Ja na 10 hard refreshes wilde hij wel weer!ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:10:
[...]
Chrome? 2/3x refreshen en hij doet 't weer!
Kun je op dat ding ook gewoon tv-programma's en films opnemen, geen tijd om dat helemaal uit te zoeken voordat die weg is.
Ik steek m'n externe HDD met films gewoon gelijk in de USB-poort op de TV. Die pakt bijna alle formaten en dus heb ik zulk soort mediaplayers niet nodig. Of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 28-03-2011 14:11 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Zo te zien nietBrm-G schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:10:
Kun je op dat ding ook gewoon tv-programma's en films opnemen, geen tijd om dat helemaal uit te zoeken voordat die weg is.
Nee, 2.1 setje zoek ik
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat het (naast chrome) ook aan ibood ligt hoor. Om het product flikt chrome dat weer bij me.
Koekje d'r bij?
Bittorent functie is wel grappig voor de huis tuin en keuken gebruiker. Dat snapt de nono van de hoek nog.
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Lisette jij bent 1 maandje ouder dan ik!
Stoer he.... En ik val bijna in slaap door die domme, nietszeggende producten...
Gaaaaaaap
Gaaaaaaap
gaat nog iemand dat ding bestellen? anders komen we nooit bij het volgende artikel
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Life's a bitch, beautycaseje kopen?ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:12:
[...]
Denk dat het (naast chrome) ook aan ibood ligt hoor. Om het product flikt chrome dat weer bij me.
Verwijderd
en deze nacht ging het veel te snel, zelfs die vuilnisbak was als de bliksem uitverkocht3dmaster schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:12:
gaat nog iemand dat ding bestellen? anders komen we nooit bij het volgende artikel
Pff voor dat geld... 10/100Mbps-ethernetpoort , maximaal dts.... neem dan een playon mini2
Ja daar belanden nu alle beautycasejes en alle mediaplayers in!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:13:
[...]
en deze nacht ging het veel te snel, zelfs die vuilnisbak was als de bliksem uitverkocht
Zeg gewoon dat het een cadeautje van het werk isRann schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:13:
Meh... Ik wil nog graag zo'n ding, maar moet sparen van de vrouw
Stop nu ik had ook het plan om deze maand een i5-2500k pc'tje te kopen maar dat zit er nu ook niet meer in door ibood hahaRann schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:13:
Meh... Ik wil nog graag zo'n ding, maar moet sparen van de vrouw
Nou woehoew. Spannend ;-) Ik heb puur lol door alle troll lol hier. En heb geen zin om te werkenmsnguy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:12:
Lisette jij bent 1 maandje ouder dan ik!Stoer he.... En ik val bijna in slaap door die domme, nietszeggende producten...
Gaaaaaaap
Koekje d'r bij?
Wat voor werk doe je dan?ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:14:
[...]
Nou woehoew. Spannend ;-) Ik heb puur lol door alle troll lol hier. En heb geen zin om te werken
n00bishmmsnguy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:12:
Lisette jij bent 1 maandje ouder dan ik!Stoer he.... En ik val bijna in slaap door die domme, nietszeggende producten...
Gaaaaaaap
Had ik al he ;-)
Koekje d'r bij?
Het is hier toch geen dating show?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hahaha als je nou nog eens een mediaspelertje (of 10) koopt op de rekening van de baas, zijn wij ook weer happy!ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:14:
[...]
Nou woehoew. Spannend ;-) Ik heb puur lol door alle troll lol hier. En heb geen zin om te werken
niet ?Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:15:
*krijgt ineens een goed idee*Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:14:
[...]
Zeg gewoon dat het een cadeautje van het werk is
ik werk en alt-tab om de halve minuut
Communicatie op advocatenkantoor
Koekje d'r bij?
Er is een vrouw op internet
W00t!
Nu zien jullie ook gelijk de reden waarom er zo weinig vrouwen op tweakers zitten
W00t!
Nu zien jullie ook gelijk de reden waarom er zo weinig vrouwen op tweakers zitten
Wie Wat Waar vrouwen in dit topic? xD
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik heb ook geen zin in werken door die Hunt...
En Sidewalk deelt subs uit!SidewalkSuper schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:15:
Vrouwen werken niet
wel ?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zei het gisternacht al, ibood is als je uitgaansleven: elke keer als je iets leuks ziet, is het binnen 2 seconden alweer weg :=
Ik had zoiezo al geen zin, maar door hunt heb ik een redenMeltedForest schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:16:
Ik heb ook geen zin in werken door die Hunt...
Haha weet ik alleen ik ben opgevoed door vrouwen en als die hem ragen om iets leid dat nog wel eens tot impuls aankopen, wie zegt dat ik jou daar niet een handje bij kan helpen
JaloersBeakzz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:16:
Waarom wordt er ineens op Lisette gehunt ? Laat dat meisje met rust en concentreer je op de aanbiedingen !
[ Voor 32% gewijzigd door Lampiz op 28-03-2011 14:17 ]
Waarom wordt er ineens op Lisette gehunt ? Laat dat meisje met rust en concentreer je op de aanbiedingen !
Tjah waarom niet ?
Haha "forever alone" past echt goed idd met die opmerkingen @Citruspers
[ Voor 9% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-03-2011 14:17 ]
Jongens ze had al gezegd dat ze een vriend had. Give up!
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Maar als er een ^*%^&% aanbieding is waar zelfs de vrouw hier niet eens tevreden mee is...Beakzz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:16:
Koekje d'r bij?
productiviteit vandaag 0,30 %Multispeed schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:16:
[...]
Ik had zoiezo al geen zin, maar door hunt heb ik een reden
Nou en ik ben niet jaloers..BrammT schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:17:
Kapot maken is lekkerderBrammT schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:17:
tikfouten? tjah..m..
iBoob hunterBeakzz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:16:
Echte die hard zit natuurlijk te iboo hunten in de kelder/zolder van het ouderlijk huis 
Forever alone
Forever alone
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
vrouwen op tweakers bestaan niet... is een vent die aandacht zoekt...BrammT schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:17:
Ik vraag me wel af of er nu een mod dit topic modereert... Die moet hier dan full-time opzitten
.
Volgende keer maar eens vragen of er een HK only ibood topic mag komen..... ik word hier knetter van, dat geslowchat...Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:15:
@ohnotheydidnt hoe lang heb je al, kan nog gebroken worden toch? jwz
dont hate the playa!
dont hate the playa!
Denk niet dat het met deze snelheid te modden isTheJVH schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
Ik vraag me wel af of er nu een mod dit topic modereert... Die moet hier dan full-time opzitten.
Die zijn veels te druk met hunten johTheJVH schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
Ik vraag me wel af of er nu een mod dit topic modereert... Die moet hier dan full-time opzitten.
if (!coffee) {
Work = false; }
eendags spamtopic is dit
die paar berichten extra...
De wijzen komen uit het Oosten!
Tis dat ik geen foto van mn schoenencollectie op t werk heb, maar met 30 paar schoenen ben ik toch wel vrouw, right?Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:17:
[...]
vrouwen op tweakers bestaan niet... is een vent die aandacht zoekt...
Koekje d'r bij?
Iedereen die hier gepost heeft zou in dat geval een permanent ban hebben..:P
Dat is juist leukVandread schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Volgende keer maar eens vragen of er een HK only ibood topic mag komen..... ik word hier knetter van, dat geslowchat...
Dan gaan we lekker in de HK slowchatten joh.Vandread schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Volgende keer maar eens vragen of er een HK only ibood topic mag komen..... ik word hier knetter van, dat geslowchat...
Of homo...ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Tis dat ik geen foto van mn schoenencollectie op t werk heb, maar met 30 paar schoenen ben ik toch wel vrouw, right?
Vandread schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Of een metro...ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Tis dat ik geen foto van mn schoenencollectie op t werk heb, maar met 30 paar schoenen ben ik toch wel vrouw, right?
en je denkt dat het in de HK beter is? Is ook heel veel slowchat daar hoorVandread schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Net alsof het kmt geen slowchat is
Verwijderd
nope... die heb ik ook.ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
next...
Inderdaad. Dit laten ze één keer in de zoveel maanden even toe. Er valt toch niet tegen te modereren.NoepZor schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
eendags spamtopic is ditdie paar berichten extra...
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het is Ibood topic staat altijd synoniem voor dit soort slow-chat en ach het is maar eens in de zoveel maanden
if (!coffee) {
Work = false; }
En ik heb daar helaas geen toegang voor omdat ik dan 50 berichten per week moet posten op tweakersPixeltje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:19:
[...]
en je denkt dat het in de HK beter is? Is ook heel veel slowchat daar hoor
Of je bent een duizendpoot. 't zou zo maar kunnen...ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Of een heel materialistische trannyohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Waarom een media tank als ik het op ss tv al direct erin kan pluggen
er zijn mannen met 100 paar sneakers... dus nee is niet uitsluitendohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Ik hou het op steekje los.
Wou net zeggen daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor!
Of medewerker van de FootLocker
tikfouten? tjah..m..
Fuck die schoenen, als je een CPU op een mobo weet te drukken zijn dan ben je voor 90% van de aanwezigen hier een droomvouwohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Heb je ook iets spannends met hakken?ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Hahaha ...Slapstick schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:20:
Wou net zeggen daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor!
als jij betaald wil ik t best proberen.Rockvee2 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:20:
Kom op mensen, koop die mediaspeler dan hebben we weer een nieuwe aanbieding
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Dat vind ik nou disturbingGropah schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:20:
[...]
er zijn mannen met 100 paar sneakers... dus nee is niet uitsluitend
Koekje d'r bij?
?
Ik vind dit hele topic vermakelijker dan die hunt
best wel dramatisch
ik ben het niet, en ja het is disturbing
offtopic:
heeft zelf maar 3 paar, waarvan 1 paar te klein
heeft zelf maar 3 paar, waarvan 1 paar te klein
Verwijderd
alles bij elkaar blijft de netgear mooi staan en is lissete inmiddels een man met een vrouwen schoenenfetish... schiet niet op dit.
Niveautje Dumpert weer hier..
Zometeen krijgen we nog optelsommetjes:
Vrouw op tweakers: +1
Hunt: +1
Veel te langdurend kutapparaat -1000
Zometeen krijgen we nog optelsommetjes:
Vrouw op tweakers: +1
Hunt: +1
Veel te langdurend kutapparaat -1000
Dat is toch onmogelijk?nexhil schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:20:
[...]
Fuck die schoenen, als je een CPU op een mobo weet te drukken zijn dan ben je voor 90% van de aanwezigen hier een droomvouw
Hmm dat is altijd leuk
if (!coffee) {
Work = false; }
Dat is ook de reden dat ik hier zit!!Lampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:21:
Ik vind dit hele topic vermakelijker dan die huntbest wel dramatisch
Koekje d'r bij?
Zijn die tv's wat te doen? Ik wil van mijn 42" LG 720p tv upgraden naar een full HD..
Dan moet je de chat op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all eens ff volgenLampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:21:
[Signature]
Dit is waarschijnlijk de enige kans van vele tweakers om met een vrouw te praten, can't blame 'emLampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:21:
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.