Ik ben nog steeds niks wijzer hierdoor...De Battle Strikers Tournament Set is de ultieme Battle Strikers battling speelset!
hahahahasyntesia schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:03:
Eindelijk heb mn battle strikers, kan nu eindelijk naar bed !
1
| javascript:setInterval('repaint()', 1000); |
Update iedere seconde i.p.v. iedere 5 sec
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Met de jaren ben jij niet het enige dat groeit. Tuurlijk, je hebt grotere kleren nodig. Maar andere behoeften worden ook steeds groter. Die lelijke oude Ford Fiësta met een lak die meer roze dan rood is vervang je op een gegeven moment door een glimmende dikke Audi. Dat piepende eenpersoonsbedje moet ooit plaatsmaken voor een solide Auping tweepersoonsbed. En die blazende grijze pc onder je bureau verandert op een gegeven moment wel in een vlammen spuwend glimmend Full HD monster. Datzelfde geldt voor je home entertainment. Misschien waren de speakertjes van je pc of tv ooit voldoende om aan je audiobehoeften te voldoen. Maar zodra je deze Sony 7.1 HD Receiver met 5 HDMI Aansluitingen hebt gezien, weet je dat je niet meer terug kunt. Het is tijd voor die stap vooruit en met deze receiver wordt dat een stap met een zevenmijlslaars. Je kunt natuurlijk vier apparaten met HDMI aansluiten op deze Sony. Deze geeft dat dan vervolgens, desnoods in geüpscaled Full HD, door aan je TV. Maar het belangrijkste is natuurlijk het geluid. Dat komt door 7 kanalen naar je toe en wordt in de beste kwaliteit weergegeven. Ervaar enerverend geluid Dolby Digital +, Dolby TruHD en dtsHD. Je kunt van alles instellen op dit apparaat en dat doe je lekker vanuit je luie stoel. Het Xross Media Bar menu stelt je daar toe in staat. Dat is heel simpel, net als het afstellen van het geluid. Met DCAC stel je met één druk op de knop automatisch je speakers in voor het optimale resultaat. Je groeit als mens en nu is het tijd dat je geluidssysteem meegroeit. Dat doet het helemaal met deze Sony 7.1 HD Receiver met 5 HDMI Aansluitingen!
Nope, maar maak er dan een bookmarklet van ofzoManuel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:01:
[...]
Ik hoop dat de wijzigigen dan wel blijven, niet dat ik bij elke 'refresh' hetzelfde stukje code moet uitvoeren.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
In firefox 4 maakt dat de site stuk, zie alleen een nummertje nuRobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:03:
Even in je adresbalk (van de iBood Tab uiteraard) plakken:
JavaScript:
1 javascript:setInterval('repaint()', 1000);
Update iedere seconde i.p.v. iedere 5 sec![]()
Laat bij mij gewoon het getal 1 zienRobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:03:
JavaScript:
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ThanksRobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:03:
JavaScript:
Oh, in Chrome werkt het
Plak het anders in een firebug console ofzo...
Over mij
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Gwn inplaats van het adres? Want daarna zie ik meteen weer het ibood adres.RobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:05:
[...]
Oh, in Chrome werkt het
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Will doRobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:05:
[...]
Oh, in Chrome werkt het
Heb het nu in m'n Firebug console draaien, werkt perfect. Danke.RobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:04:
[...]
Nope, maar maak er dan een bookmarklet van ofzo
MrBlueEyes schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:05:
[...]
Gwn inplaats van het adres? Want daarna zie ik meteen weer het ibood adres.
Met Ctrl-Shift-I en dan tabje "Network" kun je requests monitoren en zie je de requests vanzelf vaker voorbij komen
[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 28-03-2011 03:07 ]
Over mij
+ 20 liter parfum,6 maglites, 3 staafmixers en een 2 wandklokken!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:05:
Jeetje heel nederland is denk ik onderhand wel voorzien van een home cinema setje.
En dan blijft hij dat elke keer doen? of moet je hem steeds weer plakken? of moet je niet op enter drukken ofzo?RobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:06:
[...]
Met Ctrl-Shift-I kun je network monitoren en zie je de requests vanzelf vaker voorbij komen
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Confirmed in FF4.Manuel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:05:
[...]
Heb het nu in m'n Firebug console draaien, werkt perfect. Danke.
Merci
Verwijderd
Ze doen gewoon telkens weinig producten per sessie en dat betekent niet direct dat ze dus sneller klaar zijn da voorheen.Yippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:07:
Laatste hunt was ergens in Jan 2011. Dus in gunstigste geval gaat het om 3 maanden = is 90 dagaanbiedingen. In dit tempo zijn we over een 30 min wel klaar met de hunt...
Verwijderd
Laatste hunt was in November 2010Yippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:07:
Laatste hunt was ergens in Jan 2011. Dus in gunstigste geval gaat het om 3 maanden = is 90 dagaanbiedingen. In dit tempo zijn we over een 30 min wel klaar met de hunt...
Volgens mij zijn er maar een paar receivers, en zijn er van deze dingen een stuk meer.Manuel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:08:
Niemand heeft het echt zo op de Netgear router, het staat er nu al voor ongeveer een minuut.. Wat een verschil met de receivers.
Zucht...
Als je niet op F5 mept wel ja. Refresh je de pagina dan zul je 't opnieuw moeten plakken.
Over mij
Verwijderd
Sowieso staat 'ie voor 20 euro in de PW.Manuel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:08:
Niemand heeft het echt zo op de Netgear router, het staat er nu al voor ongeveer een minuut.. Wat een verschil met de receivers.
