per speelsessie voor, ondervinden anderen hier ook problemen van?
ggo
Verbaast me eerlijk gezegd ook niet echtBatmanHorizon schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:43:
3-4 weekjes geleden voor laatst opgestart, begon in servers met telkens 5 tegen 5. Hastings is de enigste map met volle servers, andere maps lopen best vaak leeg daarna...
@snoos: Als je dezelfde 'kwaliteit' qua maps verwacht in Vietnam als in BC2, dan zul je bedrogen uitkomen. Als je daar dus veel waarde aan hecht dan denk ik dat je je tegoed beter ergens anders kunt besteden. Ik moet toegeven: ik heb leuke potjes gehad op Vietnam
Veel PS3 spelers in dit topic ineens
[ Voor 27% gewijzigd door Wizz15 op 30-04-2011 16:59 ]
Helemaal mee eens. De reden dat BC2 na ruim een jaar nog heel leuk is en Vietnam was dat in mijn geval maar een maand of twee. (was daarom nog wel het geld waard op zich)Wizz15 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:52:
[...]
Verbaast me eerlijk gezegd ook niet echtDat is de enige map met 4 vlaggen en weinig chokepoints, de rest is 3 vlaggen en vol met bottlenecks/chokepoints. Als je met je squad op die chokepoints gaat zitten, komt er niets meer doorheen (als de teams niet aan elkaar gewaagd zijn). Dat wordt op een gegeven moment best saai
@snoos: Als je dezelfde 'kwaliteit' qua maps verwacht in Vietnam als in BC2, dan zul je bedrogen uitkomen. Als je daar dus veel waarde aan hecht dan denk ik dat je je tegoed beter ergens anders kunt besteden. Ik moet toegeven: ik heb leuke potjes gehad op VietnamHet is alleen zo jammer dat ze steeds weer op dezelfde manier verlopen, er zit veel minder variatie in vergeleken met BC2 zelf naar mijn mening.
[ Voor 32% gewijzigd door KngfCnns op 30-04-2011 17:11 ]
Ik kwam dus een beetje bedrogen uit. Ik zocht wat variatie, omdat battlefield 3 nog wel een tijdje duurt. Het speelt echt heel anders dan BC2.Wizz15 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:52:
[...]
@snoos: Als je dezelfde 'kwaliteit' qua maps verwacht in Vietnam als in BC2, dan zul je bedrogen uitkomen. Als je daar dus veel waarde aan hecht dan denk ik dat je je tegoed beter ergens anders kunt besteden. Ik moet toegeven: ik heb leuke potjes gehad op VietnamHet is alleen zo jammer dat ze vaak weer op dezelfde manier verlopen; er zit veel minder variatie in vergeleken met BC2 zelf vind ik.
Eerste paar potjes stapte ik in een heli, ben denk wel 7x door een tank neergehaald, terwijl ik toch aardig kan vliegen. Dat werd wel vervelend
Met een minder team ben je ook nergens. Je speelt gewoon voor levend voer.
Wapens voelen wel lekker aan, alleen is het dan weer jammer dan het geluid van sommige wapens een kopie is van BC2
Buffalo77 | Pokemon Unite
Verwijderd
Nog steeds vermaak ik me kostelijk met Vietnam, maar dan wel als tussendoortje.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Over vanilla versus Vietnam: Vietnam heeft zeker zijn minpunten, maar ik zou het niet slechter noemen dan BC2 zelf. De gameplay verandert iets en je hebt minder moderne gadgets. Dat zijn echter aspecten die ik wel apprecieer. Het is een nieuwe smaak die niet beter of slechter is dan 'de originele' smaak.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Valt best mee hoor. Als ik speel heb ik altijd binnen no time een drukke server te pakken.Hillie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:32:
Ik zit eraan te denken die vietnam nog eens te scoren. Ook relatief laat begonnen (maandje terug ofzo?), maar het zou jammer zijn als het vrijwel niet gespeeld wordt. Ziet er wel tof uit, wat ik zo op youtube zag.
je mag vietnam ook wel van mij hebben. kan met ps3 sharen hesnoos schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:19:
[...]
