TruckingSim, the Next-Gen Simulation Game - Deel 1

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:53
Even so, I agree with Wybo: best thing to do for WET is no more subcontracts, unless this rule is changed. It's just too dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sorry, i do not understand the last part.

so the total contract is 100, the subcontract is 20.

what will happen after we did 80 loads and the subcontracter did nothing yet?
If i understand corectly we can take back loads from the subcontracter? so the subcontracter gets a contract of 20, but maybe does not get 20 because we take it back?

It would be good for us, but bad for subcontracter i think.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
Wybo, ik ben het met je eens. We gaan nu voor duizenden $$$ het schip in, als wij snel klaar zijn met een contract waarop we ook sub-contracten hebben uitgeschreven. Balen (want het was een leuke extra inkomstenbron), maar het is niet anders.

Ligt het aan mij of is dit pas zeer recent gewijzigd? (nieuwe route-scherm misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The route page did change how they were payed out and handled.

The contract update was huge and took a few weeks to implement unfortunately we didn't think about every thing that could possibly happen. One thing we didn't handle well was failed sub-contracts. Here is our optimal format for contracts:

- When a sub-contract is created nothing changes about the main contract, the only time the pounds left is updated is when a load is delivered by the main company or the sub-contracted company.

- A company can delete sub-contracts if they have not been grabbed yet.

- When a contract is grabbed and is failed the loads will fall back on the main company. This doesn't mean we add them back (because they were never taken away), its just the responsibility to complete those loads. The reason we made it that you have to pick an end time before the main contract ends (when creating a sub-contract) is so that you could give yourself enough time to make up any failed loads (or at least soften damage).

- The only time you will lose money is if you actually complete the main contract before the sub-contracted company can finish their end. When creating a sub-contract you are "promising" a company those loads. You contracted them for those loads so why should they penalized because you decided that you didn't need their services? Its a contract, its not meant to be taken lightly and just handed out and then just taken back half way through it.

- If a company does fail a sub-contract the main contractor is paid the penalty amount they set for that sub-contract. This should also help dampen the damage from failed contracts.

Assume the worse when making a sub-contract. Assume that it won't be grabbed, or assume that a company who grabbed it is going to fail it. Assume that a company who grabs it doesn't run a single load, will you still make money off of this contract if that happens? This how you should decide to make a sub-contract, assume the worst hope for the best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
I understand it now better (i think)

original contract 100
subcontract 20

when we deliver 80, no problem, but when we and the subcontracter together delivered more then 100, but the subcontracter delivered less then 20 we have to pay those last loads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha I think I understand your question but I'm going to give you a couple of scenarios and hopefully one will cover it:

For all these examples assume the main contract is 100 loads and the sub is 20, also assume that you own the main contract:

1. If your company delivers 90 loads and the sub-contractors still deliver 20 loads on time, you will make a profit off of 10 loads and you will lose money on the other 10. This is because after the first 10 the main contract will be finished and you will start receiving the cargo rate instead of the contract rate.

2. If your company delivers 95 loads and the sub-contractors only deliver 10 (assuming their deadline was met or something). Your company will be paid the penalty that you set for the sub-contract, you will also get paid for those first 5 routes because that is what it took to equal 100. You will lose money on the last 5 routes by the sub-contractor because they were over the 100 load limit.

Does that answer your question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yes thank you, know i understand how it works :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gestopt ben met Trukz, dit maar eens proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Goed om te zien dat de contracten worden aangepast (of is dit al gebeurd?).
Naar mijn idee werkt dan alles zoals het logischer wijs zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zo te zien is er veel gebeurd :) Ik was gestopt omdat zonder contracten en CB het gezamelijke er niet echt in zat. Die subcontracten is ook leuk bedacht.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Marzman schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:52:
Zo te zien is er veel gebeurd :) Ik was gestopt omdat zonder contracten en CB het gezamelijke er niet echt in zat. Die subcontracten is ook leuk bedacht.
HE'S BACK ;)

Leuk om weer van je te horen ;)
Gelukkig hebben je oude makkers de game speelbaar gemaakt door alle bugs te raporteren en mee te denken. (Ik gok toch wel dat WET een groot aandeel heeft in het aantal bug-reports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Het spelletje wordt door de snelle opvolging van goede updates steeds leuker. Thanks to Jeffan en team!! Tuurlijk is er nog genoeg te finetunen maar het gaat zeker de goede kant op! _/-\o_

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Marzman! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Ik heb nou iets raars joh. Ik zit op de contract route, selecteer de chems naar Dallas, hij berekent een 1100 dollar ofzo, ik ga rijden, kom ik in de route display, staat daar dat ik maar iets meer dan 300 dollar krijg. Pak mijn Iphone, cancel de route, voer het opnieuw in en nu krijg ik wel 1100 dollar voor de route.

