Zodra die box komt koop ik dr 12. En dan een lekkere livestream unboxing party met een aantal vrienden doen.
Dan ben jij geen echte hunter.ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
Heb zowaar gewoon een half uur kunnen lunchen zonder IETS te missen.
200 euries. Mooie deal.ZalmanFr34K schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
Voor hoeveel verkochten ze die vertex 2 180GB ?
199 euroZalmanFr34K schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
Verwijderd
200 meen ikZalmanFr34K schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
Naar mij weten niet, alle bestellingen worden apart gezien. (helaas)Paultje3181 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
In hoeverre kun je bestellingen combineren, zodat er maar 1x verzendkosten zijn?
Kon je toch een leuke raid0 array mee bouwen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nou nou iedereen heeft het nu al gezegd hoor
Fotolijstje en wiigame. Heb al een tablet en geen wii. Niks gemist
Koekje d'r bij?
Sterker nog, daar verkopen ze dat merk C&B.KevinBel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:32:
Bij de V&D kan ik ook een portomonnee halen van goeie kwaliteit voor die prijs, geef mij een goeie reden om dan deze te kopen
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Deze schiet ook niet op zo te zien. Gauw broodje smeren in de kantine, dan terug naar mijn werkplek
/neurotische modus
/neurotische modus
Laptop mee naar de keuken..!
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
Bijna weg hoor, heb dr net weer een paar in de pijplijn
[ Voor 59% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-03-2011 12:36 ]
Dit schiet niet echt op
Ik ga even mijn stoppelbaard weer eens afscheren, en de vaatwasser uitruimen
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Is er al een Android / iOS app voor de iBood hunt?
Ja, bij mij ook. Ik overwoog het wel, maar ik zat ook op mobiel en dan ben ik dus nooit snel genoeg. Het is sowieso wel een hoop geld, maar je kunt hem altijd nog voor dezelfde prijs doorverkopen mocht je hem toch niet willen en waarschijnlijk geeft het je zo een snelheidsboost dat het toch het geld waard is.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:34:
[...]
Damn, das nog steeds te veel voor wat ik er voor over heb..
Ik heb die Jamo Sub 210 wel op mobiel kunnen bestellen. Dat vind ik nog steeds een wonder!
Totdat de creditcardhouder weg is kan ik even een naar de pot.gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:35:
Deze schiet ook niet op zo te zien. Gauw broodje smeren in de kantine, dan terug naar mijn werkplek
/neurotische modus
/schijtmodus
tikfouten? tjah..m..
Dan mis je er straks een, snel zet je laptop in de vaatwasser zodat je een nieuwe kan kopen via een hunt!!AW_Bos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:36:
Dit schiet niet echt op
Ik ben aan het etenHahn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:37:
[...]
Laat je ook even zien wat jij in de aanbieding hebt?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
duplo kasteel met gracht ?
Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.
zwaailichtjes weg??
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Een Justin Bieber look-a-like-bratwurst?Hahn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:37:
[...]
Laat je ook even zien wat jij in de aanbieding hebt?
Zijn er nog.navlim schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:37:
zwaailichtjes weg??
Ze zijn er nog hoor!navlim schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:37:
zwaailichtjes weg??
Koekje d'r bij?
Haha. Doet me denken aan comments als: helaas heb ik al een mediaspeler. Zo van: jammer dat ik mijn geld niet kan uitgeven en mezelf op die wijze kan bevredigen.DJ-Visto schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:36:
[...]
Dan mis je er straks een, snel zet je laptop in de vaatwasser zodat je een nieuwe kan kopen via een hunt!!
oh ja, k zie ze weer... f5 doet wonderen
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Hoi Lisette. Lezen we ook gezellig mee? Koop even een Creditcardhouder, zijn wij ook weer tevreden!
P.S. waar blijft die 3DS zwart en/of die stomme Box nou?
P.S. waar blijft die 3DS zwart en/of die stomme Box nou?
Haha, dat is de kracht van zulke hunts he, je MOET snel beslissen anders issie weg. Dan maar een tweededanielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:38:
[...]
Haha. Doet me denken aan comments als: helaas heb ik al een mediaspeler. Zo van: jammer dat ik mijn geld niet kan uitgeven en mezelf op die wijze kan bevredigen.
Koekje d'r bij?
Ha! 
