WaterFire schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:04:
@Nick39:
Wat zijn voor jou de criteria om te besluiten dat de PRS-T1 beter is dan de 650?
Als ik de reviews op het net zie en lees, is de pure lezerservaring niet heel anders; zwarte flits is er nog steeds en bladeren is niet (veel) sneller. Het aanpassen van fonts en dergelijke is voor jou bijvoorbeeld gesneden koek via css en/of calibre, dus zo'n optie voegt dan misschien weinig toe? Of vind je het een voordeel als je opties uit calibre kan halen en rechtstreeks in het apparaat kan gebruiken?
Of... is 'gelijkwaardig' voldoende om over te stappen?
Ik heb altijd gezegd dat ik wel gek zou zijn de 650 in te ruilen, maar soms is het niet altijd het verstand wat de doorslag geeft..;)
Ik heb mijn beide 650's nog hoor, mijn grootste pluspunt is dat je wikipedia kan raadplegen, als Voorbeeld, ik lees nu een aantal losse boeken van Slaughter maar toch komen bepaalde personages als moordenaar terug,dan is in wikipedia lezen wat de beste volgorde is makkelijker.
Ook zit er geen Nederlands-Nederlands woordenboek in, er zijn wel vertaal woordenboeken,maar een woordenboek waarin bepaalde woorden worden uitgelegd zou handig zijn,kan ik even op internet raadplegen dan zou dat fijn zijn.
Wat ook lekker zou zijn is dat ik bepaalde fouten kan opschrijven en dat bestandje even op een netwerk drive te gooien.
Dan kan ik Via sigil op de pc verbeteringen aanbrengen in het ebook,zonder dat ik de reader hoef te raadplegen.
Of de PRS T1 daadwerkelijk beter is weet ik niet,dat zal mijn eigen praktijk uitwijzen.
Bevallen ze niet,dan gaan ze gewoon retour en zal ik ook niet achterwege laten dit hier te noemen.
Ik neem geen risico,bevallen ze dan houd ik ze,bevallen ze niet dan gaan ze terug,en ik hou in elk geval 1 prs-650.
Overigens heeft BOL de covers weer eens niet,die worden nageleverd.
Maar om heel kort je vraag te beantwoorden,om te beoordelen OF de PRS-T1 beter is dan de 650,wil ik dat zelf kunnen testen,een review zegt me te weinig,ze pakken het ding,doen wat settings,doen wat dingen,maar loopt ie bv vast na 8 uur lezen ? dat testen ze niet, en dat wil ik wel erg graag weten.