Kortom, selecteer ik de route op de pc, krijg ik niet het juiste bedrag, doe ik het via de iphone wel. Als ik de route eenmaal opgestart heb via mijn iphone, kan ik het wel af maken op de pc voor het juiste bedrag.

Maffe is dat me dit op het werk ook al eens opgevallen is, op mijn werk gebruik ik IE als browser en thuis ook.

Mocht dit verhaal onduidelijk is, geef maar een gil, probeer ik het nog eens

edit: zie nu dat dit ook al gemeld is in het report system op Truckingsim.com

[ Voor 5% gewijzigd door Crazyclaws op 17-08-2011 13:37 ]

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:53
Crazyclaws schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:34:
Ik heb nou iets raars joh.
[...]
edit: zie nu dat dit ook al gemeld is in het report system op Truckingsim.com
Ik heb hetzelfde (alleen zou het me niet zijn opgevallen als jij het niet gezegd had - ik kijk in de route display meestal niet naar het te ontvangen bedrag dus mijn dank voor je oplettendheid).

Mobiel gaat het goed (overigens niet per iPhone maar met Opera Mini op Windows Mobile), met IE7 hier op het werk gaat het niet goed.

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Ik gebruik Chrome, zowel thuis als op het werk. Geen problemen mee. Ligt dus blijkbaar echt aan IE..

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

nickvanozzie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:32:
Ik gebruik Chrome, zowel thuis als op het werk. Geen problemen mee. Ligt dus blijkbaar echt aan IE..
Ik met FF ook geen problemen :)

• Crazyclaws
Weer een maffe bug. Ja heb ik ook al als bug-report opgegeven...
Ik kan neit meer rijden, of een nieuwe route selecteren...

Hieronder een schermprint vanf mijn iphone. Zelfde probleem op De compu, zowel FF, IE, chrome en opera

Afbeeldingslocatie: http://i147.photobucket.com/albums/r316/crazyclaws/foto.png

[ Voor 10% gewijzigd door Crazyclaws op 18-08-2011 15:07 ]

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 11:56
In een tornado zou ik ook niet beginnen rijden hoor :) Er is natuurlijk wel meer mis dan die tornado alleen.

Wel een verrassing dat de contracts er tijdelijk uit gehaald worden. Spijtig want we hadden net enkele mooie contract routes.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Crazyclaws schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:06:
Weer een maffe bug. Ja heb ik ook al als bug-report opgegeven...
Ik kan neit meer rijden, of een nieuwe route selecteren...

Hieronder een schermprint vanf mijn iphone. Zelfde probleem op De compu, zowel FF, IE, chrome en opera
bekend probleem, ligt aan het weer.

Verwijderd

Crazy claws you should be good to go again :) You got hit by a new bug :p Sometimes the game doesn't reset your route ID when you finish a route, so it comes up with that because it can't find the route. Will work on a fix for this once I get all the contracts sorted :)

• Crazyclaws
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:16:
Crazy claws you should be good to go again :) You got hit by a new bug :p Sometimes the game doesn't reset your route ID when you finish a route, so it comes up with that because it can't find the route. Will work on a fix for this once I get all the contracts sorted :)
Thanks Jeff, cool to know I got hit with a bug :)) Didn't hurt at all :)

Thanks for resetting it m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
We hebben al tijden problemen met onze firewalls. Zojuist is het hele netwerk onbereikbaargeworden, waarschijnlijk door het uitvallen van beide firewalls. We gaan zodirect naar het datacenter.

Dus, komende 1 a 2 uur even geen truckingsim.

-------

We've been having problems with our firewalls. A few minutes ago, the complete network has become unreachable, probably due to a failure on those firewalls. We're now headed to the datacenter to solve the problem.

So, the coming 1-2 hours truckingsim will be offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Veel succes! Hopelijk is het weer snel 'up' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
We zijn er weer.
Eén van de twee firewalls lijkt nu normaal te functioneren. We gaan nu ook proberen om de tweede (backup) firewall weer in de lucht te helpen.

edit:
Ze doen het nu allebei weer.

[tweaker modus]
We gaan nieuwe firewalls aanschaffen. We draaien nu twee Vyatta router/firewalls, die middels VRRP één virtuele router in de lucht houden (zowel ipv4 als ipv6).
We hebben dat een tijdje op (goedkope) fysieke servers gedraaid, maar dat werd te traag en te onbetrouwbaar. We draaien het nu alweer een maand of twee virtueel op twee verschillende XenServer clusters, maar ook daar worden we qua betrouwbaarheid niet vrolijk van. Het performt nu wel waanzinnig.

