TruckingSim, the Next-Gen Simulation Game - Deel 1

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
Otherside1982 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:33:
Blijkbaar zijn de boetes voor te laat aankomen nog niet geimplementeerd. Ik heb zonet mijn rit afgewerkt (rond 10u) waarvoor de ETA ergens rond 1u vandaag stond (dus vannacht). Toch kreeg ik het volledige bedrag uitbetaald.
Volgens mij gaat je XP niet omhoog als je te laat komt. Boetes heb ik idd ook nog niks van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Being late should apply the late fees but I've seen a few people say it is not. I'll have to test this after we are done with the new additions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nice clock design :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Found it as a template somewhere :p I use it for when I'm doing a bunch of changes and I don't want anyone playing while doing those.

It works :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:21
Mooie update. Belangrijk puntje voor de managers van WET: Assistance kost nu geld aan de company en voor terminals wordt nu ook de dagelijks kost aangerekend!
Verder: Items! Er zit heel wat interessants tussen, ik ga direct even shoppen :)

Edit: Zo, even 12000 $ aan items gekocht. * Otherside1982 has just pimped his truck 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Otherside1982 op 14-06-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL:

"You are trying to view a message that does not belong to you. Do not attempt to cheat."

what? :D

i see 86 PMs in my box, but when i click i get that message :D

/edit: logout and login and fixed :)

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-06-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Items :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

nice, items.. Tijd om mijn 40k ergens aan uit te geven xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Items zijn tof ja, fijn dat we ze eindelijk kunnen gebruiken. vraagje, waar kan je zien wat de load limit is voor je truck en wat de legal laod limt is?

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right now you can't crazyclaws but its coming in the future :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Woot, eindelijk de Volvo VT64T880 uit 2009 binnen :) . Met een beetje mazzel heb ik na de volgende sprong de beste truck te pakken :)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 01:37:
Right now you can't crazyclaws but its coming in the future :)
Thanks Jeff,

Thanks for introducing the items

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
We moeten goed op het company banksaldo gaan letten. Het lijkt erop dat we net iets onder break-even zitten (dus langzaam maar zeker geld verliezen met de company).

Met dit tempo niet heel schokkend en alle bedrijven zullen hun rates/terminals/assistance weer moeten gaan inregelen, maar we moeten het wel ff in de gaten blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
We schommelen een beetje met ons saldo, van 1.899.000 gisteravond naar 1.908.000 rond 13:00 en nu 1.902.000. Inderdaad nog niet schokkend.
De huidige Terminals kosten $555/dag, ook niet schokkend.
De repair assistance zal mogelijk wat omlaaag moeten nu vaker repareren noodzakelijk is ivm de RMF.

Edit: Las net dat Jeff wat Company gegevens van gisteren voor de update teruggezet heeft, dus laatste cijfertjes kloppen mogelijk niet.
Ik zag vandaag een langzame stijging.

[ Voor 22% gewijzigd door Karloe op 15-06-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Due to a bug in my code I had to reset everyone's companies to yesterday's (before the update) values. So the cash you have now will be correct and later I will re-count everyone's drivers and give each company $500 for each driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Some strange behavior after the system still logs me out automatically using the 'Remember me' feature.

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y152/Tarabass/truckingsim_logout_behaviour.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just clicking log out and logging back in will fix it. But it has to do with my attempt at fixing the random logging out, and my fix didn't work. So for now I'm switching back to the game just logging you out when it finds a session

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All companies have been recounted and given $500 for each active driver. Sorry about the bugs as of late, we are working as quickly as we can to get those fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
It is alfaversion, so we may not complain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I fixed the login problem it should work now, I've tried it twice today after letting it sit for a while and its worked great and I haven't heard any complaints since I implemented it. So yay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:03:
I fixed the login problem it should work now, I've tried it twice today after letting it sit for a while and its worked great and I haven't heard any complaints since I implemented it. So yay :D
I'm still not being redirected after my session expires without using the 'remember' me feature (see screenshot above). I will test the 'remember me' feature right now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So it is still showing the blank my driver page?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Current money in hand: $121,815.80

Nu nog even een truck kopen :-)

