Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:00:
[...]
Ik heb even naar die boeken gekeken, maar je mocht maar uit een paar titels selecteren en 1 had ik er en de rest vind ik niet zo interessant. Dat heb ik dus maar niet gedaan.
Zelf zit ik nog te twijfelen of ik een microSD kaartje moet kopen. Ik neig naar van wel, maar eigenlijk is 2 GB prima voldoende. Maar een 32 GB kaartje erin en ik kan echt alles wat ik heb erop zetten.
[...]
Ik heb 10 stuks 2 GB en heb op elk kaartje de genres gesorteerd, dus scifi op de een, thrillers op de ander,zo maak ik het iets overzichtelijker voor mezelf, volume naam is genre naam.
Vergeet niet dat ie bij een 32 GB die ook allemaal gaat scannen.
Het is ook zonde want hij laadt het boek in het interne geheugen dus een class 6 maakt het niet sneller,alleen duurder.
Plus dat als je het kaartje op de een of andere manier kwijt raakt (de katten hier zijn er lijp op) ben je niet al je boeken in een keer kwijt.
Natuurlijk mag je dat vragen,ten eerste heb ik er 2 besteld,omdat ik zoiets heb van als ie bevalt en ik wil een tweede,hij vermoedelijk weer een tijd niet leverbaar is,als ik er 2 heb (voor boven en beneden,zit ik gelijk goed).
Is het niets,gaan ze beiden terug en kost het me niets.
Ten tweede,dat klinkt arrogant maar zo bedoel ik het niet: ik heb het geld ervoor, ik rij geen auto,ik rook niet,ik drink niet,ik geef mijn geld uit aan gadgets.
Ten derde, ik ben weer up to date en denk dat ik voor mijn 650's nog een redelijke prijs kan krijgen gezien de staat waarin ze verkeren.
Netto kost het dus niet zoveel als dat het bruto klinkt.
Op mijn tablets doe ik weer andere dingen en ik vind het leuk firmwares te veranderen,dingen er op te doen die feitelijk niet zouden kunnen,en eerlijk is eerlijk, sommige dingen zie ik op mijn telefoon niet al te best meer.
Vergelijk het met een nieuwe auto,koop elke 2 jaar een nieuwe, dan is de inruilwaarde nog hoog,je hebt nog geen onderhoud,geen APK,en kan je voor betrekkelijk weinig geld altijd in een nieuwe blijven rijden.
Het onderliggend bestuur systeem blijkt android te zijn, in theorie,met een aparte bootloader, als je hem kan rooten, zou je dus een android tablet kunnen maken,en een reader, een soort van Hybride.
Dat kan standaard in mijn laptop ook al, ik kan aangeven of ik op Android wil booten,of op windows 7.
Kan je bij het android deel dan kun je dus ook allemaal leuke apps voor een telefoon of tablet, op je e-reader runnen.
Flash 1.03 zal er dan wel niet op draaien,maar simpele apps,twitter en spelletjes wel, voor de hobby-isten zoals ik weer leuk om te proberen,rekening houdend dat het natuurlijk geen kleur is en dat snelle animaties vermoedelijk ook niet kunnen.
[
Voor 55% gewijzigd door
Nick39 op 02-09-2011 15:32
. Reden: Multy reply's in 1 bericht ]