Heb zo'n CC houder gekocht, toevallig van het weekend nog over gehad dat ik mijn portemonnaie eens wil uitmesten en dat kan natuurlijk mooi met zo'n pasjesdinges
Goh, van alle spulletjes die op zo'n dag voorbij komen, had ik niet verwacht dat ik juist zo'n ding zou kopen
Heb zo'n CC houder gekocht, toevallig van het weekend nog over gehad dat ik mijn portemonnaie eens wil uitmesten en dat kan natuurlijk mooi met zo'n pasjesdinges
Goh, van alle spulletjes die op zo'n dag voorbij komen, had ik niet verwacht dat ik juist zo'n ding zou kopen
Wooh hij is al bijna weg!
Volgende zo maar is dan
Volgende zo maar is dan
Volgende Bood aub weer iets met USB of een stekker!!
Ja volgens mij kijken de mensen daarna gewoon of het nuttig is wat ze gekocht hebben en zo niet dan zetten ze het maar op marktplaats. Misschien dat ik dat ook doe met mijn subwoofer, maar dan gaat hij gewoon voor de inkoopprijs weg.ohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:40:
[...]
Haha, dat is de kracht van zulke hunts he, je MOET snel beslissen anders issie weg. Dan maar een tweede
Ja het is een leuk ding op zich, enkel zal je net altijd weer iets hebben wat er niet in past waardoor je alsnog een portemonnee nodig hebt.Raymond schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:40:
Ha!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zit lekker in de vrouwenuitverkoopmodus hierdoor (mooi Scrabblewoord)
He wat zonde, zo'n houder moest ik echt hebben gewoon jonguh.
Heb jij die Jamo 210 gekocht?danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:41:
[...]
Ja volgens mij kijken de mensen daarna gewoon of het nuttig is wat ze gekocht hebben en zo niet dan zetten ze het maar op marktplaats. Misschien dat ik dat ook doe met mijn subwoofer, maar dan gaat hij gewoon voor de inkoopprijs weg.
Mooi getimed. Brood gesmeerd, volgende aanbieding!
Is lastig voor mensen die normaliter eerst een paar dagen research doen voordat ze iets kopen
Ik hoop op een electrische wc bril!
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Star Wars Pokerset met ingebouwde LED Lichten!!
Starwars pokerset
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
die site staat echt stil
Op V&A zoekt iemand die Jamo 210 en wil er €110 voor betalen.
awesome XD dat wil ik wel (niet sarcastisch)
[ Voor 62% gewijzigd door Alien B.O.B. op 28-03-2011 12:43 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
WTF... Star Wars pokerset met LED verlichting... wat moet ik hiermee
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Serieus wat is hiet nou leuk aan:

Ik heb al een freaking pokerset!!
Fuck die lichten ofzo :")

Ik heb al een freaking pokerset!!
Fuck die lichten ofzo :")
Ik dacht dat je een grapje maakte. WTF XDDJ-Visto schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:42:
Star Wars Pokerset met ingebouwde LED Lichten!!
Koekje d'r bij?
Dark Father: Luke... I'm your father
Lady gaga: you can read it on my pokerface!
Lady gaga: you can read it on my pokerface!
Ik geef toe, ik had het bestaan van deze dingen niet geweten als het nu niet op iBood was geweest.
pokerset met led-verlichting?
Dat is echt baas gewoon. DO WANT
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Haha, ik heb al contact met hem gehad. Ik ga hem eerst even testen, want ik wilde nog een subwoofer, dus als hij bevalt houd ik hem, anders mag hij hem voor de aanschafprijs hebben.LuPo schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:42:
[...]
Op V&A zoekt iemand die Jamo 210 en wil er €110 voor betalen.
Edit: grote kans dat ik hem houd, als hij niet te slecht is, maar dat zal wel niet.
[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 28-03-2011 12:44 ]
50× Groene Yoda Chips
50× Rode Darth Vader Chips
50× Blauwe Luke Skywalker Chips
50× Blauwe Obi Wan Kenobi Chips
50× Rode Darth Vader Chips
50× Blauwe Luke Skywalker Chips
50× Blauwe Obi Wan Kenobi Chips
Zucht...