Year: 2010
MPG: 11.201 mpg
Make: International
Model: Lonestar
Cost: $109,518

[ Voor 47% gewijzigd door Marmotje op 21-06-2011 07:37 ]

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Feli met je nieuwe truck Marmotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Nu online
Bjornski schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:17:
Feli met je nieuwe truck Marmotje!
Thanks.. Nu weer sparen voor spareparts :-) en hopen dat ik mijn 6de plek in de company niet verlies :)

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
zucht

vanmorgen nieuwe truck gekocht. wilde ik even direct weten wat de verkoopwaarde was... klik ik op yes ipv no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
Wybo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:01:
zucht

vanmorgen nieuwe truck gekocht. wilde ik even direct weten wat de verkoopwaarde was... klik ik op yes ipv no.
:o

Pijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Welke items zijn handig om te hebben. Heb nu alleen de tool-box, Alu wheels en alle Fuel-meuk erop. Rest lijkt me (nog) niet zo noodzakelijk, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb alleen de Fuel meuk erop. Rest lijkt mij (nog) niet nuttig genoeg.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Darkasantion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:35:
Welke items zijn handig om te hebben. Heb nu alleen de tool-box, Alu wheels en alle Fuel-meuk erop. Rest lijkt me (nog) niet zo noodzakelijk, of zie ik dat verkeerd?
En jij denkt dat ik jou dat ga vertellen, ik heb je net ingehaald in de ranglijsten en wil graag boven je blijven ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Tarabass schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:34:
[...]

En jij denkt dat ik jou dat ga vertellen, ik heb je net ingehaald in de ranglijsten en wil graag boven je blijven ;) :+
Ja doh? Tuurlijk vertel jij dat :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Nouja, het ligt er natuurlijk erg aan wat je strategie is en waar je voor gaat. Ga je voor het geld, of ga je voor XP's. Ik zelf heb ook enkel de fuelmeuk erop, omdat ik vrijwel nooit te hard rij of iets leek de rest me zinloos. Maar aangezien ik je heb ingehaald doen ie alu wheels maar weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
heb een feature request gepost op het forum... Vind het momenteel een beetje saai worden. Ik mis het uitzoek werk en het management heel erg.

http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=1053

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik ben een beetje in excel aan het klooien.

ppm is leuk, maar ik werk liever met betalingen per leg.
en wat ik ook eigenlijk wil is een soort routeplanner kunnen maken. dat ik aangeef inoeveel legs ik van a naar b wil en dan de mogelijke opties zie.

wel leuk om te doen maar niet heel eenvoudig.

(voor routes tot 150 mile ga ik uit van 75 m/h, 350 miles 70 en bij meer 65 per leg gemiddeld. Ik speed dus wel een beetje af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een application gemaakt bij WET ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
je bedoelt die enkelvoudige routeplanner toch, of kijk ik er overheen?

wat ik bedoel is

stel ik wil naar b, dat kan in 20 legs, dat ik dan 30 opgeef als maximum aantal legs en dat hij dan ook via routes zoekt.
plus zoals ik al aangaf meer prijs per leg ipv per mijl. (waarbij je zelf in zou geven hoeveel mijl je max gemiddeld in een leg wilt.)

als er zoiets op wet staat graag een linkje want daar kijk ik dan overheen. En anders ga ik verder uitvogelen hoe dat in exel moet, ik moet dat chemicals ook kunnen filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Wybo schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:58:
je bedoelt die enkelvoudige routeplanner toch, of kijk ik er overheen?
Ik vermoed dat hij met 'application' een aanmelding bedoelt, niet een applicatie. ;)

Ik ben het met je eens dat de huidige route overview suboptimaal is, omdat hij geen rekening houdt met aantal legs (hoewel dat ook lastig is, omdat iedereen een andere maximale snelheid heeft). Daarnaast houdt hij geen rekening met onze terminals en de bijbehorende bonussen. Er is dus ruimte voor verbetering, maar ik ben met de huidige route overview wel al erg blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Wybo, je begrijpt Fakky verkeerd. :P

Fakky, welkom bij WET en ook op wettrucking.com.
De lange route die je hebt gekozen ga je bezuren, dat is geen pretje met dat ouwe barrel waar je in rijdt.

