Ik heb er 2, dus voor ruim 300 euro betaald waar meer dan de helft van de functies van uit valt en dat noem je dan overdrijven,met alle respect maar da's wel een hele domme opmerking, en je hebt duidelijk een ding niet goed gelezen,in een heleboel gevallen gaat de reader ook flippen en als een gek bladeren.
Dan is het geen kwestie meer van ga maar even met de hardware knop door.
Je vergeet nog een paar dingetjes: Je kan dan dus ook geen notities meer maken,niet naar wikipedia toe,geen woordenboek raadplegen,want al die dingen activeer je via het touchscreen en dat is nu juist wat deze reader extra biedt.
Zelfs uitzetten gaat niet,want hij vraagt om een bevestiging.
80% van de functies die je hebt,ben je kwijt,je kan niet meer zoomen,geen ander lettertype,geen bookmark meer plaatsen,helemaal niets.
Resetten kan,maar dan ben je kwijt waar je was gebleven en dan moet je de hele tijd met een paperclip gaan rondlopen.
Dus overdrijven,nee dat doe ik beslist niet .
Bovendien als je zo luchtig doet over het uitvallen van al die functies, waarom koop je hem dan zelf,dan had de simpelste reader voor jou al genoeg geweest,aangezien je de rest toch niet nodig hebt..en wat als ie gaat flippen bij de een na laatste bladzijde, dan kan je geen nieuw boek meer kiezen, sorry maar denk eerst even na voordat je zo'n opmerking plaatst of koop een echt boek.
@Lukaon, ik zou best over willen naar een Kindle, zoals al eerder gezegd,ik ben niet merkvast,maar ik zit hier met 3 apparaten gebonden aan epub,dan moet ik er meerdere bibliotheken op na gaan houden.
Als de Kindle epub zou ondersteunen,zou ik dat beslist overwegen.