Nou...sl1000 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:36:
Hmmm, dat is een interessant puntje wat je hebt gevonden. Ik gebruik namelijk python2.6 en maak geen alias naar python aan om zo in indien nodig meerdere versies naast elkaar te kunnen laten werken.
Dat dit script daardoor niet meer werkt is me nooit opgevallen. Ik ga even kijken of ik dat hier kan reproduceren.
Vervang #!/usr/bin/env python door #!/usr/bin/env python2.6 en het zou opgelost moeten zijn.
Ik zal kijken of ik daar een handige oplossing voor kan verzinnen in het installatiescript van het qpkg.
Dat lukte niet. Sickbeard verving die ene script weer en zette de oude string weer erin.
Heb het nogmaals ge edit en kijken of ie beter gedraagt.
Wat staat er bij jouw installatie in?
Ik had nooit problemen eerst maar door de reinstall van sickbeard en sab etc zijn er kennelijk oude links ook opgeruimd.
Maar ik hoor graag of bij jou die script dezelfde string heeft of dat jouw sickbeard lekker de standaard python install gebruikt ipv 2.6 voor SabNZB.
We komen er wel uit :-)
edit: Tsja sickbeard laat dus manueel editen van de scripts niet toe. Die overschrijft het elke keer.
Ik heb nu die script bij SaBNZB maar uit gezet en heb Sickbeard de post processing aangezet. De vraag is alleen..hoe monitort Sickbeard de tv directory nu? Als ie slim is pas na een snatch van de episode weet ie ok dat pol ik 5 mins later. Of polt ie de directory elke 10 minuten en slaapt de NAS nooit meer?
Wat ik me ook afvraag. Wat gebeurt er als ik python erop installeer nu? Wat zal SabNZB dan doen blijft ie 2.6 gebruiken? Of zal de python dan alleen voor sickbeard zijn?
[ Voor 20% gewijzigd door Solstice op 19-07-2011 09:28 ]