(cr*p), zit Anakha er tussendoor. |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ah zo :D

En voor de duidelijkheid. Ik heb absoluut niet de intentie gehad om op iets of iemand kritiek te hebben. Ik vind het gewoon leuk om met exel te proberen dit soort dingen voor elkaar te krijgen.
Het gaat weken/maanden duren voor het af is. heb nu alleen een ruwe per leg prijs af. En een ander spel waar ik wat voor maak heeft voorrang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karloe schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:22:
Wybo, je begrijpt Fakky verkeerd. :P

Fakky, welkom bij WET en ook op wettrucking.com.
De lange route die je hebt gekozen ga je bezuren, dat is geen pretje met dat ouwe barrel waar je in rijdt.

(cr*p), zit Anakha er tussendoor. |:( )
bedankt voor de ontvangst, heb net driver reset gedaan dus ook nieuw aanvraagje bij wet, was verkeerd begonnen gisteren, heb nu de tips bekeken op de wet pagina en dan maar opnieuw begonnen.
Nu toch al 3 succesvolle routes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:23:
[...]

bedankt voor de ontvangst, heb net driver reset gedaan dus ook nieuw aanvraagje bij wet, was verkeerd begonnen gisteren, heb nu de tips bekeken op de wet pagina en dan maar opnieuw begonnen.
Nu toch al 3 succesvolle routes gedaan.
En je bent wederom accepted bij WET, nogmaals welkom, en happy truckin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New update has been posted here: http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=1062

We changed it so that bonus in only applied to cities that demand it, and penalty of 25% is applied to the route if you are delivering to a city that is a supplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
While that is a good move that makes planning your routes more interesting, it hurts! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
De aanpassing van bonussen verandert de dynamiek van het spel behoorlijk.
@Wouterrr, zou jij de "Route overview" kunnen aanpassen, zodat deze rekening houdt met cargo-demand?

Edit: laat maar. Ik heb al even zitten hacken. Een tool zoals de "Route Visualisation" die we hadden zou wel gaaf zijn. Of de route-overview uitgebreid naar 3 stretches.

Edit2: Het lijkt er nu op dat geen enkele cargo meer boven de 1.5PPM komt. Ik weet zeker dat bonussen wel toegevoegd worden, want je ziet soms PPM's als 0.843 voor één stuk.
Ik ben bang dat de CR omhoog moet als dit zo blijft; dit hakt fors in het inkomen van de drivers en dus van de company.

[ Voor 63% gewijzigd door Bjornski op 29-06-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W Timmermans
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-02 15:37
Is het mogelijk te zoeken op cargo zodat je de steden kunt zien die het in demand hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Bjornski schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:41:

Edit2: Het lijkt er nu op dat geen enkele cargo meer boven de 1.5PPM komt. Ik weet zeker dat bonussen wel toegevoegd worden, want je ziet soms PPM's als 0.843 voor één stuk.
Ik ben bang dat de CR omhoog moet als dit zo blijft; dit hakt fors in het inkomen van de drivers en dus van de company.
Ik zou even afwachten, het komt wel vaker voor (ook voor de update) dat de ppm gemiddeld lager uitvalt. De change daarop was hij dan weer hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Kijk, dat is de change die er wel aan zat te komen. Had hem meer verwacht op een dag dat de cargo change was, maar goed.

Nu maar eens zien wat voor impact dit bij iedereen gaat hebben, lijkt mij in ieder geval interessant worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
rdfeij schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:57:
[...]
Ik zou even afwachten, het komt wel vaker voor (ook voor de update) dat de ppm gemiddeld lager uitvalt. De change daarop was hij dan weer hoger.
Desondanks zullen de ppm's structureel dalen, gewoon omdat het nog maar zelden zal voorkomen dat je op korte routes flink kunt cashen, zoals tot gisteren het geval was. Bjornski heeft dus gelijk: de CR van WET moet omhoog om quitte te blijven spelen. Daarmee nemen dan de inkomsten van de drivers nog verder af, dus geld verzamelen gaat voor drivers veel lastiger worden.