We hebben de "oorzaak" nu wel boven water; Er bleek een foutje in de config te zitten; een interface had dezelfde VRRP priority op beide machines. Gevolg; hangende firewall of kernel panic (afhankelijk van de gebruikte vyatta versie), zodra de tweede firewall op kwam.

Morgen maar eens een paar offertes aanvragen voor twee mooie Juniper SRX-en. Nu naar huis en naar bed.
[/tweaker modus]

[ Voor 74% gewijzigd door Bjornski op 29-08-2011 00:15 ]

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:29
Ook maar eens aangemeld en de company gejoind, ben benieuwd of het wat is^^.

M'n application is nog wel 'pending' :).

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:10

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ehm, ff een vraagje.

Ik ben nu in Cincinnati, maar ik wil een nieuwe truck kopen.
Hoe doe ik dat?
Ik heb al op de TruckingSim Forums gekeken, maar kon daar de oplossing niet vinden.

Dus ik hoop dat jullie mij effe kunnen helpen ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Ga naar 'My Driver'
Dan 'Garage'
Dan bij Tires druk je op 'Replace'
Dan ook nog op het knopje 'Repair All'
Daarna kan je je truck verkopen voor de best mogelijke prijs met het knopje 'Sell Truck'
LET OP!! ook al je eventuele items worden mee verkocht.

Nu kan je een nieuwe truck kopen. In het navigatie menu links druk je op 'Purchase Truck' en koop je de beste truck die je kan vinden. Let hierbij goed op de MPG i.c.m. de prijs. Misschien wil je ook de zuinigheids items erbij kopen dan moet je even rekening houden dat je wat geld over houd.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:10

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, bedankt Nick!
Ik ga het eens even proberen te vinden ;)

EDIT: Jup, het werkt.
Nogmaals bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door PeaceFreak op 07-10-2011 08:02 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Vandaag ook eens begonnen ziet er grappig uit, meteen de fout gemaakt voor een lange haul. Maar genoeg cash om fuel te kopen en eindbestemming te behalen.

Ook een applicatie uitgedaan voor WET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Welkom Ramasha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 18:00
Ook begonnen, ben benieuwd. Aanmelding voor WET in ieder geval verzonden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
RTS911 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:05:
Ook begonnen, ben benieuwd. Aanmelding voor WET in ieder geval verzonden ;).
and accepted.

Welkom bij de club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTS911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 18:00
rdfeij schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:09:
[...]

and accepted.

Welkom bij de club ;)
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:07
Ik heb me ook maar aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Ook welkom, voor jullie beiden ook op wettrucking.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remyguys
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-03-2024
Enig idee waar ik moet tanken :p?

Ik kan het totaal niet vinden..

EDIT:
Gevonden!

[ Voor 16% gewijzigd door remyguys op 10-10-2011 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

Haha, eventjes in de active topics staan levert gelijk 3 nieuwe aplicaties op. Zo worden we weer een echte GOT company. :)

Om het dan ook maar even actief te houden even een beetje inhoudelijk:

Jammer dat er momenteel geen mooie aansluitende contracten te vinden zijn. Maar heen en weer van Vancouver naar Yellowstone levert ook een mooi centje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
nickvanozzie schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:44:
Haha, eventjes in de active topics staan levert gelijk 3 nieuwe aplicaties op. Zo worden we weer een echte GOT company. :)

Om het dan ook maar even actief te houden even een beetje inhoudelijk:

Jammer dat er momenteel geen mooie aansluitende contracten te vinden zijn. Maar heen en weer van Vancouver naar Yellowstone levert ook een mooi centje op!
ben met me 1995 Freightliner COE ook bezig bij vancouver. Ik zit te denken donderdag na de cargo change naar een hotroute te rijden en daar wat geld te verdienen voor een nieuwe 20K$ truck te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
@Ramasha: waarom zou je naar een hot-route rijden, ipv een contract route te rijden. Contract routes brengen een hoop meer geld op. De PPM ligt namelijk een heel pak hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Otherside1982 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:49:
@Ramasha: waarom zou je naar een hot-route rijden, ipv een contract route te rijden. Contract routes brengen een hoop meer geld op. De PPM ligt namelijk een heel pak hoger.
Omdat ik totaal geen overzicht heb in hoeveel loads er nog gereden moeten worden, en ik neem aan dat sommige van ons in het weekend actiever word. Vandaar dacht ik dat. Ben nu bezig en onderweg naar Yellowknife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Op de pagina View Company kan je klikken op de link bij het aantal contracten: daar zie je in ieder geval hoeveel loads er nog te leveren zijn. Dat houdt wel geen rekening met het aantal truckers dat al onderweg is, maar als je start voor de laatste load geleverd is, dan krijg je nog steeds het contract bedrag uitbetaald. Meer inkomsten voor jou, en voor WET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Otherside1982 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:12:
Op de pagina View Company kan je klikken op de link bij het aantal contracten: daar zie je in ieder geval hoeveel loads er nog te leveren zijn. Dat houdt wel geen rekening met het aantal truckers dat al onderweg is, maar als je start voor de laatste load geleverd is, dan krijg je nog steeds het contract bedrag uitbetaald. Meer inkomsten voor jou, en voor WET :)
Bedankt, die link had ik nog niet gezien :) nu weet ik in ieder geval hoeveel loads er nog te halen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Geen probleem, stel gerust vragen hier, op de in-game CB radio of de WET site. Er zijn genoeg behulpzame mensen in WET die je wegwijs willen/kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde vanavond in te loggen op truckingsim.com en kreeg een melding dat de site niet veilig zou zijn (mogelijk malware, ed...). Krijgen jullie ook deze melding en moet ik me er iets van aan trekken of het gewoon straal negeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Our home page was injected by code somehow (Still working on this one) and so was the forums landing page.

