Het pre-order systeem voor Amazon boeken werkt fantastisch... Mijn vrouw las ergens in september vorig jaar dat er een nieuw boek in de reeks die ze op papier had gelezen en die hier de kast staan te vullen uit zou komen.Tweety1 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:13:
Heb net voor de eerste keer een boek rechtstreeks via one click buy naar mijn Kindle laten sturen. het is pre-order dus kan nog niet lezen, maar wat ik veel interessanter vond was de prijs.
Dit zijn boeken die over het algemeen pas maanden na de originele release in de USA in Nederland uitkomen en meestal alleen in ingebonden versie, voor een eurootje of 35 per stuk.
Nu kreeg ik begin maart (één dag na de officiële release in de USA) een keurig mailtje van Amazon dat het door mij bestelde boek klaar stond, en dat ik 11,99$ van mijn creditcard zou zien verdampen.
Wifi en 3G aan op beide Kindles en letterlijk a la minuut stond het boek op beide readers... en omgerekend voor 8,56 euro slechts
De Nederlandse papieren en e-versie wordt overigens pas in september 2011 in de boekhandel verwacht