4 stuks!SgtElPotato schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:08:
[...]
Volgens mij zijn er maar een paar receivers, en zijn er van deze dingen een stuk meer.
Dat vraag ik mij dus af. Heb de TX-SR508 bijvoorbeeld al 2/3 keer voorbij zien komen. Soms in een bundel en soms weer niet.SgtElPotato schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:08:
[...]
Volgens mij zijn er maar een paar receivers, en zijn er van deze dingen een stuk meer.
failLucky0wn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:09:
Klote de Netgear router gekocht, dacht dat het een NAS was...
Selfquote: Gelukkig is er de wet kopen op afstand!:DLucky0wn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:09:
Klote de Netgear router gekocht, dacht dat het een NAS was...
Hmm, ik zal wel wat fout doen.RobIII schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:08:
[...]
Als je niet op F5 mept wel ja. Refresh je de pagina dan zul je 't opnieuw moeten plakken.
(De TX-SR607 was binnen 6 seconden uitverkocht)
[ Voor 47% gewijzigd door Manuel op 28-03-2011 03:10 ]
Mwa, daar zijn ze met dit soort "events" wel op berekend hoorLampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:10:
Ik heb nu een vraag hé als iedereen zo keihard blijft f5'en is dat dan niet hetzelfde als zo'n soort Ddos?
Over mij
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Over mij
Hartelijk dank voor je bestelling op iBOOD!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Je bestelling:
1x Yamaha 7.1 Receiver met Zeven HDMI 1.4
heb jij die 6 serie?goosche schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:11:
die is van mij xD
Verwijderd
En een Dirt Devil Car Cleaning Setcitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:10:
RAAGH, nog een receiver voor de MP handelaren...
Het valt mee. Een DDOS gaat meestal met SYN pakketten, waardoor de webserver ruimte voor een verbinding reserveert die niet gemaakt wordt. De ibood refresh gaat via javascript, wat een simpele GET stuurt (een stuk minder belastend voor de server).Lampiz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:10:
Ik heb nu een vraag hé als iedereen zo keihard blijft f5'en is dat dan niet hetzelfde als zo'n soort Ddos? Ik ben niet echt technisch ingesteld o.i.d. maar steeds refreshen naar zoveel adressen server is liek wtf?
Ergens heb je wel gelijk, het feit dat iedereen automatisch zit te refreshen is een grote load voor ibood. Hadden ze voorheen nogal wat problemen mee
En zul je net zien dat zodirect de 7 serie komt.
Dus mijn enige optie is nog directEbanking, iets waar ik nog nooit van heb gehoord..painkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:09:
Wtf, ik moet 5 minuten wachten omdat ideal zit te kloten..
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Haha ja dat weet ik nog wel! Dat met de vorige hunt de site om de zoveel keren down gingcitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:12:
[...]
Het valt mee. Een DDOS gaat meestal met SYN pakketten, waardoor de webserver ruimte voor een verbinding reserveert die niet gemaakt wordt. De ibood refresh gaat via javascript, wat een simpele GET stuurt (een stuk minder belastend voor de server).
Ergens heb je wel gelijk, het feit dat iedereen automatisch zit te refreshen is een grote load voor ibood. Hadden ze voorheen nogal wat problemen mee
Archos is het enige voor vandaag merk ik!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Smakelijk.Yippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:13:
Als dit verkoopt op dit uur, dan eet ik me schoen op
Signature
pak de busjes peper en zout maar alvast!Yippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:13:
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
eetsmakelijk en vergeet de foto's nietYippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:13:
edit : toegegegeven het gaat een stuk langzamer
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 28-03-2011 03:14 ]
Maak wel even een filmpje en wat pica'sYippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:13:
Verwijderd
MP hoeren zien overal brood inYippie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:13:
Uh, een GET is vele malen zwaarder; een SYN is op een veel lager niveau. Een GET zal ook daadwerkelijk de request afhandelen (dus de webserver moet aan de gang, de DB wordt aangeschopt, logging wordt gedaan etc. etc. etc., even los van caching etc.) SYN is puur op TCP/IP niveau.citruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:12:
Het valt mee. Een DDOS gaat meestal met SYN pakketten, waardoor de webserver ruimte voor een verbinding reserveert die niet gemaakt wordt. De ibood refresh gaat via javascript, wat een simpele GET stuurt (een stuk minder belastend voor de server).
Voor een GET wordt net zo goed een SYN gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 28-03-2011 03:15 ]
Over mij
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
kijk morgen maar ff op marktplaats, zullen honderden onkyo's op staan danMaDLiVe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:14:
Damn, moet nog steeds een receiver hebben...
Idem.. Het liefste met een mooie woofer + speakers.MaDLiVe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:14:
Damn, moet nog steeds een receiver hebben...
i 2nd that al hele avond aan t wachten op die meukManuel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:15:
[...]
Idem.. Het liefste met een mooie woofer + speakers.
Toch steeds weer benieuwd wat het volgende word..
Zucht...
Dat zei ik ook om 1:00, daarna 2:00 en nu is het al 03:16SgtElPotato schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:16:
Om 4 uur hou ik het voor gezien ( als dat lukt ).
Toch steeds weer benieuwd wat het volgende word..
+1Beakzz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:16:
Het ergste is dat ik geen zin meer heb ,moe ben en vroeg op moet. Toch zit ik hier nog !!!
Denk dat veel van ons dat hebbenBeakzz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 03:16:
Het ergste is dat ik geen zin meer heb ,moe ben en vroeg op moet. Toch zit ik hier nog !!!
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.