We have removed the code and told google to re-scan our site, we are still waiting on them to mark it as safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, thanks for the re-assurance, Jeff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:29
Schiet niet echt op. Bijna elke rit krijg ik wel een boete voor oververmoeidheid waardoor ik nu gewoon weer op 0.1 xp zit :D

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Mevius schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:40:
Schiet niet echt op. Bijna elke rit krijg ik wel een boete voor oververmoeidheid waardoor ik nu gewoon weer op 0.1 xp zit :D
Op het hele uur wordt je 'vermoeiheid' verminderd met 10. Je kan doorrijden tot 110, wacht dan een (aantal) uur en je kan weer wat rijden. Je hoeft dus niet door te rijden. Het is de strategie een beetje om je ritjes te plannen zodat je het voor de vereiste tijd haalt. Die tijd wordt berekent op het moment dat je begint te rijden. Voor lange ritten kun je dus beter wachten tot je bijna op 0 staat bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:12
Tarabass schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Op het hele uur wordt je 'vermoeiheid' verminderd met 10. Je kan doorrijden tot 110, wacht dan een (aantal) uur en je kan weer wat rijden.
Als ik het me goed herriner is er een kans om een boete te krijgen bij 110, dus echt veilig is maar tot 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:38
Heb me ook maar even aangemeld. Heb wel in het idee dat dit meer een truckerplanner sim game is dan een trucker sim. Desalniettemin heb ik het hele topic doorgelezen en me aangemeld bij WET. Verwacht geen hoogstandjes van mij, ben slechts op ontdekkingsreis.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Welkom AtlAntA.

Voor de Contract Managers is het deels inderdaad meer een "planning" game, voor de normale drivers valt dat reuze mee, zeker als ze de contract routes rijden, die zijn behoorlijk voorgekauwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Karloe schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:26:
Welkom AtlAntA.

Voor de Contract Managers is het deels inderdaad meer een "planning" game, voor de normale drivers valt dat reuze mee, zeker als ze de contract routes rijden, die zijn behoorlijk voorgekauwd..
Thnx. Ben nu aan het rusten in ammarillo. Had de fout gemaakt door eerst met een lange rit te beginnen. Ga dan na de rust steen naar omaha brengen en dan maar even wat pendelen tussen omaha en atlanta om wat geld te sparen. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Nee dat zie je helemaal goed ;)

Goed bezig, welkom bij de Club (waarvan de harde kern toch wel voor de helft uit tweakers bestaat denk ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Ik heb me ook maar eens aangemeld. gewoon om ff te gluren :)

Na m'n eerste ritje staat m'n driver te tukken in Amarillo. Hopelijk vanavond genoeg puf om nog een vrachtje te droppen. :*)

M'n application bij WET staat inmiddels op pending *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Nu online

OzzieMann

welkom mr mellow!

Houd de bulletins in de gaten voor de beste routes (lees best betalende routes)!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

ik heb al zitten gluren :) Ik had de mogelijkheid om een lading wol op te pikken in Vancouver en daarmee naar Atlanta te karren.... ik heb er echter 43 legs voor nodig... wat voor iemand die net begonnen is aan de lange kant volgens mij.