Tot nu toe was een inkomen per EL van tegen de 150 dollar prima haalbaar op de toproutes. Per dag zat je vaak op meer dan 3000 dollar winst (na aftrek van benzinekosten). Dat wordt flink minder. Als je uitgaat van vanaf nu meer lange routes, waarbij de gemiddelde snelheid wat lager zal liggen omdat je alleen de eerste leg kunt 'rerollen', dan mag je vanaf nu met een inkomen van 100 dollar per EL al enorm in je handjes knijpen, meestal zal het minder zijn. Dat komt dan dus neer op slechts zo'n 2000 dollar per dag netto. Bovendien zul je vaker te maken krijgen met boetes wegens te laat arriveren (want dat is op korte routes veel eenvoudiger te vermijden dan op lange).

Voor WET betekent het ook dat er goed gekeken moet worden naar depots: het wordt nu veel minder rendabel om veel depots vlak bij elkaar te hebben staan, je moet ze nu beter gaan verspreiden over het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Oorzaak van de lagere PPM is natuurlijk het ontbreken van contracten.
In vergelijking met Trukz heeft het ontbreken van endorsements ook een negatieve impact op je PPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This update was in preparation for contracts. This is why I waited so long to add it because I wanted to add it before contracts but not too early. We are working on contracts and they will be the next large update, they will work differently than trukz's contracts but they are coming. We are moving to the next stage right now, the planning is pretty much done.

I'm building the underlying base for them now, once we get the base done I will test them by running the code thousands of times to make sure it works, in which turn we will build a graphical interface for them and then add them.

It takes time but we wanted everyone to be able to get used to the fixed routes before we put in contracts and get all that done.

Thanks for your patience,

Jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:35
Nice update Jeff, I was a bit tired from doing the same (short) routes over and over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjornski and crew are doing an update, will be back up as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:00:
Bjornski and crew are doing an update, will be back up as soon as possible.
Thank for the information. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:21
De route-overview op wettrucking.com is blijkbaar aangepast om rekening te houden met de nieuwe berekening van bonussen. Ik heb daarnet de hot route Toronto-Detroit gereden en de prijzen kloppen: er wordt correct rekening gehouden met de bonus zoals in het spel zelf. Het enige wat nog ontbreekt is de extra bonus bij aflevering in een stad met een terminal, maar dat heeft minder invloed op de PPM.
Aan de verantwoordelijke: Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contract progress update - http://truckingsim.com/forums/showthread.php?tid=1098. Still a ways out but I wanted to keep everyone up to date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat is nu het precieze idee van die contracten?

Als ik het goed begrijp hebben contacten een PPM afhankelijk van de laagste bieder?
Dus dan neem ik aan dat een verstandig bedrijf niet onder de 1,50 gaat zitten?
En dat we vice versa contracten proberen binnen te slepen?

Denk ik dan heel raar dat als je het een beetje probeert te stroomlijnen (union idee) dat de bedrijven gewoon een aantal vaste lijnen proberen vast te houden? Op die manier heb je ook altijd genoeg man voor een bepaalde lijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

HEt is uiteindelijk inderdaad de bedoeling om optimale routes te maken Wybo. Dus proberen om contracten binnen te halen die het beest aansluiten bij de (dan) huidige contracten.
Een verstandig bedrijf probeert idd niet onder de 1.50 te bieden, alles hoger is natuurlijk beter. Naar ik begrijp zullen er echter genoeg opties zijn om aan contracten te komen. Contracten waar niet op geboden is komen in een 'wie het eerst komt' lijst en ik denk dat die lijst de beste prijzen met zich mee brengt. Je hoeft dan ook niet te wachten tot het eind van de 8-uurs biedperiode.
Ik ben heel benieuwd naar hoe het gaat werken allemaal, ik heb goede verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik las dat er maar 15 contracten komen per 100 companies...

Maar ben wel benieuwd inderdaad.