Jep wij gamen op speelgoed. De ps3 en xbox zijn namelijk in alle bekende speelgoed winkels verkrijgbaar.
Als je dm stuurt hebben we het er verder overjoshje schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 22:00:
[...]
je mag vietnam ook wel van mij hebben. kan met ps3 sharen he
Ik wil weer op psn
Die teleurstelling heeft er wel voor gezorgd dat ik Vietnam nooit gehaald heb. Misschien nog eens bij een actie ofzo.
En ja Rik, ik mis PSN wel een beetje
Flickr PSN ID= cheironnl
cheiron schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:48:
Lees "weggegooid geld" en moet dan altijd direct aan Conquest Onslaught mode denken.
Verwijderd
Nou dan vindt ik eigenlijk het best aantrekkelijk dat je op een console allemaal op gelijke terrein kan spelen en +/- gegarandeerd geen cheaters hebt.The Zep Man schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:53:
Over consoles versus PC: dat blijft een eeuwigdurende discussie. Alleen lezen al ben je pro-PC.
Smaken verschillen. Ik vind BC2: Vietnam echt veel leuker dan vanilla BC2. Veel meer close combat, minder sniper gezeur, en minder 'driehoekjes schieten' - enkel op driehoekjes schieten zonder de enemy überhaupt te hebben gezien.Tsurany schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:35:
[...]
Sfeer is ook een stuk beter, leuk de muziek e.d. Je pistolen zijn ook een stuk nuttiger. Leukste is misschien nog dat je in Vietnam veel 'objectives' kan halen die moeilijk/vervelend waren in vanilla. (boot-kills, submachine kills - deze zijn echt sterk in Vietnam in close combat, c4/tnt, mijnen)
Alleen grafisch wellicht iets minder mooi.
Deze zijn ook makkelijk op vanilla te halen. Beetje van de boot snipen op isla innocent. Dat vond ik juist één van de makkelijksteapokalypse schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:37:
[...]
Leukste is misschien nog dat je in Vietnam veel 'objectives' kan halen die moeilijk/vervelend waren in vanilla. (boot-kills, submachine kills - deze zijn echt sterk in Vietnam in close combat, c4/tnt, mijnen)
Alleen grafisch wellicht iets minder mooi.

ehh.... spoiler?The Zep Man schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:53:
Over consoles versus PC: dat blijft een eeuwigdurende discussie. Alleen lezen al ben je pro-PC:spoiler:PC's zijn altijd beter, en dat weten wij. Hou nu maar op met het voetvolk te plagen. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ze zijn zoals ze zijn.
Over vanilla versus Vietnam: Vietnam heeft zeker zijn minpunten, maar ik zou het niet slechter noemen dan BC2 zelf. De gameplay verandert iets en je hebt minder moderne gadgets. Dat zijn echter aspecten die ik wel apprecieer. Het is een nieuwe smaak die niet beter of slechter is dan 'de originele' smaak.
en trouwens, de PC vs Console wars staat in de waarschuwing.
Huh, vanaf een boot snipen telt dat als een kill met een boot? Dat wist ik niet, lijkt me ook nogal onlogisch. Anyway, met je Vietnam bootjes kan je sneller kills maken dan met je sniper geweer - verschilt per persoon dan - bijna platina op de bootjes hiersnoos schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:57:
[...]
Deze zijn ook makkelijk op vanilla te halen. Beetje van de boot snipen op isla innocent. Dat vond ik juist één van de makkelijkste
Jep telt als een kill. Zo heb ik het gedaan. Is ook nog wel leuk werk ook. Op zoon jetski en dan ergens ver weg in het water liggenapokalypse schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:01:
[...]
Huh, vanaf een boot snipen telt dat als een kill met een boot? Dat wist ik niet, lijkt me ook nogal onlogisch. Anyway, met je Vietnam bootjes kan je sneller kills maken dan met je sniper geweer - verschilt per persoon dan - bijna platina op de bootjes hier(helaas, ps3 en geen psn)
Ik vind het vaak ook wel leuk om op een jetski of quad te scheuren.
In battlefield 2 was het scheuren nog leuker met die dune buddy, of het stunten met heli of straaljager.
Was me laatst ( toen psn nog werkte) hoe mooi het eigenlijk is gemaakt. Als je in de busjes staat mooie vogel geluiden, mooie uitzichten
Sinds kort ook BFBC2 op de PC aangeschaft, en ook Vietnam erbij genomen.Hillie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:32:
Ik zit eraan te denken die vietnam nog eens te scoren. Ook relatief laat begonnen (maandje terug ofzo?), maar het zou jammer zijn als het vrijwel niet gespeeld wordt. Ziet er wel tof uit, wat ik zo op youtube zag.
Speel Vietnam nu bijna elke dag.
Leuker sfeertje vind ik, en er zijn minder snipers.
Ziet er grafisch ook wel goed uit.
Er zijn ook zat servers.
En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Ga eens Vietnam halen man, is veel leuker
Als je PSN weer up is zal ik je wel joinen.
Nope. Enig nadeel was dat je met je creditcard kon betalen en daarvoor je juiste adres moest opgeven aan de PSN. Nu dus maar m'n creditcard overzicht eens in de gaten houden

[ Voor 61% gewijzigd door apokalypse op 01-05-2011 01:16 ]
nukidin247 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:58:
[...]
ehh.... spoiler?
en trouwens, de PC vs Console wars staat in de waarschuwing.
Nee, dat staat er niet. En nu iedereen weer fijn on-topic posten, zodra de sarcasmemeters gerepareerd zijn.
[on-topic]
Dat is misschien wel 1 van de betere factoren van Vietnam: minder bushwookies die vanaf twee kilometer verderop teamplay vermijden. De focus op korteafstandsgevechten trekken mij eigenlijk wel in de uitbreiding.
En die UAV mis ik ook nietThe Zep Man schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:20:
[...]
offtopic:
Nee, dat staat er niet. En nu iedereen weer fijn on-topic posten, zodra de sarcasmemeters gerepareerd zijn.
[on-topic]
Dat is misschien wel 1 van de betere factoren van Vietnam: minder bushwookies die vanaf twee kilometer verderop teamplay vermijden. De focus op korteafstandsgevechten trekken mij eigenlijk wel in de uitbreiding.
Punt. Maar meer in het algemeen van vliegspul: het verbaasd mij hoe effectief tanks in Vietnam zijn in het afschieten van helikopters uit de lucht.
Die Huey's zijn echt goed qua damage. Je kan met een Huey manschappen neerschieten, maar niet te makkelijk, en tegen tanks zijn ze redelijk effectief (tank VS tank+Huey is zeker een voordeel).The Zep Man schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:27:
[...]
Punt. Maar meer in het algemeen van vliegspul: het verbaasd mij hoe effectief tanks in Vietnam zijn in het afschieten van helikopters uit de lucht.
En als je m'n zat bent is deze zo neer te halen
Dit in tegenstelling tot de AH-64 Apache in Port Valdez (rush). Die is erg uit balans als er een zwaar-ervaren in zit te vliegen (ofwel onrealistisch maar rondjes maken en toch veel vernietigen)
Owjah, ik vergeet nog 1 ding. De voice-over bij het intro, en de filmpjes (outro) zijn een stuk leuker, stukje propaganda en slepen van dode soldaten e.d.
[ Voor 28% gewijzigd door apokalypse op 01-05-2011 01:55 ]
Goede spelers zijn overpowered... Heeft niets met het voertuig te maken waar ze in zittenapokalypse schreef op zondag 01 mei 2011 @ 01:44:
Die Huey's zijn echt goed qua damage. Je kan met een Huey manschappen neerschieten, maar niet te makkelijk, en tegen tanks zijn ze redelijk effectief (tank VS tank+Huey is zeker een voordeel).
En als je m'n zat bent is deze zo neer te halen
Dit in tegenstelling tot de AH-64 Apache in Port Valdez (rush). Die is erg uit balans als er een zwaar-ervaren in zit te vliegen (ofwel onrealistisch maar rondjes maken en toch veel vernietigen)
De Apache zou overpowered zijn als iedereen daarmee een potje kan keren, echter ik zie genoeg spelers die met 10 km/u wegvliegen van de basis om binnen 10 seconden neergehaald te worden... Niet echt overpowered toch
Voor degenen die dit bericht over PSN nog niet hebben gezien: er komt blijkbaar een vergoeding
[ Voor 21% gewijzigd door Wizz15 op 01-05-2011 08:17 ]
Als je pas begint heb je een laag skill level en wordt je ingedeeld met mensen die een evenhoog skill level hebben. Meestal kan je op dat soort servers met weinig risico op straat lopen. Naarmate je beter wordt zal je skill level stijgen waardoor je wordt ingedeeld met mensen die ook een hoge skill level hebben. Dan kan je niet zomaar op straat rennen.hardware.tom schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:36:
Vraagje; Ik heb nu BC2 met vietnam op de pc (was een koopje) Ik heb nu een xbox en wil daar ook bc voor aanschaffen, maar Ik heb gehoord dat het op de xbox anders is, dat je gewoon over straten kan rennen enzo, klopt dit?En spelen er genoeg mensen in vietnam op de xbox?
Daar merk ik dus echt niks van op de XBOX360.BatmanHorizon schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:49:
[...]
Als je pas begint heb je een laag skill level en wordt je ingedeeld met mensen die een evenhoog skill level hebben. Meestal kan je op dat soort servers met weinig risico op straat lopen. Naarmate je beter wordt zal je skill level stijgen waardoor je wordt ingedeeld met mensen die ook een hoge skill level hebben. Dan kan je niet zomaar op straat rennen.
Mijn skill level is altijd 195+ en ik word systematisch met een stelletje randdebielen ingedeeld.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
skilllevel is ook makkelijk te behalenDanielWW2 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:57:
[...]
Daar merk ik dus echt niks van op de XBOX360.
Mijn skill level is altijd 195+ en ik word systematisch met een stelletje randdebielen ingedeeld.
en wat versta jij onder randdebielen ? die campers krijgen juist een goed skill level
Mijn ervaring op PS3 is dat het vaak goed zit met het niveau, maar dat er regelmatig deathmatch wordt gespeeld in rush ipv de objectives. Je skill level stijgt namelijk door je k/d, waardoor er ook k/d whores een hoge skill level krijgen en in je server komenDanielWW2 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:57:
[...]
Verwijderd
''Intel core i5 750, XFX ATi 5850, 4 GB ddr3, Gygabyte P55M UD2, Seasonic M12II 520watt, Coolermaster 690II advanced.''DanielWW2 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:57:
[...]
En dan speel je de 360 versie?
Ik ben ronduit verschrikkelijk met WASD.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:15:
[...]
''Intel core i5 750, XFX ATi 5850, 4 GB ddr3, Gygabyte P55M UD2, Seasonic M12II 520watt, Coolermaster 690II advanced.''
En dan speel je de 360 versie?
En met randdebielen bedoel ik:
Spawn snipers.
Campers.
Idioten die niks kunnen spotten.
Idioten die niet even je tank kunnen repareren.
Idioten die je niet even een ammo boxje kunnen geven.
Idioten die je niet kunnen reviven als je vlak naast je staan.
Als ik iemand revive dan zoekt die meestal geen dekking maar dan blijven ze gewoon in het midden van de weg staan.

Idioten die een gebouw waar een MCOM in staat vol hangen met C4 om zo iemand de ambushen die het ding wil aanzetten.

Echt de hele tijd en ik word er gek van.
Misschien probeer ik PC gaming nog maar eens met een logitech G13 of iets in die trant.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik dacht bij men eigen altijd die online fps kan men laptoppie toch nooit aan.
Kijk ik net voor de grap bij Can You Run It
Staat die bij requirerments helemaal in het groen FAST... cool..
Morgen dus wel keertje proberen op de laptop online shooten. (bad company 2 dan)
Jullie nog tips voor iemand die jaren men joystick heeft gespeeld en nu met een muis gaat proberen?
Verwijderd
Wat voor specs heeft die laptop dan? (om het even zeker te weten).Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:42:
Weet je wat wel grappig is. Ik heb een tijdje geleden een laptop gekocht waarop ik pc only games op speel.
Morgen dus wel keertje proberen op de laptop online shooten. (bad company 2 dan)
Jullie nog tips voor iemand die jaren men joystick heeft gespeeld en nu met een muis gaat proberen?
BC2 heeft best wel een moderne CPU nodig.
Betreft de controls, dat moet snel wennen, FPS games zijn voornamelijk het beste te spelen met KB/muis.
linkermuisknop is schietenVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:42:
Weet je wat wel grappig is. Ik heb een tijdje geleden een laptop gekocht waarop ik pc only games op speel.
Verwijderd
Processor: Intel® Core™ i5-480M processorVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:45:
[...]
Wat voor specs heeft die laptop dan? (om het even zeker te weten).
BC2 heeft best wel een moderne CPU nodig.
Betreft de controls, dat moet snel wennen, FPS games zijn voornamelijk het beste te spelen met KB/muis.
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)
Kloksnelheid: 2,66 Ghz
Geheugen: 4 GB
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Harde schijf capaciteit: 750 GB
Videokaart: NVIDIA® GeForce GTX460M met 1,5 GB GDDR5 videogeheugen
Dus we zien je snel op The Battlefields?!Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:42:
Verwijderd
Zodra ik hem morgen ergens heb gekocht.. Jep
Kunnen jullie nog een eventuele server aanraden?
Dat is echt al snel 5jr geleden dat ik voor het laatst op de pc heb gegamed (vroeger lanparties en heel de kolerezooi).
Verwijderd
Rond vliegen is wel makkelijk maar dat schieten????
Verwijderd
De raketten zijn niet heel erg sterk, dat klopt. Tegen infantrie werken ze wel goed genoeg.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:15:
Hoe kan het eingelijk dat die raketen van de heli nooit wat doodmaken. Je ziet wel dat je raakt maar datis het dan ook. Net ofdie dingen geen effect hebben. Moet je niet op een of anderemanier locken ofzo????
True. Je kunt rennen wat je wil maar als een heli 't op je gemunt heeft en de raketten komen dan is het heel snel afgelopen. Net zoals schuilen achter een rots wanneer een tank op je knalt. Of huis...*zucht*Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:20:
[...]
De raketten zijn niet heel erg sterk, dat klopt. Tegen infantrie werken ze wel goed genoeg.
*Mu.siQ moet gewoon eens wat voorzichtiger zijn*
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Sinds gisteren de mines ontdekt(had ze al langer maar nooit gebruikt)... en dat is leuk!

En zijn de snipers dan inmiddels weer weg getrokken uit Vietnam? laatste keer dat ik dat speelde was het nog steeds een sniperfest...
target assimilated
Als iemand in de heli de extra health spec voor voertuigen (geen idee hoe die precies heet) heeft dan is het geen one shot kill meer.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:15:
Hoe kan het eingelijk dat die raketen van de heli nooit wat doodmaken. Je ziet wel dat je raakt maar datis het dan ook. Net ofdie dingen geen effect hebben. Moet je niet op een of anderemanier locken ofzo????
Als je explosive damage upgrade spec (wederom geen idee hoe die precies heet) gebruikt met je launcher dan is de heli er geweest.
Behalve bij een Blackhawk, daar kunnen ze altijd nog uitspringenDanielWW2 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
[...]
Als iemand in de heli de extra health spec voor voertuigen (geen idee hoe die precies heet) heeft dan is het geen one shot kill meer.
Als je explosive damage upgrade spec (wederom geen idee hoe die precies heet) gebruikt met je launcher dan is de heli er geweest.
Hoe wordt je skill level eigenlijk berekend? Zie dat die van mij 587 is
[ Voor 7% gewijzigd door spookz0r op 02-05-2011 14:41 ]
Ik val met mijn recon class gewoon aan en capture ook bases etc...dan is er toch niets mis met de Recon class?
De rushende sniper met bijv neostead... Rocks
Verwijderd
Die vraag komt nogal vaak terug. Het probleem is dat het heel vaak voor komt dat "jouw" team vrijwel volledig uit snipers bestaat. Wat meestal uitmondt in een team dat alleen in de bergen aan het kloten is in plaats van het daadwerkelijk uitvoeren van objectives.-TheNose- schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
Wat heeft iedereen toch tegen snipers hier? Part of the game toch, als ze de hele tijd alleen maar op een rots rondhangen, niks spotten en alleen killen dan kan je ze toch van die plek wegpesten?
Ik val met mijn recon class gewoon aan en capture ook bases etc...dan is er toch niets mis met de Recon class?
Natuurlijk kan je als sniper redelijk offensief spelen maar dat ligt ten eerste aan je wapen, en ten tweede aan je niveau. En sowieso ben je in het nadeel tegenover iemand met closecombat wapen, als je zelf ook closecombat bent.
Ik zat laatst in een potje hardcore. 3 aanvallende squads, waarvan eentje in een tank, eentje die de mcom probeerde te armen, en eentje (waar ik in zat), met 2 M95 snipers op een rots.
Ging heerlijk. De tank squad gaf dekkingsvuur, onze snipersquad spotte vijanden en knalde de mcom campers neer, en de mcom squad wist hem te armen en de plek veilig te houden.
Net zoals iemand met UAV die smokes dropt op de Mcom's.. Zo underrated die UAV + smokes
Geen PC spelers hier vandaag?bram1984 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:08:
Waarschijnlijk al veel over geschreven, maar ik heb de game afgelopen weekend even op mijn laptop geïnstalleerd en nog niet eerder gespeeld; klopt het dat de ADS alleen togglebaar is? Zeer irritant.
Als een heli raketten op mij afvuurt ren ik juist naar de heli toe. Met een beetje mazzel vliegen de raketten dan over je heen en als je recht onder de heli doorloopt kunnen de boordschutters je ook niet raken.Mu.siQ schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:23:
[...]
True. Je kunt rennen wat je wil maar als een heli 't op je gemunt heeft en de raketten komen dan is het heel snel afgelopen. Net zoals schuilen achter een rots wanneer een tank op je knalt. Of huis...*zucht*
*Mu.siQ moet gewoon eens wat voorzichtiger zijn*
Werkt ook goed als je in een tank zit, snel op 'm af rijden en dan met de turret draaien zodat je nog op 'm kan schieten, eventueel met de mg's.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Smoke is in de hele game underrated. Zie het maar weinig gebruikt worden. Maak er zelf wel gebruik vanRann schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:39:
Zo hoort het... Dat zijn de lekkere potjes inderdaad
Net zoals iemand met UAV die smokes dropt op de Mcom's.. Zo underrated die UAV + smokes
Dit kun je bij opties aanvinken, toggle zoom.bram1984 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:08:
Waarschijnlijk al veel over geschreven, maar ik heb de game afgelopen weekend even op mijn laptop geïnstalleerd en nog niet eerder gespeeld; klopt het dat de ADS alleen togglebaar is? Zeer irritant.
[ Voor 62% gewijzigd door NLsandman op 02-05-2011 16:16 . Reden: verkeerde bericht quote ]
Ja daar heb ik dus naar zitten zoeken, maar dat kon ik dus niet vinden. Helemaal geen toggle opties zelfs. Maar het kan dus wel, begrijp ik. Vanavond nog maar eens kijken.NLsandman schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:12:
[...]
Dit kun je bij opties aanvinken, toggle zoom.
Aim down sight.
Ik draai 'm op een i3. Gaat prima.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 00:02:
[...]
Processor: Intel® Core™ i5-480M processor
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)
Kloksnelheid: 2,66 Ghz
Geheugen: 4 GB
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Harde schijf capaciteit: 750 GB
Videokaart: NVIDIA® GeForce GTX460M met 1,5 GB GDDR5 videogeheugen
Ik vind alleen de besturing erg onnauwkeurig aanvoelen in vergelijking met andere shooters. Ik dacht eerst dat het aan de PS3 lag, maar ik merk op de PC hetzelfde.
Ik ga zo meteen even kijken of dit aan te passen valt. Nooit bij stilgestaan eigenlijk.
Verwijderd
De optie heet zoom toggle. Staat in de eerste pagina van de settings links onderin.
ligt eraan wat je gewend bent, ik vind het vaak wel fijn, op enkele momenten niet als je bv verrast word maar dat is sporadisch.bram1984 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:43:
Nou, het is strontirritant kan ik je vertellen. Ik wil gewoon weer uitzoomen als ik mijn RMB los laat.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Links onderin staat bij mij Gameplay: Subtitles, Allow Punkbuster en Hintsystem. Niks met Zoom Toggle, nergens niet.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:26:
Bij mij is het anders geen toggle hoor, gewoon RMB loslaten.
De optie heet zoom toggle. Staat in de eerste pagina van de settings links onderin.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Klopt, is nog steeds zo.AllSeeyinEye schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:31:
In BF2 kon je alles (en meer!) wijzigen in je settings.ini en controls.ini. Speel inmiddels zelf niet meer op de PC, maar kan me bijna niet voorstellen dat dit veranderd zal zijn...
Daarnaast zijn er een paar programmaatjes waarmee je die twee bestandjes kan editen door op dezelfde manier als ingame dingetjes aan te vinken enzo.
http://www.fileplanet.com...27s-Config-Launcher-v3.00
Teams van tegenstanders met een stel van die campende snipers zijn wel grappig als het niet zulke goede spelers zijn. Even van opzij benaderen en weer een knife kill. Of een CG als ik die heb en lomp wil doen.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:25:
[...]
Die vraag komt nogal vaak terug. Het probleem is dat het heel vaak voor komt dat "jouw" team vrijwel volledig uit snipers bestaat. Wat meestal uitmondt in een team dat alleen in de bergen aan het kloten is in plaats van het daadwerkelijk uitvoeren van objectives.
Natuurlijk kan je als sniper redelijk offensief spelen maar dat ligt ten eerste aan je wapen, en ten tweede aan je niveau. En sowieso ben je in het nadeel tegenover iemand met closecombat wapen, als je zelf ook closecombat bent.
wel eerst tracen dan heHillie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:42:
[...]
Teams van tegenstanders met een stel van die campende snipers zijn wel grappig als het niet zulke goede spelers zijn. Even van opzij benaderen en weer een knife kill. Of een CG als ik die heb en lomp wil doen.
Maar speel zelf ook behoorlijk veel sniper en kan als ik samen met een assault speel vaak behoorlijk veel mensen bezig houden. Als je bijvoorbeeld als aanvaller bij isla innocentes dat eilandje naast B bezet houdt gaan er vaak wel 4 a 5 man actief proberen je eraf te krijgen. De rest van het team kan dan gemakkelijk A opblazen.
Verder loop ik met mijn sniper net zo makkelijk mee iets achter de frontlinie. Met motion mines help ik de rest van het team. En met je pistol icm motion mines win je ook vaak omdat je de vijand al een stap voor bent.
Dit doe ik vooral veel idd. Als ik echter merk dat er erg weinig assault mensen rondlopen, schakel ik zelf over naar assault en meld me in de front linie.Robbert1 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:24:
[...]
wel eerst tracen dan he![]()
Maar speel zelf ook behoorlijk veel sniper en kan als ik samen met een assault speel vaak behoorlijk veel mensen bezig houden. Als je bijvoorbeeld als aanvaller bij isla innocentes dat eilandje naast B bezet houdt gaan er vaak wel 4 a 5 man actief proberen je eraf te krijgen. De rest van het team kan dan gemakkelijk A opblazen.
Verder loop ik met mijn sniper net zo makkelijk mee iets achter de frontlinie. Met motion mines help ik de rest van het team. En met je pistol icm motion mines win je ook vaak omdat je de vijand al een stap voor bent.
VSS
MP-443
C4
Red dot
Magnum
Motion Mines
Echt ongelofelijk hoe sterk je punten kan verdedigen met die motion mines. Dit is dus een manier hoe het met recon wel gewoon kan. Alleen jammer dat er zoveel zijn die het voor de rest verpesten met hun sniper-spel
VSS plus mines is inderdaad erg effectief, alleen je gaat als een gekke door je ammo heen.StealthyPeanut schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 07:51:
Op Oasis CQ speel ik de laatste dagen wat meer Recon. Wat een dodelijke combinatie is dat:
VSS
MP-443
C4
Red dot
Magnum
Motion Mines
Echt ongelofelijk hoe sterk je punten kan verdedigen met die motion mines. Dit is dus een manier hoe het met recon wel gewoon kan. Alleen jammer dat er zoveel zijn die het voor de rest verpesten met hun sniper-spel
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Voor echt veel punten moet je assault + shotgun gaan op OasisStealthyPeanut schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 07:51:
Op Oasis CQ speel ik de laatste dagen wat meer Recon. Wat een dodelijke combinatie is dat:
VSS
MP-443
C4
Red dot
Magnum
Motion Mines
Mits je de open ruimtes ontwijkt (straat, B-vlag buiten, etc) kan je behoorlijke killstreaks genereren op die map. Om nog maar te zwijgen over hate-mail
Zelfs Recons met motion-sensors leggen het vaak nog af
[ Voor 19% gewijzigd door Wizz15 op 03-05-2011 09:38 ]
Zelf pak ik vaak de Recon class en doe precies hetzelfde, vooral met de motion mine erbij en shotgun is het ideaal ! Als ik ammo tekort heb, pak ik de kit even van een assault, drop de ammobox, en pak mijn eigen kit weer
Je kan mijnen droppen en daarna een frontal run richting enemy doen en dan bij je volgende leven een andere set kiezen je mijnen blijven dan gewoon liggen terwijl jij alweer rond loopt met een bv RPG7GravGunner schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:43:
mwa... heli's zijn best goed te overleven hoor, maak me iig meer zorgen over de boardgunner dan de piloot.
Sinds gisteren de mines ontdekt(had ze al langer maar nooit gebruikt)... en dat is leuk!gewoon ergens neerleggen en vergeten en dan ineens een multikill van een volle APC binnen zien komen
enig nadeel is dan wel weer dat je weinig hebt om die irritante heli's uit te schakelen, maar ach, dat inruilen voor een stevige plek op het podium kan ik wel mee leven
![]()
En zijn de snipers dan inmiddels weer weg getrokken uit Vietnam? laatste keer dat ik dat speelde was het nog steeds een sniperfest...
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Dit topic is gesloten.
• Posten van stats is ongewenst
• Dit is niet de plek voor een console vs PC discussie
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.