Mochten er korte ritten zijn die voor een beginner interessant zijn verneem ik ze graag :)

Update
Onderweg met de eerste lading wol :D

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Mellow op 18-10-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Op wettrucking.com hebben we een "route overview" waarmee je simpel de best betalende route vanaf je huidige locatie kunt vinden. Er zijn ook 2 tutorials, die nog het nodige werk nodig hebben, maar de basis is er.
Registreren met je truckingsim naam, en na een admin approval mag je naar binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Karloe schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:35:
Op wettrucking.com hebben we een "route overview" waarmee je simpel de best betalende route vanaf je huidige locatie kunt vinden. Er zijn ook 2 tutorials, die nog het nodige werk nodig hebben, maar de basis is er.
Registreren met je truckingsim naam, en na een admin approval mag je naar binnen..
Top, precies wat ik nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wat ik nog wel mis in deze verder verslavende web game is de optie om de tijd in 24h notatie te zetten. Lijkt me niet moeilijk om te integreren dacht ik zo. Verder lijkt het me ook wel makkelijk om in te stellen dat je automatisch overal de max speed rijdt zodat je niet te snel te hard rijd.

Verder ben ik nu onderweg met wat bulldozers naar san salvador om van daaruit wat wool (wol is dat denk ik dan maar..) naar atlanta te brengen. Nog maar 1100 miles te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
[b][message=36956827,noline]Verder lijkt het me ook wel makkelijk om in te stellen dat je automatisch overal de max speed rijdt zodat je niet te snel te hard rijd
Je gaat standaard 5mph over de max. speed, dit is de snelheid voor die je nog geen boete krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Weet niet of er al meer mensen tegen dit probleem zijn aangelopen maar de stock browser van een Samsung Galaxy S2(en waarschijnlijk dus meerdere telefoons) kan niet zo goed omgaan met deze website. Als je op refuel klikt dan komt er geen pop-up oid te voorschijn om in te vullen voor hoeveel je wilt tanken. Dit probleem komt in de Opera browser (gratis in de markt) niet voor.

Misschien dat ik er iemand mee help. Verder keep on trucking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
nm

[ Voor 85% gewijzigd door AtlAntA op 23-10-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
AtlAntA schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:56:
Weet niet of er al meer mensen tegen dit probleem zijn aangelopen maar de stock browser van een Samsung Galaxy S2(en waarschijnlijk dus meerdere telefoons) kan niet zo goed omgaan met deze website. Als je op refuel klikt dan komt er geen pop-up oid te voorschijn om in te vullen voor hoeveel je wilt tanken. Dit probleem komt in de Opera browser (gratis in de markt) niet voor.

Misschien dat ik er iemand mee help. Verder keep on trucking!
Op mijn telefoon met Opera Mini wordt de popup wel getoond. Niet als popup bovenop de pagina, maar na een refresh staan de refuel opties helemaal onderaan. Tanken lukt wel niet, want als ik op refuel klik, dan kom ik op de contracts pagina terecht.

@rdfeij: ik heb het niet gerapporteerd omdat het mij nogal een edge-case betreft. Ik kan me niet inbeelden dat er heel veel spelers Opera Mini gebruiken. En ik heb liever dat de devs zich bezighouden met belangrijkere bugs :)
Misschien straks toch even rapporteren, en erbij zetten dat de prioriteit heel heel laag is.

[ Voor 16% gewijzigd door Otherside1982 op 24-10-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Voeg jullie bevindingen even samen, en post ze in het "Report System" in het spel. Hier kun je bugs aangeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

rdfeij schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:24:
Voeg jullie bevindingen even samen, en post ze in het "Report System" in het spel. Hier kun je bugs aangeven...
thnx, ik heb er ook een paar ... oa:
- refuel tijdens een 'tussenstop' vulde m'n tank over de 100% aan
- 0,07 cent representatiekosten terwijl er niets te repareren valt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Ik heb de 20.5% CR op contract routes aangemeld in een, naar mijn mening, relevant topic. Alle normale routes die ik rij krijgt WET 20%, op alle contract routes is het 20.5%

Ook de registratie van refuel en repair op zowel de company- als de driver ledger klopt grafisch niet.
Ik heb zo'n 25% repairs en 75% refuel, maar de taartdiagram geeft ongeveer 10% refuel en 90% repair aan
(staat ook al ergens, volgens mij op pagina 3.)

Ben trouwens erg blij dat ik het huidige contract rondje rond gekregen heb, dat hebben we even nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Karloe schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:28:

Ben trouwens erg blij dat ik het huidige contract rondje rond gekregen heb, dat hebben we even nodig.
En hier nog 1. Kunnen mooi veel geld binnenhalen in een redelijk korte tijd. Hoe is dat nou in het werk gegaan met het Explosives contract? Was het nog enigzins rendabel na de boete of is het echt heel erg belangrijk om een contract volledig af te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:07
hoe werken die contracts nou ?
Ik ben in las vegas, en er is een contract om met metal naar plaats x te gaan.
Nu kan ik de plaats x selecteren om naar toe te gaan maar niet het materiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

cable-one schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:57:
hoe werken die contracts nou ?
Ik ben in las vegas, en er is een contract om met metal naar plaats x te gaan.
Nu kan ik de plaats x selecteren om naar toe te gaan maar niet het materiaal
Je moet naar een plaats gaan die als Cargo metal heeft. Het het is dan het slimst om te rijden naar een plaats met metal die het dichts bij plaats x ligt. Waar je metal kan halen kan je zien onder de Cargo in de tabel op deze pagina: http://truckingsim.com/cities.php