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-07-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Jup, ben helemaal klaar voor de contracten, en hoewel ik al besloten heb niet als CEO terug te komen (nieuwe baan geeft me daar niet genoeg tijd voor ;) ) Ga ik er wel vol tegenaan knallen om wat kilometers te vreten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Contracten zijn Live! Spel wordt beter en beter!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
De gekte op de CB vanmorgen was prachtig, met Jeff ertussen terwijl de eerste live afloop mis ging, maar snel hersteld werd..
Ziet er veelbelovend uit, en een eerste contract is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik snap geen f*ck van die contracten, hobbel er maar gewoon dom achteraan. Ik zou bijvoorbeeld niet weten waar ik nu naartoe zou moeten gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Naar atlanta om vanuit daar cotton naar southport te brengen.
dan weer terug om weer coton op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Tarabass. Wat vindt je zo moeilijk aan de contracten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Waarom zie ik het contract system? Ik kan er niets en wordt er ook niet veel wijzer van volgens mij.
Waarom heb ik een knop 'Create sub-contract' onder My company?
Hoe weet ik dat ik vanaf atlanta coton kan brengen naar southport? Dat was eerder vanuit Charlotte toch?
Hoe weet ik welk contract ik het beste moet pakken?
Wat is een subcontract?
Wat is het voordeel ten opzichte van 'gewoon de beste cargo en route pakken' nu er contracten zijn?

Dit is mijn eerste trucking sim, merk dat er voor veel van jullie al ervaring is opgedaan bij die vorige sim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everyone can see the contract system, we decided to do everyone so everybody can see how its working and what contracts are available so they could maybe say we need to get this contract even if they can't bid on it.

The create sub-contract button is a bug.

I'll let somebody else answer that row of questions it doesn't translate well into english.

Same with this one not translating to english well :(

A sub-contract is a contract the larger companies create for smaller companies (1-10 drivers). It also takes loads from the main contract. So basically your passing off loads to another company.

Generally contract routes will pay much more than regular hot routes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Tarabass schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:43:
Waarom zie ik het contract system? Ik kan er niets en wordt er ook niet veel wijzer van volgens mij.
Wat jefffan ook al aangeeft. Zodat iedereen kan zien welke contracten er zijn. Je kunt dan de contract-managers wijzen op gunstige contracten.
Waarom heb ik een knop 'Create sub-contract' onder My company?
Bug. Dat is de knop waarmee managers en contract-managers sub-contracten beschikbaar kunnen stellen voor kleinere companies (zie verderop).
Hoe weet ik dat ik vanaf atlanta coton kan brengen naar southport? Dat was eerder vanuit Charlotte toch?
Kijk even rechts-onder in het menu bij "Cargo statistics". Daar kun je per cargo opzoeken welke plaats leverancier is van die cargo. Klik op "4 suppliers" om te zien welke steden supplier zijn. Op maandag en donderdag, om 12:30 wijzigt de cargo.

Alle steden hebben één cargo die nooit verandert (de permanent cargo) en één die elke maandag en donderdag wijzigt. Onder "City statistics" zie je welke cargo permanent is en welke temporary voor elke stad.
Hoe weet ik welk contract ik het beste moet pakken?
Bij onze company kun je zien welke contracten we hebben gewonnen. Als je klikt op "View My Company", zie je halverwege het scherm een linkje "Contracts" met daarachter "0 / 3". Daar zie je welke contracten wij hebben en wat ze opleveren. Aan de hand daarvan kun je dus ook zien welke je het beste kunt pakken.
Wat is een subcontract?
Wat Jefffan zegt dus. Hak een stukje van een contract af en maak dat beschikbaar voor een andere company. Ik heb nu één groot contract in drie stukken gehakt. We hebben het grote contract voor $2.86 PPM gewonnen. De stukjes staan voor $2.35. Dat betekent dat als een andere (kleinere) company dat contract gaat rijden, wij $0.49 $0.51 ($2.86 - @2.35) ontvangen voor elke mijl die dat bedrijfje rijdt op ons contract.
Wat is het voordeel ten opzichte van 'gewoon de beste cargo en route pakken' nu er contracten zijn?
De beste cargo lever $1.50 per mijl + een beetje bonus op. Onze contracten doen nu $2.86, $2.84 en $2.34. Veel meer dus dan de normale cargo's in het spel.