Misschien wat voor de cast van TBBT om mee te klooien
Tis ook nog een limited edition, 20,000 wereldwijd van gemaakt las ik net ergens
Verdomd ja weer wat geleerd. Dat iBood is toch wel goed voor je algemene kennis.gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:43:
Ik geef toe, ik had het bestaan van deze dingen niet geweten als het nu niet op iBood was geweest.
Met goede kaarten sta je aan de kant van de “Force”, begin je te bluffen met een slechte hand stap je over naar de “Dark Side”. Deze pokerset wordt geleverd in een luxe case en door de 72 ingebouwde LED lichten lijkt het alsof er 2 lightsabers in de koffer liggen. May the Force be with you.
Ze zien je al aan komen zeg, hoi ik kom mee pokeren, kijk, mijn Star Wars setje geeft licht! Fwoosh gebruik de force! Hahaha grappig want ik ben een nerd en dan lachen mensen altijd.
De chips maken Chewbaccageluiden als je ze op tafel smijt.
Ja zelfs chrome trekt m niet bij de refresh. Gooit m dr eerst 2/3x uit voordat ie m paktWillaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:43:
Volgens mij heb ik iBood doodgeF5ed of zijn er meer mensen die het wat traag hebben?
Koekje d'r bij?
Wat hebben die vier asen ermee te maken?
Oh gokding...
Oh gokding...
[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 28-03-2011 12:44 ]
Oke goed. Ik dacht ik zeg het ff voor als je het nog niet wist.danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:43:
[...]
Haha, ik heb al contact met hem gehad. Ik ga hem eerst even testen, want ik wilde nog een subwoofer, dus als hij bevalt houd ik hem, anders mag hij hem voor de aanschafprijs hebben.
Is altijd als er een nieuwe hunt komtWillaaam schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:43:
Volgens mij heb ik iBood doodgeF5ed of zijn er meer mensen die het wat traag hebben?
Ging vannacht lekkerderohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:44:
[...]
Ja zelfs chrome trekt m niet bij de refresh. Gooit m dr eerst 2/3x uit voordat ie m pakt
Nog een reden om ze niet te kopen, als de buren meeluisteren denken ze precies te weten wat je aan het doen bent!SidewalkSuper schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:44:
De chips maken Chewbaccageluiden als je ze op tafel smijt.
Koekje d'r bij?
Nah toch maar niet gekocht. Is alleen leuk als het in de doos zit, anders zijn het gewoon normale fiches en ik heb al een goed pokerset (official size and weight, meegenomen uit Las Vegas
)
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Hij gaat nog best hard btw
HahaPoker is een verzamelnaam van een serie kaartspelen waarbij spelers inzetten op basis van de kaarten die ze in hun hand houden. Bij poker draait alles om de sterkte van een combinatie kaarten. Met goede kaarten sta je aan de kant van de “Force”, begin je te bluffen met een slechte hand stap je over naar de “Dark Side”. Deze pokerset wordt geleverd in een luxe case en door de 72 ingebouwde LED lichten lijkt het alsof er 2 lightsabers in de koffer liggen. May the Force be with you.
En nu komen die zwaailichten
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 12:45 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Voor als je hiermee klaar bent:
http://www.dumpert.nl/med...nton_is_net_anorexia.html
http://www.dumpert.nl/med...nton_is_net_anorexia.html
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nondeju... Kom niet eens aan werken toe. Zo hard gaat dat topic hier.
Vanmorgen (tussen 7 en 9) ging ie echt lekker. Daarna lag ie er een kwartier dr uit om kwart voor 10
Koekje d'r bij?
En daar was ik weer ;P.
Helaas kan ik niks meer kopen, heb rabo Random Reader vergeten mee te nemen naar school :x.
Dus alleen de aanbiedingen volgen en 80's luisteren
Helaas kan ik niks meer kopen, heb rabo Random Reader vergeten mee te nemen naar school :x.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Neem dan ook INGQuad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:47:
En daar was ik weer ;P.
Indeed, ING is in zo'n geval wel ideaal. ING, de enige echte iBOOD bank.
Neem een creditcard =)Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:47:
En daar was ik weer ;P.
ja dan kan je tenminste je telefoon evrgeten waar je tan's op binnen komen
Hahah, ach heb al de archos tablet gescoord vannacht, dus ben tevreden
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik had echt verwacht dat dit er razendsnel doorheen zou gaan, valt tegen
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.