Voorbeeld:
Plaats y en plaats z hebben metal als Cargo. y ligt 600km van x en z ligt 900km van plaats x. Dan rijdt je van las vegas naar plaats y, pikt daar metal op, rijdt naar plaats x, en gaat dan pendelen tussen y en x tot het contracts gehaald is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Gezien we uit de top5 aan het zakken zijn, wil ik een voorstel doen... eerst hier in het klein, en later voor de hele groep.

Zouden we in het weekend iets in kunnen stellen dat we de reparaties en tanken minder support op geven.
Als WET zijn we altijd een nr 1 streber geweest, en natuurlijk willen (ik) niet dat we met Xtreme en de russen mee gaan doen door onze truckers uit te zuigen, maar dat we toch ons best doen om in de top 5 te blijven, zodat we blijven opvallen als grootste company.

Graag jullie reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

*woop woop* Net 3 weekjes actief! :D

Prima, maar komen we er wel met alleen 'knippen' in het weekend? Hoeveel van de WET rijders rijden alleen in het weekend? Waarom alleen in het weekend? Misschien iets zoeken wat alles en iedereen treft? ik noem maar iets.... vergoeding bij reparaties fors omlaag?

Het mes kan ook aan de andere kant snijden, denk aan: meer (aansluitende) contracten of het stoppen van aanschaffen van depos/garages etc. en het onder de loep nemen van het huidige netwerk. Wellicht kan er wat geschrapt worden hier en daar.

Waar ik me wel over verbaas is dat ik na 3 weken met m'n 3de truck bezig ben (let op, meerdere malen per dag online!). Ik heb geen bezwaar tegen cuts in de vergoedingen van peut en repairs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
WET is altijd een heel goede "baas"geweest voor zijn drivers, daar willen we niets aan veranderen. Echter kunnen we (nog) geen individuele instellingen maken voor vergoedingen en inkomsten.

Omdat we ook aan onze nieuwe truckers moeten denken wil geen grote (company wide) wijzigingen voorstellen.

Truckers met nieuwere trucks kunnen makkelijk een week rijdeen zonder te repareren (grootste kostenpost). Als we dan in het weekend de reparatie support lager zetten, kunnen degenen die willen repareren, en de nieuwe drivers kunnen wel een paar dagen zonder reparaties, waarna zij door de week weer volop kunnen repareren.

Daar denk ik aan, maar nogmaals de discussie staat open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Is op zich niet zon slecht idee alleen loop je het risico dat men in het weekend helemaal niet meer repareert en dit alleen door doordeweeks gaat gebeuren. Dus dan verplaats je alleen de kosten.

Verder lijkt het me handig dat er een compleet nieuwe bedrijfsstrategie wordt bedacht. Zat te denken aan wat meer eisen aan de chauffeurs. Bijvoorbeeld een verplicht percentage aan activiteit. Dit omdat we wel erg veel inactive drivers hebben. En een actieve chauffeur verdient meer geld in minder tijd voor zichzelf en het bedrijf.

Zo zullen er wel meer ideeën zijn. Lijkt me handig om zulke dingen in stapjes (week per "idee") uit te voeren voordat we Beta gaan aangezien we dan toch op nul staan. Dit is dus een Alpha voor Truckingsim.com en voor WET.

• rdfeij
AtlAntA schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:09:
Is op zich niet zon slecht idee alleen loop je het risico dat men in het weekend helemaal niet meer repareert en dit alleen door doordeweeks gaat gebeuren. Dus dan verplaats je alleen de kosten.

Verder lijkt het me handig dat er een compleet nieuwe bedrijfsstrategie wordt bedacht. Zat te denken aan wat meer eisen aan de chauffeurs. Bijvoorbeeld een verplicht percentage aan activiteit. Dit omdat we wel erg veel inactive drivers hebben. En een actieve chauffeur verdient meer geld in minder tijd voor zichzelf en het bedrijf.