Ik hoop dat dit helpt om het een beetje te verduidelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Sterk rekenwerk Bjornski :P ik kom op $0.51

Tarabass, zoals ik gisteren in een PM ook al zei, heb je vragen, schroom niet om iemand van het managment per PM een vraag te stellen. We zullen ze graag beantwoorden.

Lees de bulletins in game, en de meldingen op wettrucking.com, en gooi desnoods een bericht op de CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Karloe schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:44:
Sterk rekenwerk Bjornski :P ik kom op $0.51
Vrijdag middag.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Also if a cargo has a bonus and you happen to get a contract to a destination that is demanding it you will still get the bonus too ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Thx voor jullie reacties, heren. Het is al iets duidelijker. Nog één vraag.

Als ik kijk bij 'onze contracten' dan zie ik én links én rechts 'Estimated Loads' staan. Als ik het goed begrijp kan ik dus het beste inspringen op de contracten die nog veel loads moeten rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Estimated Loads on the left is the beginning amount. How many were estimated when the contract began.

The estimated loads on the right are how many are remaining currently on your contract.

Hope this answers your question :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Thx, jefffan. That's clear for me know. I hope I can keep up with you guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
En hoe zijn de 1e indrukken van onze contract managers, makkelijker, moeilijker of gelijk aan Trukz?

En hebben we al een tactiek om contracten in routes in te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Ik vind het compleet anders, en opteer voor gelijk tot iets moeilijker. Ik was dan wel geen CM in de vorige, maar keek wel naar de EU contracten. (was dat JaapJan z'n site waar ze op kaart, inclusief actuele contracten, te zien waren?)

De 3x per dag vind ik een verbetering, evenals het "subsidiary" gaan van de "niet op geboden" contracten.
Ook het kunnen uitgeven van sub-contracten is een leuke en voor ons al vaak lucratieve optie.
De weging, voor welke company een contract beschikbaar is, is compleet anders, en is voor ons niet echt voordelig, we zijn, in aantal actieve drivers, op dit moment "te groot".

Later meer, (of op wetrucking.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Ik post af en toe ook hier, omdat de meeste drivers toch via Tweakers gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Nu online
Geen idee of iemand het al uitgezocht heeft, maar aangezien mijn cashflow aardig op peil is en ik de duurste truck kan /ga kopen hieronder het effect van je onderdelen verkopen en het effect van de waarde van je truck:

Huidige Cash: $ 82.617,81
Verkoop truck: $ 68.105,02
Totaal: $ 150.722,83

Investering Nieuwe banden : 3000 (huidge conditie: 47%)
Huidige Cash: $ 79,617.81
Verkoop truck: $ 91,161.89
Totaal: $ 170.779,70

Verkoop items: $ 7057,73 (excl. toolbox)
Huidige Cash: $86,676.81
Verkoop truck: $91,161.89
Totaal: $ 177838,70

Dus kort samengevat: Nieuwe banden en alle truck gerelateerde onderdelen verkopen...

Yeuh :)
Cash In Hand: $177,838.70

[ Voor 3% gewijzigd door Marmotje op 04-08-2011 07:26 ]

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Weet je ook op hoeveel procent je banden stonden voor je nieuwe kocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Nu online
Wybo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:25:
Weet je ook op hoeveel procent je banden stonden voor je nieuwe kocht?
Yup heb het aangepast

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Is truckingsim offline? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Helaas wel, hoop dat het niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Helaas gaat het geplande onderhoud niet zoals gepland. Wat 15-30 minuutjes offline zou moeten zijn is inmiddels 3,5 uur zweten. Het eind is echter in zicht. Ik zal ook hier even een berichtje plaatsen als de boel weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Alles doettet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Nu heb ik mijn deadline misgelopen. Uurtje te laat :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Volgens mij heb ik wel extra EL gehad. Vannacht tussen 1 en 2 binnen gereden en volgens mij weinig of geen EL over. Vanmorgen tussen 6 en 7 stond EL weer op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cron jobs were not working when the site came back up (cron jobs are how we run scripts automatically). So I set everyone's EL to 0 while I waited for Bjornski to fix it. I'm sorry you were late Tarabass I forgot to extends everyone's time :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:11:
Cron jobs were not working when the site came back up (cron jobs are how we run scripts automatically). So I set everyone's EL to 0 while I waited for Bjornski to fix it. I'm sorry you were late Tarabass I forgot to extends everyone's time :(
Part of the deal as Alpha users :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
WET is weer op zijn best ;) een megacontract wat we gaan halen, en nu nog een mooie return (contract) route erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Tarabass schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:23:
[...]

