Waar heb je de kobo besteld? Via Borders?Lt-Crash schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:24:
De Kobo store werkt net zo gemakkelijk als de Kindle store. Via WiFi kan je gewoon boeken kopen en ze zijn gelijk gereed om te lezen. Of er een prijsverschil met de Kindle store is weet ik niet. Een voordeel in ieder geval, je kan alles kopen, behalve kranten en tijdschriften, want die zijn nog niet beschikbaar in Nederland.
Ik heb ook mijn eerste 50 pagina's erop zitten. Het was in het begin wel een beetje wennen, maar dat zal met iedere eReader zijn als je vanaf een echt boek komt. Pagina omslaan gaat erg snel en eens in de x pagina's wordt het hele scherm gereset, dus het wordt helemaal zwart en dan komt de nieuwe pagina pas. Wat vooral erg mooi is, is wanneer de Kobo in sleep modus wordt gezet. De ingestelde cover van het boek komt dan op het scherm staan met informatie hoe van je al bent. Instellingen qua lettergroottes en type zijn ook meer dan voldoende. Er zijn 7 lettertypes, 20+ lettergroottes, 10 linespacings en 5 margin settings. Meer dan ik ooit zal gebruiken.
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen de kindle en de kobo.