Zo zullen er wel meer ideeën zijn. Lijkt me handig om zulke dingen in stapjes (week per "idee") uit te voeren voordat we Beta gaan aangezien we dan toch op nul staan. Dit is dus een Alpha voor Truckingsim.com en voor WET.
Een stilstaande chauffeur kost gelukkig niets... maar het is inderdaad niet mooi voor de inactiviteits cijfers...
Ik heb stiekem al mensen die inactief zijn t/m mei 2011 eruit gehaald. :*) (lees ontslagen)

Echter weet ik nu genoeg mensen die van bovenstaande regeling gebruik willen maken, ik vermoed eerder dat 50% of meer dan alleen in het weekend nog zal repareren, en alleen de nieuwe truckers die dat door de week zullen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door rdfeij op 10-11-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gaat WET ook stocks uitgeven?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb me zojuist ook aangemeld bij WET

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Hee truckingsimmers. Ik plaats dit bericht ook maar even hier; jullie zullen je wel afvragen wat er aan de hand is...
Dear visitor,

Last night Jeffan24 reported a problem about the site being infected with a virus. As some of you know, this is the second time this has happened.
Jeffan has attempted to resolve the issue, but was unable to do so on this very short notice.

Our servers also detected the problem. Our system is setup to detect and block any unforseen extreme increase in bandwidth used.
The site suddenly used up a whole lot more bandwidth, due to the infection.
When our servers detected this, they disabled the site as a precaution, causing all requests to be redirected to solutionsource.nl.
The systen should have just displayed a --site disabled-- message, but due to a known bug that doesn't happen when a site gets disabled.

Due to a miscommunication and a misconfiguration in our telephone system, Jeffan24 could not reach us by phone last night. This is why the problem took much longer to fix.

As of now, the the code of the site is still infected, so I cannot put it online yet. Jeffan24 is probably asleep right now.
He can put the site back online again, when he feels comfortable doing so.
Jeffan and I will work together on preventing this from ever happening again.

As of now I cannot give an exact estimate on when the site will be available again.
We're working hard to not only fix the problem, but also to plug the leak that is used to inject the infection into the sites code.
It will probably be a few hours before the site is back again. Thank you all for your patience and understanding.

With kind regards,

Bjorn van den Heuvel
VP of Wettrucking
CEO of Solutionsource
(we sponsor the hosting for truckingsim.com)
P.s. Ik heb even een paar weken stil gestaan. ff geen tijd/zin/fut om te truckingsimmen; het is even zwaar/druk op het moment. Was niet van plan om mijn stilstaan permanent te laten zijn, dus jullie zullen me de komende tijd weer meer online zien. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bjornski op 21-11-2011 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Dat is jammer, ik hoop dat het probleem snel gevonden en gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Afbeeldingslocatie: http://truckingsim.com/driverstats.php?id=3693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Afbeeldingslocatie: http://truckingsim.com/driverstats.php?id=195 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Afbeeldingslocatie: http://truckingsim.com/driverstats.php?id=1349
Ik zal de mijne er ook eens bijzetten. Zo komt dit topic en WET weer wat in de aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Voor diegenen die het nog niet opgemerkt hadden, de beta begint op 13 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Kleine nitpick, de Alpha stopt op 13 december, en als het goed is start de Beta binnen 48 uur na de stop.

Ik heb m'n stats maar omgezet naar een plaatje, de reset zal de boel vernaggelen.
Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b231/karloe2004/driver_stat.png

Trouwens, ook hier nog even Hartelijk Dank aan de trouwe rijders en Staff.
Ik wist niet waar ik aan begon met het herstarten van WET als CEO, maar heb er van genoten, en zou het zo weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Karloe schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:43:
Kleine nitpick, de Alpha stopt op 13 december, en als het goed is start de Beta binnen 48 uur na de stop.

Ik heb m'n stats maar omgezet naar een plaatje, de reset zal de boel vernaggelen.
[afbeelding]

Trouwens, ook hier nog even Hartelijk Dank aan de trouwe rijders en Staff.
Ik wist niet waar ik aan begon met het herstarten van WET als CEO, maar heb er van genoten, en zou het zo weer doen.
Nou van mij mag je zo weer CEO worden na de reset. Maar je mag toch pas een bedrijf starten als je meer dan x XP hebt? (weet even niet meer hoeveel) Of blijft WET als bedrijf bestaan en blijf je CEO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
10 XP en $7.5K als ik het me goed herinner.

Ik ga in ieder geval weer Pedal to the Metal doen.
(en dank, waardering is altijd leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Karloe schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:38:
10 XP en $7.5K als ik het me goed herinner.

Ik ga in ieder geval weer Pedal to the Metal doen.
(en dank, waardering is altijd leuk)
10 XP? :/ .. het gaat dus wel even duren eer dat WET weer up and running is.

Misschien een idee om een random CB channel te pakken om met elkaar in contact te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Een herstart van WET gaat ongeveer 4 weken duren (koste me 27 dagen in maart/april)

En voor contact en hot routes hebben we wettrucking.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
Wow, dat was snel, de Beta is Live, Happy Trucking....