Part of the deal as Alpha users :P
Yup dit is een onderdeel ook:

APPLYING UPGRADE!
COUNTDOWN TO RE-OPENING!
7 minutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
... nvm ...

[ Voor 87% gewijzigd door Bjornski op 09-08-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha yeah it wasn't big but it means I can move on to fixing bugs across the game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand die kan helpen met een bugreport in het Engels?

Ik heb vandaag een nieuwe truck gekocht en zoals bij zovelen bleven de items bij de truck. Ok bekend probleem. Echter, nadat ik een route gereden had gekeken wat ik zou krijgen bij verkoop. Dat was 10k meer dan de waarde die ik vanmiddag moest betalen. Ik heb hem toen verkocht om te kijken of nu de items wel zouden verdwijnen. Did not happen. dus nu heb ik 10k winst + wat extra fuel zonder dat dat zo zou horen.

--
Bought a truck today, items remain as known. But i could (and did) sell my truck with profit after a route. Because of the remaining items someone can make huge profits by just buying and selling his truck. (if you want you can take the profit i made today by doing this)

is dit een beetje goed en begrijpelijke samenvatting?

/edit: heb hem bij een oud bugreport van Karloe gezet:
http://truckingsim.com/bugs/view_bug.php?id=271

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-08-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm that's a good point Wybo...I'll move that up on my list of things to fix quicker. It should be an easy fix just haven't gotten around to it yet b/c of all the route problems :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Good luck with fixing. I drove a leg with new truck and indeed again 124k for my 109k truck.

It was tempting but did not do it again :P (JK, but seriously; what happens if you sell a truck when you are on a route. Can you simply buy a new truck and finnish the route or what?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup you can...originally it was a bug, now its a feature :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Wat denken jullie van dit?
[08:17] - Vetnek: ????? 12-08-2011 at 03:34:32 AM BigSpur from American Tankers and Pipe delivered a sub contract load to Billings, Montana, US -$1,136.50
[08:17] - Vetnek: -$1,136.50 !!!
[08:18] - Vetnek: shouldnt it be like my comment in this bug report? : http://truckingsim.com/bugs/view_bug.php?id=417
Deze vond ik ook nog in de company ledger:
11-08-2011 at 23:48:38 PM Mrossner from American Tankers and Pipe delivered a sub contract load to Billings, Montana, US -$1,242.04

[ Voor 21% gewijzigd door OzzieMann op 12-08-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Not a bug:

Whenever you create a contract you are promising that company that amount of loads on that contract for that price and they have to meet it by a certain time.

If you finish the main contract before your sub-contractors you have to pay them still but you aren't going to get the PPM from the finished contract you will get the PPM from the cargo's normal rate. So take for example (where route load = the lbs of cargo carried) the difference:

Contract active for $2.50, sub for $2.00
Payment = (2.50-2.00) * route load/40000 * miles = positive result, you make .50 per mile roughly.

Finished main contract, still active subs. Cargo PPM is .75
Payment = (0.75-2.00) * route load/40000 * miles = negative result, you are now losing money.

We did it this way for you to have to put a trust in a sub contractor. If you finish your contract without letting your sub-contractor do their job you will be penalized for it by paying the difference in cargo PPM and your promised PPM.
hele rare manier van denken. Hopelijk wordt het nog aangepast, want het mist alle logica.

/edit: En ik denk dat gezien deze regel er beter geen subcontracten meer gegeven kunnen worden. Dit kost veel te veel op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-08-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right now when you create a sub contract it is removing the loads from your main contract and then still expecting you to not run those loads.

Once this gets fixed when you create a sub-contract your estimated loads will stay the same and will only go down as the sub-contract and your drivers routes end. This will make it so you won't go over "your" loads so easily.
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste