Alweer... dit zaakje stinkt. Gelukkig biedt iBOOD een uitweg.Daan00 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:49:
Weer een luchtje...
Reken je de verzendkosten wel meeMtllc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:48:
Je hebt dus (op de ipad) 7,10 euro korting. en dan is de ipad ook nog refurbished. ben je lekker mee:P
Maar toch hij heeft hem
Gefeli
Ik denk dat we over 10 minuten aan het eind van de hunt zijn.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Grr kun je niet wachten dat de hunt afgelopen was... Nu komt hij straks weer terug trapt er een andere niet oplettende Tweaker erin...Pronezz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:49:
heb de Ipad geannuleerd, dacht dat het indd de ipad 2 was te snelle beslissing
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dan mag je in mn doos
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Ja beter , schijnt elders maar 7 euro duurder te zijn.Pronezz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:49:
heb de Ipad geannuleerd, dacht dat het indd de ipad 2 was te snelle beslissing
Ah gatverdamme, niet hier zeg, doe eens niet!
is Meegerekend.leosand schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:50:
[...]
Reken je de verzendkosten wel mee
Maar toch hij heeft hem
Gefeli
Wel leuk als je er echt een wilde hebben maar een knaller van een actie is het niet.
Ik val zowat van m'n stoel van 't lachen
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
HOI.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
(als ik maar op tijd ben...)
Verwijderd
Voor de toekomstige Junior Nukidinnukidin247 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
wat is dit? 1 april grap? die babystoel dingens?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik dacht het niet, er is nog hoop op nieuwe producten dusleosand schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
Hey maar die stoel is niet eerder geweest?
Laat denken maar aan een paard over. Die opmerking heb ik al te vaak gelezen vandaag!AW_Bos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
Dit gaat nog even duren. Ik denk dat dit best de laatste hunt-offer kan zijn.
Ergens een magazijn leeg getrokken ofzo denk ik ja.coyote1980 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
OMG, volgens mij hebben ze er daar 2.000 van staan!!!
(als ik maar op tijd ben...)
heb hem geanulleerd iets te snel geweestleosand schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:50:
[...]
Reken je de verzendkosten wel mee
Maar toch hij heeft hem
Gefeli
10 uur, ik zit al 11 uur op ibood te kijken, en ik heb nog NIKS gekochtSteaRic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
YES hier had ik nou al 10 uur opgewacht
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De scheermesjes zijn al langsgeweest...
Verwijderd
Het is niet bijzonder lelijk en het is ook nog eens van Fisher Price dus geen rommelmerk.Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
Lijkt wel het laatste item ja, dat is vrijwel altijd zo'n walgelijk lelijk prut ding dat niemand wilt kopen.
haha, ik heb al 3 producten dus was niet echt een waste of timepainkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
[...]
10 uur, ik zit al 11 uur op ibood te kijken, en ik heb nog NIKS gekocht
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Je hebt zeker wel betaald? want dat krijg je pas binnen tien dagen terug.
We zitten al op 5840, maargoedQuad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
We hebben afrspraak gemaakt met iBood dat hunt pas stopt als we meer dan 5726 posts hebben
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je t IRC kanaal optelt bij wat hier staat kom je daar vast wel aan.Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
We hebben afrspraak gemaakt met iBood dat hunt pas stopt als we meer dan 5726 posts hebben
Was je er bij toen de citruspers voor het eerst langs kwam? Hele topic ging toen apeshit!VERINGTENTJE schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:51:
[...]
Ik val zowat van m'n stoel van 't lachen![]()
![]()
Verwijderd
Ik ben ook al lang aan het kijken, maar ook nog niets gekochtpainkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
[...]
10 uur, ik zit al 11 uur op ibood te kijken, en ik heb nog NIKS gekocht
Refurbished condooms zekerSlapstick schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
Straks nog condooms, ter preventie van kleintjes
Dus dan mogen ze al stoppen zeker, hoop het toch nietQuad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:53:
Wie durft 'm hier te kopen en nog te zeggen dat 't voor z'n kind is, step right up. Heb het lef eensLourini schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
wipstoel met ingebouwde trilfunctie... xD
Ik wel XDcitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
[...]
Was je er bij toen de citruspers voor het eerst langs kwam? Hele topic ging toen apeshit!
HEEEEEEEEEEEEEEEEELP
⏩ PVOutput☀️
I concur!citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
[...]
Was je er bij toen de citruspers voor het eerst langs kwam? Hele topic ging toen apeshit!
Toen was echt niemand meer te houden
Nee, zit net pas te kijken. Ik ga zo wel even zoeken. Zijn maar 'n paar postscitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
[...]
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Nouja, bijna een beeldscherm en een router, maar toen ik eenmal aan het betalen was met ideal kon hij niet verder omdat Abn Amro onderhoud aan het plegen was!!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:55:
[...]
Ik ben ook al lang aan het kijken, maar ook nog niets gekocht.
De wijzen komen uit het Oosten!
http://irc.tweakers.net/ibood voor nutteloos gezwam, dit topic voor iets meer ontopic?
Er komen atm sneller berichten bij dan ik ze kan lezen
Verwijderd
Beter dat dan dat je met een refurbished iPad 1 zit opgescheept.danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
[...]
met hier en daar een klein krasje
ja wel betaald maarjadanielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
[...]

Met 5 seconden vis je achter het netNoepZor schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:55:
http://www.bomans.speedxs.nl/hunt/index.phpspeelt een geluidje indien nieuwe aanbieding, om de 5 seconden refresh. Let niet op de cheapheid
lang geleden dat ik zoiets heb gemaakt
Vannacht was dat zeker wel jah
⏩ PVOutput☀️
Of nog een gave gadget eerst...
Verwijderd
Ik had een beeldscherm kunnen kopen maar vond ik een matig merk. Ik wilde een laptop kopen eentje van 299 maar was te laat, idem bij desktop computer. Verder wilde ik eigenlijk een geurtje kopen maar was te lang aan het zoeken of het het waard was. Conclusie ik heb nog nikspainkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:55:
[...]
Nouja, bijna een beeldscherm en een router, maar toen ik eenmal aan het betalen was met ideal kon hij niet verder omdat Abn Amro onderhoud aan het plegen was!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 19:58 ]
En dan zeker morgen terugbrengen naar de muziekwinkelpainkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:57:
Ik ben ondertussen cd's aan het rippen, heb er al een stuk of 50 gedaan vandaag
Cd-winkel?Cave_Boy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:58:
[...]
En dan zeker morgen terugbrengen naar de muziekwinkel
Mooi allemaal uit de kast gepakt..
[ Voor 8% gewijzigd door painkill op 28-03-2011 19:59 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
i5 ook goed?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:57:
[...]
En die felbegeerde i3 380m van een goed merk of iets dergelijks voor een knalprijs heb ik niet gezien.
http://i.imgur.com/tZmLm.png
⏩ PVOutput☀️
Boorkmark-script van enkele pagina's terug lijkt niet te werken hier. Krijg geen melding.
Verwijderd
Nee, deze is te duur en de processor en grafische kaart zijn te oud. Je kunt beter 100 euro meer lappen en een nieuwe Intel i7 (Sandy Bridge) kopen.
Popiejo!citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:00:
Hier een screenshot toen ik tegen mijn zin "aangeboden" werdt op iBood:
http://i.imgur.com/tZmLm.png
speelt herrie bij een nieuwe hunt
[ Voor 30% gewijzigd door Nanax op 28-03-2011 20:01 ]
Die eerder van 339 zat ik nog door te nemen, was al weg toen ik dacht.. interessantTrubo schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:02:
Waarom zulke grote laptops.... zucht. Liever wat kleiner, zoals 15,6 of nog iets kleiner!
Je moet daar dan wel als je wilt bestellen met scrollknop of ctrl + klik klikken anders blijf je in dat script hangen en ben je alsnog te laatNanax schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:01:
http://www.bomans.speedxs.nl/hunt/index.php
speelt herrie bij een nieuwe hunt
⏩ PVOutput☀️
Signature
En 30 euro aan verzendkosten armermouzetc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:04:
doe mij nog maar zo'n Sanyo TV, dan stop ik met hunten en 5 producten aan de haak :}
⏩ PVOutput☀️
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.