:edit:
En niet vergeten, de automagische +5 MPH is uitgeschakeld, check zelf voor iedere leg je snelheid settings....

[ Voor 53% gewijzigd door Karloe op 13-12-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Karloe schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:49:
Wow, dat was snel, de Beta is Live, Happy Trucking....

:edit:
En niet vergeten, de automagische +5 MPH is uitgeschakeld, check zelf voor iedere leg je snelheid settings....
Woopie! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Nou bij mijn langsame "nieuwe" truck heb ik nog niet echt veel aan die +5MPH.

Maar wel fijn dat de overgang naar de beta zo snel is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Kan er iemand de route-overview op wettrucking.com updaten? Die toont nu nog de gegevens van maandag.

Hoe kan het dat er nu al truckers zijn met 0.24 XP en ik maar 0.08XP heb? Ik ben wel pas na 23u opnieuw begonnen, maar die kunnen toch nog niet 3 keer zo veel gereden hebben? Zo lang is de beta toch nog niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

die 4 uurtjes kan net een ritje extra zijn... ik ben net (opnieuw) begonnen en zit na 1 rit op 0.17xp Nog eens geprobeerd... nu meer cash .. maar minder xp. Errr? |:(

Afbeeldingslocatie: http://truckingsim.com/driverstats.php?id=3719

Misschien nog een tip voor diegene die gaan beginnen... je hometown is hetzelfde gebleven! .. staat hij je niet aan... zoek een beter plaats en reset je account ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Mr_Mellow op 14-12-2011 00:25 . Reden: check die sig dan :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
DarkSEDA schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:00:
Nou bij mijn langsame "nieuwe" truck heb ik nog niet echt veel aan die +5MPH.

Maar wel fijn dat de overgang naar de beta zo snel is gegaan.
Heb je al nieuwe banden voor je truck gekocht?
Mijn huidige truck kon na aanschaf slechts 59MPH waardoor ik inderdaad zo goed als niets had aan die +5MPH. Ik heb er nu echter nieuwe banden onder liggen en top speed is nu 69MPH, en dan kan je natuurlijk veel meer +5MPH doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Otherside1982 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:07:
[...]

Heb je al nieuwe banden voor je truck gekocht?
Mijn huidige truck kon na aanschaf slechts 59MPH waardoor ik inderdaad zo goed als niets had aan die +5MPH. Ik heb er nu echter nieuwe banden onder liggen en top speed is nu 69MPH, en dan kan je natuurlijk veel meer +5MPH doen
Die had ik inderdaad nog niet, maar ik heb ze zojuist gekocht en nu kan mijn truck ook 69MPH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Otherside1982 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:25:
...
Hoe kan het dat er nu al truckers zijn met 0.24 XP en ik maar 0.08XP heb? Ik ben wel pas na 23u opnieuw begonnen, maar die kunnen toch nog niet 3 keer zo veel gereden hebben? Zo lang is de beta toch nog niet open.
Ik heb al een vermoeden: XP wordt pas geupdate als een route ten einde is. Ik ben momenteel een lange route aan het rijden en ik zie in mijn stats-image (paar posts hierboven) wel het aantal miles omhoog gaan maar de XP niet. Mijn eerste route was een vrij korte van 300 miles. Nu ben ik bezig aan een lange route van 1739 miles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Otherside1982 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:32:
[...]

Ik heb al een vermoeden: XP wordt pas geupdate als een route ten einde is.
Dit klopt, en was volgens mij al altijd zo als ik mij goed herriner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Zo, ik heb ook maar even de High Gear Ratio gekocht, nu kan mijn truck maximaal 73MPH rijden. De max load limit is daardoor wel onder de 40000 gezakt en de Select Destination pagina kiest nog altijd standaard 40000 als cargo. Ik rijd dus nu rond met meer cargo dan mijn truck eigenlijk kan trekken, maar tot nu toe geen problemen tegengekomen na een 6-tal legs te rijden.

• Bjornski
De route overview op de site is ermee gestopt.
Geen idee zo wat er mis is. Als ik de cronjob met de hand opstart zegt hij gewoon 'done'.

Weet even niet meer uit het hoofd wie die route-overview gebouwd had, maar zou heel tof zijn als hij het weer ging doen. Was erg handig namelijk! :Y

• Otherside1982
Dat was Wouterrr: Woutrrr in "TruckingSim, the Next-Gen Simulation Game - Deel 1"
Het zou inderdaad wel tof zijn als de route-overview terug werkt, want dat is toch een heel stuk handiger dan manueel de beste route te zoeken.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste